ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Παθητικά Εισοδήματα Στα Κρύπτο

SEO για πολύ μεγάλες επιχειρήσεις και εργοστάσια

SEO-POLY-MEGALES-EPIXEIRISEIS-ERGOSTASIA

SEO για πολύ μεγάλες επιχειρήσεις και εργοστάσια

Το SEO είναι αναγκαίο κακό αλλά και αναγκαίο καλό γιατί η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης περιλαμβάνει εκτός και από ευθυγράμμιση με τον αλγόριθμο της Google και όλες τις απαραίτητες αλλαγές και βελτιώσεις που χρειάζονται για να γίνει η ιστοσελίδα σας φιλικότερη προς τον τελικό χρήστη.

Η εταιρεία μας, το Paramarketing.gr δραστηριοποιείται από το 2000 με την κατασκευή ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων και από το 2013 με την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για επιχειρήσεις και eshop.

Υπάρχει κάτι διαφορετικό στο SEO για πολύ μεγάλες επιχειρήσεις και εργοστάσια;

Το SEO και η προώθηση μιας ιστοσελίδας μιας μικρής επιχείρησης ή ενός μικρού καταστήματος αν και είναι αρκετά πολύπλοκη υπόθεση δεν έχει ιδιαίτερες δυσκολίες γιατί ο συνολικός όγκος των σελίδων προορισμού και των λέξεων κλειδιών είναι σχετικά μικρός.

Συνήθως τα μικρά sites έχουν έως και 100 λέξεις κλειδιά και έως και 100 σελίδες προορισμού, ενώ ο κώδικας τους και τα πρόσθετα τους είναι σχετικά απλός.

Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που έχουμε να αντιμετωπίσουμε την βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας μεγάλης επιχείρησης με πάρα πολλές γλώσσες και πολλά ξεχωριστά επιχειρηματικά τμήματα (business units) που το καθένα έχει το δικό του micro site μέσα στο μητρικό site;

Παράλληλα κάποιες επιχειρήσεις και εργοστάσια έχουν στις ιστοσελίδες τους ενσωματωμένα εσωτερικά επιχειρηματικά δίκτυα (intranets και extranets) ή άλλα λογιστικά προγράμματα και CRMs που συνεργάζονται μεταξύ τους.

Ένα καλό παράδειγμα είναι η ιστοσελίδα της εταιρείας Cosmote.

Πέρα από το βασικό εταιρικό portal με την σελίδα προορισμού και τα προγράμματα για τους ιδιώτες και τις επιχειρήσεις, υπάρχει η φόρμα σύνδεσης για τους πελάτες για να παρακολουθούν τον λογαριασμό τους καθώς και πάρα πολλές ιστοσελίδες θυγατρικών εταιριών του Ομίλου αλλά και ιστοσελίδες προώθησης υπηρεσιών και προγραμμάτων.

Τέτοιες ιστοσελίδες είναι για παράδειγμα το WhatsUp.

Εκτός από όλα αυτά η Cosmote τρέχει και το δικό της εταιρικό eshop όπου μπορεί κάποιος να αγοράσει κινητά και smartphones εκτός από τις υπηρεσίες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Και άμα συνεχίσουμε την ανάλυση μας, θα δούμε ότι υπάρχουν διάφορα άλλα sites φτιαγμένα σε διαφορετικές πλατφόρμες μεταξύ τους τα οποία συνεργάζονται και είναι ολοκληρωμένα μεταξύ τους.

Η διαφορά εδώ, αν και η φιλοσοφία και η μεθοδολογία του SEO είναι ίδια έγκειται στο ότι έχουμε τεράστια πολυπλοκότητα και διαφορετικές τεχνολογίες που θα πρέπει να συνδυαστούν και να ληφθούν υπόψιν για να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα στο SEO.

Τέτοιου είδους έργα πληροφορικής είναι μεγάλα και δύσκολα για δύο βασικούς λόγους:

  • Γιατί έχουν πολλά sites και πολλές σελίδες προορισμού αλλά το βασικότερο
  • Γιατί αναμιγνύονται δεκάδες διαφορετικοί άνθρωποι διαφορετικών ειδικοτήτων από διάφορα τμήματα της επιχείρησης.

Τι χρειάζεται για να εφαρμοστεί μια καμπάνια SEO σε μια τόσο μεγάλη επιχείρηση;

Το παράδειγμα της Cosmote είναι αντιπροσωπευτικό τόσο για τον κλάδο της εταιρείας όσο και για όλες τις μεγάλες επιχείρησης που είναι εργοστάσια και έχουν και αυτές παρόμοιο όγκο ιστοσελίδων από διαφορετικά τμήματα και λειτουργίες.

Όμως τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Τα συστατικά της επιτυχίας εδώ είναι λίγο διαφορετικά από μια μικρή ιστοσελίδα.

Η βάση που έχω στις επιχειρήσεις λόγω του ότι έχω Μάστερ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) με βοηθάει να μπορέσω να κατανοήσω το τι ακριβώς πρέπει να γίνει και έτσι μπορώ να σας απαριθμήσω τα βασικά πράγματα που είναι απαραίτητα για την επιτυχία της καμπάνιας SEO για ένα εργοστάσιο ή για μια μεγάλη επιχείρηση.

1 Αφιερώστε 25% στη φάση του σχεδιασμού της εκστρατείας SEO

Το πρώτο βήμα είναι να κάνετε μια καταγραφή όλης της υπάρχουσας κατάστασης όπως ιστοσελίδες, πλατφόρμες, συνεργαζόμενα τμήματα, σελίδες προορισμού, στόχοι πωλήσεων από το ίντερνετ και στόχοι της ιστοσελίδας, ανασκόπηση της υπάρχουσας ηλεκτρονικής στρατηγικής ή ηλεκτρονικού πλάνου e-business.

2 Ορίστε έναν υπεύθυνο για το SEO

Θα πρέπει να δεσμεύσετε  έναν ειδικό στο SEO που θα απασχολείτε με την παρακολούθηση όλης της διαδικασίας σε καθημερινή βάση ώστε να υπάρχουν απτά αποτελέσματα.

Το SEO βασίζεται στην εξειδικευμένη εργασία και όσο πιο πολύ εργασιακό χρόνο αφιερώσετε πάνω σε αυτό, τόσο πιο ποιοτικά και μακροπρόθεσμα τα αποτελέσματα του.

3 Ιεραρχήστε τις ανάγκες και τις προτεραιότητες

Σίγουρα μια πολύ μεγάλη επιχείρηση θα έχει πάρα πολλές επιμέρους ανάγκες στο SEO και στην βελτίωση και την προώθηση της ιστοσελίδας σας. Το μέλημα σας είναι να ιεραρχήσετε αυτές τις ανάγκες και να ασχολείστε με ένα πράγμα την κάθε φορά.

Το ίδιο πράγμα θα πρέπει να κάνετε και με τις λέξεις κλειδιά. Θα πρέπει να κάνετε ανάλογη έρευνα για όλες τις λέξεις κλειδιά με την χρήση του Google Keyword Tool και στην συνέχεια να ξεκινήσετε με τις σημαντικότερες.

Θα πρέπει κάθε φορά να ασχολείστε με μια συγκεκριμένη λέξη κλειδί ή με μια όμοια ομάδα λέξεων κλειδιών για να έχετε μεγαλύτερη διασπορά στις λέξεις κλειδιά και να μην χαρακτηριστείτε spammers.

4 Συντάξτε ένα πλάνο SEO για 12 μήνες

Σε μια μεγάλη επιχείρηση, ο κατάλληλος ορίζοντας για το SEO θα πρέπει να είναι 12 μήνες για 2 λόγους:

  • Γιατί μέσα στο 12μηνο η τεχνολογία του ίντερνετ και ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google θα έχει αλλάξει δεκάδες φορές και
  • Γιατί θα χρειαστείτε κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα για να ολοκληρώσετε τις ενέργειες σας στο SEO και για να μπορέσουν αυτές οι ενέργειες να πιαστούν από τις μηχανές αναζήτησης.

Το πλάνο σας θα πρέπει να χωρίζεται σε μηνιαίες δράσεις και στο τέλος κάθε μήνα θα πρέπει να συντάσετε αναφορά προόδου στο SEO και στην κατάταξη στη Google και να μετράτε και άλλα ζωτικά σημεία της ηλεκτρονικής σας επιχείρησης.

Θα πρέπει δηλαδή να κάνετε το λεγόμενο εσωτερικό benchmarking για να δείτε εάν επιτυγχάνετε τους στόχους που θέσατε στο SEO και αν χρειάζεται διορθωτική δράση ή επιπλέον δράσεις.

Σίγουρα θα χρειαστείτε για να ολοκληρώσετε σωστά το benchmarking στο SEO και τα ανάλογα εργαλεία όπως το SEO Powersuite.

5 Αναπροσαρμόστε το πλάνο σας με βάση την αγορά

Το κάθε πλάνο SEO έχει κάποιες δράσεις που πρέπει να γίνουν και κάποιον προϋπολογισμό. Το συνηθέστερο σφάλμα είναι η υποτίμηση του ανταγωνισμού και του βαθμού δυσκολίας που έχει μια συγκεκριμένη λέξη κλειδί ή η απόκτηση της πολυπόθητης οργανικής επισκεψιμότητας από τις μηχανές αναζήτησης.

Συνήθως το ύψος του προϋπολογισμού που απαιτείτε για να ανέβει μια ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα της Google είναι διπλάσιο ή πολλαπλάσιο της αρχικής εκτίμησης και αυτό συμβαίνει γιατί σήμερα όλοι κάνουν SEO με τον έναν ή άλλο τρόπο και η αγορά δεν είναι παρθένα.

Άμα για παράδειγμα εσείς ξοδεύεται 100 ευρώ το μήνα για SEO και οι ανταγωνιστές σας 200 ευρώ, τότε θα πρέπει να ανεβάσετε τον προϋπολογισμό σας στα 300 ευρώ για να μπορέσετε να νικήσετε τον ανταγωνισμό.

6 Αξιοποιήστε τα κενά της αγοράς και του ανταγωνισμού στην αρχή

Η πιο ασφαλής και οικονομική στρατηγική SEO είναι να βρείτε τα κενά της αγοράς στη Google, τις λέξεις κλειδιά ή φράσεις κλειδιά που δεν χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας και πιστέψτε με είναι χιλιάδες οι αναξιοποίητες φράσεις κλειδιά και να στοχεύσετε εκεί ώστε να βγείτε αμέσως στην πρώτη σελίδα της Google.

Στην αρχή θα είναι αρκετά δύσκολο να βγείτε για καίριες λέξεις κλειδιά εκτός και άμα ήδη βγαίνετε στην πρώτη σελίδα με αυτές. Οι φράσεις κλειδιά θα σας βοηθήσουν να βγείτε στην πρώτη σελίδα με ευκολία, παρακάμπτοντας τον ανταγωνισμό και τα ακριβά χτυπήματα στο Adwords.

7 Παρουσιάστε με στοιχεία και ιστογράμματα την αναφορά SEO

Κάθε μήνα θα πρέπει να συντάσετε μια όμορφη και κατανοητή αναφορά SEO, μια executive summary στο SEO και να την στέλνετε στον πελάτη σας που είναι η μεγάλη εταιρεία ή το εργοστάσιο ή στους συναδέλφους σας με αυτά που έγιναν αυτόν το μήνα και με το τι έχει ολοκληρωθεί μέχρι στιγμής.

Όσο πιο απλή και κατανοητή είναι η αναφορά σας στο SEO τόσο πιο πολύς κόσμος θα καταλάβει το έργο σας και θα άμα φέρετε αποτελέσματα, θα συνεχίσει να σας πληρώνει για αυτό.

Τελειώνοντας θα ήθελα να προσθέσω ότι η διαδικασία του SEO σε μια μεγάλη επιχείρηση δεν είναι απλή υπόθεση γιατί έχετε να κάνετε με πολλούς ανθρώπους που εμπλέκονται και ίσως αυτό που θεωρούσατε εύκολο και παιχνιδάκι να μετατραπεί σε εφιάλτη.

Δείτε περισσότερα για το SEO στις μεγάλες επιχειρήσεις:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Σχολιάστε