ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Παθητικά Εισοδήματα Στα Κρύπτο

Μήπως το site σας χρειάζεται SEO Audit; Ο τρίτος λόγος θα σας εκπλήξει!

Μήπως το site σας χρειάζεται SEO Audit; Ο τρίτος λόγος θα σας εκπλήξει!

Τι είναι το SEO audit και γιατί είναι σημαντικό;

Ποιοι οι λόγοι να κάνετε SEO audit; Ο τρίτος λόγος θα σας εκπλήξει!

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ιδιοκτήτης του SEO agency Paramarketing και θα μιλήσουμε για ποιο λόγο χρειάζεται να κάνουμε SEO audit σήμερα.

SEO audit είναι μια λέξη της δεκαετίας μας και έχει να κάνει με τον έλεγχο του site σας από τυχόν λάθη, παραλείψεις για να μπορέσει να ανέβει στην πρώτη θέση της Google.

Από τι αποτελείται το SEO Audit;

To SEO audit χωρίζεται σε 3 μέρη:

  • στο τεχνικό SEO (technical SEO),
  • στο εντός σελίδας SEO (on page SEO),
  • στο εκτός σελίδας SEO (off page SEO) και θα μιλήσουμε για το καθένα.

Το τεχνικό SEO έχει να κάνει με τα meta keywords, με την περιγραφή δηλαδή το meta description που υπάρχει μέσα στο site σας και είναι αυτό που εμφανίζεται στην Google όταν κάνει μια αναζήτηση.

Έχει να κάνει με την πυκνότητα των λέξεων κλειδιών, άμα υπάρχουν εικόνες μέσα στο site σας ή μέσα στις σελίδες προορισμού, άμα είναι σωστά τα URL, άμα τα Permalinks είναι σωστά, άμα έχετε τόσο κείμενο όσο χρειάζεται και δεν φτάνετε στο spam, δηλαδή δεν είναι η σελίδα σας πάρα πολύ λεπτή, έχει thin content.

Το on page SEO είναι και αυτό κοντά στο τεχνικό SEO, βέβαια το τεχνικό SEO έχει πάρα πολλά πράγματα που δεν μπορούμε να τα καλύψουμε τώρα αυτή τη στιγμή, έχω σχετικά βίντεο με αυτό που μπορείτε να δείτε στο κανάλι μου στο YouTube, το on page SEO ή το εντός σελίδας SEO έχει να κάνει με όλα τα πράγματα που έχετε μέσα στο site, ταιριάζει πάρα πολύ με το τεχνικό SEO για να βγει το site σας στις πρώτες θέσεις της Google.

Το εκτός σελίδας SEO είναι όλα τα άλλα εκτός site, που είναι και οι σημαντικότεροι παράγοντες, όπως τα backlinks, άμα έχουμε spam links, άμα έχουμε σωστά backlinks, άμα οι λέξεις κλειδιά είναι σωστές προς το site και δεν είναι spam, δηλαδή η ίδια λέξη κλειδί να επαναλαμβάνεται συνέχεια.

Δηλαδή π.χ. είμαστε SEO agency, δεν γίνεται να έχω backlinks τη λέξη SEO agency γιατί φαίνεται ότι είναι τεχνητό, δεν είναι φυσικός τρόπος δημιουργίας link και πιθανόν να τιμωρηθούμε από τη Google.

Γιατί χρειαζόμαστε σήμερα SEO audit;

SEO-AUDIT-paramarketing-low

Ο τρίτος λόγος που σας είπα είναι περίεργος, αλλά είναι και σημαντικός.

1 Για να διορθώσουμε τυχόν λάθη στο τεχνικό SEO

Πρώτον, για να διορθώσουμε τυχόν λάθη στο τεχνικό SEO. Το τεχνικό SEO, όσο καλό site και να έχετε μπορεί να σας κρατήσει πάρα πολύ χαμηλά, όπως η ταχύτητα φόρτωσης π.χ., όπως τα Web Core Vitals που είναι καθαρά τεχνικό SEO αυτή τη στιγμή.

Κι όμως η Google έχει δώσει πολύ μεγάλη βαρύτητα τον τελευταίο καιρό, με τις αναβαθμίσεις του αλγορίθμου της που έκανε όλο τον Μάιο και συνεχίστηκε όλο το καλοκαίρι του 2021 να κάνει αναβαθμίσεις στο τεχνικό SEO και στην καταπολέμηση του spam.

2 Για να σχεδιάσετε ένα βιώσιμο Σχέδιο SEO

Ο δεύτερος λόγος είναι για να μπορέσετε να σχεδιάσετε ένα βιώσιμο σχέδιο SEO, ένα SEO plan δηλαδή ή όπως λέμε στο Marketing ένα πλάνο SEO βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης για να βγει το site σας στις πρώτες θέσεις της Google, να υπολογίσετε πόσες θέσεις θα πάρετε, πόσες μετατροπές θα πάρετε, πόσα χρήματα θα δώσετε και πόσα περίπου χρήματα θα πάρει το site σας, κάνοντας αυτές τις ενέργειες του πλάνου του SEO.

3 Για να βελτιώσετε το User Experience

Και το τρίτο που είναι περίεργο, για να βελτιωθεί το User Experience, γιατί κακά τα ψέματα ο τελικός χρήστης είναι αυτός που αποφασίζει άμα θα μπει στο site σας και θα μείνει ή άμα θα μπει στο site σας και θα φύγει και δεν θα έρθει ποτέ ξανά.

Για να μπορέσουμε να κρατήσουμε τον χρήστη θα πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να βελτιώσουμε το προϊόν, που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι το site μας.

Για μένα το προϊόν που έχω να φτιάξω είναι το site σας.

Έχω να βελτιώσω την εμπειρία του χρήστη, γιατί η Google την έχει αναβαθμίσει πάρα πολύ, γιατί έχει αναβαθμίσει τον αλγόριθμο της, άρα την προσμετρά σαν παράγοντα ή παράγοντες κατάταξης, γιατί η εμπειρία του χρήστη εμπεριέχει πάρα πολλούς παράγοντες κατάταξης μέσα, αν μπορεί ο χρήστης να πλοηγηθεί εύκολα στο site σας, αν βρίσκει αυτό που θέλει αμέσως, άμα δεν υπάρχουν ψευδείς πληροφορίες, άμα όντως είναι ευχαριστημένος με το προϊόν ή οτιδήποτε άλλο με την παροχή υπηρεσιών ή την τεχνική υποστήριξη που έχει το site.

Τότε θα έχετε μια θετική εμπειρία του χρήστη και διάφορα άλλα πράγματα, όπως αν το site σας είναι σχεδιασμένο για κινητές συσκευές και ούτω καθεξής, πράγματα που μπορεί να είναι αυτονόητα, αλλά μέσα στον λίγο χρόνο που έχουμε σήμερα να κάνουμε διάφορα πράγματα μας ξεφεύγουν και χρειαζόμαστε κάποιο SEO agency για να μας τα βάλει σε σειρά.

Πώς γίνεται το website audit, το SEO audit;

Υπάρχουν πάρα πολλά εργαλεία έξω στην αγορά και όλα είναι εξωτερικού, δεν υπάρχει κάτι ελληνικό το οποίο να είναι σαφές και αξιόπιστο.

1 Χρησιμοποιήστε το Website Auditor

Εμείς σαν SEO agency Paramarketing χρησιμοποιούμε το Website Auditor, είναι ένα πρόγραμμα το οποίο το αγοράζεις, έχει κάποια άδεια χρήστη, το κατεβάζεις στον υπολογιστή, βάζεις το site σου μέσα και πρέπει να κάνεις τις απαραίτητες ρυθμίσεις.

Αυτό ανατρέχει όλες τις σελίδες από το site μια μια και βρίσκει τα τυχόν broken links, τα λάθη στο meta description, στις περιγραφές, στα URL, διπλότυπο περιεχόμενο και διάφορα άλλα πράγματα που πρέπει νατα λάβουμε υπόψη.

Ωστόσο, δεν φτάνει μόνο αυτό.

Εφόσον κάνουμε το Website Auditor και δούμε τα λάθη, αρκεί τα site να είναι κάτω από 10.000 σελίδες, γιατί ειδησεογραφικά blog είναι πολύ δύσκολο να γίνουν audit με αυτό το πρόγραμμα, μια και οι σελίδες είναι χιλιάδες και δεν επαρκεί η μνήμη των υπολογιστών μας για να κάνουν crawling, να διατρέξουν όλο το site.

Γι’ αυτό η Google έχει υπερυπολογιστές και μπορεί να κάνει crawling όλο το δίκτυο που υπάρχει, το Web δηλαδή, τον Παγκόσμιο ιστό. Ο τυπικός υπολογιστής, ακόμη και server να βάλω δεν φτάνει η επεξεργαστική ισχύς να κάνω σε ένα μεγάλο site crawling.

2 SEO Audit με το Google Search Console

Το δεύτερο που χρειαζόμαστε να κάνουμε είναι το Google Search Console, να πάμε στο Google Search Console και να δούμε αν έχουμε τυχόν λάθη και σφάλματα, ειδοποιήσεις από την Google για τυχόν Error 404.

Βέβαια αυτά μπορεί να τα βρει και το Website Auditor το λογισμικό, αλλά καλό είναι να κοιτάξουμε και την κονσόλα για τυχόν άλλα θέματα, αν έχουμε φάει καμιά ποινή, penalty ή άλλες διορθώσεις και οι ειδοποιήσεις που μπορεί να υπάρχουν, όπως το XML, να δούμε ότι λειτουργεί κανονικά, ότι όλες οι σελίδες γίνονται crawling και ότι όλα είναι σωστά.

3 SEO Audit με το Ahrefs

Και το τρίτο βήμα είναι να πάμε στο Ahrefs που κι αυτό είναι πληρωμένο εργαλείο.

Το μοναδικό που είναι δωρεάν είναι το Google Search Console.

Μπορούμε να πάμε στο Ahrefs και να κάνουμε ανάλυση ανταγωνισμού.

Τι εννοώ με αυτό;

Θα πρέπει να βάλουμε το δικό μας site και να το αντιπαραβάλλουμε με τα site των κύριων ανταγωνιστών μας και να δούμε ποιες λέξεις κλειδιά έχουν που δεν πιάνουμε εμείς, ποιες λέξεις κλειδιά μας λείπουν, το λεγόμενο keyword gap analysis, δηλαδή ανάλυση κενών λέξεων κλειδιών.

Αυτό λέγεται και ανάλυση ανταγωνισμού.

Δημιουργήστε ένα ολοκληρωμένο SEO Plan

Και μετά θα πρέπει να καθίσουμε με το SEO agency για να στήσουμε ένα σχέδιο, ένα SEO plan για το πως θα μπορέσουμε να κατακτήσουμε τις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης και της Google για τις λέξεις κλειδιά που δεν πιάνουμε εμείς, όμως πιάνουν οι ανταγωνιστές μας.

Αυτά είναι πάρα πολύ σημαντικά πράγματα για το τι χρειάζεται ένα SEO audit και θα πρέπει να γίνεται SEO audit σε κάθε νέο site σε κάποιο SEO agency.

Μην εμπιστεύεστε τα μεγάλα SEO Agencies με τα παχουλά SEO Audits

Θα ήθελα να πω μια παρατήρηση, υπάρχουν πάρα πολλά SEO agencies και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που κάνουν SEO audit σε μια σελίδα και στέλνουν σε όμορφο PDF 24σέλιδο με 30 σελίδες ανάλυση για την πρώτη σελίδα του site.

Αυτά είναι τραγουδάκια για τα στρουμφάκια.

Δεν γίνεται να έχω σε ένα site μια σελίδα προορισμού.

Όταν έχω ένα site έχω δεκάδες σελίδες προορισμού, οπότε πρέπει να γίνεται SEO audit για κάιε σελίδα χωριστά. Άρα μην ενθουσιάζεστε όταν πάτε σε μεγάλες εταιρείες και παίρνετε πράγματα που δεν έχουν καμία χρησιμότητα.

Το SEO audit είναι SEO audit και πρέπει να γίνεται με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και χωρίς παραλείψεις, γιατί αλλιώς θα χάσετε τον χρόνο σας και τα χρήματα σας στην πορεία.

Το SEO είναι κάτι που είναι μακροπρόθεσμο και ο κακός σχεδιασμός ή ο καθόλου σχεδιασμός είναι 100% εγγύηση αποτυχίας.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting

Πριν φύγετε, μην ξεχάσετε τον χορηγό μας. Κερδίστε 50% έκπτωση από το hosting κάνοντας εγγραφή με τον κωδικό PARAMARKETING50 στη Myip.

Η Myip έχει light speed servers και θα σας σώσει από τα τελευταία update των αλγορίθμων της Google, τα Web Core Vitals update, γιατί έχει πολύ μεγάλες ταχύτητες και θα δείτε τεράστια διαφορά στην κίνηση σας. PARAMARKETING50 είναι ο κωδικός εφόρου ζωής, σε αυτή την περίπτωση μην αγοράσετε κάποιο μικρό hosting, αγοράστε κάτι μεγαλύτερο.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-2

Αυτά για σήμερα!

Μπορείτε να γραφτείτε στο κανάλι μου και στο site, το Paramarketing.gr, έχουμε έναν οδηγό SEO και διάφορες συμβουλές για SEO.

Μπορείτε να κάνετε scroll down και να γραφτείτε στο newsletter για να παίρνετε κάθε 15 μέρες δωρεάν συμβουλές για το πως να αυξήσετε την επιχείρηση σας στην Google.

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, είμαι ειδικός στο SEO και θα μιλήσουμε στο επόμενο βίντεο πάλι για το ίδιο θέμα, το SEO.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Δείτε περισσότερα για τα κρύπτο:

Σχολιάστε