ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΤΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ SEO
Γεια σας φίλοι μου!
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ο ιδιοκτήτης του Paramarketing.gr και αυτού του καναλιού στο YouTube και σήμερα θα μιλήσουμε για το πώς να κατακτήσετε νέες αγορές με το SEO.
Κάντε like, κάντε subscribe, βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές και παρακολουθήστε κάθε βδομάδα τα νέα μας βίντεο.
Μείνετε ενημερωμένοι για όλες τις νέες εξελίξεις γύρω από το SEO, το Internet Marketing, πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet και το ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting σας!
Πριν προχωρήσουμε όμως κατευθείαν στο ψητό, θα πρέπει να μιλήσουμε για τον χορηγό της εκπομπής, την εταιρεία φιλοξενίας Myip.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting σας με την εταιρεία Myip κάνοντας φιλοξενία σε light speed server.
Κωδικός έκπτωσης: PARAMARKETING50
Η ταχύτητα μετράει σήμερα, στην εποχή που η Google έχει αλλάξει τον αλγόριθμο της και χρησιμοποιεί πλέον τα Web Core Vitals, το hosting παίζει πολύ σοβαρό ρόλο στην ταχύτητα φόρτωσης του site σας και κατά συνέπεια στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας .
Κανείς δεν θέλει ένα αργό hosting οπότε προτιμήστε την εταιρεία Myip, γιατί εκτός από γρήγορο hosting και είναι και το site το δικό μου το Paramarketing, έχει πάρα πολύ καλή εξυπηρέτηση και after sales κάτι που δεν υπάρχει σε άλλες εταιρείες.
Πώς μπορεί σήμερα κάποιος στο Internet να κατακτήσει νέες αγορές με το SEO;
Τι είναι το SEO;
Αρχικά, να κάνουμε μια μικρή εισαγωγή στο τι είναι το SEO.
Το SEO είναι το ακρωνύμιο του Search Engine Optimization δηλαδή τα αρχικά του βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και έχει να κάνει με όλα αυτά που πρέπει να κάνουμε για να βγούμε στην πρώτη σελίδα και την πρώτη θέση της Google με κάποιες λέξεις κλειδιά.
Οι λέξεις κλειδιά είναι οι έννοιες αναζήτησης ή οι όροι αναζήτησης όταν ανοίγουμε ένα παράθυρο στο κινητό μας ή ένα Chrome ή ένα Firefox, ανοίγουμε την Google και ψάχνουμε να βρούμε κάτι π.χ. μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Τα αποτελέσματα αναζήτησης κάτω από τα πληρωμένα αποτελέσματα, γιατί πρώτα εμφανίζονται οι διαφημίσεις, μετά μπορεί να εμφανιστούν οι Google Maps και μετά είναι τα οργανικά αποτελέσματα, αυτά που τα βγάζει ο αλγόριθμος κατάταξης της Google.
Για όσους δεν γνωρίζουν περισσότερα, μπορούν να δουν το αντίστοιχο βίντεο τι είναι το SEO ή να κάνετε binge watch όλα τα βίντεο του καναλιού μου για να ενημερωθείτε για τις νέες εξελίξεις σήμερα στο SEO και το Internet Marketing το 2021 αλλά και το 2022.
Γιατί το περιεχόμενο μας είναι όσο πιο γίνεται κλασικό και διαχρονικό και θα σας βοηθήσει για όλη την δεκαετία, ειδικά το συγκεκριμένο θα σας βοηθήσει για όλη την υπόλοιπη δεκαετία στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή στην ιστοσελίδα σας.
Πάμε τώρα να δούμε πως κατακτάμε νέες αγορές με το SEO.
Τι είναι το organic market penetration;
Η στρατηγική που θα ακολουθήσουμε είναι market penetration organic ή organic market penetration.
Στα ελληνικά σημαίνει στρατηγική διείσδυσης της αγοράς οργανικού τύπου ή οργανική στρατηγική διείσδυση της αγοράς.
Για όσους ξέρουν marketing η έννοια του marketing penetration strategy ή market penetration strategy έχει να κάνει με μια εταιρεία που δεν την γνωρίζει κανένας στην αγορά και πως θα μπορέσει να αποκτήσει νέους πελάτες εκ του μηδενός.
Αυτό μπορεί να μη συμβαίνει με εσάς αυτή τη στιγμή, αλλά όσον αφορά με το organic market penetration έχει να κάνει με τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μην εμφανίζεται πουθενά στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης παρά μόνο σε διαφημίσεις και πληρωμένα αποτελέσματα στο Facebook και σε άλλα κανάλια ηλεκτρονικά που θα πρέπει κάποιος να τα δει με κάποιον άλλο τρόπο είτε πληρωμένο είτε μέσω influencer είτε με κάποια άλλη στρατηγική Digital Marketing που χρησιμοποιείτε για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας.
Σε ποιους απευθύνεται αυτή η στρατηγική της αγοράς μέσω της Google και μέσω του SEO;
- Σε όσους έχουν φυσικό κατάστημα ή φυσική επιχείρηση και
- σε όσους έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα ή ηλεκτρονική επιχείρηση, site δηλαδή.
Είτε έχετε κάποιο eshop που μπορεί να πουλάει ρούχα, παπούτσια, είδη ομορφιάς, καλλυντικά, φαρμακείο και ούτω καθεξής είτε έχετε κάποια επιχείρηση και είστε επαγγελματίας δικηγόρος, συμβολαιογράφος, να ασχολείστε με μετακομίσεις και έχετε μια ιστοσελίδα γιατί σήμερα όλοι ψάχνουν να σας βρουν μέσω του Internet, αυτή η στρατηγική είναι η καλύτερη που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πιστέψτε με γιατί έχει τα καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά το ποσοστό μετατροπών.
Τι λέει η παραδοσιακή στρατηγική του Internet Marketing μέχρι στιγμής;
Το Internet Marketing ή αλλιώς Digital Marketing, ψηφιακό marketing που έχετε ακούσει έχει να κάνει με 3 βασικούς πυλώνες.
1 Google Ads – YouTube Ads
Ο πρώτος πυλώνας είναι τα Google Ads και τα YouTube Ads, οι πληρωμένες διαφημίσεις δηλαδή ή το CPA (Click Per Action) ή το CPC (Cost Per Click) όπως τα λένε τα Google Ads.
Facebook Ads και Instagram Ads
Μετά είναι τα Facebook Ads και Instagram Ads που ανήκουν στην ίδια κατηγορία με τα Google Ads και τα YouTube Ads, γιατί έχουμε διαφημίσεις και στο YouTube σήμερα που σημαίνει ότι πληρώνουμε για να εμφανιστούμε στα πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και σε βίντεο που έχουν σχέση με το αντικείμενο μας σε κανάλια στο YouTube.
Το ίδιο συμβαίνει και στο Facebook με το Facebook Ads που έχουμε targeting στόχευση σε κάποιο δυνητικό πελατολόγιο.
Τι θα πει δυνητικό πελατολόγιο;
Ένα κομμάτι της αγοράς που θεωρούμε ότι θα είναι υποψήφιοι πελάτες μας, θα αγοράσουν από εμάς και τους στοχεύουμε μέσω του Facebook Ads μέσω του κέντρου διαφήμισης που έχει.
2 Influencers
Ο δεύτερος πυλώνας είναι οι influencers, δηλαδή να πληρώσω χρήματα για να με αναφέρουν influencers που έχουν πολύ μεγάλο κοινό στο Internet.
Αυτό μπορεί να γίνει και στην τηλεόραση να πάτε σε κάποια εκπομπή, σε κάποιο κανάλι, σε κάποια εταιρεία telemarketing που έχει αγοράσει τηλεοπτικό χρόνο ή να βρείτε κάποιον influencer στο Instagram ή στο Tik Tok, μπορεί να είναι στο YouTube ή οπουδήποτε αλλού σε κάποια ψηφιακή πλατφόρμα που έχει ακολούθους.
Έχουμε μιλήσει ξανά για το να γίνετε influencers, το ίδιο ισχύει και για μια επιχείρηση για το πώς να βρει influencers και ακολουθεί και ανάλογη τιμολογιακή πολιτική με βάση πόσους ακολούθους έχει ο influencer. Υπάρχουν microinfluencers αλλά υπάρχουν και πολύ μεγάλοι influencers.
3 SEO
Ο δε τρίτος πυλώνας είναι μέσω του SEO. Το SEO όπως έχουμε πει είναι νέο κανάλι αγοράς, είναι ένα διαφορετικό κανάλι αγοράς γιατί άμα μέχρι σήμερα δεν είχατε καθόλου SEO στο site σας σημαίνει ότι οποιοσδήποτε έψαχνε με φράσεις κλειδιά ή με λέξεις κλειδιά.
Σημειώστε ότι το 90% έως και 99% των λέξεων κλειδιών είναι φράσεις κλειδιά που υπάρχουν στην Google σήμερα και το 15% όλων των λέξεων κλειδιών είναι πρωτόγνωρες, καινοφανείς, δηλαδή πρώτη φορά έχουν αναζητηθεί αυτοί οι όροι αναζήτησης στην Google και συνήθως είναι φράσεις κλειδιά, νεολογισμοί, νέες τάσεις ή οτιδήποτε έχει να κάνει με νέες εκπομπές, ρούχα που δεν υπήρχε πέρυσι, την προηγούμενη χρονιά.
Κάθε χρόνο υπάρχει ένα 15% ανανέωσης και εμπλουτισμού των όρων αναζήτησης, γιατί οι όροι αναζήτησης αυξάνονται κάθε χρόνο επιθετικά και η Google αυξάνει την υπολογιστική της ισχύ για να μπορέσει να μας σερβίρει τα αποτελέσματα αναζήτησης που βλέπετε σήμερα.
Τα οργανικά αποτελέσματα και οι φράσεις κλειδιά για να μπορέσετε να τα πιάσετε θα πρέπει να κάνετε SEO, άρα θα πρέπει να απευθυνθείτε σε μια εταιρεία SEO ή ένα SEO Agency όπως είμαστε και εμείς και μπορείτε να ζητήσετε τώρα μια προσφορά για να αρχίσετε να βγαίνετε στην πρώτη σελίδα ή στην πρώτη θέση της Google, αυξάνοντας έως και 1200% αποτελέσματα αναζήτησης.
Δηλαδή άμα παίρνετε 100 αναζητήσεις στην οργανική κατάταξη μπορείτε να το φτάσετε και 1200 τη μέρα, μπορεί και παραπάνω. Αυτό εξαρτάται από το πόσο μπορείτε να ανοίξετε τη βεντάλια των όρων αναζήτησης.
Τμηματοποιήστε την αγορά σας
Θα πρέπει να δούμε το οργανικό SEO σαν ένα ξεχωριστό κομμάτι, τμήμα της αγοράς. Αυτή η στρατηγική λέγεται market segmentation του Marketing. Σας έχω πει πολλή πληροφορία για το Marketing, το SEO με το branding και το Marketing συγκλίνει κατά πολύ.
Έχω σπουδάσει Marketing στο Λονδίνο πριν κάμποσα χρόνια και έτυχε στον ακαδημαϊκό χώρο του marketing ο νούμερο 1 να είναι ο Philip Kotler, η νούμερο 2 η Brasington και έτυχε να είμαι στο πανεπιστήμιο αυτή της Brassington που έχει γράψει το βιβλίο Principles of Marketing που είναι εγκυκλοπαίδεια 1.400 σελίδες, ακόμη πιο μεγάλο από το Principles of Marketing του Philip Kotler που ήταν 1.100.
Είχε πάρα πολλά παραδείγματα και είχα την τύχη σαν φοιτητής να μάθω το Marketing εν τη γενέσει του, δηλαδή και το θεωρητικό και το πρακτικό κομμάτι και να μπορέσω να το εφαρμόσω σήμερα σε πάρα πολλές επιχειρήσεις, σε πάρα πολλές ιστοσελίδες, στο SEO και γενικά σε κάθε κομμάτι της ζωής μου.
Βέβαια, το κομμάτι του Marketing που χρησιμοποιούμε σήμερα στο SEO είναι λίγο περιορισμένο, γιατί θα μπορούσα να σας κάνω τεράστιες αναλύσεις για τα διαφημιστικά μηνύματα και το πώς πρέπει να στηθεί ένα site, τι ψάχνει κάποιος να βρει μέσα στο site σας, την ψυχολογία που υπάρχει πίσω από τον όρο αναζήτησης και πίσω από τον μέσο πελάτη και τι θέλει αυτός να κάνει μέσα στο site σας και ούτω καθεξής.
Ωστόσο, για να κρατήσουμε τα πράγματα απλά γιατί κάποιοι μπορεί να μπερδεύεστε ή να αισθάνεστε ότι είναι λίγο βαρύ το θέμα για εσάς, θα σας πω μερικά βασικά. Η τμηματοποίηση της αγοράς είναι αναγκαία για μια επιχείρηση να επιβιώσει.
Πως γίνετε η τμηματοποίηση της αγοράς που μας ενδιαφέρει;
Εμείς θα τμηματοποιήσουμε την αγορά μας αυτή τη στιγμή ως αγορά ηλεκτρονικών υπηρεσιών μέσω Internet.
Για παράδειγμα, είμαι υδραυλικός και θέλω αυτή τη στιγμή να πιάσω όσους αναζητάνε υδραυλικούς στην Αθήνα για διάφορες βλάβες, για βλάβες της ΕΥΔΑΠ, της τοπικής δημόσιας επιχείρησης ύδρευσης της Αθήνας γιατί κάθε πόλη έχει τη δική της ή θέλω κάποιον να μου φτιάξει ηλιακούς θερμοσίφωνες.
Μπορεί να είναι υδραυλικός εγκαταστάσεων θέλω να τον πάρω στην οικοδομή γιατί έχω ένα γιαπί και θέλω να περάσω τα υδραυλικά ή θέλω να μου φτιάξει μια βλάβη γιατί τρέχει η βρύση, οπότε έχω μια τεράστια πίτα λέξεων και φράσεων κλειδιών που μπορώ να πιάσω οργανικά και όχι μόνο τη λέξη υδραυλικός ή υδραυλικοί, αλλά και όλα τα παρεμφερή και παρελκόμενα παράγωγα της για τις πόλεις και περιοχές που σημαίνει ότι το τμήμα της αγοράς που με ενδιαφέρει σαν υδραυλικό είναι η αγορά της Αθήνας με αναζητήσεις υδραυλικών, οποιαδήποτε λέξη ή φράση κλειδί που υπάρχει.
Topical SEO Δημιουργήστε 300 άρθρα με όλες τις λέξεις κλειδιά
Υδραυλικές εργασίες, εργασίες τηλέφωνα, χάλασε ο θερμοσίφωνας, φράσεις κλειδιά όπως γιατί χάλασε ο θερμοσίφωνας, πώς να αποσυνδέσω τον θερμοσίφωνα, έσκασε ο θερμοσίφωνας, γιατί τρέχει η βρύση, μυρίζει το νερό, φίλτρο νερού κάνει.
Όλα αυτά μπορώ να τα πιάσω όποτε πρέπει να γίνει ένας σχεδιασμός περιεχομένου, όπως έχω περιγράψει σε ένα άλλο βίντεο, δηλαδή θα πρέπει να σχεδιάσουμε από 100 έως 300 άρθρα που να απαντάνε ακριβώς στα ερωτήματα του χρήστη από το τμήμα της αγοράς που ψάχνει να βρει υδραυλικό από τα οργανικά αποτελέσματα.
Προσέξτε, άμα μέχρι σήμερα δεν έβγαινε η επιχείρηση σας πουθενά, αυτός που θα ψάξει να σας βρει στα οργανικά αποτελέσματα και σας βρει, θα είναι νέος πελάτης για εσάς. Είναι πετυχημένη στρατηγική organic market penetration.
Μόνο το 30% κάνει κλίκ στα Google Ads
Αν μέχρι σήμερα κάνατε μόνο Google Ads, έχετε πιάσει πελατολόγιο που είναι γύρω στο 30% αυτών που κάνουν click μόνο στα Google Ads.
Το άλλο 70% θα κάνει click στα οργανικά αποτελέσματα και θα καλέσει τους υδραυλικούς, τους οποίους θα βρει και θα διαβάσει τα άρθρα τους στο blog και θα θεωρήσει ότι είναι αυτοί που χρειάζεται, γιατί μπορεί κάποιος να μη χρειάζεται άμεσα υδραυλικό σήμερα, αλλά όλοι οι επαγγελματίες χρειάζονται το κοινό τους.
Καλλιεργήστε το κοινό στόχο σας
Ο καλλιτέχνης χρειάζεται το κοινό του, ο τραγουδιστής χρειάζεται το κοινό του.
Όσο πιο μεγάλο κοινό έχει ο τραγουδιστής, τόσο πιο πετυχημένος είναι.
Όσο πιο μεγάλο κοινό έχει ο επαγγελματίας του Internet, τόσο πιο πετυχημένος είναι και αυτό ισχύει για όλα τα επαγγέλματα και ένας καλός τρόπος για να πετύχετε αυτό είναι το blog που σας είπα.
Πρέπει να έχουμε μια τράπεζα θεμάτων για να γράψουμε τα πάντα γύρω από τα υδραυλικά άμα είμαστε υδραυλικοί, τα πάντα γύρω από τα ηλεκτρολογικά αν είμαστε ηλεκτρολόγοι, τα πάντα γύρω από το SEO αν είμαστε SEO marketers, SEO influencers ή SEO Agency όπως είμαστε εμείς.
Δεν υπάρχουν όρια για το τι αναζητήσεις θα μπορέσει να σκαρφιστεί ο ανθρώπινος νους, γιατί όσο περνάει ο καιρός εμφανίζονται ολοένα και πιο πολύπλοκες αναζητήσεις και ο κόσμος γίνεται όλο και πιο απαιτητικός στο Internet.
Το Inbound Marketing φέρνει πιο στοχευμένους πελάτες
Ωστόσο, η αγορά στόχος που θα βρείτε από τα οργανικά αποτελέσματα είναι η καλύτερη αγορά που υπάρχει γιατί έχει το μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπών γιατί είναι ο πελάτης που είναι συνειδητοποιημένος και έχει γίνει η διαδικασία της πώλησης μέσω του inbound marketing, του εισερχόμενου marketing δηλαδή σας έχει διαβάσει και θέλει να σας καλέσει, άρα έχει πρόθεση αγοράς της υπηρεσίας σας.
Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
Έχω eshop αλλά δεν έχω SEO που σημαίνει ότι αναγκάζομαι να έχω κάποια κανάλια πωλήσεων μέσω του Skroutz, μέσω του Bestprice, μέσω του Facebook Ads ή Google Ads ή οτιδήποτε άλλο, μέσω influencer και δεν έχω SEO.
Το τμήμα της αγοράς που πρέπει να πιάσω αυτή τη στιγμή είναι το SEO, γιατί θα πιάσω αυτούς που δεν θα ασχοληθούν ή δεν θα αγοράσουν ποτέ από διαφημίσεις και πιστέψτε με είναι πάρα πολλοί, γιατί πιστεύουν ότι τα site που βάζουν διαφημίσεις για να εμφανιστούν στην Google δεν είναι σοβαρά, πλην ορισμένων brands.
Και υπάρχουν πάρα πολλά brands που δεν έχουν καν SEO και μιλάμε για brands που δεν έχουν καν παρουσία στο Internet αν δεν τα αναζητήσω παρά μόνο διαφημιστική παρουσία.
Τεράστια ευκαιρία ακόμη και σήμερα, ασχέτων αλλαγών αλγορίθμων της Google είναι να επενδύσετε στο SEO, γιατί το SEO είναι μια μακροπρόθεσμη επένδυση την επόμενη δεκαετία για να μπορέσετε να εξασφαλίσετε τη βιωσιμότητα και την μακροημέρευση της επιχείρησης σας.
Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές
Κάντε like, κάντε subscribe άμα σας άρεσε το κανάλι μου, αφήστε το σχόλιο σας, βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές!
Επίσης, μπορείτε να ζητήσετε άμεσα μια προσφορά για προώθηση ιστοσελίδων και κατασκευή ιστοσελίδων σε εμάς.
Μπορείτε αν ακόμη δεν αισθάνεστε οικειότητα να γραφτείτε στο newsletter μας, γιατί παίρνετε κάθε 15 μέρες ένα πολύτιμο newsletter που έχει ένα βίντεο και την αποδελτίωση του μέσα στο site, το Paramarketing.gr και θα χαρώ να τα πούμε στο επόμενο βίντεο.
Μην φύγετε, δείτε το επόμενο βίντεο τώρα γιατί θα μάθετε πάρα πολλά πράγματα και θα κερδίσετε τους ανταγωνιστές σας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.
Γεια σας!
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:
- TOPICAL SEO – ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ BACKLINKS
- ΠΩΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΟ BRAND AWARENESS ME TO SEO
- KEYWORD DENSITY- ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΛΕΞΕΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ
- REPUTATION MANAGEMENT- Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΣΑΣ ΦΗΜΗΣ
- 7 Μοναδικά Πλεονεκτήματα του SEO για την Επιχείρηση Σας
- Τι είναι το TF IDF;
- Τι είναι το Trust Flow;
- Τι είναι το website usability (ευχρηστία ιστοσελίδας);
- Τι είναι το WordPress και γιατί πρέπει να το χρησιμοποιήσετε;
- Τί είναι το Κανάλι Πωλήσεων;
- Τι έκανα τα 3.000€ που γλίτωσα από το Facebook!
- Τι έψαξαν περισσότερο στη Google οι Έλληνες το 2016
- Τι θα πρέπει να κάνετε μόλις φτιάξετε το site σας
- Τι θα χρειαστείτε για να φτιάξετε μια πετυχημένη ιστοσελίδα;
- Τι θεωρεί η Google ως ποιοτικό site;
- Τι κάνει ένα backlink να μοιάζει αλλά και να είναι ποιοτικό;