E-Shop SEO Μέρος Δεύτερο
Πως θα βγάλετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στην πρώτη σελίδα της Google και θα νικήσετε τον ανταγωνισμό σε 3 απλά βήματα!
Γεια σας φίλοι μου, αν και είχα αναλύσει το θέμα e-shop SEO στο προηγούμενο άρθρο, δεν αισθάνομαι ότι το έχω εξαντλήσει και θα μπορούσα να γράφω για αυτό μέρες.
Σκέφτηκα λοιπόν να το ξαναπιάσω αφού θεωρώ ότι είναι ένα καυτό θέμα της επικαιρότητας και ειδικά στο χώρο του SEO.
Αν λοιπόν σχεδιάζετε να δημιουργήσετε το πρώτο σας ηλεκτρονικό κατάστημα ή ήδη έχετε κάποιο, τότε θα πρέπει σίγουρα να διαβάσετε πολύ προσεχτικά αυτό το άρθρο.
Επίσης, πριν κάνετε οτιδήποτε, θα πρέπει να γραφτείτε στο site μου και να κατεβάσετε τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα.
Τι είναι το E-shop SEO;
Για όλους εσάς που ίσως να διαβάζετε αυτό το άρθρο πρώτη φορά, ίσως να σας κάνει εντύπωση που όλοι μιλάνε για το SEO ενώ για σας είναι ακόμα άγνωστη λέξη. Όμως δεν θα πρέπει να ανησυχείτε γιατί θα τα εξηγήσουμε όλα από την αρχή.
Το SEO αποτελεί ακρωνύμιο και σημαίνει Search Engine Optimization που στα ελληνικά σημαίνει Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης.
Το SEO έχει να κάνει δηλαδή με όλα εκείνα τα πράγματα που πρέπει να κάνετε για να ανεβάσετε την ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα της Google. Αυτό ισχύει και για το e-shop σας.
Είτε έχετε μια ιστοσελίδα, είτε ένα e-shop οι διαφορές είναι μικρές. Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να εφαρμόσετε τα ίδια πράγματα για να μπορέσετε να βελτιώσετε την ορατότητα της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης και συγκεκριμένα στη Google.
Καθημερινά δεχόμαστε όλοι μας και εσείς και εγώ έναν καταιγισμό πληροφοριών σχετικά με διάφορα εργαλεία και τεχνικές για το SEO που συνήθως μας μπερδεύουν και μας αποπροσανατολίζουν.
Όμως το SEO και στο e-shop χωρίζεται σε:
- εντός σελίδας e-shop SEO (on site SEO) και στο
- εκτός σελίδας e-shop SEO (off site SEO)
Εντός σελίδας e-shop SEO (on site SEO)
Η εντός σελίδας e-shop SEO έχει να κάνει με οτιδήποτε κάνετε στο e-shop σας για να αυξήσετε ή να μειώσετε τις θέσεις σας στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
Εκτενέστερα, η εντός σελίδας βελτιστοποίηση έχει να κάνει με κρίσιμα βήματα για την επιτυχία, όπως η καλύτερη αντίληψη της αγοράς στόχου, αναζήτηση λέξεων κλειδιών, και στρατηγική περιεχομένου.
Το θετικότερο σημείο της εντός σελίδας βελτιστοποίησης είναι ότι έχετε εσείς αποκλειστικά τον έλεγχο κατά 100%. Εάν λοιπόν το κάνετε σωστά, θα μπορέσετε να βελτιώσετε το πως οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν την σελίδα σας, ζυγίζουν τη σχετικότητα του περιεχομένου και των λέξεων κλειδιών και ταξινομούν την ιστοσελίδα σας μέσα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
H εντός σελίδας βελτιστοποίηση είναι υπεύθυνη για το 20% μόνο των αποτελεσμάτων στην Google. Για το υπόλοιπο 80% ευθύνεται το e-shop SEO εκτός σελίδας.
Η αρχή αυτή επιβεβαιώνει την άποψη ότι το SEO είναι σαν το παγόβουνο. Το τι έχετε κάνει για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google και να νικήσετε τον ανταγωνισμό το ξέρετε μόνο εσείς και η ψυχούλα σας.
Εκτός σελίδας e-shop SEO (off site SEO)
Με την πιο απλή της μορφή, η εκτός σελίδας βελτιστοποίηση είναι να αυξήσουμε τη δημοτικότητα μιας σελίδας. Η δημοτικότητα μιας σελίδας ορίζεται από των αριθμό και των τύπο των ιστοσελίδων που συνδέονται στη συγκεκριμένη σελίδα. Επίσης έχει να κάνει με το τι μπορείτε να κάνετε εκτός σελίδας για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Η πιο βασική στρατηγική εκτός σελίδας βελτιστοποίησης είναι να χτίσετε ποιοτικούς συνδέσμους (backlinks) στην σελίδα σας. Ο πιο σίγουρος τρόπος για να βγείτε πρώτοι στην Google είναι αυτός.
Όταν λέμε ποιοτικοί σύνδεσμοι εννοούμε σύνδεσμοι από σελίδες με:
- Έχουν ίσο ή μεγαλύτερο Google PageRank από τη σελίδας σας
- Έχουν παρόμοιο περιεχόμενο με την δική σας σελίδα (σχετικότητα)
- Έχουν σχετικές μετα-ετικέτες (meta-tags)
- Προέρχονται από διαφορετικές πηγές
- Έχουνε ήδη πολλά ποιοτικά sites να συνδέονται πίσω σε αυτά!
Ακόμα σημαντικότερο δεν είναι μόνο ποια sites συνδέονται με σας, αλλά πως. Πως συνδέονται αυτά τα sites σε σας είναι το κλειδί της επιτυχίας.
Το κλειδί της επιτυχίας για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google είναι ποια και με ποιο τρόπο sites συνδέονται πίσω με σας.
Μετράει η διασύνδεση με σχετικές λέξεις κλειδιά
Η διασύνδεση μέσω λέξεων κλειδιών που δείχνουν πίσω στην ιστοσελίδα σας είναι το μυστικό της επιτυχίας. Αυτές οι λέξεις κλειδιά θα πρέπει να είναι αυτές για τις οποίες θα θέλετε να βγαίνετε πρώτοι στην Google.
Για παράδειγμα:
Μπορώ να συνδεθώ με τη σελίδα http://www.paramarketing.info με 3 τρόπους:
- http://www.paramarketing.info
- ParaMarketing Blog
- Web Design
Όπως καταλάβατε, ο καλύτερος τρόπος σύνδεσης είναι ο τρίτος γιατί εμπεριέχει τις λέξεις κλειδιά σε σύνδεσμο κειμένου (contextual backlink).
Μπορείτε να δείτε την πυκνότητα των συνδέσμων κειμένου πίσω στο site ή στο e-shop σας μέσω του ahrefs.
Woocommerce και SEO
Για να πάμε σε ποιο πρακτικά θέματα, τον περασμένο Οκτώβριο του 2014, η δημοφιλέστερη πλατφόρμα κατασκευής e-shop παγκοσμίως ήτανε το Woocommerce. Με πάνω από 21% της παγκόσμιας αγοράς e-shops φαίνεται να είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού.
Το Woocommerce είναι πρόσθετο του WordPress που μετατρέπει ένα απλό site σε πανίσχυρο e-shop. Τι εννοώ με τη λέξη πανίσχυρο; Δείτε το τελευταίο e-shop που έφτιαξα.
Ο λόγος της τεράστιας δημοφιλίας του Woocommerce είναι η απλότητα του, η επεκτασιμότητα του και το τρίτο το SEO του που βασίζεται πάνω στην αρχιτεκτονική του WordPress.
Είναι γεγονός ότι από άποψη SEO, η νούμερο ένα επιλογή είναι το Woocommerce.
Δεν χρειάζεται να πω πολλά πράγματα. Το woocommerce σου δίνει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτείς τα πρόσθετα του WordPress και να επιλέξεις ένα SEO Theme το οποίο είναι συμβατό με αυτό και να χτίσεις μέσα σε λίγες μέρες ένα εκπληκτικό e-shop που θα ανταγωνίζεται το ebay, την Amazon και όλα τα πρωτοκλασάτα ηλεκτρονικά καταστήματα παγκοσμίως!
Θέλετε να φτιάξετε ένα e-shop και σκέφτεστε να πάτε σε custom εφαρμογή ή σε κάτι άλλο; Ξανασκεφτείτε το. Σκεφτείτε δύο πράγματα το κόστος και την απόδοση του που είναι άμεση συνάρτηση του SEO.
Γιατί να φτιάξετε ένα custom e-shop με 5.000 ή και 25.000€ τη στιγμή που μπορείτε να κάνετε κάποιο με καλύτερο SEO μόνο με 2.000 και 3.000€;
Άμα θέλετε να φτιάξετε e-shop, δείτε τις μοναδικές προσφορές μου για κατασκευή ιστοσελίδων και κατασκευή e-shop. Αυτή είναι η δουλειά μου και την κάνω καλά γιατί το SEO ξεκινάει από το design, από τον ίδιο τον σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας και ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Επίσης ξεκινάει από το domain name, από το hosting, από τα γραφικά και από 200 και πλέον παράγοντες SEO που λαμβάνει υπόψη της η Google.
Το SEO δεν είναι αποκομμένο από τον σχεδιασμό ιστοσελίδων
Πολλοί έχουν λανθασμένη εντύπωση για το SEO και συνήθως οι πελάτες μου με παίρνουν τηλέφωνο όταν είναι ήδη πολύ αργά. Όταν δηλαδή έχουν φτιάξει ένα ηλεκτρονικό μαγαζί ή μια ιστοσελίδα και δεν αποδίδει. Δείτε περισσότερα: 7 Μύθοι για το SEO.
Βέβαια ποτέ δεν είναι αργά μια και το SEO δεν είναι στιγμιαίο αλλά ένας διαρκής μαραθώνιος όπως και κάθε επιχείρηση.
Όμως μια λανθασμένη εντύπωση που επικρατεί γενικότερα είναι ότι το SEO είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο και είναι τελείως ανεξάρτητο από την κατασκευή ιστοσελίδων, τα γραφικά και τον προγραμματισμό.
Αυτό όμως είναι τραγικό λάθος. To SEO είναι ολιστικό και καλύπτει όλα αυτά τα θέματα όπως το πως θα πρέπει να είναι τα γραφικά από το e-shop, τις διαστάσεις των φωτογραφιών, τις περιγραφές των προϊόντων που θα πρέπει να ξεπερνάνε τις 300 λέξεις, κτλ.
Θα σας συμβούλευα ακόμα και πριν ξεκινήσετε οτιδήποτε ή είναι να επιλέξετε μια εταιρεία για να δημιουργήσετε ένα e-shop, θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν ειδικό στο SEO για να σας καθοδηγήσει από την αρχή. Δεν φωτογραφίζω τον εαυτό μου, όμως μπορείτε να με πάρετε ένα τηλέφωνο και να με ρωτήσετε οτιδήποτε στο 6972.364.387!
E-shop SEO και High Traffic Formula
Όμως είναι πολύ απλό να κάνετε SEO σε ένα e-shop. Στο προηγούμενο άρθρο High Traffic Formula: Πως να πάρετε χιλιάδες επισκέπτες στο site σας! σας δείχνω έναν πολύ απλό και εύκολο τρόπο για να πάρετε χιλιάδες επισκέπτες στο e-shop σας αλλά και να βελτιώσετε δραματικά το SEO του και να ανεβείτε στη Google.
Η επονομαζόμενη High Traffic Formula είναι πάρα πολύ απλή και αποτελείτε από 3 βήματα που ο καθένας μπορεί να κάνει. Αυτά είναι:
1. Ανεβάζω ένα νέο προϊόν στο e-shop μου
2. Δημοσιεύω το προϊόν στο e-shop μου
3. Κοινοποιώ το προϊόν στα social media
Τόσο απλά. Όλοι μπορούν να το κάνουν, επομένως όλοι μπορούν να αποκτήσουν ανάλογα με την αγορά στόχο τους ασταμάτητη επισκεψιμότητα στο e-shop τους.
Κουφαθήκατε; Μάλλον όσοι ανεβάζουν χιλιάδες προϊόντα με RSS Feeds τραβάνε τα μαλλιά τους, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Αυτό κάνω εδώ και χρόνια για αυτό και όλα μου τα site και τα e-shop που δημιουργώ είναι βιώσιμα.
1. Ανεβάζω ένα νέο προϊόν στο e-shop μου
Στην αρχή της δημιουργίας ενός e-shop, κανείς δεν σας ξέρει. Θα πρέπει λοιπόν να γίνετε γνωστοί. Για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει να γράφετε μια περιγραφή τουλάχιστον 300 λέξεων και παραπάνω για κάθε προϊόν που δημοσιεύετε. Στην περιγραφή θα πρέπει να περιλαμβάνετε και μια καλή φωτογραφία κατά προτίμηση οριζόντια.
Θα πρέπει να γράφετε σε απλή γλώσσα για να σας καταλαβαίνουν όλοι, με πλήρη στοίχιση και να παραπέμπετε τους επισκέπτες στις σελίδες εγγραφής ή στις σελίδες μετατροπής μέσα στο site σας.
Καλό θα ήταν να είχατε και συνδέσμους προς άλλα ποιοτικά site ή ηλεκτρονικά καταστήματα ή ηλεκτρονικά περιοδικά. Οι σύνδεσμοι προς άλλα ποιοτικά sites δεν θα διώξουν τους επισκέπτες σας, αλλά θα σας βοηθήσουν να φέρετε και άλλο κόσμο από τη Google.
Το να συνδέεστε με άλλα ποιοτικά site σας βοηθάει από άποψη SEO.
2. Δημοσιεύω το προϊόν στο e-shop μου
Αφού ανεβάσατε το προϊόν στο e-shop σας, το επόμενο βήμα είναι να το δημοσιεύσετε χωρίς καθυστέρηση. Χρειάζεστε ένα τουλάχιστον προϊόν κάθε μέρα για τις επόμενες εκατό ημέρες για να πάρετε το κολάι και να αποκτήσετε την πρώτη επισκεψιμότητα.
Μην φοβάστε να εκτεθείτε. Η μαζική έκθεση είναι το μυστικό της επιτυχίας. Με την μαζική έκθεση, γίνεστε γνωστός σε όλο και περισσότερο κόσμο. Αυτοί που θα σας δουν θα σας θυμούνται ανάλογα με το πόσες φορές σας είδανε.
Οπότε η επανάληψη και η συνεχής έκθεση θα σας φέρει τους πρώτους σας πελάτες. Δείτε περισσότερα: Superstar Marketing 2.
Όλοι οι πετυχημένοι έχουνε περάσει τον ίδιο φόβο της δημοσιότητας. Όμως για να αποκτήσετε κάποιο κοινό θα πρέπει να σας δούνε εσάς και την ιστοσελίδα σας με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας χιλιάδες άτομα και όχι μόνο μια φορά.
3. Κοινοποιώ το προϊόν στα social media
Το τρίτο βήμα είναι να κοινοποιήσετε το άρθρο σας σε όλα τα social media που έχετε προφίλ. Αν δεν έχετε σε όλα αυτά προφίλ, τότε θα χρειαστεί να δημιουργήσετε. Μην βιάζεστε. Πάρτε όσο χρόνο χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό προφίλ που να είναι ολοκληρωμένο και επαγγελματικό.
Οι μαζικές κοινοποιήσεις έχουνε έναν διπλό σκοπό:
- Να σας φέρουν κόσμο από όλα τα ζωντανά social media και
- Να σας ανεβάσουν στην πρώτη σελίδα της Google, να σας βοηθήσουν στο SEO δηλαδή δημιουργώντας backlinks.
Μην υποτιμάτε τη δύναμη των social media και την δύναμη του SEO.
Το SEO λειτουργεί σωρευτικά. Με κάθε μια κοινοποίηση, ρίχνετε μια ψήφο στην Google και βελτιώνετε την ορατότητα της ιστοσελίδα σας προς τις μηχανές αναζήτησης.
Και αφού λοιπόν διασκέδασα τις εντυπώσεις και έδιωξα κάθε σκοτεινή σκέψη γύρω από το SEO, φαντάζομαι ότι όλοι θα συμφωνήσουν ότι για να κάνετε τα τρία παραπάνω βήματα είναι πολύ απλό.
Όλοι θα συμφωνήσετε ότι είναι εύκολο όμως λίγοι θα το κάνουν. Γιατί; Γιατί χρειάζεται πολύ δουλειά και αυτό είναι αλήθεια γιατί και το SEO από το e-shop βασίζεται στο περιεχόμενο.
E-shop SEO και περιεχόμενο
Οι μηχανές αναζήτησης είναι κειμενοκεντρικές και κειμενοστραφής. Διαβάζουν μόνο κείμενο δηλαδή και όχι κώδικα με την έννοια του κώδικα προγραμματισμού. Δυστυχώς δεν είναι αντικειμενοστραφής όπως οι βασικές γλώσσες του ΙΝΤΕΡΝΕΤ και εκεί γίνονται τα μεγαλύτερα λάθη στο SEO.
Τελικά πώς δουλεύουν οι μηχανές αναζήτησης και συγκεκριμένα η Google;
Δείτε περισσότερα: Πώς να φτιάξτε μια ιστοσελίδα με επικό περιεχόμενο
“Η Google είναι μια μηχανή αναζήτησης που κατηγοριοποιεί τα πιο σχετικά με την αναζήτησή σας αποτελέσματα στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ και σας επιστρέφει το πιο ποιοτικά και σχετικά αποτελέσματα με βάση το κείμενο, τη δημοτικότητα και την αυθεντία της σελίδας.„
Όσο πιο σχετική, πιο ποιοτική, κατατοπιστική και χρήσιμη είναι η σελίδα σας σε αυτό που αναζητάει ο χρήστης και νομίζει η Google, τόσο πιο ψηλά είστε στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τον αλγόριθμο της Google κατεβάζοντας τον οδηγό SEO Πρώτη Σελίδα ή πηγαίνοντας στη σελίδα Google Εργαλεία για Webmasters
Αυτός λοιπόν είναι και ο λόγος που επιμένω στις μεγάλες περιγραφές στα προϊόντα. Οι κριτικές στα προϊόντα ειδικά οι εκτενείς συμβάλλουν και αυτές πολύ στην αύξηση του κειμένου. Επίσης βοηθάει να ευνοήσετε τη δημιουργία θετικών κριτικών και σχολίων μέσα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Αυτό σημαίνει ότι όσο πιο πολλοί πελάτες αφήνουν μια κριτική ή ένα σχόλιο μέσα στο e-shop, εσείς ανεβαίνετε στη Google. Προσοχή, δεν έχει σημασία αν το σχόλιο είναι θετικό ή αρνητικό, αρκεί να υπάρχει.
Ξέχασα Κάτι;
Σίγουρα, όμως θα ήθελα και την συμμετοχή σας αφήνοντας ένα σχόλιο κάτω από το άρθρο με τη γνώμη σας. Η γνώμη σας μετράει και είναι πολύ σημαντική για μένα. Άμα θέλετε να με ρωτήσετε κάτι, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο 6972.364.387.
Άμα σας άρεσε το άρθρο θα ήθελα να το κάνετε share, like, tweet ή pin, δεν χάθηκε και ο κόσμος να το συστήσετε και σε άλλους! Σας ευχαριστώ που με διαβάσατε.
Δείτε περισσότερα για το E-shop SEO:
- SEO Strategy for Small Businesses: Looking at Long-Tail Keywords
- SEO Google Μάθημα 1– Βελτιστοποίηση Εντός Σελίδας
- SEO Google: Μάθημα 2 – Βελτιστοποίηση Εκτός Σελίδας
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!