ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Παθητικά Εισοδήματα Στα Κρύπτο

User generated content: Απαραίτητο για να βγείτε πρώτοι στη Google!

 USER GENERATED CONTENT-1

User generated content: Απαραίτητο για να βγείτε πρώτοι στη Google!

Οι νέες τάσεις στο ολιστικό SEO επικροτούν την σύγκλιση όλων των επιστημών και των αντικειμένων στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Το μάρκετινγκ στο ίντερνετ, η διαδραστικότητα του χρήστη και η δημοφιλία μιας ιστοσελίδας βοηθούν ένα site να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό και να βγει πρώτο στη Google με μάλλον έξυπνες στρατηγικές από ότι οι κλασσικές στρατηγικές προώθησης μιας ιστοσελίδας.

Το μυστικό για να πετύχετε όλα τα παραπάνω ονομάζεται User Generated Content (περιεχόμενο δημιουργημένο από τον χρήστη), σε συντομογραφία UGC και φυσικά είναι η τελευταία τάση του viral marketing και του viral SEO.

Παρακάτω θα δείτε γιατί το χρειάζεται η επιχείρηση ή η ιστοσελίδα σας σήμερα για να κάνει την διαφορά στο ίντερνετ.

Τι είναι το User Generated Content;

USER GENERATED CONTENT-2

Το user generated content είναι το περιεχόμενο το οποίο δημιουργείται σε μια ιστοσελίδα από τον ίδιο τον χρήστη της.

Οι επιλογές του περιεχομένου που μπορεί να παραχθεί από τον χρήστη σήμερα είναι πάρα πολλές και περιλαμβάνουν: άρθρα σε blogs, guest posts, σχόλια, testimonials λήμματα σε wikis, discussion forums, posts, chats, tweets, podcasts, βίντεο, εικόνες και φωτογραφίες καθώς και άλλα αρχεία ψηφιακού περιεχομένου όπως slideshows, ηλεκτρονικά βιβλία, κριτικές και αξιολογήσεις προϊόντων κτλ.

Ένα πολύ γνωστό παράδειγμα user generated content είναι αυτό του Facebook, όπου εκατομμύρια χρήστες δημιουργούν νέο και φρέσκο περιεχόμενο με εικόνες, φωτογραφίες, βίντεο, σχόλια και κοινοποιήσεις.

3 παραδείγματα User generated content από δημοφιλή site

1 Η ιστοσελίδα του οίκου Burberry

Η Burberry είναι μια Βρετανική εταιρεία ενδυμάτων που ιδρύθηκε πίσω στα 1856. Η νέα Διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας το 2006 η οποία είναι γυναίκα αποφάσισε να λανσάρει μια καμπάνια  User generated content που είχε ως στόχο να ανανεώσει το brand name της εταιρείας που με το χρόνο άρχισε να χάνει το κοινό της νεαρής ηλικίας.

Ως αποτέλεσμα η Burberry έβγαλε στον αέρα ένα social media website το 2009 με τίτλο Art of the Trench  (η τέχνη της πρώτης γραμμής ή του πεζοδρομίου) όπου ένας χρήστης μπορούσε να γραφτεί και να ανεβάσει φωτογραφίες με ανθρώπους που φορούσαν ρούχα Burberry και να κάνει και το δικό του σχόλιο από κάτω.

Μετά το λανσάρισμα του Art of the Trench είδε η αγγλική φίρμα μια αύξηση της τάξεως του 50% των ηλεκτρονικών της πωλήσεων!

Συμπέρασμα: Το User generated content μπορεί να σας κάνει αξέχαστους γιατί γίνεστε viral!

2 Η ιστοσελίδα 4bag

Το ηλεκτρονικό eshop με τσάντες 4bag.gr μετά από το λανσάρισμα του το 2013 γνώρισε κάποια επιτυχία και μετά ακολούθησε μια περίοδος σταθερότητας χωρίς ιδιαίτερες αυξήσεις στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Μετά από έναν πετυχημένο ανασχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος και μετά από ένα πετυχημένο rebranding (ανασχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας) έλειπε το κερασάκι στην τούρτα για να αυξήσει την κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα της Google και φυσικά να αυξήσει τις πωλήσεις. Σημειωτέον ότι το eshop 4bag.gr το έχουμε ανακατασκευάσει εμείς.

Θεωρήσαμε καλό να ξεκινήσουμε έναν διαγωνισμό FREE BAG όπου κάθε μήνα και ο νικητής κερδίζει ένα σακίδιο πλάτης από την συλλογή Greek Handmade της 4bag.

Για να λάβει κάποιος ή κάποια μέρος στον διαγωνισμό δεν απαιτείται κάποια αγορά ή κόστος συμμετοχής. Το μόνο που χρειάζεται είναι να εγγραφεί στο Newsletter ώστε να ενημερώνεται για το τι βήματα θα πρέπει να κάνει για να κερδίσει στον διαγωνισμό.

Συνήθως τα βήματα είναι να αφήσει κάποιο σχόλιο 10 λέξεων σε μια σελίδα ή σε ένα προϊόν της 4bag μέσα στο site. Τα σχόλια είναι user generated content και λαμβάνονται υπόψιν από τις μηχανές αναζήτησης, ενώ παράλληλα δημιουργούν και κάποιο ντόρο γύρω από το eshop.

Ο στόχος ήτανε να συλλεχθούν τα απαραίτητα email των υποψήφιων πελατών για να χτιστεί η μελλοντική email list. Ως γνωστό, το email marketing είναι το νούμερο ένα κανάλι πωλήσεων παγκοσμίως με το μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπών που πολλές φορές μπορεί να αγγίξει το 15%.

Η λίστα με τα email του 4bag.gr μέσα σε 2 μήνες αυξήθηκε από τα 150 email που ήτανε αγκυλωμένη τα τελευταία 3 χρόνια στα 850 email και η τάση είναι ανοδικότατη!

3 Οι διαγωνισμοί κάντε like στο facebook

Τέλος θα σας δώσω και ένα κακό παράδειγμα user generated content που δεν είναι άλλο από το να τρέξετε έναν διαγωνισμό στο Facebook για να μαζέψετε like στη σελίδα σας ή σε κάποια δημοσίευση με στόχο να δώσετε ένα δώρο ή να κάνετε μια κλήρωση.

Θα ήθελα να πω ότι η μεγαλύτερη μπαρούφα ανάδρασης και επικοινωνίας με τον υποψήφιο πελάτη σας είναι το like στη σελίδα σας στο Facebook. Κι ενώ τα like και τα share στην ιστοσελίδα σας ή σε κάποιες δημοσιεύσεις της ιστοσελίδας σας είναι social media signals που σας ανεβάζουν στις μηχανές αναζήτησης, το like στην σελίδα σας στο Facebook μοιάζει χαμένος κόπος μια και τα ποσοστά που κάνουν πραγματικά κλικ μέσα στο site σας είναι μηδαμινά ή ανύπαρκτα.

Μετά τις τελευταίες αλλαγές του αλγορίθμου του Facebook, πλέον έχει πέσει κατά πολύ αναδραστικότητα του χρήστη και η οργανική προσέλκυση δημοσιεύσεων, ακόμα και πληρωμένων. Στην προσπάθεια του το Facebook να αυξήσει τα έσοδα του έχει γίνει πλέον ασύμφορο για τις επιχειρήσεις και η μεγάλη ενασχόληση του είναι για μένα χάσιμο χρόνου και μόνο.

Τα σήματα κατάταξης είναι προσωρινά και επίσης δεν δημιουργούν περιεχόμενο στο site σας αλλά στο Facebook. Προτιμήστε κάποιον άλλον πιο αποτελεσματικό τρόπο δημιουργίας περιεχομένου από τον χρήστη από τους παρακάτω που σας αναφέρω και προτείνω.

Για ποιο λόγο είναι σημαντικό το User generated content για το site σας;

Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς στο ίντερνετ και στις μηχανές αναζήτησης και για αυτόν τον λόγο το user generated content θα πρέπει να είναι μια από τις προτεραιότητες σας άμα θέλετε να ανεβείτε γρήγορα στις πρώτες θέσεις της Google για χιλιάδες λέξεις κλειδιά.

Το περιεχόμενο είναι αναγκαίο για κάθε ιστοσελίδα για να μπορέσει αυτή να αποκτήσει ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης και να μπορέσει να ταξινομηθεί για πολλές λέξεις κλειδιά.

Άμα για παράδειγμα θα θέλατε να πιάσετε δέκα διαφορετικές λέξεις κλειδιά για το site σας στην Google, θα πρέπει να δημιουργήσετε αντίστοιχα δέκα σελίδες προορισμού στο site σας με αυτές τις λέξεις κλειδιά ή γύρω από αυτές τις λέξεις κλειδιά. Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο: Πως να στήσετε ένα site με βάση τις λέξεις κλειδιά.

Φανταστείτε ότι άμα θέλετε να πιάσετε δεκάδες συνδυασμούς φράσεων και λέξεων κλειδιών θα πρέπει να δημιουργήσετε όλες αυτές τις σελίδες προορισμούς, να τις γεμίσετε περιεχόμενο, να τις δώσετε social signals και να τις γεμίσετε backlinks.

Γιατί να κάνετε όλη αυτή τη δουλειά μόνοι σας τη στιγμή που μπορείτε να παροτρύνετε τους χρήστες και τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να το κάνουν αυτό για εσάς;

Πως; με τη δύναμη του user generated content και για να δείτε συγκεκριμένους τρόπους διαβάστε παρακάτω.

5 Τρόποι για να επιβραβεύσετε το user generated content στο site σας

1 Προσθέστε ένα forum

Ένας πολύ καλός τρόπος για να δώσετε το δικαίωμα στους χρήστες της ιστοσελίδας σας να κάνουν τις δικές τους ερωτήσεις ή να γράψουν σχετικά με τα δικά τους θέματα και να μοιραστούν τις δικές τους εμπειρίες είναι και η δημιουργία ενός forum μέσα στην ιστοσελίδα σας.

Οτιδήποτε δημιουργείται και δημιουργείτε μέσα στο forum, ταξινομείτε και από τη Google ενώ τα φόρουμ με το μεγαλύτερο αποτύπωμα στις μηχανές αναζήτησης είναι το bbforum του WordPress. Ο λόγος;

Ο καθαρός κώδικας, η ευκολία χρήσης και το ίδιο το WordPress.

Εκτός από το παραδοσιακό forum μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες δυνατότητες στον τελικό χρήστη με το να μετατρέψετε το WordPress site σας σε ένα social media με τη δύναμη του buddypress.

Αν και εξαιρετικά απλό στη χρήση, τόσο που σε πολλούς web designers θα φανεί αστείο, όμως εξαιρετικά εθιστικό και ειδικά κατασκευασμένο για να δημιουργείται περιεχόμενο από τον ίδιο τον χρήστη έχει αρκετές ομοιότητες με το Facebook και με κάποιο σύγχρονο social media.

2 Αξιολογήσεις προϊόντων

Οι αξιολογήσεις προϊόντων σε ιστοσελίδες eshop με σκοπό να δώσουν κάποιο δώρο ή να κερδίσει ο χρήστης κάποια έκπτωση είναι πολύ σημαντικές γιατί και αυτές με την σωστή χρήση των microformats φαίνονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google κάνοντας την ιστοσελίδα σας ποιο ελκυστική στον τελικό χρήστη.

3 Σχόλια

Τα σχόλια θα πρέπει να είναι ανοιχτά σε όλες σχεδόν τις σελίδες και τα άρθρα πλην την αρχικής και κάποιων άλλων σελίδων όπως οι όροι χρήσης μέσα στο site. Τα σχόλια δεν είναι άλλα από παραγόμενο περιεχόμενο από τον τελικό χρήστη και πιάνονται ως κείμενο (περιεχόμενο δηλαδή από τις μηχανές αναζήτησης).

Ο καλύτερος τρόπος για να προσθέσετε νέο κείμενο σε ένα παλιό άρθρο είναι να δημιουργήσετε ή να δώσετε τα κατάλληλα κίνητρα για να δημιουργηθούν φρέσκα σχόλια.

4 Guest posting

To guest posting ή guest blogging είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας, αφήνοντας τον τελικό χρήστη να γράψει ένα άρθρο με αντάλλαγμα την προβολή ή κάποιο backlink.

Αν και το guest blogging έχει υποβαθμιστεί αρκετά από τη Google, άμα γίνει με τον σωστό τρόπο και δεν γράφετε άσχετα πράγματα σε άσχετα blogs, σίγουρα είναι αρκετά ωφέλιμο για την ιστοσελίδα σας.

Στο σχετικό κλασικό άρθρο μου Guest blogging αναφέρω συγκεκριμένα βήματα που θα πρέπει να κάνετε ώστε να στεφτεί το guest blogging με επιτυχία.

5 Tweet ή like για να πάρετε κουπόνι έκπτωσης

Μπορεί να είναι λίγο σπαστικό να ζητιανεύουμε like ή tweet αλλά έχουν και αυτά την χρησιμότητα τους. Το να ανταλλάσσουμε ένα like ή ένα tweet με στόχο κάποιο όφελος όπως ένα κουπόνι έκπτωσης ή την συμμετοχή σε κάποιον διαγωνισμό (το like θα πρέπει να είναι όχι στη σελίδα στο facebook αλλά της σελίδας της ιστοσελίδας) κερδίζουμε μερικούς πόντους στην μάχη της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.

Το like είναι και αυτό ένα από τους 200 παράγοντες κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης και όπως σε κάθε εκστρατεία SEO χρειαζόμαστε και τα like, και τα backlink αλλά και το φρέσκο, μοναδικό περιεχόμενο παραγόμενο από τον χρήστη.

Οι τρόποι για να αυξήσετε το user generated content στην ιστοσελίδα σας είναι αμέτρητοι και όριο τους έχουν μόνο την ανθρώπινη φαντασία. Στην προώθηση των ιστοσελίδων σήμερα στις μηχανές αναζήτησης παίζουν καθοριστικό ρόλο η ευρηματικότητα, η πρωτοτυπία, η καινοτομία και τέλος η επιθυμία κάποιου να βγει στην πρώτη θέση της Google.

Αυτή η επιθυμία όμως θα πρέπει να συνοδεύεται και με την ανάλογη σκληρή δουλειά που γίνεται μάλλον από τους ειδικούς στον χώρο της προώθησης ιστοσελίδων και του SEO.

Δείτε περισσότερα για το User generated content:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

5 σκέψεις στο “User generated content: Απαραίτητο για να βγείτε πρώτοι στη Google!”

  1. Πραγματικά κάτι δε πάει καλά με δημοφιλή πρόγραμμα κοινωνικής δικτύωσης, Δεν θα αναφέρω όνομα. Η απήχηση στις δημοσιεύσεις έχει πέσει απίστευτα σε ίδιο σαιτ με περισσότερους followers απο πρίν. Κάτι πιο σοβαρό ενω στις πληρωμένες διαφημίσεις λεει 30 λαικ από ανθρώπους, στην αναλυτική λίστα μπορεί να βλεπουμε μόνο 7 φυσικά άτομα. Μετα το τελος κάθε ημέρας και πάλι είναι για παράδειγμα 7. Εχουμε στείλει καθημερινά το συγκεκριμένο ζήτημα στο τμήμα υποστήριξης αλλά κανεις δεν απαντάει, το μόνο που λαμβάνουμε είναι αυτοματοποιημένες απαντήσεις. Το ίδιο ζήτημα το οποίο είναι πολύ σοβαρό, το έχω δει σαν παράπονο και απο αλλους χρήστες το τελευταίο καιρό, που το έχουν προσέξει. Είναι θέμα αξιοπιστίας και γιαυτο το λόγο ΣΤΑΜΑΤΉΣΑΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ σε γνωστό κοινωνικό δίκτυο.

    Απο κει και πέρα άλαξα cms και πλεον τα σαιτ μου τα κάνω σε WordPress , είναι ότι καλύτερο υπάρχει, άψογο σε όλα , αψεγάδιαστο. Ότι πιο τέλιο σε όλα για το νεο μου σαιτ https://dodland.com/games/dod-games/

    Παλιότερα χρησημοποιούσα Joomla. Δυστηχώς το Joomla πρέπει να λύσει πολά κατασκευαστικά του θέματα, όπως είναι οι duplicate urls κάτι που κάνει harming , ένα αλλο θεμα είναι οτι δε μπορούσαμε να βάλουμε ενα k2 item σε παραπάνω από δυο κατηγοριες, Θα μου πείτε υπάρχουν plugin που μπορούν να τα μπαλώσουν, αν ξεκινήσει κάτι λάθος και αλλάξει μετά παλι harm-άρει .

    Απάντηση
  2. Γιάννη μια ερώτηση σχετικά με τα backlinks.

    Ας υποθέσουμε ότι έχω γράψει παλιότερα (ή και πρόσφατα) κάποια κείμενα σε κάποια forum υπό μορφή απάντησης σε κάποιο θέμα σχετικό με το αντικείμενό μου.

    Εαν πάω μετά από καιρό και κάνω edit μετατρέποντας μια λέξη κλειδί του κειμένου σε backlink για το Site μου, αυτό θα μετρήσει σαν “καλό” backlink?

    Απάντηση

Σχολιάστε