ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

7 Μοιραία λάθη στο SEO που τα κάνουν όλοι

7 Μοιραία λάθη στο SEO που τα κάνουν όλοι και πως να τα αποφύγετε!

Δείτε τι πρέπει να κάνετε πριν πέσει το site σας στη Google!

Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα θα μιλήσουμε για 7 μοιραία λάθη στο SEO που ακόμα πιστεύουμε σήμερα.

7 αντιλήψεις στο SEO που δεν είναι σωστές που ακόμη και σήμερα με τόση πληροφόρηση, με τόσα κανάλια και blogs για το SEO υπάρχουν και πρέπει να τις αποφύγουμε, όπως το λιβάνι.

1 To SEO γίνεται μια φορά μόνο

Πάμε κατευθείαν στο νούμερο 1 που είναι ότι το SEO είναι πράγμα που γίνεται μια φορά, είναι δηλαδή set και forget, το φτιάχνω και ξενοιάζω.

Το SEO δεν είναι για μια φορά, είναι μια συνεχιζόμενη και μακροπρόθεσμη διαδικασία που πρέπει κάθε μέρα να κάνουμε κάτι για να ανέβει το site μας στην Google και αυτό για δυο λόγους.

Ο πρώτος λέγεται ανταγωνισμός, δεν είμαστε μόνοι μας εκεί έξω.

Υπάρχουν και άλλα site που κάνουν διάφορα πράγματα για να βγουν πιο πάνω από μας.

Το δεύτερο είναι η Google που αλλάζει τον αλγόριθμο της πάνω από 3.500 φορές τον χρόνο.

Άρα, είναι αδύνατον να κάνω κάτι σήμερα και να περιμένω να έχω αποτελέσματα μετά από 3 μήνες χωρίς να κάνω τίποτα όλο το τρίμηνο.

2 Το SEO είναι μόνο backlinks

7-SEO-Mistakes-gr-low

Το δεύτερο είναι ότι το SEO έχει να κάνει μόνο με backlinks, δηλαδή παίρνω backlinks από δω, φτιάχνω μερικά backlinks από εκεί, πάω και λίγο στο Fiverr και βγαίνω στην πρώτη θέση.

Αυτό είναι μοιραίο λάθος. Δεν γίνεται να βγω πρώτος στην Google χωρίς να έχω περιεχόμενο, μόνο με backlinks.

Πρέπει να υπάρχει συνδυασμός των παραγόντων που είναι πάνω από 200 παράγοντες της Google και θα πρέπει να το συνδυάσω όλα αυτά στο site μου για να ανέβω στην Google.

Πρέπει να υπάρχει και το usability, δηλαδή η εμπειρία του χρήστη, θα πρέπει να υπάρχει περιεχόμενο, θα πρέπει να έχω λογότυπο, θα πρέπει να έχω ένα site το οποίο να βλέπεται, να έχει καλή ταχύτητα φόρτωσης.

Θα πρέπει να εξυπηρετώ την ανάγκη του χρήστη όταν μπαίνει στο site μου είτε είναι να αγοράσει άμα έχουν eshop είτε να έχω ένα ενημερωτικό blog και θέλει κάποιος να δει κάτι για μένα ή για μας.

3 Tο SEO είναι τζάμπα (!)

Το νούμερο 3 είναι το SEO είναι τζάμπα, δεν χρειάζεται τίποτα.

Για το Google Ads μπορεί να πληρώνω 1.000 ευρώ το μήνα ή 5.000 ευρώ το μήνα, αλλά το SEO είναι τζάμπα.

Θα βρω κάποιον να το κάνει και τζάμπα και έτσι θα γίνω εκατομμυριούχος.

Αυτό δεν υπάρχει σήμερα, το SEO δεν είναι καθόλου δωρεάν και αυτό το βίντεο το κάνω για λόγους SEO, γιατί θα μπει στο YouTube και η Google επικροτεί το YouTube.

Το YouTube είναι η νούμερο 2 μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως και κάποιος που θα κάτσει να ψάξει να βρει σήμερα για μοιραία λάθη στο SEO, θα δει και το βίντεο αυτό.

Όμως το βίντεο χρειάζεται μια παραγωγή, χρειάζεται κάποια φώτα, ένα μικρόφωνο, χρειάζεται video editor, χρειάζεται η αποδελτίωση του βίντεο.

Άρα, το SEO δεν είναι καθόλου δωρεάν και κάθε χρόνο το κόστος ανεβαίνει λόγω δυσκολίας και λόγω ανταγωνισμού.

Οπότε, ξεχάστε το δωρεάν SEO, με πορδές δεν βάφονται τα αυγά.

4 Το SEO πέθανε

Πάμε στο νούμερο 4 που είναι ότι το SEO είναι πεθαμένο, πέθανε, δεν υπάρχει SEO.

Αυτό λέει η Google, κάναμε καινούργια updates λέει η Google, ο Dan Sullivan, τώρα ρολάρει αλλά δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.

Κοιμάστε ήσυχοι, βράστε ρύζι, δεν αλλάζει κάτι.

Αυτά είναι παραμύθια, γιατί εμείς οι ειδικοί στο SEO, κάνουμε χιλιάδες πειράματα, έχουμε εργαλεία και μελετάμε τι αλλάζει κάθε φορά, γιατί η Google δεν μαρτυράει.

Το SEO δεν πέθανε, όπως θέλουν τα γραφεία digital marketing.

Σιγά μην περιμένω να βγω στην Google, κάντε AdWords με 10 – 20 χιλιάρικα το μήνα και δεν παίρνω και τίποτα πίσω.

Το SEO είναι εδώ και θα υπάρχει όσο υπάρχουν αποτελέσματα αναζήτησης στην Google και όσο υπάρχουν site που βγαίνουν πρώτα και δεύτερα και τρίτα, θα υπάρχει SEO που τα έκανε να βγουν.

5 Τα Google Ads σας ανεβάζουν στο SEO

Μετά είναι το 5 ότι το Google Ads, γενικά οι διαφημίσεις, μπορούν να σας ανεβάσουν στο SEO.

Αυτό είναι λάθος αντίληψη. Το Google Ads δεν έχει να κάνει με τον αλγόριθμο κατάταξης της Google.

Μπορεί τα στοιχεία που παίρνουμε από το Google Ads, το usability ή κάποια έμμεσα πράγματα να μπαίνουν μέσα στο SEO και να μας ανεβάζουν στο SEO ή να μπει κάποιος στο Google Ads, να αφήσει το email του στο newsletter μας και να ξαναμπεί στο site.

Η δεύτερη επίσκεψη,  ή direct hit, είναι παράγοντας κατάταξης αλλά το Google Ads, το Facebook Ads ή οι διαφημίσεις δεν συμμετέχουν ούτε έμμεσα, όχι άμεσα, από 1-3 %.

Η ίδια η Google έχει δηλώσει ότι το Google Ads δεν συμμετέχει ως παράγοντας κατάταξης στον αλγόριθμο της και αυτό είναι το σωστό, γιατί αλλιώς θα πλήρωναν όλοι για να βγουν στην Google και στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Πράγμα που θα χαλούσε όλο τον πυρήνα του αλγορίθμου της Google που η φιλοσοφία της είναι να παρέχει τα σχετικότερα και ποιοτικότερα αποτελέσματα αναζήτησης στον χρήστη και αυτός που πληρώνει δεν σημαίνει ότι έχει το σχετικότερο και το ποιοτικότερο site.

6 Το SEO έχει άμεσα αποτελέσματα

Το νούμερο 6 είναι ότι το SEO έχει άμεσα αποτελέσματα.

Κάνω ένα site τώρα, κάνω SEO και την άλλη μέρα βγαίνω πρώτος στην Google. Άμα ήταν έτσι ρε παιδιά, για ποιο λόγο να υπάρχουμε εμείς εφόσον έχεις άμεσα αποτελέσματα;

Εγώ θα ήμουν εκατομμυριούχος ήδη, πολυεκατομμυριούχος, γιατί θα τα είχα κονομήσει.

Θα έβρισκα μια λέξη κλειδί πολύ ανταγωνιστική και θα πουλούσα τανκς που έχει μεγάλη αξία ή όπλα, νόμιμα όχι παράνομα. Πολύ απλό.

Εφόσον όμως δεν έχει άμεσα αποτελέσματα, χρειάζεσαι πάρα πολλούς μήνες.

Στις διεθνείς αγορές μπορεί να φτάσει και πάνω από 12 μήνες, 16 μήνες για να βγει στην αμερικάνικη αγορά. Στην ελληνική αγορά που είναι πιο μικρή χρειάζεσαι 6 με 12 μήνες, ανάλογα με τον ανταγωνισμό, μπορεί και λιγότερο μπορεί και περισσότερο.

Ωστόσο δεν έχει άμεσα αποτελέσματα γιατί το SEO είναι μακροπρόθεσμο και όπως ανεβαίνεις έτσι και πέφτεις, δεν αλλάζει σε μια νύχτα για να βγεις στο πρώτο αποτέλεσμα.

7 Ο καθένας μπορεί να κάνει SEO

Και το νούμερο 7 είναι ότι ο καθένας μπορεί να κάνει SEO. Αυτό που υπήρχε στην αρχή της βιομηχανίας του SEO πριν από 10 χρόνια που ήμασταν κυριολεκτικά ερασιτέχνες, δεν υπήρχε κανείς με προϋπηρεσία στο SEO.

Τότε ξεκινούσε το SEO.

Σήμερα όμως που φτάνουμε στο 2022 είναι λίγο δύσκολο γιατί οι ερασιτέχνες έχουν γίνει ειδικοί, έχει ξεκαθαρίσει η ήρα από το σιτάρι και πλέον για να κάνεις SEO θα πρέπει να έχεις κάποια προϋπηρεσία 10.000 ωρών για να λέγεσαι ειδικός στο SEO και κάποια απτά αποτελέσματα.

Δεν μπορούν όλοι να κάνουν SEO σήμερα, γι’ αυτό είμαστε εμείς ως SEO agency που παρέχουμε ιδιωτικές υπηρεσίες SEO και μπορείτε να ζητήσετε προσφορά σήμερα, αλλά όλοι μπορούν να μάθουν SEO, τουλάχιστον ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού.

Άμα θέλετε να μάθετε SEO, δείτε το προηγούμενο βίντεο για το πως να μάθω SEO ή να δείτε όλα τα βίντεο που έχω στα κανάλι μου γιατί είναι πάρα πολύ σημαντικά και χρήσιμα για την επιχείρηση σας, για το site σας και για εσάς, για την προσωπική σας ανάπτυξη.

Ζητήστε σήμερα προσφορά για SEO αν θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google, όπως επίσης μην ξεχάσουμε τον χορηγό μας, την εταιρεία Myip.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting

Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

Η Myip είναι μια εταιρεία hosting που LiteSpeed servers στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και στην Αμερική και θα βελτιώσει κατά πολύ την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας και την εμπειρία του χρήστη.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Binge watch τα υπόλοιπα βίντεο και θα τα πούμε στο επόμενο.

Αν θέλετε μια προσφορά SEO για να βγείτε στην πρώτη σελίδα και στην πρώτη θέση της Google, μπορείτε να κάνετε click στο link και να το ζητήσετε τώρα.

Αφήστε τα σχόλια σας ή τις απορίες σας παρακάτω στο YouTube ή το site, το Paramarketing.gr και θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο.

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Σχολιάστε