ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Τι είναι το Keyword Golden Ratio (KGR);

KGR

Τι είναι το Keyword Golden Ratio (KGR);

Πως να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google, χωρίς να δημιουργήσετε καθόλου backlinks

To keyword Golden Ratio ή KGR είναι μια μέθοδος για να βρίσκετε λέξεις κλειδιά οι οποίες δεν έχουν χρησιμοποιηθεί καθόλου στο ίντερνετ.

Η φιλοσοφία του Keyword Golden Ratio, που στα ελληνικά σημαίνει Χρυσή Αναλογία Λέξεων Κλειδιών είναι να βρείτε φράσεις λέξεις κλειδιά του τύπου KGR, να γράψετε ένα άρθρο για αυτήν την φράση κλειδί και να βγείτε στα πρώτα 50 αποτελέσματα αναζήτησης της Google σε μέρες ή και σε ώρες.

Το KGR είναι ένας όρος ο οποίος επινοήθηκε από έναν πολύ γνωστό SEO expert και Affiliate Marketeer, τον Doug Cunnington που τον ανέφερε πρώτη φορά στην ιστοσελίδα του nichesiteproject.com.

Συγγνώμη για την εκτενή αγγλική ορολογία, αλλά όπως καταλαβαίνετε είναι αναγκαστική για να μπορέσω να σας μεταφέρω με ακρίβεια όλες αυτές τις νέες έννοιες στον χώρο του SEO.

Πως δουλεύει το Keyword Golden Ratio (KGR);

Το KGR δουλεύει με τα παρακάτω βήματα:

  1. Εντοπίζουμε ιδέες για λέξεις κλειδιά
  2. Βρίσκουμε τον μηνιαίο όγκο αναζήτησης για αυτές τις λέξεις κλειδιά
  3. Βρίσκουμε μέσω της αναζήτησης στη Google (allintitle: λέξη κλειδί) τον αριθμό των αποτελεσμάτων
  4. Κάνουμε τη διαίρεση και αποφασίζουμε σε ποια από τις τρεις κατηγορίες ανήκει

1 Εντοπίζουμε ιδέες για λέξεις κλειδιά

Αρχικά θα πρέπει να βρούμε ιδέες για λέξεις κλειδιά. Μια πολύ καλή μέθοδος είναι αυτή του αλφάβητου της Google, στην οποία πάμε και στη Google και βάζουμε στο πεδίο αναζήτησης τη λέξη κλειδί συν κάθε γράμμα του αλφαβήτου και μετά κρατάμε όλα τα αποτελέσματα σε ένα excel.

GOOGLE-ALPHABET

Προσοχή, δεν χρησιμοποιούμε Google Docs, γιατί ταξινομούνται στη Google και όπως γίνεται κατανοητό, θέλουμε να έχουμε και κάποια πράγματα να μην είναι σε δημόσια έκθεση.

Μια άλλη μέθοδος είναι να χρησιμοποιήσουμε το Ubersuggest. Το Ubersuggest είναι ένα δωρεάν εργαλείο που μας δίνει δεκάδες ιδέες για λέξεις κλειδιά που ίσως να μην τις είχαμε σκεφτεί ποτέ.

2 Βρίσκουμε τον μηνιαίο όγκο αναζήτησης για αυτές τις λέξεις κλειδιά

Το δεύτερο βήμα είναι να εντοπίσουμε τον μηνιαίο όγκο αναζήτησης ( Monthly Search Volume ) για αυτές τις λέξεις κλεδιά.

Συνήθως οι λέξεις κλειδιά που εντοπίζουμε ανήκουν στην σφαίρα των φράσεων κλειδιών, των λεγόμενων Long Tail Keywords, οι οποίες έχουν πολύ χαμηλό ανταγωνισμό, χαμηλό όγκο αναζητήσεων και έτσι δεν υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες που να στοχεύουν σε αυτές.

Το πρόβλημα τώρα είναι ότι τα περισσότερα εργαλεία εύρεσης του όγκου αναζήτησης δεν είναι ακριβή, τα αποτελέσματα τους δεν ταυτίζονται και δεν επιβεβαιώνονται.

Ακόμα και το Εργαλείο Εύρεσης Λέξεων Κλειδιών της Google  ( Google Keyword Planner ) δεν είναι ακριβές γιατί το 15% των αναζητήσεων κάθε χρόνο είναι εντελώς νέες και δεν έχουν ξαναγίνει στο παρελθόν και γιατί οι όροι αναζήτησης είναι πολύπλοκοι.

Για παράδειγμα όταν κάποιος ψάχνει στη Google με τον όρο αναζήτησης SEO, μπορεί να χρησιμοποιήσει δεκάδες συνώνυμα, αναγραμματισμούς κτλ που ίσως να μην αναγνωρίσει η Google.

Πχ. Αντί για SEO να γράψει ΣΕΟ, ή σέο, ή προώθηση ιστοσελίδας.

Για τον λόγο ότι πολλοί όροι αναζήτησης δεν έχουν ακριβή όγκο, αρκετοί επαγγελματίες του SEO έχουν πάψει να ασχολούνται με την εύρεση του όγκου αναζήτησης και του KGR και αντί αυτού κάνουν την λεγόμενη Search Analysis που εστιάζεται στην εξεύρεση θεμάτων για το blog τους παρά τόσο στην εύρεση των καλύτερων λέξεων κλειδιών.

Για την Search Analysis θα μιλήσουμε σε επόμενο άρθρο στο Paramarketing, για αυτό καλό θα ήταν να γραφτείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μου για να λαμβάνεται πρώτοι όλες τις ενημερώσεις για το SEO και τη Google που θα σας δώσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων ιστοσελίδων.

Εν πάσι περιπτώση, τώρα για τους λόγους του άρθρου για το KGR θα υποθέσουμε ότι ο όγκος αναζήτησης είναι σωστός και μπορεί να μετρηθεί με κάποιο από τα παρακάτω εργαλεία:

  • Ahrefs
  • Google Keyword Planner
  • Semrush
  • Kwfinder
  • keywordtool.io

3 Βρίσκουμε μέσω της αναζήτησης στη Google Allintitle: λέξη κλειδί τον αριθμό των αποτελεσμάτων

KGR-ALLINTITLE

Θα πρέπει να κάνετε μια αναζήτηση στη Google χρησιμοποιώντας την εντολή allintitle: λέξη κλειδί.

Για παράδειγμα εγώ έχω θέσει ως όρο αναζήτησης την λέξη netflix cookies η οποία μου επιστρέφει 8.350 αποτελέσματα.

Παράλληλα ίσως να βλέπετε το Keyword Difficulty ( Βαθμός Δυσκολίας Λέξης Κλειδί ) από το πρόσθετο SEOquake που έχω ενεργό στον Firefox το οποίο δεν θα χρησιμοποιήσουμε καθόλου αυτή την στιγμή, μην σας μπερδεύει λοιπόν.

4 Κάνουμε τη διαίρεση

KGR-OGKOS-ANAZITISEON-1

Βάζουμε στον αριθμητή του κλάσματος τις μηνιαίες αναζητήσεις για το netflix cookies που είναι στην πραγματικότητα μηδέν άμα το αναζητήσω μέσω του Google Keyword Planner, -βλέπετε ότι πάντα υπάρχει πρόβλημα μέτρησης του όγκου αναζητήσεων- αλλά θα βάλουμε έναν φανταστικό αριθμό για παράδειγμα 1.000 αναζητήσεις τον μήνα για την Αμερικανική αγορά.

paramarketing-keyword-volume-low

Και το KGR= Αριθμός allintitle αναζητήσεων/μηνιαίου όγκου αναζητήσεων

που είναι: 8.350/1.000=8.35

Και υπάρχουν τρεις περιπτώσεις για το KGR:

Πότε το KGR θα ήταν ιδανικό για την συγκεκριμένη περίπτωση με το netflix cookies;

Θα σας πω, άμα τα αποτελέσματα που είχαν την λέξη κλειδί στον τίτλο ( allintitle ) ήταν κάτω των 250 και ό όγκος αναζητήσεων παρέμενε σταθερός στα 1.000, τότε θα είχαμε ένα KGR της τάξεως του 0.25.

Άμα το KGR είναι κάτω του 0.25 σημαίνει ότι έχουμε βρει μια φράση κλειδί για την οποία άμα γράψουμε ένα σωστό άρθρο στην ιστοσελίδα μας κατά πάσα πιθανότητα θα βγούμε στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης.

Λειτουργεί το Keyword Golden Ratio (KGR);

Να σας πω ότι λειτουργεί, θα σας έλεγα ψέματα, γιατί υπάρχει πρόβλημα με την εύρεση του μηνιαίου όγκου αναζητήσεων.

Πάρα πολλοί ειδικοί στο SEO από την κοινότητα του SEO έχουν τις ίδιες αιτιάσεις με μένα όπως και τα παλικάρια από το Income School, ο Τζιμ και ο Ρίκυ.

Οι οποίοι ασχολούνταν περισσότερο από 10 χρόνια με την ανακάλυψη ευκαιριών με λέξεις κλειδιά που δεν είχαν χρησιμοποιηθεί σε δεκάδες κλάδους αναζήτησης στο ίντερνετ.

Όμως για κάποιους λειτουργεί όπως για τον φίλό μας τον Doug Cunnington, που έχει βελτιώσει αυτή την μέθοδο και ξέρει πλέον από ένστικτο το τι πρέπει να κάνει και βρίσκει κενά στους όρους αναζήτησης με κλειστά τα μάτια.

Πάντως η άποψη μου είναι ότι το Keyword Golden Ratio ή KGR δεν είναι και ένα εργαλείο ή μια μέθοδος που θα μας λείψει. Θα μπορούσα να ζήσω και χωρίς αυτό και ο λόγος είναι ότι πέρα από το KGR μετράνε και άλλα πράγματα για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google χωρίς να κάνετε καθόλου backlinks.

Αυτά που μετράνε είναι η σχετικότητα της ιστοσελίδας σας με τις λέξεις κλειδιά και το domain authority της ιστοσελίδας σας. Ιστοσελίδες που πλέον θεωρούνται από τη Google ως Authority Sites, μπορούν να βγούνε στην πρώτη σελίδα της Google και στις πρώτες θέσεις σχεδόν για τους περισσότερους όρους αναζήτησης με χαμηλό ανταγωνισμό χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα και χωρίς καθόλου backlinks.

Άρα μετράει κατά πολύ σε ποια φάση βρίσκεται η ιστοσελίδα σας. Είναι ένα μικρό niche site ή μια μεγάλη ιστοσελίδα που έχει δεκάδες σελίδες και χιλιάδες θέσεις στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google;

Μετά άλλη μια αιτίαση είναι στο τι είστε καλύτερος, στο περιεχόμενο ή στα backlinks;

Γιατί άμα έχετε ικανότητα στο να αποκτάτε backlinks από άλλες ιστοσελίδες, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα στο να ανταγωνιστείτε στα ίσια όλες τις ιστοσελίδες στο ίντερνετ για κάθε λέξη κλειδί, όσο ανταγωνιστική και να είναι αυτή.

Σίγουρα το θέμα για την εύρεση νέων ευκαιριών για να γράψουμε άρθρα και να κερδίσουμε νέες λέξεις κλειδιά στο ίντερνετ είναι πολύ μεγάλο και δεν μπορεί να καλυφθεί με ένα μόνο άρθρο, όμως πιστεύω ότι σας έδωσα μια νέα οπτική στο τι πρέπει να κάνετε για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας από τις μηχανές αναζήτησης.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO:

Σχολιάστε

×
×