Google Caffeine Update, blogging και πως να ανεβείτε στη Google!
Γιατί η δημιουργία ενός εταιρικού blog είναι πιο επιτακτική από ποτέ!
Η δημιουργία ενός εταιρικού blog ή πολλών προσωπικών blog μέσα στην εταιρική ιστοσελίδα που ήδη έχετε είναι αναγκαία για να μπορέσετε να προωθήσετε την φίρμα σας και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στο ίντερνετ.
Πολλοί επιχειρηματίες του ίντερνετ σήμερα, πάνω στην βιασύνη τους να ανέβουν στην Google, παραβλέπουν πολύ σημαντικά πράγματα που όμως είναι βασικά και απαραίτητα για να μπορέσουν να κερδίσουν τον ανταγωνισμό και να χτίσουν το brand name τους στο ίντερνετ.
Γιατί όμως το blogging από μια cult και παρεξηγημένη δραστηριότητα που ήταν μόνο δήθεν για αργόσχολους και χομπίστες έγινε καθημερινή ανάγκη;
Διαβάστε παρακάτω.
Γιατί το blogging δεν είναι για τους αργόσχολους;
Το blogging είναι μια δραστηριότητα υψηλής απόδοσης και όλες οι μεγάλες εταιρείες και η ίδια η Google, ασχολείται καθημερινά με αυτήν την δραστηριότητα μέσω των στελεχών της που φροντίζουν συνέχεια να παράγουν και να ανεβάζουν στο YouΤube και στα πολλά εταιρικά blogs που διαθέτει η εταιρία Google, κυρίως στην πλατφόρμα του blogger νέο περιεχόμενο.
Νέα άρθρα, νέα βίντεο και νέες ενημερώσεις σχετικά με τον χώρο των μηχανών αναζήτησης, των νέων προϊόντων της Google, της ταξινόμησης των ιστοσελίδων και γενικά της βελτιστοποίησης ιστοσελίδων είναι μέσα στην γκάμα του φρέσκου περιεχομένου που φροντίζει να τροφοδοτεί σε πάνω από 160 γλώσσες η ίδια η Google μέσω των δεκάδων μηχανικών λογισμικού που έχει προσλάβει σε κάθε χώρα.
Γιατί όμως τόσο πολυάσχολα άτομα, στελέχη πολυεθνικών και ηγέτες στον χώρο της τεχνολογίας και της πληροφορικής αφιερώνουν τόσο χρόνο στην εταιρική επικοινωνία μέσω του blogging;
Γιατί θεωρούν ότι η επαφή και η συζήτηση με τους πελάτες τους είναι πολύ σημαντική μέσω αυτού του διαύλου επικοινωνίας. Και επειδή το κάνει η Google, θα πρέπει να το κάνετε και εσείς, όσο πολυάσχολος και αν είστε, όσο μεγάλη ή μικρή είναι η εταιρεία σας.
Είναι δηλαδή το blogging μια ακόμα δραστηριότητα των κύκλου των δημοσίων σχέσεων της εταιρείας και της επαφής με τον πελάτη.
Γιατί είναι σημαντικό το blogging για να ανεβείτε στη Google;
Στις 8 Ιουνίου του 2010, κάμποσα χρόνια πριν δηλαδή, η Google ανακοίνωσε μέσω ενός μηχανικού λογισμικού της το νέο σύστημα ταξινόμησης ιστοσελίδων που ονομάζεται Caffeine. Καφεΐνη στα ελληνικά.
Το Caffeine web indexing system επιστρέφει 50% πιο φρέσκα αποτελέσματα για τις αναζητήσεις που γίνονται στο ίντερνετ σε σύγκριση με τον προηγούμενο δείκτη της Google.
Επίσης είναι το μεγαλύτερο σύστημα συλλογής φρέσκου περιεχομένου που υπάρχει σήμερα στο ίντερνετ γενικότερα.
Είτε έχετε κάνει δημοσίευση ενός άρθρου, ενός post στο forum, ενός σχολίου σε κάποιο blog, όλο το φρέσκο περιεχόμενο γίνεται πιο προσιτό και πιο εύκολα ταξινομήσιμο για τον καθένα σας ακριβώς μετά τη δημοσίευση του.
Τι ακριβώς όμως προσφέρει στην ιστοσελίδα σας το blogging αλλά και το caffeine update;
- Ταχύτερη ταξινόμηση
- Καλύτερη ταξινόμηση και
- Σχετικότερα αποτελέσματα αναζήτησης
- Ταχύτερη ταξινόμηση
- Καλύτερη ταξινόμηση
- Σχετικότερη ταξινόμηση
Για να δούμε όμως τι σημαίνει το καθένα από τα παραπάνω για την ιστοσελίδα σας.
Ταχύτερη ταξινόμηση με φρέσκο περιεχόμενο
Άμα έχετε παρατηρήσει, κάποια μεγάλα blog έχουν άμεση ταξινόμηση του περιεχομένου τους στη Google, ενώ κάποια άλλα ζόμπι site που είναι ξεχασμένα εντελώς δείχνουν να μην ταξινομείτε το περιεχόμενο τους σχεδόν ποτέ στις μηχανές αναζήτησης ή να ταξινομείτε πολύ αργά.
Ο χρόνος ταξινόμησης ποικίλει από μερικά λεπτά έως και 15 ημέρες και έχει να κάνει με το πόσο συχνά ανανεώνεται το site σας.
Άμα θα θέλατε να έχετε άμεση ταξινόμηση για όσες αλλαγές κάνετε στο site σας ή για τις νέες σελίδες προορισμούς που βάζετε πάνω, τότε το πιο σωστό είναι να δημιουργείτε φρέσκο περιεχόμενο.
Το ερώτημα τώρα είναι κάθε πότε θα πρέπει να δημιουργείτε το νέο περιεχόμενο; Το ιδανικό είναι να δημιουργείτε νέο περιεχόμενο κάθε μέρα αν είναι εφικτό ή τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.
Καλύτερη ταξινόμηση με φρέσκο περιεχόμενο
Άμα για παράδειγμα έχετε μια παλιά σελίδα προορισμού που δείχνει να πέφτει στις μηχανές αναζήτησης, το μυστικό για να την επαναφέρετε στις πρώτες θέσεις δεν είναι μόνο να δημιουργήσετε νέα backlinks αλλά και να προσθέσετε περιεχόμενο, να αλλάξετε φωτογραφίες και να κάνετε διορθώσεις μέσα στο ίδιο το site όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Επίσης μπορείτε να ανοίξετε τα σχόλια, κάτι που επιβάλετε να το κάνετε από την αρχή της δημιουργίας της ιστοσελίδας σας και να ενθαρρύνετε τον κόσμο να γράψει κάποιο σχόλιο μέσα σε αυτές ή κάποια ερώτηση.
Μια πολύ καλή περίπτωση επικρότησης της δημιουργίας νέων σχολίων και συνάμα νέου περιεχομένου από τον χρήστη είναι ο διαγωνισμός FREE BAG από το eshop με τσάντες 4bag.gr.
Για να συμμετάσχουν και να κερδίσουν στον διαγωνισμό, οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να γράψουν ένα σχόλιο 10 λέξεων τουλάχιστον για μια κατηγορία τσαντών μόδας του eshop. Η πρώτη που θα γράψει το σχόλιο της στις 15 του μήνα μετά τις 15:00 ώρα Ελλάδος θα είναι και η νικήτρια.
Κάτι παρόμοιο θα μπορούσατε να σκεφτείτε και εσείς για την επιχείρηση σας και να κάνετε και να οργανώσετε και εσείς κάποιον διαγωνισμό γιατί το user generated content, το περιεχόμενο που παράγεται από τη συμμετοχή του χρήστη είναι αναντικατάστατο και πολλαπλασιάζει την ικανότητα σας για παραγωγή περιεχομένου.
Σχετικότερη ταξινόμηση με φρέσκο περιεχόμενο
Η σχετικότητα στην ταξινόμηση της ιστοσελίδας σας από τις μηχανές αναζήτησης και συγκεκριμένα από τη Google είναι εξίσου σημαντική με το πόσο ψηλά θα ανεβείτε. Το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι στην πρώτη σελίδα της Google αλλά με ποιες λέξεις κλειδιά;
Το blogging σαν δίνει τη δυνατότητα να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google με φράσεις κλειδιά αντί για λέξεις κλειδιά που έχουν πολύ μικρότερο ανταγωνισμό.
Επίσης βοηθάει στην Google να ταξινομήσει από άποψη σχετικότητας την ιστοσελίδας σας με βάση το περιεχόμενο της. Φανταστείτε να είστε μια ιστοσελίδα σχετική με ηλεκτρικά είδη, αλλά να μην βγαίνετε για τα επιμέρους ηλεκτρικά είδη όπως τηλεοράσεις, ψυγεία κτλ.
Εκτός από τις διορθώσεις που θα χρειαστεί να κάνετε εντός της ιστοσελίδας σας από άποψη τεχνικού SEO, θα πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε και μερικές δημοσιεύσεις σχετικά με τις λέξεις κλειδιά και τις φράσεις κλειδιά που θα δίνουν εσωτερικά backlink στις σελίδες προορισμού της ιστοσελίδας σας.
Τι εννοούμε λέγοντας φρέσκο περιεχόμενο;
Τώρα πολλοί θα αναρωτηθούν τι είναι το φρέσκο περιεχόμενο γενικότερα και τι εκλαμβάνει η Google ως φρέσκο περιεχόμενο.
Θα πρέπει αρχικά να ξέρετε ότι ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google και οι αράχνες αναζήτησης της Google είναι εξαιρετικά έξυπνες και μπορούν να βρουν σχεδόν τα πάντα μέσα στην ιστοσελίδα σας και να τα χαρακτηρίσουν.
Φρέσκο περιεχόμενο θεωρείται:
- Δημοσιεύσεις σε forum
- Απαντήσεις σε forum
- Νέες σελίδες
- Νέο περιεχόμενο σε σελίδες
- Νέα άρθρα
- Νέο περιεχόμενο σε άρθρα
- Σχόλια
- Απαντήσεις σε σχόλια, ακόμα και το trolling
- Νέες φωτογραφίες γενικότερα δημοσιευμένες σε άρθρα, σελίδες, forum posts, προϊόντα.
- Νέα προϊόντα στο eshop
- Νέο περιεχόμενο σε περιγραφές προϊόντων
- Νέες ετικέτες
- Νέα meta description
- Νέα meta keywords
- Νέο περιεχόμενο σε οποιαδήποτε μορφής ταξονομία και post type (ειδικά για WordPress sites) όπως κατηγορίες άρθρων, κατηγοριών προϊόντων, συνταγές μοντέλα κτλ.
- Νέα βίντεο σε άρθρα, σελίδες, φόρουμ
- Νέα πολυμέσα σε άρθρα, σελίδες, φόρουμ όπως gif, infographics κτλ.
Στο δημιουργία νέου περιεχομένου αποφεύγουμε τα αρχεία pdf, flash, png ως μη ταξινομήσιμα.
3 μικρές συμβουλές για να ανεβείτε στη Google μέσα από το δικό σας εταιρικό blog
Τελειώνοντας θα ήθελα να σας δώσω 3 μικρές συμβουλές για να ξεκινήσετε σήμερα το δικό σας εταιρικό blog. Οι συμβουλές θα μπορούσαν να είναι και 13 αντί για τρεις, απλά θεωρώ ότι είναι καλύτερο να μείνουμε σε 3 πράγματα που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα. Σήμερα κιόλας για να ξεκινήσετε το δικό σας εταιρικό blog ή να βελτιώσετε το ήδη υπάρχον.
1 Πάρτε παράδειγμα από μεγάλα εταιρικά blogs
Ένα πολύ καλό παράδειγμα μεγάλου εταιρικού blog είναι το blog της εταιρείας προώθησης ιστοσελίδων moz.com
To moz blog έχει δεκάδες συγγραφείς που γράφουν εκτενή και μοναδικά άρθρα στον τομέα του ίντερνετ μάρκετινγκ, της προώθησης ιστοσελίδων, του branding, του τεχνικού SEO και πολλών άλλων.
Τα άρθρα τους είναι θρυλικά, μοναδικά και πολύ λεπτομερή και αξιοζήλευτα. Μπορεί να μην είναι η βιομηχανία σας ή η αγορά σας παρόμοια, αλλά μπορείτε να βρείτε ποια sites είναι στην κορυφή της βιομηχανίας σας και της αγοράς σας και να πάρετε παράδειγμα από αυτά.
2 Χρησιμοποιήστε προσωπικό ύφος
Το προσωπικό ύφος θα σας βοηθήσει αρχικά να καλλιεργήσετε μια ιδιαίτερη και ειλικρινή σχέση με το κοινό σας και θα κάνει το περιεχόμενο σας μοναδικό και μη αντιγράψιμο.
Επίσης θα σας κάνει και γνωστούς στην αγορά σας και στους υποψήφιους πελάτες σας.
3 Προλάβετε έναν ghost blogger
Άμα είστε πολυάσχολος και έχετε πραγματικά έλλειψη χρόνου, τότε μια πολύ καλή ιδέα είναι να προσλάβετε έναν ghost blogger που θα γράφει για λογαριασμό σας και χρησιμοποιώντας το προσωπικό σας ύφος σπουδαία άρθρα για εσάς.
Στην αγορά υπάρχουν πάρα πολλά άτομα που ξέρουν πολύ καλά την τέχνη του copywriting ή του να γράφουν στα blogs. Στην αρχή θα χρειαστεί να αφιερώσετε κάμποσο χρόνο μέχρι να φτάσετε την συνεργασία σας με τον ghost blogger στο επιθυμητό επίπεδο ώστε να είναι αυτόνομος και να γράφει για σας ακόμα και τεχνικά άρθρα.
Για οποιαδήποτε άλλη απορία σχετικά με το θέμα blogging που είναι ένα από τα δυνατά μας σημεία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από το άρθρο.
Δείτε περισσότερα για το εταιρικό blog:
- Εισαγωγή στο WordPress Blogging
- Blogging Marathon: Τι έμαθα μετά από 100 μέρες blogging
- Το blogging ως η νούμερο ένα στρατηγική SEO
- SEO Πρώτη Σελίδα: Guest Blogging
- SEO Πρώτη Σελίδα: Blogging
- What is Google Caffeine?
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για web design ή κατασκευή eshop.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.
Nai alla kai prin liga xronia pou den eixe bgei akoma to html5 , ola ta site flash videos anaparagan .
Μέχρι στιγμής κανένα flash site δεν έχει βγει στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google γιατί δεν ταξινομείτε από τη Google.
Gianni , me to flash periexomeno sta videos kai se alla themata pou exoun flash ti tha ginei telika? I google eixe pei oti tha to katargouse to flash sto telos tou 2016 . Alla akoma blepo flash periexomeno se videos i pexnidia .
Το flash σαν αντικείμενο (object) δεν το είχε ταξινομήσει ποτέ η Google στον δείκτη της όπως και τα αρχεία png και pdf. Άρα δεν τίθεται θέμα κατάργησης ενός αντικειμένου που δεν υπήρχε ποτέ για τη Google.
Κανένα site με flash δεν έχει ταξινομηθεί ποτέ από τη Google.