ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

AMAZON SEO: Πως να βγάλετε λεφτά με την Άμαζον

AMAZON SEO: Πως να βγάλετε λεφτά με την Άμαζον

Μπορεί κάποιος με την δύναμη του SEO να βγάλει σήμερα χρήματα με την Άμαζον;

Υπάρχουν ακόμα περιθώρια στην αγορά για καινούριους επιχειρηματίες ή έχουμε φτάσει σε κορεσμό;

Διαβάστε παρακάτω.

Ποιος είμαι

Γεια σας φίλοι μου είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και σήμερα θα μιλήσουμε για το Amazon SEO.

Θα σας πω λίγα λόγια για μένα είμαι ειδικός στο SEO, έχω το Paramarketing.gr που είναι SEO Agency κι αυτό το κανάλι που κάθε Δευτέρα στις 9 βγάζουμε βίντεο για το SEO, πώς να βγάλετε χρήματα από το internet  και πώς να αυξήσετε την κατάταξη σας.

Ποια είναι η Amazon;

Όλοι λίγο πολύ θα έχετε ακούσει ποια είναι η Amazon.

Η Amazon είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως και έχει υπολογιστεί ότι το 50% του τζίρου στην αμερικάνικη αγορά προέρχεται από το Amazon.

Οι τρόποι για να συνεργαστείτε με την Amazon είναι 3, και αυτοί είναι:

  • Affiliate marketeer,
  • Amazon FBM (Fulfilled by Merchant),
  • Amazon FBM (Fulfilled by Merchant),

Αναλυτικότερα:

Affiliate marketeer

Ως affiliate δηλαδή ως συνεργάτης της Amazon πουλάτε προϊόντα ως affiliate δηλαδή συστήνοντας πελάτες και στέλνοντας επισκεψιμότητα ή traffic στην  Amazon και παίρνοντας μια προμήθεια που είναι από 1-4%.

Βέβαια παλιότερα η προμήθεια έφτανε μέχρι 8 με 10 % αλλά η Amazon κατάφερε και ψαλίδισε την προμήθεια στο 1 με 4% λόγω ηγεμονικής θέσης στην αγορά. Βέβαια, ως τζίρος στην αμερικάνικη αγορά είναι το 1,5% του φυσικού τζίρου, οπότε έχουμε τεράστια περιθώρια του ηλεκτρονικού εμπορίου, των ηλεκτρονικών αγορών και όλοι ψάχνουμε ένα μέσο που να είναι αξιόπιστο στο internet, να έχει ταχύτητα παραδόσεων όπως το Amazon με το Amazon Prime και να σηκώσει μεγάλο όγκο συναλλαγών όπως και η Amazon.

Amazon FBA (Fulfilled by Amazon)

Ο δεύτερος τρόπος για να συνεργαστείτε με την Amazon είναι να φτιάξετε το δικό σας κατάστημα στην Amazon είτε ως FBA (Fulfilled by Amazon) δηλαδή να ολοκληρώνει τις αγορές η Amazon.

Πακετάρισμα, διαχείριση αποθεμάτων, αποθήκης, επιστροφών και πληρωμών είναι μέλημα της Amazon και εσείς δεν έχετε παρά να στέλνετε το εμπόρευμα σας στις αποθήκες τους.

Amazon FBM (Fulfilled by Merchant)

Ως Amazon FBM (Fulfilled by Merchant) δηλαδή να τις ολοκληρώνει ο μεταπωλητής δηλαδή εσείς την παραγγελία όπως να πακετάρετε την παραγγελία, να στείλετε το κούριερ στο σπίτι του πελάτη, να διαχειριστείτε τις παραγγελίες που έχουν επιστροφές, να διαχειριστείτε τα χρήματα μέσω τραπέζης ή PayPal ή οποιονδήποτε άλλο τρόπο έχετε επιλέξει.

Amazon Affiliate SEO και Amazon SEO

amazon-seo-optimize-products-1

Για να ολοκληρώσω έχουμε 2 τρόπους για να κάνετε SEO στην Amazon ή να είστε affiliate άρα μιλάμε για το Amazon Affiliate SEO που ταιριάζει με το Affiliate SEO ή το Amazon SEO όπου θα είστε Amazon FBA ή Amazon FBM.

Στο Amazon FBA κάνει την ολοκλήρωση η Amazon και εδώ θέλω να κάνω την ανακοίνωση ότι κι εγώ έχω ξεκινήσει την δική μου επιχείρηση FBA αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ασχολούμαι πυρετωδώς από το πρωί ως το βράδυ όπως έκανα με το SEO, ακόμη ασχολούμαι με το SEO και να βρω προϊόντα  σε όλες τις αγορές της Amazon- συγγνώμη για τα τυχόν συντακτικά και εκφραστικά λάθη, απλά το άρθρο είναι αποδελτίωση του βίντεο στο YouTube, οπότε καλό είναι να παρακολουθήσετε και το βίντεο.

Σε ποιες περιοχές λειτουργεί ή Amazon;

Η Amazon υπάρχει στην Ελλάδα, είναι σε 6 αγορές αυτή τη στιγμή, στην αγορά της Αμερικής (Η.Π.Α, Μεξικό, Καναδάς), Ευρώπη, Ιαπωνία, Αυστραλία. Η Ευρώπη καλύπτει την Αγγλία, την Γερμανία, έχει ανοίξει και η Σουηδία, Ιταλία και θα ανοίξουν κι άλλες αγορές στην αφρικανική ήπειρο, έχει ανοίξει και η Ινδία και υπάρχουν πάρα πολλές ευκαιρίες για όποιον θέλει να ανοίξει το δικό του κατάστημα.

Αν θέλετε κι εσείς να ανοίξετε το δικό σας κατάστημα, να αποκτήσετε παθητικό εισόδημα στο internet και να πουλάτε προϊόντα, πατήστε στο link από κάτω, έχω κάποια μαθήματα πως λειτουργεί η Amazon γιατί το σημαντικότερο βήμα πριν κάνετε κάτι είναι να μάθετε πως δουλεύει, να κατέχετε αυτή τη γνώση.

Η γνώση είναι δύναμη, όχι η θεωρητική που παίρνουμε στο πανεπιστήμιο, αλλά η τεχνική η εφαρμοσμένη που υπάρχει σε αυτά τα βίντεο. Οπότε να πάμε τώρα στο Amazon SEO.

Τι είναι το Amazon SEO;

amazon-seo

Το Amazon SEO, μέχρι τώρα είχαμε συνηθίσει το Google SEO, δεν υπάρχει μόνο η Google, το Search Engine Optimization, δηλαδή η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, υπάρχουν και άλλες μηχανές αναζήτησης εκτός από την Google, υπάρχει και η Baidu, κινέζικη μηχανή αναζήτησης γιατί όσοι δεν το ξέρετε στην Κίνα δεν υπάρχει Google.

Απαγορεύεται η  Google, απαγορεύεται το YouTube, απαγορεύεται το Facebook,  απαγορεύεται το Twitter, απαγορεύεται το Pinterest.

Είναι σαν τα αμαρτήματα τώρα ου φονεύσεις, ου μοιχεύσεις, ου κλέψεις κ.λπ. κ.λπ.

Έτσι η Κίνα έχει τα δικά της social media, τις δικές της πλατφόρμες, η Κίνα έβγαλε το TikTok το οποίο απαγορεύτηκε στην Αμερική και ούτω καθεξής.

Ούτε Gmail έχουν οι Κινέζοι, επίσης στην Ρωσία έχουν το Yandex όπου το 35% των αναζητήσεων γίνεται από εκεί, δεν έχουν απαγορεύσει τη Google απλά υπάρχει και αυτή η εναλλακτική.

Οι Ρώσοι ήθελαν να σηκώσουν κεφάλι, αλλά δεν μπορούν γιατί η ταχύτερα αναπτυσσόμενη οικονομία είναι η Κίνα και στα οικονομικά δεν τα πήγαν τόσο καλά οι Ρώσοι και ο Πούτιν μέχρι στιγμής, υπάρχει μια στασιμότητα.

Επίσης υπάρχει η Bing, μηχανή αναζήτησης της Microsoft που έχει συγχωνευτεί με τη Yahoo!,

Τα αποτελέσματα αναζήτησης της Yahoo έρχονται από την Bing και έχει 1000 παράγοντες αναζήτησης, σε αντίθεση με τη Google που έχει πάνω από 10.000, και είναι σε πολύ πρωτόγονο στάδιο, 10 χρόνια πίσω από την Google.

Πέρα από το Google SEO, υπάρχει το Amazon SEO, υπάρχει το Pinterest SEO που είναι κι αυτό μηχανή αναζήτησης που προσφέρει μεγάλη κίνηση,  υπάρχει το YouTube SEO, υπάρχει το Skroutz SEO που είναι μια μηχανή αναζήτησης σε εμβρυακό στάδιο για την ελληνική αγορά που θεωρείται κάθετη αγορά και πολλά άλλα είδη SEO.

Υπάρχει το Facebook SEO, για το Facebook που έχει διαφορετικό αλγόριθμο, διαφορετική αναζήτηση, η αναζήτηση του είναι χάλια. Βέβαια, η καλύτερη μηχανή αναζήτησης και με διαφορά είναι η Google.

Όπως η Google εξυπηρετεί κάποια άλλη αγορά και κάποιους άλλους χρήστες, έτσι και η Amazon εξυπηρετεί κάποια άλλη αγορά και κάποιους άλλους χρήστες. Πάμε στο δια ταύτα. Γιατί σας έκανα όλο αυτό τον πρόλογο.

Γιατί όπως η Google εξυπηρετεί με τα σχετικότερα αποτελέσματα του χρήστη και πίσω από την πρόθεση του χρήστη είναι να βρει αυτό που ψάχνει, μια διεύθυνση, ένα κατάστημα, έναν υδραυλικό, ένα προϊόν, είναι μια μηχανή ερωταποκρίσεων, είναι μια μηχανή απαντήσεων η Google σήμερα και κάνει αυτή τη δουλειά της πάρα πολύ καλά.

Στην προκειμένη περίπτωση το Amazon SEO είναι όλοι οι τρόποι και τεχνικές για να βγάλετε το προϊόν σας σαν FBA ή FBM στις πρώτες αναζητήσεις της Amazon.

Ως affiliate στην Amazon θα πρέπει να βγει η ιστοσελίδας σας στις πρώτες αναζητήσεις της Google.

Η Amazon είναι μια μηχανή αναζήτησης προϊόντων

Το θέμα με την Amazon είναι ότι είναι μια μηχανή εύρεσης προϊόντων, βιβλίων, όλα τα προϊόντα, κινητά, το μικρόφωνο Yeti που έχω εδώ, τα φώτα στο studio, υπολογιστές.

Υπάρχουν χιλιάδες προϊόντα και χιλιάδες μεταπωλητές στην Amazon, δεκάδες προϊόντα που τα πουλάει η ίδια η Amazon αλλά δέχεται και μεταπωλητές.

Η πρόθεση του χρήστη για να μπει στην Amazon είναι να αγοράσει κάτι.

Στην Google δεν είναι το ίδιο, υπάρχει διαφορά, αν κάποιος έχει ένα e-shop και θέλει να κάνει Google Ads, η πρόθεση του χρήστη θα είναι γύρω στο 1%. Εάν κάποιος τώρα είναι στην Amazon, η πρόθεση του χρήστη είναι γύρω είναι 15%, τα ποσοστά εισερχόμενου traffic στην Amazon από τρίτα site είτε αυτό είναι Google, είτε YouTube, είτε sling sites η πρόθεση του χρήστη είναι 15%, μεγάλα ποσοστά.

Το θέμα μας είναι ότι το Google SEO λειτουργεί εντελώς διαφορετικά από Amazon SEO.

Βέβαια, η Amazon είναι κι αυτή μηχανή αναζήτησης, ας μην το ξεχνάμε, έχει το δικό της οικοσύστημα, τον δικό της αλγόριθμο αναζήτησης που θα σας τον εξηγήσω αυτή τη στιγμή που είναι οι παράγοντες του και πως λειτουργεί καλύτερα και τι πρέπει να κάνετε εσείς για να βελτιστοποιήσετε τις αναζητήσεις στην Amazon, άμα διαθέτετε κατάστημα ή θέλετε να ανοίξετε κατάστημα στην Amazon όπου τα κόστη είναι πολύ μικρότερα από ένα φυσικό κατάστημα.

To Αmazon Prime έχει εκμηδενίσει το dropshipping

Τα κόστη είναι ανάλογα με το να ανοίξετε ένα e-shop στην Ελλάδα, ενώ τα κέρδη θα είναι δυσανάλογα μεγαλύτερα όταν απευθύνεστε στην αμερικανική αγορά που έχει αγορά 320 εκατομμυρίων, έχει απίστευτη αγοραστική δύναμη και με το Amazon Prime τα προϊόντα μπορεί να έρθουν την άλλη μέρα. Βέβαια, κάποιοι σκέφτονται και το drop shipping, να παραγγείλει κάποιος τα προϊόν και να έρθει με το drop shipping μετά από 46 μέρες, 47, δυο μήνες ή και ποτέ.

Έχω παραγγείλει προϊόντα drop shipping από AliExpress, κι έχω ξεχάσει τι έχω παραγγείλει γιατί έχει 2 μήνες και ειδικά τώρα που είμαστε σε Covid κατάσταση, είναι δύσκολο να έρθει άμεσα το προϊόν που έχει παραγγείλει κάποιος γιατί υπάρχουν άλλες προτεραιότητες και λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας στα Logistics των εταιρειών, στα κούριερ, στα πλοία, τα αεροπλάνα και όλα αυτά.

Το καλό με την Amazon είναι το Amazon Prime που έχετε παράδοση στο σπίτι την επόμενη μέρα, 85 εκατ. χρήστες  είναι εγγεγραμμένοι στη Amazon Prime που είναι υπηρεσία επί πληρωμή με δωρεάν μεταφορικά, 24 ώρες.

Αυτό συμβαίνει γιατί ο impulsive buyer, o αγοράζω κάτι που δεν το χρειάζομαι για να ικανοποιήσω το εγώ μου, την ανάγκη μου, συναισθηματικός λόγος αγοράς, το θέλω άμεσα γιατί το πήρε ο γείτονας ή είναι στη μόδα είναι πολύ σημαντικός για να πετύχετε στο e-commerce.

Δηλαδή θέλω κάτι και το θέλω τώρα, δεν μπορώ να πάω στο κατάστημα ή θέλω να το βρω αλλού πιο φθηνά.

To Amazon SEO θα σας βοηθήσει να βγαίνουν πρώτα τα προϊόντα σας στην Amazon, θα σας βοηθήσει να κατακτήσετε καινούργιες αγορές που δεν γίνεται να κατακτήσετε μέσω της ελληνικής αγοράς, αλλά και να κάνω SEO σε ένα e-shop δεν μπορώ να βγω σ’ όλες τις αγορές δεν μπορώ να βγω στην γερμανική αγορά.

Ακόμη και αγγλικό να είναι δεν μπορώ γιατί είναι γερμανόφωνο, ούτε στην αμερικανική αγορά μπορώ γιατί υπάρχουν χιλιάδες με μεγαλύτερο προϋπολογισμό που θα με φάνε.

Γι’ αυτό από άποψη marketing συμφέρει το Amazon. Ας πάμε τώρα να δούμε τι χρειάζεται το Amazon SEO.

Ποιος είναι ο αλγόριθμος κατάταξης της Amazon;

Η Amazon έχει τον αλγόριθμο κατάταξης της όπως γνωρίζουμε η GOOGLE έχει τον δικό της περιβόητο αλγόριθμο που παίρνει κάποιες αναβαθμίσεις πάρα πολύ συχνά πυκνά, υπάρχει το Panda update, υπάρχει το Pigeon update, υπάρχει το Hummingbird update, το Bert Update και άλλα update που βγαίνουν συχνά και προκαλούν ανακατάταξη στις αναζητήσεις, σε όσους ασχολούνται με το SEO και πονοκέφαλο θα έλεγα.

Η Amazon είναι πολύ πιο απλή από την Google, δεν κάνει τόσα updates, δεν κάνει τόσες αναβαθμίσεις τόσο συχνά, υπάρχει ο Amazon A9 αλγόριθμος που τώρα έχει μετονομαστεί σε Α10.

Η Α9 ήταν μια εταιρεία  με αλγόριθμο που την εξαγόρασε η Amazon για να μπορέσει να βελτιώσει τις αναζητήσεις της μέσα στα προϊόντα της και στην πλατφόρμα της και ο Amazon A10 είναι η βελτιωμένη έκδοση με κάποιες  μικροαλλαγές.

Παράγοντες κατάταξης του Amazon A10

Πάμε τώρα να μιλήσουμε για τους παράγοντες κατάταξης του αλγορίθμου Α10  της  Amazon.

Τα 3 βασικά πράγματα που πρέπει να προσέξουμε πριν πάμε στους παράγοντες κατάταξης του αλγορίθμου που μετριούνται στα δάχτυλα είναι ότι πρέπει:

  • να κάνουμε βελτιστοποίηση του προϊόντος μας και του listing στην Amazon για καλύτερη ορατότητα,
  • για καλύτερη σχετικότητα μ’ αυτό που αναζητά ο χρήστης και
  • για υψηλότερες μετατροπές.

Παρακάτω αναλύω τους βασικότερους παράγοντες του αλγορίθμου A10

1 Βγάλτε τις δικές σας εικόνες του προϊόντος

Αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε είναι η εικόνα, το νούμερο 1 πράγμα, μετράει η εικόνα πάρα πολύ στην Amazon.

2 Προσθέστε τις λέξεις κλειδιά στους τίτλους του προϊόντος

Το δεύτερο είναι οι τίτλοι, ότι πρέπει να υπάρχουν λέξεις κλειδιά μέσα στον τίτλο του προϊόντος.

3 Φροντίστε να λάβετε μερικές καλές αξιολογήσεις-product reviews

Το τρίτο είναι οι αξιολογήσεις γιατί οι αξιολογήσεις είναι πάρα πολύ σημαντικές για την Amazon. Όσα πιο πολλά reviews και σχόλια, τόσο καλύτερα θα πάει στην κατάταξη γιατί υπάρχει και το social proof, η κοινωνική απόδειξη ότι όντως αυτό το προϊόν είναι καλό.

Βέβαια, οι αξιολογήσεις πρέπει να είναι θετικές γιατί αν ένα προϊόν έχει 200  αξιολογήσεις και οι 100 είναι αρνητικές δεν θα πάει καλά γιατί θα υπάρχει χαμηλό ποσοστό μετατροπών.

Όμως, άμα κάνετε μια αναζήτηση στην Amazon θα δείτε ότι τα προϊόντα που είναι πιο ψηλά έχουν πιο πολλές αξιολογήσεις.

4 Βελτιστοποιήστε το Amazon listing

Ο τέταρτος παράγοντας κατάταξης είναι το Amazon listing, δηλαδή τα key features του προϊόντος, να τα έχουμε γράψει σωστά, καθαρά, αν έχουμε βίντεο στο περιεχόμενο του προϊόντος.

5 Σωστό branding και συσκευασία

Tο πέμπτο είναι ότι πρέπει οπωσδήποτε να έχουμε σωστό πακετάρισμα και branding.

To branding μας βοηθάει πάρα πολύ με την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος.

6 Στείλτε επισκεψιμότητα στην Amazon

Υπάρχουν και άλλοι υποπαράγοντες κατάταξης που θα σας αναφέρω παρακάτω που δεν έχουν σχέση με το on-page SEO της Amazon,  όπως το 6, το traffic που έρχεται από εξωτερικές πηγές, δηλαδή η Amazon δίνει πολύ μεγάλη αξία στο εξερχόμενο traffic γιατί έχει πολύ μεγάλο traffic η ίδια, όταν δέχεται traffic από το Facebook, από το Twitter ή από τη Google, ανεξάρτητα αν είναι πληρωμένη διαφήμιση ή άμα δεν είναι πληρωμένη.

Τότε ανεβάζει το traffic οπότε το εξερχόμενο traffic είναι ο έβδομος παράγοντας κατάταξης.

7 Amazon PPC (Pay Per Click)– Πληρωμένη διαφήμιση στην Amazon

Το 7 είναι PPC (Pay Per Click) διαφήμιση, γιατί σε αντίθεση με τη Google που το Google Ads δεν λαμβάνεται υπόψη ως παράγοντας κατάταξης, δυστυχώς ή ευτυχώς η Amazon, το Amazon PPC που είναι λεφτά που παίρνει η Amazon για να βγάλει το προϊόν σας πρώτο στις αναζητήσεις, με βάση τις λέξεις – κλειδιά, είναι παρόμοια πλατφόρμα με το Google Ads, χρεώνεται το κόστος ανά click, ναι, είναι παράγοντας κατάταξης γιατί άμα πάρετε πολλά click, ανεβαίνει το προϊόν.

8 Αυξήστε το CTR CTR (Click Through Rate) ή ποσοστό μετατροπών

Και το 8 που είναι συνέπεια και απόρροια του 7 και του 6 και όλων των παραπάνω είναι το CTR (Click Through Rate).

Στην αναζήτηση σου εμφανίζω 10 αποτελέσματα και εσύ πατάς το τρίτο, το τρίτο έχει πιο πολλά click από το δεύτερο, έχει πιο πολλές προβολές ανά click.

Εάν ένα προϊόν έχει 3% CTR και ένα άλλο 2% CTR, είναι σίγουρο ότι αυτό με το 3% θα πάει πολύ καλύτερα στην Amazon και στην κατάταξη. Ας πούμε μερικά περαιτέρω λόγια για το πώς θα καταχωρήσετε ένα προϊόν στην Amazon.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ανοίξει το κατάστημα, έχετε ήδη παραγγείλει τα προϊόντα σας, είναι ήδη στις αποθήκες της Amazon και πρέπει να ανοίξετε το listing για να αρχίσετε να πουλάτε.

Το βασικότερο είναι ότι στον τίτλο πρέπει να έχετε 115-145 χαρακτήρες, λίγο λιγότερους από τους 160 που χρειάζονται στην Google. Επίσης, οι τίτλοι για τις διαφημίσεις θα πρέπει να είναι πιο λίγοι ακόμη, θα πρέπει να είναι 30-33 χαρακτήρες μέχρι 50-60 στις εκδόσεις για κινητό. Πολύ σημαντικό είναι να έχετε όλες τις λέξεις κλειδιά στο listing.

Βασικές συμβουλές για το listing του προϊόντος στην Amazon

Το listing πρέπει να είναι με κουκκίδες και αρίθμηση, η μορφοποίηση παίζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο.

Πρέπει οπωσδήποτε στην περιγραφή του προϊόντος να έχετε τις λέξεις-κλειδιά και να γράφετε τα θετικά όχι του προϊόντος ως προϊόντος, δηλαδή αν πουλάμε μια καρέκλα δε θα πούμε ότι είναι όμορφη καρέκλα, αλλά άνετη, εργονομικά σχεδιασμένη καρέκλα και δεν πιάνεστε όσες ώρες και να κάθεστε.

Ή ότι η καρέκλα αυτή είναι ελαφρύτερη από 1 κιλό και μπορείτε να τη σηκώσετε εύκολα ή ότι πλένεται εύκολα, τα θετικά που έχει αυτή η καρέκλα πρέπει να πάνε στο Listing και όχι το ίδιο το προϊόν δηλαδή οι διαστάσεις που έχει.

Μπορεί να έχει πολύ καλές διαστάσεις αλλά μετράνε τα θετικά γιατί είναι αυτά τα θετικά πράγματα που αγοράζει ο χρήστης.

Επίσης, πριν κάνουμε το listing πρέπει να κάνουμε μια μικρή ανάλυση ανταγωνισμού και θα πρέπει να κοιτάξουμε τα ASIN.

Τα ASIN είναι οι κωδικοί αριθμοί, τα που λέμε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο e-commerce που έχει η Amazon για κάθε προϊόν, το κάθε προϊόν έχει το δικό του ASIN και πρέπει να δούμε τι κάνουν οι ανταγωνιστές.

Θα πρέπει να κοιτάξουμε τους 10 κορυφαίους ανταγωνιστές που βγαίνουν με τις λέξεις κλειδιά του προϊόντος μας και να φτιάξουμε ένα listing καλύτερο από αυτούς.

Αυτό είναι το λεγόμενο on-page SEO που είναι το Α και το Ω για να αρχίσουμε να δουλεύουμε το κατάστημα μας στην Amazon, γιατί πιστέψτε με, εάν ξοδέψετε πάρα πολλά χρήματα για PPC, για διαφήμιση στο Facebook ή την Google Ads ή από influencer να πάρετε link για την Amazon, θα ξοδέψετε μια μικρή περιουσία και το προϊόν σας δεν θα έχει μεγάλη απόδοση στην Amazon.

Ποια είναι το μέσο περιθώριο κέρδους στην Amazon;

Θα μου πείτε, ποια είναι η καλύτερη απόδοση στην Amazon;

Το μέσο καθαρό κέρδος είναι 20-30% σε ένα προϊόν που είναι no name δηλαδή χωρίς αναγνωρισμένο brand και 50-60% σε brand name ή σε δική σας πλατφόρμα σε συνεργασία με την Amazon.

Μπορεί να έχετε το δικό σας e-shop για e-commerce που αναγκαστικά θα το χρειαστείτε ή e-shop στην Amazon για λόγους branding. Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό, πως χτίζουμε το brand name μας.

Θα πρέπει να έχουμε οπωσδήποτε λογότυπο, γι αυτό λέμε για το brand, χρειάζεται να έχετε το δικό σας site με τα προϊόντα σας και το about us, ποια εταιρεία είστε, κάποια νομική μορφή ή ατομική επιχείρηση, στην Αμερική ξεκινάνε χωρίς να έχουν κάποια νομική μορφή έτοιμη αυτή τη στιγμή εφόσον ανοίξετε σήμερα, μπορείτε πρώτα να δοκιμάσετε το προϊόν και μετά να αποκτήσετε νομική μορφή κάποια LLC που είναι η λεγόμενη αμερικανική, όπως μετράει κατά πολύ το brand σας να είναι αναγνωρίσιμο, να είναι απλό, μετράει πολύ το brand στην οργανική κατάταξη, έχει σχέση με την οργανική κατάταξη.

Το brand σας όσο πιο αναγνωρίσιμο είναι, τόσο πιο οργανικές πωλήσεις θα έχει.

Βασιζόμαστε πάρα πολύ στο οργανικό SEO της Amazon που θα μας αυξήσει τα περιεχόμενα κέρδους και θα τα διατηρήσει ψηλά γιατί έχουμε ξοδέψει πάρα πολλά λεφτά στο marketing, θα έχουμε πολύ χαμηλά περιθώρια κέρδους και θα είναι σχεδόν ασύμφορη λόγω ανταγωνισμού η ενασχόληση με την Amazon και οι πωλήσεις μας εκεί.

Βασικές συμβουλές Amazon off-page SEO

Πάμε στο off-page SEO, να στέλνουμε traffic στην Amazon από τέτοιες πηγές.

Το off-page SEO είναι πληρωμένες πηγές,  Facebook Ads, Google Ads, κίνηση που στέλνουμε από το δικό μας το site, μπορεί να είναι ένα site ή να φτιάξουμε ένα δικό στυλ affiliate site που είναι πάρα πολύ σημαντικό, κάνουμε καθετοποίηση, κάνουμε vertical SEO, είμαστε και σε στυλ affiliate δηλαδή δεν είμαστε affiliate, αλλά έχουμε affiliate site για να βγαίνουμε πρώτοι στις λέξεις κλειδιά που θέλουμε στην Amazon, θα στέλνουμε τον κόσμο στην Amazon να παίρνει το προϊόν από εμάς.

Γίνετε influencer στην Amazon

Το τελευταίο είναι το influencer SEO, να έχετε το δικό σας κανάλι, όπως εγώ αυτή τη στιγμή και το κανάλι ASMR που έχω και θα χρησιμοποιήσω για να πουλάω τα προϊόντα στην Amazon, θα δείτε σύντομα τι θα πουλάω οπότε μπορείτε να κάνετε μια εγγραφή και στο κανάλι αυτό, μην το ξεχάσετε, όπως και να κάνετε μια εγγραφή και στο κανάλι αυτό για το SEO που κάθε Δευτέρα το πρωί μιλάμε για το SEO, πώς να βγάλετε λεφτά από το internet, πώς να αυξήσετε την κατάταξη σας, το πελατολόγιο σας, το local SEO και άλλα θέματα που είναι πολύ σημαντικά αυτή τη στιγμή για την ελληνική επιχειρηματικότητα.

Γιατί να γραφτείτε στο κανάλι μου;

Για να δείτε αυτό το βίντεο που είναι πολύ χρήσιμο, θα μου πείτε 1 πράγμα είπες αλλά θα αναλύσω κι άλλα πράγματα για το SEO. Άμα δεν γραφτείτε και δεν το δείτε μέχρι το τέλος θα το δει ο ανταγωνιστής σας, θα κάνει αυτά που λέω εγώ αυτή τη στιγμή και θα βγει μπροστά από σας οπότε το πρώτο θέμα είναι να μάθουμε τι χρειάζεται για να φέρουμε traffic.

Και μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μου καθώς και like, άμα σας άρεσε κάποιο βίντεο.

Αυξήστε τα έσοδα της ιστοσελίδας σας με την Ezoic, δωρεάν εγγραφή:
https://ezoic.com/?tap_a=6182-5778c2&tap_s=820231-d9897b

Επίσης, μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter μου για να κατεβάσετε τον οδηγό SEO.

Affiliate SEO ή Vertical Amazon SEO

Πολύ σημαντικό είναι το Affiliate SEO ή το Vertical SEO για την Amazon, μικρά niche sites ή ένα μεγάλο niche site για να βγείτε πρώτοι στην Google ή με τις λέξεις-κλειδιά να βγαίνετε πρώτοι και να στέλνετε όλο αυτό το traffic στην Amazon και να παίρνουν τα προϊόντα σας από εκεί πέρα.

Γιατί είναι προτιμότερο να κάνετε το FBA το fulfill, το πακετάρισμα, τη διαχείριση πελατών η Amazon γιατί αλλιώς θα χρειαστείτε μια δική σας εταιρεία, να προσλάβετε άτομα, είναι μεγάλος πονοκέφαλος να τα κάνετε μόνοι σας οπότε η ανάθεση στην Amazon είναι ό,τι καλύτερο για να δημιουργήσετε παθητικά εισοδήματα από το SEO.

Επίσης, το influencer SEO που είπαμε πριν, το YouTube είναι ακόμη σε εμβρυακό στάδιο σε σύγκριση με τη Google, είναι 7 χρόνια πίσω.

Άρα υπάρχουν πάρα πολλά περιθώρια, να φτιάξετε πάρα πολλά βίντεο να παρουσιάζετε ή να μιλάτε για το προϊόν σας ή να γυρίζετε βίντεο που είναι sponsored η φίρμα σας και την πουλάτε μέσω Amazon, είναι ο καλύτερος τρόπος για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο για να πουλάτε το προϊόν σας σε όλες τις ηπείρους στην Ευρώπη, στην Αμερική, στην Ασία, στην Αυστραλία, στην Αφρική και όπου υπάρχουν άνθρωποι σήμερα.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να μπορείτε να πουλήσετε το προϊόν σας σ’ όλο τον κόσμο χωρίς να υπάρχουν τεράστια κόστη.

Γίνετε ένας πετυχημένος SEO influencer ή micro influencer

Σχετικά τώρα με το SEO influencing. Έχετε δει κατά καιρούς δεκάδες άτομα που έχουν χιλιάδες ακολούθους στο Instagram, χιλιάδες ακολούθους στο Facebook ή στο TikTok τώρα που ξεκίνησε.

Γι αυτό δεν χρειάζεται να κάνετε μόνοι σας τον influencer χωρίς να έχετε κάτι να πουλήσετε.

Έχω δει πολλούς, πολλά μικρά κοριτσάκια ή αγοράκια, μικρότερα από εμάς να ασχολούνται με το YouTube χωρίς λόγο, να κάνουν monetization, χρηματοποίηση δηλαδή χωρίς να βγάζουν λεφτά από αυτό. Κάποιοι όμως έχουν μπερδευτεί και νομίζουν ότι όταν έχουν μεγάλο κοινό μπορούν να προωθήσουν προϊόντα επ΄ αμοιβής.

Έτσι, μπορούμε να βρούμε και εμείς έναν micro influencer, γιατί η διαφορά του micro influencer με τον influencer είναι πολύ μεγάλη.

Ο micro influencer μπορεί να έχει 20 χιλ. ακολούθους ή ακόμη και 2-3 χιλιάδες αλλά να ναι πάρα πολύ δεμένοι μαζί του και να είναι πολύ ενεργό κοινό, να έχει πολύ υψηλά ποσοστά μετατροπής.

Έτσι είναι πολύ καλύτερο να επιλέξετε έναν micro influencer αντί για έναν με 100.000 άτομα, να ζητήσει 2-3 χιλιάδες ευρώ και οι μετατροπές να είναι ίδιες μ αυτές που θα είχατε από κάποιον με υψηλό ποσοστό μετατροπής.

Έτσι είμαστε κι εμείς, micro influencers στο SEO στην ελληνική αγορά, έχουμε μόλις ξεπεράσει τα 1.000 άτομα, είμαστε 1.005, είμαστε πολλοί αλλά είμαστε σκόρπιοι, είμαστε λίγοι αλλά είμαστε καλοί.

Γι αυτό καλό είναι να γραφτείτε στο κανάλι μου, να αφήσετε κάποιο σχόλιο στα σχόλια, να κάνετε like, να κάνετε subscribe, μπορείτε να γραφτείτε στο SEO newsletter μου, κάθε 15 ημέρες στέλνουμε ένα πολύτιμο newsletter με άρθρα για το SEO, Google SEO, Amazon SEO, YouTube SEO και άλλα πράγματα που θα βοηθήσουν την επιχείρηση σας να βγάλει πάρα πολλά χρήματα σήμερα.

Αυτά για σήμερα, θα τα πούμε την άλλη Δευτέρα, ήταν το Amazon SEO και είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ο ιδιοκτήτης του Paramarketing Blog και του καναλιού στο YouTube για το SEO. Γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:

2 σκέψεις στο “AMAZON SEO: Πως να βγάλετε λεφτά με την Άμαζον”

  1. Είναι τόσο χρήσιμα όλα όσα μοιράστηκες μαζί μας για την Άμαζον και τις επιλογές που έχουμε για να πουλήσουμε προϊόντα. Ανυπομονούμε για το άρθρο της επόμενης εβδομάδας.

    Απάντηση

Σχολιάστε

×
×