ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

YouTube: Ο βασιλιάς των social media

youtube

YouTube: Ο βασιλιάς των social media

Πως να βγείτε με το YouTube πρώτοι στη Google γρήγορα και εύκολα και να μείνετε αξέχαστοι με το video marketing!

Έχω βγει πολλές φορές πρώτος στη Google με βίντεο στο YouTube σε λιγότερο από 2 ώρες και για φράση κλειδί αντί για λέξη κλειδί. Μπορείτε να δείτε περισσότερα: Πρώτη Θέση Google Σε 2 Ώρες

 Αυτό που δεν ξέρετε όλοι σας είναι ότι το YouTube είναι μηχανή αναζήτησης βίντεο, δεύτερη μεγαλύτερη μετά τη Google

To YouTube είναι ένα από τα πιο δημοφιλή site παγκοσμίως σύμφωνα με την wikipedia, το οποίο επιτρέπει αποθήκευση, αναζήτηση και αναπαραγωγή ψηφιακών ταινιών ή βίντεο. Στην παγκόσμια κατάταξη από άποψη επισκεψιμότητας είναι στο νούμερο 3 μετά τη Google και το Facebook.

Δημιουργήθηκε το Φεβρουάριο του 2005 και το Νοέμβριο του 2006 ονομάστηκε από το περιοδικό Time  Η Εφεύρεση της Χρονιάς για το 2006. Τον Οκτώβριο του 2006, η εταιρεία αγοράστηκε από την Google με ανταλλαγή μετοχών αξίας 1,65 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και σήμερα λειτουργεί ως θυγατρική της Google.

Η εταιρία YouTube εδρεύει στο Σαν Μπρούνο της Καλιφόρνια, και χρησιμοποιεί την τεχνολογία Adobe Flash Video και HTML5 για να εμφανιστεί μια μεγάλη ποικιλία από το περιεχόμενο φτιαγμένο από χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των βίντεο κλιπ ταινιών, κλιπ τηλεόρασης, βίντεο και μουσικής, καθώς και ερασιτεχνικό περιεχόμενο, όπως το video blogging και σύντομα πρωτότυπα βίντεο.

Μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου στο YouTube έχει φορτωθεί από μεμονωμένα άτομα, αλλά και μέσα μαζικής ενημέρωσης και ι άλλα παγκόσμια δίκτυα τηλεόρασης και άλλοι παρέχουν ορισμένο από το υλικό τους μέσω των καναλιών τους στο YouTube , ως μέρος του προγράμματος συνεργασίας με το YouTube.

Μπορείτε και σεις να γίνεται συνεργάτες του YouTube όπως και γω αρκεί να έχετε ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο σε βίντεο.

Όλοι μπορούν να βλέπουν τα βίντεο, ενώ τα εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να αποθηκεύουν απεριόριστο αριθμό ταινιών με χρονικό όριο δεκαπέντε λεπτών το κάθε βίντεο. Μαζί με τις ταινίες φαίνεται και ο αριθμός των μελών που τις έχουν δει, ώστε να φαίνονται ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς καθώς και άλλα στατιστικά στοιχεία.

Επίσης ένας χρήστης μπορεί να κάνει like σε ένα βίντεο όπως και στο Facebook. Τα εγγεγραμμένα μέλη μπορούν να αφήσουν σχόλια στο κάθε βίντεο και να πατήσουν το κουμπί “Μου αρέσει” καθώς επίσης και να βαθμολογήσουν και να απαντήσουν τα σχόλια άλλων χρηστών.

Μη εγγεγραμένοι χρήστες στο YouTube μπορούν να παρακολουθήσουν τα βίντεο, ενώ οι εγγεγραμμένοι χρήστες επιτρέπεται να ανεβάσουν απεριόριστο αριθμό βίντεο. Βίντεο που θεωρούνται ότι περιέχουν δυνητικά προσβλητικό περιεχόμενο είναι διαθέσιμα μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες 18 και άνω.

Αναπαραγωγή Βίντεο στο YouTube

Τον Ιανουάριο 2010, το YouTube ξεκίνησε μια πειραματική έκδοση του site που χρησιμοποιεί την ενσωματωμένη multimedia δυνατότητα των web browsers που υποστηρίζουν το πρότυπο HTML5. Αυτό επιτρέπει σε βίντεο να είναι ορατό χωρίς απαίτηση Adobe Flash Player ή οποιοδήποτε άλλο plug-in να εγκατασταθεί.

Ανέβασμα Βίντεο

Βίντεο ανεβασμένα στο YouTube από τους δικαιούχους των λογαριασμών αυτών περιορίζονται σε δεκαπέντε λεπτά σε διάρκεια και το μέγεθος αρχείου των 2 GB.

Οι εταιρικοί λογαριασμοί και όσοι είναι συνεργάτες του YouTube επιτρέπεται να ανεβάσουν βίντεο που να διαρκούν περισσότερο από δεκαπέντε λεπτά.

 

Το ΥouΤube δημοφιλέστερο στην Ελλάδα, δεύτερο το facebook

youtube-logoi-xrisis

Σύμφωνα με την Ετήσια Έρευνα Κοινωνικής Δικτύωσης 2013-2014 του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του εργαστηρίου Ηλεκτρονικού εμπορίου (www.eltrun.gr) την περίοδο Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2013 για τα Social Media, το Youtube, Facebook, Twitter, LinkedIn, το YouTube βγαίνει νούμερο ένα στην Ελλάδα σε δημοτικότητα πριν από το Facebook και τα άλλα social media.

Ποιος είπε ότι το facebook είναι νούμερο ένα;

Οι Έλληνες χρήστες του Internet δηλώνουν σε ποσοστό 77% ότι το χρησιμοποιούν για την ακρόαση τραγουδιών και σε ποσοστό 68% ότι αναζητούν “πράγματα που τους ενδιαφέρουν”, γεγονός που δείχνει την ανάπτυξη της χρήσης του youtube ως μηχανή αναζήτησης.

Το youtube (93%) αποτελεί πλέον το πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα. Στη δεύτερη θέση έρχεται το facebook (82%), ενώ στις επόμενες θέσεις βρίσκονται το linkedin (61%), τα review pages (58%), τα blogs (49%) και το twitter (46%).

Τα παραπάνω προκύπτουν από την ετήσια Έρευνα Κοινωνικής Δικτύωσης 2013-2014, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN (www.eltrun.gr ), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που ολοκληρώθηκε πρόσφατα.

Στην έρευνα συμμετείχαν 1.250 χρήστες των κοινωνικών δικτύων απαντώντας σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο την περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2013.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, είναι εμφανές πλέον το στάδιο ωριμότητας που βρίσκονται οι Έλληνες όσον αφορά τα social media αφού υπάρχει αυξητική τάση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ αρχίζει και δημιουργείται μια ενδιαφέρουσα κοινότητα χρηστών και για τα όχι τόσο γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (instagram, foursquare, flickr και google plus).

Επίσης κοντά στο 30% το χρησιμοποιεί συχνά για να δουν γεγονότα της επικαιρότητας, που καταγράφει την δυναμικότητα του youtube και ως εναλλακτικό κανάλι ειδησεογραφίας στην Ελλάδα.

Πηγές:

Το YouTube σε αριθμούς

1 δισεκατομμύριο μοναδικοί επισκέπτες κάθε μήνα

6 δισεκατομμύρια ώρες βίντεο το μήνα παρακολουθούνται από το μέσο χρήστη του YouTube

100 ώρες βίντεο φορτώνονται κάθε ώρα στο YouTube

1 δισεκατομμύριο προβολές τη μέρα οι χρήστες από κινητές συσκευές στο YouTube

Το μεγαλύτερο καλωδιακό δίκτυο στην Αμερική σε ηλικίες 18-34

100.000€ το χρόνο και άνω βγάζουν χιλιάδες κανάλια στο YouTube

80% των χρηστών εκτός Αμερικής

Πηγή: YouTube

YouTube και SEO

youtube

Το YouTube είναι μία από τις καλύτερες πηγές για SEO και για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google. Πολλές φορές τα βίντεο μου μέσα από το κανάλι μου στο YouTube, βγαίνουν πρώτα για λίγο καιρό πριν το blog μου. Η Google λατρεύει τα βίντεο και το YouTube που της ανήκει άλλωστε.

Παράλληλα οι άνθρωποι με τη σειρά τους λατρεύουν τα βίντεο και το YouTube και περνάνε πολλές ώρες στο YouTube βλέποντας ταινίες και ακούγοντας την αγαπημένη τους μουσική.

Το YouTube αποτελεί μέρος του μυστικού αλγορίθμου της Google και είναι μέσα στους 200 παράγοντες του αλγορίθμου της που κάποια στιγμή στο μέλλον θα αναλύσω, οπότε γραφτείτε στο blog μου! Για να μην χάσετε καμία ανανέωση που θα γίνει στο blog μου στο μέλλον και για να απολαμβάνετε τεράστια επικά άρθρα και μοναδικά βίντεο. Μην χάνετε χρόνο, είναι ακόμα τζάμπα!

Τέλος το YouTube προσφέρει πολύτιμα backlinks που παίζουν διπλό ρόλο. Τα backlinks αποκτιούνται με την προσθήκη links στην περιγραφή ή στο meta description του βίντεο και σας βοηθάνε να ανέβετε θέσεις στην Google, αλλά και να αντλήσετε πολύτιμο traffic στο site σας.

 

7 Μυστικά επιτυχίας στο Youtube

Παρακάτω σας δίνω μερικές συμβουλές βελτιστοποίησης του καναλιού σας στο YouTube. Άμα δεν έχετε ακόμα κανάλι στο YouTube, τότε πρέπει να αποκτήσετε το ταχύτερο δυνατόν.

Το ανέβασμα και η διαχείριση των δικών σας βίντεο στο Youtube θα σας βοηθήσει να προβάλετε καλύτερα το περιεχόμενο σας όσο στο Youtube, όσο και στη Google. Ένα κανάλι Youtube λειτουργεί ως πηγή εικόνας για την παρουσίαση των βίντεο σας, σε μια πλατφόρμα την οποία την επισκέπτονται κάθε μήνα πάνω από 800 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες στο ίντερνετ.

1. Βελτιστοποιήστε τα metadata (μεταδεδομένα) του βίντεο σας

Τα metadata είναι όλες εκείνες οι πληροφορίες που εισάγετε για ένα βίντεο, ώστε να καθορίσετε με σαφήνεια το θέμα και το περιεχόμενο του βίντεο.

Όσον αφορά το YouTube, τα μεταδεδομένα είναι ο τίτλος, η περιγραφή και οι ετικέτες του βίντεο σας.

Βρείτε ένα απίστευτα ελκυστικό τίτλο. Εισάγετε ένα περιεκτικό, περιγραφικό τίτλο για το βίντεο σας, χρησιμοποιώντας λέξεις και φράσεις κλειδιά, λέξεις που θα ψάξουν για να βρουν το βίντεο σας. Προσπαθήστε να είστε όσο το δυνατόν ουσιαστικοί στην ονοματοδοσία του βίντεο, με λέξεις κλειδιά που περιγράφουν τον σκοπό και το περιεχόμενο του βίντεο.

Πάντα εισάγετε μια περιγραφή. Κάθε βίντεο σας θα πρέπει να έχει μια πλήρης περιγραφή για το τι είναι το περιεχόμενο του βίντεο και ο σκοπός του. Και εδώ χρησιμοποιούμε λέξεις κλειδιά – τις ίδιες που χρησιμοποιήσαμε στον τίτλο – πάντα για τον ίδιο σκοπό: όταν ψάξουν, σίγουρα να βρουν το βίντεο μας.

Προσπαθήστε να εισάγετε στις πρώτες γραμμές τα σημαντικότερα, διότι, όπως θα έχετε παρατηρήσει, το Youtube δείχνει ένα κομμάτι της περιγραφής και μετά την «κόβει». Επίσης, στην περιγραφή καλό θα είναι να εισάγετε στην αρχή την διεύθυνση του site σας (την κεντρική ή μια συγκεκριμένη από το site), έτσι ώστε οι επισκέπτες του βίντεο να βρουν περισσότερες πληροφορίες από το βίντεο στην ιστοσελίδα σας.

Προσθέσετε tags (ετικέτες). Προσπαθήστε πάντοτε να εισάγετε 10-15 ετικέτες για το βίντεο σας. Είναι ο ιδανικός τρόπος να προβληθεί κατάλληλα το βίντεο ανάλογα με τις λέξεις κλειδιά που έχετε χρησιμοποιήσει. Κάθε ετικέτα μπορεί να είναι μια λέξη ή μια φράση, σχετικές με το περιεχόμενο του βίντεο, καθώς και τον τρόπο που θέλετε να ανακαλύψουν οι επισκέπτες το βίντεο σας.

2. Χρησιμοποιήστε playlists στο Youtube

Οι playlists ή λίστες αναπαραγωγής είναι ένα χαρακτηριστικό που σας επιτρέπει να οργανώσετε τα βίντεό στο κανάλι σας σε ομάδες που βασίζονται σε ένα θέμα της επιλογής σας.

Υπάρχουν μερικά πλεονεκτήματα στη χρήση των playlists για να οργανώσετε τα βίντεο στο YouTube, όταν πρόκειται για την επίτευξη μεγαλύτερης προβολής του περιεχομένου στο κανάλι σας. Ομαδοποιώντας τα βίντεο σε playlists, βασιζόμενοι στο θέμα τους, είναι πολύ πιθανό αυτά τα βίντεο να έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, λόγω της χρηστικότητας και του αλγόριθμου αναζήτησης του YouTube.

Χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά για τον τίτλο της playlist. Κρατήστε κατά νου, όταν ονομάζετε τις playlists σας, πως ο αλγόριθμος αναζήτησης του YouTube λαμβάνει υπόψη πολλούς παράγοντες για να καθορίσει ποια βίντεο εμφανίζονται για ποιες λέξεις κλειδιά. Χρησιμοποιήστε ένα σύντομο τίτλο, αρκετά περιγραφικό για το θέμα σας.

Πάντα εισάγετε μια περιγραφή. Η περιγραφή μπορεί να είναι μέχρι και 5.000 λέξεις, επιτρέποντας στους χρήστες να κατανοήσουν το θέμα της λίστας με μια ματιά και ο αλγόριθμος του YouTube να λάβει υπόψη το περιεχόμενο της playlist.

3. Διαμορφώστε τη  σελίδας του καναλιού σας

Το branding της σελίδας του καναλιού είναι πολύ σημαντικό.

Διαμορφώστε το φόντο background σας. Ανεβάστε ένα φόντο σχετικά με εσάς, την εταιρεία, οργάνωση… το brand σας γενικότερα. Κάτι που σας χαρακτηρίζει.

Συνδέστε τα άλλα social media. Είναι πολύ σημαντικό να παρουσιάστε στο κανάλι σας τα links με τα άλλα social media σας όπως το Facebook, το twitter, το google plus, το blog σας ή το site σας.

4. Μην Αγοράζετε views

Επίσης ένα τελευταίο μυστικό σχετικά με τη δημοτικότητα του καναλιού σας.

Η Google ανακοίνωσε ότι αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο καταμετράει τα views ή τις θεάσεις των βίντεο στο YouTube και πέρα από το να τα ελέγχει καθημερινά για μη «νόμιμες» θεάσεις, θα μπορεί κατά καιρούς να αφαιρεί views από βίντεο που κρίνει ότι τα έχουν αποκτήσει με αθέμιτο τρόπο. Εκεί έξω υπάρχουν εταιρείες που πουλάνε views για video ώστε να παρουσιάζονται ως δημοφιλή.

5. Συνδέστε το Blog σας με το YouTube Channel

Πολύ σημαντικό είναι να συνδέσετε το blog σας ή το site σας ή το e-shop σας με το YouTube Channel που έχετε. Γυρίστε εκπαιδευτικά βίντεο για να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας ή βίντεο προσωπικής προβολής για να τραβήξετε κόσμο από τη Google και το YouTube να μπούνε στο site σας. Για αυτό πρέπει πάντοτε να έχετε σχετικό link στην περιγραφή από το βίντεο σας που να παραπέμπει τον θεατή στο αντίστοιχο βίντεο ή άρθρο ή σελίδα μέσα στο site σας.

6. Διαμοιράστε τα βίντεο σας σε όλα τα social media

Με το κουμπί διαμοιρασμού θα μπορέσετε να στείλετε το βίντεο σας σε παραπάνω από 10 social media, όπως το blogger, VKontakte, odnoklassniki, twitter, google plus, pinterest και άλλα.

Είναι σημαντικό να φτιάξετε τα δικά σας link wheels στο μέλλον και να διασυνδέσετε όλα τα social media να διαμοιράζονται αλυσιδωτά μεταξύ τους τα βίντεο σας αλλά και το νέο σας περιεχόμενο.

7. Δημιουργήστε ένα εφεδρικό κανάλι στο Vimeo

Άμα γνωρίζετε τα αντίγραφα ασφαλείας, έτσι είναι και το Vimeo για το YouTube. Είναι ένα αντίγραφο ασφαλείας σε περίπτωση που τρελαθεί η YouTube και κλείσει, εξαγοραστεί ή με κάποιον τρόπο διακόψει τη συνεργασία μαζί σας για διάφορους λόγους.

Επειδή έχει συμβεί σε πολλούς μέχρι στιγμής, αλλά συμβαίνει και τα καλύτερα τα σπίτια, δεν θα πρέπει ως επαγγελματίας και όχι ως εραστής της τέχνης να αφήσετε τίποτε στην τύχη. Επίσης καλό θα ήταν να διατηρήσετε αντίγραφα ασφαλείας όλων των βίντεο σας από το YouTube στον σκληρό σας δίσκο αλλά και στο Google Drive ή μία ανάλογη υπηρεσία που είναι ακόμα δωρεάν.

Εκτός από το Vimeo, υπάρχει το Myspace, το Dailymotion και δεκάδες άλλα βιντεοκάναλα που έχουν τη βάση τους στο YouTube. To μυστικό της επιτυχίας στο ίντερνετ είναι να βρίσκεστε παντού.

To μυστικό της επιτυχίας στο ίντερνετ είναι να βρίσκεστε παντού.

YouTube Success Story

Old Spice

Μια εταιρεία που ακολούθησε μια πετυχημένη στρατηγική στο YouTube και είδε απτά αποτελέσματα είναι η Old Spice το 2010. Το μυστικό της επιτυχίας τους ήτανε ότι χρησιμοποιήσαν προσωπικό μάρκετινγκ και νέα κανάλια όπως το YouTube για να προσεγγίσουν τον καθημερινό τους πελάτη εκεί που βρισκότανε.

Η επιθετικότητα και η αμεσότητα της καμπάνια είχε αποτελέσματα και άλλαξε τη ροή της εταιρείας και τις πωλήσεις στο εξωτερικό, μια και στην Ελλάδα δεν καταλάβαμε τίποτα, τουλάχιστον ακόμα.

YouTube Video Marketing

Το Video marketing προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να συνδεθείτε με το κοινό σας, παρέχοντας άμεση διαφήμιση μέσα από οπτικοακουστικό υλικό που προσελκύει χρήστες οι οποίοι ταυτόχρονα διαμοιράζονται. Το YouTube κυριαρχεί στην αγορά του Video marketing διαθέτοντας την μεγαλύτερη και πιο ποικιλόμορφη επισκεψιμότητα από ανθρώπους όλων των ηλικιών.

YouTube Εργαλεία Επιτυχίας

youtube

Free Video Downloader

Κατεβάστε βίντεο από YouTube, Vevo, Facebook, MTV, ComedyCentral, Vimeo και 50+ ιστοσελίδες, extract lossless audio, μετατρέψτε online βίντεος σε AVI, MKV, MP3, iPod, iPhone, PSP, Android με το YouTube Video downloader!

Jing

Ένα πολύ χρήσιμο δωρεάν εργαλείο για παραγωγή μικρών βίντεο και καταγραφή οθόνης.

Camtasia

Η πληρωμένη premium έκδοση του Jing που χρησιμοποιώ για τη δημιουργία βίντεο, επεξεργασία και παραγωγή.

Πως να σχεδιάσετε ένα YouTube Background

Σίγουρα ένα επαγγελματικό background πάντα κάνει τη διαφορά ακόμα και στο YouTube.

YouTube TestTube

Οι νέες δοκιμαστικές εκδόσεις του YouTube με τα νέα χαρακτηριστικά για να δοκιμάσετε νέες τεχνικές όπως η HTML 5.

YouTube Analytics

Το αντίστοιχο με το Facebook Analytics για τη σελίδα σας στο Facebook ή το Google Analytics είναι και το YouTube Analytics.

YouTube Charts

Στατιστικά στοιχεία με τα πιο δημοφιλή βίντεο που ανέβηκαν στο YouTube πρόσφατα για κάθε χώρα και κάθε κατηγορία.

YouTube Πηγές

youtube-channel

Εσωτερικές Πηγές για το YouTube

 

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

2 σκέψεις στο “YouTube: Ο βασιλιάς των social media”

  1. Πολύ ωραίο άρθρο, ευχαριστούμε πολύ. Μια ερώτηση έχω να κάνω που θεωρώ πως είναι πολύ σημαντική για το YouTube SEO. Προσωπικά για να βρω λέξεις και φράσεις κλειδιά καθώς και περιεχόμενο με υψηλή αναζήτηση και χαμηλό ανταγωνισμό κάνω έρευνα χρησιμοποιώντας κάποια εργαλεία. Το πρόβλημα μου είναι ότι περνώ αποτελέσματα μόνο σε αγγλικά. Υπάρχει κάποιο εργαλείο για να με βοηθήσει σε αυτό το κομμάτι? Δηλαδή στα ελληνικά? Επίσης προτείνετε τα βίντεο να είναι στα αγγλικά, στα ελληνικά η στα ελληνικά με αγγλικούς υπότιτλους- τίτλους και στις δύο γλώσσες – tags και στις δύο γλώσσες- περιγραφή και στις δύο γλώσσες? Θα εκτιμούσα πολύ Μια απάντηση! Ευχαριστώ πολύ!

    Απάντηση
    • Καλημέρα Έυα. Θα πρέπει για τα ελληνικά βίντεο να κάνεις ελληνικό SEO, να στοχεύσεις με τις ελληνικές λέξεις κλειδιά, ετικέτες, κτλ. Για τα αγγλικά θα πρέπει να κάνεις το αντίστοιχο. Υπάρχει το ahrefs που σου δίνει κάποιες πληροφορίες και στα ελληνικά για ελληνικές λέξεις κλειδιά.

      Απάντηση

Σχολιάστε

×
×