ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Γιατί το Woocommerce δεν είναι SEO ready;

SEO-WOOCOMMERCE-GOOGLE-GREECE-1

Γιατί το Woocommerce δεν είναι SEO ready;

Ξέρω ότι πάρα πολλοί από όλους εσάς που μας διαβάζετε συχνά και ανελλιπώς θα εκπλαγείτε με τον τίτλο του άρθρου γιατί μάλλον θα περιμένατε να εκθειάζαμε το WordPress και το Woocommerce όπως κάνουμε και σε όλα τα άλλα τα προηγούμενα άρθρα αυτής της ιστοσελίδας σχετικά με το SEΟ και την κατασκευή ιστοσελίδων.

Θα περιμένατε έναν τίτλο μάλλον του τύπου: Γιατί το Woocommerce είναι SEO ready, αλλά επειδή είμαι αμερόληπτος και επαγγελματίας στον χώρο μου οφείλω να σας αποκαλύψω την αλήθεια χωρίς ταμπού και προσκόμματα. Άλλωστε ποιος θέλει να διαβάζει σήμερα ψέμματα και μέχρι πότε είναι διαθετειμένος ένας επιχειρηματίας του ηλεκτρονικού εμπορίου να εμπιστεύεται ανθρώπους που τον κοροϊδεύουν;

Για να μάθετε όλη την αλήθεια και γιατί το Woocommerce από μόνο του δεν είναι SEO ready, διαβάστε παρακάτω.

Γιατί κανένα eshop δεν είναι SEO ready;

Eshop και SEO ready ή βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης ή φιλικό για τις μηχανές αναζήτησης και όλες οι άλλες παπαρδέλες που ακούτε συνήθως δεν υπάρχει.

Και δεν υπάρχει μέχρι να ρθει ο Διβράμης -εγώ είμαι αυτός- και αρκετοί άλλοι επαγγελματίες του SEO για να κάνουν όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις ώστε να γίνει το eshop σας φιλικό προς τη Google και να αρχίσει να εμφανίζεται για πάρα πολλές λέξεις κλειδιά στην πρώτη σελίδα.

Τα προβλήματα που σταματάνε ένα eshop από το να είναι SEO ready είναι αρχικά τρία:

  • Το πρόβλημα της ταξονομίας, γιατί καμία κατηγορία προϊόντων δεν εμφανίζεται στην Google
  • Το πρόβλημα των κειμένων στις σελίδες προορισμού που στην προκειμένη περίπτωση για το eshop σας είναι οι κατηγορίες των προϊόντων σας
  • Το πρόβλημα των πολλών επιπέδων βάθους των προϊόντων

Για να δείτε αναλυτικότερα τι εννοώ με αυτά τα τρία σημαντικά μειονεκτήματα που έχει κάθε eshop αλλά και το Woocommerce, μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω.

Οι κατηγορίες δεν εμφανίζονται στη Google

Οι ταξονομίες που έχει ένα eshop είτε είναι σε Woocommerce που είναι και η δημοφιλέστερη εφαρμογή eshop παγκοσμίως, είτε είναι σε κάποιο άλλο eshop όπως Magento ή Open Cart, είναι αρκετές.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση το Woocommerce και το WordPress έχουν τις παρακάτω ταξονομίες:

  • Κατηγορία άρθρων (category)
  • Κατηγορία προϊόντων (product-category)
  • Tags-ετικέτες
  • Product Tags-ετικέτες προϊόντων
  • Link Category
  • Post Formats

Κατηγορία άρθρων

Η ταξονομία κατηγορία σας βοηθάει να ομαδοποιήσετε τα άρθρα σας από το blog σας σε διάφορες κατηγορίες που πιθανών και να είναι από μόνες τους οι λέξεις κλειδιά. Συνήθως απεικονίζονται με το slug /category/.

Για παράδειγμα: https://divramis.gr/category/search-engine-optimization/

Κατηγορία προϊόντων

Η κατηγορία προϊόντων κάνει ακριβώς το ίδιο που κάνει και η κατηγορία των άρθρων για το blog σας. Κατηγοριοποιεί όλα τα προϊόντα σε μεγάλες ευρείες κατηγορίες και υποκατηγορίες και απεικονίζεται με το slug product-category/.

Για παράδειγμα: https://4bag.gr/product-category/adonio-adriano/

Το πρόβλημα τώρα στην κατηγορία είναι ότι δεν έχει ορατότητα στη Google γιατί δεν είναι από μόνη της η κατηγορία η καλύτερη σελίδα προορισμού για να μπει κάποιος επισκέπτης από τη Google στην ιστοσελίδα σας.

Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι γιατί η Google δίνει προτεραιότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης στα παρακάτω:

1 Πρώτη σελίδα ή αρχική σελίδα

2 Εσωτερικές σελίδες

3 Άρθρα

4 Προϊόντα

5 Εικόνες

6 Ετικέτες ή tags

7 Κατηγορίες και κατηγορίες προϊόντων

Ακολουθώντας αυτήν την ιεραρχία και μόνο στα αποτελέσματα αναζήτησης, γιατί το κάθε ένα στοιχείο από τα παραπάνω έχει διαφορετική βαρύτητα στη Google, καταλαβαίνουμε ότι για να εμφανίσουμε όλες τις κατηγορίες με τα προϊόντα μας στην πρώτη σελίδα της Google θα πρέπει να δημιουργήσουμε σελίδες προορισμού οι οποίες να τραβάνε με κώδικα ή shortcode την αντίστοιχη κατηγορία προϊόντων.

Συγκεκριμένα για το παραπάνω eshop αντί για να εμφανίσουμε την κατηγορία προϊόντων https://4bag.gr/product-category/adonio-adriano/ ως σελίδα προορισμού, προτιμήσαμε να κάνουμε κάτι πιο έξυπνο για να βελτιώσουμε την ορατότητα μας στη Google αλλά και στις άλλες μεγάλες μηχανές αναζήτησης.

Δημιουργήσαμε λοιπόν μια σελίδα προορισμού στο WordPress (https://4bag.gr/adonio-adriano-tsantes) με τις λέξεις κλειδιά που επιθυμούμε και στη συνέχεια προσθέσαμε κείμενα και φωτογραφίες από κάτω, ενώ στην πάνω πλευρά βάλαμε με shortcode τα προϊόντα και τα φίλτρα του Woocommerce με κώδικα. Με κάποιο shortcode που δημιουργήσαμε με κώδικα.

Τα αποτελέσματα ήτανε θεαματικά, αφού πλέον οι θαμμένες κατηγορίες προϊόντων στο Woocommerce άρχισαν να εμφανίζονται και να κερδίζουν θέσεις έναντι των ανταγωνιστικών eshop.

Οι σελίδες προορισμού, οι κατηγορίες δηλαδή δεν έχουν κείμενα

Το δεύτερο βασικό πρόβλημα το οποίο λύσανε και αυτό είναι ότι οι κατηγορίες του Woocommerce δεν είχαν κείμενα και φωτογραφίες, δεν επιδέχονταν μορφοποίηση όπως θέλαμε και έτσι είχαμε πρόβλημα στην ανάγνωση τους και στην ταξινόμηση τους από την Google.

Όπως κάποιοι από εσάς γνωρίζετε, οι μηχανές αναζήτησης είναι κειμενοκεντρικές. Αγαπάνε και προτιμάνε τα κείμενα και τις σελίδες που έχουν κείμενο. Το βέλτιστο μέγεθος κειμένου για τις σελίδες που βγαίνουν στην πρώτη σελίδα της Google είναι 2.500 λέξεις και τόσες λέξεις είναι αδύνατο να χωρέσουν στην περιγραφή των κατηγοριών του Woocommerce που εμφανίζεται πάνω από τα προϊόντα της κατηγορίας.

Με 2.500 λέξεις πριν τα προϊόντα, αυτά θα συμπιέζονταν στο βάθος και δεν θα φαίνονταν στον χρήστη στην πρώτη οθόνη, μπερδεύοντας τον αντί να το κάνουν να αγοράσει.

WOOCOMMERCE-CATEGORY-PERIGRAFI-1

Τα κείμενα θα πρέπει να είναι κάτω από τα προϊόντα και με τέτοιο τρόπο τοποθετημένα ώστε να μην δημιουργούν σύγχυση στον υποψήφιο πελάτη που με κόπο τον έχουμε φέρει μέσα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

 

Πολλά επίπεδα βάθους στο slug κρύβουν το προϊόν

PRODUCT-SLUG-WOOCOMMERCE-1

Το ίδιο το Woocommerce βάζει πριν κάθε προϊόν το slug /προϊόν/ στα ελληνικά καταστρέφοντας έτσι τα permalinks που θα πρέπει να είναι στα λατινικά και καταχωνιάζοντας το προϊόν σας και όλα σας τα προϊόντα κατά συνέπεια σε πολλά επίπεδα βάθος.

Καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε κάποιο πρόσθετο όπως το custom permalinks για να αφαιρέσετε τα περιττά slugs και τις περιττές κατηγοριοποιήσεις που εσκεμμένα αλλά με λάθος τρόπο έχει ορίζει το Woocommerce για το eshop σας και τα προϊόντα σας.

Όσο πιο κάτω είναι η λέξη κλειδί σε επίπεδα του τύπου domain.gr/προϊόν/lexi-kleidi-onoma-proiontos, τόσο πιο δύσκολο είναι να βρεθεί και να ανιχνευθεί από τις αράχνες των μηχανών αναζήτησης και τόσο πιο δύσκολο είναι στην πορεία να βγει στην πρώτη σελίδα της Google.

Η λέξη κλειδί στο Url θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο αριστερά και πιο κοντά στην αρχή του Url, ενώ κάθε επίπεδο βάθους που προστίθεται μας απομακρύνει και άλλο από την πρώτη σελίδα της Google.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα για αυτό στους 200 παράγοντες SEO.

Γιατί το Woocommerce δεν προέβλεψε όλα τα παραπάνω;

Καλά θα μου πει κάποιος αυτή τη στιγμή, ολόκληρη εταιρεία εκατομμυρίων με χιλιάδες εγκαταστάσεις eshop όπως η Automattic που έχει το Woocommerce αλλά και το ίδιο το WordPress, δεν κατάφερε να διορθώσει όλα αυτά τα δομικά λάθη στο SEO που έχει το Woocommerce και να το κάνει από μόνο του να βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google;

Η απάντηση είναι όχι.

Γιατί απλώς και μόνο η Automattic αποτελείτε από προγραμματιστές που τους απασχολούν άλλα πράγματα σχετικά με την ανάπτυξη εφαρμογών για το WordPress όπως η αναβάθμιση ασφαλείας, ο κώδικας του eshop και άλλα πράγματα που απασχολούν τους προγραμματιστές που είναι ναι μεν σοφοί άνθρωποι αλλά αποκομμένοι από το περιβάλλον και τον κόσμο.

Είναι ιδιοφυΐες αλλά δυσκολεύονται να παραγγείλουν καφέ σε μια καφετέρια με κόσμο.

Για αυτό έρχονται οι ειδικοί του SEO και του μάρκετινγκ που είναι άνθρωποι σαν και μένα που προσπαθούν να βρουν πατέντες για να συνδυάσουν τα ασυνδύαστα και να κάνουν το Wocoommerce φιλικότερο για τις μηχανές αναζήτησης και να αυξήσουν κατακόρυφα τις πωλήσεις σας.

Δείτε περισσότερα για το SEO και το Woocommerce:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

 

Σχολιάστε

×
×