ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

KEYWORD DENSITY- ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΛΕΞΕΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ

KEYWORD DENSITY- ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΛΕΞΕΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ

Γεια σας φίλοι μου!

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και σε αυτό το βίντεο θα μιλήσουμε για το keyword density ή αλλιώς την πυκνότητα των λέξεων κλειδιών.

Και θα μου πείτε ποια είναι η σωστή πυκνότητα λέξεων κλειδιών;

1%,2%,3%, 4%,5%, 0,5%, καμία;

Μπορεί η Google να μαντέψει μόνη της τη σωστή πυκνότητα λέξεων κλειδιών ή χωρίς να βάλω πουθενά τη λέξη κλειδί;

Μπορεί να ανακαλύψει το site μας και να το βγάλει πρώτο απ’ όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης;

Για να μάθετε όλη την αλήθεια, δείτε το βίντεο μέχρι τέλους, κάντε Like, κάντε subscribe γιατί έχουμε κολλήσει σε πολύ λίγους συνδρομητές, πράγμα κακό για εμάς και για εσάς.

Και γραφτείτε και στο newsletter μου σχετικά με το SEO, το Internet Marketing, πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet.

Κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα newsletter με μοναδικό, χρήσιμο, απίστευτο περιεχόμενο που είναι δυσεύρετο στο Internet και το δίνουμε τόσο απλόχερα και τσάμπα σε εσάς.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting για πάντα

Λίγα λόγια για το χορηγό της εκπομπής που είναι η εταιρεία hosting Myip.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

Δεν πουλάμε, χαρίζουμε, αλλά μην νομίζετε ότι παίρνετε hosting της πλάκας επειδή έχει 50% έκπτωση. Παίρνετε hosting που είναι βαρύ πυροβολικό, μετράει κατά πολύ στην ταχύτητα φόρτωσης το ποιοτικό hosting και μετράει και η εξυπηρέτηση πελατών που μπορείτε να πάρετε ένα τηλέφωνο και να εξυπηρετηθείτε αμέσως χωρίς να περιμένετε ώρες στο τηλεφωνικό κέντρο.

Τι είναι το keyword density ή πυκνότητα λέξεων κλειδιών;

Keyword-density-paramarketing-low

Πάμε στο ψητό. Τι είναι το keyword density;

Το keyword density, στα ελληνικά σημαίνει πυκνότητα λέξεων κλειδιών κι έχει να κάνει με το πόσες φορές εμφανίζεται η λέξη κλειδί σας σε ένα κείμενο.

Αν π.χ. η λέξη κλειδί είναι το SEO και γράφω για το SEO και αναφέρω μια φορά τη λέξη κλειδί στις λέξεις που έχω γράψει, έχω πυκνότητα 1%.

Άμα την αναφέρω 10 φορές σε ένα κείμενο 100 λέξεων, έχω πυκνότητα 10% και φτάσαμε στο όρια του keyword stuffing.

Όπως δεν σημαίνει ότι επειδή έχω 10% πυκνότητα έχω keyword stuffing γιατί αυτό εξαρτάται από τα συμφραζόμενα.

Άμα είναι πολύ λεπτό το περιεχόμενο, thin content, τότε συμβαίνουν τα περίεργα του keyword stuffing που σας είπα.

Δεν μπορώ να γράψω ένα άρθρο για το SEO και να είναι τηλεγράφημα, δηλαδή έχω αυτό το άρθρο που είναι και βίντεο για το keyword density και να είναι τηλεγράφημα. Το keyword density είναι αυτό, είναι το άλλο και γεια σας.

Τι είναι το keyword stuffing;

Με αυτό το keyword density έχω ξεπεράσει τον μέσο όρο που είναι το 1%, θα το πω πολλές φορές.

Το keyword stuffing είναι να χρησιμοποιήσω τεχνητά σε κάποιο κείμενο τις λέξεις κλειδιά για να ανεβάσω το keyword density χωρίς να υπάρχει σωστή δομή στα παρελκόμενα, στις λέξεις κλειδιά, να μην υπάρχει σύνταξη και όλα αυτά τα καταστροφικά πράγματα που είχαμε μάθει στο δημοτικό αλλά έχουμε ξεχάσει.

Ας πούμε είναι να μιλήσω για το SEO και λέω το SEO είναι καλό και προσφέρει πολλά πράγματα το SEO και μπορείτε να βγείτε πρώτοι στην Google με το SEO.

Έχω αναφέρει το SEO πάρα πολλές φορές και αυτό λέγεται keyword stuffing, δεν βγάζεις νόημα και μπορεί να γίνει με παράγωγα του SEO, δηλαδή το SEO βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή το Search Engine Optimization έχει να κάνει με τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας ή την προώθηση του site σας στις μηχανές αναζήτησης, γι’ αυτό και πολλές φορές λέγεται SEO Google.

Αυτό πάλι αναμειγνύει τα πράγματα στο κείμενο, έτσι βάζω πολλές λέξεις κλειδιά χωρίς να προσθέτω κάτι.

Δεν παρέχω κάποια αξία ή κάποια πληροφορία σημαντική στον χρήστη.

Θα μου πείτε, το ίδιο μπορεί να γίνει και στα βίντεο;

Ναι, τα βίντεο μπορούν να είναι αλαμπουρνέζικα, αλλά δεν βγάζουν νόημα και δεν θα τα δει κανένας.

Οπότε στα βίντεο υπάρχει μια φυσική ροή του λόγου, όπως είναι αυτό που βλέπετε, υπάρχει ένα φυσικό άραγμα, αλλά το βίντεο δεν πρόκειται να το δει κανένας αν δεν έχει κάποιο νόημα.

Μπορεί η Google να κατανοήσει το κείμενο;

Θα μου πείτε, το κείμενο θα το διαβάσει κάποιος αν δεν έχει νόημα;

Ναι, θα το διαβάσει η Google, γιατί η Google δεν μπορεί να διαβάσει τα πάντα, βγάζει συμφραζόμενα με βάση τι υπάρχει στο  γενικό βίντεο και πολλές φορές διαβάζει και τα lorem ipsum δηλαδή τα αλαμπουρνέζικα που υπάρχουν σε κάποιο site, τα διαβάζει κανονικά σαν κείμενο.

Ένα τέτοιο παράδειγμα μας είχε δώσει ένας πρώην δικηγόρος στο συνέδριο που είχα πάει το 2019 στην Chiang Mai, το SEO conference του 2019.

Πέρυσι ακυρώθηκε, φέτος θα ακυρωθεί, καλό 2022. Αυτός είχε φτιάξει ένα site και έβγαινε για πολύ ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά στην πρώτη σελίδα της  Google και είχε χρησιμοποιήσει κείμενα με λέξεις κλειδιά και lorem ipsum.

Όλα πήγαιναν καλά, μέχρι που κάποια τοπική αμερικανική εφημερίδα το ανακάλυψε, το δημοσίευσε και τον τιμώρησε η Google και έκανε deindexed όλο το site αποτελέσματα αναζήτησης για να μην γίνεται ρεζίλι.

Αυτό αποδεικνύει ότι η Google μπορεί να έχει κάνει τεράστια επιτεύγματα, ειδικά το Google Translate κάνει θαύματα σήμερα.

Παλιότερα έβγαζαν ότι να ναι πράγματα, η μετάφραση δεν ήταν καθόλου ακριβείας, ήταν κακή, αλλά τώρα με το Machine learning, την τεχνητή νοημοσύνη και όλες τις προόδους της τεχνολογίας έχει επενδύσει πάρα πολύ στο να διαβάζει καλύτερα τα κείμενα αλλά και πάλι μένει ένα περιθώριο λάθους και μπορεί να συμβεί σε όλους.

Οπότε το έμπειρο SEO είναι τέχνη και έχει να κάνει γενικά με το πώς να δομήσουμε τις λέξεις κλειδιά και να βγούμε στην Google, πώς να τις τοποθετήσουμε στρατηγικά και ούτω καθεξής.

Οπότε το keyword stuffing σας είπα τι είναι, είναι να παραφουσκώσουμε και να παραγεμίσουμε με λέξεις κλειδιά ένα κείμενο, να ξεπεράσω το 4% που είναι το όριο και αρχίζει να δείχνει το κείμενο ως spam στην Google η συγκεκριμένη σελίδα και μπορεί να τιμωρηθεί.

Αξιοσημείωτο είναι να πούμε πως η Google τιμωρεί ξεχωριστά σελίδες και site, δηλαδή μπορεί να τιμωρήσει όλο το site αλλά μπορεί να τιμωρήσει και μια σελίδα, να τη θεωρήσει spam και να την υποβιβάσει στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ποια είναι η σωστή πυκνότητα λέξεων κλειδιών;

1% ή γύρω από το 1% θεωρείται μια σωστή πυκνότητα.

Όμως, επειδή δεν είμαστε ρομπότ μπορεί να έχουμε 1,13% ή 0,70% ή 2%.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα τιμωρηθείτε ή ότι δεν θα ανέβει το site σας στην πρώτη θέση της Google ή στην πρώτη θέση, αλλά να έχουμε μια πυκνότητα λέξεων κλειδιών κοντά στο 1% είναι πάρα πολύ καλό.

Υπάρχει όμως το εξής πρόβλημα στα ελληνικά ότι έχουμε λέξεις κλειδιά με τόνους. Π.χ. άμα γράψω βελτιστοποίηση είναι άλλος χαρακτήρας στον κώδικα -code- και είναι άλλος χαρακτήρας γενικά για τη Google, το πιάνει για άλλη λέξη.

Τα κεφαλαία με τα μικρά ή το τελικό ς με το σ που έχουμε εμείς ή οι πτώσεις, βελτιστοποίηση μηχανής είναι άλλο και βελτιστοποίηση μηχανών είναι άλλο και άμα βάλω να μετρήσω το keyword density, την πυκνότητα των λέξεων κλειδιών μας βγάζει διαφορετικά αποτελέσματα.

Εμείς θα πρέπει να μετράμε όλα τα keyword density και να χρησιμοποιούμε παραλλαγές .

Πως διαχειριζόμαστε το meta description για το σωστό keyword density;

Θέλω να μιλήσω λίγο για το meta description.

Το meta description διαβάζεται κι αυτό ως keyword density και εκεί πρέπει να κάνω stuffing, δηλαδή πρέπει να αναφέρω μια φορά τη λέξη κλειδί στο meta description, όπως επίσης θα πρέπει να τοποθετήσω στρατηγικά τις λέξεις κλειδιά σε όλη τη σελίδα, γιατί και στον τίτλο διαβάζεται σαν λέξη κλειδί και στο URL διαβάζεται σαν λέξη κλειδί, η Google την διαβάζει και στα λατινικά.

Μπορεί να τη διαβάσει στα λατινικά, είναι μια παραλλαγή της γιατί τα URL μας πρέπει να είναι λατινικά.

Βάλτε την λέξη κλειδί στον τίτλο, στο URL, στις κεφαλίδες

Ο τίτλος, το URL, η κεφαλίδα 1, η κεφαλίδα 2, η κεφαλίδα 3, bold, italics.

Με bold βάζουμε τις λέξεις κλειδιά που θέλουμε να τονίσουμε, με italics το ίδιο. Θα πρέπει να υπάρχει κάποιο ποσοστό bold και italics μέσα στο κείμενο και το meta description όπως σας είπα προηγουμένως.

Κάποιοι θα με ρωτήσουν για τα tags. Τα διαβάζει και δεν τις διαβάζει η Google, δηλαδή δεν είναι τόσο σημαντικό σαν παράγοντας κατάταξης. Μπορούμε να βάλουμε ετικέτες γύρω από τις λέξεις κλειδιά και τα θέματα που αναπτύσσουμε σε ένα άρθρο.

Καλό είναι να μην έχουμε page tags στις σελίδες, όσοι έχουν βάλει ή έχουν ετικέτες στις σελίδες πρέπει να το βγάλουν, δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης.

Γενικά όταν υποβάλλουμε το sitemap μας, τον χάρτη της σελίδας μας στο Google Search Control και στην Google, καλό είναι να μην εμπεριέχουμε μέσα page tags γιατί θα βγαίνουν οι ετικέτες πρώτες.

Πάρα πολλά site, ειδικά ειδησεογραφικά ή ενημερωτικά βγάζουν τις ετικέτες πρώτες για να πιάνουν όλα τα θέματα και κάποια άλλα site κανάλια με βίντεο, videosite, κάνουν το ίδιο πράγμα.

Αυτό σαν στρατηγική είναι πάρα πολύ καλό, γιατί πιάνει τα πάντα ό,τι υπάρχει, αλλά είναι στρατηγική spam, δεν είναι ακριβείας.

Πατάω  κάτι και το έχω βάλει λέξη κλειδί και βγαίνω κι εγώ. Αυτό είναι το keyword stuffing ή spamming στην Google.

Οπότε δεν χρησιμεύει και θέλουμε ο άλλος να μην ανοίξει κάποια ετικέτα, αλλά τη σελίδα προορισμού που θέλουμε να ανοίξει με τη λέξη κλειδί που στοχεύουμε. Άρα, η ετικέτα μας δημιουργεί κανιβαλισμό της σελίδας ή του άρθρου στην Google και πρέπει να τα αποφεύγουμε.

Ποια πρόσθετα στο WordPress μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να μετρήσουμε το keyword density;

Πάμε τώρα ποια πρόσθετα στο WordPress, γιατί μιλάμε για το WordPress, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να μετρήσουμε το keyword density.

Υπάρχουν 3 βασικά πρόσθετα:

  • Rank Math,
  • Yoast SEO και
  • All in One SEO.

Rank Math

Εμείς προτιμάμε το Rank Math γιατί έχει 40% κώδικα σε σύγκριση με το Yoast SEO και όλα αυτά που δίνει το Yoast SEO στην premium, πληρωμένη έκδοση, τα δίνει το Rank Math δωρεάν.

Δεν χρειάζεται να αγοράσετε το Rank Math γιατί είναι εντελώς δωρεάν και δεν συστήνουμε την αγορά κάποιου προσθέτου από το WordPress. Στο Rank Math μπορείτε να βάλετε τη λέξη κλειδί με τις παραλλαγές της για να δείτε το keyword density κάθε φορά σε τι ποσοστό είναι και με τι ποσοστό επιτυγχάνεται.

Αποφύγετε τις άσχετες λέξεις κλειδιά

Μερικά πράγματα με άσχετες λέξεις κλειδιά.

Είναι το προηγούμενο πράγμα που σας είπα ότι πολλά site βάζουν άσχετες λέξεις κλειδιά απλώς και μόνο για να πιάσουν αναζητήσεις στην Google που δεν πιάνουν οι άλλοι και να βγουν στις πρώτες θέσεις ή να πιάσουν δημοφιλείς αναζητήσεις όπως π.χ. το SEO έχει 3.000 αναζητήσεις τον μήνα, αλλά το marketing 73.000 το μήνα ή το sex έχει 73.000 το μήνα και λέω θα πιάνω και το sex τώρα θα τα καταφέρω, είμαι μεγάλο site και να μπαίνουν να βλέπουν για το SEO.

Αυτό είναι οι άσχετες αναζητήσεις, άσχετες λέξεις που δεν βοηθάνε πουθενά γιατί έχουν το CTR (Click Through Rate) σας.

Το άσχετο περιεχόμενο και το άσχετο traffic έχει μηδενικό περιεχόμενο στο site σας, οπότε το αποφεύγουμε.

TF – IDF που είναι το term frequency–inverse document frequency

Ας πάμε σε μερικά πιο εξειδικευμένα θέματα όπως το TF – IDF, γιατί πάρα πολλοί μιλάνε για keyword density και αναφέρονται στο TF – IDF που είναι το term frequency–inverse document frequency και έχει να κάνει πάλι με το πώς διαβάζει η Google το ποσοστό του keyword density μέσα στο site σας ή σε ένα κείμενο.

Είναι κάτι που δεν το χρησιμοποιούμε, γιατί θεωρώ ότι δεν χρειάζεται καν.

Keyword golden ratio

Πολλά πράγματα δεν χρειάζονται όπως το keyword golden ratio που έχει εισαχθεί από κάποιον ειδικό στο SEO, γιατί όποιος θέλει να μείνει αξιομνημόνευτος βγάζει μια καινούργια λέξη κλειδί, έναν καινούργιο όρο και τον αποδίδουμε στον τάδε όπως αποδίδουμε την σκρουτζοποίηση στον Γιώργο Ταμπακά.

Αυτός το έφτιαξε και έκανα το βίντεο για την σκρουτζοποίηση και τον πόλεμο τιμών.

Όμως, η σκρουτζοποίηση είναι πραγματικός όρος, ενώ το keyword golden ratio είναι κάτι που δεν υπάρχει.

Μπορεί να υπάρχει αλλά δεν έχει κάποιο νόημα, καμία αξία για εμένα και δεν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ γιατί έχουμε άλλη φιλοσοφία στο SEO, του YouTube SEO αυτή τη στιγμή που είναι καλύτερο από το να διαβάζετε ξερά άρθρα, γιατί ο κόσμος έχει μετακινηθεί στο βίντεο.

Πόσα keyword μπορώ να βάλω σε μια σελίδα;

Θα με ρωτήσετε τώρα, πόσα keyword μπορώ να βάλω σε μια σελίδα και ένα άρθρο, κάποιος έχει 1.000 keywords.

Το πρώτο είναι ότι η κοινότητα του SEO λέει ότι πρέπει να έχουμε 1 λέξη κλειδί ανά 200 λέξεις κειμένου που σημαίνει ότι σε ένα άρθρο που είναι 2.000 λέξεις μπορώ να έχω και 10 keywords. Αυτό δεν είναι απόλυτα σωστό.

Μπορεί να έχω και 1 keyword σε 2.000 λέξεις που είναι πολύ ανταγωνιστικό για να υπερκαλύψω το θέμα, άρα πιάνω ένα βασικό keyword και όλα τα παράγωγα του, γιατί χρησιμοποιώ τη μέθοδο keyword clustering.

Δηλαδή την ομαδοποίηση των keyword με παράγωγα, με φράσεις κλειδιά που παράγονται από αυτό ή κολλάω κι άλλες φράσεις για να πιάσω αυτό που θέλω.

Π.χ. SEO, τι είναι SEO, πώς γίνεται το SEO, τι είναι SEO και πώς γίνεται, τι είναι SEO και οι τεχνικές του, τεχνικές SEO, On page SEO, Off page SEO, εντός σελίδας SEO, εκτός σελίδας SEO, οδηγός SEO.

Όλα αυτά είναι παράγωγες λέξεις κλειδιά που μπορώ να χρησιμοποιήσω στην ίδια ομάδα και να φτιάξω το ίδιο άρθρο γι’ αυτό ή να φτιάξω πολλά άρθρα όπως έχω φτιάξει εγώ στο site μου.

Πολλά και διαφορετικά γιατί ήθελα να αναλύσω τα θέματα χωρίς να κοιτάξω τον κανιβαλισμό των λέξεων κλειδιών που έχω δημιουργήσει στο ίδιο μου το site που είναι σαν σαμποτάζ.

Σίγουρα δεν καλύφθηκε όλο το θέμα της πυκνότητας των λέξεων κλειδιών, όμως έχετε πάρει τον βασικό κορμό που αρκεί για να προοδεύσετε και να ανεβείτε στην Google και να κατακτήσετε την πρώτη θέση και την πρώτη σελίδα.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-2

Κάντε like, κάντε subscribe, βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές στο κανάλι μας, το cult κανάλι του SEO και θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο.

Εσείς δεν έχετε πάρα να ζητήσετε προσφορά SEO ή κατασκευής ιστοσελίδων από εμάς και να δείτε τα επόμενα βίντεο μέχρι να  ζητήσετε προσφορά κατασκευής ιστοσελίδων από εμάς.

Γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Σχολιάστε

×
×