11 Μυστικά SEO που δεν θα σας τα πει κανένας στη Google!
Γεια σας φίλοι μου, σε μια μικρή έρευνα που έκανα με τη λέξη κλειδί ΜΥΣΤΙΚΑ SEO στα αγγλικά αποτελέσματα αναζήτησης ( για την ακρίβεια ο όρος αναζήτησης που χρησιμοποίησα στη Google ήταν το SEO SECRETS ) είδα ότι τα αποτελέσματα στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης δεν ήταν και τόσο ικανοποιητικά με βάση αυτό που περίμενα.
Για να σας το πω ευθέως με ειλικρίνεια, απογοητεύτηκα από την Google και από τις ιστοσελίδες που φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις, ακόμα και στην θέση μηδέν με το Featured Snippet, για το οποία είχα μιλήσει σε προηγούμενο άρθρο στο Πως να κατακτήσετε τα SERPs (Search Engine Results Pages);, που είναι το πρώτο αποτέλεσμα αναζήτησης στη Google πριν το αποτέλεσμα ένα και λέγεται αποτέλεσμα μηδέν ή θέση μηδέν.
Ο λόγος που απογοητεύτηκα ήτανε γιατί κανένα από τα άρθρα που διάβασα δεν περιείχε κατά την άποψη μου ως ειδικού στο SEO, το ποιο είναι το μυστικό για να πετύχει κάποιος στο SEO ή ποια είναι τα μυστικά για να πετύχει κάποιος στο SEO.
Μάλιστα σε ένα από αυτά, που δεν θέλω να κατονομάσω, οι συμβουλές που αναφερόταν μέσα για να τις εφαρμόσει κάποιος θα πρέπει να έχει τρία μάστερ στο μάρκετινγκ και ένα στις γλώσσες προγραμματισμού.
Έτσι βρήκα την ευκαιρία να αναφερθώ σε 11 μικρά μυστικά του SEO που δεν θα μπορέσετε να τα βρείτε ποτέ στην Google άμα ψάξετε σε άλλες ιστοσελίδες εκτός από την δική μου.
1 Βρείτε τι περιεχόμενο αναζητάνε οι υποψήφιοι πελάτες σας στη Google και δημιουργήστε το
Θα ξεκινήσω πρώτα με τα βασικά. Και το βασικότερο όλων είναι το περιεχόμενο.
Γιατί όμως το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας είναι το βασικότερο όλων και για παράδειγμα δεν σας δίνω μια συμβουλή, του τύπου δημιουργήστε backlinks;
Το περιεχόμενο είναι το σημαντικότερο πράγμα στο SEO γιατί η Google ταξινομεί περιεχόμενο και όχι κενά URLs. Δεν ταξινομεί domain names ή κενές ιστοσελίδες αλλά το περιεχόμενο που υπάρχει μέσα σε αυτές τις ιστοσελίδες.
Θα το ξαναπώ:
Το περιεχόμενο είναι το σημαντικότερο πράγμα στο SEO γιατί η Google ταξινομεί περιεχόμενο και όχι κενά URLs.
Για το θέμα ποιοτικό περιεχόμενο έχω γράψει δεκάδες άρθρα στο blog του Paramarketing και σας παραθέτω μερικά:
- Μάρκετινγκ Περιεχομένου
- Περιεχόμενο ή Backlinks; Ποια είναι σημαντικότερα για να ανεβείτε στη Google;
- Πως να δημιουργήσετε κλασικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας
- Πώς να φτιάξτε μια ιστοσελίδα με επικό περιεχόμενο
- Το Περιεχόμενο Είναι Βασιλιάς
- Google Phantom: Λεπτό περιεχόμενο (thin content) και γιατί σας ρίχνει στην Google;
Πριν ξεκινήσετε λοιπόν να γράφετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να ανατρέξετε σε αυτά και να τα μελετήσετε όσο μπορείτε για να αντιληφθείτε τι είναι το περιεχόμενο και τι είδους περιεχόμενο απαιτείται για να βγει μια ιστοσελίδα στην πρώτη θέση της Google.
Για να δείτε τώρα τι είδους περιεχόμενο αναζητάνε οι πελάτες σήμερα στις μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει να κάνετε μια μικρή ή και λίγο εκτενέστερη έρευνα.
Μπορείτε να αρχίσετε να ψάχνετε ο ίδιος μόνος σας για να βρείτε τι ζητάνε οι πελάτες στη Google, απλώς και μόνος ρωτώντας τους τι ψάχνουν στη Google για το αντικείμενο σας. Άμα έχετε ήδη πελάτες, άμα δεν έχετε μπορείτε να ρωτήσετε γενικά τους φίλους σας ή τους γνωστούς σας πώς ψάχνουν να βρουν κάτι στη Google που έχει σχέση με αυτό που κάνετε και εσείς για βιοπορισμό.
Άλλα μέρη ή ιστοσελίδες που μπορείτε να ψάξετε εκτός Google είναι τα διάφορα Facebook Groups που υπάρχουν οργανωμένα γύρω από το αντικείμενο σας, τα κλαδικά sites του χώρου σας, τα φόρουμ, άμα υπάρχουν για το αντικείμενο σας και τέλος οι ίδιοι οι πελάτες σας.
Άμα είστε επαγγελματίας χρόνια, ή διαθέτετε κάποιο φυσικό κατάστημα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι είστε κάπως εξοικειωμένοι με τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών σας και με το τι ζητάνε σήμερα, αυτή τη στιγμή οι πελάτες σας.
Καταγράψτε τις πιο συχνές τους ερωτήσεις και κάντε τις δημοφιλείς θέματα πάνω στις οποίες θα βρείτε τις πιο σωστές λέξεις κλειδιά.
Ένα παράδειγμα από μια επιχείρηση με εμπόριο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι το παρακάτω.
Θέματα – Τι ψάχνουν οι πελάτες | Λέξεις κλειδιά |
Πόσο κοστίζει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο; | κόστος μεταχειρισμένων, κόστος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, μεταχειρισμένα αυτοκίνητα τιμές, μεταχειρισμένα τιμές |
Έχουν εγγύηση τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα; | μεταχειρισμένα εγγύηση, μεταχειρισμένα αυτοκίνητα |
Πόσο κρατάει ένα καλό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο; | διάρκεια ζωής μεταχειρισμένων, κύκλος ζωής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων |
Τι να προσέξω σε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο; | μεταχειρισμένα βλάβες, οδηγός αγοράς μεταχειρισμένου, μεταχειρισμένα αυτοκίνητα προβλήματα |
Πάνω στα γενικότερα θέματα, υπάρχουν μια σειρά λέξεων κλειδιών που μπορείτε να αναπτύξετε. Τώρα άμα δεν σας έρχεται καμία ιδέα για θέματα γύρω από το αντικείμενο σας, διαβάστε παρακάτω, γιατί υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες στην μέθοδο Google Alphabet ή Αλφάβητο της Google.
2 Δείτε τι περιεχόμενο έχουν οι ανταγωνιστές σας και δημιουργήστε κάτι καλύτερο
Το επόμενο βήμα είναι να δείτε τι περιεχόμενο έχουν για τις ίδιες λέξεις κλειδιά οι ανταγωνιστές σας και να δημιουργήστε κάτι καλύτερο από αυτούς άμα γίνεται.
Άμα δεν γίνεται θα πρέπει ή να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό ή σε κάποια εταιρεία SEO που θα το κάνει αυτό για εσάς, θα δημιουργήσει το περιεχόμενο και θα φροντίσει αυτό το περιεχόμενο να βγει στις πρώτες θέσεις της Google, ή να μην ασχοληθείτε με το SEO γενικότερα.
Ναι αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Το SEO δεν είναι για όλο τον κόσμο, αλλά είναι μόνο για όσους είναι διατεθειμένους να επενδύσουν σε αυτό. Και επειδή το SEO είναι σοβαρή επένδυση με σοβαρές αποδόσεις, θα πρέπει να υπάρχει και κάποιος σχεδιασμός πριν κάνετε οτιδήποτε.
Το δεύτερο μυστικό λοιπόν στο SEO είναι να δείτε τι περιεχόμενο έχουν οι ανταγωνιστές σας για τα ίδια θέματα, για τις ίδιες λέξεις κλειδιά δηλαδή και να δημιουργήσετε κάτι καλύτερο από αυτούς με σκοπό να τους ξεπεράσετε.
Πώς θα βρείτε λοιπόν τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές σας;
Είναι απλό.
Κάντε μια έρευνα με τους συγκεκριμένους όρους αναζήτησης στη Google και σημειώστε σε ένα αρχείο Excel ποιοι βγαίνουν στα 10 πρώτα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Παραλείψτε τα πληρωμένα αποτελέσματα του Google Ads, γιατί δεν έχουν βγει εκεί με το σπαθί τους καθώς και τα τοπικά αποτελέσματα άμα δεν έχουν κάποιο νόημα για εσάς.
Ας υποθέσουμε τώρα ότι στην λέξη κλειδί: κόστος μεταχειρισμένων, βγαίνουν 10 ιστοσελίδες με την παρακάτω σειρά:
Θέση | Ιστοσελίδα | Βαθμός δυσκολίας 1-10 | Αιτιολογία |
1 |
Τιμές μεταχειρισμενων αυτοκινήτων – Autotriti |
10 | Μάλλον ο καλύτερος οδηγός με τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα, ο πιο πλήρης και ο πιο ενημερωμένος. |
2 |
Τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων – (Δοκιμαστική λειτουργία … |
10 | Ιστοσελίδα με αγγελίες μεταχειρισμένων, πολύ υψηλό domain authority. |
3 |
Autoscan – Εκτίμηση Αξίας Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων … |
3 | Ιστοσελίδα, εφαρμογή υπολογισμού κόστους τιμής πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων χωρίς SSL και χωρίς κείμενο ή περιεχόμενο στην πρώτη σελίδα. |
4 |
www.automarin.gr
Automarin: Το μεγαλύτερο κατάστημα μεταχειρισμένων … |
7 | Ιστοσελίδα της εταιρείας Automarin που είναι brand name στον χώρο με κατάλογο και βάση αναζήτησης για 1500 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Μεγάλη σχετικότητα. |
5 |
IX.gr: Μεταχειρισμενα αυτοκινητα |
5 | Ανταγωνιστής του Car.gr με λίγο μικρότερο brand name και με εφαρμογή για καταχώρηση αγγελιών. |
6 |
Έλεγχος Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων | SpotΜechanic |
3 | Ειδικοί στον επιτόπιο έλεγχο μεταχειρισμένων και της κοστολόγησης της τιμής των αυτοκινήτων. Όχι και τόσο σχετικό. |
7 |
Σχετικά με κόστος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων – Spotawheel … |
1 | Ετικέτα από άρθρο του blog του sportawheel το οποίο βρίσκεται σε subdomain. Εύκολος αντίπαλος γιατί οι ετικέτες είναι αυτές με την μικρότερη σημασία στη Google. |
8 |
Τα Κρυφά Κόστη Σε Ένα Μεταχειρισμένο – Spotawheel Blog |
1 | ‘Αρθρο τους blog του sportawheel το οποίο βρίσκεται σε subdomain. Η ετικέτα κανιβαλίζει το άρθρο.
Εδώ το sportawheel έχει δύο αποτελέσματα αναζήτησης για τον ίδιο όρο λόγω κανιβαλισμού. Μπορεί εύκολα να κερδηθεί το αποτέλεσμα στην θέση 8. |
9 |
carwall.gr: Μεταχειρισμένα Αυτοκίνητα ΙΧ – Aγγελίες Οχημάτων |
3 | Οδηγός με βάση δεδομένων με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φωτοαγγελίες. Χωρίς SSL. |
10 |
Πωλήσεις μεταχειρισμένων σε προνομιακές τιμές – Hertz |
4 | Ιστοσελίδα από brand name, πολύ σχετικό στον χώρο. Μεσαία δυσκολία. |
Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη για όσες ιστοσελίδες έχω αναφέρει παραπάνω, δεν το έκανα με κακή προαίρεση, ούτε θέλω να μειώσω την δουλειά των επαγγελματιών που έχουν εργαστεί για να δημιουργηθούν αυτές οι ιστοσελίδες και να βγουν στην πρώτη σελίδα της Google.
Ο μοναδικός λόγος που χρησιμοποιώ το παραπάνω παράδειγμα είναι καθαρά για εκπαιδευτικούς λόγους και δεν έχω σκοπό να κρίνω τα λάθη τους.
Τώρα όσοι από εσάς είναι αναλυτικοί τύποι μπορείτε να συνεχίσετε την έρευνα σας και στην δεύτερη σελίδα για το θέμα τιμές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, όμως ακόμα και ο εκτενής έλεγχος και η μελέτη του ανταγωνισμού στην πρώτη σελίδα της Google είναι επαρκής για να συνεχίσετε με το SEO μυστικό νούμερο 3.
3 Το κάθε κομμάτι περιεχομένου δείτε το σαν θέμα και όχι σαν λέξη κλειδί
Πάρα πολλοί ειδικοί της κοινότητας του SEO ισχυρίζονται ότι η Google έχει καταργήσει τις λέξεις κλειδιά.
Όμως αυτό δεν ισχύει γιατί το Google Ads δεν λειτουργεί χωρίς λέξεις κλειδιά, όπως και δεν λειτουργεί χωρίς λέξεις κλειδιά και ο μέσος χρήστης της Google!
Οπότε όσοι έχουν την πεποίθηση ότι η Google κατάργησε τις λέξεις κλειδιά γιατί έτσι άκουσαν από τον ξάδερφο χακερά, μάλλον παράκουσαν.
Αυτό που έχει αλλάξει λίγο σαν στρατηγική αντιμετώπισης της Google σχετικά με τις λέξεις κλειδιά είναι ότι η Google επικεντρώνεται στο πόσο καλύτερα καλύπτει όλο το θέμα γύρω από μια λέξη κλειδί ή φράση κλειδί κάποια ιστοσελίδα και την διαβαθμίζει ανάλογα σε σχετικότητα, ποιότητα και χρησιμότητα για τον τελικό χρήστη.
Για παράδειγμα στην συγκεκριμένη λέξη κλειδί ή φράση κλειδί: κόστος μεταχειρισμένων, θα πρέπει να χτίσουμε ένα θέμα γύρω από αυτή την φράση, μάλλον έναν μικρό οδηγό με το κόστος των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που θα καλύπτει όλο το θέμα και όλες τις συχνές ερωτήσεις και απορίες των αγοραστών γύρω από το κόστος των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, το πραγματικό κόστος, τα κρυφά κόστη κτλ.
Για να δείτε τι θα πρέπει να περιέχει αυτό το θέμα, διαβάστε παρακάτω.
4 Κάθε θέμα θα πρέπει να έχει πάνω από 2.000 λέξεις
Σε μια μικρή έρευνα που έχει γίνει για το μέγεθος των σελίδων προορισμού που βγαίνουν στην πρώτη σελίδα της Google, οι επικρατέστερες ήταν για την αμερικάνικη αγορά στο μήκος των 2.000 με 2.500 λέξεων.
Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις γιατί δεν μετράει μόνο το μέγεθος του περιεχομένου αλλά και η ποιότητα του. Μπορεί να έχω άρθρα με 2.000 και 3.000 λέξεις αλλά άμα γράφω μέσα αρλούμπες ή ανοησίες και άχρηστα πράγματα, μάλλον δεν θα κερδίσω τις πρώτες θέσεις στο ranking.
Κάτι τέτοιο έπαθα και εγώ σήμερα κάνοντας μια έρευνα για τα μυστικά του SEO και είπα ότι πρέπει να κάνω κάτι και για αυτό, όπως έχω κάνει και για τόσα πολλά άλλα θέματα που χρήζαν βελτίωσης στον χώρο του SEO.
Δεν θα ρανκάρω με τέτοιες μπούρδες στη Google, εκτός και άμα είμαι ο Κοντοπίδης.
Το παραπάνω βίντεο ενώ είναι ένα απίστευτο δείγμα μοναδικού περιεχομένου, γιατί ναι και το βίντεο, οι εικόνες, το ινφογραφικό, οι χρήσιμες εφαρμογές, το podcast και όλα τα παρελκόμενα αποτελούν περιεχόμενο που ταξινομεί η Google.
Προσοχή όμως πριν το δείτε, γιατί ο Κοντοπίδης είναι πολύ εκφραστικός σε πολλά πράγματα, και δεν διστάζει να πει τη σκάφη σκάφη, τα σύκα σύκα, την καρέτα καρέτα κτλ.
Μπορείτε να συνοδεύσετε τον οδηγό σας με κάποιο χρήσιμο βίντεο στο YouTube για όσους προτιμάνε το βίντεο από το κείμενο, να προσθέσετε μοναδικές φωτογραφίες που ίσως να βγάλετε και οι ίδιοι με το κινητό σας για να γίνεται πιο πειστικοί και να θεωρηθείτε ως αυθεντία στη Google.
Μιλάω για το EAT για όσους δεν το καταλάβανε. Δείτε το σχετικό άρθρο.
5 Χρησιμοποιήστε την μέθοδο Google Alphabet
Μια πολύ καλή μέθοδος για να βρείτε νέες λέξεις κλειδιά ή φράσεις κλειδιά ή θέματα για να γράψετε για την ιστοσελίδα σας είναι η μέθοδος του αλφάβητου στη Google.
Σε αυτήν την μέθοδο χρησιμοποιείτε ως όρο αναζήτησης το πρώτο συνθετικό της λέξης κλειδί συν το πρώτο γράμμα της αλφαβήτου.
Για παράδειγμα:
Μεταχειρισμένα Α
Και δείτε τι προτάσεις σας δίνει η Google στο πεδίο αναζήτησης, είναι το λεγόμενο Autosuggest.
Εμένα μου επιστρέφει τους εξής όρους αναζήτησης:
- Μεταχειρισμένα Αυτοκίνητα
- Μεταχειρισμένα Αγροτικά
- Μεταχειρισμένα από Βουλγαρία
- Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα Αθήνα
- Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα Γερμανία
- μεταχειρισμενα αυτοκινητα μεχρι 1500 ευρω
- αυτοκινητα μεταχειρισμενα απο τραπεζες
- χρυση ευκαιρια μεταχειρισμενα αυτοκινητα απο ιδιωτες
- μεταχειρισμενα αυτοκινητα θεσσαλονικη
Το ίδιο θα κάνετε και για το Β, το Γ και ούτε καθεξής, είμαι σίγουρος ότι θα βγάλετε διαμάντια από τις αναζητήσεις σας και θα βρείτε θέματα που δεν τα είχατε φανταστεί ότι υπήρχαν.
Σας το λέω για να μην μου δικαιολογήστε ότι έχετε ξεμείνει από ιδέες.
6 Χτίστε το brand name της ιστοσελίδας σας
Το brand name παίζει καθοριστικό ρόλο στην αναγνωρισιμότητα και την εμπιστοσύνη που δείχνει κάποιος στην ιστοσελίδα σας.
Περιττό να αναφέρω ότι η Google ευνοεί και πριμοδοτεί στα αποτελέσματα αναζήτησης τα γνωστά brand names, σαν να ήτανε το branding κάποιος κρυφός παράγοντας κατάταξης.
Τώρα οι πιο πολλοί από εσάς σίγουρα θα με ρωτήσετε: Πώς θα μπορέσω να κάνω το νέο μου site brand name;
Η αρχή μπορεί να σας φαίνεται βουνό, όμως τα πρώτα πράγματα που πρέπει και πιστεύω ότι όλοι μας μπορούμε να κάνουμε είναι τα παρακάτω:
- Να δημιουργήσετε ένα λογότυπο που να ξεχωρίζει και να είναι αναγνωρίσιμο.
- Να σχεδιάσετε την εταιρική σας εικόνα με τα ίδια χρώματα και την ίδια συνέπεια.
- Να ανοίξετε προφίλ στα σημαντικότερα social media με τον εταιρικό σας λογαριασμό ή τον επαγγελματικό σας λογαριασμό της ιστοσελίδας σας. Να φτιάξετε δηλαδή επαγγελματικό λογαριασμό twitter, σελίδα στο Facebook, LinkedIn, πέραν του προσωπικού σας όπως έχουν όλες οι μεγάλες εταιρείες, η Siemens, οι New York Times κτλ. Έτσι θα φαίνεστε σαν μεγάλη εταιρεία και στους υποψήφιους πελάτες σας αλλά και στα μάτια της Google.
- Να ανοίξετε μια σελίδα σχετικά με την ιστοσελίδα σας και να αναφέρετε λίγα λόγια για το τι κάνετε.
- Να βάλετε πάνω στην προμετωπίδα τα τηλέφωνα επικοινωνίας και το email σας.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα για το branding στην ανάλογη κατηγορία με άρθρα.
7 Συνεχίστε να προσθέτετε περιεχόμενο μέχρι να φτάσετε στα 100 άρθρα
Το επόμενο μυστικό SEO είναι να δώσετε βάθος στην ιστοσελίδα σας και να φτάσετε να έχετε τουλάχιστον μέχρι και 100 άρθρα. Ο αριθμός 100 είναι συμβολικός αριθμός γιατί μετά το όριο των 100 άρθρων η Google αρχίζει να θεωρεί ότι η ιστοσελίδα σας είναι περί οπής.
Δεν είναι εύκολο να γράψετε έτσι απλά 100 άρθρα από το πουθενά. Σίγουρα άμα γράφετε ένα άρθρο το μήνα δεν θα τα καταφέρετε ποτέ, άμα γράφετε ένα την εβδομάδα για αρχή, θα χρειαστείτε 2 χρόνια και ποιος ζει ποιος πεθαίνει σε 2 χρόνια!
Για πιο άμεσα αποτελέσματα θα πρέπει να γράφετε 2 άρθρα την εβδομάδα συναπτά για ένα χρόνο γιατί τόσος χρόνος απαιτείτε για να βγείτε από το Google Sandbox και να αρχίσετε να αποκτάτε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα από τη Google.
Τα αποτελέσματα που επιθυμείτε ίσως να έρθουν και νωρίτερα αν η ιστοσελίδα σας είναι πιο παλιά και δεν είναι καινούρια και έχει ήδη άρθρα, άρα δεν θα ξεκινήσετε από το μηδέν, αλλά από το 30 ή τ0 40.
Ωστόσο, άμα τα άρθρα που είχατε γράψει μέχρι τώρα δεν ήταν ποιοτικά, δεν ήταν μοναδικά και δεν είχαν ως σκοπό να βοηθήσουν τον χρήστη της ιστοσελίδας σας σε ένα θέμα που τον απασχολεί άμεσα, μάλλον θα πρέπει να τα διορθώσετε και να τα ξαναγράψετε.
Όταν λέω να τα ξαναγράψετε, εννοώ να πάτε μέσα στα ήδη υπάρχοντα κείμενα χωρίς να αλλάξετε το URL και τα permalinks και να προσθέσετε σωστό περιεχόμενο.
8 Δημιουργήστε μερικά ποιοτικά backlinks για κάθε θέμα-λέξη κλειδί
Το όγδοο μυστικό στο SEO έχει να κάνει με τα backlinks. Πολλές φορές έχω αναφέρει ότι τα backlinks είναι ο νούμερο ένα παράγοντας κατάταξης με την μεγαλύτερη βαρύτητα για τη Google, με την μόνη διαφορά ότι θα πρέπει να έχει δημιουργηθεί πρώτα το κατάλληλο περιεχόμενο.
Η ύπαρξη αρκετών backlinks σε μια ιστοσελίδα χωρίς περιεχόμενο απλώς υποδηλώνει στη Google ότι είτε η ιστοσελίδα σας έχει πέσει θύμα spam ή ότι έχετε κάνει πολύ hardcore black hat SEO.
Για να διασκεδάσετε τις εντυπώσεις, εννοώ για να διασκορπίσετε κάθε υποψία ότι έχετε κάνει κάτι τέτοιο, καλό θα ήταν να έχετε ήδη δημιουργήσει περιεχόμενο άξιο να αποκτήσει backlinks οργανικά από μόνο του ώστε να αιτιολογήσει την πρώτη θέση στη Google όταν η ιστοσελίδα σας βγει στην πρώτη θέση.
Ξεκινήστε από τα πιο εύκολα backlinks τα οποία είναι τα λεγόμενα profile links, αυτά είναι σύνδεσμοι από social media sites, Web 2.0 sites, από φόρουμς και από ιστοσελίδες που σας επιτρέπουν την εγγραφή και την δημοσίευση ενός άρθρου.
Τέτοιες ιστοσελίδες είναι:
- WordPress.com
- Blogger.com
- Medium.com
- Gravatar.com
- VK.com
- Pinterest.com
Φροντίστε να δημιουργήσετε ένα πλήρες προφίλ σε κάθε profile link και να συμπεριλάβετε μια καλή επαγγελματική φωτογραφία ή περισσότερες, κάποιο βίντεο που θα έχετε ήδη ανεβάσει στο YouTube και θα είναι δικό σας.
Τώρα που ανέφερα το βίντεο, κάποιοι θα αναρωτηθούν: Χρειάζεται να κάνω και βίντεο;
Το YouTube έχει πολύ μεγάλη ισχύ στη Google γιατί είναι η δεύτερη μηχανή αναζήτησης μετά τη Google και επειδή είναι ιδιοκτησία της Google, σας δίνει πολύ μεγάλη ισχύ στο να ανεβείτε στην πρώτη σελίδα γιατί είναι παράγοντας κατάταξης το βίντεο μέσα στην σελίδα ως ενσωματωμένο βίντεο.
Για να δείτε τι πρέπει να κάνετε ακριβώς μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο άρθρο: YouTube: Ο βασιλιάς των social media
9 Διορθώστε το τεχνικό SEO της ιστοσελίδας σας
Το τεχνικό SEO και το εντός σελίδας SEO είναι πολύ σημαντικά στο να κερδίσετε θέσεις στη Google χωρίς να μπείτε στον κόπο να δημιουργήσετε τόσα πολλά backlinks.
Ο κανόνας στο SEO είναι:
Όσο καλύτερο είναι το τεχνικό σας SEO και το εντός σελίδας SEO καθώς και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, τόσο λιγότερα backlinks θα χρειαστείτε για να φτάσετε στην πρώτη θέση της Google.
Υπάρχουν πολλά προγράμματα που βοηθάνε στο να εντοπίσετε τα λάθη στο SEO της ιστοσελίδας σας. Από όσα έχω δοκιμάσει, αυτό που πιστεύω ότι είναι το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο είναι το SEO POWERSUITE.
Το SEO Powersuite περιλαμβάνει μια πεντάδα προγραμμάτων εκ των οποίων το Website Auditor είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να κάνετε έλεγχο ( audit ) στην ιστοσελίδα σας και να εντοπίσετε τυχόν λάθη και παραλείψεις.
Με το Website Auditor μπορείτε:
- Να εντοπίσετε όλα τα λάθη στον κώδικα (W3Validation)
- Να βρείτε ποιες ιστοσελίδες είναι ορφανές στο site σας, που δεν συνδέονται με άλλες εσωτερικές ιστοσελίδες
- Να βρείτε τις σελίδες που έχουν 404 error
- Να βρείτε σε ποιες σελίδες λείπει το meta description και πολλά άλλα
Για να αναλύσουμε περισσότερο το τι κάνει το Website Auditor και πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε, θα έπρεπε να αφιερώσουμε άλλο ένα ολόκληρο κεφάλαιο, μάλλον σε ένα επόμενο άρθρο, για αυτό μην ξεχάσετε να γραφτείτε στις ενημερώσεις της ιστοσελίδας σας με το email σας.
10 Επαναλάβετε την διαδικασία μέχρι να πετύχετε τον στόχο επισκεψιμότητας
Η παραπάνω διαδικασία SEO ή κύκλος SEO θα πρέπει να επαναληφθεί μέχρι να πετύχετε τον στόχο που έχετε θέσει από την αρχή για
- επισκεψιμότητα,
- πελάτες,
- υποψήφιους πελάτες,
- email στη λίστα,
- πωλήσεις
Και γενικά μέχρι να έχετε δουλειά που δεν θα φτάνετε μόνοι σας να την εκτελέσετε και θα χρειαστείτε τουλάχιστον άλλο ένα άτομο ή και περισσότερα. Τότε και μόνο τότε θα έχετε καταλάβει ότι έχετε πετύχει στο SEO και ότι βρίσκεστε σε τροχιά ανάπτυξης και αύξησης του τζίρου.
Άμα με την σημερινή κατάσταση δεν είστε ικανοποιημένοι, 2 πράγματα τυγχάνει να συμβαίνουν:
- Ή ότι δεν έχετε δουλέψει ακόμα αρκετά για να πετύχετε στο SEO
- ή ότι κάνετε κάτι στραβά.
Στην πρώτη περίπτωση θα πρέπει να δουλέψετε πιο σκληρά και να κάνετε περισσότερα πράγματα από ότι έχουν κάνει οι ανταγωνιστές σας μέχρι τώρα, ενώ στην δεύτερη περίπτωση θα χρειαστείτε μάλλον την υποστήριξη μια εταιρείας SEO.
Θα πρέπει να γνωρίζει ο καθένας τα όρια του και το να ζητήσετε βοήθεια από κάποιον ειδικό δεν είναι κακό, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση για να κερδίσετε χρόνο και χρήματα.
11 Επιμείνετε τουλάχιστον για 12 μήνες στο SEO
Το τελευταίο μυστικό SEO δεν είναι και τόσο προφανές ή τεχνικό αλλά έχει να κάνει με την ίδια την συμπεριφορά της Google σε νέες ιστοσελίδες.
Γενικά η Google λειτουργεί με διαφορά φάσης στο να καταγράψει το ποιες σελίδες θα πρέπει να φαίνονται στην πρώτη θέση, στη δεύτερη και ούτε καθεξής.
Αυτό γίνεται γιατί ο δείκτης της Google ( Google Index ) δεν δουλεύει σε πραγματικό χρόνο αλλά αποθηκεύει τα αποτελέσματα αναζήτησης και από εκεί ανακαλούνται κάθε φορά όταν τα αναζητάτε στο πεδίο αναζήτησης.
Το Google Index είναι μια μεγάλη συστοιχία υπερυπολογιστών που βρίσκονται σε ένα εξίσου μεγάλο datacenter, με αρκετό αποθηκευτικό χώρο για να χωρέσουν όλα τα δεδομένα κατάταξης όλων των ιστοσελίδων του πλανήτη.
Όταν λοιπόν κάποιος κάνει μια αναζήτηση ανακαλούνται τα στοιχεία που είναι ήδη αποθηκευμένα εκεί.
Δεν είναι μόνο λοιπόν ότι δεν λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο η Google, αλλά απαιτείται και κάμποσος χρόνος, συνήθως από 1 μήνα για ιστοσελίδες και λέξεις κλειδιά χωρίς ανταγωνισμό έως και 12 μήνες σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές αγορές για να εμφανιστεί μια ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα της Google.
Θα πρέπει λοιπόν να έχετε το σθένος να επιμείνετε για τουλάχιστον 12 μήνες κάνοντας SEO αδιάλειπτα, δημιουργώντας περιεχόμενο που θα χρησιμεύσει στους τελικούς αποδέκτες της ιστοσελίδας σας και θα είναι άξιο να κερδίσει την πρώτη θέση της Google.
Στο παραπάνω παράδειγμα, βλέπουμε μια ιστοσελίδα που ξεκίνησε στη Google τον Ιούνιο του 2015 με μηδέν κίνηση και επισκεψιμότητα και που σε ένα χρόνο και κάτι ( 14 μήνες ) απέκτησε 50.000 επισκέψεις τον μήνα.
Όχι και άσχημα για ένα νέο site.
Μην μένετε στο ότι η ιστοσελίδα αυτή είναι από το 2015 γιατί αυτό συμβαίνει συνέχεια, και τώρα στο 2020, στο 2021 και θα συμβαίνει για αρκετό καιρό.
Ο λόγος που καθυστερεί η Google να σας δώσει επισκεψιμότητα από την πρώτη ημέρα που έχετε ανεβάσει την ιστοσελίδα σας στο ίντερνετ είναι ότι θα πρέπει να την πείσετε ότι είστε ιστοσελίδα που έχει το τρίπτυχο ΕΑΤ, που στα ελληνικά σημαίνει, Τεχνογνωσία, Αυθεντία, Αξιοπιστία στον τομέα σας.
Για να γίνει αυτό θα χρειαστείτε τουλάχιστον 6 με 12 μήνες κατά την διάρκεια των οποίων η παραγωγή περιεχομένου και η συγγραφή επικών άρθρων δεν θα πρέπει να μειωθεί σε ένταση και πάθος.
Μπορείτε να διαβάσετε ένα από τα πρώτα κλασικά άρθρα που είχα γράψει στο Paramarketing σχετικά με το πάθος για δημιουργία: Πώς Να Μετατρέψετε Το Πάθος Σας Σε Επικερδή Επιχείρηση.
Προσωπικά κατάφερα να μετατρέψω το πάθος μου για την πληροφορική και το ίντερνετ, για την εκπαίδευση και την επιχειρηματικότητα σε επικερδή επιχείρηση και να πάρω κάτι που δεν ήταν τίποτα και να το κάνω να είναι κάτι αξίας.
Αυτό είναι το τελευταίο μυστικό SEO: Ποτέ μην τα παρατάτε. Πάρτε κάτι από το μηδέν και φτιάξτε κάτι που θα έχει να προσφέρει στην κοινωνία σας και στους γύρω σας.
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:
- web hosting
- Πως κάνω SEO μόνος μου για να γλιτώσω λεφτά
- SEO 2020: Ο απόλυτος οδηγός για κυριαρχία στη Google
- Google Sandbox: Γιατί η Google μισεί τις νέες ιστοσελίδες;
- EAT και SEO: Γιατί είναι σημαντικό στη Google
Δείτε περισσότερα για τα κρύπτο:
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ WEWE GLOBAL LYOPAY 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022 21.00 Η ΩΡΑ
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ WEWE GLOBAL LYOPAY 20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ WEWE GLOBAL LYOPAY 19 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022
- LYOPAY Εταιρικό Meetup 11 Σεπτεμβρίου 2022: Σημαντικές πληροφορίες και μελλοντικός οδικός χάρτης
- WEWE Global Review Είναι η LYOPAY αξιόπιστη;
- WEWE Global Παρουσίαση επιχειρηματικού πλάνου
- Πώς να βγάζετε 100 ευρώ την ημέρα με τη WEWE Global
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΛΑΝΟΥ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΚΡΥΠΤΟ WEWE GLOBAL LYOPAY 22 09 2022 ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΒΡΑΜΗΣ DIRECTOR 3