EAT και SEO: Γιατί είναι σημαντικό στη Google
Τι είναι το E-A-T;
Το E-A-T στο SEO είναι τα αρχικά των τριών λέξεων Expertise, Authoritativeness και Trustworthiness που στα ελληνικά σημαίνουν Τεχνογνωσία, Αυθεντία και Αξιοπιστία.
Ακούγεται λίγο σαν τους τρεις μάγους με τα δώρα, αλλά είναι πολύ σημαντικό γιατί το EAT εισήχθηκε το 2015 από την ίδια τη Google μέσω του κανονισμού του προγράμματος της για τον έλεγχο της ποιότητας των ιστοσελίδων ( Google’s Quality Raters’ Guidelines ).
Και εφόσον ακολουθήσετε τις γραμμές που θέτει η Google στο έγγραφο Google’s Quality Raters’ Guidelines, μπορείτε να βελτιώσετε κατά πολύ την κατάταξη σας στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Σε πολλά τελευταία μου άρθρα έχω αναφερθεί αρκετές φορές στο EAT σαν γενική κατεύθυνση για να μπορέσετε να ανεβείτε στη Google και να βελτιώσετε τις θέσεις σας. Γενικά όμως γύρω από το EAT υπάρχουν αρκετές απόψεις που διίστανται, που είναι αντίθετες δηλαδή και δεν έχουν υιοθετήσει και συμμεριστεί όλοι στην κοινότητα του SEO το Google EAT.
Θεωρώ όμως ότι είναι πολύ σημαντικό για την επόμενη δεκαετία για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων και έτσι αφού έκανα όλη την απαραίτητη έρευνα στο αντικείμενο ως επαγγελματίας ερευνητής στο SEO και αφού είδα κάποια στενή σχέση μεταξύ EAT και κατάταξης, πήρα την απόφαση να αφιερώσω λίγο χρόνο για να φωτίσω και αυτό το κομμάτι.
Είναι το EAT παράγοντας κατάταξης;
Σε ένα προηγούμενο άρθρο μου εδώ στο Paramarketing, σχετικά με τους παράγοντες κατάταξης της Google οι οποίοι είναι πάνω από 200, αναλύω συγκεκριμένα τι θεωρεί η κοινότητα του SEO και οι ειδικοί του SEO, ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες κατάταξης του αλγορίθμου της Google.
Η ίδια η Google δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα επίσημα όλους τους παράγοντες κατάταξης μια και αυτό είναι πνευματική της ιδιοκτησία και απόρρητο.
Όμως στο έγγραφο της σχετικά με τους Κανόνες Αξιολόγησης Ιστοσελίδων ( Google’s Quality Raters’ Guidelines ) που είναι δημοσιευμένο από την ίδια τη Google, αναφέρεται ή ίδια ότι η ποιότητα μιας ιστοσελίδας έχει να κάνει πάρα πολύ με την κατάταξη της.
Παρόλο που αυτές οι οδηγίες έχουν σχεδιαστεί για την ομάδα αξιολόγησης των ανθρώπων που αξιολογούν την ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, παρέχουν την πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το πώς η Google μετρά την ποιότητα του περιεχομένου.
Όταν η Google κυκλοφόρησε για πρώτη φορά αυτές τις οδηγίες, έφερε πραγματικά τα άνω κάτω στη βιομηχανία του ίντερνετ μάρκετινγκ και του SEO. Ήταν σαν να είχε ξαφνικά αποκαλύψει το πιο πολυπόθητο μυστικό για να βγαίνει κάποιος στις αναζητήσεις.
Σαν να έδωσε το κλειδί για την επιτυχία στο SEO σε όλους με ένα μόνο κείμενο.
Σκέφτηκα λοιπόν ότι αφού είναι τόσο σημαντικές αυτές οι οδηγίες, καλύτερα να κάτσω να τις διαβάσω. Μπορείτε να κάνετε και εσείς το ίδιο για να αποκτήσετε εικόνα με τα ίδια σας τα μάτια.
Οι οδηγίες της Google για τους αξιολογητές ιστοσελίδων ήταν το πιο βαρετό κείμενο που έχω διαβάσει τα τελευταία χρόνια μετά το Μικρό σπίτι στο λιβάδι.
200 περίπου σελίδες με παραδείγματα και με ακαδημαϊκή, ψαρωτική φιλολογία που απευθύνεται σε φυτά των υπολογιστών.
Όπως καταλαβαίνετε, η Google έχει προσλάβει 20.000 περίπου αξιολογητές σε όλο τον κόσμο με το μεγαλύτερο μέρος τους να είναι στην Ινδία. Ελέγχει καθημερινά δεκάδες ιστοσελίδες για να δει αν είναι πραγματικά ποιοτικές άμα είναι δηλαδή υψηλής ποιότητας ή χαμηλής ποιότητας.
Και η ίδια η Google αναφέρει ότι η υψηλής ποιότητας ιστοσελίδες τυγχάνουν καλύτερης κατάταξης γενικότερα.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, επίσημα το EAT θεωρείτε παράγοντας κατάταξης. Για την ακρίβεια θεωρείται παράγοντας κατάταξης:
- Η τεχνογνωσία και εμπειρία του δημιουργού του περιεχομένου της σελίδας
- Η αυθεντία του δημιουργού του περιεχομένου της σελίδας, το περιεχόμενο και η ιστοσελίδα από μόνη της
- Η αξιοπιστία του δημιουργού του περιεχομένου της σελίδας, το περιεχόμενο από μόνο του και η ιστοσελίδα γενικότερα
Παράλληλα, οι ιστοσελίδες θα πρέπει να έχουν κάποιον ωφέλιμο σκοπό ( Beneficial Factor ) και να έχουν δημιουργηθεί με στόχο να ωφελήσουν τους τελικούς χρήστες.
Οι ιστοσελίδες που δεν έχουν κάποιον ωφέλιμο σκοπό και έχουν στόχο να διασπείρουν τη βία, να προκαλέσουν βλάβες, ή να παραπληροφορήσουν ή να εξαπατήσουν τους χρήστες λαμβάνουν την χαμηλότερη ποιότητα στην αξιολόγηση τους από τους αξιολογητές.
Με άλλα λόγια η Google έχει ανακοινώσει και αρνητικούς παράγοντες κατάταξης, αυτό που λέμε negative SEO, μιας ιστοσελίδας που είναι:
- Η έλλειψη ωφελιμότητας προς τον τελικό χρήστη
- Οι ιστοσελίδες με περιεχόμενο μίσους, βίας, παρότρυνση για βία, μισαλλοδοξία, ή παρότρυνση για μισαλλοδοξία
- Οι ιστοσελίδες που έχουν στόχο την παραπληροφόρηση ή την εξαπάτηση του χρήστη
Ποιες ιστοσελίδες επηρεάζει το EAT;
Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι το EAT και οι κανόνες αξιολόγησης της Google ανανεώνονται συνεχώς και οι αξιολογητές που κάνουν δια χειρός αξιολόγηση, στέλνουν τα στοιχεία τους στη Google η οποία τα περνάει με το χέρι στον αλγόριθμο της, που σίγουρα θα είναι τεράστιος μετά από τόσα κοψίματα και ραψίματα.
Στα προηγούμενα χρόνια πολλές ιστοσελίδες επηρεάστηκαν αρνητικά από το EAT.
Τα βασικότερα είδη ιστοσελίδων που επηρεάστηκαν αρνητικά από το Google EAT είναι:
- Τα περισσότερα φόρουμ, γιατί εκτός από λεπτό περιεχόμενο, περιείχαν και πολλές αντιπαραθέσεις χρηστών, τρόλινγκ και γλώσσα ακατάλληλη καθώς και ύφος υβριστικό γιατί ο καθένας ξεκατίνιαζε τον άλλο. Άμα παρατηρήσετε ελάχιστα φόρουμ τα πάνε καλά στο ίντερνετ σήμερα και στην πορεία τείνουν να εξαλειφθούν και να αντικατασταθούν από τα πιο ποιοτικά blogs.
- Ιστοσελίδες με ακραίες πολιτικές θέσεις, ακραίες θέσεις για όλα τα θέματα και ιστοσελίδες με μίσος και ύβρεις. Αυτό επηρέασε όλες σχεδόν τις κομμουνιστικές ιστοσελίδες, όλες τις ιστοσελίδες και τα πολιτικά εργαλεία του ΣΥΡΙΖΑ και της νευρωτικής προπαγάνδας, ότι οι Έλληνες χωρίζονται σε τάξεις κτλ. Η ταξική και η κομμουνιστική θεωρία από μόνες τους όπως και τα ακροδεξιά στοιχεία θεωρούνται χαμηλής ποιότητας για την Google γιατί προτρέπουν τον μέσο χρήστη σε ενέργειες βίας. Πλέον η προπαγάνδα του ΣΥΡΙΖΑ ότι η ελληνική διαστημική εταιρεία θα έστελνε τον πρώτο Έλληνα στο φεγγάρι έχει πέσει στην αφάνεια στη Google.
- Blogs και ενημερωτικές ιστοσελίδες με Fakenews που δεν έχουν καμία αξιοπιστία. Δείτε πάλι τις αριστερές εφημερίδες και το σκάνδαλο Novartis και γενικά όλες εκείνες που διασπείρουν Fakenews.
- Blogs και ενημερωτικές ιστοσελίδες με διπλό περιεχόμενο ή λεπτό περιεχόμενο ή περιεχόμενο χωρίς καμία ωφέλεια για τον χρήστη, πχ. κουτσομπολιό που δεν έχει κάποια αξία. Δείτε παρακάτω το παράδειγμα της Daily Mail.
- Σελίδες τύπου YMYL (Your Money or Your Life) όπως είναι σελίδες πώλησης ασφαλιστηρίων ή ιατρικών σκευασμάτων οι οποίες δεν ήταν έγκυρες γιατί δεν είχαν την απαραίτητη αξιοπιστία.
- Επαγγελματικοί κατάλογοι όπως ο Χρυσός Οδηγός κτλ οι οποίοι έχουν χάσει θέσεις έναντι εξειδικευμένων ιστοσελίδων τεχνικών και ειδικοτήτων όπως ηλεκτρολόγοι.
- Ιστοσελίδες affiliate marketing χωρίς μοναδικό περιεχόμενο και χωρίς να παρέχουν κάποια βοήθεια στους χρήστες στο να επιλέξουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαφημίζουν όπως έναν οδηγό αγοράς ή ένα συγκριτικό τεστ αξιολόγησης.
- Πορνογραφικά sites για πολλές αναζητήσεις που υπερκαλύπτονται από άλλα ιατρικά blogs ή ηλεκτρονικά περιοδικά ποικίλης ύλης. Και πάνω που σκεφτόμουν να ανοίξω λογαριασμό στο PornHub.
Κάποιες όμως ιστοσελίδες ωφελήθηκαν από το EAT όπως:
- Ιστοσελίδες με υψηλό δείκτη Αξιοπιστίας και υψηλό δείκτη ΕΑΤ, όπως τράπεζες για αναζήτηση δανείων, γιατροί ειδικοτήτων με ιστοσελίδα, εξειδικευμένοι επαγγελματίες όπως το Paramarketing στις υπηρεσίες SEO.
- Ιστοσελίδες με μοναδικές υπηρεσίες όπως το Skroutz που έχει την καλύτερη εφαρμογή σύγκρισης τιμών.
- Μεγάλα brand names όπως η Cosmote, η BMW κτλ.
- Ιστοσελίδες με πλούσιο εκπληκτικό περιεχόμενο όπως το Autotriti που έχει συγκριτικά τεστ και τιμές για όλα τα μοντέλα της αγοράς, το Mobile.de με τον πληρέστερο κατάλογο αναζητήσεων αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη και πολλές άλλες.
- Εξειδικευμένα blog με υψηλής ποιότητας περιεχόμενο σε κάποιο μικρό τμήμα της αγορά όπως blogs αφιερωμένα για το ψάρεμα, blogs αφιερωμένα για τον εξοπλισμό ποδηλασίας, κλπ.
Γιατί είναι τόσο σημαντικό το Google EAT;
Και τώρα να πάμε στο σημαντικότερο κομμάτι του Google Eat που είναι γιατί ενώ υπήρχε από το 2015, το ξεθάψανε όλοι ξαφνικά τώρα και άρχισαν να μιλάνε για αυτό;
Γιατί εντελώς ξαφνικά μετά από χρόνια η Google συμπερίλαβε το EAT στον πυρήνα του αλγορίθμου της πρώτα με το Medical Update το καλοκαίρι του 2018 και μετά με το τρίτο μεγάλο Core Update στον πυρήνα του αλγορίθμου της τον Ιούνιο του 2019.
Τότε ειδικά, πολλές μεγάλες εφημερίδες και αρθρογραφικά περιοδικά είδαν τραγική συρρίκνωση του όγκου αναζητήσεων που έφτασε και το 50% ή και περισσότερο.
Για παράδειγμα, η Βρετανική κουτσομπουλίστικη εφημερίδα Daily Mail είδε σε μία νύχτα πτώση 50% και στην πορεία κατέληξε σε πτώση της οργανικής επισκεψιμότητας κατά 90%, όπως αποκάλυψε ένας εργαζόμενος στην εφημερίδα στο Google Webmaster Help Forum ( Το φόρουμ βοήθειας της Google για τους γουέμπ μάστορες ).
Στο μέλλον αναμένονται και άλλες αναβαθμίσεις του αλγορίθμου της Google οι οποίες αναμένεται να επηρεάσουν ακόμα περισσότερο την ελληνική αγορά και τις ελληνικές ιστοσελίδες σε όλο το φάσμα των κατηγοριών και των βιομηχανιών γενικότερα.
Google EAT και ιστοσελίδες YMYL
Οι ιστοσελίδες τύπου YMYL (Your Money or Your Life) είναι με βάση πάλι το χαμπέρι της Google oρισμένοι τύποι σελίδων ή θεμάτων ενδέχεται να επηρεάσουν τη μελλοντική ευτυχία, την υγεία, την οικονομική σταθερότητα ή την ασφάλεια ενός ατόμου.
Ονομάζονται τέτοιες σελίδες σελίδες “Τα χρήματά σας ή η ζωή σας” ή το YMYL. Τα παρακάτω είναι παραδείγματα θεμάτων YMYL:
- Νέα και τρέχοντα γεγονότα: νέα σχετικά με σημαντικά θέματα όπως διεθνείς εκδηλώσεις, επιχειρήσεις, πολιτική, επιστήμη, την τεχνολογία κ.λ.π. Λάβετε υπόψη ότι δεν είναι απαραίτητα όλα τα άρθρα ειδήσεων YMYL (π.χ. αθλητικά, ψυχαγωγία και θέματα καθημερινής ζωής δεν είναι γενικά YMYL). Κάθε άρθρο έχει σχετικότητα με βάση την εντοπιότητα του χρήστη, ανάλογα σε ποια περιοχή κατοικεί.
- Πολιτική, κυβέρνηση και δίκαιο: πληροφορίες σημαντικές για τη διατήρηση ενός ενημερωμένου πολίτη, όπως πληροφορίες σχετικά με την ψηφοφορία, κυβερνητικές υπηρεσίες, δημόσιους φορείς, κοινωνικές υπηρεσίες και νομικά ζητήματα (π.χ. διαζύγιο, παιδί και κηδεμονία, υιοθεσία, δημιουργία διαθήκης κ.λ.π.).
- Χρηματοοικονομικά: οικονομικές συμβουλές ή πληροφορίες σχετικά με επενδύσεις, φόρους, συνταξιοδοτικά προγράμματα, δάνεια, τραπεζικές υπηρεσίες, ή
ασφάλιση, ιδιαίτερα ιστοσελίδες που επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν αγορές ή να μεταφέρουν χρήματα στο διαδίκτυο. - Αγορές: πληροφορίες ή υπηρεσίες που σχετίζονται με έρευνα ή αγορά αγαθών ή υπηρεσιών, ιδιαίτερα ιστοσελίδες που επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου.
- Υγεία και ασφάλεια: συμβουλές ή πληροφορίες για ιατρικά θέματα, ναρκωτικά, νοσοκομεία, ετοιμότητα για έκτακτες ανάγκες, πώς επικίνδυνη δραστηριότητα, κλπ.
- Ομάδες ατόμων: πληροφορίες ή αξιώσεις που σχετίζονται με ομάδες ατόμων, μεταξύ άλλων, αλλά χωρίς να περιορίζονται σε αυτές με βάση τη φυλή ή την εθνοτική καταγωγή, τη θρησκεία, την αναπηρία, την ηλικία, την εθνικότητα, το καθεστώς βετεράνων, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, φύλο ή ταυτότητα φύλου.
- Άλλο: υπάρχουν πολλά άλλα θέματα που σχετίζονται με μεγάλες αποφάσεις ή με σημαντικές πτυχές της ζωής των ανθρώπων που μπορεί έτσι να θεωρηθούν YMYL, όπως γυμναστήριο και διατροφή, πληροφορίες για τη στέγαση, επιλογή ενός κολεγίου, εύρεση εργασίας, κλπ.
Η Google έχει πολύ υψηλά πρότυπα ποιότητας σελίδας για τις σελίδες YMYL, διότι οι σελίδες YMYL χαμηλής ποιότητας θα μπορούσαν ενδεχομένως να επηρεάζουν αρνητικά την ευτυχία, την υγεία, την οικονομική σταθερότητα ή την ασφάλεια ενός ατόμου.
Όπως βλέπετε το παραπάνω κείμενο έχει σαφείς ρίζες από το Σύνταγμα των Ηνωμένων Πολιτειών που επικυρώθηκε το 1789, στο οποίο αναφέρεται ότι η αναζήτηση της ευτυχίας είναι προσωπικός στόχος κάθε Αμερικανού πολίτη.
Εδώ η Google σε μια πατριωτική προσπάθεια προστασίας και διαφύλαξης του Συντάγματος αναλαμβάνει και την προστασία της ευτυχίας και της ευδαιμονίας των πολιτών της Αμερικής και κατά επέκτασης όλης της οικουμένης.
Πιστεύω ότι καταλαβαίνετε ότι πλέον οι ιστοσελίδες που πραγματεύονται λεπτά θέματα όπως ιατρικά θέματα ή νομικά θέματα θα κρίνονται όλο και αυστηρότερα από τη Google με βάση τα νέα μέτρα και σταθμά ποιότητας και αυτό θα περάσει και στις επόμενες αναβαθμίσεις του αλγορίθμου.
Κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει κάποιον ωφέλιμο σκοπό ύπαρξης
Σύμφωνα πάλι με την Google ( όλο αυτό το όνομα αναφέρω, μήπως να την λέω καλύτερα ακατανόμαστη; Όπως έλεγε και ο Πανούσης τον Νταλάρα; ) κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει για να θεωρηθεί ότι είναι υψηλής ποιότητας να έχει κάποιον σκοπό ή να εξυπηρετεί κάποιον σκοπό ύπαρξης πέραν του να βγάλουν χρήματα.
Για να έχει ποιότητα η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να προσφέρει κάτι στον τελικό χρήστη που να έχει κάποια χρησιμότητα. Οι πιο χρήσιμες ιστοσελίδες είναι και αυτές που λαμβάνουν και τον υψηλότερο δείκτη ποιότητας ( PQ ή Page Quality )από τους αξιολογητές της Google.
Ποιος είναι ο στόχος της αξιολόγησης της ποιότητας της ιστοσελίδας κατά την Google;
● Ο στόχος της βαθμολόγησης PQ είναι να καθορίσει πόσο καλά επιτυγχάνεται μια σελίδα ο σκοπός της. Προκειμένου να εκχωρήσει ο αξιολογητής μια αξιολόγηση, θα πρέπει να κατανοήσει τον σκοπό αυτής της σελίδας ή της ιστοσελίδας. Υπάρχει ξεχωριστός βαθμός ποιότητας για όλη την ιστοσελίδα αλλά και για κάθε σελίδα χωριστά μέσα στο site.
● Με την κατανόηση του σκοπού της σελίδας, καταλαβαίνουν καλύτερα οι αξιολογητές της Google ποια κριτήρια είναι σημαντικά.
● Πρέπει να δημιουργηθούν ιστότοποι και σελίδες για να βοηθηθούν τους τελικούς χρήστες. Ιστότοποι και σελίδες που δημιουργούνται με πρόθεση να βλάψουν χρήστες, εξαπατώντας τους χρήστες ή κερδίζοντας χρήματα χωρίς να προσπαθήσουν να βοηθήσουν τους χρήστες θα πρέπει να λάβουν τη χαμηλότερη βαθμολογία ποιότητας. Όσο η σελίδα δημιουργείται για να βοηθήσει τους χρήστες, δεν θα θεωρείτε ότι κάποιος συγκεκριμένος σκοπός ή τύπος σελίδας είναι υψηλότερης ποιότητας από ένα άλλο.
Για παράδειγμα, οι σελίδες της εγκυκλοπαίδειας δεν είναι απαραιτήτως υψηλότερες από τις σελίδες του χιούμορ.
Υπάρχουν ιστοσελίδες υψηλότερης ποιότητας και χαμηλότερης ποιότητας όλων των τύπων και σκοπών:
- σελίδες αγορών,
- σελίδες ειδήσεων,
- σελίδες φόρουμ,
- σελίδες βίντεο,
- σελίδες με μηνύματα λάθους,
- αρχεία PDF,
- εικόνες,
- σελίδες κουτσομπολιού,
- σελίδες χιούμορ,
- και διάφοροι άλλοι τύποι σελίδων και ιστοσελίδων
Ο τύπος της σελίδας δεν καθορίζει τον βαθμό ποιότητας που θα λάβει αλλά για να καταλάβει ο αξιολογητής ποιον σκοπό εξυπηρετεί.
Οι πιο κοινές χρήσιμες ή ωφέλιμες σελίδες περιλαμβάνουν (αλλά δεν περιορίζονται σε):
● Αυτές που μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με ένα θέμα.
● Αυτές που μοιράζονται προσωπικές ή κοινωνικές πληροφορίες.
● Αυτές που μοιράζονται φωτογραφίες, βίντεο ή άλλες μορφές μέσων.
● Αυτές που εκφράζουν γνώμη ή άποψη.
● Ιστοσελίδες διασκέδασης.
● Ιστοσελίδες πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών.
● Ιστοσελίδες που επιτρέπουν στους χρήστες να δημοσιεύουν ερωτήσεις για να απαντήσουν άλλοι χρήστες.
● Ιστοσελίδες διαμοιρασμού αρχείων ή λήψης λογισμικού.
Παρακάτω είναι μερικά παραδείγματα όπου είναι εύκολο να κατανοήσετε τον σκοπό της σελίδας:
Τύπος σελίδας Σκοπός της σελίδας
Αρχική σελίδα της ειδησεογραφικής σελίδας Να ενημερώσετε τους χρήστες σχετικά με πρόσφατα ή σημαντικά γεγονότα
Σελίδα αγορών Να πουλήσει ή να δώσει πληροφορίες σχετικά με το προϊόν.
Σελίδα βίντεο Να μοιραστείτε ένα χαριτωμένο βίντεο μιας γάτας.
Σελίδα μετατροπής νομίσματος Να υπολογίσετε ισοτιμίες σε διαφορετικά νομίσματα
Προσπάθησα παραπάνω να σας δώσω με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πληρότητα και απλή γλώσσα το πόσο σημαντικό είναι το EAT και το τι ζητάει η Google από μια ιστοσελίδα αλλά και από κάθε επιμέρους σελίδα της για να την θεωρήσει υψηλής ποιότητας και να πετύχει τα καλύτερα αποτελέσματα στα SERPs.
Φαντάζομαι να σας βοήθησα, βέβαια για περισσότερες πληροφορίες σχετικά για πως να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google, μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά προώθησης ιστοσελίδας.
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!