5 Τάσεις στη Google μετά το SEO Conference 2019 Chiang Mai
Μάθετε τι πρέπει να κάνετε για να είστε την πρώτη θέση της Google το 2020!
Γεια σας φίλοι μου, αυτή την φορά από την Chiang Mai, μια πόλη βόρεια της Ταϊλάνδης με μεγάλη ιστορία και πολύ καλό κλίμα, όπου κάθε χρόνο μαζεύονται οι κορυφαίοι ειδήμονες του SEO για να ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με το τι θα γίνει στον χώρο μας την επόμενη χρονιά, το 2020.
Μπορεί για τους περισσότερους αυτό να μοιάζει λίγο εξωτικό και μυθικό, αλλά η πραγματικότητα του SEO είναι ίδια για όλους, γιατί όλοι μας έχουμε να αντιμετωπίσουμε έναν κοινό σύμμαχο και έναν κοινό εχθρό, την Google.
Για να μην πέσετε στις μηχανές αναζήτησης, το 2019 και να διατηρήσετε τις θέσεις σας και το 2020 και να αυξήσετε την οργανική σας επισκεψιμότητα, θα πρέπει να διαβάσετε αυτό το το άρθρο.
Πριν όμως προχωρήσετε παρακάτω, θα σας συμβούλευα να εγγραφείτε στο SEO Newsletter μου που είναι εντελώς δωρεάν και να αποκτήσετε τον οδηγό SEO.
1 Η Google έχει μετατραπεί σε μηχανή απαντήσεων
Άμα έχετε παρατηρήσει κάνοντας μια αναζήτηση στη Google, θα πάρετε πίσω και κάποιες άλλες συναφείς αναζητήσεις που παρουσιάζονται ως ερωτήσεις.
Για παράδειγμα άμα κάνω μια αναζήτηση με τον όρο backlinks, λίγο πιο κάτω από το πεδίο αναζήτησης θα δω και τις Άλλες ερωτήσεις χρηστών που εμφανίζονται σαν καρτέλες με παρόμοιες αναζητήσεις.
Αν και κάθε κλικ πάνω στην καρτέλα δεν μας πηγαίνει πλέον στην ιστοσελίδα που έχει αυτή την απάντηση, αλλά ανοίγει μια καρτέλα στη Google, αυτό πιάνεται ως κλικ και ως επίσκεψη στην ιστοσελίδα.
Η Google προσπαθεί με κάθε τρόπο να κρατήσει τον χρήστη σε αυτήν ώστε να μεγιστοποιήσει τα έσοδα της από την προβολή των διαφημίσεων στα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης.
Και επιτυγχάνει αυτόν τον στόχο της προβάλλοντας ερωτήσεις που ίσως σας ενδιαφέρουν σχετικά με το θέμα που αναζητάτε.
Το ερώτημα τώρα είναι:
Πώς θα αυξήσετε τις θέσεις σας και την οργανική σας επισκεψιμότητα από τη Google;
Η απάντηση είναι απλή:
Δομήστε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας σε μορφή ερωτήσεων, σε μορφή FAQ δηλαδή. Το FAQ για όσους δεν το γνωρίζουν είναι οι Συχνές ερωτήσεις.
Για παράδειγμα άμα αυτή τη στιγμή το άρθρο μας είναι το SEO Conference Chiang Mai 2019, θα πρέπει να έχω μια κεφαλίδα H1 με αυτόν τον τίτλο, μια φωτογραφία και στη συνέχεια να δομήσω τις παραγράφους με με κεφαλίδα H2 και να είναι ως εξής:
Τι είναι το SEO Conference Chiang Mai;
Πώς θα πάω στο SEO Conference Chiang Mai;
Γιατί να πάτε στο SEO Conference Chiang Mai;
Πόσο σημαντικό είναι το SEO Conference Chiang Mai;
Τι θα δείτε στο SEO Conference Chiang Mai;
Γιατί μου άρεσε ή δεν μου άρεσε το SEO Conference Chiang Mai
Φροντίστε να απαντήσετε στις πιο καλές ερωτήσεις που θέτουν οι χρήστες στη Google, και που μπορείτε να τις βρείτε κάνοντας μια αναζήτηση στη Google με την λέξη κλειδί.
Για παράδειγμα στον όρο αναζήτησης backlinks στην εικόνα μας δίνει η Google 4 προτεινόμενες ερωτήσεις:
What is a backlink on a website?
What are SEO backlinks examples?
What does backlinks mean in SEO?
How do I get seo backlinks?
Απλό δεν είναι; Μετά θα πρέπει να γράψετε ένα επικό άρθρο 2.000 λέξεων που θα απαντάτε σε αυτές τις 4 ερωτήσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
2 Τα backlinks θα εξακολουθούν να είναι ο νούμερο ένα παράγοντας κατάταξης
Και μια και μιλώντας για backlinks, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι όσες προσπάθειες και αν έχει κάνει η Google για να απομονώσει τον αλγόριθμο της από τα backlinks, άλλο τόσο τα χρησιμοποιεί ως πρωτεύον σήμα κατάταξης.
Σύμφωνα με τον Βίκτωρ Καρπένκο, μετά από το χτίσιμο ενός εκατομμυρίου και πλέον backlinks στον κλάδο του online casino, θεωρεί ότι τα backlinks παραμένουν ως η νούμερο ένα στρατηγική SEO εφόσον όλα τα άλλα παραμένουν σταθερά (ceteris paribus) και θεωρεί ότι αυτό δεν θα αλλάξει στη Google τόσο για το 2019 όσο και για το 2020.
Θέλετε λοιπόν να πετύχετε στο SEO και να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Δεν έχετε παρά να ζητήσετε μια προσφορά για υπηρεσίες SEO, εκτός και άμα θέλετε να περάσετε μόνοι σας ατέλειωτες νύχτες ψάχνοντας να βρείτε νέες ιστοσελίδες για να δημιουργήσετε ποιοτικά backlinks.
Τώρα το ερώτημα είναι; Είναι όλα τα backlink ίδια για τη Google;
Η απάντηση είναι όχι.
Όσο πιο ποιοτικά είναι τα backlink που χτίζετε τόσο πιο λίγα θα χρειαστείτε για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google.
3 Το τεχνικό SEO είναι απαραίτητο πριν ξεκινήσετε το link building
Και πάμε σε μια συμβουλή που μας την έδωσε στο εκπληκτικό συνέδριο στην Chiang Mai, ο βασιλιάς του τεχνικού SEO, ο Barry Adams.
Ο Barry λοιπόν έχει καταφέρει να διορθώσει ανεξήγητα σφάλματα στη Google από μεγάλες ιστοσελίδες όπως της Deutche Welle που την έριξαν στη Google και να καταφέρει να ανακτήσει την χαμένη οργανική επισκεψιμότητα σε χρόνο ρεκόρ.
Βέβαια δεν χρειάζεται να είστε σούπερ ειδικός στο τεχνικό SEO για να καταλάβετε τι πρέπει να κάνετε για να μην πέσετε στη Google μετά από μια αλλαγή που ίσως να κάνετε στην ιστοσελίδα σας, αρκεί να έχετε στήσει της ιστοσελίδας σας σύμφωνα με τις βασικές αρχές του τεχνικού SEO και να μην έχετε μπλοκάρει τις αράχνες της Google από το να δουν την ιστοσελίδα σας.
Πάλι πριν βγείτε στον αέρα με ένα νέο site, θα πρέπει να έχετε ελέγξει το τεχνικό σας SEO με κάποιο ειδικό λογισμικό όπως το Website Auditor της SEO Powersuite.
Άμα πάλι σας φαίνεται η διαδικασία βουνό, καλό θα ήταν να ζητήσετε την συνδρομή ενός ειδικού στο SEO.
Μην ξεχνάτε ότι ένα λάθος στο τεχνικό SEO της ιστοσελίδας σας θα σας στοιχίσει χιλιάδες ευρώ, ενώ μια μικρή επένδυση θα σας γλιτώσει από τα χειρότερα.
4 To Blogger Outreach σαν στρατηγική SEO δεν αποδίδει πλέον
Εντύπωση μου έκανε μια κυρία από την Αγγλία, η Stacey MacNaught, που ανέβηκε στο βήμα για να μας εξηγήσει πως δουλεύει για αυτήν η στρατηγική του blogging outreach.
Όσοι δεν το ξέρετε, το blogging outreach είναι να βρίσκω άλλους bloggers στο ίντερνετ και να τους στέλνω email με στόχο να δημοσιεύουν κάποιο άρθρο μου με στόχο την απόκτηση κάποιου backlink προς το site μου.
Η ίδια η Stacey ακολουθεί αυτήν την στρατηγική SEO με επιτυχία τα τελευταία 10 χρόνια με μεγάλο κόστος όμως, αφού κατά μέσο όρο χρειάζεται 71 ώρες εργασίας για 41 backlinks!
Καθόλου αποδοτική στρατηγική και μάλλον ακριβή, αφού ανά πάσα στιγμή κινδυνεύετε να χάσετε τα backlinks που έχετε με τόσο κόπο και τόση δυσκολία αποκτήσει μια και τα blogs που τα φιλοξενούν μπορούν να τα κόψουν ανά πάσα στιγμή.
Και πιστέψτε με δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας από το να χάσει τα backlinks που έχει με ρυθμό μεγαλύτερο από ότι μπορεί να τα ανακτήσει.
Πραγματικά δεν ενθουσιάστηκα καθόλου και το το blogger outreach είναι μια μέθοδος που δεν την συστήνω σε κανέναν.
5 Η Google δεν μπορεί να διαβάσει το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας ακόμα και με την τεχνητή νοημοσύνη
Τέλος μια από τις πιο αστείες παρουσιάσεις στο CMSEO 2019 ήταν του Kyle Roof, πρώτην δικηγόρου στο Λος Άντζελες ο οποίος εγκατέλειψε την μάλλον ανιαρή σταδιοδρομία του για να ασχοληθεί με το SEO ανοίγοντας ένα SEO Agency.
Στην παρουσίαση του ο Kyle μας έδειξε πως ανέβηκε στην πρώτη θέση της Google με μια ιστοσελίδα που είχε ως περιεχόμενο τα Lorem Ipsum. Τα αλαμπουρνέζικα που χρησιμοποιούμε πολλές φορές για να γεμίσουμε ένα άδειο site με περιεχόμενο.
Τα lorem ipsum είναι το dummy content που χρησιμοποιείται στην τυπογραφεία και στην κατασκευή ιστοσελίδων εδώ και 2.000 χρόνια. Τέσπα.
Ας πάμε στο δια ταύτα, ο Kyle Roof κατάφερε να ξεγελάσει την Google και να βγει στην πρώτη θέση της Google σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά στην Αμερική με τοπικό SEO, και να μείνει εκεί μέχρι που ένας δημοσιογράφος τον ανακάλυψε και έγραψε για αυτόν σε μια ενημερωτική ιστοσελίδα και η Google τον απέκλεισε από τα αποτελέσματα αναζήτησης σχεδόν άμεσα (manual action).
Το συμπέρασμα είναι ότι ο αλγόριθμος της Google είναι απλός ένας αλγόριθμος και δεν μπορεί να εξομοιώσει την ανθρώπινη νοητική ικανότητα. Επίσης έχει αρκετά κενά και τρύπες που μάλλον αναμένεται η Google να καλύψει μέσω των συχνών της αναβαθμίσεων.
Η Google κάνει αναβάθμιση του αλγορίθμου σχεδόν κάθε μήνα. Μιλάμε για μεγάλες αναβαθμίσεις και όχι για τις εβδομαδιαίες αναβαθμίσεις της Δευτέρας.
Τώρα θα μου πείτε όλοι εσείς που ασχολείστε με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας καθημερινά και εντατικά ότι έχετε λίγο ξενερώσει με την παραπάνω ιστορία. Όμως φανταστείτε να βγαίνετε στην πρώτη θέση της Google με μια ιστοσελίδα χωρίς περιεχόμενο;
Σίγουρα δεν θα βρείτε κανέναν καινούριο πελάτη.
Άρα και το περιεχόμενο μετράει για να πετύχετε κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google αλλά και να αποκτήσετε καινούριους πελάτες.
Chiang Mai SEO Conference Highlights
Ο φίλος μου ο Κλάρκ, δεν είναι το πραγματικό του όνομα αυτό είναι ειδικός στο SEO για μια μεγάλη εταιρεία παραγωγής φωτοβολταικών και είναι ο μοναδικός που ήξερε λίγα ελληνικά σε όλο το συνέδριο!
Μάλιστα μου εκμυστηρεύτηκε ότι τα ελληνικά είναι εύκολα γιατί τα έμαθε μέσα από τους μαθηματικούς τύπους που διδάχτηκε στο Πανεπιστήμιο στην Shandong.
Και φυσικά όπως σε κάθε μεγάλο συνέδριο, δεν έλειπαν και οι αιθέριες υπάρξεις. Τοπικές καλλονές από την Chiang Mai με το βελούδινο δέρμα λευκό σαν πορσελάνη, τα σχιστά μάτια τους και της πολύ ευγενική συμπεριφορά τους.
Για όσους δεν το ξέρουν ακόμα, ο πραγματικός λόγος που επισκέφτηκα το συνέδριο ήταν αυτά τα 8 μικρά και πανέμορφα γκομενάκια.
Φίλοι μου σας ευχαριστώ που με διαβάσατε άλλη μια φορά. Θα ήθελα να σας γράψω περισσότερα για να σας δώσω περισσότερες πολύτιμες πληροφορίες για το πως να νικήσετε τον ανταγωνισμό αλλά δεν υπάρχει χρόνος. Υπόσχομαι την επόμενη φορά να γράψω περισσότερα.
Μείνετε συντονισμένοι και μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο SEO Newsletter για να αποκτήσετε πρόσβαση σε μια πηγή πληροφοριών για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google!
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:
- Τι είναι το Google Indexing;
- SEO optimization: Τι είναι και πως γίνεται;
- Google June Core Update: Ποιοι χάσανε και ποιοι κερδίσανε
- SEO Google: Τεχνικές Εκτός Σελίδας Βελτιστοποίησης
- Πως να ανακάμψετε μετά από ένα Google Update;
- Πως το Google Pigeon Update επηρέασε τις τοπικές αναζητήσεις;