ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

7 λόγοι για να επενδύσετε σε μια νέα ιστοσελίδα

ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ WORDPRESS

7 λόγοι για να επενδύσετε σε μια νέα ιστοσελίδα

Η μεγαλύτερη επένδυση και όχι η παντοτινή είναι η παρουσία σας στον κόσμο, το ηλεκτρονικό σας μαγαζί ή η ιστοσελίδα σας. Με την τεράστια άνοδο των ηλεκτρονικών μέσων, και την διασπορά της τεχνολογίας ακόμα και στα λαϊκά στρώματα, θα πρέπει κάθε επιχείρηση να έχει και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή μάλλον θα πρέπει ο μοναδικός τρόπος επιχειρηματικής δράσης να είναι ηλεκτρονικός.

Αν η ιστοσελίδα σας είναι παλιά, αργή και κακόγουστη και δεν σας έχει αποφέρει κάποιο όφελος μέχρι στιγμής, τότε θα πρέπει να επενδύσετε σε μια νέα ιστοσελίδα και να δώσετε μια νέα πνοή στην επιχείρηση σας.

Για να μάθετε για ποιους λόγους θα πρέπει σήμερα κιόλας να επενδύσετε σε ένα νέο επαγγελματικό site και τι θα πρέπει να κάνετε σωστά και να μην πέσετε στην παγίδα των γυαλιστερών αντικειμένων και των σειρήνων του ίντερνετ, θα πρέπει να διαβάσετε διεξοδικά το παρακάτω άρθρο.

Ξεκινήστε από το μηδέν

Δεν έχει σημασία τι αρέσει σε εσάς, δεν πρόκειται για το σπίτι σας, αλλά για το μαγαζί σας και για να δουλέψει το μαγαζί σας θα πρέπει να αρέσει στον κόσμο.

Επειδή δεν είστε διακοσμητής ηλεκτρονικών καταστημάτων, ή μάλλον δεν έχετε σχέση με το μάρκετινγκ στο ίντερνετ θα πρέπει να εμπιστευτείτε τους ειδικούς αλλιώς το κατάστημα σας ή η ιστοσελίδα σας θα μοιάζει με εμποροπανήγυρη.

Για να μην μοιάσει το site  σας με το καρναβάλι της Πάτρας, θα πρέπει να μην έχετε εμμονές και να υποχωρήσετε στην γνώμη των ειδικών αφού πρώτα όμως μελετήσετε και σεις μερικά πράγματα σχετικά με το πως δουλεύει το ίντερνετ.

Αφού το ξεκαθαρίσαμε από την αρχή ότι δεν είστε ο ειδικός στο ίντερνετ -μπορεί και να είστε ειδικός σε άλλα πράγματα, αλλά πιστέψτε με ότι το ίντερνετ και ο σχεδιασμός πετυχημένων ιστοσελίδων για το ίντερνετ είναι μια πολύ εξειδικευμένη δραστηριότητα που δεν μαθαίνεται σε μια νύχτα ούτε σε πέντε λεπτά.

Τώρα ας δούμε τα οφέλη ή μάλλον τους λόγους για να ξεκινήσετε σήμερα κιόλας τον ανασχεδιασμό ιστοσελίδας.

1 Κάθε μέρα που περνάει χάνετε έσοδα από το ίντερνετ

Είστε μαγαζί ή επιχείρηση και δεν έχετε λειτουργική ιστοσελίδα; Μήπως είναι αυτός ο λόγος που πέφτουν οι πωλήσεις σας; Η αγορά δεν αφήνει ποτέ κενά και η δικαιολογία ότι δεν υπάρχει δουλειά ή υπάρχει κρίση την ακούω βερεσέ.

Την δουλειά την δημιουργείτε εσείς από το πουθενά. Από το μηδέν. Έτσι κάνουν όλοι οι έξυπνοι επιχειρηματίες.

Από τη στιγμή που κάποιος δεν αγοράσει από εσάς, θα αγοράσει από κάπου αλλού. Οι ανθρώπινες ανάγκες δεν σταματάνε ποτέ και ειδικά οι βασικές καθημερινές ανάγκες όπως τροφή, ένδυση, μετακίνηση, διασκέδαση.

2 Η ιστοσελίδα σας δεν είναι responsive

Όταν η ιστοσελίδα σας δεν είναι responsive, σημαίνει ότι δεν είναι φιλική προς τη Google ή SEO Friendly ή mobile friendly. Μπορείτε να το διαπιστώσετε αμέσως αν ανοίξετε την ιστοσελίδα σας από το κινητό σας.

Άμα η ιστοσελίδα σας εμφανίζεται όπως και στον σταθερό υπολογιστή, τότε δεν είναι responsive και θα τιμωρείτε με ποινή από τη Google  για όσους την αναζητάνε με κινητές συσκευές και ταμπλέτες.

Η λύση εδώ είναι μία και δεν χρειάζεται να σας την πω.

3 Άλλαξε η στρατηγική της επιχείρησης σας

Μπορεί μέχρι χτες να ήσασταν ζαχαροπλαστείο και τώρα να γίνατε φούρνος ή να βάλατε νέα γκάμα προϊόντων. Ένας ανασχεδιασμός είναι αναγκαίος για να δείξετε στην ιστοσελίδα σας όλα αυτά τα νέα προϊόντα και να κατευθύνετε τον επισκέπτη εκεί που θέλετε εσείς.

Τον επισκέπτη τον κατευθύνεις από τη στιγμή που εισέρχεται στην ιστοσελίδα σου εκεί που ακριβώς θέλεις με βάση το μενού και τα διάφορα call to actions.

Για να μπορέσει όμως κάποιος να σε βρει στη Google με τη νέα σου ιδιότητα, θα πρέπει να αλλάξεις και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου για να ενημερωθούν οι μηχανές αναζήτησης για τη νέα σου δραστηριότητα.

Μέχρι στιγμής έχω κάνει ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας μου περίπου 5 με 6 φορές σε 2 χρόνια, επειδή άλλαζα κατεύθυνση ή πρόσθετα καινούρια πράγματα στην ιστοσελίδα μου.

4 Επειδή και οι ανταγωνιστές άλλαξαν ιστοσελίδα

Προφανώς, δεν είναι ανάγκη να αλλάξετε τα πάντα άμα το κάνανε οι ανταγωνιστές σας. Όμως θα πρέπει να βελτιώσετε και να ανασχεδιάσετε ότι δεν δουλεύει, ότι δεν φέρνει έσοδα και θα πρέπει να ξεκινήσετε από την οργανική επισκεψιμότητα.

Η βασική πηγή των εσόδων μιας ιστοσελίδας σήμερα είναι η οργανική επισκεψιμότητα από τη Google. Η οργανική επισκεψιμότητα είναι η μοναδική μορφή κίνησης προς την ιστοσελίδα σας η οποία είναι βιώσιμη και μπορεί να σας δώσει μακροπρόθεσμα και μακροχρόνια έσοδα.

Θα πρέπει δηλαδή να εξετάσετε τα Google Analytics για να δείτε σε ποιο σημείο είστε σήμερα και να μελετήσετε πως θα βελτιώσετε αυτές τις σελίδες ή προϊόντα για τα οποία δεν παίρνετε αρκετή κίνηση.

Το καλύτερο είναι κάνετε μια ανάλυση ανταγωνισμού στα αποτελέσματα αναζήτησης και να δείτε ακριβώς τι έχουνε κάνει οι ανταγωνιστές σας, σε ποια σημεία υπερτερούν και τι θα πρέπει να ανασχεδιάσετε για να τους φτάσετε και να τους ξεπεράσετε.

 

5 Για να βελτιώσετε το SEO σας

Κοντός ψαλμός αλληλούια, όμως το SEO και οι πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης για ζωτικές λέξεις κλειδιά που μετατρέπουν τους επισκέπτες σε πελάτες είναι μέγιστης σημασίας για να βγάλετε λεφτά από το ίντερνετ.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι το Α και το Ω και είναι κατά πολύ το σημαντικότερο πράγμα που θα πρέπει να προσέξουμε όταν φτιάχνουμε μια ιστοσελίδα.

Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας απαιτεί την τροποποίηση κάποιων τμημάτων του ήδη υπάρχοντος site ή eshop.

Θα πρέπει να προσαρμόσουμε την ιστοσελίδα μας με βάση τις απαιτήσεις του αλγορίθμου της Google για να μπορέσουμε να πείσουμε τις μηχανές αναζήτησης ότι η ιστοσελίδα μας είναι σχετική με την αναζήτηση του χρήστη και αρκετά σημαντική για να εμφανιστεί πρώτη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Οι μηχανές αναζήτησης είναι περισσότερο κειμενοκεντρικές, ταξινομούν ιστοσελίδες βάση των κειμένων που έχουν αυτές και όχι βάση των πλούσιων γραφικών. Αυτός είναι και ένας λόγος που έχω εγκαταλείψει το βίντεο μάρκετινγκ και δεν δημιουργώ καινούρια βίντεο για την ιστοσελίδα μου.

Τα βίντεο απαιτούνε πολύ χρόνο και κόπο για να δημιουργηθούν και έχουνε δυσανάλογα μικρό αποτέλεσμα συγκριτικά με την συγγραφή άρθρων στο blog  και την δημιουργία νέων σελίδων στο  site.

6 Για να προσθέσετε ένα e-shop

Πολλά θέματα σε WordPress δεν υποστηρίζουνε ή δεν είναι φτιαγμένα με προδιαγραφές για ηλεκτρονικό κατάστημα. Στην πορεία πολλοί ανακάλυψαν ότι χρειάζονται και ένα e-shop και έτσι θα πρέπει εκ νέου να το δημιουργήσουν αλλάζοντας και το θέμα της ιστοσελίδας τους.

Θα πρέπει να έχετε στο νου ότι η μετατροπή μιας ιστοσελίδας σε ηλεκτρονικό κατάστημα έχει να κάνει και με βασικές αλλαγές στη δομή της, στα χαρακτηριστικά της και στο μενού της.

Θα πρέπει να αλλάξει οπωσδήποτε η πρώτη σελίδα και να μας εισάγει απευθείας στα προϊόντα του e-shop, ενώ το  blog θα πρέπει να περνάει σε δεύτερη μοίρα.

7 Για να την κάνετε πιο χρήσιμη

Θα έλεγα για να βελτιώσετε την χρησιμότητα της αν αυτή δεν είναι αρκετά χρήσιμη ή χρηστική όπως είναι φτιαγμένη σήμερα. Άμα η ιστοσελίδα σας δεν επιτελεί κανένα ρόλο παρά είναι μια παρουσίαση στο ίντερνετ ή ένα διαφημιστικό φυλλάδιο στο ίντερνετ, τότε θα πρέπει να βρείτε με ποιον τρόπο θα την αλλάξετε και θα την κάνετε πιο χρήσιμη.

Ίσως να χρειάζεται να αφαιρέσετε όλα τα κινούμενα γραφικά, τα βαρετά sliders και να αρχίσετε να προσθέτετε νέο, φρέσκο περιεχόμενο με αξία για το κοινό σας.

Έτσι θα γίνει η ιστοσελίδα σας πιο χρήσιμη και πιο χρηστική συνάμα.

Στον αντίποδα του ανασχεδιασμού υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι η ιστοσελίδα μας δεν είναι ικανοποιητική και θα πρέπει να την ανασχεδιάζουμε συνεχώς.

Αυτό είναι ένα λάθος που το έχουν πολλοί είτε από ανασφάλεια είτε από άγνοια για το τι χρειάζεται να έχει μια πετυχημένη ιστοσελίδα. Αποφύγετε το να αλλάζετε συνεχώς το site σας γιατί έτσι θα μπερδέψετε περισσότερο τους επισκέπτες σας.

Πάνω εκεί που θα αρχίσει κάποιος να συνηθίζει το μενού και τα κατατόπια της ιστοσελίδας σας και ενώ φαίνεται ότι η ιστοσελίδα σας έχει δυναμική μια απότομη αλλαγή θα είχε καταστροφικό αποτέλεσμα.

Δεν είναι λοιπόν ο συνεχές ανασχεδιασμός πανάκεια. Κάποια στοιχεία θα πρέπει να κρατιούνται και μόνο τα μη απαραίτητα ή τα μη λειτουργικά να αλλάζουν.

7 Συμβουλές για σωστό Web Redesign

1 Απομακρύνετε τα κουμπιά των social media από την πρώτη θέση στην ιστοσελίδα σας

Τοποθετήστε τα κουπιά των κοινωνικών μέσων τέρμα κάτω στο υποσέλιδο. Είναι κρίμα να διώχνετε τον επισκέπτη που με τόσο κόπο φέρατε από την ιστοσελίδα σας με το καλημέρα. Ο στόχος είναι να παραμείνει ο επισκέπτης ή ο υποψήφιος πελάτης όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο μέσα στην ιστοσελίδα σας και όχι να τον στείλετε στην σελίδα σας στο Facebook.

2 Αφαιρέστε τα επαναλαμβανόμενα κινούμενα γραφικά

Δεν έχει κάποια αξία ο επισκέπτης να βλέπει το ίδιο πράγμα 100 φορές χωρίς να του μεταδίδει κάποιο μήνυμα. Προτιμήστε τα γραφικά που έχουνε κάποιο νόημα και περνάνε κάποιο μήνυμα και όχι τα εντυπωσιακά, βαριά γραφικά που κουράζουν.

3 Αφαιρέστε από το μενού οτιδήποτε δεν χρειάζεται

Το μενού πλοήγησης θα πρέπει να περιέχει τα τελείως απαραίτητα. Κάθε προσθήκη νέας σελίδας στο μενού σημαίνει ότι χάνεται το δικαίωμα της επιλογής από τις άλλες ίσως πιο σημαντικές σελίδες του μενού.

Ειδικά ο χάρτης της ιστοσελίδας ή οι δευτερεύουσες σελίδες μπορούνε να κατέβουνε και αυτές στο υποσέλιδο, εξοικονομώντας έτσι ζωτικό χώρο για άλλες σελίδες υψηλής μετατροπής.

4 Αφήστε κενό χώρο

Η σημασία του κενού ή του λευκού χώρου στο web design αλλά και στο design γενικότερα είναι κρίσιμη για να περάσετε το μήνυμα σας και να κάνετε την πλοήγηση στην ιστοσελίδα σας ευκολότερη.

Δεν είναι σπατάλη χώρου ο κενός χώρος. Το αντίθετο, είναι ο χώρος που χρειάζεται το μάτι για να ξεκουραστεί και για να αναπνεύσει ο αναγνώστης. Με την σωστή χρήση του κενού χώρου δίνουμε την έμφαση που χρειάζεται για να προωθήσουμε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας.

Η σωστή αξιοποίηση της ιστοσελίδας σας προβλέπει την λελογισμένη κατανομή κενού και καλυμμένου χώρου.

5 Μετρήστε την ταχύτητα φόρτωσης

Εδώ ισχύει ο κανόνας του 1. 1 ΜΒ πρώτη σελίδα, 1 δευτερόλεπτο ταχύτητα φόρτωσης και 1 δευτερόλεπτο χρόνος απόκρισης για την εσωτερική πλοήγηση.

Μετρήστε την ταχύτητα φόρτωσης και σκοτώστε όλα τα μη απαραίτητα στο Pingdom.

Δεν χρειάζεται να το ξαναπώ ότι η ταχύτητα φόρτωσης είναι παράγοντας SEO.

6 Χρησιμοποιήστε μόνο 2 χρώματα και λευκό φόντο

Περισσότερα από 2 χρώματα κουράζουν το μάτι και διαφορετικό φόντο από το λευκό δυσκολεύει κατά πολύ την κατανόηση. Το οπτικό μας νεύρο καταβάλει πολύ μεγάλη προσπάθεια να αφομοιώσει όλη αυτήν την πληροφορία και ως συνέπεια παραλύει.

Είναι δύσκολο να εστιαστείς σε πολλά πράγματα ταυτόχρονα και ειδικά όταν υπάρχει ένα φορτωμένο site με πολλές διαφημίσεις και πολλά άχρηστα πράγματα να ξεπετάγονται από του πουθενά.

7 Θα πρέπει να βρίσκει ο επισκέπτης με ένα κλικ αυτό που ψάχνει

Δεν υπάρχει περιθώριο για δεύτερο κλικ. Το δεύτερο κλικ είναι πολυτέλεια στο ίντερνετ, ενώ το τρίτο κλικ είναι αυτό που θα οδηγήσει τον επισκέπτη μακριά από την ιστοσελίδα μας και δεν θα τον ξαναφέρει πίσω ποτέ ξανά.

Χώρια που θα θεωρήσει ότι η ιστοσελίδα μας είναι χάλια.

Στην περίπτωση του e-shop θα πρέπει ο χρήστης να μπορεί να ψωνίσει με μόνο ένα κλικ, ενώ στην περίπτωση της ιστοσελίδας θα πρέπει με ένα κλικ να βρίσκει τα πάντα. Αυτό σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να έχει εντελώς επίπεδη δομή και να μην παρεμβάλλονται γονικές σελίδες και υποσελίδες με καταλόγους και υποκαταλόγους σελίδων.

Πιστεύω να σας κάλυψα και να έγινα κατανοητός. Άμα σας άρεσε το άρθρο μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ενημερώσεις της ιστοσελίδας μου και να αφήσετε κάποιο σχόλιο κάτω από αυτό. Σας ευχαριστώ!

Δείτε περισσότερα για τον ανασχεδιασμό ιστοσελίδας

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Σχολιάστε