21 Έξυπνες Ιδέες Για Να Χτίσετε Τη Λίστα Σας
Πως να αξιοποιήσετε τη δύναμη του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να αυξήσετε τα έσοδα σας
Ξέρω ότι ακόμα και τώρα που έχω καλύψει το θέμα λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πολλές φορές σε αυτό το blog, για πάρα πολλούς από εσάς θα είναι άγνωστη λέξη.
Για να σας δώσω να καταλάβετε πόσο σημαντική είναι η λίστα σας, σε μια πρόσφατη συνέντευξη ρώτησαν έναν εκατομμυριούχο το ίντερνετ, για την ακρίβεια ήτανε ο Rob Fore νομίζω, το εξής:
Άμα έχανες τα πάντα την άλλη μέρα, το site σου, τα λεφτά σου, το σπίτι και όλα όσα είχες δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια, αλλά σου άφηναν μόνο ένα πράγμα για να ξεκινήσεις από την αρχή, ποιο θα ήτανε αυτό;
Ξέρω ότι οι πιο πολλοί θα θεωρούσανε αυτό το μοναδικό πράγμα να ήτανε κάμποσα λεφτά για να ξεκινήσεις την δική σου επιχείρηση από την αρχή, έναν υπολογιστή ή ένα blog. Όμως η απάντηση του Rob Fore ήτανε καταπέλτης:
Την email list θα κρατούσα από όλα τα άλλα που θα έχανα! Γιατί η λίστα είναι το νούμερο ένα ενεργητικό κάθε ιστοσελίδας και ηλεκτρονικής επιχείρησης!
Άμα θέλετε λοιπόν να δείτε πως να καλλιεργήσετε το νούμερο ένα ενεργητικό της επιχείρησης σας, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω αυτό το άρθρο.
1. Δημιουργήστε ένα βίντεο παρουσίασης
Το 65% των ανθρώπων είναι οπτικοί τύποι, που σημαίνει ότι μαθαίνουν και επικοινωνούν καλύτερα μέσω εικόνας. Άλλωστε μια εικόνα χίλιες λέξεις. Σύμφωνα λοιπόν με αυτή την μελέτη για το ποσοστό μετατροπών, μπορεί να δείτε μέχρι και αύξηση της τάξεως του 33% στη δημιουργία της λίστας σας μέσω βίντεο.
Ένα πολύτιμο, αλλά πληρωμένο εργαλείο για τη δημιουργία σελίδων lead pages είναι το Wistia και το leadpages.
Και τα δύο έρχονται με πληρωμή αλλά έχουνε την μοναδική δυνατότητα να συλλέγουν email μέσω ενός πεδίου στο βίντεο.
Ακόμη δεν τα έχω δοκιμάσει λόγω κόστους για την ελληνική αγορά. Όμως στο εγγύς μέλλον μπορεί να τα δοκιμάσω και να σας πω την άποψή μου για αυτά.
2. Μην αναφέρετε τη λέξη SPAM!
Δεν πρέπει να αναφέρετε πουθενά και για κανένα λόγο τη λέξη SPAM. Αμέσως οι εγγραφές σας θα πέσουν στο μηδέν ή στο μείον άπειρο!
Ο εγκέφαλος μας λειτουργεί περίπλοκα και μονόδρομα. Άμα σας πω δηλαδή μην σκέφτεστε το κόκκινο, ποιο χρώμα θα σκέφτεστε; Το κόκκινο!
Άρα άμα σας πω δεν κάνω SPAM, όλοι οι υποψήφιοι συνδρομητές θα σκέφτονται ότι κάνετε SPAM και δεν θα δώσουν το email τους.
Επίσης, καμία σοβαρή εταιρεία δεν αναφέρετε σε πράγματα που δεν κάνει. Παράδειγμα η COSMOTE δεν αναφέρει στο slogan της: Δεν έχουμε κρυφές χρεώσεις! – άσχετα άμα έχουν.
3. Δοκιμάστε το SPLIT Testing
Το split testing είναι μια τεχνική μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσει να επιλέξετε από δυο σελίδες εγγραφής ή και περισσότερες ποια δουλεύει καλύτερα. Για παράδειγμα η σελίδα εγγραφών Α έχει απόδοση 15%, ενώ η σελίδα εγγραφών Β έχει απόδοση 20%.
Θα πρέπει να κρατήσετε την σελίδα εγγραφών Β και να προσπαθήσετε να τη βελτιώσετε όσο περισσότερο γίνεται.
4. Δώστε λιγότερες επιλογές
Οι πολλές επιλογές παραλύουν το νευρικό μας σύστημα και το αποσυντονίζουν από το στόχο. Θα πρέπει να δίνετε μόνο μια επιλογή από το αυτονόητο στόχο που είναι η εγγραφή στη λίστα σας. Και τίποτα άλλο.
Φανταστείτε τα διάφορα ερασιτεχνικά blog που με τα τόσα αναδυόμενα παράθυρα και τις διαφημίσεις να γίνεται χάος που αλλού πατάς και αλλού βρίσκεσαι. Η πρώτη σας εικόνα με τόσες πολλές επιλογές είναι να φύγετε από το site. Είναι σαν τον θηριοδαμαστή και το λιοντάρι.
Αρκεί ένα αναποδογύρισμα της καρέκλας με τα τέσσερα πόδια για να χάσει την εστίαση και να πάθει κοκομπλόκο το λιοντάρι.
Θα πρέπει μέσα στη σελίδα σας να θεωρείτε αυτονόητο από τα συμφραζόμενα να εγγραφεί ο επισκέπτης στη λίστα σας.
Δεν σημαίνει ότι δεν θα το αναφέρετε, αλλά θα το λέτε με τέτοια σιγουριά που θα το θεωρείτε δεδομένο.
5. Βελτιώστε τη σελίδα με το προφίλ σας
Δημιουργήστε μια σελίδα προφίλ που να έχει τα πάντα για σας για να μπορείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του άλλου εύκολα. Άμα η σελίδα προφίλ σας είναι 3 γραμμές, δύσκολα οι άλλοι θα σας εμπιστευτούν. Δείτε τη δική μου αναλυτική σελίδα με το προφίλ και το βιογραφικό μου.
Μια αναλυτική σελίδα για το ποιος είστε με πολλές προσωπικές φωτογραφίες θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε κύρος και να προβάλλεται τον εαυτό σας και τις ιδέες σας. Έχει αποδειχτεί ότι το Personal Branding αυξάνει δραματικά το ποσοστό εγγραφών στη λίστα σας.
6. Γράψτε καθημερινά άρθρα στο blog σας
To καθημερινό blogging είναι η καλύτερη πηγή traffic και η καλύτερη στρατηγική SEO. Μπορείτε να δείτε τα πλεονεκτήματα του blogging στο άρθρο μου Blogging Marathon: Τι έμαθα μετά από 100 μέρες blogging.
Για να αυξήσετε τον αριθμό εγγραφών σας χρειάζεται απλώς ή να αυξήσετε την κίνηση προς το site σας ή να αυξήσετε τον ρυθμό μετατροπών από 5% σε 10% για παράδειγμα.
Όμως η βασική αρχή είναι το traffic και χωρίς αρκετή κίνηση, το blog σας δεν θα πάρει ποτέ σάρκα και οστά και ποτέ δεν θα αναπτύξετε μια λίστα με χιλιάδες συνδρομητές!
7. Δημιουργήστε και βελτιώστε το κλασικό σας περιεχόμενο
Το κλασσικό περιεχόμενο είναι η θεμέλιος λίθος του blog σας. Είτε έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα, είτε ιστοσελίδα στο ίντερνετ, θα πρέπει να έχετε μέσα σε αυτό μοναδικό, κλασικό περιεχόμενο.
Μπορείτε να δείτε το δικό μου κλασικό περιεχόμενο παρακάτω:
Αναθεωρήστε τακτικά το κλασικό σας περιεχόμενο και αναβαθμίστε το. Το κλασικό περιεχόμενο είναι αυτό που θα σας φέρει την πιο σταθερή κίνηση και πελατεία στο ηλεκτρονικό μαγαζί σας.
8. Στείλτε την κίνηση από το Slideshare σε μια σελίδα εγγραφής
To Slideshare είναι ένα WEB 2.0 site όπου μπορείτε να διαμοιραστείτε παρουσιάσεις και κείμενα σε PDF. Σε κάθε upload που κάνετε σε μια παρουσίαση, δώστε ένα backlink με την σελίδα εγγραφών σας ή opt-in page.
Έτσι αυξάνεται τις πιθανότητες να εγγραφούν οι επισκέπτες που προέρχονται από το Slideshare στη λίστα σας. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και όταν έχετε ανεβάσει κάποιο βίντεο στο YouTube ή στο Vimeo.
Δείτε ένα παράδειγμα από ένα δικό μου βίντεο στο YouTube. Σε όλα περιλαμβάνω σε περίοπτη θέση ένα backlink στο άρθρο μου και πάνω από αυτό βρίσκεται πάντα μια φόρμα εγγραφής στη λίστα μου.
9. Βγείτε στην τηλεόραση
Το πιο απλό πράγμα για να γίνετε γνωστός και να αυξήσετε την κίνηση και τις εγγραφές στη λίστα σας είναι να βγείτε στην τηλεόραση και να δώσετε μια συνέντευξη για παράδειγμα.
Ένα κανάλι με μεγάλη δημοσιότητα και τηλεθέαση θα μπορέσει να σας φέρει χιλιάδες άτομα από στοχευμένη επισκεψιμότητα που σίγουρα θα θελήσουν να σας γνωρίσουν περισσότερο. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε με ένα podcast σε μεγάλα sites, σε εφημερίδες και σε περιοδικά ή ακόμα και στο ραδιόφωνο, αρκεί το μέσο να έχει κοινό.
10 Δημοσιεύστε ένα βιβλίο
Το να δημοσιεύσετε ένα βιβλίο δεν είναι σήμερα με την τεχνολογία και τη μεγάλη πρόσβαση σε πληροφόρηση που υπάρχει δύσκολο.
Με το Amazon Kindle μπορείτε να δημοσιεύσετε ένα βιβλίο μέσα σε 24 ώρες σε ηλεκτρονική μορφή!
Έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια για αυτό το θέμα, ήδη το blog μου έχει περίπου 2.000 σελίδες και αυξάνεται εκθετικά κάθε μήνα το περιεχόμενο του. Ήδη έχω το περιεχόμενο για να δημιουργήσω όχι ένα αλλά περισσότερα βιβλία στο ίντερνετ.
Ξέρω ότι σαν και μένα είστε αρκετοί στο ίντερνετ που σας λείπει ή η θέληση ή τα τεχνικά μέσα για να το κάνετε. Όμως αν το προσπαθήσετε θα πετύχετε πολλά πράγματα μαζί.
θα έχετε αποκτήσει μεγαλύτερη αξιοπιστία ως ειδικός στον τομέα σας και θα πάρετε πολύ κίνηση στο site σας μόνο και μόνο από την δημοσιότητα του νέου σας βιβλίου. Επίσης ο τίτλος του συγγραφέα που θα σας συνοδεύει, θα σας δώσει το ανάλογο κύρος και θα σας ανοίξει πολλές πόρτες.
11. Μιλήστε σε ένα event
Χιλιάδες events γίνονται κάθε μέρα για την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, για το WordPress, για το internet marketing, τα Social media και πολλά άλλα.
Μιλήστε σε ένα event και θα δείτε την επισκεψιμότητα από το site σας να αυξάνεται δραματικά. Το ίδιο θα γίνει με τη λίστα σας γιατί απλώς όλοι θα θέλουν να μάθουν περισσότερα για εσάς για τον ομιλητή, ειδικά άμα καταφέρετε να μαγέψετε τα πλήθη.
Αρκεί βέβαια να αναφέρετε για την ιστοσελίδα σας και να πείτε το τι κάνετε και το τι προσφέρεται σε αντάλλαγμα το email τους.
12. Χρησιμοποιήστε το ενοχλητικό pop-up
Αυτό το ενοχλητικό pop-up που χρησιμοποιώ και γω κατά περιόδους, μπορεί να αυξήσει τις εγγραφές στη λίστα σας μέχρι και 1.375%!
Αυτό ισχυρίζεται η εν λόγω έρευνα του Aweber.
Προσωπικά έχω δει μια αύξηση της τάξεως του 300% με 400% με τη χρήση του Welcome Popup και θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ για να θυμίζω στους επισκέπτες να εγγραφούν στη λίστα μου.
13. Δημοσιεύστε στα Facebook Groups
Το Facebook ακόμα και μετά την αναβάθμιση του αλγορίθμου του είναι μια από τις βασικότερες πηγές επισκεψιμότητας για πολλές ιστοσελίδες. Η δημοσίευση στα facebook Groups μπορεί να σας φέρει πολλές χιλιάδες επισκεπτών και να σας βοηθήσει να αναπτύξετε τη λίστα σας.
Απλώς γίνεστε μέλη σε 50 με 100 ομάδες στο facebook, αποστέλλεται τα άρθρα σας ή τα διαφημιστικά από τη σελίδα σας σε 50 με 100 ομάδες κάθε φορά οι οποίες πρέπει να είναι σχετικές με το θέμα σας και μπαμ! Η επισκεψιμότητα χτυπάει κόκκινο! Μόνο με αυτή τη στρατηγική τριπλασίασα την κίνηση στο blog μου και βρήκα αρκετούς νέους πελάτες!
14. Αναδημοσιεύστε τα άρθρα σας σε άλλα blog
Έχω αναδημοσιεύει αρκετές φορές τα καλύτερα άρθρα μου αυτούσια ή με μικρές παραλλαγές σε άλλα blog. Το μυστικό είναι αυτά τα blog:
- να έχουνε κίνηση τουλάχιστον μεγαλύτερη από το δικό σας,
- να είναι όσο το δυνατόν πιο σχετικά με το δικό σας,
- να έχουνε υψηλότερο PageRank από το δικό σας και φυσικά
- να σας δώσουνε μερικά backlinks στην ιστοσελίδα σας.
Το να αναδημοσιεύσετε αδέσποτα σε blog από δω και από κει απλώς χάνετε τον χρόνο σας και δημιουργείτε πολύ διπλό περιεχόμενο. καλό θα ήτανε να κάνατε κάποιες αλλαγές στο άρθρο σας ή να δημοσιεύατε μια Δημοσίευση Τύπου. Πάλι το αποτέλεσμα εξαρτάται απολύτως από το traffic και το κοινό του blog που κάνετε την αναδημοσίευση.
15. Βάλτε τουλάχιστον ένα καλό Call To Action στην αρχή και στο τέλος κάθε άρθρου
Το Call To Action ή η έκκληση σε δράση μπορεί να είναι σαν αυτήν με φωτογραφία και σύνδεσμο για να σας πάει στη φόρμα εγγραφής. Αυτή είναι μια φόρμα εγγραφής σε δύο στάδια και είναι πολύ αποτελεσματική μέχρι σήμερα. Δείτε την:
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
16. Χρησιμοποιήστε μια σοβαρή υπηρεσία email marketing
Λέγοντας σοβαρή, εννοώ πληρωμένη. Μέχρι σήμερα έχω δοκιμάσει στην προσπάθεια μου να χτίσω τη λίστα μου πάνω από 11 υπηρεσίες δωρεάν και πληρωμένες email marketing. Κατέληξα να χρησιμοποιώ μόνο μία την οποία συστήνω, την Aweber. Μπορείτε να ξεκινήσετε με 1 ευρώ τον πρώτο μήνα για να την δοκιμάσετε.
Θυμηθείτε ότι όσο καθυστερείτε την υπηρεσία email marketing, χάνετε εγγραφές και υποψήφιους πελάτες που δεν θα ξανάρθουν στην ιστοσελίδα σας εκτός και άμα γραφτούν στη λίστα σας και τους φέρετε πίσω.
Οι τεχνικές retargeting που ίσως δούλευαν παλιά σήμερα δεν είναι τόσο αποδοτικές, τόσο οικονομικές όσο η ανάπτυξη μιας λίστας και δεν είναι αξιόπιστες.
17. Βάλτε παντού τις φόρμες εγγραφής στη λίστα σας
Όταν λέμε παντού, εννοούμε παντού. Θα πρέπει οι φόρμες εγγραφής να είναι περίοπτες και να ξεχωρίζουν. Είναι απλό να το κάνετε και μπορείτε να ζητήσετε τη συνδρομή από το γραφίστα σας για να φτιάξετε μια ελκυστική φόρμα εγγραφής.
Ακόμη δεν έχω αξιοποιήσει τον γραφίστα μου, όμως δοκιμάζω μερικούς τις τελευταίες ημέρες στο Fiverr.com και σύντομα θα βάλω πιο όμορφες φόρμες εγγραφής.
Όπως έχετε παρατηρήσει η φόρμα εγγραφής μου είναι παντού στην ιστοσελίδα μου και έτσι θα πρέπει να κάνετε και εσείς στη δική σας ιστοσελίδα.
Ανάπτυξη λίστας email- Πηγές:
- Πως να φτιάξετε μια λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- 7 συμβουλές για να δημιουργήσετε μια τεράστια λίστα
- The 30 Greatest Lead Generation Tips, Tricks & Ideas
- 32 Clever Lead Generation Ideas For Your Next Marketing Campaign
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Άλλο ένα ποιοτικό και χρήσιμο ποστ !!! Νομίζω Γιάννη πως όταν “εκθέσεις” και τη διαδικασία δημιουργίας διαδικτύακης Εταιρείας στη Βουλγαρία, το blog θα φτάσει σε δυσθεώρητα επίπεδα επισκεψιμότητας :):):) Καλή συνέχεια !!!!
Αυτό είναι εύκολο, σε επόμενο άρθρο θα αποκαλύψω τον τρόπο Γιάννη!