ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Μονοσέλιδα websites: γιατί δεν έχουν καλό SEO

MONOSELIDA-ONE-PAGE-WEBSITES-SEO-1

Μονοσέλιδα websites: γιατί δεν έχουν καλό SEO

Και ενώ οι γραφίστες και οι web designers εξιτάρονται με τα μονοσέλιδα websites που ενώ δείχνουν καλά στο μάτι ίσως να σας προβληματίσουν λίγο από άποψη SEO, γιατί έχουν πολύ μικρό ίχνος στη Google, μάλλον θα πρέπει να είστε επιφυλακτικοί πριν πάρετε αποφάσεις για τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, γιατί ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.

Τα μονοσέλιδα websites είναι καλά στο μάτι αλλά όχι τόσο αποδοτικά και αποτελεσματικά στο SEO και έχουν και τα αρνητικά τους.

Άμα είστε στην απόφαση να σχεδιάσετε σήμερα το πρώτο σας website και δεν ξέρετε τι να προτιμήσετε, τότε θα πρέπει σίγουρα να διαβάσετε παρακάτω.

Τι θετικό έχει ένα μονοσέλιδο website;

Όπως και κάθε πράγμα έτσι και ένα one page website design έχει εκτός από τα αρνητικά του και τα θετικά του σημεία.

Μερικά από τα θετικά του one page website είναι ότι:

  • Όλες οι λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιηθούν είναι πιο ισχυρές από τις εσωτερικές σελίδες
  • Περνάει το επιχειρηματικό σας μήνυμα γρήγορα
  • Είναι ιδανικό για σελίδα προορισμού, σελίδα πωλήσεων ή εγγραφή
  • Είναι εύκολο στην πλοήγηση

Όλες οι λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιηθούν είναι πιο ισχυρές από τις εσωτερικές σελίδες

Η αρχική σελίδα επειδή έχει υψηλότερο domain authority και περισσότερα backlinks, likes και shares από τις εσωτερικές σελίδες της ιστοσελίδας σας είναι λογικό να έχει αρκετά μεγαλύτερη ισχύ και ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης.

Οπότε, οι λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε στην αρχική σας σελίδα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα κερδίσουν τον ανταγωνισμό όλων των ανταγωνιστών σχεδόν που έχουν τις ίδιες λέξεις κλειδιά μόνο σε εσωτερικές σελίδες προορισμού στο site τους.

Επιλέξτε τις λέξεις κλειδιά που θα τοποθετήσετε στρατηγικά στην πρώτη σας σελίδα προσεκτικά και βάλτε τις πιο προσοδοφόρες και τις πιο ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά στην αρχική σας.

Περνάει το επιχειρηματικό σας μήνυμα γρήγορα

Άμα είστε μια επιχείρηση με ένα προϊόν ή μια μοναδική υπηρεσία ή ιδέα, τότε η μια σελίδα με το μήνυμα σας ή το βίντεο σας ή την ιστορία σας, περνάει το μήνυμα σας στον επισκέπτη και τον τελικό σας πελάτη ταχύτερα και ευκολότερα από το να χρησιμοποιείτε μια εσωτερική σελίδα προφίλ ή μια σελίδα about us.

Επίσης το μήνυμα σας αν και δεν έχει πολλές πληροφορίες, είναι το τελευταίο πράγμα που μένει στον χρήστη πριν εγκαταλείψει την ιστοσελίδα σας.

Είναι ιδανικό για σελίδα προορισμού, σελίδα πωλήσεων ή σελίδα εγγραφής

Η μονοσέλιδη ιστοσελίδα είναι ιδανική για σελίδα προορισμού όταν έχετε να πουλήσετε μόνο ένα πράγμα ή μια υπηρεσία, μια συνδρομή ή θέλετε κάποιος να εγγραφεί στην λίστα με τα email σας.

Ξέρετε πως θα προσγειωθεί και θα δει την προσφορά σας σίγουρα γιατί μόνο αυτή θα υπάρχει και δεν θα μπερδευτεί από άλλο περιεχόμενο, άλλες σελίδες ή άρθρα από το blog σας.

Είναι εύκολο στην πλοήγηση

Η πλοήγηση σε one page sites όσο άσχετοι και να είστε εσείς ή οι υποψήφιοι πελάτες σας είναι το πιο εύκολο πράγμα, γιατί δεν χρειάζεται να πατήσετε κανένα κουμπί, κανένα μενού παρά μόνο να κάνετε scroll, να κινήσετε την μπάρα κύλισης προς τα κάτω.

Γιατί δεν έχει καλό SEO μια μονοσέλιδη ιστοσελίδα;

Πάμε όμως και στα αρνητικά της ιστοσελίδας που αποτελείτε από μια μόνο σελίδα. Γιατί δεν συνίσταται στο SEO;

Προσωπικά και εγώ αλλά και άλλοι ειδικοί δεν προτιμάνε τέτοιες ιστοσελίδες γιατί έχουν πολύ μικρό αποτύπωμα στη Google, (Google Visibility) και δεν είναι εύκολο να τοποθετήσεις διαφορετικές ομάδες λέξεων κλειδιών σε μια μόνο σελίδα προορισμού.

Εκτός από αυτό, επειδή οι εσωτερικές σελίδες προσφέρουν και αυτές backlinks στην αρχική, η ύπαρξη τους ενισχύει όλο το site και ανεβάζει κατακόρυφα το domain authority.

H φιλοσοφία του να έχω πολλές σελίδες προορισμού για διαφορετικές λέξεις κλειδιά είναι η σωστότερη γιατί γενικότερα όταν θέλουμε να αυξήσουμε τις θέσεις μιας ιστοσελίδας στη Google ή να ανεβάσουμε την κατάταξη προσθέτουμε έξτρα σελίδες με εσωτερικά links που ενισχύουν όλο το site αλλά και τις σελίδες προορισμού.

Αυτές οι σελίδες λέγονται και σελίδες τηγανιτές πατάτες στην ορολογία του SEO.

Το συμπέρασμα εδώ είναι ότι θα πρέπει να αυξήσουμε όσο το δυνατόν τις θέσεις μας στη Google αυξάνοντας το αποτύπωμα μας και τα ίχνη μας και μεγαλώνοντας τα site μας.

Κανένα site δεν ευδοκίμησε με μια σελίδα, κανένα eshop δεν πέτυχε με μια κατηγορία προϊόντων ή ένα προϊόν μόνο και ούτε καθεξής.

Τι μπορώ να διορθώσω στο μονοσέλιδο website μου στο SEO;

Τώρα ας πάμε σε όλους εσάς που κάνατε το τραγικό λάθος να εγκλωβιστείτε σε κατασκευή μονοσέλιδης ιστοσελίδας. -Εντάξει δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα- γιατί μπορείτε να κάνετε μερικές βελτιώσεις στην υπάρχουσα ιστοσελίδα σας, αλλά μην περιμένετε θαύματα γιατί οι οργανική σας επισκεψιμότητα δεν προβλέπεται να ανέβει θεαματικά και γιατί δεν μπορείτε να πιάσετε πολλές διαφορετικές λέξεις κλειδιά.

MONOSELIDO-WEBSITE-1

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να χωρίσετε την ιστοσελίδα σας σε τέσσερα τμήματα και να ιεραρχήσετε τις λέξεις κλειδιά ή τις ομάδες λέξεων κλειδιών σε τμήματα αντίστοιχα.

Σε κάθε τμήμα της ιστοσελίδας σας θα χρησιμοποιήσετε τις αντίστοιχες λέξεις κλειδιά και θα χρησιμοποιήσετε κεφαλίδες Η1 καθώς και κεφαλίδες H2.

Για όσους έχουν αντίρρηση για τις πολλές κεφαλίδες H1, για το αν αυτές θα βλάψουν την κατάταξη σας ή θα κάνουν το site σας να γίνει στόχος επικείμενης τιμωρίας από τη Google, μάλλον δεν πρέπει να ανησυχείτε γιατί και εγώ χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια διπλές και τριπλές κεφαλίδες H1, έχοντας πολλές φορές εκπληκτικά αποτελέσματα.

Στην επόμενη παράγραφο, μπορείτε να δείτε τι άποψη έχει ο Matt Cutts, ο υπεύθυνος ποιότητας της Google για το αν θα πρέπει ή όχι να χρησιμοποιήσετε περισσότερες από μια H1 κεφαλίδες.

Αφού λοιπόν χωρίσετε την σελίδα σας σε τμήματα, ανάλογα με τις λέξεις κλειδιά και τα θέματα, θα πρέπει να γράψετε και ανάλογο περιεχόμενο περίπου 100 λέξεις τουλάχιστον για κάθε τμήμα ώστε να ξεπερνάτε τις 300 λέξεις για όλη την σελίδα.

Σε κάθε τμήμα καλό θα ήταν να έχετε και μια μοναδική φωτογραφία με όνομα αρχείου τη λέξη κλειδί καθώς και alt text τη λέξη κλειδί.

Προσπαθήστε να είστε περιεκτικοί και να φροντίσετε ώστε η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας να μην ξεπεράσει τα επιτρεπτά όρια και να είναι κάτω των 2 δευτερολέπτων άμα γίνεται.

Σχετικά για την ταχύτητα φόρτωσης μπορείτε να δείτε το άρθρο:

Πως να φτιάξετε ένα site που να φορτώνει σε 1 δευτερόλεπτο ή και λιγότερο!

Τέλος θα πρέπει να τοποθετήσετε και τις λέξεις κλειδιά ή τους τίτλους στο div του κάθε τμήματος.

Πόσες κεφαλίδες 1 (H1) μπορώ να χρησιμοποιήσω σε ένα μονοσέλιδο Website;

Τώρα σχετικά με την χρήση των H1 κεφαλίδων και την επικείμενη τιμωρία της Google. Η οποία Google σημειωτέον έχει πολλά άλλα πράγματα να κάνει και μάλλον είναι δύσκολο να ασχοληθεί με την ιστοσελίδα σας και με το πως θα τιμωρήσει.

Και όπως λέει και ο ίδιος ο Matt Cutts οι κεφαλίδες H1 είναι αναγκαίες κάθε φορά που έχουμε αλλαγή περιεχομένου όπως στην περίπτωση του μονοσέλιδου site. Η κατάχρηση των κεφαλίδων H1 ίσως να έχει ως αποτέλεσμα την επικείμενη αλγοριθμική τιμωρία από τη Google.

Αλγοριθμική τιμωρία σημαίνει ότι θα χάσετε μερικές θέσεις από την κατάταξη της Google, χωρίς ποτέ να σας ειδοποιήσει κανένας για αυτό ή να λάβετε μήνυμα στο Webmaster Tools από τη Google.

Στην περίπτωση των μονοσέλιδων όμως ιστοσελίδων, η Google διαβάζει ότι δεν έχετε άλλες σελίδες και ότι στοιβάζετε το περιεχόμενο σε μια και μόνο σελίδα, έτσι σας επιτρέπει να κάνετε και κάποιες παρατυπίες σε εισαγωγικά.

Κάποιος άσχετος στο SEO ή ημιμαθής, ή SEO wanabee θα σας έλεγε να αποφύγετε τα πολλά H1, κάποιος όμως που το έχει κάνει και το έχει εφαρμόσει, μάλλον θα σας συμβουλέψει κατά περίπτωση.

Όλα τα φάρμακα δεν κάνουν για όλες τις αρρώστιες, όλες οι αντιβιώσεις δεν είναι ίδιες, έτσι και κάθε ιστοσελίδα είναι μοναδική και χρειάζεται μοναδική αντιμετώπιση στο SEO.

Άμα και εσείς θέλετε να βελτιστοποιήσετε ή να κατασκευάσετε μια ιστοσελίδα μην ξεχάσετε να ζητήσετε μια προσφορά από τους ειδικούς!

Δείτε περισσότερα για το πως να ανεβείτε στη SEO:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Σχολιάστε

×
×