SEO ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (SEO Athens)
Μάθετε τα πάντα γύρω από το SEO στην Αθήνα και γενικά το τοπικό SEO
Καλησπέρα φίλοι μου, σίγουρα θα αναρωτιέστε πως γίνεται κάποιες ιστοσελίδες να βγαίνουν για τοπικές λέξεις κλειδιά πολύ ψηλά στην Google.
Για παράδειγμα άμα πατήσετε στη Google ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΑΘΗΝΑ ή ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΑΘΗΝΑ ή κάποια παρόμοια γεωγραφική αναζήτηση θα δείτε κάποιες τοπικές επιχειρήσεις ή τοπικές ιστοσελίδες να φιγουράρουν στην πρώτη σελίδα της Google.
Είμαι σίγουρος πως μετά τα πρώτα ανάμεικτα συναισθήματα που θα νιώσατε βλέποντας τους ανταγωνιστές σας να είναι στην πρώτη σελίδα τη στιγμή που εσείς ίσως να μην εμφανίζεστε πουθενά, να πρυτάνευσε η λογική και να σκεφτήκατε αυτόματα τι χρειάζεται να κάνετε για να βγείτε και εσείς στις ίδιες θέσεις ή και λίγο ψηλότερα από αυτές.
Άμα είστε λοιπόν αποφασισμένοι να κάνετε ότι χρειάζεται για να κατακτήσετε την τοπική σας αγορά μέσα από το ίντερνετ, διαβάστε παρακάτω.
Ζητήστε τώρα μια προσφορά σήμερα για προώθηση ιστοσελίδας στην Αθήνα
Ζητήστε προσφορά προώθησης ιστοσελίδας
Τι είναι το τοπικό SEO;
Το τοπικό SEO είναι να αποκτήσετε υποψήφιους πελάτες και επισκέπτες από την τοπική σας αγορά οι οποίοι κάνουν τοπικές αναζητήσεις στην Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης.
Προσωπικά θα αναφερθώ στη Google η οποία έχει αναγάγει το τοπικό SEO σε επιστήμη ειδικά μετά από το Pigeon Update που εισήχθηκε τον Ιούλιο του 2014 για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες αναζήτησης της τοπικής αγοράς.
Οι τοπικές αναζητήσεις με την άνοδο της χρήσης του ίντερνετ έχουν πολλαπλασιαστεί και ολοένα και περισσότεροι χρήστες του ίντερνετ αναζητάνε υπηρεσίες και προϊόντα στην τοπική αγορά.
Μάλιστα μερικές κατηγορίες επαγγελματιών και καταστημάτων δουλεύουν αποκλειστικά με το τοπικό SEO, πράγμα που τους καθιστά 100% εξαρτημένους από αυτό.
Το τοπικό SEO μπορεί να το δείτε πολλές φορές να αναφέρεται και ως local SEO ή γεωγραφικό SEO
Επαγγελματίες και επιχειρήσεις που εξαρτώνται από το τοπικό SEO
Η Google δεν έχει αλλάξει ριζικά τη διαφήμιση στον κόσμο, αλλά έχει μετατρέψει την διαφημιστική αγορά σε κάτι ανώτερο και πολύπλοκο.
Μερικά από τα επαγγέλματα που εξαρτώνται 100% από το τοπικό SEO είναι και τα παρακάτω:
- Υδραυλικοί
- Τεχνικές εταιρείες
- Ηλεκτρολόγοι
- Ψυκτικοί
- Εταιρείες αποφράξεων
- Συμβολαιογράφοι
- Γυψοσανίδες
- Δικηγόροι
- Λογιστές
- Οικονομολόγοι
- Φοροτεχνικοί
- Οδοντίατροι
- Γυναικολόγοι
- Κομμωτήρια
- Ταμειακές μηχανές
- Catering
- Delivery
Και ακολουθούν πλήθος άλλων επαγγελμάτων που προστίθενται κάθε μέρα και ο κατάλογος συνεχώς αυξάνεται και θα αυξάνεται όσο αυξάνεται η διείσδυση του κόσμου στις νέες τεχνολογίες και το ίντερνετ.
Προσέξτε δεν αναφέρω όσο αυξάνεται η διείσδυση των νέων τεχνολογιών στον κόσμο, αλλά όσο αυξάνεται η διείσδυση του κόσμου στις νέες τεχνολογίες, γιατί από μόνες τους οι νέες τεχνολογίες δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα αν δεν υπάρχει ο κόσμος που θα τις ψάξει και θα τις χρησιμοποιήσει.
Αν η επιχείρηση ή το κατάστημα σας εξαρτάται από την τοπική αγορά και τα τελευταία χρόνια βλέπετε το πελατολόγιο σας να βαίνει μειούμενο, τότε θα πρέπει να λάβετε τα μέτρα σας γιατί δεν είναι μόνο η κρίση που έχει ρίξει τις πωλήσεις και τον τζίρο σας αλλά και ο ανταγωνισμός που προέρχεται από το ίντερνετ.
Άμα λοιπόν έχετε καταλάβει ότι χάνετε τη μάχη και ότι θα πρέπει να αναλάβετε δράση άμεσα, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα και να την βελτιστοποιήσετε για να έχει τοπικό SEO ή local SEO.
7 Συμβουλές για να βελτιώσετε το τοπικό SEO
Άμα η επιχείρηση σας έχει έδρα στην Αθήνα ή σε κάποια άλλη περιοχή της Ελλάδος και έχει άμεση εξάρτηση από την τοπική αγορά, τότε θα πρέπει άμεσα να στοχεύσετε στο τοπικό SEO και να κάνετε όλες τις απαραίτητες διορθώσεις στην ιστοσελίδα σας για να βγείτε με τις τοπικές λέξεις κλειδιά που σας αφορούν.
Προσοχή γιατί όλες οι συμβουλές που δίνω παρακάτω προϋποθέτουν ότι έχετε ήδη μια ιστοσελίδα ή ένα eshop που όμως ασχέτως άμα έχει φυσική έδρα εξαρτάται άμεσα από την τοπική αγορά ή τις τοπικές αγορές.
1 Καταχωρήστε την ιστοσελίδα σας στο Google My Business
Μπορείτε να κάνετε την αίτηση σας δωρεάν στο πρόγραμμα Google My Business και φυσικά να περάσετε όλα τα στοιχεία της επιχείρησης σας καθώς και την ιστοσελίδα σας.
Όσο αναλυτικότερη περιγραφή κάνετε στο Google My Business -πρώην Google Local ή Google Places, τόσο το καλύτερο για εσάς, για να εμφανίζεστε στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Φροντίστε να ανεβάσετε κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο και γενικά να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη παρουσίαση της επιχείρησης σας.
2 Τοποθετήστε τα στοιχεία επικοινωνίας στη σελίδα επικοινωνίας σωστά
Το ζητούμενο δεν είναι να σας δουν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας ότι είστε στην περιοχή τους, αλλά και οι μηχανές αναζήτησης. Έτσι θα πρέπει να γράψετε αναλυτικά τη διεύθυνση σας, την περιοχή σας, το τηλέφωνο σας με κείμενο και όχι με εικόνες καθώς και το ωράριο λειτουργίας.
Βοηθάει επίσης να προσθέσετε και άλλα στοιχεία όπως έναν Google Map, έναν χάρτη δηλαδή καθώς και οδηγίες για το πως θα έρθει κάποιος στο μαγαζί σας.
Το ωράριο λειτουργίας είναι must και θα σας βοηθήσει να συμπληρώσετε το όριο των 300 λέξεων ανά σελίδα που είναι το ελάχιστο που απαιτείτε από τις μηχανές αναζήτησης για να διατηρήσετε τη θέση σας ή και να την αυξήσετε.
Σελίδες με λιγότερες από 300 λέξεις κείμενα έχει παρατηρηθεί ότι έχουν μικρότερη ορατότητα στη Google και γενικά στις μηχανές αναζήτησης.
Θυμηθείτε τον όρο ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης γιατί θα τον ξανασυναντήσουμε πολλές φορές και σε άλλα άρθρα αλλά και γιατί είναι πάρα πολύ σημαντικός για την βιωσιμότητα της επιχείρησης σας.
3 Τοποθετήστε τις λέξεις κλειδιά με το γεωγραφικό SEO στρατηγικά
Αυτό θα πει ότι αν η λέξη κλειδί σας είναι το SEO ΑΘΗΝΑ, τότε θα πρέπει να τοποθετήσετε αυτή τη λέξη κλειδί ή όποια άλλη λέξη κλειδί έχετε στρατηγικά μέσα στην ιστοσελίδα σας.
Θα πρέπει να βάλετε τη λέξη κλειδί (SEO ΑΘΗΝΑ ή SEO Athens) στις παρακάτω θέσεις:
- Στο URL
- Στους τίτλους
- Στο σώμα κειμένου της σελίδας
- Στο σώμα κειμένου της σελίδας με bold
- Στο σώμα κειμένου της σελίδας και συγκεκριμένα με κεφαλίδα H1, H2, H3
- Στο alt text της εικόνας καθώς και στο όνομα του αρχείου της εικόνας που έχετε
- Στα meta keywords
- Στις ετικέτες ή meta tags
- Στο Snippet ή στην μέτα περιγραφή
Μόνο εφόσον έχετε τοποθετήσει τη λέξη κλειδί για την οποία στοχεύετε στη σελίδα που έχετε δημιουργήσει για αυτήν, τότε μόνο μπορείτε να προχωρήσετε στο παρακάτω βήμα το οποίο είναι να δημιουργήσετε backlinks προς τη σελίδα αυτήν με τις λέξεις κλειδιά.
4 Δημιουργήστε μερικά backlinks με τη λέξη κλειδί
Τα backlinks θα πρέπει να γίνονται με το χέρι και θα πρέπει να είναι στα ποιο ποιοτικά sites με το μεγαλύτερο domain authority που μπορείτε να βρείτε.
Θα πρέπει να δημιουργήσετε τουλάχιστον 20 backlinks με τη λέξη κλειδί που επιθυμείτε να βγείτε στη Google για να προχωρήσετε στην επόμενη λέξη ή στην επόμενη περιοχή στόχευσης.
Το τοπικό SEO, όπως και όλο το SEO γενικότερα είναι επίπονο, κουραστικό και χρονοβόρο.
Η εύρεση των κατάλληλων και σχετικών ιστοσελίδων με υψηλό Page Rank είναι ένας άλλος πονοκέφαλος που δυστυχώς δεν μπορείτε να αποφύγετε εκτός και αν αναθέσετε αυτή την υπηρεσία σε κάποιο γραφείο SEO.
Πολλές φορές θα χρειαστεί περισσότερα από 100 ποιοτικά backlinks για να ανεβείτε στην πρώτη σελίδα της Google για μια συγκεκριμένη λέξη κλειδί και ίσως να απαιτηθεί περισσότερο από 3 μήνες.
5 Δώστε τουλάχιστον ένα εξερχόμενο backlink με τη λέξη κλειδί
Μπορεί έτσι να ανεβάσετε άθελα σας και άλλα ανταγωνιστικά site με το δικό σας αλλά αυτό το στρατήγημα πιάνει στο τοπικό SEO γιατί έτσι στέλνετε ένα σήμα σχετικότητας στην Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης.
Όσο πιο ποιοτικό είναι το site ή τα site με τα οποία διασυνδέεστε, τόσο πιο ισχυρό σήμα ποιότητας δίνεται.
Να ξέρετε ότι η Google μετράει με ποια γειτονιά ιστοσελίδων σε εισαγωγικά συνδέεται το site σας και το αξιολογεί ανάλογα με βάση τα εισερχόμενα και τα εξερχόμενα backlinks.
6 Στοχεύστε μόνο σε μία τοπική λέξη κλειδί ανά σελίδα
Στοχεύστε μόνο σε μία τοπική λέξη κλειδί ανά σελίδα για καλύτερα αποτελέσματα. Μην μπερδεύετε τις μηχανές αναζήτησης, τοποθετώντας 10 διαφορετικές λέξεις κλειδιά σε μια σελίδα από το site σας και ειδικά στην πρώτη σελίδα.
Έχετε το περιθώριο να δημιουργήσετε και άλλες σελίδες με τις λέξεις κλειδιά στη συνέχεια και να γράψετε διαφορετικά κείμενα και να χρησιμοποιήσετε διαφορετικές φωτογραφίες.
Κατόπιν επαναλάβετε την ίδια διαδικασία με τα εισερχόμενα και τα εξερχόμενα backlinks.
7 Γράψτε μοναδικά κείμενα και περιγραφές για κάθε τοπική λέξη κλειδί
Μπορεί το άρθρο που διαβάζετε να έχει θέμα το SEO στην Αθήνα (SEO Athens) ή να λεγότανε τοπικό SEO, όμως άμα γράψω και ένα παραπλήσιο άρθρο για το SEO στην Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να γράψω τελείως διαφορετικά πράγματα και φυσικά μοναδικά κείμενα.
Δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να έχουμε διπλό περιεχόμενο σε κάθε σελίδα κάνοντας copy paste την μία με την άλλη και απλώς να αλλάζουμε τα ονόματα, τους τίτλους και τις φωτογραφίες.
Όπως είπα και προηγουμένως, το SEO που γίνεται με το χέρι και όχι με μηχανικές μεθόδους, το white hat SEO δηλαδή χρειάζεται πολύ κόπο και πολύ χρόνο και δεν γίνεται σε μία μέρα να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google εκτός και αν στοχεύετε με φράσεις κλειδιά.
Στην αρχή θα αργήσετε να δείτε τους κόπους σας να αποδίδουν γιατί όπως και κάθε πράγμα, έτσι και το τοπικό SEO έχει την δική του καμπύλη μάθησης.
Η καμπύλη μάθησης είναι ιδιαίτερα αργή στο σκαρφάλωμα της όμως στο μέλλον τα αποτελέσματα της δουλειάς που έχετε κάνει φαίνονται και θα καταφέρετε να δρέψετε καρπούς.
SEO Athens Αντί επιλόγου
Θα μπορούσα να γράψω πολύ περισσότερα για το SEO στην Αθήνα (SEO Athens) που φυσικά είναι ένα φλέγον θέμα σήμερα, αλλά θα ήθελα από την άλλη να κρατήσω το κείμενο σε λογικά επίπεδα αφομοίωσης για να μην σας δώσω παραπάνω πληροφορία και ανάλυση από αυτήν που μπορείτε να προσλάβετε αυτή τη στιγμή.
Σας εύχομαι καλή επιτυχία!
Δείτε περισσότερα για το SEO στην Αθήνα (SEO Athens):
- Local SEO checklist
- SEO : Hosting σε Ελληνικό server
- Google και οι 200 παράγοντες SEO
- ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ SEO ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ
Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας
Ζητήστε προσφορά κατασκευής ή προώθησης ιστοσελίδας
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.