Money Keywords: Ποιες λέξεις κλειδιά φέρνουν τα λεφτά
Πάρα πολλοί από εσάς έχουν ακούσει σίγουρα για τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και την σωστή στόχευση στις μηχανές αναζήτησης.
Ειδικά όσοι από εσάς έχουν ασχοληθεί με κάποια διαφημιστική καμπάνια στο Google Adwords, σίγουρα θα έχετε επαφή με την στόχευση (focus keywords), τις λέξεις κλειδιά, τα ποσοστά μετατροπών.
Η λάθος στόχευση στις λέξεις κλειδιά μπορεί να έχει άσχημες συνέπειες στο πορτοφόλι σας, αφού πιθανότατα δεν θα φέρει μετατροπές και μάλλον δεν θα φέρει πελάτες.
Όμως η επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών είτε για την καμπάνια σας στο Google Adwords είτε για την οργανική αναζήτηση είναι σίγουρο ότι θα έχει πολύ καλύτερη απόδοση και θα σας αποφέρει τεράστια κέρδη.
Οι λέξεις κλειδιά που φέρνουν τα λεφτά λέγονται money keywords ή shopping keywords ή λέξεις κλειδιά με πρόθεση αγοράς.
Άλλοι συναφοί χαρακτηρισμοί για τα money keywords είναι λέξεις κλειδιά με υψηλή απόδοση, λέξεις κλειδιά που φέρνουν πωλήσεις κτλ.
Πώς να εντοπίσετε τα κατάλληλα money keywords για την αγορά σας
Έχοντας εργαστεί στον χώρο του SEO και της πληρωμένης διαφήμισης εδώ και κάμποσα χρόνια, έχω δει πελάτες να αυξάνουν τις οργανικές τους αναζητήσεις και τον τζίρο τους έως και 1200%, απλώς αλλάζοντας λέξεις κλειδιά ή βρίσκοντας τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά που κάνουν χρηματοποίηση (moneytization).
Για να μην μιλάμε γενικά, θα ήθελα να σας δώσω 7 βασικές συμβουλές-βήματα για να μπορέσετε να βρείτε χωρίς να χάσετε την μπάλα τις σωστές λέξεις κλειδιά για εσάς, για την ιστοσελίδα σας και για την αγορά στόχο σας.
1 Βρείτε την αγορά στόχο σας
Το να έχετε κάποιο eshop ή κάποια ιστοσελίδα που παρέχετε επαγγελματικές υπηρεσίες επί πληρωμή και να μην γνωρίζετε ποια είναι η αγορά στόχο σας, είναι μάλλον μεγάλο σφάλμα γιατί δεν θα μπορέσετε να βρείτε και τα σωστά money keywords που αντιπροσωπεύουν την αγορά σας.
Αυτό συμβαίνει σπάνια βέβαια, αλλά ακόμα και να έχετε κάποια αμφιβολία για το τι πουλάτε και ποια είναι η αγορά σας, δηλαδή σε ποιους πελάτες απευθύνεστε και πως αυτοί σας ψάχνουν στη Google, θα πρέπει να κοιτάξετε τους άμεσους ανταγωνιστές σας και να δείτε τι κάνουν αυτοί σε αυτό το κομμάτι.
Ένας ακόμη τρόπος για να βρείτε και να ορίσετε την αγορά στόχο σας είναι να εντοπίσετε ποιο είναι οι πελάτες σας, ποιο δηλαδή θα πληρώσουν για τις υπηρεσίες σας ή θα αγοράσουν τα προϊόντα σας και να μπείτε στον τρόπο σκέψης τους.
- Τι ψάχνουν στο ίντερνετ;
- Από που αγοράζουν;
- Ποιες είναι οι ανάγκες τους σε πληροφόρηση αλλά και οι πραγματικές άμεσες ανάγκες;
- Γιατί θα αγόραζε κάποιος τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας;
- Με ποιον τρόπο θα μπορούσε κάποιος να σας βρει στο ίντερνετ;
- Ποιος είναι ο ευκολότερος τρόπος να σας βρει κάποιος στο ίντερνετ και να αγοράσει από εσάς;
Όλες αυτές οι απορίες θα πρέπει να είναι σε έναν βαθμό απαντημένες πριν προχωρήσετε στο επόμενο βήμα.
2 Ανοίξτε έναν λογαριασμό Google Adwords
Στη συνέχεια, αφού έχετε ανοίξει έναν λογαριασμό στο Google Adwords, θα πρέπει να αρχίσετε να κάνετε αναζητήσεις για τον όγκο αναζητήσεων που πιθανόν θα έχουν κάποιες υποψήφιες λέξεις κλειδιά.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα για τις αναζητήσεις που φέρνουν τα λεφτά στο άρθρο: Πόσες κατηγορίες αναζητήσεων υπάρχουν στις μηχανές αναζήτησης;
Καταρτίστε μια λίστα με τις λέξεις κλειδιά που πιστεύετε ότι σας ψάχνουν οι υποψήφιοι πελάτες σας στο ίντερνετ -τώρα άμα σας βρίσκουν είναι ένα άλλο θέμα- η λίστα θα πρέπει να είναι σε κεφαλαία ελληνικά, greekglish ή αγγλικά άμα έχετε αγγλικούς όρους αναζήτησης και θα πρέπει να περιλαμβάνονται ο ενικός και ο πληθυντικός καθώς και τα παράγωγα.
Για παράδειγμα:
ΤΣΑΝΤΕΣ
ΤΣΑΝΤΑ
TSANTES
BAG
BAGS
ΤΣΑΝΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ
ΤΣΑΝΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΑ
κτλ.
Με αυτόν τον τρόπο, σίγουρα θα φτάσετε γρήγορα τις 100 λέξεις κλειδιά ίσως λιγότερες , ίσως και περισσότερες. Αφού λοιπόν έχετε ετοιμάσει τη λίστα σας, θα πρέπει να τρέξετε μια εκστρατεία στα Google Adwords τουλάχιστον για 3 μήνες, ώστε να έχετε επαρκή χρόνο να βγάλετε τα συμπεράσματα σας για το ποιες λέξεις κλειδιά είναι οι πιο προσοδοφόρες στο Google Adwords.
Θα πρέπει να ξέρετε ότι παράλληλα με το Google Adwords θα τρέχετε και την καμπάνια σας για το οργανικό SEO με τις ίδιες λέξεις κλειδιά που παρακολουθείτε.
Προσοχή, ξεκινήστε την καμπάνια Google Adwords με exact match search για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως. Η καμπάνιες είναι συνήθως κοστοβόρες και τον πρώτο μήνα υπάρχει κίνδυνος να χάσετε πολλά χρήματα άμα δεν έχετε σφιχτή πολιτική διαφημίσεων.
Το Google Adwords δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά πολύτιμο εργαλείο που θα σας βοηθήσει να ξεσκαρτάρετε τις ήδη υπάρχουσες λέξεις κλειδιά και να ανακαλύψετε νέες. Και αυτός είναι ο λόγος που το χρησιμοποιείτε και μόνο.
3 Κατασκοπεύστε τους ανταγωνιστές σας
Κατόπιν, βρείτε τους 3 άμεσους ανταγωνιστές σας και ψάξτε να βρείτε με ποιες λέξεις κλειδιά βγαίνουν στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης καθώς και στα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης.
Χρησιμοποιήστε το excel για να συμπληρώσετε τη λίστα με τις λέξεις κλειδιά που έχετε εντοπίσει και αξιολογήστε τες. Ποιες λέξεις κλειδιά είναι υποψήφιες για money keywords;
Δείτε το μενού από τα site των ανταγωνιστών σας, ποιες λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούν, διατρέξτε όλες τις σελίδες τους και καταγράψτε όλες τις σελίδες προορισμού, meta keywords, meta description, εσωτερικά links κτλ.
Βρείτε επίσης τα anchor text, την αγκυρωτική λέξη κλειδί ή τις αγκυρωτικές λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές για να κάνουν backlinks.
Δείτε περισσότερα στο άρθρο: Πώς να βρείτε τα Backlinks των Ανταγωνιστών σας
4 Βρείτε τις 10 πιο κερδοφόρες λέξεις κλειδιά ή τις 10 πιο συναφείς
Αφού λοιπόν έχετε σχηματίσει μια πιο πλήρη εικόνα σχετικά με τα money keywords, θα πρέπει να εντοπίσετε τις 10 κορυφαίες λέξεις κλειδιά που θεωρείτε ότι είναι οι πιο σημαντικές και οι πιο κερδοφόρες.
Ακόμα και άμα δεν είστε σίγουροι για αυτές τις 10 λέξεις κλειδιά, θα πρέπει να τις χρησιμοποιήσετε για να σιγουρευτείτε και να δουλέψετε με αυτές μέχρι να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google ή μέχρι να βγείτε πρώτοι άμα γίνεται.
5 Στοχεύστε σε αυτές τις 10 λέξεις κλειδιά
Αφού στοχεύσετε στην πρώτη δεκάδα των υποψήφιων money keywords, θα πρέπει να παρακολουθείτε και τα Google Adwords που έχουν άμεσο αποτέλεσμα στις αναζητήσεις για να δείτε ποιοι πελάτες και με ποιες λέξεις κλειδιά αγοράσανε από εσάς.
Θα χρειαστείτε τουλάχιστον έναν μήνα για να κάνετε το σωστό ξεσκαρτάρισμα.
6 Κάθε εβδομάδα ελέγξτε την πρόοδο σας
Στην πορεία άμα διαπιστώσετε ότι τα money keywords που έχετε επιλέξει δεν είναι τα σωστά, τότε θα πρέπει να τα αντικαταστήσετε με νέα υποψήφια money keywords. Οι πληροφορίες που παίρνετε από το Google Adwords είναι πολύ σημαντικές για την στόχευση στην οργανική κατάταξη που απαιτεί πολύ περισσότερο χρόνο αλλά και κόπο.
Θα χρειαστείτε περίπου 3 έως και 12 μήνες για να δείτε κάποια απτά αποτελέσματα στην οργανική κατάταξη της Google, οπότε κάθε εβδομάδα καλό θα ήταν να ελέγχετε τα money keywords που έχετε επιλέξει αν όντως είναι τα σωστά.
7 Σκοτώστε όποια money keyword δεν δουλεύει και αντικαταστήστε την με κάποια νέα
Τώρα το τελευταίο βήμα έχει και ένα μικρό ρίσκο να κάνετε λάθος και πάνω στην βιασύνη σας να σκοτώσετε τα money keywords που δεν έχουν αποτέλεσμα ή δεν φέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Μια γενική συμβουλή είναι να κάνετε υπομονή και να αφιερώσετε όσο χρόνο χρειάζεται για να έχετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να επιλέξετε και να καταλήξετε στα πιο προσοδοφόρα money keywords και το δεύτερο είναι να είστε περισσότερο επιλεκτικοί στις λέξεις κλειδιά.
Πιστεύω ότι η διαδικασία αυτή της ανακάλυψης των πιο προσοδοφόρων keywords ίσως και να κρατήσει μήνες και δεν θα πρέπει να εφυσηχάζεστε ποτέ. Πάντα θα υπάρχουν καινούριες ευκαιρίες για να βρείτε νέες λέξεις κλειδιά που ίσως να αποδειχτούν χρυσάφι, ενώ πάντα ο ανταγωνισμός θα καραδοκεί για να σας πάρει το κομμάτι ψωμί από το στόμα.
Σας εύχομαι καλή επιτυχία.
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Τελειώνοντας, ζητήστε προσφορά για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google σήμερα.
Συμπληρώστε το email σας στη φόρμα ή πάρτε με ένα τηλέφωνο, προτιμώ τις πρωινές ώρες για να μιλήσουμε για το site σας.
Γραφτείτε στο κανάλι για να δείτε κι άλλα βίντεο για το SEO, κάντε like, αφήστε το σχόλιο σας.
Επίσης, γραφτείτε στο newsletter γιατί είναι πολύ σημαντικό να γραφτείτε στο newsletter.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting για πάντα!
Αυξήστε την ταχύτητα φόρτωσης του site σας με την εταιρεία MyIP σε δραματικά απίστευτη ταχύτητα και με το καλύτερο support, γιατί παίρνεις τηλέφωνο και σου ανεβάζουν αμέσως το site σου αν χαλάσει χωρίς να περιμένετε μισή ώρα στο τηλέφωνο ή στο chat.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο hosting με τον κωδικό PARAMARKETING50
Αυτό ισχύει εφ’ όρου ζωής, δηλαδή αν το hosting στοιχίζει 100 ευρώ θα το πάρετε 50, τζάμπα πράγμα.
Επίσης, το Puppy Coin είναι το δικό μου κρυπτονόμισμα, το έχω φτιάξει 15 Νοεμβρίου και περιεμένουμε μεγάλες εξελίξεις για να μπούμε σε χρηματιστήρια, σε exchange δηλαδή.
Δεν είναι επενδυτική προτροπή για αγορές αυτή, δεν είμαι επενδυτικός σύμβουλος, απλά είναι δικό μου το νόμισμα και ξέρω τη δυναμική που έχει, γιατί είμαστε στο πολύ ξεκίνημα και μπορείτε να αγοράσετε Puppy Coin.
Το Puppy Coin είναι στο Binance Smart Chain και στο PancakeSwap.
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο που ξέρω ότι περιμένετε με ανυπομονησία. Γεια σας!
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:
- Η ιστοσελίδας μου εξαφανίστηκε από την Google, γιατί;
- Money keywords? Amen.
- Πως να κάνετε SEO σε καινούριες ιστοσελίδες
- CRYPTOCURRENCY-ΚΡΥΠΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ
Γεια χαρά. Ασχολούμαι με το SEO πιο ενεργά εδώ και κάνα εξάμηνο προσπαθώντας να προωθήσω το ηλεκτρονικό μου κατάστημα στα οργανικά αποτελέσματα της google. Αφετηρία μεταξύ άλλων αποτέλεσε και η δική σου ιστοσελίδα με τις πολύτιμες πληροφορίες που παρέχει. Με αφορμή το συγκεκριμένο άρθρο “σκονταψα” για άλλη μια φορά στην ορολογία anchor text και ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποιο άρθρο σου που θα μπορούσες με παραπέμψεις που να επεξηγεί με σαφηνεια σχετικά με τον όρο και τη χρησιμότητα του
Το anchor text Φίλιππε είναι οι λέξεις κλειδιά, και μπορείς να δεις περισσότερα στο άρθρο που είσαι τώρα.