SEO: 17 Συμβουλές για πρώτη θέση στη Google για πάντα!
Ανακαλύψτε 17 αποδεδειγμένες συμβουλές SEO για την πρώτη σελίδα Google. Ιδανικές για αρχάριους, αυτές οι SEO στρατηγικές και βέλτιστες πρακτικές θα ενισχύσουν την ορατότητα της ιστοσελίδας σας, βελτιστοποιώντας την οργανική σας κατάταξη.
Το Divramis SEO Agency προσφέρει καθοδήγηση για SEO για επιχειρήσεις και blogs, υποστηρίζοντας μικρές επιχειρήσεις και νέους στην αγωνιστική κατάταξη. Ακολουθήστε τις συμβουλές μας για να βελτιώσετε τη στρατηγική SEO σας και να εξασφαλίσετε καλύτερες θέσεις. Μάθετε πώς να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας σας με απλές και πρακτικές οδηγίες σήμερα.
Το SEO έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις στις μέρες μας και ενώ σχεδόν κανένας δεν ξέρει για SEO, όλοι ξαφνικά μιλάνε για αυτό! Έχει γίνει αστικός θρύλος, κάτι σαν τον Μάρξ, που ενώ όλοι μιλάνε για αυτόν, κανείς δεν έχει ποτέ διαβάσει τα βιβλία του για να δει τι γράφουν! – προσωπικά έχω διαβάσει και τους τρεις τόμους του μνημειώδη έργου Το Κεφάλαιο-
Ωστόσο, καθημερινά η παραφιλολογία γύρω από το SEO έχει πραγματικά φουντώσει και τα παπαγαλάκια και οι διάττοντες αστέρες κάνουν πάρτυ! Σήμερα στις 7 αυτές συμβουλές γύρω από το SEO θα σας διαφωτίσω όσο πιο απλά γίνεται και θα σας τροφοδοτήσω με απλές αλλά πολύτιμες βασικές γνώσεις για να χτίσετε το προσωπικό σας οπλοστάσιο σας!
SEO Tip 1: Μάθετε τα πάντα γύρω από το SEO!
Μορφωθείτε, μην ζείτε στη σκιά, εάν θέλετε να γίνετε καλός σε κάτι θα πρέπει πρώτα να το γνωρίσετε τι είναι και πως λειτουργεί. Έτσι είναι πολύ σοφό και πολύ έξυπνο εκ μέρους σας να γραφτείτε στο μάθημα SEO, να κατεβάσετε τα 8 βίντεο και τον οδηγό SEO Google αξίας 129€, εντελώς δωρεάν!
Ο οδηγός είναι μόνο η αρχή, μπορείτε να μελετήσετε μια σειρά από άρθρα που αν είστε στη λίστα μου θα τα παίρνετε στο email σας εντελώς δωρεάν.

Μερικά από αυτά τα μοναδικά άρθρα και βίντεο γύρω από το SEO είναι:
- 7 Μύθοι για την Google!
- Θέλετε web traffic ή SEO;
- Πως Δουλεύει η Google
- Νέο Google Pagerank Update στις 6 Δεκεμβρίου
- SEO Tip 3: Οι 10+1 παράγοντες που επηρεάζουν την Google
- Πως να γλιτώσετε από την επόμενη «σφαλιάρα» της Google?
Εκτός τoυ blog μου μπορείτε να βρείτε επίσης πάρα πολύ σημαντικές πηγές:
SEO Tip 2: Κάντε σωστή έρευνα λέξεων κλειδιών
Άμα κάνετε λάθος στην έρευνα λέξεων κλειδιών, τότε φίλοι μου έχετε αποτύχει και δεν το ξέρετε. Επειδή έχω ακούσει πάρα πολλά για πρώτη θέση Google με λέξεις κλειδιά που απλώς δεν χρησιμοποιούνται, είναι πλέον καιρός να βγείτε μπροστά αποκτώντας traffic για το site σας με πραγματικούς στοχευμένους επισκέπτες. Οι σωστές λέξεις κλειδιά, είναι αυτές που:
- Έχουν ακριβή μηνιαία αναζήτηση από 0 έως 10.000 αναζητήσεις
- Χαμηλό έως καθόλου ανταγωνισμό
- Είναι σχετικές με την αγορά στόχο μας και
- Φέρνουν λεφτά στη σελίδα μας. Μπορούν δηλαδή να χρηματοποιηθούν με κάποιο τρόπο.
Υπάρχουν λέξεις κλειδιά που ότι και να κάνουμε δεν έχουν κανένα μέλλον για καμία ιστοσελίδα, ή λέξεις κλειδιά πολύ χτυπημένες από τον ανταγωνισμό που είναι πραγματικά αδύνατο να βγείτε όχι στην πρώτη αλλά ούτε στην τρίτη σελίδα της Google αν δεν ματώσετε πραγματικά!
Πολλές φορές θα χρειαστεί να επανέρθουμε στις λέξεις κλειδιά που έχουμε ορίσει και να τις αναθεωρήσουμε, είμαστε λοιπόν στην διαδικασία της συνεχούς βελτίωσης της σελίδας ή στο βήμα 7: Optimization (Βελτιστοποίηση)
Μπορείτε να βρείτε το μηνιαίο όγκο αναζητήσεων για τις λέξεις κλειδιά στο Google Keyword Planner.
Μην ζείτε στη σκιά, δείτε περισσότερα SEO βίντεο για τις λέξεις κλειδιά:
SEO Tip 3: Χρησιμοποιήστε το Facebook και όλα τα social media
Τα social media και το facebook σε ένα βαθμό εμφανίζονται στα αποτελέσματα της Google γιατί αποτελούν μέρος του ανανεωμένου αλγορίθμου της και παράγοντα SEO. Επίσης είναι πολύ χρήσιμα για το site σας γιατί στα social media συχνάζει πολύς κόσμος. Ποιος βλέπει τηλεόραση σήμερα; Όλοι όμως είναι στο Facebook και στο Youtube.
Ο χάρτης του SEO έχει αλλάξει ριζικά με το facebook marketing και πολλά άλλα νέα μέσα να εισάγονται καθημερινά στη ζωή μας και να μας παίρνουν τα μυαλά!
Ποια Social Media προτείνω να χρησιμοποιήσετε;
- TikTok
- Threads
- YouTube
- X
Το λεγόμενο σύστημα FITTYX.
Και ναι, χρειάζεστε και βίντεο περιεχόμενο αλλά και Shorts.
Δείτε περισσότερα για τα social media στο SEO:
SEO Tip 4: Χρησιμοποιήστε τα σωστά εργαλεία
Κανείς μάστορας δεν μπορεί να δουλέψει χωρίς να έχει στη διάθεση του τα σωστά εργαλεία. Τα εργαλεία επιτυχίας στο SEO που θα χρειαστείτε στην αρχή είναι μετρημένα στα δάκτυλα των χεριών σας. Αυτά είναι:
Δείτε τα bakclinks σας και τις κύριες λέξεις κλειδιά του site σας
Η ταχύτητα του site σας είναι παράγοντας SEO, αλλά και παράγοντας αύξησης των πωλήσεων, των μετατροπών και δείγμα σωστής και επαγγελματικής δουλειάς!
Η μοναδική μπάρα ανάλυσης SEO για τον Firefox. Κάνετε μόνοι σας αξιολόγηση SEO για το blog σας!
Το καλύτερο εργαλείο SEO για WordPress παγκοσμίως με ενσωματωμένα XML sitemaps, meta keywords, nofollow links, meta description και robots.txt.
Πλέον αντί του Yoast, χρησιμοποιούμε το RankMath γιατί είναι καλύτερο και έχει πιο πολλές λειτουργίες.
SEO Tip 5: Το Περιεχόμενο είναι βασιλιάς!
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας είναι το νούμερο ένα κεφάλαιο της επιχείρησης σας στο ίντερνετ! το περιεχόμενο είναι η θεμέλια λίθος του website σας, έτσι φροντίστε να δημιουργήσετε εκπληκτικό, μοναδικό και διαχρονικό περιεχόμενο, που θα αντέξει στο χρόνο. Τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι τα παρακάτω:
- Να είναι διαχρονικό, όχι η Μενεγάκη και το βρακί της δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία
- Να είναι δομημένο γύρω από τις βασικές σας λέξεις κλειδιά
- Να είναι μεγάλο και επαρκές σε μέγεθος.
- Να αποτελείτε από εικόνα, βίντεο, ήχο και κείμενο.
- Να επιτρέπεται ο διάλογος με τους επισκέπτες σας, σχόλια, facebook comments, blog, κτλ.
- Να προτρέπει πάντα τον αναγνώστη να κάνει κάτι, να εγγραφεί στη λίστα σας, να αγοράσει κάτι ή να κάνει like στο facebook!
Γράψτε ανοησίες ή ρηχό περιεχόμενο χωρίς αξία και σε λίγο το site σας δεν είναι ακατοίκητο. Μηχανές αναζήτησης, google και κόσμος θα το εγκαταλείψουν για πάντα!
Στρατηγικές Χρήσης Λέξεων-Κλειδιών για Βελτιστοποιημένο SEO
Αποτελεσματικές στρατηγικές χρήσης λέξεων-κλειδιών μπορούν να βοηθήσουν στην βελτιστοποίηση SEO και στη βελτίωση της οργανικής κατάταξης. Η κατάλληλη επιλογή και χρήση κατάλληλων λέξεων-κλειδιά θα αυξήσει την οπτική εντυπωσιαστικότητα της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης. Εστιάζοντας σε λέξεις-κλειδιά seo, μπορείτε να ενισχύσετε την τοποθέτησή σας στην πρώτη σελίδα της Google, προσελκύοντας έτσι το στοχευμένο κοινό με μεγαλύτερη επιτυχία και ευκολία.Η αξιοποίηση των βασικών στοιχείων για μια επιτυχημένη στρατηγική SEO είναι καίρια για την αποτελεσματική διαδικτυακή παρουσία. Παρακάτω, παρατίθενται ορισμένα βασικά σημεία που αξίζει να ληφθούν υπόψη:
- Δημιουργήστε περιεχόμενο που να απαντά στις αναζητήσεις του χρήστη.
- Χρησιμοποιήστε σχετικούς όρους στο κείμενό σας φυσικά.
- Βελτιστοποιήστε τα μεταδεδομένα για μεγαλύτερη προβολή.
- Αξιολογήστε την απόδοση με τακτική ανάλυση δεδομένων.
- Εμπλουτίστε το περιεχόμενό σας με ποιοτικούς εξωτερικούς συνδέσμους.
- Εφαρμόστε τακτικές ανανέωσης για φρέσκο και ενημερωμένο υλικό.
- Αξιοποιήστε τις δυνατότητες της επικεφαλίδας για καλύτερη δομή.
- Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι φιλικό προς τις κινητές συσκευές.Ακολουθώντας αυτές τις κατευθύνσεις, η διαδικτυακή παρουσία σας μπορεί να ενισχυθεί σημαντικά, εξασφαλίζοντας καλύτερα αποτελέσματα στις σελίδες αναζήτησης και μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο ιστότοπο σας.
Απολαύστε τα παρακάτω άρθρα για το SEO και το περιεχόμενο:
- SEO Πρώτη Σελίδα: Blogging
- SEO Πρώτη Σελίδα: Αρθρογραφικό Μάρκετινγκ (Article Marketing)
- ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ SITE ΣΑΣ
- Πώς να φτιάξτε μια ιστοσελίδα με επικό περιεχόμενο
- Δημιουργήστε Απίστευτο Περιεχόμενο: Το Άρθρο Πυλώνας
SEO Tip 6: Ελέγξτε το traffic

Από που έρχεται όλο αυτό το traffic? Το αίμα που χρειάζεται κάθε blog ή e-shop για να ζωντανέψει, είναι το traffic, από που έρχεται όμως όλο αυτό το traffic?
Εγκαταστήστε τα Google Analytics στο WordPress site σας αναγκαστικά και μπείτε στον κόπο τουλάχιστον μια φορά το μήνα ή μια φορά τη μέρα να βλέπετε που πάτε, είστε σε άνοδο ή κάθοδο και πάρτε διορθωτικά μέτρα.
Μάθετε τα βασικά για το web traffic:
- Θέλετε web traffic ή SEO;
- 101 Τρόποι για να αποκτήσετε 5.000 επισκέπτες στη σελίδα σας
- Η νούμερο ένα πηγή επισκεψιμότητας για το 2014
- 17 Συμβουλές για τεράστια κίνηση στο site σας
SEO Tip 7: Εμπιστευτείτε τους ειδικούς
Αν πάλι έχετε διαβάσει τα πάντα και ακόμα το SEO σας φαίνεται βουνό, υπάρχει λύση, εμπιστευτείτε τους ειδικούς και απολαύστε μοναδικές υπηρεσίες SEO. Κάντε ένα test drive και ζητήστε μια Δωρεάν Αξιολόγηση SEO αξίας 29€!
Για να γίνει κάποιος ειδικός στο SEO χρειάζεστε χρόνια εμπειρίας και αποδεδειγμένων αποτελεσμάτων.
Η ιδέα είναι ότι το SEO είναι μια συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία με πολλές παραμέτρους: αλγόριθμοι της Google, τεχνικό SEO, content strategy, backlinks, user experience κ.ά. Η εμπειρία και οι γνώσεις των ειδικών βοηθούν να αποφευχθούν λάθη που μπορούν να κοστίσουν στο ranking της ιστοσελίδας.
Γιατί είναι σημαντικό
- Μειώνει τον κίνδυνο τιμωρίας: Οι ειδικοί γνωρίζουν τις οδηγίες της Google και μπορούν να αποφύγουν black-hat πρακτικές.
- Εξοικονομεί χρόνο: Έμπειροι SEO managers ξέρουν ποιες τεχνικές έχουν πραγματική απόδοση και ποιες όχι.
- Αυξάνει ROI: Η στρατηγική που εφαρμόζεται σωστά από ειδικούς αποδίδει περισσότερα leads/πωλήσεις.
- Προσαρμογή στις αλλαγές αλγορίθμων: Οι ειδικοί παρακολουθούν συνεχώς τις αλλαγές και ενημερώνουν τις στρατηγικές SEO.
SEO Tip 8: Είστε άσχετος στο SEO; Μάλλον θα κάνετε ζημιά
Δεν γνωρίζετε από SΕΟ; Μην κάνετε τίποτα στο site σας, μάλλον θα κάνετε ζημιά. Γιατί και η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.
Προσοχή στην παραπάνω συμβουλή.
Το SEO έχει πολλές παραμέτρους: τεχνικό SEO, content strategy, backlinks, ταχύτητα ιστοσελίδας, mobile-friendliness, user experience και συμμόρφωση με τις οδηγίες της Google. Όταν κάποιος χωρίς γνώσεις προσπαθεί να κάνει SEO, υπάρχει υψηλός κίνδυνος να κάνει λάθη που μειώνουν την κατάταξη ή ακόμα και να προκαλέσουν penalties.
SEO Tip 9: Είστε τοπική επιχείρηση; Εστιαστείτε στο τοπικό SEO
Ανοίξτε GBP.
9.1 ΑΝΟΙΞΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΦΙΛ GBP GOOGLE BUSINESS PROFILE ΜΕ ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ EMAIL.
Το email πρέπει να είναι ειδικά για το Google Business Profile και να μην το χρησιμοποιεί κανένας άλλος από άλλη τοποθεσία γιατί θα μας το κλείσει η Google.
9.2 ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ NAP
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Talampekos Autogas – Συνεργείο κινητήρων αυτοκινήτου
Λεωφόρος Καραμανλή και, Ελικώνος 2, Λάρισα 413 35
2410416416
Το NAP σημαίνει Name – Address – Phone δηλαδή όνομα, διεύθυνση και τηλέφωνο.
Αυτά τα στοιχεία πρέπει να είναι σωστά.
Το NAP πρέπει να είναι σαν στάμπα.
Όπου αναφέρεται η επιχείρηση μας πρέπει να μπαίνει και το NAP για να τη βρίσκει η Google.
9.3 ΒΑΛΤΕ ΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΛΕΞΗ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ GBP
Αν είναι επιχείρηση Υγραεριοκίνησης Autogas πρέπει να είναι π.χ. Διβράμης Autogas.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί μας βοηθάει και στο personal branding και στην Google για να μας δώσει ώθηση στις αναζητήσεις.
Δείτε περισσότερα στο 11 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ GOOGLE GBP ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ GOOGLE MAPS
SEO Tip 10: Χρησιμοποιήστε το NAP σε όλα τα βασικά σας Social Media και επαγγελματικούς οδηγούς
Χρησιμοποιήστε το NAP σε όλα τα βασικά σας Social Media και επαγγελματικούς οδηγούς.
Στην επαγγελματική σελίδα στο Facebook βάζουμε και το NAP.
Το ίδιο ισχύει και για το Instagram και για όλα τα social media.
Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει μια συνοχή σε αυτό.
Επίσης το ίδιο κάνουμε και στους επαγγελματικούς οδηγούς.
Υπάρχουν και δωρεάν επαγγελματικοί οδηγοί.
Να βάλετε σωστά τα στοιχεία σας και το link από το site σας.
Αυτό βοηθάει να ανέβουμε και στους χάρτες και να ανέβει το ίδιο το site πιο πάνω.
Έτσι θα περάσουμε τον ανταγωνισμό και στους χάρτες και στο site.
SEO Tip 11: Κάντε έρευνα λέξεων κλειδιών με το Chatgpt
Άμα η βασική μας λέξη κλειδί είναι π.χ. το SEO πρέπει να βρούμε όλες τις άλλες λέξεις κλειδιά που είναι στη βιομηχανία μας.
Για παράδειγμα ποιο είναι το καλύτερο SEO agency, τι είναι το SEO.
Υπάρχουν πολλά εργαλεία όπως είναι το Ahrefs και το Ubersuggest.
Εγώ προτιμώ κατευθείαν την Google.
Κοιτάμε το people also search στο κάτω μέρος της Google.
Κοιτάμε τι έχει ο ανταγωνισμός και το AI Overview γιατί αυτά που μας βγάζει είναι λέξεις κλειδιά.
Πρέπει να δημιουργήσουμε λέξεις κλειδιά για να χτίσουμε topical authority στο site μας.
Από το SEO Starting Guide μπορείτε να βρείτε πολλές έννοιες για να περιγράψετε τι είναι το SEO.
Μπορούμε όμως να πάμε και στο Chatgpt κατευθείαν και να κάνουμε μια μίνι έρευνα λέξεων κλειδιών.
Δείτε περισσότερα: 11 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ SEO ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ GOOGLE ΣΤΟ AI
SEO Tip 12: Ακόμα και σήμερα δεν έχει αλλάξει ο βασικός αλγόριθμος της Google
Σύμφωνα με τον Kyle Roof, ο αλγόριθμος της Google έχει παραμείνει ο ίδιος στον πυρήνα του με τον αλγόριθμο πριν από 10 χρόνια το 2015.
Αυτό σημαίνει ότι οι ο αλγόριθμος είναι απλώς ένας αλγόριθμος. Άρα θα πρέπει να εστιαστούμε στα βασικά και πάλι για να έχουμε αποτέλεσμα στο SEO και τη Google.
SEO Tip 13: Προσθέστε σελίδες στο site σας
Σύμφωνα πάλι με την συνέντευξη του Kyle Roof που έχει τρέξει πάνω από 800 τεστς στο SEO θα πρέπει να μεγαλώσετε το site σας.
Αν υποθέσουμε ότι όλα είναι ίδια και κάθε σελίδα έχει την ίδια “δύναμη” — π.χ. ας πούμε μια τιμή “20” τυχαία — τότε ένα site με 100 σελίδες των 20 μονάδων έχει συνολικά πολύ λιγότερη ισχύ από ένα site με 500 σελίδες των 20.
Το δεύτερο μπορεί να κάνει πολύ καλύτερο internal linking, να “ανεβάζει” τις σελίδες του χωρίς να χρειάζεται τόσα backlinks.
Το μικρό site, αντίθετα, θα χρειαστεί πολλά backlinks για να ανταγωνιστεί, κάτι που σημαίνει περισσότερο ρίσκο, υψηλότερο κόστος και μεγαλύτερη αστάθεια στις αλλαγές αλγορίθμου.
Το μεγαλύτερο site, αντίθετα, είναι πιο σταθερό, με συνεχή ανάπτυξη και λιγότερες επιπτώσεις από τα Google updates.
Έχει πολλά πλεονεκτήματα.
Φυσικά, μιλάμε πάντα για την περίπτωση όπου όλα τα άλλα είναι ίδια και το μόνο που αλλάζει είναι το μέγεθος του site.
SEO Tip 14: Αφαιρέστε τα περιττά από το site σας
Ό,τι δεν χρειάζεται για να ωθήσει τον τελικό σας πελάτη να αγοράσει θα πρέπει να εξοντώνεται, να σκοτώνεται, να αφαιρείται χωρίς δεύτερη σκέψη. Η δεύτερη σκέψη θα έρθει μετά, εφόσον μελετήσετε τα αποτελέσματα που σας έχουν φέρει οι βελτιώσεις που έχετε κάνει στην ιστοσελίδα σας.
Ένα καλλίγραμμο site είναι αυτό που δεν έχει περιττά βαρίδια και ναι μεν είναι απλό, έχει όμως τόση πληροφορία σωστά τοποθετημένη ώστε να διευκολύνει τον χρήστη να κάνει μια αβίαστη και απρόσκοπτη αγορά.
Κάντε περισσότερα με λιγότερα και όχι το αντίθετο.
SEO Tip 15: Χτίστε το brand name σας
Χτίστε το brand name σας είτε είναι personal brand είτε γενικά το επιχειρηματικό όνομα σας.
Το personal branding είναι πολύ σημαντικό.
Γιατί το να χτίσετε το brand name σας βρίσκεται στο νούμερο 6 και όχι πιο πάνω στη λίστα;
Ο λόγος είναι απλός.

Αν θέλετε να πάρετε ένα αυτοκίνητο η πρώτη μάρκα που σκέφτεστε είναι η Mercedes ή BMW.
Η Mercedes έχει επενδύσει δισεκατομμύρια στο brand name της.
Έχουν μπει δισεκατομμύρια άτομα στο site της, κυκλοφορούν εκατομμύρια αυτοκίνητα στους δρόμους.
Το ίδιο δεν το έχει κάνει η Dacia που τώρα αρχίζει να ασχολείται με τα καινούργια μοντέλα και άλλες εταιρείες που είναι αφανείς αλλά έχουν πολύ καλά αυτοκίνητα.
Και η Toyota έχει κάνει πολύ καλό branding αλλά το brand name της Mercedes έχει χτιστεί με τέτοιο τρόπο όπου όλοι θέλουν Mercedes.
Το σήμα της είναι ίδιο περίπου με το σήμα της ειρήνης.
Οπότε καταλαβαίνετε γιατί είναι σημαντικό το branding.
Δείτε περισσότερα στο 11 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ DIGITAL MARKETING ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
SEO Tip 16: Μην αποκλείετε την διαφήμιση παράλληλα με το SEO
Το SEO χρειάζεται χρόνο για να φέρει αποτελέσματα (συνήθως μήνες). Παράλληλα, οι πληρωμένες διαφημίσεις (PPC, Google Ads, social ads) μπορούν να φέρουν άμεσα traffic και leads. Ο συνδυασμός και των δύο στρατηγικών μεγιστοποιεί την ορατότητα και επιταχύνει την απόδοση.
- Άμεση επισκεψιμότητα: Ενώ το SEO “χτίζει” σταδιακά, οι διαφημίσεις φέρνουν επισκέπτες άμεσα.
- Συμπληρωματική στρατηγική: Τα δεδομένα από τις διαφημίσεις μπορούν να δείξουν ποιες λέξεις-κλειδιά έχουν υψηλή απόδοση για να ενισχύσετε το SEO.
- Ενίσχυση brand awareness: Ακόμα κι αν οι χρήστες δεν κάνουν click, βλέπουν το brand σας πολλές φορές, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα.
- Ασφάλεια σε αλλαγές αλγορίθμου: Αν η Google αλλάξει ranking factors, οι διαφημίσεις κρατούν το traffic σταθερό.
SEO Tip 17: Κάντε έλεγχο περιεχομένου και διόρθωση ανά 3 μήνες content pruning
Content pruning σημαίνει να εξετάζετε περιοδικά όλο το περιεχόμενο του site σας και να αφαιρείτε ή να ανανεώνετε:
- Παρωχημένα άρθρα ή σελίδες
- Χαμηλής ποιότητας ή αδύναμα posts
- Duplicate ή σχεδόν duplicate περιεχόμενο
Αυτό βελτιώνει την ποιότητα του site, την εμπειρία χρήστη και τα rankings.
Content pruning γιατί είναι σημαντικό
- Βελτιώνει το SEO ranking: Η Google προτιμά sites με ποιοτικό, ενημερωμένο περιεχόμενο.
- Αυξάνει οργανική επισκεψιμότητα: Οι ανανεωμένες σελίδες προσελκύουν περισσότερους χρήστες.
- Μειώνει bounce rate: Το χρήσιμο και σχετικό περιεχόμενο κρατά τους επισκέπτες περισσότερο.
- Εξοικονομεί πόρους: Δεν σπαταλάτε χρόνο και crawl budget της Google σε άχρηστο περιεχόμενο.
Content pruning πρακτικές συμβουλές
- Ανασκόπηση ανά 3 μήνες: Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο για content audit.
- Κατηγοριοποίηση σελίδων: Διαχωρίστε το περιεχόμενο σε «διαγραφή», «αναδιαμόρφωση» και «ενίσχυση».
- Ανανεώστε παλιά posts: Προσθέστε νέα keywords, εικόνες, backlinks και updated πληροφορίες.
- Redirect ή διαγραφή: Σελίδες που δεν αξίζουν να κρατηθούν, κάντε 301 redirect σε σχετικές σελίδες ή διαγράψτε.
- Αναφορά KPI: Παρακολουθείτε οργανική επισκεψιμότητα και ranking για να δείτε τα αποτελέσματα του pruning.
Γιατί είναι σημαντικό το SEO στη σημερινή ψηφιακή εποχή;
Η έμφαση στο SEO είναι κρίσιμη στη σημερινή ψηφιακή εποχή για την αύξηση της ορατότητας και της επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας. Βελτιώνει την οργανική κατάταξη και αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας στο digital marketing.
Ποιες είναι οι βασικές στρατηγικές SEO που παρέχει το Divramis SEO Agency;
Το Divramis SEO Agency προσφέρει 20 αποδεδειγμένες στρατηγικές για αρχάριους, όπως η σωστή επιλογή και χρήση λέξεων-κλειδιά, τεχνικές SEO και link-building, ώστε να εξασφαλίσετε ισχυρή και αποδοτική παρουσία στο διαδίκτυο.
Πώς μπορεί η έρευνα λέξεων-κλειδιών να βελτιώσει την κατάταξη μου στη Google;
Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας καθώς κατευθύνει τη στρατηγική SEO. Επιλέγοντας τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς, μπορείτε να βελτιώσετε την κατάταξη μέσω βελτιστοποίησης του περιεχομένου σας.
Ποιος είναι ο ρόλος του ποιοτικού περιεχομένου στο SEO;
Η παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου ενισχύει την αξιοπιστία και την κατάταξη στη Google. Οι στοχευμένες λέξεις-κλειδιά και το αξιόλογο περιεχόμενο, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών, συμβάλλουν στη δημιουργία ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας.
Πώς η κατασκευή backlinks βελτιώνει το οργανικό SEO;
Η κατασκευή ισχυρών backlinks είναι βασική για την οργανική κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Τα ποιοτικά backlinks αυξάνουν την αξιοπιστία της ιστοσελίδας και προωθούν υψηλότερη κατάταξη στη Google, ενισχύοντας την προβολή σας στο διαδίκτυο.
Θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Ζητήστε Προσφορά Τώρα!
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδας για να βγείτε στην πρώτη θέση στην Google!
Οι 3 πρώτοι έχουν το 70% της κίνησης και οι υπόλοιποι βρίσκονται σε δεύτερη μοίρα.
Αν είστε επαγγελματίας και σας τρώνε οι ανταγωνιστές σας δεν έχετε παρά να τηλεφωνήσετε στο 6972364387!
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα άρθρα για το SEO:





