ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΑΘΗΝΑ

Σχεδιασμός Ιστοσελίδων

Είστε στη φάση του σχεδιασμού μιας καινούριας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος;

Τότε θα πρέπει να δώσετε προσοχή στο παρακάτω άρθρο πριν κάνετε οτιδήποτε για να μην εξελιχθεί ο απλός σχεδιασμός ιστοσελίδων σε πονοκέφαλο!

Το 25% της κατασκευής ιστοσελίδων και γενικά ενός έργου θα πρέπει να αναλώνεται στον σχεδιασμό. Αυτό σημαίνει ότι η φάση του σχεδιασμού μιας ιστοσελίδας είναι πάρα πολύ σημαντική, ίσως η σημαντικότερη όλων των επιμέρους φάσεων και θα πρέπει να επενδύσετε το 25% του χρόνου και το 25% των χρημάτων σας για να δείτε απλώς τι θα κάνετε και πως θα το κάνετε.

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων σήμερα και ενώ η τεχνολογία απλοποιείται συνεχώς για να μπορούν να την αφομοιώσουν οι λαϊκές μάζες, έχει γίνει πιο πολύπλοκος από ποτέ.

Για όσους δεν με ξέρετε, είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και ασχολούμαι με την κατασκευή και τον σχεδιασμό ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων από το 2000. Όλα αυτά τα χρόνια που ασχολήθηκα επαγγελματικά με τον σχεδιασμό websites πολλά πράγματα άλλαξαν και βγήκαν νέα προγράμματα και νέες τεχνολογίες που απλοποίησαν θεωρητικά το ίντερνετ και επαύξησαν τη χρησιμότητα του.

seo-web-design-divramis

Φανταστείτε ότι όταν ξεκινούσα με τον σχεδιασμό ιστοσελίδων το 2000, δεν υπήρχε Facebook, δεν υπήρχε ηλεκτρονικό εμπόριο και δεν υπήρχαν και συνδέσεις dsl που έχουμε σήμερα. Έμοιαζε το ίντερνετ σαν την άγρια δύση και για να φτιάξεις μια ιστοσελίδα απαιτούσε πολύ περισσότερο χρόνο και άτομα από ότι σήμερα.

Για την ακρίβεια για να φτιάξεις μια ολοκληρωμένη ιστοσελίδα τότε χρειαζόντουσαν 3 άτομα τουλάχιστον. Ένας γραφίστας, ένας server administrator, ένας προγραμματιστής συν ένα τέταρτο άτομο, ένας πωλητής για να την πουλήσει και να βρει πελάτες για να τους πείσει να φτιάξουν μια ιστοσελίδα.

Βλέπετε, στα παλιά τα χρόνια δεν υπήρχε SEO, η Google ήτανε ακόμα σε εμβρυακό στάδιο και ο κόσμος δεν σε έβρισκε από τις μηχανές αναζήτησης και το ίντερνετ, αλλά με άλλους τρόπους, όπως το να πληκτρολογήσει τη διεύθυνση  της ιστοσελίδας σας (URL) απευθείας στον internet explorer.

Γιατί το να σχεδιάσετε μια ιστοσελίδα σήμερα είναι το ίδιο σημαντικό με τον σχεδιασμό ενός φυσικού καταστήματος

Σήμερα, αρκετά χρόνια μετά, πολλά πράγματα άλλαξαν. Τα social media έχουνε μπει στη ζωή μας και έχουνε φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και βλέπουμε τα πράγματα. Όλοι σχεδόν, μικροί και μεγάλοι έχουνε ένα τουλάχιστον προφίλ στο facebook και η πρόσβαση στο ίντερνετ με τα κινητά, τα wifi, τα smartphones και όλες τις άλλες έξυπνες συσκευές έχουνε ευκολύνει τα πράγματα.

Για πολλούς όμως τα έχουνε κάνει και πολυπλοκότερα μια και βλέπουνε την τόση πολύ τεχνολογία γύρω μας ως εύθραυστη, αχρείαστη και τεχνητή.

Παρόλα αυτά, το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται κάθε χρόνο στη χώρα μας κατά 20% και τα ηλεκτρονικά καταστήματα ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια παντού. Μερικοί κλάδοι αναπτύσσονται ακόμα ταχύτερα, όπως ο κλάδος του φάρμακου και του καλλυντικού που μέσα σε ένα χρόνο (2013-2014) αναπτύχθηκε κατά 102% στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Είναι σίγουρο πως κάποια επαγγέλματα και εμπορικές δραστηριότητες θα εξαφανιστούν εντελώς από τον χάρτη, ενώ κάποιες άλλες νέες θα δημιουργηθούν με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα τα καταστήματα θα πρέπει να γίνουν ηλεκτρονικά, αλλά όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν ηλεκτρονική παρουσία για να επιβιώσουν.

Θα πρέπει να έχουν ιστοσελίδα με τον κατάλογο των προϊόντων τουλάχιστον σε όσα είδη δεν μπορούν να πωληθούν ηλεκτρονικά. Επίσης θα πρέπει η ιστοσελίδα σας να βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google με κάποιες βασικές λέξεις κλειδιά για να μπορείτε να πάρετε παραγγελίες και να βγάλετε σοβαρά λεφτά από το κατάστημα ή την επιχείρηση σας που θα είναι για την σημερινή εποχή το e-shop και το site σας.

Φανταστείτε ότι σχεδιάζοντας μια ιστοσελίδα στα ελληνικά έχετε πανελλήνια εμβέλεια και άνθρωποι που μιλάνε ελληνικά και αναζητάνε στα ελληνικά στη Google αυτό που προσφέρετε θα σας πάρουν τηλέφωνο για να ζητήσουν τις υπηρεσίες σας.

Προσωπικά δέχομαι τηλεφωνήματα καθημερινά από υποψήφιους πελάτες ανά την υφήλιο. Δέχομαι κλήσεις και email από Βοστόνη μέχρι Μπρισμπέην!

Τα επιχειρηματικά κόστη θα συμπιεστούν αρκετά στο ίντερνετ

Αναλογιστείτε ότι μια ιστοσελίδα μπορεί να στοιχίζει 1.000 ευρώ περίπου σήμερα για να την σχεδιάσετε, ενώ ένα κατάστημα ή γραφείο θα χρειαστεί μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Όμως άμα δουλέψετε την ιστοσελίδα σας σωστά και έχει και την κατάλληλη προώθηση ή SEO τότε τα χρήματα που μπορείτε να βγάλετε είναι πολλαπλάσια της αρχικής επένδυσης.

Στο ίδιο μοτίβο θα κινηθούν όμως και οι τιμές, αφού όλοι αναζητάνε στο ίντερνετ για φθηνότερες υπηρεσίες και προϊόντα από το ίντερνετ παραδομένα στην πόρτα του σπιτιού τους. Όλοι οι άνθρωποι ζητάνε την ευκολία και μόλις την βρούνε, τότε σίγουρα θα μείνουν σε αυτήν. Αν εσείς είστε αυτός που τους δίνει αυτή την ευκολία, τότε θα έχετε κερδίσει στον ηλεκτρονικό ανταγωνισμό και θα σας προτιμήσουνε χιλιάδες άτομα από το ίντερνετ εσάς και τα προϊόντα σας.

Η διαδικασία σχεδιασμού ιστοσελίδων

Η διαδικασία του σχεδιασμού μιας ιστοσελίδας θα μπορούσε να πει κάποιος ότι χωρίζεται σε πέντε μεγάλες φάσεις και διαρκεί από έναν έως τρεις μήνες χονδρικά.

Παρακάτω σας περιγράφω τις πέντε βασικές φάσεις του σχεδιασμού μιας ιστοσελίδας:

1. Σχεδιασμός Ιστοσελίδας

Η φάση του σχεδιασμού είναι αδιαμφισβήτητα η πιο σημαντική όπως έχω περιγράψει παραπάνω αφού θα πρέπει να απαντηθούν πολλά ερωτήματα προηγουμένως εάν δεν έχουνε ήδη απαντηθεί πριν φτάσουμε στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας.

Αυτά τα ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν είναι:

Σκοπός ή αποστολή

Ποιος είναι ο απώτερος σκοπός της ιστοσελίδας σας; Να παρέχει πληροφόρηση, να πουλήσει ένα προϊόν, να προωθήσει μια υπηρεσία ή ένα γεγονός; Θα πρέπει να το έχετε διασαφηνίσει γραπτώς.

Στόχοι

Τι θα θέλατε να πετύχετε με την ιστοσελίδα σας; Θα πρέπει να έχετε σίγουρα ένα σχέδιο που να πηγάζει από τους γραπτούς ρεαλιστικούς στόχους που θα έχετε για την ιστοσελίδα σας.

Αγορά Στόχος

Το να ξέρετε την αγορά στόχο σας είναι ίσως από τα πιο σημαντικά πράγματα πριν προβείτε στην κατασκευή μιας ιστοσελίδας. Η αγορά στόχος σας είναι θεωρητικά η αγορά η οποία θέλετε να κατακτήσετε και θα πρέπει να προσαρμόσετε την ιστοσελίδα σας και την επιχείρηση σας στις ανάγκες της.

Περιεχόμενο

Τι είδους περιεχόμενο αναζητάνε στο ίντερνετ οι υποψήφιοι πελάτες σας; Πόσο περιεχόμενο και τι είδους χρειάζονται οι πελάτες σας για να σας προτιμήσουν και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους;

Κόστος

Το κόστος είναι ένα κομμάτι του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας, όμως δεν είναι ο απόλυτος παράγοντας στην κατασκευή ιστοσελίδων. Εάν το κόστος ή ο προϋπολογισμός σας είναι περιορισμένος, θα πρέπει να ξανασκεφτείτε αν μπορείτε να πετύχετε τους στόχους σας με τον προϋπολογισμό που διαθέτετε. Οι πιο πολοί φαντάζονται ότι θα κάνουν ένα e-shop με 400 € και θα βγάζουν 20.000€ το μήνα από το τίποτα!

Για να μην απογοητευθείτε, ένα site δεν είναι τζόκερ αλλά μια επιχείρηση που έχει έσοδα και έξοδα.

Τεχνολογία

Η τεχνολογία που συστήνω είναι το πρόγραμμα κατασκευής ιστοσελίδων WordPress. Σε αυτό περιλαμβάνονται και όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, CSS3, HTML5, responsive design κτλ.

Domain name

Το όνομα που θα επιλέξετε για την ιστοσελίδα σας είναι και αυτό καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία σας. Υπάρχουν δύο βασικές επιλογές. Να επιλέξετε ένα brand name ή ένα seo domain name που να εμπεριέχει τη λέξη κλειδί μέσα του;

Hosting

Η φιλοξενία της ιστοσελίδας σας είναι πολύ σημαντική και δεν πρέπει να τσιγκουνεύεστε τα 3 ή 5 ευρώ το μήνα. Αναλογιστείτε ότι για κάθε δευτερόλεπτο καθυστέρησης της απόκρισης του server χάνετε και έναν πελάτη. Θα συνεχίσετε να ασχολείστε ακόμη με πενταροδεκάρες ή θα επενδύσετε σε μια σοβαρή εταιρεία hosting;

WordPress Theme

Η επιλογή ενός πληρωμένου, premium WordPress Theme αποτελεί βαρόμετρο για την επιτυχία της ιστοσελίδας σας. Το θέμα σας δίνει διαφορετικές δυνατότητες και επεκτείνει τις λειτουργίες μιας ιστοσελίδας. Για την κατασκευή e-shop, θα πρέπει να επιλέξετε ένα θέμα που να είναι συμβατό με Woocommerce.

2. Κατασκευή Ιστοσελίδας

Αφού λοιπόν είστε έτοιμοι με την φάση του σχεδιασμού της ιστοσελίδας, της συλλογής όλων των απαραίτητων πληροφοριών και της σύνταξης του απαραίτητου business plan αν χρειάζεται, τότε μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα, την κατασκευή ή την υλοποίηση της ιστοσελίδας σας.

Τα βήματα της κατασκευής είναι τα παρακάτω:

Εγκατάσταση του WordPress

Καταρχάς εγκαταστήστε την έκδοση του wordpress στο πακέτο φιλοξενίας. Αν θέλετε να φτιάξετε ελληνικό site θα πρέπει να εγκαταστήσετε την ελληνική έκδοση του WordPress.

Πολλά πακέτα φιλοξενίας έχουνε αυτόματες εγκαταστάσεις με ένα κλικ. Προσπαθείστε να τα αποφύγετε γιατί είναι αρκετά τσαπατσούλικα και δεν θα σας βολέψουν στο SEO και τη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας σας.

Παραμετροποίηση WordPress Theme

Η εγκατάσταση και η παραμετροποίηση του θέματος με το οποίο θα δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας είναι το επόμενο βήμα.

Αλλαγή ή οριστικοποίηση του WordPress Theme

Πολλές φορές υπάρχει αστοχία στην επιλογή του κατάλληλου θέματος. Με άλλα λόγια αλλιώς μας τα δείχνουν και αλλιώς είναι στην πραγματικότητα τα θέματα που αγοράζουμε.

Μην αγχώνεστε, υπάρχουν αρκετά περιθώρια για σφάλματα ακόμα και μπορείτε να αλλάξετε το θέμα σας τώρα με κάποιο άλλο θέμα που να φαίνεται και να είναι όπως το θέλετε εσείς.

Εγκατάσταση όλων των επιμέρους plugins

Η εγκατάσταση όλων των απαραίτητων προσθέτων του WordPress θα πρέπει να γίνει σε αυτή τη φάση. Από μόνο του το WordPress δεν έχει ενσωματωμένο όλο τον κώδικα και τις λειτουργίες που θα χρειαστείτε. Υπάρχει η πολύ μεγάλη κοινότητα προγραμματιστών που έχει αναπτύξει αρκετά πρόσθετα για να σας βοηθήσουν να επεκτείνετε τις λειτουργίες της ιστοσελίδας σας.

Μερικά από αυτά τα πρόσθετα που θα χρειαστείτε είναι το WordPress SEO, το backupwordpress και το WordFence.

Δημιουργία λογοτύπου

Στο ίντερνετ, τα λογότυπα είναι αρκετά διαφορετικά με το φυσικό κόσμο και συνήθως περιλαμβάνουν το όνομα της ιστοσελίδας και διάφορες άλλες χρήσιμες πληροφορίες όπως το τηλέφωνο παραγγελίας, το σλόγκαν κτλ.

Η δημιουργία λογοτύπου είναι μια ιδιαίτερη διαδικασία και θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιον εξειδικευμένο γραφίστα που να ασχολείται με αυτό το αντικείμενο και όχι σε κάποιον τυχαίο.

Δημιουργία γραφικών και γραφικού περιβάλλοντος

Τα γραφικά, οι γραμματοσειρές και η τυπογραφία της ιστοσελίδας σας είναι πολύ σημαντικά για να εντυπωσιάσετε τους υποψήφιους πελάτες σας και να σας θυμούνται. Κάθε ιστοσελίδα πρέπει να έχει προσωπικότητα και να είναι έστω και λίγο πιο ξεχωριστό από τα άλλα. Η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα στο μάρκετινγκ στο ίντερνετ.

3. Δημιουργία Περιεχομένου

Το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό για να σας βρίσκουν οι μηχανές αναζήτησης αλλά και για να παρέχεται στους τελικούς χρήστες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται. Δείτε περισσότερα για τη σημασία του περιεχομένου αλλά και πως μπορείτε να δημιουργήσετε κλασικό, χρήσιμο περιεχόμενο:

Προσθήκη σελίδων

Θα πρέπει να προσθέσετε τις βασικές σελίδες του site σας. Αυτές θα είναι το προφίλ, η φόρμα επικοινωνίας, το sitemap, τα νομικά θέματα κτλ.

Προσθήκη άρθρων και προϊόντων

Τα άρθρα για τα blog και τα προϊόντα για το e-shop είναι ο κορμός της ιστοσελίδας σας. Μπορεί να φτιάξετε ένα πολύ όμορφο site, αλλά χωρίς άρθρα και προϊόντα σωστά στημένα δεν έχετε και πολλές ελπίδες.

Είναι σαν να έχετε ένα άδειο μαγαζί με πολύ όμορφες γυψοσανίδες και ντεκόρ.

Δημιουργία βίντεο, podcasts

Τα συνοδευτικά βίντεο και τα podcasts θα εμπλουτίσουν το περιεχόμενο και θα σας διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό. Δείτε τους beauty bloggers στο ίντερνετ και στο YouTube. Μερικά από τα βίντεο τους είναι απίστευτα, όμως ενώ έχουν περιεχόμενο δεν έχουν μαγαζί και τι να πουλήσουν.

Αυτή είναι ακριβώς η αντίστροφη κατάσταση από την προηγούμενη. Πολύ περιεχόμενο, καθόλου site.

Δημιουργία backlinks

Τα backlinks χωρίζονται σε εσωτερικά και εξωτερικά. Θα πρέπει να δημιουργήσετε εσωτερικά backlinks στο site σας και να διασυνδέσετε όλες τις σελίδες μεταξύ τους αλλά και εξωτερικά σε άλλα συναφή και χρήσιμα sites με το δικό σας.

Δημιουργία social media profiles

Τα προφίλ στα social media θα σας βοηθήσουν να ανεβείτε στη google και να βρείτε πολλούς υποψήφιους πελάτες σας. Μάλλον θα τα χρειαστείτε περισσότερο για να σας βρουν όλοι αυτοί οι υποψήφιοι πελάτες και να έρθουν στην ιστοσελίδα σας.

Μην ξεχάσετε να προσθέσετε το link προς την ιστοσελίδα σας και όσο πιο πολλές χρήσιμες πληροφορίες για το τι κάνετε στο προφίλ από το social media. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν αρκεί μόνο να φτιάξετε μια facebook page ή μια σελίδα στο Google Plus. Θα πρέπει να έχετε και ένα προσωπικό προφίλ ή εταιρικό προφίλ σε πολλά άλλα χρήσιμα social media sites όπως YouTube, Twitter, Pinterest, Vimeo κτλ.

4. Δημοσίευση της Ιστοσελίδας

Ο σκοπός της δημοσίευσης της ιστοσελίδας ή της φάσης αυτής είναι να δείτε την αντίδραση του κοινού ή των υποψηφίων πελατών σας στην ιστοσελίδα σας και να προβείτε στις απαραίτητες διορθώσεις όπου απαιτείτε στην επόμενη φάση της κατασκευής. Το testing και η διαδικασία του πειραματισμού για την επίτευξη του τέλειου αποτελέσματος είναι πάντα άρρηκτα δεμένη με την δημιουργία ενός πετυχημένου και άψογου site απαιτήσεων.

Η εξάσκηση φέρνει την τελειότητα. Προσοχή γιατί σε αυτό το στάδιο πάρα πολλοί web designers τα παρατάνε αφήνοντας στα κρύα του λουτρού τους πελάτες τους. Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι ότι η διαδικασία των δοκιμών και οι διορθώσεις ανεβάζει το κόστος κατακόρυφα.

Σε πολλές περιπτώσεις το κόστος μπορεί να ανέβει έως και 4 φορές πάνω από τους αρχικούς υπολογισμούς όταν ο πελάτης δεν ξέρει τι θέλει και όταν ο web designer δεν ξέρει πως γίνεται αυτό που δεν ξέρει ο πελάτης.

Είναι μια επίπονη διαδικασία για γερά νεύρα και γερά πορτοφόλια η υλοποίηση ενός αψεγάδιαστου πετυχημένου site.

Διορθώσεις

Οι διορθώσεις μπορεί να έχουν να κάνουν με την πιο απλή διόρθωση έως την πιο πολύπλοκη. Μπορεί να χρειαστεί να αλλάξετε σχεδόν τα πάντα, από λογότυπο, hosting, όνομα, θέμα, plugin ή και οτιδήποτε χρειαστεί για να φτάσετε σε ένα αποτέλεσμα που θα σας ικανοποιεί.

Αλλαγή Hosting

Άμα υπάρχουν προβλήματα ή συμβατότητες στον server που σας φιλοξενεί θα πρέπει να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές ή τροποποιήσεις αυτή τη στιγμή. Εάν δεν δουλεύουν κάποια πρόσθετα ή υπάρχουν ασυμβατότητες στον κώδικα και στις γλώσσες προγραμματισμού είναι η κατάλληλη στιγμή να επικοινωνήσετε με την εταιρεία φιλοξενίας σας για να κάνετε τις απαραίτητες προσαρμογές.

Αν πάλι βλέπετε ότι η εταιρεία φιλοξενίας δεν ανταποκρίνεται στις διορθώσεις που ζητάτε και στις απαιτήσεις σας, τότε είναι η ευκαιρία να αναζητήσετε μια εταιρεία φιλοξενίας που σας κάνει.

Αλλαγή domain name

Το όνομα της ιστοσελίδας σας αν δεν τον βρίσκεται της αρεσκείας σας ήρθε η ώρα να το αλλάξετε πριν είναι πολύ αργά. Τα νέα ονόματα χώρου δεν έχουν και πολύ μεγάλη αξία στο SEO αφού δεν έχουν προλάβει να αποκτήσουν μεγάλη δημοσιότητα και πολλά backlinks που μετράνε στη google.

Η ηλικία του ονόματος χώρου είναι σημαντικός παράγοντας SEO και θα πρέπει αν έχετε ένα παλαιωμένο domain name σε χρήση που μεταφέρει πολύ PageRank και έχει υψηλό domain authority να μην το αλλάξετε.

Αλλαγή WordPress Theme

Η αλλαγή του WordPress Theme είναι κάτι συνηθισμένο γιατί είναι αρκετά δύσκολο να βρείτε ένα πληρωμένο θέμα που να καλύπτει όλες τις ανάγκες σας. Μου έχει τύχει πολλές φορές να αλλάξω θέμα έως και 21 φορές μέχρι να καταλήξω σε κάποιο που να ταιριάζει στις απαιτήσεις μου.

Αν θα πρέπει να αλλάξετε θέμα, τότε είναι η κατάλληλη στιγμή τώρα αν δεν το έχετε κάνει νωρίτερα.

Δοκιμή όλων των λειτουργιών

Δοκιμάστε όλες τις λειτουργίες της ιστοσελίδας σας. Τα κουμπιά διαμοιρασμού περιεχομένου, τις φόρμες επικοινωνίας κτλ. Σε περίπτωση ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει να δοκιμάσετε άμα λειτουργούνε όλες οι ηλεκτρονικές παραγγελίες, οι τρόποι πληρωμής και οι τρόποι αποστολής.

Δοκιμή SEO

Το SEO δεν θα πρέπει να παραβλέπεται και να θυσιάζετε για να πετύχετε εξωφρενικά γραφικά. Το site σας θα πρέπει να είναι από άποψη σχεδιασμού αλλά και από άποψη SEO ολοκληρωμένο και όχι ημιτελές.

Τουλάχιστον το εντός σελίδας SEO θα πρέπει να έχει τελειοποιηθεί και να δείτε ότι όλα λειτουργούν και φαίνονται σωστά στη Google. Μπορείτε να δείτε πως φαίνεται η ιστοσελίδα σας στη Google χρησιμοποιώντας το BrowserSEO.

Αφού κάνετε όλες τις δοκιμές σας και βρείτε ότι όλα λειτουργούν καλώς, τότε θα πρέπει να προχωρήσετε στην τελευταία φάση του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας, το επίσημο λανσάρισμα ή τα εγκαίνια!

5. Επίσημο λανσάρισμα ή εγκαίνια

Συγχαρητήρια! Καλές πωλήσεις και κάθε επιτυχία!

Σε αυτή τη φάση θεωρητικά έχετε τελειώσει με το μεγαλύτερο μέρος του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας και θα πρέπει να εστιαστείτε με το να φέρετε επισκεψιμότητα ή traffic στην ιστοσελίδα σας για να αποκτήσει ζωή.

Κάντε επίσημα εγκαίνια

Τα επίσημα εγκαίνια στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα εφόσον υπάρχει και φυσικό κατάστημα είναι μια πολύ σωστή κίνηση μάρκετινγκ! Έτσι θα γνωστοποιήσετε στους τοπικούς σας πελάτες ότι έχετε και ένα νέο σύγχρονο κανάλι διανομής που λειτουργεί όλη την ημέρα και τις αργίες.

Επίσης θα φέρετε πάρα πολύ κόσμο για να δοκιμάσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να σας συστήσουν άμα τους αρέσει σε φίλους και γνωστούς!

Συνεχίστε να δημιουργείτε περιεχόμενο

Θα πρέπει εάν θέλετε να έχετε σταθερή άνοδο, να προσθέσετε σταθερά περιεχόμενο και να βάλετε νέα προϊόντα στην ιστοσελίδα σας για να έχετε πιο πολλούς πελάτες και να πουλήσετε νέα πράγματα στους ήδη υπάρχοντες πελάτες. Αυτή η διαδικασία λέγεται cross selling.

Συνεχίστε να δημιουργείτε backlinks

Πόσα τελικά backlinks είναι αρκετά; Αυτό είναι σχετικό και θα πρέπει να διατυπώσετε ξανά την ερώτηση: Πόσοι πελάτες είναι αρκετοί;

Τοποθετήστε τη διεύθυνση του site σας παντού

Στις επαγγελματικές κάρτες, στο λογότυπο, στα αυτοκίνητα σας και όπου αλλού μπορείτε να το βάλετε. Θα πρέπει η ιστοσελίδα σας εκτός από την Google να είναι ορατή και σε όλα τα άλλα διαφημιστικά μέσα.

Αυτή ήτανε σε γενικές γραμμές η διαδικασία του σχεδιασμού μια επαγγελματικής ιστοσελίδας. Αν έχετε άλλες απορίες ή θέλετε να ρωτήσετε κάτι μπορείτε να αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από τη σελίδα ή να με πάρετε ένα τηλέφωνο.

Ζητήστε μια προσφορά για σχεδιασμό ιστοσελίδας ή σχεδιασμό e-shop

themeforest-wordpress-themes

Αν είστε πριν το στάδιο της κατασκευής και του σχεδιασμού μιας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, ζητήστε μια προσφορά σήμερα.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής ιστοσελίδας

Μπορείτε να με καλέσετε στο 6972.364.387 για να δούμε μαζί πως θα φτιάξετε μια ιστοσελίδα απαιτήσεων που θα μπορεί να παίρνει πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα από τη Google!

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και είμαι στη διάθεση σας για να λύσω κάθε απορία σας στο ίντερνετ!

Δείτε περισσότερα για σχεδιασμό ιστοσελίδων

2 σκέψεις στο “ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ”

Σχολιάστε

×
×