ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Το 70% των χρηστών κάνει κλικ στα 4 πρώτα sites!

70-GOOGLE CLICK THROUGH RATE-1

Το 70% των χρηστών κάνει κλικ στα 4 πρώτα sites!

Πόσο σημαντικό είναι να είναι η ιστοσελίδας σας στις πρώτες θέσεις της Google;

Τι είναι πιο αποδοτικό: να είστε στην πρώτη σελίδα της Google στα οργανικά αποτελέσματα ή να πληρώνετε διαφήμιση στο Google Adwords;

Για να μάθετε όλη την αλήθεια με στοιχεία και νούμερα και για να διασκεδάσουμε τις εντυπώσεις στην μάχη που δίνουμε κατά της παραπληροφόρησης εμείς ως ειδικοί και εσείς ως επιχειρηματίες θα πρέπει να εμβαθύνουμε στο θέμα.

Διαβάστε παρακάτω για να δείτε πόσο κίνηση θα κέρδιζε η ιστοσελίδα σας, άμα φιγουράριζε στις 4 πρώτες θέσεις της Google.

Γιατί οι πιο πολλοί χρήστες κάνουν κλικ στα 4 πρώτα αποτελέσματα;

Οι λόγοι που τα τρία πρώτα site στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης γενικά απολαμβάνουν το 70% της συνολικής επισκεψιμότητας δεν είναι τυχαίο.

Οι βασικότεροι λόγοι είναι οι παρακάτω:

1 Ο κόσμος επιζητά την ευκολία

Με μόλις το 10% των χρηστών του ίντερνετ όλων των ηλικιών να επισκέπτονται την δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google, ισχύει ότι δύσκολα κάποιος φεύγει από την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Έτσι η λαϊκή ρήση ότι άμα θέλεις να κρύψεις κάτι, βάλτο στην δεύτερη σελίδα της Google ισχύει και όσο πιο ψηλά είναι στην κατάταξη το site σας τόσο πιο καλά θα πάει από άποψη επισκεψιμότητας.

2 Τα sites που φιγουράρουν πρώτα είναι γνωστά brands

Συνήθως, τα περισσότερα sites που βρίσκονται ήδη στην πρώτη σελίδα της Google είναι γνωστά sites, είναι ιστοσελίδες που ανήκουν σε κάποια brands ή είναι ιστοσελίδες που έχουν ήδη υψηλό domain authority.

Αυτός δεν είναι ο κανόνας πάντα αλλά άμα πάρετε το παράδειγμα τη wikipedia. Σχεδόν για τις περισσότερες αναζητήσεις που κάνετε στη Google, η Wikipedia είναι στις πρώτες θέσεις αναζήτησης ακόμα και για τα πιο αχρωμάτιστα και αδιάφορα αποτελέσματα αναζήτησης.

3 Ο κόσμος εμπιστεύεται τον αλγόριθμο αναζήτησης της Google

Ο μέσος χρήστης ήδη γνωρίζει ότι για να βγαίνει μια ιστοσελίδα στις πρώτες θέσεις της Google θα πρέπει να είναι ποιοτική ιστοσελίδα και μάλλον σχετική με αυτό που αναζητάει. Οι πιο πολύ ήδη είναι υποψιασμένοι για το ότι υπάρχουν πληρωμένα αποτελέσματα και οργανικά αποτελέσματα και γενικά στην ψυχολογία του καταναλωτή κανείς δεν θέλει σήμερα να βλέπει διαφημίσεις ή να του λέει ο άλλος τι πρέπει να αγοράσει.

Ο μέσος χρήστης του ίντερνετ θέλει να κάνεις μόνος του την έρευνα αγοράς του και προτιμάει να επιλέγει ο ίδιος ποιες ιστοσελίδες θα βλέπει και ποια eshop θα επισκέπτεται. Άλλωστε το νόημα του online shopping βασίζεται στην φιλοσοφία αναζήτησης του αλγορίθμου της Google.

Του να επιστρέψει στον τελικό χρήστη τα καλύτερα και σχετικότερα αποτελέσματα αναζήτησης για κάθε τι που αναζητάει. Η φιλοσοφία της Google ως εταιρεία ήτανε πελατοκεντρική και για όπως κάθε φιλοσοφία των πετυχημένων εταιρειών έτσι και αυτή σέβεται τον τελικό χρηστή του ίντερνετ που θα πρέπει να είναι βασιλιάς.

Πάρα πολλές ιστοσελίδες και επιχειρηματίες στο ίντερνετ κάνουν το λάθος να θέτουν ως προτεραιότητα τους την διαφήμιση στο Adwords και αφήνουν την προώθηση της ιστοσελίδας τους και το SEO σε δεύτερη μοίρα ή σε καμία μοίρα.

Αυτή τους η επιλογή είναι καταστροφική. Όχι δεν ισχυρίζομαι ότι θα πρέπει να εγκαταλείψετε εντελώς το Google Adwords -που κάποιοι νομίζουν και διαδίδουν ότι είναι και τζάμπα- αλλά θα πρέπει να προσαρμόσετε όλες τις στρατηγικές μάρκετινγκ της επιχείρησης σας για να βγείτε στις πρώτες θέσεις της Google.

Για ποιο λόγο; Φυσικά γιατί οι οργανικές αναζητήσεις φέρνουν χιλιάδες περισσότερες επισκέψεις από ότι οι πληρωμένες αναζητήσεις.

Οργανικά αποτελέσματα vs πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης

adwords-industry-benchmarks-average-ctr

Σύμφωνα με μια έρευνα στην Αμερικάνικη αγορά της αξιόπιστης ιστοσελίδας WordStream, το 2% των χρηστών του ίντερνετ κάνουν κλικ στις διαφημίσεις του Adwords στα αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ μόλις το 0,35% κάνουν κλικ στα δίκτυο προβολής διαφημίσεων της Google.

Το δίκτυο προβολής διαφημίσεων της Google έχει να κάνει με τις διαφημίσεις που προβάλλονται σε τρίτα sites που συνεργάζονται με τη Google μέσω του Google Adsense.

Για να κάνουμε αναγωγή λοιπόν με τα στοιχεία που έχουμε για τις οργανικές αναζητήσεις:

  • Το 70% κάνουν κλικ στα 4 πρώτα sites στα οργανικά αποτελέσματα
  • Το 2% κάνουν κλικ σε όλα τα sites στα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης.

PLIROMENA APOTELESMATA GOOGLE-2

Το πεδίο με το κόκκινο περίγραμμα είναι τα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, ενώ κάτω από αυτά εμφανίζονται τα οργανικά αποτελέσματα της Google. Μετά την προσαρμογή του αλγορίθμου για κινητά πλέον η Google έχει εξαφανίσει τα sidebars και τις διαφημίσεις στα sidebar.

Στα πληρωμένα αποτελέσματα λοιπόν εμφανίζονται τέσσερα sites πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα και τρία sites κάτω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Η τάση του 70% έχει παγιωθεί την τελευταία δεκαετία

APOTELESMATA GOOGLE-TRAFFIC-2

Οι εικόνες και τα γραφήματα που βλέπετε πάνω και κάτω είναι ίδια περίπου για την τελευταία δεκαετία που σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών του ίντερνετ δεν έχει επηρεαστεί από τις αλλαγές του αλγορίθμου της Google αφού η αρχική σελίδα και το layout των αποτελεσμάτων της δημοφιλέστερης μηχανής αναζήτησης έχει παραμείνει η ίδια.

APOTELESMATA GOOGLE-TRAFFIC-1

Οπότε δεν περιμένουμε κάποια θεαματική αλλαγή στην τάση του 70% που κάνουν κλικ κυρίως στα 4 πρώτα sites στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Γιατί μόνο το 2% των συνολικών αναζητήσεων κάνει κλικ στα adwords;

Οι λόγοι που μόνο το 2% των συνολικών χρηστών κάνουν κλικ στα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης είναι πάρα πολλοί.

Παρακάτω θα αριθμήσουμε μόνο μερικούς από τους βασικότερους. Μου αρέσει να σας περνάω στην ουσία γρήγορα.

1 Long tail keywords

Ο βασικότερος λόγος ονομάζεται φράσεις κλειδιά. Οι περισσότεροι χρήστες στο ίντερνετ ψάχνουν φράσεις κλειδιά αντί για λέξεις κλειδιά.

Είναι οι λέξεις κλειδιά που αποτελούνται από περισσότερες από μία λέξεις, συνήθως τρεις με τέσσερις λέξεις ή και περισσότερες με τις οποίες άμα κάνουμε αναζήτηση στην Google μας βγάζει πιο στοχευμένα και ραφιναρισμένα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα η λέξη κλειδί μπορεί να είναι κατασκευή ιστοσελίδων, οι φράσεις κλειδιά όμως μπορεί να είναι πολύ περισσότερες:

  • οικονομική κατασκευή ιστοσελίδων
  • ποιοτική κατασκευή ιστοσελίδων
  • κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα
  • κατασκευή ιστοσελίδων σε WordPress
  • κατασκευή ιστοσελίδων σε τεχνολογία bootstrap
  • κατασκευή βελτιστοποιημένων ιστοσελίδων

Και οι συνδυασμοί είναι απεριόριστοι όπως και η ελληνική γλώσσα και όλες οι γλώσσες του κόσμου, άμα στοχεύουμε σε άλλες γλώσσες και άλλες εθνικές αγορές.

Ο λόγος που το Google Adwords δεν πιάνει τόσες πολλές αναζητήσεις είναι γιατί το 70% με 90% των συνολικών αναζητήσεων είναι φράσεις κλειδιά τις οποίες δεν μπορεί να μαντέψει ο ανθρώπινος εγκέφαλος αλλά μπορεί να τις εφεύρει!

Πιστεύω να καταλάβατε τι εννοώ αφού την στιγμή που σετάρουμε μια καμπάνια στη Google και μας ζητάει τη στόχευση σε κάποιες λέξεις κλειδιά, έχουμε στις διαθέσιμες επιλογές μας μόνο το 10% με 30% από τις συνολικές αναζητήσεις, μην μπορώντας να μαντέψουμε δεκάδες άλλους συνδυασμούς λέξεων και φράσεων κλειδιών για να τις προσθέσουμε στην στόχευση.

Για αυτό το λόγο πάντα το Google Adowrds θα υστερεί σε κίνηση σε σύγκριση με τις οργανικά αποτελέσματα της Google.

2 Ο μέσος χρήστης αποφεύγει τα πληρωμένα αποτελέσματα

70-GOOGLE CLICK THROUGH RATE-2

Ο μέσος χρήστης αποφεύγει τα πληρωμένα αποτελέσματα γιατί γνωρίζει ότι είναι πρώτον πληρωμένα και δεύτερον επιθυμεί να επιλέξει μόνος τους διαβάζοντας τα rich snippets, τους 160 χαρακτήρες που προβάλει η Google από κάθε site για να καταλάβει αν θα βρει αυτό που ακριβώς θέλει μέσα στο site που προβάλλεται.

Το ίδιο κάνουμε και με τις διαφημίσεις όταν μας κόβουν την αγαπημένη μας ταινία στην τηλεόραση. Συνήθως οι περισσότεροι όταν μπαίνουν οι διαφημίσεις αλλάζουν κανάλι ή κάνουν ζάπινγκ.

3 YouTube και άλλες μορφές κάθετες αναζήτησης

Στις συνολικές αναζητήσεις υπάρχουν και οι αναζητήσεις στο YouTube ή σε βίντεο καθώς και οι κάθετες αναζητήσεις όπως σε εικόνες, χάρτες, ειδήσεις στο Google News κτλ.

Επειδή πολύ μεγάλο μερίδιο χρηστών κάνει κλικ ή ψάχνει στις κάθετες αναζητήσεις στις οποίες δεν προβάλλονται κατά κύριο λόγο διαφημίσεις παρά μόνο στο YouTube, είναι λίγο δύσκολο να κάνει κλικ σε κάποια διαφήμιση.

Βλέπουμε ότι γενικά το πληρωμένο δίκτυο προβολών είναι περιορισμένο σε σύγκριση με τα οργανικά αποτελέσματα τα οποία δείχνουν να μην τελειώνουν ποτέ.

Γιατί θα πρέπει να βγαίνει η ιστοσελίδα σας στις 4 πρώτες θέσεις αναζήτησης

Άμα σήμερα δεν έχετε καταφέρει με την ιστοσελίδα σας να είστε στις 4 πρώτες θέσεις αναζήτησης της Google ή δεν είστε καθόλου στην πρώτη σελίδα κανένα πρόβλημα. Μάλλον το πρόβλημα είναι υπαρκτό αλλά ακόμα και σήμερα μπορείτε να τα καταφέρετε και να βγείτε στις πρώτες θέσεις αναζήτησης της Google.

Άμα θέλετε να αποκτήσετε μια βιώσιμη επιχείρηση στο ίντερνετ ή ένα site που θα έχει έσοδα θα πρέπει παράλληλα με ότι άλλο κάνετε ως προώθηση (Διαφήμιση, Facebook Ads, πληρωμένα άρθρα, skroutz.gr ή συμμετοχή σε άλλα sites τύπου skroutz) να κάνετε και κάποια εκστρατεία SEO κάθε μήνα.

Η εταιρεία μας παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις κατασκευής ιστοσελίδων και προώθησης τους στις πρώτες θέσεις της Google.

Ακολουθούμε την πρωτοποριακή σχεδιαστική φιλοσοφία SEO by Design, που σημαίνει ότι σχεδιάζουμε αποκλειστικά ιστοσελίδες που έχουν τις προϋποθέσεις να βγουν στην πρώτη σελίδα της Google.

Άμα ήδη έχετε μια ιστοσελίδα έτοιμη για προώθηση, θα χρειαστεί να κάνουμε τις σχετικές διορθώσεις και να ξεκινήσουμε την προώθηση της για να βγει στις πρώτες θέσεις της Google για δεκάδες ή εκατοντάδες λέξεις κλειδιά.

Δείτε περισσότερα για το SEO:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

1 σκέψη στο “Το 70% των χρηστών κάνει κλικ στα 4 πρώτα sites!”

Σχολιάστε

×
×