After sales SEO 101: Εξυπηρέτηση πελατών μετά την δημιουργία ιστοσελίδας
Γιατί 8 στα 10 site είναι καταδικασμένα να αποτύχουν πριν καν τελειώσει η κατασκευή τους;
To 80% των ιδιοκτητών ιστοσελίδων νομίζουν ότι το μεγαλύτερο έξοδο για να στήσει κάποιος μια πετυχημένη ιστοσελίδα στο ίντερνετ είναι ή ίδια η κατασκευή ιστοσελίδας και έτσι οι 8 στους 10 σταματάνε να επενδύουν στο ίντερνετ μόλις τελειώσει το στάδιο της κατασκευής.
Ελάχιστοι είναι υποψιασμένοι ώστε να γνωρίζουν ότι το μεγαλύτερο κόστος σε μια ιστοσελίδα που δεν είναι παρά μια σύγχρονη μορφή επιχείρησης είναι η συντήρηση της, η ανανέωση και η προώθηση της.
Άμα λοιπόν έχετε φτιάξει ένα site και δεν σας φέρνει καθόλου κίνηση, τότε μάλλον θα πρέπει να επενδύσετε στην προώθηση του για να σας φέρει τους πρώτους επισκέπτες που θα γίνουν και πελάτες.
Η ομάδα μας ασχολείται εδώ και χρόνια με έμπειρους τεχνικούς με την κατασκευή, συντήρηση, ανανέωση και προώθηση ιστοσελίδων σε καθημερινή βάση για δεκάδες sites και eshop, και έτσι θα ήθελα μέσα από αυτό το άρθρο να μοιραστώ τις απόψεις και τις εμπειρίες μου σχετικά με το θέμα που μας αφορά όλους όσους έχουμε ιστοσελίδα σήμερα.
Πόσο προώθηση χρειάζεται ένα site σήμερα;
Η ερώτηση είναι ρητορική και όπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει κάποιος χρυσός κανόνας στο μάρκετινγκ ή στην προώθηση ιστοσελίδων και στο SEO που να λέει πόσο προώθηση πρέπει να κάνουμε σε κάθε site.
Η φιλοσοφία όμως του μάρκετινγκ και των πωλήσεων στο ίντερνετ λέει ότι κάθε brand για να χτιστεί χρειάζεται την απαραίτητη διαφήμιση και κανένα προϊόν ή υπηρεσία δεν πουλιέται μόνη της.
Παλιότερα που δεν υπήρχε η Google, τα παραδοσιακά μέσα, οι εφημερίδες και τα περιοδικά, το ραδιόφωνο και η τηλεόραση ήταν σχεδόν μονοπώλια στην διαφημιστική αγορά και δεν υπήρχαν και άλλες επιλογές διαφήμισης.
Σήμερα η κατάσταση έχει αλλάξει δραματικά εξαιτίας δύο εταιριών που έχουν κυριεύσει την αγορά του online marketing ή του digital marketing.
Αυτές οι εταιρείες δεν είναι άλλες από τη Google και το Facebook που τις χρησιμοποιούμε καθημερινά και που έχουν αλλάξει τη ζωή μας.
Θα ήθελα να εστιαστώ στην προώθηση των ιστοσελίδων συνδυάζοντας και τα πράγματα που είναι η προώθηση, η πληρωμένη διαφήμιση ή το digital marketing και το SEO.
Όταν λέμε πόσο προώθηση χρειάζεται ένα site σήμερα, εννοούμε ποιος θα πρέπει να είναι ο διαφημιστικός προϋπολογισμός σε μηνιαία και σε ετήσια βάση της προώθησης της ιστοσελίδας.
Για να δείτε πόσο θα πρέπει να είναι αυτός ο προϋπολογισμός, διαβάστε παρακάτω.
Η προώθηση ιστοσελίδων ως ποσοστό επί των πωλήσεων
Παλαιότερα, πολλές εταιρείες όριζαν ένα ποσοστό επί των πωλήσεων ως διαφημιστικό προυπολογισμό, για παράδειγμα 10% ή 25% ανάλογα με τα περιθώρια κέρδους του προϊόντος ή της υπηρεσίας που παρείχαν στον τελικό καταναλωτή.
Ελάχιστες ήταν εκείνες οι εταιρείες που επένδυαν περισσότερο στα brand τους και δεν έβλεπαν την διαφήμιση και την προώθηση των προϊόντων τους ως ξερά στατιστικά στοιχεία.
Αυτές οι εταιρείες όπως η Nike, Coca Cola, Mercedes και πολλές άλλες επένδυσαν τόσο πολύ στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση που πλέον έχουν γίνει ένα με τις καταναλωτικές μας συνήθειες και που άμα θα φύγουν από την αγορά θα μας λείψουν από ψυχολογική άποψη και μόνο.
Γιατί από καταναλωτική άποψη, και να κλείσει η Nike ή να σταματήσει να υπάρχει Coca Cola δεν θα γίνει και τίποτα αφού υπάρχουν δεκάδες άλλα προϊόντα και υποκατάστατα στην αγορά που δεν θα καταλάβει κανένας την έλλειψη αυτών των δύο brand από την αγορά.
Δηλαδή δεν θα δημιουργηθεί έλλειψη από παπούτσια επειδή έκλεισε η Nike, ούτε θα σταματήσει ο κόσμος να πίνει Βacardi cola γιατί έκλεισε η Coca Cola.
Η προσωπική μου άποψη για την προώθηση ιστοσελίδων είναι ότι όλοι μας είμαστε προϊόντα του μάρκετινγκ και της προώθησης που έχουμε κάνει στις εταιρείες μας, τις ιστοσελίδες μας, τα προϊόντα μας και τις υπηρεσίες μας.
Θέτοντας λοιπόν ένα όριο στον προυπολογισμό μας ανάλογα με τις πωλήσεις, βάζουμε έναν μεγάλο φραγμό στην ανάπτυξη και δεν επενδύουμε στο μέλλον και στην βιωσιμότητα της ιστοσελίδας μας.
Θα πρέπει λοιπόν για να θέσουμε μερικά όρια στον προϋπόλογισμό μας όσον αφορά την προώθηση της ιστοσελίδας μας να θέσουμε πρώτα τους στόχους πωλήσεων και τους τζίρους που θέλουμε να πετύχουμε και κατόπιν να δούμε με ποιο budget προώθησης θα μπορέσουμε να πετύχουμε τους στόχους μας.
Άσχετα το πόσο μικρό είναι το site σας σήμερα, άμα θέλετε να γιγαντωθεί, θα πρέπει να καταστρώσετε έναν μηνιαίο προυπολογισμό μάρκετινγκ και προώθησης και να δοκιμάσετε ποια μέσα και ποια εργαλεία προώθησης θα δοκιμάσετε και σε ποια θα κατασταλάξετε.
Ο μηνιαίος προϋπολογισμός για την προώθηση της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να ξεκινήσει αμέσως μετά την κατασκευή της.
Το μίγμα προώθησης ιστοσελίδων και το after sales SEO
Φαντάζομαι ότι κάποιοι από εσάς θα έχετε ξενερώσει με αυτά που διαβάζατε γιατί σας είχα συνηθίσει σε ποιο τεχνικά άρθρα όπως του τύπου 7 συμβουλές για το SEO ή πως να αυξήσετε το visibility στις μηχανές αναζήτησης κτλ.
Ίσως να περιμένατε αρκετοί που με διαβάζατε χρόνια να δείτε ακόμα ένα τεχνικό άρθρο που λέει βήματα και τρόπους.
Όμως επέλεξα να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό το θέμα που έχει να κάνει με το πως θα μπορέσει ένα καινούριο site ή ένα site που ήδη υπάρχει στο ίντερνετ χρόνια να αυξήσει τους τζίρους του και να φέρει περισσότερα κέρδη και περισσότερους νέους πελάτες.
Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, θα πρέπει να υπάρχει ο κατάλληλος σχεδιασμός και το κατάλληλο μείγμα προώθησης της ιστοσελίδας σας με διάφορους τρόπους και με διάφορα εργαλεία.
Ποιοι είναι αυτοί οι τρόποι ή καλύτερα οι επιλογές προώθησης, σας τις αναφέρω παρακάτω:
SEO
Το κλασικό SEO είναι η οργανική προώθηση της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης με βάση λέξεις κλειδιά και φράσεις κλειδιά. Το αναφέρω πρώτο γιατί το SEO είναι το σημαντικότερο επειδή φέρνει τις περισσότερες μετατροπές σε πελάτες και φυσικά έχει την καλύτερη απόδοση από όλους τους άλλους τρόπους προώθησης της ιστοσελίδας σας.
Είναι εκπληκτικό ότι το SEO και η οργανική επισκεψιμότητα έχει πολλές φορές 1.000% απόδοση σε σύγκριση με την πληρωμένη επισκεψιμότητα ή την πληρωμένη διαφήμιση του Google Adwords.
Αυτό σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να έχει τα ίδια αποτελέσματα σε τζίρο ή σε αύξηση πελατείας επενδύοντας 100€ το μήνα για SEO τη στιγμή που θα πλήρωνε 1.000€ για τα ίδια αποτελέσματα μέσω του Google Adwords.
Google Adwords
Το Google Adword είναι ένα πολύτιμο εργαλείο προώθησης της ιστοσελίδας σας στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google και θα πρέπει να χρησιμοποιείτε για καλύτερα αποτελέσματα συνδυαστικά και επικουρικά με το SEO.
Οι λόγοι που θα πρέπει να χρησιμοποιήτε επικουρικά με το SEO είναι αρκετοί και θα σας αναφέρω επιγραμματικά δύο βασικούς:
Επειδή μας βοηθάει να εμπλουτίσουμε την εκστρατεία SEO με δεκάδες λέξεις κλειδιά που σίγουρα μας έχουν ξεφύγει κατά τη διάρκεια του στησίματος της ιστοσελίδας μας αλλά και της εκπόνησης της πρώτης εκστρατείας SEO.
Επειδή ένα μερίδιο αγοράς θα κάνει κλικ μόνο στα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και σε περίπτωση που δεν φροντίσουμε να προσθέσουμε και κάποιες διαφημίσεις στο Adwords δεν θα μπορέσουμε να διεισδύσουμε σε αυτό το καταναλωτικό κοινό.
Το Adwords και το SEO θα πρέπει να ξεκινάνε από την πρώτη μέρα της προώθησης της ιστοσελίδας σας που είναι η πρώτη μέρα μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής της ιστοσελίδας σας και δεν θα πρέπει να υπάρχει καθόλου χρονοτριβή.
Διαφήμιση σε άλλα διαφημιστικά δίκτυα
Εκτός από το Google Adwords υπάρχουν και δεκάδες άλλα διαφημιστικά δίκτυα που παρέχουν διαφημίσεις μέσω blog, native advertising, pop up banners και διάφορους άλλους τρόπους διαφήμισης της ιστοσελίδας σας.
Το κόστος ανά κλικ είναι συνήθως λίγο χαμηλότερο από το Google Adwords ενώ το κοινό δεν είναι το ίδιο πάντοτε με το Google Adwords. Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να εντοπίσετε τέτοια είδους δίκτυα διαφήμισης και να τα δοκιμάσετε γιατί κάθε αγορά και κάθε ιστοσελίδα είναι διαφορετική και έχει διαφορετική ανταπόκριση σε σύγκριση με κάποιο δίκτυο διαφήμισης.
Affiliate Networks & Linkwise
Το affiliate marketing είναι και αυτό ένα σοβαρό και αξιόπιστο εργαλείο προώθησης της ιστοσελίδας σας μέσω συνεργατών (affiliates). Μια πολύ αξιόπιστη εταιρεία για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας και τη φίρμα σας για την Ελληνική αγορά είναι η Linkwise.
Εκτός από τη Linkwise υπάρχουν και δεκάδες άλλες εταιρείες affiliate marketing που δέχονται διαφημιζόμενους αλλά και συνεργάτες, όμως θεωρώ ότι για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς η Linkwise είναι η καλύτερη.
Το κανάλι πωλήσεων ή το κανάλι προώθησης που λέγεται συνεργατικό μάρκετινγκ είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο γενικότερα και θα πρέπει να το δοκιμάσετε γιατί μερικά αντικείμενα και μερικά είδη έχουν πολύ μεγάλη τράβηξη στο affiliate marketing.
E-Shopping Malls, Skroutz, Bestprice
Τα shopping malls με σύγκριση τιμών όπως το Skroutz και το Bestprice είναι πραγματικά πολύτιμα για κάποια eshop που πιάσαν τον συγμό της αγοράς και γιγαντώθηκαν με την ανάπτυξη που παρουσίασε το Skroutz όλα αυτά τα χρόνια.
Κάποια είδη ευνοούνται από το Skroutz, ενώ η ισοπέδωση των τιμών που επικρατεί σε αυτά τα ηλεκτρονικά shopping malls έχει φέρει δεκάδες άτομα μέσα σε αυτά για να κάνουν απλώς και μόνο σύγκριση τιμών.
Με κάποιο μικρό κόστος και με χρέωση ανά κλικ, πιστεύω ότι όσοι δεν έχουν μπει ακόμα στο Skroutz ενώ διαθέτουν eshop έχουν χάσει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς και πωλήσεων.
Επαγγελματικοί Οδηγοί, Χρυσός Οδηγός, Vrisko, Δουλευταράς
Σοβαροί παίκτες στην αγορά των αναζητήσεων επαγγελματιών ανά περιοχή και ανά ειδικότητα έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια διάφορα site όπως ο Χρυσός Οδηγός, το Vrisko και ο Δουλευταράς.
Ο λόγος που έγιναν σοβαροί παίκτες είναι γιατί κάνανε σοβαρές επενδύσεις στο αντικείμενο που λέγεται ίντερνετ και φτιάξαν πολύ χρήσιμες ιστοσελίδες και καταλόγους επαγγελματιών που περιλαμβάνουν σχεδόν όλα τα επαγγέλματα.
Η προβολή της επιχείρησης σας μέσω αυτών των οδηγών έχει διπλό όφελος:
- Αφενός μεν σας ανεβάζει στην οργανική κατάταξη της Google με backlink
- Αφετέρου δε σας δίνει ποιοτική κίνηση από υποψήφιους πελάτες στο site σας.
Το ότι θα μπείτε σε αυτούς τους επαγγελματικούς οδηγούς δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα λύσετε το πρόβλημα σας ή ότι όντως θα πάρετε πελάτες στην ιστοσελίδα σας, όμως άμα δεν καταχωρηθείτε σε αυτούς τους οδηγούς είναι λίγο δύσκολο να μπορέσετε να βγάλετε συμπέρασμα για την αποτελεσματικότητα τους και για το αν το δικό σας αντικείμενο ταιριάζει με τους επισκέπτες που έχουν αυτά τα site.
Email marketing, Aweber
Το email marketing είναι ένα πολύ χρήσιμο κανάλι πωλήσεων και επικοινωνίας με τους πελάτες σας και είναι από τα πιο προσοδοφόρα κανάλια πωλήσεων ακόμα και σήμερα.
Μπορεί να μοιάζει ντεμοντέ γιατί το email έχει κλείσει τα 50 χρόνια ζωής όμως δεν έχει χάσει την αίγλη του και όλες οι μεγάλες εταιρείες το χρησιμοποιούν σε εβδομαδιαία ή και σε μηνιαία βάση για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα τους και τους πελάτες τους.
Το πιο σημαντικό για να κρατήσετε την επαφή με τους πελάτες σας είναι να έχετε κάποιο email για να τους στείλετε κάποια προσφορά, κάποιο email υπενθύμισης ή κάποιο άρθρο με συμβουλές.
Το 80% των πωλήσεων γίνεται στην έβδομη με δωδέκατη επαφή με κάποιον, γιατί σύμφωνα με Αμερικάνους ψυχολόγους μετά την έβδομη επαφή με κάποιον, αυτός σας φαίνεται οικείος και τον θεωρείτε ασυναίσθητα δικό σας άνθρωπο.
Μια πολύ καλή εταιρεία για να ξεκινήσετε σήμερα κιόλας το email marketing είναι η Aweber και η Mailerlite.
Τις χρησιμοποιώ και τις 2 εδώ και χρόνια και πιστεύω ότι είναι οι πιο ευέλικτες, οι πιο σταθερές και αυτές που έχουν τα ελάχιστα προβλήματα διαχείρισης και αποστολής email.
Ένας συνετός επιχειρηματίας που θέλει να κάνει τη διαφορά και να αυξήσει τις πωλήσεις του θα πρέπει να συμπεριλάβει και στο After Sales SEO ( ASS) που θα κάνει και το email marketing σε εβδομαδιαία βάση.
Ειδοποιήσεις στον browser, Push Notifications
Οι ειδοποιήσεις στον browser, τα λεγόμενα push notifications είναι πολύ σημαντικά για να φέρουν κίνηση στην ιστοσελίδα σας και να σας δώσουν και μια μικρή ώθηση στο SEO.
Αν και έχουν μικρότερη δυναμική σε σύγκριση με το email marketing και φέρνουν πολύ λιγότερες μετατροπές επισκεπτών σε πελάτες, τα push notifications είναι πιστεύω ένα κανάλι μάρκετινγκ που θα πρέπει να καλλιεργήσετε.
Κλαδικά site, Tripadvisor, Booking, Airbnb
Τα κλαδικά site που συγκεκριμένα για τον τομέα του τουρισμού και των ηλεκτρονικών κρατήσεων είναι το Booking και το Tripadvisor έχουν πολύ μεγάλο κοινό, ενώ όλοι κοιτάνε τις κριτικές και τις αξιολογήσεις των καταλλυμάτων και των δραστηριοτήτων πριν κάνουν μια κράτηση.
Θεωρώ ότι είναι απαραίτητο εφόσον έχετε μια ιστοσελίδα στον τουριστικό κλάδο να προχωρήσετε και σε κάποια καταχώρηση σε αυτά τα site αναγκαστικά για να μπορέσετε να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλο το μεγάλο κοινό που επισκέπτεται και συχνάζει σε αυτά τα sites.
Προώθηση σε μεγάλα blogs
Η προώθηση της ιστοσελίδας σας σε μεγάλα αρθρογραφικά blogs όπως το Newsbeast και πολλά άλλα είναι σημαντική για να πάρετε κάποια ποιοτικά backlinks και με υψηλό Domain Authority.
Η κίνηση που προέρχεται από όλα αυτά τα blogs είναι προσωρινή και αφιλτράριστη πολλές φορές και έτσι θα πρέπει να υπολογίζετε ότι θα πρέπει να βάλετε περισσότερες από μια φορές άρθρα για να έχετε ένα πιο μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα.
Facebook Advertising
Η διαφήμιση στο Facebook έχει γίνει από ευκαιρία σε τραγωδία γιατί η απόδοση του έχει πέσει υπό του μηδενός. Όμως Παρόλα αυτά μια μικρή διαφημιστική καμπάνια μπορεί να τρέξει παράλληλα με τις άλλες σας δραστηριότητες στο Facebook με πολύ μικρό προυπολογισμό που θα έχει περισσότερο ως στόχο την υπενθύμιση και όχι την πώληση.
Δηλαδή ο στόχος της διαφήμισης στο Facebook θα πρέπει να είναι για ενίσχυση του brand name και όχι για να φέρει πωλήσεις.
Social media marketing
Το social media marketing θα πρέπει να γίνεται επικουρικά μαζί με όλα τα άλλα τα μέσα για να αυξήσετε τα social media signals της ιστοσελίδας σας αλλά και για να βελτιώσετε την εικόνα σας και την κατάταξη σας στη Google.
Δεν θα πρέπει ποτέ να αφήνετε την παρουσία σας στα social media, Twitter, Facebook, Instagram να μοιάζει παρωχημένη και το προφίλ ή η σελίδα σας να φαίνεται ότι έχει εγκαταληφθεί ή δεν κατοικείται.
Όχι ότι θα πάρετε πολύ κόσμο από εκεί αλλά θα πρέπει να υπάρχει και εκεί να υπάρχει μια παρουσία και μια μικρή καλλιέργεια του κοινού.
Outdoor διαφήμιση
Η Outdoor διαφήμιση όπως και η έντυπη διαφήμιση ή τα διαφημιστικά δώρα, (αυτοκόλλητα, μπρελόκ, μαγνητάκια) που φέρουν το site σας πάνω τους οδηγούν σε direct hits τα οποία εκτός του ότι αυξάνουν την επισκεψιμότητα, βελτιώνουν και την συνολική σας κατάταξη στη Google.
H outdoor διαφήμιση ή η παραδοσιακή διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αποτελεσματικό μέσο προώθησης του site σας σήμερα και πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο να την δοκιμάσετε.
Και σίγουρα η λίστα δεν σταματάει εδώ, γιατί κάθε μέρα νέα μέσα διαφήμισης και προώθησης ιστοσελίδων γεννιούνται και νέοι τρόποι υπάρχουν για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού σας καταστήματος ανάλογα με τον κλάδο, την αγορά και την βιομηχανία που ανήκετε.
Μην αποκλείεται κάποιο κανάλι προώθησης λόγω budget
Το θετικό όταν κάποιος σχεδιάζει μια καμπάνια προώθησης της ιστοσελίδας του ή καμπάνια digital marketing μπορεί να συνδυάσει όλες τις παραπάνω ενέργειες και να επιμερίσει τον προυπολογισμό του κάθε μήνα δοκιμάζοντας τι δουλεύει για αυτόν καλύτερα και τι όχι.
Δεν θα πρέπει να βλέπουμε το κάθε μέσο προώθησης ανταγωνιστικά το ένα με το άλλο από άποψη προυπολογισμού γιατί πολλές φορές το ένα κανάλι πωλήσεων συμπληρώνει το άλλο και κάποιο πελάτες ποτέ δεν θα αγόραζαν από εμάς και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα γιατί απλώς δεν θα μας έβρισκαν ποτέ.
Για παράδειγμα υπάρχει ακόμα και σήμερα μια μερίδα καταναλωτών οι οποίοι κάνουν κλικ μόνο στα πληρωμένα αποτελέσματα διαφήμισης της Google γιατί απλώς βαριούνται να κοιτάξουν στα επόμενα αποτελέσματα αναζήτησης ή δεν τα καταλαβαίνουν.
Ειδικά κάποια άτομα προχωρημένης ηλικίας αν και έιναι μειοψηφία, ίσως να μην χρησιμοποιήσουν ποτέ τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Ισχύει όμως και το αντίθετο, κάποιο αγοραστικό κοινό το οποίο είναι υψηλής μόρφωσης ή ποιο καταρτισμένο τεχνολογικά, και ανάμεσα σε αυτούς ανήκω και γω ίσως να μην κοιτάξει ποτέ τα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης.
Άρα ο στόχος ενός σωστού τεχνικού στο SEO ή ενός σωστού digital marketeer είναι να συνδυάσει με τον κατάλληλο τρόπο τα διαθέσιμα μέσα προώθησης, να τοποθετήσει τον κατάλληλο προυπολογισμό και να παρακολουθήσει την απόδοση τους σε μηνιαία βάση κάνοντας τις απαραίτητες προσαρμογές.
Σε ότι και αν κάνετε, θα πρέπει πάντα να ζητάτε τη συμβουλή ενός σωστού ειδικού στο SEO για να μπορέσει να ενορχηστρώσει μια σωστή και αποτελεσματική καμπάνια προώθησης της ιστοσελίδας σας.
Δείτε περισσότερα για το after sales SEO:
- Ποια είναι τα Angela and Paul backlinks;
- 100% ΕΛΛΗΝΙΚΟ SEO- GREEK SEO
- 7 Πράγματα που πρέπει να προσέξετε στην προώθηση της ιστοσελίδας σας
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ή προώθηση ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop ή προώθησης ιστοσελίδας.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!