ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Παθητικά Εισοδήματα Στα Κρύπτο

Τα 11 κυριότερα πράγματα που μετράν για να είστε στην πρώτη σελίδα της Google

ANALYSI SEO PROTIS SELIDA GOOGLE-1

Τα 11 κυριότερα πράγματα που μετράν για να είστε στην πρώτη σελίδα της Google

Γεια σας φίλοι μου, είχαμε μιλήσει σε προηγούμενο άρθρο σχετικά με το εφαρμοσμένο SEO και με τα πράγματα που ήδη κάναμε και είδαμε αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης και έτσι τα συστήνουμε και σε εσάς για να έχετε και εσείς τα ανάλογα αποτελέσματα.

Κακά τα ψέμματα, αλλά όταν είστε επιχειρηματίας και ο χρόνος σας είναι το σημαντικότερο στοιχείο του ενεργητικού σας θα πρέπει να κάνετε μόνο ακριβώς ότι χρειάζεστε για να μπορέσετε να να κερδίσετε τον ανταγωνισμό και να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

Σε μία πρόσφατη έρευνα από την εταιρεία Clickstream, μελετήθηκαν πάνω από 1 εκατομμύριο ιστοσελίδες οι οποίες βγαίνουν για κάποιες λέξεις κλειδιά στις πρώτες θέσεις της Google.

Το ερώτημα που τέθηκε σε αυτήν την έρευνα ήτανε το εξής:

Ποιοι παράγοντες κατάταξης σχετίζονται άμεσα με τις ιστοσελίδες που είναι στην πρώτη σελίδα της Google;

Αφού μελετήθηκε διεξοδικά το περιεχόμενο, τα backlinks, η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας και πολλοί άλλοι παράγοντες SEO, η έρευνα κατέληξε σε 11 κοινά σημεία που είχαν και έχουν οι ιστοσελίδες που φλερτάρουν στην πρώτη θέση της Google.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε και μόνοι σας ποια είναι αυτά τα 11 κοινά σημεία.

Executive summary: Τα 11 κοινά σημεία κατάταξης

Για όσους δεν ξέρουν την έννοια της executive summary, είναι η περίληψη των 11 βασικότερων σημείων που συγκλίνουν όλα τα site που είναι στην πρώτη σελίδα της Google.

1 Τα backlinks παραμένουν ο νούμερο ένα παράγοντας κατάταξης

2 Το domain authority συσχετίζεται με υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης

3 Το περιεχόμενο που καλύπτει ένα θέμα σε βάθος μιας ιστοσελίδας, είχε πολύ καλύτερη κατάταξη

4 Οι ιστοσελίδες στην πρώτη σελίδα της Google ήτανε μεγέθους κατά μέσο όρο 1,890 λέξεων.

5 Το https ή SSL συσχετίζονταν με τις σελίδες που είναι στην πρώτη θέση της Google.

6 Το Schema markup φαίνεται ότι δεν συσχετίζεται με υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές.

7 Το περιεχόμενο με τουλάχιστον μια εικόνα, κερδίζει σε θέσεις το περιεχόμενο χωρίς καθόλου εικόνα.

8 Σχεδόν ελάχιστη σχέση υπάρχει μεταξύ tag keyword optimization και κατάταξης.

9 Η ταχύτητα της ιστοσελίδας μετράει πάρα πολύ

10 Τα permalinks με επακριβώς τις λέξεις κλειδιά φαίνεται να βγαίνουν στις πρώτες σελίδες της Google

11 Το χαμηλό bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης) σχετίζεται άμεσα με την μεγαλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Αφού λοιπόν πήρατε μια εικόνα από το executive summary, μπορείτε να δείτε αναλυτικότερα παρακάτω κάθε έναν από τα 11 πολύ βασικά σημεία κατάταξης.

1 Τα backlinks παραμένουν ο νούμερο ένα παράγοντας κατάταξης

01 ΑΡΙΘΜΟΣ BACKLINKING DOMAINS B

Το ότι τα backlinks παραμένουν ακόμα και σήμερα ο νούμερο ένα παράγοντας κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης το ξέρουν μέχρι και οι πέτρες σήμερα. Οπότε μην απορείτε γιατί η ιστοσελίδα σας δεν εμφανίζετε στις μηχανές αναζήτησης ακόμα και αν έχετε ήδη δημιουργήσει τις κατάλληλες σελίδες προορισμού για τις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε.

Θα πρέπει να γίνει λίγη δουλειά ακόμα από μέρους σας και αυτή είναι να δημιουργήσετε μερικά ποιοτικά backlinks με το χέρι για κάθε μία σελίδα προορισμού με τις λέξεις κλειδιά που έχετε.

Ακόμα όμως ποιο σημαντικό από το αριθμό των εισερχόμενων backlinks είναι και τα συνδεδεμένα domain names με την ιστοσελίδα σας. Δηλαδή ο αριθμός των domain names που έχουν backlinks προς την ιστοσελίδα σας.

Αυτό το κριτήριο της διασποράς των domain name το έχουμε ήδη αναλύσει στους 200 παράγοντες SEO και έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι προτιμότερο να έχουμε ένα backlink από το ίδιο site παρά 10 backlinks και είναι προτιμότερο να εστιάσουμε τις προσπάθειες μας στο να κερδίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα backlinks μπορούμε από διαφορετικά domains παρά από το ίδιο.

Ένα πολύ καλό εργαλείο για να δείτε την διασπορά των domain names που συνδέονται με την ιστοσελίδα σας είναι το Ahrefs.

2 Το domain authority συσχετίζεται με υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης

Όσο πιο υψηλό είναι το domain authority, τόσο πιο μεγάλες πιθανότητες έχουμε να κερδίσουμε τον ανταγωνισμό στις μηχανές αναζήτησης. Στατιστικά οι ιστοσελίδες με πολύ υψηλό domain authority ξεπερνάνε σε κατάταξη τις ιστοσελίδες με χαμηλότερο domain authority.

Το domain authority δεν είναι άλλο από μια πρόβλεψη για το πόσο καλά θα πάει μια ιστοσελίδα που βρίσκεται κάτω από ένα domain name στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Το DA έχει μια κλίμακα από το 0 έως το 100.

Ο λόγος ύπαρξης του είναι γιατί η Google σταμάτησε να ανακοινώνει δημόσια το PageRank των ιστοσελίδων -το οποίο PageRank είναι πολύ σημαντικό στοιχείο κατάταξης του αλγορίθμου της Google- και το οποίο το χρησιμοποιεί μέχρι και σήμερα για να ταξινομήσει όλες τις ιστοσελίδες με βάση την σημαντικότητα τους.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το domain authority στο σχετικό άρθρο: Πως να φτιάξετε ένα authority site

3 Το περιεχόμενο που καλύπτει ένα θέμα σε βάθος μιας ιστοσελίδας, είχε πολύ καλύτερη κατάταξη

Σύμφωνα με την έγκυρη εταιρεία MarketMuse, το περιεχόμενο που αναλύει ένα θέμα σε βάθος και από όλες τις διαφορετικές οπτικές γωνίες έχει περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Σε ένα παλιότερο άρθρο μου, το Μάρκετινγκ Περιεχομένου είχα αναφερθεί στην προσπάθεια της Google να εμβαθύνει μέσω της τεχνητής νοημοσύνης σε εξαιρετικά αναλυτικά άρθρα. Έτσι δημιούργησε το Google Scholar και το Google Deep Learning που ήτανε ο προάγγελος του machine learning και της τεχνητής νοημοσύνης.

Όμως γενικά μιλώντας θα πρέπει να ξέρετε ότι η Google γίνεται κάθε χρόνο όλο και πιο σοφή και πιο έξυπνη ειδικά με την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και του ανάλογου αλγορίθμου μάθησης.

Έτσι μπορεί να διακρίνει πλέον πια άρθρα ή ποιες ιστοσελίδες έχουν κενό περιεχόμενο και ποιες έχουν όντως περιεχόμενο με ανάλυση σε βάθος και με νόημα.

4 Οι ιστοσελίδες στην πρώτη σελίδα της Google ήτανε μεγέθους κατά μέσο όρο 1,890 λέξεων

Φαίνεται ότι το όριο των 2.000 λέξεων περίπου είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης, μια καλή αφετηρία για να πιάσουμε κάποιες βασικές λέξεις κλειδιά με τα άρθρα μας ή με τις σελίδες προορισμού.

Το συμπέρασμα ότι τα άρθρα ή οι σελίδες με 2.000 λέξεις έχουν την πρωτοκαθεδρία στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google έγινε με βάση μελέτη δεδομένων από τις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης του SEMRush.

Οι σελίδες που είχαν το καλύτερο περιεχόμενο και ήτανε περίπου 2.000 λέξεις σε μέγεθος ήτανε και αυτές που τα πηγαίνανε καλύτερα στις μηχανές αναζήτησης της Google. Φαίνεται ότι το περιεχόμενο ακολουθεί σε σημαντικότητα ακόμα και σήμερα τα backlink.

5 Το https ή SSL συσχετίζονταν με τις σελίδες που είναι στην πρώτη θέση της Google

Αν και η ίδια η Google είχε επιβεβαιώσει παλαιότερα ότι η χρήση ενός SSL πιστοποιητικού για την ιστοσελίδα σας και το https γενικότερα είναι παράγοντας κατάταξης, όμως πιστεύω ότι ισχύει το αντίθετο.

Δηλαδή: οι ιστοσελίδες που είναι στην πρώτη θέση της Google έχουν SSL ως επί το πλείστον.

Αυτό συμβαίνει γιατί όλα τα μεγάλα site έχουν σε κάποιο βαθμό ανάγκη από προστασία των δεδομένων και των χρηστών τους από επιθέσεις hackers και από κακόβουλα bots λόγω της δημοτικότητας τους και έτσι έχουν φτάσει στο σημείο να αποκτήσουν πιστοποίηση SSL από την κατασκευή τους ή από ένα σημείο και μετά.

Η συμβουλή μας είναι πάντα όταν πρόκειται να δημιουργήσετε ένα καινούριο site, να χρησιμοποιείτε από την αρχή ένα SSL certificate.

6 Το Schema markup φαίνεται ότι δεν συσχετίζεται με υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές

Παρόλο που είχε γίνει πραγματικά πολύ μεγάλος ντόρος με το schema markup και πολλά άλλα παρόμοια πράγματα σχετικά με διαφορετικές ταξονομίες όπως συνταγές, αξιολογήσεις, βιβλία, μοντέλα αυτοκινήτων η πικρή αλήθεια είναι ότι δεν παίζουν κανένα απολύτως ρόλο στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Αυτό σημαίνει ότι δεν ευνοούν καθόλου την σχετικότητα μιας αναζήτησης, για παράδειγμα άμα έχουμε ειδικό schema markup για συνταγές και αναζητάμε συνταγές μαγειρικής κτλ.

Γενικά μιλώντας, οι ταξονομίες που πάνε καλύτερα στις μηχανές αναζήτησης είναι κατά σειρά προτεραιότητας και σημαντικότητας στην ταξινόμηση οι παρακάτω:

  • Σελίδες
  • Άρθρα από το blog
  • Προϊόντα
  • Κατηγορίες άρθρων
  • Κατηγορίες προϊόντων
  • Ετικέτες (tags)
  • Και όλα τα υπόλοιπα όπως, μοντέλα αυτοκινήτων, βιβλία, συνταγές κτλ.

7 Το περιεχόμενο με τουλάχιστον μια εικόνα, κερδίζει σε θέσεις το περιεχόμενο χωρίς καθόλου εικόνα

Η χρήση μια τουλάχιστον σωστής εικόνας μέσα στο περιεχόμενο είναι εξαιρετικά απαραίτητη για να εμφανιστεί η σελίδα σας στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Ωστόσο, η προσθήκη περισσότερων από μια εικόνες δεν φαίνεται να επηρεάζει περισσότερο τις μηχανές αναζήτησης.

Αρκεί δηλαδή να έχετε το ελάχιστο μια εικόνα σε κάθε άρθρο, σελίδα ή οποιαδήποτε άλλη ταξονομία για να έχετε περισσότερες πιθανότητες να πετύχετε τις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

8 Σχεδόν ελάχιστη σχέση υπάρχει μεταξύ tag keyword optimization και κατάταξης

Η σχέση μεταξύ ετικετών (keyword tags) και κατάταξης είναι ελάχιστη, γεγονός που υποδηλώνει ότι όντως η Google έχει μετακινηθεί σε μια ποιο σημασιολογική κατάταξης των ιστοσελίδων.

Παρόλα αυτά η έλλειψη χρήση τους είναι μεγάλο λάθος γιατί ακόμα και σήμερα και μάλλον για πάντα, οι ετικέτες από μόνες τους είναι λέξεις κλειδιά και ταξινομούνται κανονικά στα αποτελέσματα αναζήτησης ειδικά άμα έχετε ιστοσελίδα σε WordPress ή άλλα παρόμοια CMS.

Με τη χρήση keyword tag που είναι χαμηλής αναζήτησης ή ανταγωνιστικότητας μπορείτε να κερδίσετε μερικές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης που δεν θα έχουν οι ανταγωνιστές σας γιατί απλώς δεν σκέφτηκαν να χρησιμοποιήσουν αυτή τη λέξη κλειδί.

9 Η ταχύτητα της ιστοσελίδας μετράει πάρα πολύ

TAXYTHTA FORTOSIS KATATAKSI GOOGLE-1A

 

Σύμφωνα με στατιστικά δεδομένα από την ιστοσελίδα Alexa, οι ιστοσελίδες και γενικά οι σελίδες από τα site που φορτώνουν γρήγορα έχουν περισσότερες πιθανότητες να βγούνε στις πρώτες σελίδες της Google σε σύγκριση με τα sites που φορτώνουν αργά.

Η ταχύτητα φόρτωσης όντως είναι πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης. Το θέμα είναι πόσο γρήγορο θα πρέπει να είναι ένα site για να θεωρηθεί θεωρητικά τουλάχιστον ότι θα πιάσει την πρώτη 5άδα στη Google;

Σύμφωνα λοιπόν με την Alexa θα πρέπει να είναι κοντά στα 2 δευτερόλεπτα. Βέβαια θα μπορούσε να είναι και ακόμα ταχύτερο. Δείτε περισσότερα στο εκπληκτικό άρθρο: Πως να φτιάξετε ένα site που να φορτώνει σε 1 δευτερόλεπτο ή και λιγότερο!

10 Τα permalinks με επακριβώς τις λέξεις κλειδιά φαίνεται να βγαίνουν στις πρώτες σελίδες της Google

Σε ένα παλαιότερο βίντεο με την ονομασία SEO tip 5: Όνομα χώρου-λέξη κλειδί αναφέρομαι στα exact match domain names που ταυτίζονται με τις λέξεις κλειδιά της Google.

Το ίδιο συμβαίνει και με τα permalinks, ή τα URL για αυτό οι ειδικοί στο SEO λένε πάντα να δημιουργούμε σελίδες πλούσιες με λέξεις κλειδιά ξεκινώντας από τα permalinks που θα πρέπει να περιέχουν όσο πιο πολλές λέξεις κλειδιά γίνεται.

Παρόλο λοιπόν όλα τα Google Penguin updates το exact match anchor συνεχίζει να επηρεάζει κατά πολύ τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Δυστυχώς ή ευτυχώς για κάποιους οι αλλαγές και οι αναβαθμίσεις του αλγορίθμου της Google δεν λύνουν πάντα όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο μέσος χρήστης όταν κάνει μια αναζήτηση.

11 Το χαμηλό bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης) σχετίζεται άμεσα με την μεγαλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης

Το χαμηλό ποσοστό εγκατάλειψης συσχετίζεται με την μεγαλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Το ίδιο το bounce rate δεν αποτελεί κάποιον από τους άμεσους παράγοντες κατάταξης της Google, όμως έμμεσα επηρεάζει πολλούς από αυτούς.

Επίσης κάθε site που είναι περί οπής και είναι όντως καλοφτιαγμένο, έχει σωστά γραφικά και είναι ήδη προσαρμοσμένο απόλυτα στις ανάγκες του χρήστη για αυτό εμφανίζει αρκετά χαμηλά ποσοστά εγκατάλειψης.

Άμα έχετε ήδη εγκατεστημένα τα Google analytics, μπορείτε να δείτε ήδη τα ποσοστά εγκατάλειψης που έχετε σήμερα στην ιστοσελίδα σας και να προσπαθήσετε να τα χαμηλώσετε όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται.

Δείτε περισσότερα για την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Σχολιάστε