ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Παθητικά Εισοδήματα Στα Κρύπτο

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Πως να σχεδιάσετε μια ιστοσελίδα που θα βγαίνει στη Google

Τι θα πρέπει να προσέξετε για να σχεδιάσετε μια ποιοτική ιστοσελίδα που θα βγαίνει ψηλά στη Google και θα έχει μεγάλη επισκεψιμότητα και πελατεία

Μπορεί να έχουνε περάσει πάνω από 25 χρόνια από τον σχεδιασμό και το ανέβασμα της πρώτης ιστοσελίδας στο ίντερνετ, αλλά ακόμα μερικά πράγματα παραμένουν κλασικά στο σχεδιασμό ιστοσελίδων.

Τότε, για πρώτη φορά ένας Αμερικάνος εισήγαγε την έννοια του υπερκειμένου όπου συνέδεε με link μία ηλεκτρονική σελίδα με μία άλλη. Αυτό γινότανε μέσω της ιστοσελίδας Usenet όπου ήτανε στην ουσία ένας ηλεκτρονικός πίνακας δημοσιεύσεων.

Εάν φίλοι μου είστε ένα βήμα πριν το σχεδιασμό της νέας σας ιστοσελίδας ή σκέφτεστε να ανασχεδιάσετε την ήδη υπάρχουσα γιατί δεν σας ικανοποιεί, τότε θα πρέπει να μην κάνετε τίποτα πριν διαβάσετε το παρακάτω άρθρο, για σας γράφτηκε.

Για ποιόν προορίζεται ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας

Ο σκοπός του σχεδιασμού στο Διαδίκτυο είναι πολυσύνθετος αλλά βασικός κατά την εφαρμογή του. Πριν τη δημιουργία και το ανέβασμα μιας ιστοσελίδας είναι σημαντικό να σχεδιαστεί ακριβώς ότι είναι αναγκαίο για την ιστοσελίδα. Είναι πολύ σημαντικό να αποφασιστούν, το κοινό στο οποίο θα απευθύνεται, ο σκοπός της δημιουργίας της και το περιεχόμενο της.

Το κοινό της ιστοσελίδας σας

Να υπολογίζετε ότι η ιστοσελίδα σας απευθύνεται σε έναν μέσο άνθρωπο με γραμματικό επίπεδο ίσο με αυτό ενός δεκαπεντάχρονου. Καλά με ακούσατε, μπορεί το κοινό σας να είναι εξειδικευμένο ή να απευθύνεστε σε γιατρούς με 4 διδακτορικά, αλλά όσον αφορά το ίντερνετ και τις μηχανές αναζήτησης οι όροι αντιστρέφονται.

Εδώ η απλότητα μετράει και όσο πιο εύκολη και απλή κάνετε την ιστοσελίδα σας, τόσο πιο πετυχημένη θα γίνει.

Η επιτυχία της ιστοσελίδας σας μετριέται με δύο τρόπους:

1. Την επισκεψιμότητα

2. Την μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες

Αυτά είναι οι δύο κύριοι τομείς που θα πρέπει να εστιαστείτε στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας.

Πριν λοιπόν σχεδιάσετε την επόμενη ιστοσελίδα που θα πάει για βραβείο νόμπελ φυσικής και λογοτεχνίας, σκεφτείτε ότι ο μέσος άνθρωπος έχει πρεσβυωπία και είναι ηλεκτρονικά αναλφάβητος.

Δείτε περισσότερα για την επισκεψιμότητα: Θέλετε web traffic ή SEO;

Ο σκοπός της ιστοσελίδας της

Ο σκοπός της ιστοσελίδας σας έχει να κάνει με τι είδους ιστοσελίδα θα σχεδιάσετε.

Θα πρέπει να σχεδιάσετε ηλεκτρονικό κατάστημα σε περίπτωση που θα έχετε ηλεκτρονικές πωλήσεις ή είδος που μπορεί να πωληθεί ηλεκτρονικά.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είστε ξεκάθαροι με την αγορά στόχο σας και με τον σκοπό της ιστοσελίδας σας. Η καθαρότητα του σκοπού θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε από πριν την καλύτερη δυνατή ιστοσελίδα και να αποφύγετε λάθη και καθυστερήσεις που θα σας βγάλουν από το πρόγραμμα.

Περιεχόμενο και σχεδιασμός της ιστοσελίδας

Ο σχεδιασμός που αφορά το διαδίκτυο είναι κατά μία έννοια παρόμοιος με την κλασσική τυπογραφία. Κάθε ιστοσελίδα είναι ένα σύνολο αναπαραγόμενων πληροφοριών, όπως ένα βιβλίο και κάθε σελίδα της ιστοσελίδας είναι το αντίστοιχο της σελίδας ενός βιβλίου.

Ωστόσο στο web design χρησιμοποιείται ένα πλαίσιο εργασίας (framework) βασισμένο σε ένα ψηφιακό κώδικα και σε μια τεχνολογία απεικονίσεων για να δημιουργήσει και να διατηρήσει ένα περιβάλλον που θα διανέμει την πληροφορία σε πολλαπλές μορφές αρχείων (formats) όπως pdf, html, doc, κλπ.

Οι δυνατότητες του web design το καθιστούν αδιαμφισβήτητα ως τον πλέον κομψό και σύνθετα αναπτυσσόμενο τρόπο επικοινωνίας στο σημερινό κόσμο.

Για να το δούμε όμως από πρακτική πλευρά θα πρέπει να έχετε μοναδικό και πρωτότυπο περιεχόμενο που αγαπάνε οι μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει δηλαδή το περιεχόμενο σας να είναι φιλικό προς το χρήστη αλλά και φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης. ( SEO Friendly)

Ο κώδικας και ο σχεδιασμός ιστοσελίδας

Ο περιττός και ο άχρηστος κώδικας απλώς θα βλάψουν την ιστοσελίδα σας με καθυστερήσεις στην ταχύτητα φόρτωσης και στο χρόνο απόκρισης στο ίντερνετ.

Κανείς δεν θέλει μια φρεσκοσχεδιασμένη ιστοσελίδα γεμάτη λάθη και ειδικά λάθη στον κώδικα.

Μπορείτε να δείτε τα λάθη στον κώδικα στο W3C και να δείτε τι μπορείτε να διορθώσετε.

Συνιστώ πάντα τον ελάχιστο σχεδιαστικά κώδικα και είμαι λάτρης του minimal web design, της χρήσης μόνο όσων στοιχείων σχεδιασμού ιστοσελίδων που είναι απαραίτητα και χρήσιμα.

Μερικά πλεονεκτήματα του μινιμαλιστικού web design είναι τα παρακάτω:

  • Ταχύτητα φόρτωσης. Θα πρέπει η ιστοσελίδα σας να είναι λιγότερο από 1MB και να φορτώνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα. Αυτό ισχύει για όλες τις σελίδες, αρχική και εσωτερικές. Μπορείτε να μετρήσετε την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδα σας στο Pingdom.
  • Υψηλότερο Ποσοστό μετατροπών. Είναι κατανοητό πως η ιστοσελίδα σας είναι ταυτόχρονα και σελίδα πωλήσεων ή σελίδα προσγείωσης (landing page). Όσο πιο απλή και εύκολη στη χρήση της, τόσο πιο υψηλό ποσοστό μετατροπών θα έχετε. Αυτό σημαίνει περισσότερους πελάτες με χαμηλότερο κόστος. Το κόστος απόκτησης του πελάτη είναι υψηλό για πολλές επιχειρήσεις και για πολλές ιστοσελίδες και προσμετρείται πάρα πολύ στο μάρκετινγκ στο ίντερνετ.
  • Καθαρή άποψη για το site σας. Αφού κάποιος επισκέφτηκε το site σας ποια άποψη αποκόμισε; Άμα τον ρωτήσετε ποιο είναι το θέμα της ιστοσελίδας σας, μπορεί να σας απαντήσει με μία λέξη ή μια φράση;

Όμως τι θα πρέπει να κάνετε για να αποφύγετε λάθη που θα κάνουν την ιστοσελίδα σας να μην φαίνεται καθόλου στη Google; Εάν είστε πραγματικά σοβαροί με τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να δείτε παρακάτω πολύ προσεκτικά στο τι να αποφύγετε στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Μην χάνετε χρόνο λοιπόν…

Τι να αποφύγω στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας μου

Dreamweaver

Τα προγράμματα κατασκευής ιστοσελίδων όπως το dreamweaver και το MS Frontpage έχουν αφήσει εποχή, μερικά χρησιμοποιούνται μέχρι και σήμερα, αλλά έχει περάσει η μπογιά τους.

Ακόμα και σήμερα είναι αρκετοί προγραμματιστές που χρησιμοποιούν dreamweaver για να σχεδιάσουν ιστοσελίδες στο WordPress, δεν λέω ότι είναι κακή ιδέα αλλά το θεωρώ χάσιμο χρόνου.

Custom εφαρμογές

Οι custom εφαρμογές ή τα custom CMS ονομάζονται custom γιατί μπορεί να σας βγει το site άμα το σχεδιάζετε σε custom πρόγραμμα, κοστούμι και μάλιστα Armani.

Ο λόγος που κοστίζουν περισσότερο είναι γιατί θα πρέπει να ξαναγράψετε χιλιάδες γραμμές κώδικα από την αρχή. Στην ουσία θα πρέπει να εφεύρετε ξανά τον τροχό χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Αντί να προσπαθείτε να σχεδιάσετε από το μηδέν την ιστοσελίδα ή να σχεδιάσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, προτιμήστε ένα έτοιμο CMS και ξεκινήστε από το σημείο 10.

Θα γλιτώσετε πολύ χρόνο και χρήμα που αντί να τα δώσετε για σχεδιασμό θα τα αξιοποιήσετε για περιεχόμενο για να δώσετε μια ώθηση στο SEO σας.

Ανάπτυξη σε τοπικό περιβάλλον

Η ανάπτυξη σε τοπικό περιβάλλον είναι ιδανική μέχρι ενός σημείου γιατί είναι μισός σχεδιασμός. Χρησιμεύει στα μεγάλα site, στον ανασχεδιασμό ιστοσελίδων αλλά δεν βοηθάει καθόλου στο SEO και στις δοκιμές.

Άμα είναι να σχεδιάσετε ιστοσελίδα σε τοπικό περιβάλλον, τότε να μην ξεχάσετε ότι το 50% του σχεδιασμού είναι σε τοπικό εκτός ίντερνετ περιβάλλον και το υπόλοιπο 50% είναι όταν ανέβει η ιστοσελίδα σας στο ίντερνετ.

Πολύπλοκο και χρονοβόρο κώδικα

Η προσπάθεια να γράψετε πολύπλοκο και χρονοβόρο κώδικα θα σας οδηγήσει στο μείον άπειρο. Μάλλον δεν έχετε καταλάβει ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και θα πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε να δείτε την ιστοσελίδα σας να παίρνει πελάτες.

Στατικές ιστοσελίδες που δεν αλλάζουν

Μια στατική ιστοσελίδα όπου δεν μπορείτε να την αλλάξετε ή που χρειάζεστε προγραμματιστή για να αλλάξετε μια προσφορά ή τον αριθμό τηλεφώνου είναι εντελώς άχρηστη για τα σημερινά δεδομένα των δυναμικών ιστοσελίδων.

Σχεδιάστε μια απλή δυναμική ιστοσελίδα σε WordPress παρά μια στατική που να είναι καλλιτεχνικό αριστούργημα.

Mac περιβάλλον

Το Mac περιβάλλον είναι αντιSEO όπως και ο safari ως περιηγητής ιστοσελίδων και η apple σαν εταιρεία. Θα το καταλάβετε μόλις προσπαθήσετε να βρείτε μια εφαρμογή για να αλλάξετε το μέγεθος των εικόνων στο site σας.

Ακολουθήστε τον κανόνα DRY

Ξέρω πως τα αγγλικά ακούγονται κινέζικα, όμως ο κανόνας DRY ή Don’t Repeat Yourself που σημαίνει να μην επαναλαμβάνεστε, έχει να κάνει με το να μην έχετε δύο φορές το ίδιο πράγμα μέσα στην ιστοσελίδα σας. Αυτό είναι διπλά άρθρα ή διπλά μενού ή οτιδήποτε άλλο.

Γενικά αυτή η αρχή της αποφυγής της επανάληψης είναι ένας από τους χρυσούς κανόνες του σχεδιασμού μια προσοδοφόρας ιστοσελίδας στο ίντερνετ. Αυτή η αρχή έχει ξεκινήσει από την ανάπτυξη λογισμικού και έχει επηρεάσει όλες σχεδόν τις νέες τάσεις στην τεχνολογία του ίντερνετ.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε WordPress στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας;

Στην πολύ καλή ιστοσελίδα εκπαίδευσης Udemy μπορεί κάποιος να βρει δεκάδες ηλεκτρονικά μαθήματα σχετικά με τον σχεδιασμό ιστοσελίδων και το SEO ή την προώθηση ιστοσελίδων. Οι περισσότεροι ειδικοί στο SEO σε σχέση με τον σχεδιασμό ιστοσελίδων συνιστούν σχεδόν σε ομοφωνία το WordPress για την κατασκευή της επόμενης ιστοσελίδας σας.

Υπάρχουν χιλιάδες άλλα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου ( Content Management Systems ) παρόμοια με το WordPress και πολλά από αυτά είναι πάρα πολύ αποτελεσματικά στην αγορά που απευθύνονται. Έχω δοκιμάσει τα περισσότερα από αυτά, όπως το druppal, joomla, magento, opencart, pligg, phpBB, flynax και πολλά άλλα.

Όμως, κανένα δεν φτάνει σε SEO το WordPress και κανένα δεν έχει την ίδια τεχνική υποστήριξη και την ίδια κοινότητα προγραμματιστών σε όλο τον κόσμο που με τις τεχνικές τους γνώσεις έχουν οδηγήσει το WordPress στην κορυφή!

Μερικοί από τους λόγους που θα πρέπει να στραφείτε σε WordPress είναι οι παρακάτω:

Το WordPress είναι Open Source Platform

που σημαίνει ότι δεν θα πληρώσετε χρήματα σε άδειες χρήσης

Είναι μέγιστα επεκτάσιμο

Μπορεί να σηκώσει από μία ως εκατομμύρια σελίδες, άρθρα και προϊόντα.

Μεγαλύτερη Κοινότητα Τεχνικής Υποστήριξης

παγκοσμίως

WordPress Themes & Plugins

Πάνω από 36.000 plugins και θέματα τη στιγμή που γράφεται αυτό το άρθρο υπάρχουν στο WordPress.org έτοιμα για να τα κατεβάσετε

To WordPress έχει αντέξει στον χρόνο

ως το διαχρονικότερο και ισχυρότερο SEO CMS

Δείτε περισσότερα στο σχεδιασμό ιστοσελίδας

Ζητήστε Μια Προσφορά Προώθησης Ιστοσελίδας

Μην ξεχνιόμαστε ότι δεν υπάρχει δωρεάν παιδεία. Γράφω αυτά τα άρθρα στο blog μου για να προσελκύσω νέους πελάτες και για βγάλω το ψωμί μου. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να με προτιμήσετε σαν επαγγελματία και θα πρέπει να ζητήσετε μια προσφορά για κατασκευή ή για προώθηση της ιστοσελίδας σας! Το κόστος είναι μικρό, τα οφέλη μόνιμα και διαρκή!

Δωρεάν Μαθήματα SEO Google Αξίας 129€!

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Μάθετε τα βασικά για το SEO, κατακτήστε τα μυστικά των μηχανών αναζήτησης, πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα

registration-button

Σχολιάστε