20+ Εργαλεία Content Marketing
Για να δημιουργήσετε επικό περιεχόμενο που θα ξετρελάνει του θαυμαστές σας και θα τους μετατρέψει σε πιστούς πελάτες!
Το να δημιουργήσετε και να προωθήσετε το περιεχόμενο από την ιστοσελίδα σας είναι μία από τις κύριες δραστηριότητες κάθε webmaster. Συχνά, μπορεί να με πάρει και μέρες να γράψω ένα επικό άρθρο με πάνω από 2.500 λέξεις, ενώ μοιάζει με αληθινή πρόκληση να προσαρμόσω τις πηγές και τις ιδέες μου στα ελληνικά δεδομένα.
Πάρτε για παράδειγμα αυτό το επικό άρθρο με τις 3.500+ λέξεις που μου πήρε κάμποσο χρόνο για να το γράψω και για να συλλέξω όλες αυτές τις σπουδαίες πληροφορίες για όλους εσάς τους φανατικούς οπαδούς μου που ξέρω ότι με παρακολουθείτε και αδημονείτε για το επόμενο post!
Βλέπετε, και σε αυτό το άρθρο έχω προσαρμόσει μετά από έρευνα όσα περισσότερα πράγματα μπορούσα στην ελληνική πραγματικότητα. Στην ελλιπή φτωχή ελληνική πραγματικότητα του ίντερνετ με το φτωχό περιεχόμενο και τις ελάχιστες αναλαμπές ιστοσελίδων με πραγματικά ποιοτικό και χρήσιμο περιεχόμενο.
Έχω αναφερθεί στο παρελθόν πολλές φορές στο content marketing, την καλύτερη στρατηγική SEO στο ίντερνετ σήμερα. Μπορείτε να δείτε περισσότερα:
- Μάρκετινγκ Περιεχομένου
- Πώς να φτιάξτε μια ιστοσελίδα με επικό περιεχόμενο
- Δημιουργήστε Απίστευτο Περιεχόμενο: Το Άρθρο Πυλώνας
- Το Περιεχόμενο Είναι Βασιλιάς
Το Content Marketing, ή το Μάρκετινγκ Περιεχομένου όταν γίνεται σωστά μπορεί να προσελκύσει χιλιάδες αναγνώστες στην ιστοσελίδα σας, να εκτοξεύσει τις εγγραφές στη λίστα με τα email σας και να χτίσει μια μεγάλη βάση φανατικών οπαδών στην ιστοσελίδα σας.
Η ευρεία βάση οπαδών θα καταστήσει αμέσως την ιστοσελίδα σας βιώσιμη.
3 Πράγματα που να αποφύγετε στην παραγωγή περιεχομένου
Δυστυχώς σήμερα στην Ελλάδα η κατάσταση είναι τραγική. Το 80% των ιστοσελίδων έχει άχρηστο ή διπλό περιεχόμενο ή σκουπίδια και είναι στα όρια του spam αν όχι spam.
Ο λόγος που γράφω αυτό το άρθρο είναι για τους λίγους που θα θελήσουν να με ακούσουν και να δημιουργήσουν πρωτότυπο, μοναδικό περιεχόμενο στο ίντερνετ.
Υπολογίζω ότι απευθύνομαι σε ένα 3% που θα ακολουθήσει τις συμβουλές μου και θα δει άμεσα αποτελέσματα στην ιστοσελίδα του. Θα δει την κίνηση να αυξάνεται στο site κατακόρυφα. Να αυξάνονται τα like και τα share στο Facebook και να αυξάνονται σε μεγάλο ποσοστό οι εγγραφές στη λίστα του.
Θα ήθελα να επισημάνω τρία πράγματα που θα πρέπει να αποφύγετε στην παραγωγή περιεχομένου πριν πάμε παρακάτω.
1. Δημιουργήστε περιεχόμενο στη δική σας ιστοσελίδα
Κάποιοι έχουνε μπερδέψει τη σελίδα στο facebook με το site τους και νομίζουν ότι τους ανήκει επειδή είναι τζάμπα. Μέγα σφάλμα. Απορώ ποια θα είναι η χρησιμότητα των sites όταν όλοι θα χρειαζόμαστε μια σελίδα στο Facebook για να κάνουμε τα πάντα;
Και γω ο ίδιος απορώ γιατί να χρειάζομαι blog με δικό μου όνομα και hosting, αφού μια χαρά είναι και το facebook;
Μην ξεχνάτε ότι το facebook είναι ιδιωτική εταιρεία και δεν της ενδιαφέρει τι θα κάνετε εσείς. Όταν ασχολείστε μόνο με τη σελίδα στο Facebook μοιάζετε σαν τους δυο γαϊδάρους που μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα. Αύριο το Facebook κλείνει ή κλείνει την σελίδα σας -και πιστέψτε με έχει κλείσει και διαγράψει πολλές σελίδες χωρίς προειδοποίηση- και αυτομάτως χάνετε όλο σας το περιεχόμενο, φωτογραφίες, βίντεο και ότι δουλειά κάνατε στην σελίδα σας!
2. Τώρα όλα τα site έχουνε 50€
Είτε πρόκειται για τεράστιες ιστοσελίδες, είτε για μικρά sites όλα έχουνε 50€! Είτε είναι το ebay ή ένα blog στο blogger, πάλι 50€ κάνει!
Που σημαίνει ότι θα δώσω σε έναν πιτσιρικά 50€ και θα μου φτιάξει μια ιστοσελίδα σε 5 λεπτά που θα είναι αεροπλάνο!
Τι και αν δεν έχετε φράγκο στην τσέπη; Θα σας δανείσω εγώ ένα πενηντάρι να ξεκινήσετε. Αφού είναι δεδομένο ότι θα γίνει κόλαση όταν τη βγάλετε στον αέρα, είμαι σίγουρος ότι θα πλουτίσετε!
Το συμπέρασμα στο καραγκιοζιλίκι του 50€ είναι ότι η άγνοια σκοτώνει. Μακάρι να είχανε οι ιστοσελίδες 50€! Αλλά δεν έχουνε. Οι ιστοσελίδες και τα ηλεκτρονικά καταστήματα χρειάζονται πολύ δουλειά για να πετύχουν και χιλιάδες εργατοώρες για να αποδώσουν. Κάθε ιστοσελίδα είναι μαι επιχείρηση και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται.
3. Ποιο είναι το καλύτερο RSS Aggregator
Για όσους δεν το ξέρουν, το RSS Aggregator είναι το πρόγραμμα που κουμπώνει στο WordPress ως plugin και κλέβει περιεχόμενο από άλλα sites αναδημοσιεύοντας χιλιάδες διπλά άρθρα.
Όταν η νέα σας επιχειρηματική ιδέα στο ίντερνετ είναι να γίνετε ένας επαγγελματίας λογοκλόπος, αφού είστε ένας ψηφιακός κηφήνας προτιμάτε να φτιάξετε ένα blog χαβούζα. Εσείς θα κοιμάστε και το σκουπιδαριό θα αυξάνεται μέχρι πάνω. Ο κόσμος θα έρχεται ως δια μαγείας και κανείς δεν θα καταλαβαίνει ότι τα άρθρα που θα γράφετε στο blog δεν θα είναι δικά σας.
Θα τα γράφει κάποιος άγνωστος Θεός. Ένας μάγος του spam, ο κύριος μηδέν. Έτσι θα πετύχετε κάνοντας το αντίθετο του Personal Branding!
Συμβουλή: Σταματήστε να κλέβετε περιεχόμενο, δημιουργήστε το δικό σας και προσπαθήστε να γίνετε κάποιος στο ίντερνετ!
Πως να Βρείτε Νέες Ιδέες για Περιεχόμενο
1. BuzzSumo – Το BuzzSumo σας δίνει λεπτομερή στατιστική αναφορά με το το συμβαίνει στα κυριότερα social media για οποιοδήποτε θέμα. Βρείτε κρυμμένα διαμάντια περιεχομένου και εκμεταλλευτείτε τις τελευταίες τάσεις.
2. Quora – Η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για να παίζεται την κολοκυθιά. Ρωτήστε και απαντήστε τα πάντα. Μπορείτε να αναζητήσετε όλες τις πιο δημοφιλής ερωτήσεις και να δείτε τον σφυγμό της αγοράς.
3. Google Autocomplete – Απλώς πληκτρολογήστε μια λέξη κλειδί στη Google και προσέξτε τι θα σας προτείνει η ίδια η Google. Οι πιο δημοφιλής αναζητήσεις βγαίνουν πρώτες. Απλώς εκμεταλλευτείτε το!
Συμβουλή: Όσο πιο πολύ παίζετε με το περιεχόμενο, άλλο τόσο θα αποκτάτε νέες ιδέες και κρίση σχετικά με το τι είναι ελκυστικό περιεχόμενο που θα κάνει τους επισκέπτες σας να το κοινοποιήσουν αλλά και να γίνουν ενεργοί στην ιστοσελίδα σας αφήνοντας σχόλια και καλώντας σας στο τηλέφωνο.
Εργαλεία Μάρκετινγκ και Διαμοιρασμού Περιεχομένου
4. Buffer – Χρησιμοποιήστε το Buffer για να προγραμματίσετε τις δημοσιεύσεις στα social media όπως το Facebook, LinkedIn και Twitter στις καλύτερες και πιο σωστές ώρες και ημέρες.
5. Promoted Posts on Facebook – Η διαφήμιση στο Facebook μπορεί να αυξήσει την κίνηση προς την ιστοσελίδα σας και να σας αποφέρει χιλιάδες νέους επισκέπτες και αναγνώστες. Πολλαπλασιάστε την ορατότητα των δημοσιεύσεων στο facebook με πολύ μικρό προϋπολογισμό!
6. Twitter Ads – Μια άλλη επιλογή για να διαφημίσετε το περιεχόμενο σας και τα άρθρα σας όπως οι Διαφημίσεις στο facebook! Επιλέξτε τις χώρες και την γεωγραφική στόχευση και ξεκινήστε!
Οργάνωση και Διαχείριση Περιεχομένου
7. Google Calendar – Ένα από τα πολλά εργαλεία της Google. Ίσως ο πιο εύκολος τρόπος για να κρατάτε αρχείο δημοσιεύσεων και γενικά ημερολόγιο.
8. Pinterest – Χρησιμοποιήστε το Pinterest για να οργανώσετε τους πόρους σας, τα links σας, τα ρούχα και τα πράγματα που θέλετε να αποκτήσετε σε πίνακες. Μπορείτε να διαμοιραστείτε και να διαχειριστείτε αυτούς τους πίνακες όποτε θέλετε.
Εργαλεία Δημιουργίας Περιεχομένου
9. Google Keyword Tool – Αναζητήστε τις λέξεις κλειδιά που έχουν τη μεγαλύτερη αναζήτηση στο ίντερνετ τη στιγμή που διαβάζετε αυτό το άρθρο.Μην αφήνετε τίποτα στην τύχη. Οι λέξεις κλειδιά θα καθορίσουν την επισκεψιμότητα και τη βιωσιμότητα της ιστοσελίδα σας. Φροντίστε να γράψετε και για το λαό σας, αλλά και για τις μηχανές αναζήτησης.
10. GIMP – Το GIMP είναι ένα δωρεάν ανοιχτού κώδικα λογισμικό σαν απλοποιημένο Photoshop. Οι εικόνες και τα γραφικά στα άρθρα σας προβλέπεται να αυξήσουν τα κλικς έως και 40 %!
11. Resize.it – Ένα ηλεκτρονικό εργαλείο για να αλλάξετε διαστάσεις στις εικόνες σας.
12. Jing – Ένα δωρεάν εργαλείο από την ίδια εταιρεία που έχει δημιουργήσει το Camtasia για να καταγράψετε την οθόνη σας σε βίντεο έως και 5 λεπτών και να βγάλετε και φωτογραφίες την οθόνη σας.
Εργαλεία για γράψιμο άρθρων
13. Contently – Μια πλατφόρμα που επιτρέπει τις επιχειρήσεις να αναθέσουν σε συγγραφείς και παραγωγούς περιεχομένου την διαδικασία παραγωγής περιεχομένου. Με άλλα λόγια πληρώστε για να σας δημιουργήσουν το περιεχόμενο!
14. Skyword – Αυτό το επιχειρηματικό εργαλείο κάνει το ίδιο με το Contently. Σας συνδέει με 20.000 συγγραφείς για να γράψουν άρθρα για σας επί πληρωμή.
Εργαλεία για να γράψετε τον τέλειο τίτλο
15. Portent Title Generator – Ένας διασκεδαστικός τρόπος για να δημιουργήσετε τίτλους για το περιεχόμενο σας. Παίξτε με τους τίτλους και ανακαλύψτε νέες ιδέες.
16. Title Generator – Δεκάδες τίτλοι για κάθε άρθρο που δίνετε.
Συμβουλή: Ένας καλός τίτλος μπορεί να αυξήσει κατακόρυφα το ενδιαφέρον του επισκέπτη και τα κλικ. Πάντα φροντίστε να χρησιμοποιείτε τίτλους που να εγείρουν το ενδιαφέρον και να αυξάνουν τα κλικ.
Δημιουργήστε τα δικά σας Infographics
Άμα έχετε αναρωτηθεί πως μπορείτε να δημιουργήσετε τα δικά σας γραφικά τύπου infographics, τότε μπορείτε να αξιοποιήσετε τα παρακάτω τρία εργαλεία:
17. PiktoChart – Δημιουργήστε το δικό σας infographic χωρίς να έχετε τις απαραίτητες γνώσεις γραφιστικής. Προσφέρονται χιλιάδες templates για να πρωτοτυπήσετε!
18. Easel.ly – Ένα ακόμα τέλειο και εύκολο εργαλείο με έτοιμες φόρμες και σχέδια για να επιλέξετε.
Συμβουλή: Τα infographics είναι τα πιο δημοφιλή γραφικά για να αιχμαλωτίσετε τη φαντασία του κοινού σας. Υπολογίζεται ότι ένα καλό infographics μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα έως και 80%!
WordPress Plugins
19.Yoast SEO – Δώστε στο περιεχόμενο σας την ώθηση που του χρειάζεται με το καλύτερο πρόσθετο SEO για WordPress, το WordPress by Yoast. Σας δίνει μια λίστα με περισσότερους από 12 παράγοντες εντός σελίδες βελτιστοποίησης και σας βοηθάει να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google για κάθε λέξη κλειδί!
Συμβουλή: Όπως καταλάβατε, θα πρέπει να μεταπηδήσετε σε WordPress αν δεν έχετε ήδη. Δείτε περισσότερα: Τι είναι το WordPress και γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσετε;
Σχεδιασμός Περιεχομένου και Γραφικά
20. Canva – Δωρεάν ηλεκτρονικό εργαλείο για να δημιουργήσετε μοναδικά γραφικά στο ίντερνετ με μηδέν γνώσεις γραφιστικής.
Το Canva έχει ήδη έτοιμα templates για να δημιουργήσετε social media posts, Facebook covers, γραφικά για το blog graphics, kindle covers, Pinterest photos, Twitter headers, διαφημίσεις στο Facebook ads και πολλά άλλα.
21.PicMonkey – Άλλο ένα πολύ καλό εργαλείο στο ίντερνετ για να επεξεργαστείτε εικόνες για το blog σας.
Συμβουλή: Θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον μια εικόνα για κάθε άρθρο σας στο blog σας. Αυτό βοηθάει στο SEO και στην αύξηση των μετατροπών.
Εργαλεία Ανάλυσης Περιεχομένου
Τα στατιστικά είναι απαραίτητα στο μάρκετινγκ περιεχομένου και θα σας βοηθήσουν να εξάγετε χρήσιμα συμπεράσματα για το τι δουλεύει και τι όχι στην ιστοσελίδα σας. Δείτε μερικά από τα πιο χρήσιμα:
22. Pinterest Analytics – Κλασικά και το Pinterest έχει το δικό του ολοκληρωμένο στατιστικό πακέτο.
23. Google Analytics – Σας δείχνει αναλυτικά στατιστικά για την ιστοσελίδα σας, το bounce rate και τις οργανικές αναζητήσεις. Επίσης η χρήση του αποτελεί και παράγοντα SEO.
Ξέχασα κάτι;
Σίγουρα με ένα άρθρο δεν μπορείς να εξαντλήσεις ένα θέμα, όμως μπορείς να εγείρεις το ενδιαφέρον και να ξεκινήσεις μια συζήτηση με τον κόσμο. Άμα θέλετε να συμμετέχετε και σεις σε αυτή την συζήτηση, αφήστε το σχόλιο σας ή την ερώτηση σας κάτω από το άρθρο. Σας ευχαριστώ πολύ.
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Μάθετε περισσότερα για τη δημιουργία περιεχομένου:
- Top 100+ Content Marketing Tools
- 7 Τάσεις για το μέλλον του SEO
- 7 Τάσεις στο SEO και στη Google 2018
- 7 Τάσεις στον σχεδιασμό ιστοσελίδων και το SEO για το 2018
- 7 Τρόποι για κερδοφόρο e-shop
- 8 Βήματα για να βρείτε, να αναλύσετε και να κερδίσετε τους ανταγωνιστές σας στη Google!
- 8 Εκπληκτικά πράγματα που δεν ξέρατε ότι μπορείτε να κάνετε με τη Google
- 9 Μεγάλα Google updates και πως να γλιτώσετε!
- 9 Ψέματα στο SEO που θα σας καταστρέψουν
- Affiliate Marketing και SEO
Πολύ ενδιαφέροντα όλα τα άρθρα που γράφεις αλλά όταν χρειάζεσαι 1000-1500 λέξεις ημερησίως, ψάχνεις μια πιο αυτοματοποιημένη λύση που ομολογώ δεν την έχω βρει ακόμη για Ελληνικά! Αν έχεις κάτι υπόψη στείλε… ! Ευχαριστώ πολύ!
Τίποτα δεν είναι εύκολο. Για αυτό κάνουμε SEO γιατί είναι δύσκολο.