ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

CRO CONVERSION RATE OPTIMIZATION ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ

CRO CONVERSION RATE OPTIMIZATION ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ

Γεια σας φίλοι μου!

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ιδιοκτήτης του Paramarketing.gr και αυτού του καναλιού στο YouTube και σήμερα θα μιλήσουμε για το Conversion Rate Optimization, CRO Optimization ή στα ελληνικά Βελτιστοποίηση Ποσοστού Μετατροπών.

Τι είναι το  conversion rate ή το ποσοστό μετατροπών;

Είναι το κλάσμα των ατόμων που επισκέπτονται το site σας στον αριθμητή διαιρώντας το με τον αριθμό που γίνονται πελάτες και αγοράζουν από σας μια υπηρεσία ή ένα προϊόν.

Αυτό το ποσοστό είναι το ποσοστό μετατροπών και βγαίνει σε επί τοις εκατό 100 που σημαίνει ότι άμα μπουν 100 άτομα στο site μας και αγοράσει ο ένας, τότε έχουμε ποσοστό μετατροπών 1%.

Τα πολύ μεγάλα site με δυνατά brand, όπως η Amazon έχει ποσοστά μετατροπών μέχρι και 15%, γιατί όσοι πάνε στην  Amazon μπαίνουν να ψωνίσουν και έχουν πρόθεση αγοράς.

Γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube

Πριν πάμε παρακάτω, κάντε like, κάντε subscribe, γραφτείτε στο κανάλι μας, βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές, αφήστε το σχόλιο σας αν θέλετε να παρατηρήσετε κάτι ή άμα θέλετε να κάνουμε κάποιο βίντεο για κάποιο αντικείμενο που σας κεντρίζει το ενδιαφέρον.

Επίσης, μπορείτε να γραφτείτε στο newsletter μου.

Κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα newsletter με μοναδικό, πολύτιμο περιεχόμενο. Σχεδόν ποτέ δεν στέλνουμε προωθητικές ενέργειες παρά μόνο άρθρα και βίντεο σχετικά με το SEO, το Amazon FBA, το Affiliate Marketing, πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet και άλλα τεχνικά θέματα του Internet Marketing, όπως το CRO.

Κερδίστε 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα hosting

Επίσης, να πούμε για τον χορηγό της εκπομπής που είναι η εταιρεία hosting Myip. Κερδίστε 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα hosting.

Ακόμη και τώρα μπορείτε να κάντε μεταφορά και να πάτε σε γρήγορο hosting αν το δικό σας site είναι αργό με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

Είναι εφ’ όρου ζωής έκπτωση στο hosting και όχι μόνο για μια φορά.

Πως μετράμε το conversion rate;

cro-paramarketing-low

Πάμε κατευθείαν να πέσουμε με τα μπούνια στα βαθιά του SEO και του Conversion Rate Optimization. Τι θα χρειαστούμε για να το μετρήσουμε, γιατί πριν κάνουμε οτιδήποτε για να το βελτιώσουμε θα πρέπει να το μετρήσουμε.

1 Ανοίξτε λογαριασμό Google Analytics

Αρχικά, θα ανοίξουμε λογαριασμό Google Analytics. Άμα δεν έχετε Google Analytics, θα πρέπει να έχετε ένα Gmail που είναι και το Google Account σας και να ανοίξετε Google Analytics και να βάλετε τον κώδικα στο site σας. Έτσι, θα μπορέσουμε να μετρήσουμε την επισκεψιμότητα.

2 Ορίστε στόχους μετατροπών

Μετά θα πρέπει να φτιάξουμε στόχους: Google Analytics goals ή Conversion Rate goals.

Έχει στόχους μέσα το Google Analytics και όταν έχουμε eshop βάζουμε στόχους. Πρώτον, να μπει το προϊόν στο καλάθι και να φτάσει στην σελίδα ευχαριστούμε για την αγορά σας που είναι η σελίδα που πάτε μετά την πετυχημένη αγορά.

Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε και όταν έχουμε ένα site παροχής υπηρεσιών.

Για παράδειγμα, όταν παρέχετε υπηρεσίες ως δικηγόρος ή ως γιατρός μπορείτε να έχετε μια φόρμα επικοινωνίας και ένα τηλεφωνάκι στο site σας για να σας παίρνουν τηλέφωνο.

Αυτά θα μπουν ως ενέργειες μετατροπών, ως goals στο Google Analytics και να δούμε τι γινόταν πριν και τι γινόταν μετά τη βελτίωση μετατροπών γιατί έχουμε 5 βασικές συμβουλές να βελτιώσουμε κατά πολύ το ποσοστό μετατροπών, έστω και κατά 100%.

Γιατί άμα βελτιώσουμε το ποσοστό μετατροπών κατά 100%, από 1% θα πάει 2% και από έναν πελάτη θα έχουμε δυο και θα αυξήσουμε τον τζίρο μας.

Βελτίωση Ποσοστού Μετατροπών ή αύξηση επισκεψιμότητας;

Είναι καλύτερο να βελτιώσουμε το ποσοστό μετατροπών, το Conversion Rate Optimization ή να αυξήσουμε το SEO traffic την οργανική επισκεψιμότητα, γιατί οι 2 τρόποι που υπάρχουν βασικά για να αυξήσουμε τους πελάτες μας και τον τζίρο μας είναι ή να να βελτιώσουμε το ποσοστό μετατροπών, το CRO, να κάνουμε Conversion Rate Optimization και το άλλο είναι να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα με οργανικό τρόπο μέσω της Google, τα οργανικά αποτελέσματα ή μέσω κάποιου άλλου τρόπου για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα.

Ή θα κρατήσουμε την ίδια επισκεψιμότητα και θα βελτιώσουμε το ποσοστό μετατροπής ή θα κρατήσουμε το ίδιο ποσοστό μετατροπής αν γίνεται και θα βελτιώσουμε την επισκεψιμότητα.

Τι από τα 2 είναι σωστό;

Το αφήνω στην κρίση σας. Μπορούμε να τα κάνουμε και τα δυο, αλλά είναι πολύ σημαντικό εφόσον κάνουμε SEO στο site και έχουμε επισκεψιμότητα είναι καλύτερο να βελτιώσουμε το ποσοστό μετατροπών για να αυξήσουμε τον τζίρο μας.

Και σήμερα, εφόσον έχουμε ορίσει τα goals, αφήνουμε τα Google Analytics να δουλέψουν για ένα μήνα περίπου για να μας πουν πόσους επισκέπτες έχουμε γιατί κανονικά πρέπει να έχουμε ένα ελάχιστο δείγμα 5.000 – 10.000 συνολικά διαφορετικούς επισκέπτες στο site για να δούμε την πορεία που έχουν αυτοί οι επισκέπτες μέσα στο site μας.

Μόλις  δουλέψει το Google Analytics και πάρουμε αυτή την επισκεψιμότητα, κάποια site έχουν πολλούς επισκέπτες και μπορεί να την πάρουν σε μια μέρα, κάποια άλλα site που έχουν εξειδίκευση σε κάποιο market niche μπορεί να κάνουν 1 μήνα να πάρουν 5.000 – 10.000 επισκέπτες.

Κάντε A/B testing

Οπότε περνάει ο χρόνος, βλέπουμε τι έχει γίνει και πάμε στο πρώτο βήμα, να κάνουμε το A/B testing. Το A/B testing  σημαίνει ότι αφού έχουμε πάρει τα στοιχεία του πριν, να αλλάξουμε κάτι για να δούμε αν θα μειωθεί ή θα αυξηθεί το ποσοστό μετατροπών.

1 Αφαιρέστε ό,τι δεν χρειάζεστε

Και το πρώτο που θα αλλάξουμε κάνοντας το A/B testing είναι να αφαιρέσουμε από το site μας οτιδήποτε δεν χρειάζεται, οτιδήποτε δημιουργεί σχόλια και αντιπερισπασμούς στον πελάτη και δεν τον αφήνει να αγοράσει είτε αυτό λέγεται διαφημίσεις είτε αυτό λέγεται άσχετα pop up και banners ή το μενού είναι μπλοκαρισμένο.

Θα σας δώσω και ένα παράδειγμα.

Είχαμε παλιά ένα site από κάποιον πελάτη με τεράστιο μενού και είχε δεκάδες πράγματα που δεν χρειαζόταν κάποιος να τα βρει. Μπήκαν κατά λάθος γιατί ο πελάτης νόμιζε ότι πρέπει όταν μπαίνει κάποιος να τα βλέπει όλα σαν εφημερίδα για να τον πιάσεις από κάπου.

Δεν θέλω φραπέ, θα πάρω Campari. Δεν θέλω γάλα, θα πάρω ουίσκι.

Όμως το site σας δεν είναι εφημερίδα.

Προσέξτε δεν είναι έντυπο, είναι ηλεκτρονικό μέσο και το 90% των επισκεπτών μπαίνει από τις κινητές συσκευές άρα κάποιος που μπαίνει σήμερα στο site σας θα πρέπει να μπορεί να πλοηγηθεί γρήγορα και να βρίσκει αμέσως αυτό που θέλει.

Αυτό είναι το μυστικό στο Internet.

Να μπει στο site και να αγοράσει αυτό που θέλει αμέσως από το κινητό εκεί που κοιμάται, εκεί που κάθεται στην παραλία και οπουδήποτε βρίσκεται. Οπότε, δεν κάνουμε site εφημερίδα, κωλοχανείο να έχει μέσα τα πάντα.

Είμαστε συγκεκριμένο  site.

Στο μενού που είχαμε βάλει πολλά πράγματα, αρχίσαμε να αφαιρούμε οτιδήποτε δεν χρειαζόταν ο πελάτης.

Από τα 15 αντικείμενα που ήταν στο μενού και στο υπομενού αφήσαμε 5 πράγματα. Αυξήθηκε το ποσοστό μετατροπών κατακόρυφα, η δουλειά κατακόρυφα, η οργανική επισκεψιμότητα κατακόρυφα. Πήγαμε από 1.000 επισκέπτες τη μέρα σε 2.000.

Απίστευτο!

Κι όμως όταν ένα site έχει ήδη επισκεψιμότητα μικρές μετατροπές ή αλλαγές που θα κάνετε μπορεί να επιφέρουν πολύ μεγάλες αλλαγές στον τζίρο.

Μπορείτε να ζητήσετε προσφορά από εμάς για βελτιστοποίηση ιστοσελίδας και βελτίωση του ποσοστού μετατροπών.

Εμείς το κάνουμε συνέχεια σε όλα τα site, απλά το πρόβλημα είναι ότι ο επιχειρηματίας δεν ακούει τι λέμε και νομίζει ότι αυτά που λέμε είναι αστεία .

Δεν είναι, είναι σοβαρά, όταν με μια αλλαγή μπορείτε να βγάλετε 2.000 ευρώ παραπάνω το μήνα ή 22.000 ανάλογα με την επισκεψιμότητα που έχετε.

Χρειάζεστε το ελάχιστο στατιστικό δείγμα

Εφόσον αφαιρέσουμε οτιδήποτε δεν χρειάζεται το αφήνουμε το site για να πάρει τους 5.000 – 10.000 επισκέπτες ή και παραπάνω για να σιγουρέψουμε την αλλαγή για να δούμε αν αυξήθηκαν ή μειώθηκαν τα ποσοστά μετατροπών.

Άμα κάνουμε μια αλλαγή και μειωθούν, επαναφέρουμε στο προηγούμενο επίπεδο το site, άρα back up. Πάντα έχουμε back up για να το επαναφέρουμε πριν τις αλλαγές, άμα δεν περπατήσει η αλλαγή που υποψιαστήκαμε και κάναμε.

Άμα θέλουμε όμως να σιγουρέψουμε το ποσοστό μετατροπών για να πούμε ότι είναι ασφαλές θα πρέπει να έχουμε ένα δείγμα τουλάχιστον 50.000 μοναδικών επισκεπτών στο site.

Γι’ αυτό το στατιστικό δείγμα όσο μεγάλο είναι τόση περισσότερη ασφάλεια δίνει και έχουμε λιγότερο standard deviation, δηλαδή σταθερή απόκλιση. Δεν χρειάζεται να ξέρετε τι θα πει στα μαθηματικά, εγώ τα ξέρω επειδή είναι η δουλειά μου, εσείς δεν χρειάζεται να γίνετε μαθηματικοί στατιστικολόγοι για να κάνετε 5 πράγματα και να αυξήσετε τις πωλήσεις.

2 Αυξήστε τις επαφές ή έκθεση με τον πελάτη

Το δεύτερο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε είναι να έχουμε περισσότερες επαφές ή έκθεση με τον πελάτη.

Έχει μετρηθεί στατιστικά στο Marketing ότι οι πελάτες γίνονται πελάτες από την 7η ως την 12η επαφή. Το 80% των πωλήσεων και των αγορών γίνονται από την 7η ως την 12η επαφή με τον πελάτη.

Π.χ. σήμερα θέλω να αγοράσω κινητό τηλέφωνο. Από πού να αγοράσω;

Η πρώτη άποψη είναι να πάω στο Public, έχω ψωνίσει πάνω από 10 φορές.

Δεύτερο είναι ο Γερμανός που έχω ψωνίσει και από κει.

Τρίτον, να πάω στο Skroutz που έχω ψωνίσει και από κει. Άμα όμως ανοίξει ένα μαγαζί στη γειτονιά μου με κινητά και δεν έχω πάρει τίποτα από κει είναι πολύ δύσκολο να ψωνίσω από κει, ακόμη και καλύτερες τιμές να έχει.

Θα πρέπει με κάποιον τρόπο να το δω, ας πούμε το Samsung S20 να έχει από 1.000 500 ή 700 και να είναι άμεσα διαθέσιμο.

Αυτό ίσως με δελεάσει, αλλά εφόσον δεν το ξέρω το μαγαζί υποψιαστώ μήπως δεν είναι γνήσιο ή κάτι. Αν το κανάλι πωλήσεων έχει ήδη περπατηθεί μια φορά, είναι πιο εύκολο να ξανά περπατηθεί δεύτερη, τρίτη φορά κ.λπ.

Άρα, πρέπει να αυξήσετε την μαζική επαφή, την μαζική έκθεση με τον πελάτη είτε με SEO είτε με newsletter, γιατί το newsletter όταν μπαίνει κάποιος στο site μας και δεν αγοράσει, φεύγει, τον χάνουμε.

Δημιουργήστε ένα newsletter και μια λίστα email

Αυτή είναι η αξία του newsletter, δίνοντας του μια προσφορά κερδίστε 5 ευρώ στην επόμενη αγορά σας μας δίνει το email του.

Κάνουμε τράμπα, δηλαδή, την προσφορά με το email, γιατί έχει πολύ μεγάλη αξία ο πελάτης αυτός για μας στο μέλλον.

Συνεχίζουμε μετά να του στέλνουμε email, δεν τον βομβαρδίζουμε με email αλλά του στέλνουμε τουλάχιστον 10 που σημαίνει ότι αν στείλω 2 το μήνα, χρειάζομαι άλλους 5 μήνες για να καλλιεργηθεί αυτός ο πελάτης, να γίνει πελάτης και να μας πάρει τηλέφωνο κάποια στιγμή.

Οπότε κάνουμε μεγαλύτερη έκθεση και μετράμε το ποσοστό μετατροπών πάλι. Εφόσον δεν έχουμε αλλάξει κάτι στο site δεν χρειάζεται να κάνουμε back up, όμως μπορεί να έχουμε βάλει την προσφορά με το newsletter π.χ. για να αυξήσουμε την έκθεση μας ή να έχουμε κάνει διαφήμιση στο Facebook.

Η διαφήμιση στο Facebook έχει κι αυτή κώδικα με το Facebook Pixel ή το Google Tag άμα πάμε στο Google Ads και το βάζουμε στο site και έχουν κι αυτά ενέργειες που πιάνονται ως μετατροπές. Και με βάση αυτό βλέπουμε το ποσοστό μετατροπών, ποιοι πελάτες έχουν έρθει από το Facebook και το Facebook.

Προσοχή, κάποια πιάνονται διπλά ότι ήρθε και από το Google Facebook Ads οπότε πρέπει να είμαστε προσεκτικοί που βάζουμε τον κώδικα για να μην έχουμε προβλήματα στην βελτιστοποίηση μετατροπών.

3 Μειώστε την ταχύτητα φόρτωσης κάτω από 1”

Μετά πάμε στο τρίτο πράγμα που είναι πάρα πολύ εύκολο για μένα, πάρα πολύ δύσκολο για κάποιον να το καταλάβει. Μειώστε την ταχύτητα φόρτωσης σε κάτω από 1΄΄ . Το site σας πρέπει να φορτώνει σε 1’’  είτε είναι eshop είτε είναι ενημερωτικό site είτε είναι οποιοδήποτε site πρέπει να φορτώνει σε λιγότερο από 1’’.

Γιατί πρέπει να φορτώνει σε 1’’;

Γιατί κανείς δεν θέλει ένα αργό site. Δεν γίνεται να μπω από το κινητό μου σε ένα site και να περιμένω, περιμένω, περιμένω. Θα πάω σε κάποιο site ανταγωνιστή ή θα το παρατήσω. Ακόμη και η εμπειρία ότι το site έπεσε ή ότι είναι αργό με αποτρέπει στο να μπω στο ίδιο site ή eshop και να περιμένω 30 ώρες να αγοράσω κάτι.

Πάρτε για παράδειγμα το Papaki.gr, νούμερο 1 καταχωρητής domain name στην Ελλάδα.

Πάτε να αγοράσετε domain, γυρνάτε σούβλα. Χάος. Δουλειά που θα μπορούσε να γίνει σε 1’’ περιμένω 30’’ για να αγοράσω ένα domain. Μέχρι να μπουν τα στοιχεία του πωλητή, να βρει το domain.

Θα μπορούσε το Papaki που το ίδιο πρεσβεύει την ταχύτητα φόρτωσης και το γρήγορο hosting να το κάνει σε 5’’ και να μην χάνεται πολύτιμος χρόνος, αλλά δεν το κάνει, δεν ξέρω γιατί.

Απλά το αναφέρω, φανταστείτε το site σας να είναι το ίδιο αργό θα είχε φύγει ο κόσμος από κει πέρα.

Δεν είστε το Papaki, το πολύ ισχυρό brand κρατάει τον κόσμο μέσα και όχι η ταχύτητα εξυπηρέτησης και φόρτωσης του site.

Η ταχύτητα φόρτωσης είναι τόσο σημαντική που για κάθε δέκατο του δευτερολέπτου που καθυστερεί το site σας χάνετε το 1% των πελατών.

Για κάθε δευτερόλεπτο καθυστέρησης χάνετε το 10% των πελατών

Για κάθε δευτερόλεπτο χάνετε το 10% των πελατών που σημαίνει ότι σε 7’’ έχετε εξανεμίσει το 70% των δυνητικά υποψήφιων πελατών σας και έχετε χάσει σχεδόν τα πάντα.

Μην τσιγκουνεύεστε στο hosting.

Γι’ αυτό έχουμε τη μοναδική προσφορά από την εταιρεία hosting Myip.

Με κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50 κερδίζετε 50% έκπτωση στο hosting σας εφ’ όρου ζωής που σημαίνει ότι άμα το hosting κάνει 200 ευρώ θα το πάρετε με 100 και το πακέτο των 200 ευρώ θα είναι σε άλλη εταιρεία με 300.

Γιατί είναι από μόνη της πολύ γρήγορη με light speed servers, ειδικούς  servers που έχουν τρελή ταχύτητα.

Έχει servers στην Ελλάδα με ελληνικές I.P. και ελληνικό hosting για καλύτερες ταχύτητες.

Άρα, το να πάω σε μια πιο γρήγορη εταιρεία hosting και να πληρώσω 100 ευρώ παραπάνω ή 200 ευρώ παραπάνω ή το ίδιο, γιατί με την προσφορά είναι το ίδιο δεν είναι κακή ιδέα. Αναγκαστικά θα πληρώσω παραπάνω γιατί όσο το site δέχεται περισσότερο κόσμο, άλλο τόσο χρειάζεται να αναβαθμίζω το hosting, κατανοητό.

Και εφόσον αλλάξω hosting και βελτιστοποιήσω την ταχύτητα φόρτωσης, έχω ειδικά βίντεο για την ταχύτητα φόρτωσης, θα μετρήσω το πριν και το μετά, πόσο ποσοστό μετατροπών έχω. Έστω και 10% σε κάθε αλλαγή, παιδιά, είναι πολύ σημαντικό γιατί άμα είχα 100 άτομα στα 1.000, οι 10 στους χίλιους γίνονται 11, κερδίζω έναν πελάτη.

Άμα έχω 10.000 επισκέπτες τη μέρα, θα κερδίσω 10 παραγγελίες παραπάνω.

Άμα η παραγγελία είναι 50, είναι 500. Μη λυπάστε τις αλλαγές που χρειάζονται, να πάρετε ταχύτερο hosting για μεγαλύτερη ταχύτητα φόρτωσης.

4 Βελτιώστε τα Web Core Vitals

Και το τέταρτο είναι τα Web Core Vitals.

Η Google ετοιμάζει ένα καινούργιο update τον Μάιο του 2021, τα Web Core Vitals, τα ουσιαστικά στοιχεία on site εντός σελίδας, που έχει ένα site. Έχουν να κάνουν με την ταχύτητα φόρτωσης, πόσο γρήγορα μπορώ να διαδράσω με ένα site, άμα έχουμε layer shift δηλαδή άμα πάω να πατήσω πάνω και κουνιέται το site κ.λπ.

Έχουμε μιλήσει σε άλλο βίντεο διεξοδικά γι’ αυτό, όμως έχει παρατηρηθεί ότι βελτιώνοντας το Web Core Vitals, για να το βελτιώσετε πάτε στο Google PageSpeed Insights, στο Google Developers για να δοκιμάσετε την ταχύτητα φόρτωσης του site σας.

Άμα βελτιώσετε το Web Core Vitals από το site σας θα βελτιωθεί αυτόματα και το ποσοστό μετατροπών σε κάποιο βαθμό.

Στατιστικές έρευνες έχουν δείξει ότι όσα site έχουν βελτιώσει τα Web Core Vitals έστω 30%, κατάφεραν να βελτιώσουν άλλο 30% και το conversion rate, το ποσοστό μετατροπών.

Σημαίνει positive correlation, θετική συσχέτιση 100% του ενός με του άλλου. Αν βελτιώσετε τα Web Core Vitals κατά 100% δηλαδή αν το site σας έχει 50 και το πάτε στα 100, υπάρχει πιθανότητα να διπλασιάσετε το ποσοστό μετατροπών,

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-2

Κάντε like, κάντε subscribe, γραφτείτε στο κανάλι αυτό, πείτε το και στους φίλους σας. Αφήστε το σχόλιο σας αν σας ενδιαφέρει κάτι ή άμα θέλετε να προσθέσετε κάτι αν το έχουμε ξεχάσει, δεν είμαστε αλάνθαστοι.

Επίσης, μην ξεχνάτε το newsletter. Πολύ σημαντικός δίαυλος επικοινωνίας, μπορεί να χάσετε ένα βίντεο αλλά για να μην χάσετε τις ενημερώσεις και να πάτε πιο μπροστά από τους ανταγωνιστές σας, αφήστε το email σας στη φόρμα επικοινωνίας για να αυξήσετε τον τζίρο σας, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας.

Και μην ξεχάσετε, εφόσον είναι το πρώτο σας βίντεο, να δείτε και τα υπόλοιπα βίντεο της σειράς γιατί σχεδόν κάθε μέρα βγάζουμε καινούργιο βίντεο για το SEO, για το πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet και πώς να βελτιώσετε άλλα τεχνικά θέματα στο site σας.

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και θα τα πούμε ξανά. Γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Σχολιάστε

×
×