7 Λάθη Αντι-SEO που μπορείτε να αποφύγετε
Μάθετε ποια είναι και πως δεν θα τα επαναλάβετε γλιτώνοντας από τον εαυτό σας πολύ κόπο και χρόνο!
Γεια σας φίλοι μου, μετά από μια πολύ κουραστική εβδομάδα επιτέλους μπορώ να βρω χρόνο να γράψω αποκλειστικά για σας τους φανατικούς αναγνώστες μου άλλο ένα εκπληκτικό άρθρο. Σκέφτηκα να γράψω σήμερα για τα λάθη anti SEO που πάρα πολλοί κάνετε στα site σας καθημερινά.
Είχα ανακόψει την τρελή μου συγγραφική πορεία για μια εβδομάδα για προσωπικούς λόγους. Πρώτον γιατί αναρρώνω από ένα διαζύγιο μετά από τρεισήμισι πέτρινα χρόνια γάμου. Ναι πλέον είμαι εργένης και έτσι έχω ένα τεράστιο φόρτο εργασίας και οικιακών θελημάτων να κάνω.
Δεύτερον γιατί έχω παρατηρήσει ότι πολλοί από εσάς και ειδικά οι νέοι αναγνώστες δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στον τεράστιο όγκο δεδομένων και πληροφοριών που έχει το site μου με περισσότερα από 330 άρθρα και πάνω από 2.000, 166 βίντεο και μερικές δεκάδες podcasts.
Επίσης έχω παρατηρήσει ότι πολλά άρθρα και βίντεο παραμένουν θαμμένα μέσα στο blog μου και ελάχιστοι τα διαβάζουν ή τα έχουν διαβάσει γιατί δεν τους έχει τύχει η ανάλογη προβολή που τους αρμόζει. Έτσι σκέφτηκα ότι θα πρέπει να επικεντρώσω αυτή την περίοδο τις προσπάθειες μου στο να αυξήσω το traffic και την αναγνωσιμότητα και να μειώσω τον ρυθμό παραγωγής περιεχομένου για λίγες εβδομάδες.
Σας υπόσχομαι να επανέλθω συχνότερα με περισσότερα άρθρα και βίντεο για το SEO γιατί πραγματικά το αξίζετε.
Άμα θέλετε λοιπόν να μάθετε ποια είναι τα βασικότερα λάθη anti SEO και πως να τα αποφύγετε, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω το άρθρο!
H Anti SEO προπαγάνδα της Google και τα θύματα της
Μετά από εντατική έρευνα στο ίντερνετ, πάρα πολλοί ομόλογοι μου στην Αμερική μιλάνε για μια κλιμακούμενη προπαγάνδα anti SEO της Google. Και αυτό είναι απόλυτα λογικό γιατί στην Google δεν αρέσει το SEO.
Η Google έχει πέσει θύμα της ίδια της της επιτυχίας, αφού ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι εμπιστεύονται παγκοσμίως τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ βλέπουνε με καχυποψία τα πληρωμένα αποτελέσματα και τις διαφημίσεις από το δίκτυο προβολής της Google.
Όμως τα έσοδα της Google προέρχονται κατά 95% από διαφημίσεις. Έτσι ως ιδιωτική εταιρεία θα πρέπει με κάθε τρόπο να αυξήσει τα διαφημιστικά της έσοδα και να τρομοκρατήσει τη βιομηχανία του SEO με κάθε τρόπο και με κάθε ευκαιρία. Τελευταίο της κατόρθωμα είναι η εισαγωγή του disavow tool για την αποτροπή του περίφημου negative SEO και των κακών backlinks.
Χιλιάδες τα θύματα που έπεσαν στην παγίδα της Google και αφαίρεσαν τα κακόβουλα spam backlinks με αποτέλεσμα να χάσουν χιλιάδες θέσεις από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Στην προσπάθεια της Google να αυξήσει τα διαφημιστικά της έσοδα έχει καταστήσει τις καμπάνιες στο AdWords ασύμφορες με πολλές λέξεις κλειδιά να αγγίζουν τα 2,5 ευρώ στην ελληνική αγορά. Επίσης έχει ξεσκιστεί να αλλάζει τον αλγόριθμο της κάθε μήνα. Ειδικά φέτος, το 2014 δηλαδή, οι αλλαγές του αλγορίθμου έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο και κανείς δεν ξέρει τι θα ξημερώσει αύριο.
Το συμπέρασμα είναι ότι θα πρέπει ο κάθε ιδιοκτήτης ιστοσελίδας ή e-shop μόνος του να αναζητήσει τους κατάλληλους επαγγελματίες του SEO και να αποφύγει τα μοιραία antiSEO λάθη που θα ρίξουν το site του.
Παρακάτω είναι τα επτά σημαντικότερα που έχω παρατηρήσει μέχρι στιγμής. Άμα έχετε παρατηρήσει κάποιο άλλο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να το αναλύσω σε επόμενη δημοσίευση.
1. Custom CMS ή Custom E-shop
Ένα από τα σπουδαιότερα λάθη για κάθε επιχειρηματία του ίντερνετ είναι να ξεκινήσει με μια custom εφαρμογή το πρώτο του site στο ίντερνετ. Και λέω το πρώτο site γιατί συνήθως τα custom sites καταλήγουν στην αφάνεια λόγω πολλών προβλημάτων τόσο στο SEO όσο και στην διαχείριση τους.
Στα 14 χρόνια που ασχολούμαι με το ίντερνετ, την κατασκευή ιστοσελίδων και το SEO επαγγελματικά έχω δει πάρα πολλά custom sites. Τα έχω κατηγοριοποιήσει σε τρεις κατηγορίες.
1. Custom e-shop
2. Custom CMS
3. Custom Εφαρμογές
Τα custom e-shops είναι συνήθως μεγάλα e-shop και διαθέτουν πολύ μεγάλο προϋπολογισμό για SEO, για διαφήμιση και για branding, συνήθως πάνω από 20.000€ το μήνα. Ως αποτέλεσμα έχουν πολύ καλό SEO. Όμως το να βλέπω custom e-shops σε e-shop χαμηλού προϋπολογισμού είναι ένα πολύ μεγάλο λάθος.
Τα custom e-shops και γενικά οι custom εφαρμογές είναι από μόνες τους anti SEO. Για να τις φέρεις να είναι SEO θα πρέπει να ξοδέψεις πολύ χρόνο και πολλά χρήματα τη στιγμή που μπορείς να λύσεις τα προβλήματα σου με ένα site σε WordPress.
Όλα τα custom sites θα πρέπει να στήνονται σε WordPress και να παραμετροποιούνται πάνω σε αυτήν την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική που είναι σχεδιασμένη για SEO.
2. www στην αρχή του URL σας
Τα τρία w αν και είναι πολύ δημοφιλή στην αρχή της εισαγωγής του ίντερνετ στη ζωή μας, πλέον είναι περιττά και χάριν ευκολίας δεν χρειάζονται πλέον. Τα λεγόμενα real canonical URLS δεν χρειάζονται τα τρία W και είναι πραγματικά anti SEO να τα έχετε ακόμη στην ιστοσελίδα σας.
Οι σημερινοί χρήστες του ίντερνετ ζητάνε την ευκολία και οτιδήποτε μοιάζει δύσκολο ή πολύπλοκο θα πρέπει να αποφεύγεται. ‘Ετσι είναι και τα τρία w. Με μια απλή ρύθμιση μπορείτε να τα ξεφορτωθείτε για πάντα από την ιστοσελίδα σας και να κάνετε το site σας φιλικότερο προς τον χρήστη και τις μηχανές αναζήτησης.
3. Λέξη κλειδί που δεν είναι στο πρώτο συνθετικό του domain name
Οι λέξεις κλειδιά είναι το δυνατότερο σήμα σχετικότητας για κάθε ιστοσελίδα. Η στρατηγική τους τοποθέτηση μέσα στην ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι ένα από τα σημαντικότερα μελήματα κάθε webmaster και κάθε ειδικού στο SEO.
Για να καταλάβετε περισσότερα για την αξία των λέξεων κλειδιών θα πρέπει να μάθετε πως δουλεύει η Google.
Η Google ως μηχανή αναζήτησης δουλεύει σε τέσσερα στάδια:
- Ανακαλύπτω Discovering
- Σκανάρω Crawling
- Αρχειοθετώ Indexing
- Ταξινομώ και Εξυπηρετώ-Ranking and Serving
Ο στόχος της είναι να ταξινομήσει τις ιστοσελίδες που ανακαλύπτει, σκανάρει και αρχειοθετεί με βάση την σχετικότητα και την σημαντικότητα του.
Οπότε η λέξη κλειδί στο πρώτο συνθετικό του domain name σας, δίνει το ισχυρότερο σήμα σχετικότητας στη Google.
Βέβαια θα μου πείτε τόσα site με παράξενα ονόματα ή με ονόματα που δεν περιέχουν τη λέξη κλειδί, δεν θα εμφανίζονται αυτά στη Google; Η απάντηση είναι ότι σαφώς και θα εμφανίζονται.
Όμως σε αυτό το site και στο συγκεκριμένο άρθρο κοιτάμε πως να κάνουμε τη ζωή μας ευκολότερη, απλούστερη και με το μικρότερο δυνατό κόστος. Εδώ η ζωή μας είναι το SEO.
Δείτε περισσότερα: SEO tip 5: Όνομα χώρου-λέξη κλειδί
4. Άσχετο Περιεχόμενο
Όπως ανέφερα και στο anti SEO λάθος 3, η σχετικότητα τονίζεται εκτός από τη λέξη κλειδί στο domain name, από το συνολικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας μου.
Το άσχετο περιεχόμενο το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να βλάψει την ιστοσελίδα σας και να αποπροσανατολίσει τη Google και τον επισκέπτη. Για παράδειγμα, άμα διατηρείτε ένα e-shop με κτηνιατρικά είδη, τότε δεν είναι σωστό να γράψετε άρθρα για τα social media. Μπορεί τα social media και το facebook να είναι πολύ δημοφιλή σήμερα αλλά θα πάρετε άσχετη και αστόχευστη επισκεψιμότητα που δεν θα μετατραπεί ποτέ σε πελάτες.
Το θετικό με τα οργανικά αποτελέσματα είναι και την κίνηση που προέρχεται από αυτά είναι ότι είναι στοχευμένη. Είναι σχετική κίνηση, υψηλής αξίας και από εκεί θα πάρετε πολλούς υποψήφιους πελάτες σας. Σκεφτείτε το ξανά πριν γράψετε οτιδήποτε άσχετο με το αντικείμενο σας.
5. Έλλειψη Backlinks
Πάρα πολλοί φίλοι και αναγνώστες του blog μου με στέλνουνε τα sites τους για να μια δωρεάν αξιολόγηση SEO και με ρωτάνε γιατί δεν βγαίνουν στην πρώτη σελίδα της Google με τις λέξεις κλειδιά ή γιατί δεν βγαίνουν καθόλου στη Google.
Με έκπληξη μετά την αξιολόγηση διαπιστώνω ότι τα περισσότερα από αυτά έχουν ελάχιστα ή καθόλου backlinks. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο Ahrefs για να μετρήσετε τα backlinks και το contextual text της ιστοσελίδας σας.
Το βασικό συστατικό του αλγορίθμου της Google είναι τα backlinks ακόμα και σήμερα το 2014 που γράφω αυτό το άρθρο. Μπορεί ο αλγόριθμος της Google να έχει περάσει από το 1998 που είχε κυκλοφορήσει εμπορικά από σαράντα κύματα και να έχει αλλάξει 600 περίπου φορές όμως στον πυρήνα του αλγορίθμου παραμένουν τα backlinks.
Μετά τη σχετικότητα, η Google προσπαθεί να σταθμίσει τη σημαντικότητα των ιστοσελίδων στο ίντερνετ και αυτό επιτυγχάνεται μέσω των backlinks.
Δεν θα πρέπει να το ξεχνάτε αυτό και να δημιουργείτε backlinks κάθε μέρα.
Τα backlinks είναι το αθέατο κομμάτι του Off page SEO και είναι κρίσιμο για την απόδοση της ιστοσελίδα σας στη Google. Θα πρέπει να χτίζετε backlinks από τη μέρα 1 που ξεκινήσατε το site σας και να συνεχίσετε να το κάνετε με σωστό τρόπο.
Δείτε περισσότερα:
- Η Διαδικασία Χτισίματος Links Βήμα Βήμα
- SEO Πρώτη Σελίδα: Δημιουργώντας Ποιοτικά Βacklinks – Begginers
- SEO Πρώτη Σελίδα: Δημιουργώντας Ποιοτικά Βacklinks – Experts
6. Άσκοπη χρήση του disavow tool
Το εργαλείο disavow έχει αποδειχθεί δίκοπο μαχαίρι από τη στιγμή της εισαγωγής του μέχρι σήμερα. Στον βωμό της εξιλέωσης και της ακύρωσης των κακών backlinks έχουν θυσιαστεί πάρα πολλά sites. Το ζητούμενο είναι γιατί να το χρησιμοποιήσετε και γιατί να εξαπολύσει η Google τέτοια προπαγάνδα που να φτάσει στο σημείο να τρομοκρατήσει πάρα πολλά sites χωρίς λόγο.
Το εργαλείο disavow δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείτε σχεδόν καθόλου από όσου δεν έχουν βαθιά γνώση του SEO. Επίσης, για τα ελληνικά δεδομένα είναι σχεδόν άχρηστο.
Ποια είναι όμως η αληθινή χρησιμότητα του disavow tool;
Η αληθινή χρησιμότητα του disavow tool είναι όταν το site σας έχει δεχθεί επίθεση με negative SEO. To negative SEO είναι ακριβώς το αντίθετο του SEO και περιλαμβάνει όλους αυτούς τους τρόπους που ρίχνουν αντί να ανεβάζουν την ιστοσελίδα σας στη Google. Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο με φειδώ και αφού έχετε αντιληφθεί κάποιο είδος επίθεσης από αντιπάλους ή από spammers.
Ξέρω ότι σίγουρα κάποιοι από εσάς θα αναρωτηθείτε αν όντως υπάρχει negative SEO ή αρνητικό SEO. Η αλήθεια είναι ότι όντως υπάρχει. Όμως θα το καλύψουμε σε ένα επόμενο post αυτού του blog. Για να μην χάσετε καμία ανανέωση, απλώς γραφτείτε στο site μου και κατεβάστε τον οδηγό SEO Google εντελώς δωρεάν!
7. SEO παραπληροφόρηση
Σε ένα προηγούμενο άρθρο με τίτλο SEO Βάλτε τέλος στην Παραπληροφόρηση, είχα αναφερθεί στην τεράστια παραφιλολογία που καλλιεργείτε γύρω από το SEO.
Γιατί όμως να υπάρχει μια τέτοια παραπληροφόρηση στο SEO; Πως ένα site ξεκινάει να είναι SEO και μετά την καταιγισμό πυρών που δέχεται από τους δήθεν ειδικούς στο SEO να καταλήγει να είναι antiSEO;
Η παραπληροφόρηση στο SEO βασίζεται στο φόβο και στην χειραγώγηση των ανθρώπινων συναισθημάτων. Ξεκίνησε να εξαπλώνετε ο φόβος της Google μετά την επιβολή ποινών σε διάφορα site του εξωτερικού και της Ελλάδος για προσπάθεια χειραγώγησης των αποτελεσμάτων της Google.
Όμως η πραγματική πηγή της παραπληροφόρησης στο SEO έχει και πραγματικές αιτίες. Αυτές είναι:
- Η συχνή αλλαγή του αλγορίθμου της Google. Όντως, η συχνή αλλαγή του αλγορίθμου της Google έχει δημιουργήσει ένα μικρό χάος στο SEO. Τεχνικές που ίσχυαν μέχρι χτες, σήμερα τιμωρούνται ή δεν δουλεύουν πια. Ο πολύς κόσμος δεν μπορεί να παρακολουθήσει τις τελευταίες αλλαγές και τις εξελίξεις στο χώρο του SEO και έτσι μένουν πίσω. Αντίθετα ρωτάνε τον οποιονδήποτε που μπαίνει στο ίντερνετ για το SEO.
- Η έλλειψη ολοκληρωμένης γνώσης για το SEO. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας. Οι πιο πολύ που ξεκινάνε με το θέμα SEO αρχίζουνε την έρευνα τους στο ίντερνετ μελετώντας διάφορα site και blogs προσπαθώντας να βγάλουν άκρη για το τι γίνεται. Χρειάζεται αρκετός χρόνος για να εφαρμόσεις αυτά που έμαθες για να καταλάβεις τι δουλεύει και τι όχι και για να αποκτήσεις κάποια γνώση για το SEO. Θέτω αυτόν το χρόνο στο τρίμηνο για αρχή.
- Η απότομη αύξηση των ειδικών στο SEO και στην προώθηση ιστοσελίδων. Όλα ήτανε μέλι γάλα και ξαφνικά μπαμ, το ίντερνετ γέμισε ειδικούς και γκουρού του SEO που χωρίς κανένα υπόβαθρο άρχισαν να μιλάνε απότομα για άγνωστες λέξεις μέχρι χτες. Οι πιο πολύ από αυτούς δεν έχουν κάποιο υπόβαθρο στο SEO, στην κατασκευή ιστοσελίδων και στην τεχνολογία ειδικότερα. Πώς γίνεται κάποιος που δεν έχει σχέση με την πληροφορική, το ίντερνετ και το web design ξαφνικά να αναδύεται ως ο πλέον ειδικός; Συνήθως, οι τεχνικές των μη ειδικών για το SEO μετριούνται στα δάχτυλα και ο καλύτερος τρόπος για να τους ανακαλύψετε είναι ότι δεν έχουν ολοκληρωμένη και συνεκτική άποψη για το SEO. Συχνά πηδάνε από το ένα θέμα στο άλλο και μπερδεύουν το SEO με τα social media, το joomla, το ραδιόφωνο και το rss feed.
- Υπάρχει σύγχυση μεταξύ white hat seo και black hat seo. Πολλές φορές δεν υπάρχει διαχωρισμός και στα μάτια των αδαών όλα φαίνονται ίδια. Έλα όμως που η ομάδα καταπολέμησης του spam της Google δεν κοιμάται μέσα στα χαμομήλια και δεν συγχωρεί λάθη, ακόμα και αν είστε πρωτάρης. Δεν είναι ότι δεν σας συμπαθεί, απλά δεν σας ξέρει και δεν της ενδιαφέρει ποιος είστε.
- Γενικά το SEO είναι ένας τεράστιος κλάδος με χιλιάδες περιπτώσεις και τεχνικές. Μόνο ο αλγόριθμος της Google έχει πάνω από 200 παράγοντες και έχει σχεδιαστεί από ανθρώπους που έχουν διδακτορικό στον τομέα του ίντερνετ. Δεν λέω ότι χρειάζεστε doctora για να κάνετε SEO, αν και θα σας βοηθούσε, αλλά δεν είναι και ένας περίπατος με τρία βήματα.
Καταρχάς, άμα αισθάνεστε μπερδεμένοι από το SEO, θα πρέπει να ηρεμήσετε και να επιλέξετε να μελετάτε μόνο blogs που είναι εμπεριστατωμένα και αξιόπιστα και είναι γραμμένα από επαγγελματίες του χώρου. Δεν θέλω να φωτογραφήσω το δικό μου blog, αλλά υπάρχουν αρκετά SEO blogs στο ίντερνετ που είναι όντως σοβαρά και σωστά.
Μερικά από αυτά είναι:
- Google Webmaster Central Blog – Το επίσημο Google blog για όλα όσα συμβαίνουν στην μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως. Φροντίστε να γραφτείτε στις ενημερώσεις με το email σας.
- Google Algorithm Changelog – Μια καλή, ανεπίσημη πηγή με όλες τις ανανεώσεις και αναβαθμίσεις του αλγορίθμου της Google από τη στιγμή της δημιουργίας του.
- Google Webmaster YouTube Channel – Σχεδόν εβδομαδιαίες ενημερώσεις με ερωτήσεις και απαντήσεις από τον υπεύθυνο της ομάδας antispam της Google Matt Cutts. Ίσως τα καλύτερα και πιο γραφικά SEO βίντεο από τον πιο διάσημο υπάλληλο της Google!
- Moz Blog – Μια πολύ μεγάλη ποικιλία θεμάτων γύρω από την βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης. Μεγάλη συμμετοχή και πακτωλός άρθρων από guest bloggers.
- KISSmetrics SEO posts – Μια μοναδική συλλογή από SEO άρθρα δημοσιευμένα στο KISSmetrics blog.
- Search Engine Land – Η αρχική σελίδα είναι φορτωμένη με πολλά άρθρα για το SEO.
- Dave Naylor – Ο Dave Naylor είναι πολύ γνωστός στην βιομηχανία του SEO industry.
- HubSpot SEO Posts –Μια μοναδική συλλογή από τα καλύτερα άρθρα του HubSpot σχετικά με το SEO.
- SEO Book Blog – Ο Aaron Wall είναι φίρμα στην παγκόσμια κοινότητα του SEO community. Το blog του είναι ένα μέρος από το site του.
- Search Engine Journal –Σχολιασμός, νέα και άρθρα από την επικαιρότητα του SEO,
- SEO Roundtable – Παρέχει μια πολύ καλή σειρά από SEO news και θρυλικά παρασκεβιάτικα βίντεο φτιαγμένα στο πόδι.
- YouMoz – Άρθρα από την κοινότητα του Moz.
- Search Engine Guide – Έχει πολλά διφορούμενα άρθρα και νέα για το θέμα μας.
- Alltop SEO – Μια συλλογή τελευταίων ενημερώσεων και δημοσιεύσεων από πολλά SEO blogs.
Δείτε περισσότερα: 60 SEO Resources για να κάνετε το site σας πύραυλο!
Με τι ασχολούμαι πραγματικά
Δεν υπάρχει δωρεάν παιδεία και αυτό το blog για να λειτουργήσει και να συντηρηθεί χρειάζεται και κάμποσα χρήματα. Για να κρατήσω λοιπόν όλο αυτό το απίστευτο περιεχόμενο δωρεάν και να συνεχίσω να γράφω άρθρα και να γυρνάω βίντεο για όλους εσάς που ζητάτε και άλλο περιεχόμενο, παρέχω τις υπηρεσίες μου έναντι αμοιβής.
Αυτές είναι:
Yπηρεσίες SEO και
Άμα ενδιαφέρεστε να κατασκευάσετε ένα νέο site ή έχετε ήδη κάποιο και χρειάζεστε τη βοήθεια κάποιου ειδικού στο SEO, τότε μπορείτε να με καλέσετε στο 6972.364.387 για να σας δώσω μια προσφορά.
Δείτε περισσότερα για το Αντι-SEO
- Πως θα γλιτώσετε το site σας από τις αλλαγές του αλγορίθμου της Google;
- Νέο Panda 4.1 Update και πως να προστατέψετε το site σας
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Καλημέρα Γιάννη, σου μιλάω στον ενικό και χρησιμοποιώ το μικρό σου όνομα διότι τόσα χρόνια που σε παρακολουθώ νιώθω σαν να σε γνωρίζω χρόνια. Διαβάζω χρόνια αυτά που γράφεις και προσπαθώ να τα εφαρμόζω. Δίνεις πολύτιμες πληροφορίες, είσαι ένας άνθρωπος με γνώση πάνω στο αντικείμενο. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και να μας γράφεις πολύτιμα άρθρα. Κάποια στιγμή θα σε ενοχλήσω στο τηλέφωνο σίγουρα. Σε ευχαριστώ!!!
Σε ευχαριστώ πολύ Ελευθερία, τι σου άρεσε περισσότερο στο περιεχόμενο;
Αγαπητέ Γιάννη αυτά που γράφετε σε όλα τα άρθρα είναι εκπληκτικά για κάποιον που έχει eshop και δεν ειχα ιδέα πως λειτουργεί η Google και το SEO.
Διαβάζω εδώ και 1 ώρα και οι πληροφορίες που εδώ συλλέξει είναι απίστευτες . Δεν σκέφτομαι να σε ενοχλήσω στο τηλέφωνο, έχω κάμποσες μέρες να τα διαβάσω ολα αυτά και τα εφαρμόσω μόνος μου στην επιχείρηση μου, έτσι και αλλιώς αυτά που αναφέρεις είναι απλοϊκά γραμμένα, κάνει τον καθένα να τα καταλάβει , και κυρίως ΔΩΡΕΑΝ !
Όπως πάντα καταπληκτικό άρθρο!
Συνέχισε αυτό που κάνεις με την ίδια θέρμη.ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ 🙂
Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη.