Content velocity VS link velocity: Πόσο γρήγορα πρέπει να δημιουργούμε περιεχόμενο και backlinks;
Γεια σας, φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ο ιδιοκτήτης του paramarketing blog, paramarketing.gr και σήμερα θα μιλήσουμε για το content velocity εναντίον του link velocity.
Πριν προχωρήσουμε, κάντε like, γραφτείτε στο κανάλι μου, πατήστε εγγραφή, μη φοβάστε.
Μια εγγραφή στο YouTube.
Επίσης, μπορείτε να γραφτείτε στο newsletter και κάθε 15 ημέρες θα σας έρχεται newsletter με πλούσιο περιεχόμενο για το SEO που θα σας κάνει να κερδίσετε τον ανταγωνισμό, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας κατά 1200% και να είστε όμορφοι κι ωραίοι σαν κι εμένα στο internet.
Πάμε στο δια ταύτα, διαβάστε παρακάτω και δείτε το βίντεο.
Content velocity vs link velocity. Τι σημαίνει στα ελληνικά;
Το Content velocity vs link velocity στα εληνικά σημαίνει ταχύτητα δημιουργίας περιεχομένου εναντίον ταχύτητα δημιουργίας backlink (συνδέσμων που οδηγούν στο site σας).
Στο παρελθόν είχαν μονοπωλήσει τα backlinks και πόσο γρήγορα πρέπει να τα φτιάχνουμε για ένα site.
Αυτό είναι σχετικό όπως και το περιεχόμενο είναι σχετικό. Θα σας πω με τι σχετίζεται το καθένα.
Έκανα μια μικρή έρευνα στο internet να δω τι υπάρχει για το content velocity και δεν υπάρχουν πολλά πράγματα, ενώ πολλοί ασχολούνται με το περιεχόμενο και θεωρείται ότι είναι ο βασιλιάς, δυστυχώς σήμερα δεν ασχολούνται σήμερα με τη συστηματική δημιουργία του περιεχομένου.
Τι θα πει αυτό;
Θα σας δώσω ένα παράδειγμα.
Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα site στην Google και ότι ο ανταγωνιστής σας έχει ένα παρόμοιο site στην Google.
Εσείς δημιουργείτε 1 άρθρο την εβδομάδα κι αυτός 5 άρθρα ενώ όλα τα άλλα είναι ceteris paribus.
Αυτή είναι λατινική ορολογία, για όσους κάνατε πολιτική οικονομία παλιότερα και σημαίνει όλα τα άλλα σταθερά,το περιεχόμενο σταθερό, τα backlinks είναι ίδια, η Google είναι ίδια δεν έχουμε αλλαγή στον αλγόριθμο, το μόνο που αλλάζει είναι το content velocity δηλαδή η ταχύτητα δημιουργίας καινούργιου περιεχομένου.
Ποιος από τους δυο θα κερδίσει στην Google; H απάντηση είναι ο χρήστης
– όπως λέμε νίκησε η Δημοκρατία, έχασαν όλοι αλλά νίκησε η Δημοκρατία-
προφανέστατα αυτός που κάνει τα 5 άρθρα την εβδομάδα.
Αυτό λέγεται content velocity.
Πότε ξεκίνησε η Google να μετράει το content velocity;
Θα σας δώσω ένα μικρό ιστορικό.
Το 2009 η Google κυκλοφόρησε την Caffeine update, την αναβάθμιση καφεΐνης, δηλαδή –εδώ τον έχω- όποιος πίνει καφέ ανεβαίνει στην Google. Σημαίνει ότι το site που είναι ενεργητικό, έχει φρέσκο περιεχόμενο, φρέσκο content update ανεβαίνει στην Google.
Σημαίνει ότι πρέπει να έχουμε ένα ελάχιστο φρέσκο περιεχόμενο στην Google.
Ποιο είναι αυτό το ελάχιστο; Άλλος θεωρεί ότι είναι ένα άρθρο την εβδομάδα άλλος ένα άρθρο το μήνα. Αυτό είναι σχετικό και έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό, δηλαδή πόσο ανταγωνισμό έχουμε.
Πρέπει να εποπτεύσουμε ή να διοπτεύσουμε ή να κατασκοπεύσουμε τον ανταγωνισμό μας, να δούμε τι κάνουν οι άλλοι.
Εάν αυτοί γράφουν ένα άρθρο το μήνα, εμείς θα γράψουμε δυο.
Άμα γράφουν 2, εμείς πρέπει 3. Εάν γράφουν 3, εμείς πρέπει 8, γεωμετρική πρόοδος.
Δεν πάει έτσι αλλά πάντα πρέπει να έχουμε παραπάνω περιεχόμενο από τον ανταγωνιστή μας, παραπάνω δημιουργία περιεχομένου από τον ανταγωνισμό. Το θέμα μας είναι η ηλικία του site, δηλαδή έχω ένα site που είναι καινούργιο και δεν έχω καθόλου περιεχόμενο.
Πόσο περιεχόμενο χρειάζεται η ιστοσελίδα σας;
Αυτό εξαρτάται από τον ανταγωνισμό σας, άμεσο και έμμεσο.
Μπορώ να τραβήξω τα βλέμματα του κόσμου και της Google με βάση το περιεχόμενο ενώ κάνω ένα άρθρο το μήνα;
Η απάντηση είναι όχι.
Πόσο content έχει το site σας, πόσες σελίδες;
Πιο πολύ κάνουν ένα site με 5 σελίδες, δεν ασχολούνται καθόλου και μετά με παίρνουν τηλέφωνο, δεν είμαι στην Google, πότε το έφτιαξες ρωτάω, τώρα λέει.
Η Google μπορεί να θέλει 3-6 μήνες για να ανεβάσει ένα site, αυτό εξαρτάται και από τον ανταγωνισμό βέβαια.
Αν είστε σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά και θέλετε να ανταγωνιστείτε μια σελίδα με 500, δεν πάτε πουθενά, το ξεχνάτε.
Το ξεχνάτε, ξεχνάτε ότι φτιάξατε ένα ωραίο ένθετο φυλλάδιο και το βάλατε και κάνουμε μετά την προσευχή μας.
Πρέπει να εξετάσουμε την πρώτη δεκάδα τι έχει. Άμα είναι site-forum έχουμε χαμηλό ανταγωνισμό, άμα βγαίνει το Facebook έχουμε χαμηλό ανταγωνισμό, αλλά αν βγαίνει το Vrisko έχουμε πιο σκληρό ανταγωνισμό.
Άμα βγαίνει το Skroutz έχουμε ακόμα πιο βαρβάτο ανταγωνισμό, άμα βγαίνουν μεγάλες σελίδες ή κάποιο site όπως το Newsbeast, Τα Νέα, Καθημερινή, Ναυτεμπορική έχουμε πιο μεγάλο ανταγωνισμό.
Σε international καταστάσεις, international site, μιλάμε για ανταγωνισμό που κόβει κεφάλια γιατί ακόμη και τα site που είναι σε κάποιο θεματικό περιεχόμενο είναι βαρβάτα. Πώς ψάχνουμε για τον ανταγωνσιμό;
Κάντε ανάλυση ανταγωνισμού
Κοιτάμε την πρώτη σελίδα και κάνουμε ανάλυση ανταγωνισμού.
Για την ανάλυση ανταγωνισμού έχω μιλήσει και σ’ άλλο βίντεο και σ΄ άλλο άρθρο στο paramarketing.gr γι αυτό καλό θα ήταν να γραφτείτε στο newsletter, στο κανάλι μου, πατήστε τώρα subscribe, είναι πάνω ή μέσα στο site συνήθως, κάντε click στο link, έχω και την αποβελτίωση του βίντεο που μπορείτε να διαβάσετε.
Γραφτείτε στο newsletter και διαβάστε τον οδηγό SEO που θα βγει καινούργια το 2021 και θα επανεκδίδεται κάθε έτος.
Πάμε πίσω στο θέμα, έχουμε και λέμε –κάμερα σε μένα-.
Έχω ένα καινούργιο site με 5 σελίδες, χρειάζομαι να κάνω μια αναπτυξιακή στρατηγική SEO, πρέπει να σηκώσω τα μανίκια και να καταπιαστώ με το SEO ή να προσλάβω κάποια εταιρεία SEO ή κάποιον κειμενογράφο ή copywriter.
Copywriting σημαίνει τι ζητάει ο κόσμος σήμερα στην Google και να γράψω στην Google.
Αυτό είναι το copywriting και call to action, κάνε αυτό κάνε εκείνο, να είναι φιλικό προς την Google, φιλικό προς τους χρήστες-πελάτες σας, να είναι αυτό που θέλει ο κόσμος και να μπορεί να σας βρίσκει η Google και οι πελάτες να μπαίνουν στο site.
Αν έχω 5 σελίδες και ο ανταγωνιστής μου 500, πρέπει να γράφω 100 άρθρα το μήνα, δηλαδή 3 άρθρα την ημέρα, πρέπει να ξεσκιστώ στο γράψιμο και στην παραγωγή περιεχομένου.
Βέβαια το περιεχόμενο πρέπει να είναι ποιοτικό, μοναδικό, θα πρέπει να έχω σωστές κεφαλίδες και θα πρέπει να κάνω και την έρευνα μου.
Έχω κάποια βίντεο για το search analysis, λέξεις κλειδιά, δεν υπάρχει τρόπος να το αναλύσετε περισσότερο για να βρείτε θέματα για το site σας.
Προσοχή στον κανιβαλισμό θεμάτων, μη γράφετε συνέχεια το ίδιο θέμα, μπορεί να έχω κανάλι στο YouTube για το SEO, αλλά το SEO στο YouTube δεν κανιβαλίζεται ως όρος, μπορεί να έχω κάθε βδομάδα βίντεο και πάλι να έχω προβολές, να έχει προτάσεις.
H Google είναι διαφορετική από το YouTube.
Αυτό είναι το YouTube SEO ενώ η Google από το 2006 που έκανε μια αναβάθμιση, καθιέρωσε να έχει ένα αποτέλεσμα από κάθε site.
Δεν μπορώ να έχω 10 σελίδες από το paramarketing.gr, πρέπει να έχει μια από το paramarketing, μια από το seo.org.gr, ένα από το netculture.gr κ.λ.π.
Το περιεχόμενο δεν είναι ποτέ αρκετό
Άρα, η παραγωγή περιεχομένου είναι βασική και το content velocity καθορίζει την ταχύτητα γιατί μόλις σας πιάσει η Google μετά από 1 μήνα, 2,3 ανάλογα με την ταχύτητα που δημοσιεύετε μοναδικά άρθρα.
Θα θεωρήσει ότι είστε ένα site βαρύ πυροβολικό, ένα blue chip και θα έχει αυτό που ζητάει ο κόσμος και η Google γιατί η Google είναι ένα αδηφάγο τέρας αυτή τη στιγμή, ψοφάει για περιεχόμενο και τα μασάει όλα.
Είναι σαν τη Λερναία Ύδρα που κόβεις ένα κεφάλι και βγαίνουν δυο και ζητάει κι άλλο περιεχόμενο.
Έτσι είναι και οι χρήστες, διψάνε για περιεχόμενο. Το περιεχόμενο ποτέ δεν είναι αρκετό.
Τώρα είναι η ερώτηση, πόσο περιεχόμενο είναι αρκετό;
Δεν υπάρχει απάντηση, άπειρο περιεχόμενο.
Υπάρχουν site σήμερα που βγάζουν 7.000.000$ το χρόνο, συγκεκριμένα το Fitsmallbusiness.com, 7.1 εκατομμύρια $ τζίρο, έχει βγει στο Inc στις 500 αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις και γράφουν διάφοροι ειδικοί σαν κι εμένα στον χώρο μου, μπορεί να είστε κι εσείς ειδικοί στον χώρο σας για τις επιχειρήσεις στην Αμερική.
Λοιπόν, πάμε πάλι τώρα στο content velocity.
Δεν σας τιμωρεί πότε η Google για το content velocity
Δεν υπάρχει περίπτωση να τιμωρηθείτε από το content velocity σε αντίθεση με το backlink ή link velocity.
Δε σας τιμωρεί η Google επειδή έχετε πολύ περιεχόμενο και κάποια στιγμή θα σταθεροποιηθεί η κίνηση σας στην Google. Εάν σταματήσετε να γράφετε θα έχετε μια σταθεροποίηση, ενώ αν συνεχίσετε θα έχετε εκθετική ανάπτυξη γιατί η Google πάει σαν ανάποδο Γ και το θετικό με το content velocity και τη δημιουργία περιεχομένου είναι ότι έχουμε backlink τα οποία έρχονται αυτόματα.
Τώρα θα με ρωτήσει κάποιος πόσα backlink πρέπει να έχει ένα site με αρκετό περιεχόμενο; Η απάντηση είναι κανένα.
Είναι αφύσικο να συνδεθεί μαζί σας εκτός κι αν είμαι εγώ.
Εγώ μπορώ να συνδεθώ με την Wikipedia, θα συνδεθώ με το hrs, θα συνδεθώ με το mos.com είναι site που τα χρησιμοποιώ και τα προτείνω γιατί είμαι ειδικός στο SEO και σας τα προτείνω.
Άρα, θα συνδεθώ γιατί ξέρω τι γίνεται με τη διασύνδεση των site μεταξύ τους, ξέρω τι γίνεται. Κάποιος που είναι άσχετος και γράφει για το καλό του γραψίματος όπως οι περισσότεροι δημοσιογράφοι, άσχετοι με το SEO και όχι με τη δημοσιογραφία.
Κάποιος που είναι σχετικό με τη δημοσιογραφία και γράφει, μπορεί να μη συνδεθεί ποτέ με κανένα site, να έχουμε ένα απολύτως αποστειρωμένο internet.
Το μυστικό του internet είναι το https, σύνδεσμος υπερκειμένου, html και https, σημαίνει ότι έχουμε έναν σύνδεσμο υπερκειμένου, να πάω πίσω, μπροστά κ.λπ.
Άρα η Google λειτουργεί με link και με σκέτο περιεχόμενο θα είναι δύσκολο να λειτουργήσει και να ανιχνευτεί όλο το internet που σημαίνει ότι το content velocity είναι αυτό που οδηγεί στο link velocity, σύμφωνα με τη Google.
Ποιο είναι το κατάλληλο link velocity;
Και πάμε τώρα στο link velocity.
Πριν από κάποια χρόνια είχαμε μια αναβάθμιση αλγορίθμου στη Google, το Google Panda που έφερε τα πάνω κάτω στη δημιουργία backlink.
Μέχρι τότε μπορούσες να βάλεις άπειρα backilinks και κανένα δεν θα θεωρούταν τοξικό.
Έκτοτε, όμως θεωρούνται τοξικά και μπορούν να σας ρίξουν στην Google και να προκαλέσουν αυτό που λέμε Negative SEO που ήταν στο προηγούμενο βίντεο.
Γι’ αυτό πρέπει να γραφτείτε στο κανάλι, να παρακολουθείτε τα βίντεο και να βάλετε ειδοποίηση στον web browser ή στο κινητό σας, κάθε Δευτέρα στις 9 με την αυγούλα ο Διβράμης βγάζει βίντεο που είναι δωρεάν και προσφέρει πολύτιμες γνώσεις που δεν θα βρείτε σε άλλο ελληνικό κανάλι, ακόμη και σε αγγλικό ή ισπανικό. Γνωρίζω το ισπανικό SEO και είναι οριακά.
Πάμε παρακάτω.
Το Google Panda άρχισε να τιμωρεί site με backlinks που ήταν από κακές περιοχές δηλαδή ήταν malware, από site που είχαν χακαριστεί, από site που ήταν linkfarms, δηλαδή φάρμες που είχαν δημιουργηθεί εικονικά site που υπήρχαν απλά για να υπάρχουν ή από sites που οδηγούσαν σ’ άλλα site, τα λεγόμενα back door sites κ.λπ. από τα οποία ακόμη και η BMW τιμωρήθηκε για καμιά βδομάδα και ξετιμωρήθηκε ως δια μαγείας γιατί η Google σκέφτηκε αν τιμωρήσω την BMW που έχει τα λεφτά, ποιος θα με πληρώνει;
Κάνει τόσα εκατομμύρια AdWords, μην είμαστε χαζοί.
Και πάμε πάλι στο link velocity,
Πόσο πρέπει να είναι το link velocity σε ένα καινούργιο site από τη στιγμή που τιμωρείται κιόλας;
Και γιατί τιμωρείται; Τα links είναι η βασίλισσα και ο αλγόριθμος της Google υπακούει στα backlinks. Τι θα πει αυτό; Πατάω μια λέξη κλειδί που είναι πολύ ανταγωνιστική όπως το SEO New York και βλέπω το πρώτο site στα οργανικά αποτελέσματα. Σίγουρα έχει backlinks γιατί χωρίς backlinks με τέτοιο ανταγωνισμό δεν βγαίνεις πρώτος στην Google.
Θα το ξαναπώ χωρίς backlinks με ισχυρό ανταγωνισμό δεν βγαίνετε πρώτοι στην Google.
Τώρα που σας το είπα κατάμουτρα, δεν γίνεται. Οπότε οι πρεσβευτές του όχι link, δε χρησιμοποιούμε backlinks κι ποια η αξία του backlink κι εγώ βγαίνω με λέξεις-φράσεις κλειδιά.
Ναι, εφόσον έχουμε ένα niche site που πιάνει ένα μικρομερίδιο της αγοράς, το οποίο έχει λέξεις κλειδιά με χαμηλό ανταγωνισμό, λέξεις κλειδιά με μέσο όρο αναζήτησης 250 φορές το μήνα περίπου που το μέτρησα τώρα με το φτωχό μου το μυαλό, ναι δεν χρειάζεται backlinks γιατί είστε εσείς και ο κούκος.
Αλλά αν πατήσω SEO New York, το πρώτο Agency έχει βγάλει μόνο για αυτή τη λέξη κλειδί 30.000 ευρώ, το έκανα από δολάρια.
Πιστεύετε ότι δεν έχει backlink;
Πιστεύετε ότι δεν έχει περιεχόμενο;
Σίγουρα έχει περιεχόμενο αλλά μόνο του δεν τσουλάει το καράβι, το φτιάξαμε αλλά θέλει και κινητήρια για να μας πάει στη Σαντορίνη, στη Νέα Υόρκη. Πάμε πάλι στο θέμα μας, link velocity.
Πόσα backlinks πρέπει να έχει ένα site σύμφωνα με τη Google;
Ρώτησαν τον κύριο Muller που είναι υπεύθυνος ποιότητας της Google αυτή τη στιγμή και γερμανόφωνος στην Ελβετία, για το πόσο backlinks πρέπει να έχει ένα site το μήνα και απάντησε, φυσιολογικά, κανένα.
Δεν υπάρχει δημιουργία backlinks έξω στον κόσμο, στην Google ή στο internet. Είναι αφύσικο να δημιουργώ backlinks σ’ ένα site. Αλλά ποιος είναι ο σωστός τρόπος στη δημιουργία backlink;
Είπε ότι η δημιουργία περιεχομένου οδηγεί σίγουρα κι άλλα site να σας αναφέρουν, οπότε έχουμε τη δημιουργία link που οδηγούν σε σας που σημαίνει ότι πρέπει να έχουμε 4-5 site τον μήνα και να ανεβαίνουμε σταθερά γιατί δεν γίνεται τον ένα μήνα 100, τον άλλον κανένα, το άλλον 200, τον άλλο κανένα.
Συνήθως κερδίζω 10 backlink αυτόν τον μήνα, χάνω 10. Τον άλλον κερδίζω 7, χάνω 3.
Έχουμε ισοζύγιο στα backlinks.
Άρα, στο link velocity και να θέλουμε να το κάνουμε συνεχώς υψηλό δεν γίνεται γιατί έχουμε απώλειες backlink. Και ποια backlink χάνουμε;
Κάποια site ξέχασαν να ανανεώσουν το domain τους και πέσανε, κάποια τα κάνανε repurpose, ήταν ένα για πλυντήριο αυτοκινήτων και τώρα είναι εμπορικό κέντρο.
Συμβαίνει να ταιριάζουν τα ονόματα, να έσβησε το παλιό περιεχόμενο και να έφτιαξε καινούργιο, έσβησε κάποιο άρθρο, κάποια παραπομπή που είχαμε, κάποια site μπορεί να έχουν χακαριστεί, να έχουν κλείσει οι επιχειρήσεις.
Για να μην πάω και στο χειρότερο, δηλαδή κάποια site να έχουν αποκτηθεί με black hat seo τεχνικές και αφαιρέθηκαν από τους webmaster τα link που κάποιοι είχαν φυτέψει στο site τους.
Οπότε το link velocity δεν πρέπει μόνο να είναι αληθινό αλλά και να φαίνεται, όπως η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνο να είναι αλλά και να φαίνεται νόμιμη στα μάτια της Google.
Legitimate backlink στα αγγλικά.
Το link velocity επηρεάζεται από το content velocity και αντίστροφα
Το link velocity πρέπει να ναι ανάλογα με το περιεχόμενο, δηλαδή. Άμα γράφω 1 άρθρο το μήνα, πρέπει να έχω χαμηλό ανταγωνισμό, 5 Link, που είναι πολύ καλά πιστέψτε με.
Άμα γράφω 10, μπορώ να κάνω πιο επιθετική στρατηγική στο link velocity. Επίσης, μετράει και η ηλικία του site. Ένα site στον πρώτο μήνα δεν μπορεί να αποκτήσει 100 link εκτός κι αν είναι site μεγάλης εταιρείας, των scorpions ή έχει γίνει viral στο ΣΚΑΙ και γενικά το viral content προκαλεί αμέσως τα spikes, τα οποία είναι σπάνια αλλά συμβαίνουν.
Άρα, αν θέλω να αυξήσω το link velocity πρέπει να έχω πιο πολύ viral content και γενικά content. Μπορεί να τιμωρηθεί το link velocity; Ναι, αν τους πρώτους 3 μήνες δεν έχω καθόλου backlinks, μετά ξαφνικά 200 και μετά 2000 είναι αρνητικό για τη Google.
Βέβαια, εξετάζει όλους τους παράγοντες, μπορεί να έχετε δεχθεί επίθεση Negative SEO, υπάρχει κι αυτό.
Ίσως να έχει γίνει κάποιο άρθρο σας viral και μετά να μην έχετε γράψει τίποτα, συμβαίνουν αυτά. Αλλά όταν χάνω backlink και το link velocity είναι αρνητικό πέφτω και στη Google. Τ
ο ίδιο συμβαίνει και με το content velocity, όταν δεν γράφω πέφτω στη Google και χάνω οργανική κίνηση γενικότερα και χάνω τη θέση. Άρα, θα πρέπει να φροντίζουμε το ισοζύγιο περιεχομένου να είναι θετικό, αν σβήσω 1 άρθρο, να προσθέσω άλλα 2, Λερναία Ύδρα. Άμα χάσω ένα backlink να προσθέσω άλλα 2, κι εδώ Λερναία Ύδρα.
Το SEO είναι Λερναία Ύδρα, το εργαστήριο των πυρηνικών εξοπλισμών, στο οποίο ο ένας βάζει 1 άρθρο, ο άλλος 2, ο άλλος 3 και καταλήγει να έχει ένα site με 250 άρθρα σε ένα μήνα και ο άλλος είναι άφθαστος, δεν τον φτάνεις.
Κάτι τέτοιο γίνεται και στο δικό μου site, αυτή τη στιγμή έχω 800 άρθρα περίπου, 215 βίντεο και η παραγωγή περιεχομένου θα συνεχιστεί πιστεύω και εύχομαι σε πολύ επιθετικό ρυθμό και για λόγους που κάνω χρηματοποίηση μέσω της Ezoic κι έχω βάλει διαφημίσεις και σημαίνει ότι κι εσείς μπορείτε να πατήσετε link και να γραφτείτε άμα έχετε ενημερωτικό ή ειδησεογραφικό site και να αυξήσετε 6 φορές τα έσοδα σας το μήνα.
6 φορές πάνω και να διορθώσετε την ταχύτητα του site σας.
Όσες περισσότερες διαφημίσεις τρέχετε γίνεται πιο αργή η ταχύτητα του site σας και όσο πιο γρήγορο γίνεται το site σας, τόσες περισσότερες διαφημίσεις τρέχει, είναι φαύλος κύκλος.
Επίσης, επειδή έχω διαφημίσεις και κάνω χρηματοποίηση μέσω των διαφημίσεων, θέλω να έχω περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερα page views και αυξήσω το content velocity και το link velocity.
Γενικά ο κανόνας λέει ότι το content velocity πρέπει να είναι σε αρμονία με το link velocity.
Όσο πιο πολύ περιεχόμενο φτιάχνω, τόσα περισσότερα backlinks μπορώ να φτιάξω. Όσο πιο παλιό είναι το site μου τόσο πιο πολλά links και link velocity μπορώ να έχω.
Επίσης, αν θέλω να βγω στην πρώτη σελίδα, στην πρώτη δεκάδα ή στην πρώτη δεκάδα της Google θα πρέπει να κοιτάξω τα backlink των ανταγωνιστών και σε ποιότητα και σε ποσότητα.
Την ποιότητα των backlinks τα μετράμε σε σχετικότητα και σε domain authority.
To domain authority μπορείτε να το δείτε στο hrs αν κάνετε λογαριασμό, που για 7 μέρες είναι εντελώς δωρεάν, αλλιώς θα πρέπει να αγοράσετε το πακέτο που είναι 90 ευρώ το μήνα.
Επίσης, μετά είναι το trustflow που είναι το Μajestic.com που είναι ένα άλλο εργαλείο να μετρήσετε το site σας και τα link που έρχονται σε σας με το trust flow και το trust flow των ανταγωνιστών σας και των backlink που έρχονται σ’ αυτό.
Πρέπει να έχετε παραπάνω backlinks από τους ανταγωνιστές σας
Σημαντικό είναι να έχετε παραπάνω backlinks από τους ανταγωνιστές σας για να βγείτε στην πρώτη σελίδα εφόσον δεν έχετε βγει, αλλά αν μπορείτε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google και να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας με λιγότερα link από αυτούς είναι προτιμότερο γιατί πρέπει να φτάσουμε και στο θέμα κόστους. Καλά είναι αυτά που λες αλλά πόσο κοστίζει η ανάπτυξη περιεχομένου, η πρώτη σελίδα της Google;
Αυτό είναι ανάλυση ανταγωνισμού κι έχει να κάνει με το κόστος και το όφελος που έχει ένα site.
Π.χ. ένα site με ρούχα είναι ασύμφορο πιστέψτε με να ανταγωνιστεί τα μεγάλα brands, γιατί δεν έχει τη δυναμική των μεγάλων brands, από άποψη προϋπολογισμού marketing, από άποψη θέσεων, από άποψη πελατολογίου, ατόμων στο newsletter, από άποψη αποθηκών, από άποψη τζίρου γιατί όταν είναι ένα brand με 25 υποκαταστήματα μπορεί να βγάλει 50.000.000 το χρόνο οπότε και να δώσει 1-2 στο internet είναι φυσιολογικό. Άρα κι εμείς πρέπει να ανταγωνιστούμε εταιρείες που δίνουν 1-2 εκατομμύρια στο internet.
Λίγο δύσκολο γι αυτό πρέπει να βρούμε μια άλλη αγορά ή να έχουμε άλλη προσέγγιση στο SEO. Το κόστος παραγωγής κειμένου μεγαλώνει κάθε χρόνο. Υπάρχουν εταιρείες παραγωγής κειμένου και οι τιμές ξεκινάνε από 5 ευρώ το άρθρο, μπορεί και 150, μπορεί και 1.000.
Υπάρχουν copywriters που γράφουν κείμενα, διαφημιστικά σποτ για την Coca Cola και παίρνουν 1.500 ευρώ μόνο για το κείμενο ή 7.500 για αυτό που βλέπετε που είναι π.χ. 6 δευτερόλεπτα.
Όμως οι άνθρωποι αξίζουν τα λεφτά τους γιατί φέρνουν πολλά εκατομμύρια πίσω από spot, viral κι άλλα μυστικά επιτυχίας.
Ένα μέσο κόστος για άρθρο 1.000 λέξεων είναι 20 ευρώ, μπορεί και 15, εξαρτάται από την αγορά, τον ανταγωνιστή σας, το ποιος γράφει.
Τα backlinks είναι πιο ακριβό. Το μέσο κόστος backlinks στην ελληνική αγορά είναι 50 ευρώ και μπορεί να φτάσει στα 1.200 σε πιο μεγάλες και πρωτοκλασάτες εφημερίδες των Αθηνών.
Στο εξωτερικό δε αρχίζει 50 ευρώ και μπορεί να φτάσει σε τεράστια ποσά για να φτάσει στους New York Times, στο Washington Post και άλλα site που είναι πολύ δύσκολο να μπεις εκεί πέρα.
Πόσο κοστίζει ένα καλό backlink;
Εν πάσι περιπτώσει το κόστος παραγωγής κειμένου και το κόστος backlink εξαρτάται από το Return on Investment στο SEO (ROI). Με το ROI μετράμε πόσα λεφτά έχουμε δώσει, πόσα έχουμε πάρει, έχω δώσει 10.000, έχω πάρει 30.000 και το Return on Investment είναι 300%, ποσοστό πολύ λογικό για το internet σήμερα.
Γιατί άμα βάλω σε μια καφετέρια έχω δώσει 10.000 θα πάρω 30.000;
Μετράει ο σωρευτικός κανόνας στο SEO
Είναι και το ρίσκο σε ένα site. Το πρόβλημα με τα καινούργια site είναι ότι χρειάζονται πολύ περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερα backlinks και χρόνο ώστε το περιεχόμενο και τα backlink να συσσωρευτούν, να φανεί στην Google και να ανέβει.
Είναι ο λεγόμενος σωρευτικός κανόνας ή accumulation effect στα αγγλικά που πάει στην αρχή πολύ χαμηλά και μετά ανεβαίνει σαν υπερβολή προς τα πάνω, να έχει εκθετική ανάπτυξη.
Για να έχετε κι εσείς εκθετική ανάπτυξη θα πρέπει να ξέρετε ότι το SEO είναι μαραθώνιος, να αφιερώσετε τουλάχιστον 12 μήνες στην ελληνική αγορά και τουλάχιστο 12 με 24 μήνες στη διεθνή αγορά για να αρχίσετε να έχετε πελάτες και να βγαίνετε στις λέξεις κλειδιά.
Οτιδήποτε κάτω από 12 μήνες για καμπάνια SEO ή site, δημιουργία περιεχομένου και backlinks, ξεχάστε το μην το επιχειρείτε καν. Η μοναδική λύση αν θέλετε να κάνατε κάτι σήμερα για να βγάλετε λεφτά είναι να αγοράσετε κάποιο site, υπάρχει το Εmpireflippers.com που πουλάει τέτοιου είδους site, υπάρχει και το Flippa.com που πουλάει τέτοια site,
Υπάρχουν κι άλλα τέτοια site για σύνδεση ιστοσελίδων πως λέμε σύνδεση ακινήτων και να κάνετε αγοραπωλησίες, μπορείτε να αγοράσετε ένα site που έχει traffic σήμερα, επισκεψιμότητα, χρηματοποίηση μέσω διαφημίσεων της Google, μέσω πωλήσεων στην Amazon, μέσω διάφορων τρόπων που 1 site μπορεί να κάνει χρηματοποίηση.
Αυτά για σήμερα, είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO, έχω το SEO Agency Paramarketing.gr, αυτό είναι το κανάλι μου στο YouTube που κάθε Δευτέρα στις 9 ή και νωρίτερα βάζουμε ένα βίντεο για το SEO.
Μην ξεχάσετε να πατήσετε like, να αφήσετε ένα σχόλιο ή να ρωτήσετε κάτι, μπορείτε να γραφτείτε στο newsletter όπου κάθε 15 μέρες θα έχετε δωρεάν ένα email για το SEO, internet marketing και πώς να αντιμετωπίσετε τον ανταγωνισμό στο internet, φρέσκιες ιδέες και θα χαρώ πολύ να τα πούμε τη Δευτέρα ή και νωρίτερα.
Γεια σας!
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:
- Negative SEO: Πως να προστατέψετε το site σας
- ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΣΑΣ
- Τι είναι οι λέξεις κλειδιά;
- 7 Growth hacks στο SEO που θα αυξήσουν τους πελάτες σας κατά 100%!
- Πόσο χρόνο χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να ανέβει στη Google;
Δείτε περισσότερα για τα κρύπτο:
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ WEWE GLOBAL LYOPAY 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022 21.00 Η ΩΡΑ
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ WEWE GLOBAL LYOPAY 20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ WEWE GLOBAL LYOPAY 19 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022
- LYOPAY Εταιρικό Meetup 11 Σεπτεμβρίου 2022: Σημαντικές πληροφορίες και μελλοντικός οδικός χάρτης
- WEWE Global Review Είναι η LYOPAY αξιόπιστη;
- WEWE Global Παρουσίαση επιχειρηματικού πλάνου
- Πώς να βγάζετε 100 ευρώ την ημέρα με τη WEWE Global
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΛΑΝΟΥ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΚΡΥΠΤΟ WEWE GLOBAL LYOPAY 22 09 2022 ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΒΡΑΜΗΣ DIRECTOR 3
Μπράβο, τρομερά πράγματα αυτά που λές! Και τα λες και όλα!
Σας ευχαριστώ πολύ!
Κύριε Γιάννη, συγχαρητήρια για την δουλειά σας. Θέλω να δημιουργήσω μια ιστοσελίδα όπου να πουλάω νυφικά στο Amazon. Έχω ήδη μια στο Ebay. Πως μπορούμε να έρθουμε σε επαφή; Είμαι στη Νέα Υόρκη.
Καλημέρα Αλίκη, μπορείς να με βρεις στο viber, +30.6972364387, κάλεσε με εκεί.
Πραγματικά υπερπαραγωγή αυτό το άρθρο σχετικά με το περιεχόμενο και τους συνδέσμους, αν και δεν έχω καταλάβει τα πάντα, τουλάχιστον έμαθα αρκετά νέα πράγματα.
Τέλεια, μην ξεχάσεις να γραφτείς και στο newsletter!