ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

11 SEO τάσεις για το 2022 Η 11η είναι η χειρότερη!

11 SEO τάσεις για το 2022 Η 11η είναι η χειρότερη!

11 SEO τάσεις για το 2022 Η 11η είναι η χειρότερη! Πως θα επηρεάσουν οι αλλαγές της Google την ιστοσελίδας σας; Τι πρέπει να κάνετε τώρα για να μην πέσετε!

Γεια σας φίλοι μου!

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ο ιδιοκτήτης του SEO agency Paramarketing, αυτού του καναλιού στο YouTube και σήμερα θα μιλήσουμε για 11 τάσεις στο SEO που θα δουλέψουν το 2022.

11 τάσεις στο SEO που θα δουλέψουν το 2022, οπότε να είστε προετοιμασμένοι γι’αυτό κάντε like, subscribe, δεν χρειάζεται να τα λέμε συνέχεια.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting για πάντα!

Επίσης, να πούμε για τον χορηγό μας, κερδίστε 50% έκπτωση στο web hosting με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50 στην εταιρεία Myip.

Η εταιρεία Myip έχει τους γρηγορότερους servers σε όλη την Ελλάδα αυτή τη στιγμή και το καλύτερο after sales service, το οποίο μπορείτε να το διαπιστώσετε αν πάρετε τηλέφωνο την Myip.

Μπείτε στο site τους και δοκιμάστε το.

1 Βελτίωση του Predictive Search

11-SEO-TRENDS-GR-paramarketing-low

Λοιπόν, η πρώτη τάση για το 2022 είναι η βελτίωση του predictive search.

To predictive search είναι οι προτεινόμενες αναζητήσεις που έχουν στην Google που σημαίνει ότι με βάση τι είχαμε αναζητήσει στο παρελθόν η Google προσπαθεί να πετύχει τι περίπου θέλουμε να αναζητήσουμε ή μας διορθώνει αυτόματα όταν κάνουμε λάθος στην αναζήτηση.

Αυτό βασίζεται πάνω στο Artificial Intelligence ή σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που έχει αναπτύξει η Google εδώ και χρόνια και έχει επενδύσει πάρα πολλά λεφτά, τιμές δισεκατομμυρίων δολαρίων για να μπορέσει να βελτιώσει το predictive search και να έχει καλύτερη εμπειρία στην αναζήτηση.

Πολύ σημαντικό αυτό που σημαίνει ότι όταν κάποιος χρήστης αναζητάει κάτι για το SEO, σίγουρα θα αναζητήσει κάτι ξανά για το SEO.

Άρα, θα πρέπει κι εμείς να προσαρμόσουμε τα άρθρα μας, τα βίντεο μας και το περιεχόμενο μας ανάλογα που σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε cluster content, δηλαδή γράφω ένα άρθρο για το SEO για το 2022 π.χ. και μετά θα γράψω ένα άρθρο για το τι πρέπει να αποφύγω για το SEO το 2022 ή ποιο είναι το καλύτερο SEO agency ή πως θα αλλάξει το SEO το 2022.

Όλα αυτά εμπεριέχονται μέσα στη συναφή αρθρογραφία που χρειάζεται να κάνουμε.

2 Τα brands θα επικρατήσουν

Και πάμε στο νούμερο 2 που είναι ότι τα brands θα αποκτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στο SEO και στις αναζητήσεις στην Google γενικότερα τα επόμενα χρόνια και αυτό αναμένεται να γίνει το 2022 που σημαίνει ότι θα πρέπει να εστιαστείτε στο να χτίσετε το δικό σας brand.

Τι θα πει αυτό;

Ότι υπάρχουν πιο πολλά brand searches π.χ. το δικό μας brand λέγεται paramarketing και όσο πιο πολλά searches (αναζητήσεις δηλαδή) έχουμε εξασφαλίσει στην Google τόσο πιο ψηλά ανεβαίνει το site μας συνολικά στην Google και κερδίζει θέσεις, κάτι που δεν το ξέραμε πριν και αρχίζει να γίνεται η καραμέλα του μέλλοντος αύριο.

3 Το YouTube και το βίντεο θα ξεπεράσει το περιεχόμενο των blogs

Νούμερο 3 το YouTube και το βίντεο θα ξεπεράσει το περιεχόμενο των blogs.

Άμα σας ρωτήσω σήμερα ποιο είναι το αγαπημένο σας blog, θα μου πείτε το Paramarketing, το ξέρω.

Ελάχιστοι έχουν αγαπημένα blog που διαβάζουν αλλά άμα σας ρωτήσω για αγαπημένο κανάλι στο YouTube θα μου πείτε το δικό σου SEO by Yannis Divramis ή Paramarketing SEO channel.

Εγώ δεν έχω αγαπημένα blogs σήμερα, ελάχιστα, γιατί παρακολουθώ σχεδόν κάθε μέρα κατά 90% βίντεο στο YouTube.

Τα βίντεο δεν απλώς αναγκαίο κακό ή καλό, αλλά πρέπει να έχετε και κανάλι στο YouTube και στα άρθρα σας να έχετε και βίντεο, όπως κάνω εγώ αυτή τη στιγμή που όλα τα άρθρα είναι αποδελτίωση του καναλιού μου στο YouTube και έτσι έχω 2 κανάλια πληροφόρησης.

Ένα είναι το blog μου και ένα το κανάλι στο YouTube που βλέπετε τα βίντεο που ανεβάζουμε σχεδόν κάθε βδομάδα. Αυτό βοηθάει περισσότερο στη μετατροπή αυτών που μας βλέπουν σε πελάτες στο μέλλον, γιατί υπάρχει μεγαλύτερη αμεσότητα.

Υπάρχει το πρόσωπο, με βλέπετε να μιλάω, το επόμενο βήμα είναι να βρεθούμε και από κοντά αντί να διαβάζετε ένα ξερό άρθρο. Θα μου πείτε τώρα, μπορούμε να ρίξουμε λεφτά σε studio όπως έχει κάνει εσύ και να κάνουμε όλοι βίντεο;

Όχι, δεν μπορούμε να κάνουμε όλοι βίντεο, αλλά δεν χρειάζεται να είναι και τόσο επαγγελματικό το βίντεο σας. Μπορεί να είναι βίντεο από το κινητό σας, τα κινητά έχουν τέλεια τεχνολογία.

Εγώ έχω πάρει το τελευταίο που είναι το Galaxy Ultra S21 και έχει 40 MP κάμερα, απλά η κάμερα του έχει 20x και η φωτογραφία 100x, έχει night vision και έχει πολύ καλή ποιότητα.
Φροντίστε να πάρετε κάτι για τον ήχο και έτσι μπορείτε να βγάλετε μερικά βίντεο για να ξεκινήσετε να αποκτάτε το κοινό σας στο YouTube και να τα βάλετε ως ενσωματωμένα στο site σας.

4 Η Google έχει μετατραπεί σε μηχανή απαντήσεων από μηχανή αναζήτησης

Το νούμερο 4 για τις νέες τάσεις που θα υπάρχουν το 2022 είναι ότι η Google μετατρέπεται σε answering machine, σε μηχανή απαντήσεων και ερωτήσεων από μηχανή αναζήτησης.

Θα δείτε ότι όλο και περισσότερες ερωτήσεις γίνονται σήμερα στην Google, τι να φάω, τι να μη φάω, έχω πυρετό τι να φάω. Όλες αυτές οι ερωτήσεις είναι πρωτογενείς, το 15% των αναζητήσεων δεν υπήρχε πριν στην Google και κάθε χρόνο εμφανίζεται 15% των νέων αναζητήσεων αυτού του τύπου στην Google που δεν υπήρχαν πέρυσι αλλά θα υπάρχουν φέτος, από νεολογισμούς, από νέες τάσεις και από νέα πράγματα, όπως ήταν ο ρετροϊός.

Δεν λέω το όνομα του γιατί θα μας κόψει η Google, αλλά δεν υπάρχε στο παρελθόν αλλά τώρα υπάρχει και συνέχεια υπάρχουν νέες λέξεις γι’ αυτό.

5 Η αναζήτηση φωνής θα γίνει ο νούμερο ένας τρόπος αναζητήσεων

Νούμερο 5, voice search, αναζήτησης φωνής που θα γίνει ο νούμερο 1 τρόπος αναζητήσεων αυτή τη στιγμή. Θα περπατάμε, θα ανοίγουμε το κινητό και αντί να γράφουμε θα κάνουμε αναζήτηση φωνής, όπως βλέπαμε στο Star Trek παλιά, όπου ο Mister Spock ή ο captain του πλοιαρίου έλεγε computer, δώσε μας τις συντεταγμένες ή διακτίνισε αυτό ή σχεδίασε μας μια πισίνα.

Κάπως έτσι θα γίνεται και σήμερα. Google, τι καιρό έχει σήμερα, τι καιρό θα έχει αύριο ή θα κάνουμε voice search γιατί έχει βελτιωθεί πάρα πολύ ο αλγόριθμος που υποστηρίζει το voice search, που είναι Artificial Inteligence δηλαδή τεχνητή νοημοσύνη και αυτό.

Θυμηθείτε ότι το voice search θα είναι ο νούμερο 1 τρόπος αναζήτησης γιατί είμαστε στον δρόμο, οδηγούμε και είναι πιο εύκολο.

6 Το περιεχόμενο θα πληροί το κριτήριο EAT

6, το περιεχόμενο που είναι EAT, το Google EAT, δηλαδή έχει Expertise, Authoritativeness και Trustworthiness που πληροί αυτό το κριτήριο του EAT θα ανέβει στην Google κι άλλο.

Μιλάμε για τα YMYL sites, Your Money Your Life για ειδικότητες όπως ιατρικές, τεχνικές, χρηματοοικονομικά, νομικές συμβουλές.

Όλα αυτά τα site Θα ανέβουν στην Google κι άλλο, εφόσον το περιεχόμενο έχει γραφτεί από ειδικό. Άρα, άμα δεν έχετε σχέση με τα νομικά και γράφετε νομικά άρθρα, είναι λίγο δύσκολο να σας ανεβάσει η Google.

Μάλλον θα πέσετε, γιατί θα ανεβάζει πιο πολύ τους δικηγόρους που καταλαβαίνει ότι είναι δικηγόροι.

7 Το UX θα είναι εξίσου σημαντικό με το SEO

Νούμερο 7, το UX θα είναι το νέο SEO. Το UX είναι το User Experience που σημαίνει ότι η εμπειρία του χρήστη θα πρέπει να είναι πολύ καλύτερη από τους ανταγωνιστές μας για να παραμείνει στο site μας.

Θα πρέπει να μπαίνει στο site σας και να παθαίνει σοκ από την ποιότητα που βλέπει εκεί μέσα, από αυτά που έχετε, όπως κάποιος μπαίνει στο site μου και παθαίνει σοκ από την τεράστια πληροφόρηση για το SEO, το Branding, το Marketing που δεν θα τη βρει εύκολα σε ελληνικό site. Μπορεί να τη βρει σε ξέχο, όχι τόσο σε ελληνικό.

Πώς γίνεται να βελτιώσουμε το UX; Το UX βελτιώνετε με κάποιο λογισμικό A – B testing, split testing δηλαδή να κάνουμε test. Αλλάζουμε κάτι, πέφτει το bounce rate;

Αυξάνεται το ποσοστό μετατροπών;

Όλα αυτά έχουν κόστος, το SEO δεν είναι πια κάτι φθηνό, είναι κάτι ακριβό που δεν γίνεται εύκολα γιατί είναι δύσκολο εκ φύσεως και θα δυσκολέψει κι άλλο, πιστέψτε με.

8  Οι SEO Influencers θα γίνουν ακόμα πιο σημαντικοί

Πάμε στο νούμερο 8.

Οι SEO influencers θα γίνουν πιο σημαντικοί και θα αναβαθμιστεί ο ρόλος τους, γιατί θα είναι SEO microinfluncers, όπως είμαι και εγώ αυτή τη στιγμή ένας SEO microinfluencer.

Δεν έχω τεράστιο κοινό, έχω περίπου 20.000 ακολούθους στο Twitter, 1.000 άτομα στο Facebook, 2.000 στο YouTube, κάμποσες χιλιάδες στο mail list, στο Instagram.

Είμαι ένας microinfluncer στον χώρο μου για το SEO.

Ωστόσο, όλοι οι SEO microinfluencers ή οι influencers στον τομέα τους, γιατί θα υπάρχουν πολλοί τομείς ή market niche θα είναι πιο σημαντικοί για να δώσουν απαντήσεις στην Google και θα τους ψάχνουν πιο πολλοί χρήστες.

Ένας microinfluncer μπορεί να είναι κάποιος που μιλάει για τη διατροφή των αθλητών, diet microinfluencer. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που μπορείτε να σκεφτείτε και να δημιουργήσετε σήμερα, αν είστε δημιουργικοί και να κάνετε ένα site και να γίνετε και εσείς ένας microinfluencer.

9 Η τεχνητή νοημοσύνη θα βελτιώνεται σε κάθε αναζήτηση

Πάμε στην νούμερο 9 τάση για το 2022 στο SEO το Artificial Intelligence, η τεχνητή νοημοσύνη θα βελτιωθεί σε κάθε νέα αναζήτηση που κάνετε. Κάθε νέα αναζήτηση βελτιώνει ένα δισεκατομμυριοστό την εγυπνάδα και την ικανότητα του εγκεφάλου του Artificial Intelligence και αυτό φαίνεται και θα φανεί παρακάτω χρονικά και θα φανεί το 2022 και το 2023 και τις επόμενες χρονιές.

Σε τι θα μας βοηθήσει εμάς αυτό;

Αυτό θα βοηθήσει σε πάρα πολλά πράγματα, όπως σας είπα για τις αυτόματες προβλέψεις που κάνει η Google, άρα αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι, δηλαδή να έχουμε clusters of content, να μην έχουμε ένα άρθρο που απαντάει σε όλα αλλά πολλά που απαντάνε σε πολλές ερωτήσεις για να μπαίνει ξανά και ξανά ο χρήστης.

Ωστόσο και ένα άρθρο που απαντάει σε όλα είναι πάρα πολύ καλό, αλλά πρέπει να συνοδευτεί με δευτερεύοντα άρθρα που απαντάνε σε δευτερεύουσες ερωτήσεις.

10 Η πρώτη θέση δεν θα σημαίνει περισσότερες μετατροπές

Νούμερο 10, η πρώτη θέση δεν σημαίνει περισσότερες μετατροπές.

Τι θα πει αυτό;

Και σήμερα δεν σημαίνει, δηλαδή βγαίνω πρώτος στην Google αλλά δεν με παίρνει τηλέφωνο ο πελάτης αλλά παίρνει τον δεύτερο γιατί έχει πιο καλό site ή το site μας είναι πιο παλιό, άρα χρειάζεται website redesign.

Θα φανεί περισσότερο και το 2022, γιατί θα βγαίνουν καινούργια site που δεν θα έχουν τόσο ψηλό domain authority, τόσο χαμηλό brand, θα είναι σε χαμηλότερες θέσεις, αλλά θα παίρνουν περισσότερες μετατροπές για άλλους λόγους.

Γιατί θα είναι πιο σχετικά, γιατί θα είναι πιο φρέσκο το περιεχόμενο και σιγά σιγά θα κρατήσουν πιο υψηλές θέσεις στην Google.

11 Η πρώτη θέση γίνεται ακόμα πιο δύσκολη

Και το νούμερο 11 στις τάσεις για το 2022 στο SEO είναι ότι θα είναι πιο δύσκολο να βγεις στην πρώτη θέση της Google και πιο δύσκολο να βγεις στην πρώτη σελίδα της Google. Κακά τα ψέμματα, το SEO γίνεται πιο δύσκολο για 2 βασικούς λόγους.

  1. Ο ένας είναι ότι η Google κάνει συνέχεια αναβαθμίσεις για να το κάνει πιο δύσκολο και
  2. ότι υπάρχουν καινούργια site, άρα αυξάνεται ο ανταγωνισμός στο ίδιο αντικείμενο σχετικά με τη Google. Πριν από 10 χρόνια περίπου, μπορεί και 12, το 2009 έκανα σε ένα site με exact match domain π.χ. apofraxeis.com και έβγαινα πρώτος στην Google.

Σήμερα αυτό το site δεν είναι πρώτο ή δεύτερο στην Google, δεν είναι στη δεύτερη σελίδα καν γιατί έχουν βγει άλλα site με πιο πλούσιο περιεχόμενο, περισσότερες απαντήσεις, καλύτερα γραφικά, γρηγορότερους servers και ούτω καθεξής που πιάνουν πιο καλά τους 200+ παράγοντες κατάταξης του αλγορίθμου της Google.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Αυτά φίλοι μου!

Αν σας άρεσε το βίντεο, μπορείτε να ζητήσετε προσφορά για να βελτιώσουμε το site σας και να βγείτε στην πρώτη θέση της Google.

Μπορείτε να μπείτε στο Paramarketing και να ζητήσετε σήμερα μια προσφορά για να καλύψουμε τις ανάγκες σας για νέους πελάτες και νέες αναζητήσεις. Να είστε καλά και τα λέμε στο επόμενο βίντεο. Γεια σας!

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Σχολιάστε