ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Γεια σας φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και στο σημερινό βίντεο θα μιλήσουμε για το πώς να μειώσετε ή να μειώσουμε μαζί το ποσοστό εγκατάλειψης ή bounce rate στα αγγλικά, ποσοστό εγκατάλειψης ή ποσοστό αναπήδησης στα ελληνικά.

Κάντε like, κάντε subscribe και αφήστε το σχόλιο σας στο βίντεο ή στο άρθρο απ το blog που διαβάζετε και προχωράμε κατευθείαν στο ψητό.

Τι είναι το ποσοστό εγκατάλειψης ή το bounce rate;

Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι όταν κάποιος κάνει μια αναζήτηση στην Google, στη συνέχεια μπαίνει στο site σας γιατί βγαίνει στα αποτελέσματα αναζήτησης δεν βρίσκει αυτό που θέλει ή δεν του αρέσει αυτό που θέλει ή κάτι άλλο συμβαίνει στο site σας και φεύγει. Αυτό λέγεται ποσοστό εγκατάλειψης.

Δεν είναι στάνταρ ότι έρχεται από τη Google, μπορεί να έρχεται από το Facebook ή κάποια διαφήμιση στο Facebook, μπορεί από κάποια διαφήμιση Google. Όλα αυτά, από όποιο σημείο και να έρχονται στο site σας προκαλούν bounce rate κι αυτό είναι πολύ αρνητικό.

Είναι παράγοντας κατάταξης το bounce rate ή το ποσοστό εγκατάλειψης;

mideniste-pososto-egkatalipsis-paramarketing-lowΗ απάντηση είναι ναι γιατί συμμετέχει άμεσα και έμμεσα σε πάρα πολλούς παράγοντες και υποπαράγοντες SEO της Google και του αλγορίθμου της Google. Πώς το ξέρει η Google το ποσοστό εγκατάλειψης;

Κάθε site χρησιμοποιεί το Google Analytics που σας συστήνω αν δεν το έχετε βάλει αυτή τη στιγμή ή αν χρησιμοποιείτε κάποιο άλλο πακέτο με Analytics, να βάλετε Google Analytics εκτός και αν υπάρχει κάποιος ειδικός λόγος που δεν μπορώ να τον αναφέρω αυτή τη στιγμή που δεν θέλετε να παρακολουθεί η Google το site σας.

Αλλά μέσα στο Google Analytics η Google έχει όλα τα User Experience, όλη η εμπειρία χρήστη και που πάει ένας χρήστης μέσα στο site μας κάθε στιγμή.

Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να έχουμε το Google Analytics μέσα στο site μας και να βελτιώσουμε το bounce rate γιατί έτσι θα βελτιώσουμε την κατάταξη στην Google κατά 100%. Είναι σίγουρο πως θα γίνει βελτίωση άμεσα.

Η βελτίωση κατάταξης δεν θα είναι μια σκέτη βελτίωση κατάταξης, δεν θα είναι χωρίς κάποιο όφελος, ξερή βελτίωση. Θα έχει κάποιο όφελος όσον αφορά στην επισκεψιμότητα και όφελος όσον αφορά το ποσοστό μετατροπών.

Θα μας πάρουν πιο πολλοί πελάτες τηλέφωνο, θα αγοράσουν πιο πολλοί από το site μας και θα αυξήσουμε τα έσοδα κατακόρυφα.

11 +1 Τρόποι για να μειώσουμε το ποσοστό εγκατάλειψης

Πάμε να δούμε πως μειώνεται. Σε αυτό το βίντεο έχω βρει 11 + 1, 12 δηλαδή, τρόπους για να μειώσουμε το bounce rate. Αν κάνετε έρευνα στο Internet ή στο YouTube θα δείτε κι άλλα, εμείς όμως θα μείνουμε σε αυτά τα βήματα που πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ βασικά.

Άμα μείνετε ως το τέλος, θα πάρετε ένα σούπερ δώρο από την εταιρεία hosting Myip, οπότε πάμε να πέσουμε με τα μούτρα στο βαθύ SEO που έχει να κάνει με το πώς να μειώσουμε το ποσοστό αναπήδησης σήμερα.

1 Δημιουργήστε ποιοτικό και σχετικό περιεχόμενο

Λοιπόν, το πρώτο είναι το σχετικό περιεχόμενο, ποιοτικό περιεχόμενο.

Έχετε site και δεν έχετε σχετικό περιεχόμενο;

Είναι σίγουρο ότι θα φύγει από το site σας και θα ψάξει άλλο site.  Άμα πάει στο δεύτερο site και δεν βρει αυτό που θέλει θα πάει στο επόμενο site. Αυτό λέγεται και dwell time ή χρόνος μονομαχίας, ξιφασκία παίζουμε στην Google και μετράει κι αυτό ως παράγοντας κατάταξης.

Γι’ αυτό και με το bounce rate, ποσοστό εγκατάλειψης ή ποσοστό αναπήδησης βελτιώνουμε και το dwell time.

Άμα κάποιος παραμείνει στο site μας παραπάνω από 2 με 5 λεπτά, στο δεύτερο κάνει 1 λεπτό, στο τρίτο 30’’ σημαίνει ότι στο dwell time έχουμε κερδίσει εμείς και θα κρατήσουμε την πρώτη μας θέση.

Επίσης, αν το site μας είναι δέκατο και κάποιος κάνει click στο πρώτο, μετά στο δεύτερο, στο τρίτο, στο τέταρτο και μείνει σε εμάς, γιατί και αυτό είναι dwell time, θα δώσει μετά από πάρα πολλά click στο site μας την πρωτιά.

Οπότε δεν είναι μόνο τα backlinks αλλά και το σχετικό περιεχόμενο και το ποιοτικό περιεχόμενο το οποίο πρέπει να καλύπτει σε πληροφόρηση τον χρήστη κατά 100% .

Τι σχετικό περιεχόμενο μπορούμε να δημιουργήσουμε;

Άρθρα, ινφογραφικά, να έχουμε εικόνες και βίντεο γιατί το βίντεο πιάνεται μόνο του σαν περιεχόμενο.

Γι’ αυτό κάνουμε και άρθρο κάθε βίντεο και κάθε βίντεο το έχουμε και άρθρο. Θα σας πω περισσότερα για το σχετικό περιεχόμενο και το περιεχόμενο, γιατί είναι πάρα πολύ σημαντικό στο ποσοστό αναπήδησης.

2 Βελτιώστε την αναγνωσιμότητα της ιστοσελίδας

Και πάμε στο νούμερο 2 που είναι η αναγνωσιμότητα του site μας δηλαδή θέλουμε μεγάλες γραμματοσειρές με διάκενο 1,5 τουλάχιστον. Κοιτάξτε το Paramarketing blog να δείτε πόσο όμορφα είναι στημένο και να φαίνεται καλά στα κινητά.

Να μην σπάνε οι οθόνες, να είναι mobile first designed. Θα πρέπει να έχουμε παραγραφοποίηση και μορφοποίηση.

Και η παραγραφοποίηση και η μορφοποίηση είναι παράγοντες SEO. Όσο πιο όμορφες και απλές είναι η μορφοποίηση και οι γραμματοσειρές και ευανάγνωστες, τόσο θα παραμείνει κάποιος στο site μας.

Άμα παρατηρήσετε κάποια site που χρησιμοποιούν περίεργες γραμματοσειρές, είναι πάρα πολύ στρυφνά τα κείμενα τους και δεν μπορεί να τα διαβάσει κάποιος, δεν διαβάζονται.

3 Βελτιώστε την ταχύτητα φόρτωσης

Πάμε στο νούμερο 3 που είναι η ταχύτητα φόρτωσης η οποία έμμεσα παράγοντας SEO γιατί επηρεάζει το ποσοστό εγκατάλειψης.

Κάθε 1’’ που περνάει και το site μας αργεί να φορτώσει, χάνουμε το 10% των επισκεπτών.

Άρα το site μας πρέπει να φορτώνει σε 1’’  και η εναλλαγή της σελίδας σε 1’’. Δεν μπορούμε να περιμένουμε πάνω από 1’’ σήμερα και στα κινητά, δεν υπάρχει λόγος να περιμένουμε πάνω από 1’’ σήμερα με την τεχνολογία που έχουμε.

Ακόμη και τα WordPress που κάποτε ήταν πολύ αργά έγιναν κι αυτά πάρα πολύ γρήγορα, οπότε βελτιώστε την ταχύτητα φόρτωσης με ένα ποιοτικό hosting.

Αλλάζοντας hosting μπορείτε να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης.

Η εταιρεία Myip, η οποία σας δίνει 50% έκπτωσης με τον κωδικό PARAMARKETING50, αυτό ήθελα να δώσω στο τέλος, κερδίστε 50% έκπτωση στους light speed servers της Myip.

Θα δείτε μεγάλη διαφορά στην ταχύτητα από εκεί που είστε σήμερα, μεταφέροντας το site σας σε άλλο server.

Επίσης, την ταχύτητα φόρτωσης την επηρεάζει και το WordPress theme.

Δεν μπορώ να έχω ένα θέμα που είναι αργό ή έχει πάρα πολύ βαρύ κώδικα ή να φορτώνει την αρχική σελίδα σε 7’’ και να είναι 5MB.

Θα πρέπει να χρησιμοποιήσω το Pingdom Tool για να το βελτιώσω και ένα άλλο εργαλείο, το Google PageSpeed Insight, το οποίο θα σας το πω στο τέλος γιατί το κρατάω μυστικό επειδή είναι το πιο δύσκολο αυτή τη στιγμή.

4 Αφαιρέστε τα ενοχλητικά Pop Up και διαφημιστικά αναδυόμενα παράθυρα

Πάμε μετά στο νούμερο 4, pop up και διαφημίσεις.

Το 70% των χρηστών εγκαταλείπει το site όταν βλέπει pop up και δυσανασχετεί όταν βλέπει διάφορες διαφημίσεις και pop up.

Ακόμη και με τα cookies όταν βλέπει accept cookies, GDPR και όλες αυτές τις νομικές μπούρδες που υπάρχουν για να μπει κανείς στο site.

Όλα αυτά λειτουργούν αρνητικά στη συνολική εμπειρία του χρήστη και στο ποσοστό εγκατάλειψης.

Θέλω να σας πω ότι το μήνυμα για τα cookies είναι εντελώς άχρηστο, εννοείται ότι πρέπει να αποδέχεσαι τα cookies κάθε φορά που μπαίνεις στο site.

Άρα, ο νομοθέτης πρέπει να αλλάξει τη νομοθεσία και για το GDPR και να τους λέει από τη στιγμή που έβαλες το email σου εδώ, αποδέχεσαι και το GDPR. Από τη στιγμή που μπαίνεις στο site μου αποδέχεσαι τα cookies και να σταματήσει τον παραλογισμό που κάθε μήνα ζητάνε καινούργια cookies με pop up. Δηλαδή μπαίνουμε αυτόν τον μήνα να διαβάσουμε, τον άλλο μήνα ζητάει πάλι cookies. Ρε παιδιά αφού έχω βάλει τα cookies 15 φορές, πάλι;

Να έχουν και μια διάρκεια, μια φορά. Έχουμε φτάσει σε αντίθετη κατεύθυνση λόγω νομικών. Απίστευτο!

5 Προτιμήστε απλό και λειτουργικό design

Πάμε στο νούμερο 5, απλό και λειτουργικό design.

Λευκό φόντο τα περισσότερα site, μη δω site με μαύρο φόντο, εκτός κι αν είναι οικονομικό site, έχει τεχνικές αναλύσεις.

Αυτό μας βοηθάει, ξεκουράζει το μάτι επειδή βλέπουμε πολλές πληροφορίες και πολλά tickers να τρέχουν πάνω κάτω.

Αλλιώς θέλουμε λευκό φόντο και όσο πιο απλό design γίνεται.

Ένα μενού και από κάτω το περιεχόμενο, χωρίς sidebar. Δεν χρειάζεται να έχω sidebar, εκτός κι αν έχω ενημερωτικό site και θέλω να βάζω διαφημίσεις. Έχω αφαιρέσει το sidebar από το site, γιατί δεν εμφανίζεται σε κινητά, εμφανίζονται από κάτω.

Οπότε είναι καλό να μην έχω sidebar, αν απευθύνομαι σε περιεχόμενο μόνο.

6 Απλό μενού.

Το 6 είναι το απλό μενού.

Βασικότατο είναι το μενού ειδικά από κινητά, ακόμη και τεράστια site δεν μπορούν να πλοηγηθούν σήμερα.

Δεν θα πω ονόματα, γιατί θα γίνουν ρεζίλι και δεν θέλω να τους αναφέρω μπροστά στον κόσμο, αλλά μεγάλα, τεράστια site που δεν το πιστεύετε ότι έχουν τόσο μεγάλο μενού και τέτοια λειτουργικότητα που δεν μπορώ να πλοηγηθώ και να βρω αυτό που θέλω μέσα στο site. Το απίστευτο!

Ποιος ο λόγος να φτιάξω ένα site με περιεχόμενο αν δεν μπορεί ο χρήστης να μπει στο site από το μενού; Τα πιο απλό!

7 Δημιουργήστε φρέσκο περιεχόμενο

Το 7 είναι το φρέσκο περιεχόμενο.

Σας έχει τύχει να μπείτε σε κάποιο site και να μην κατοικείται, δηλαδή να είναι στοιχειωμένο; Και εμένα αν μπείτε στο site και διαβάσετε ένα άρθρο από το 2013 θα πείτε: α, παλιό site! Ναι, αλλά έχω και άρθρα από αυτή τη βδομάδα.

Πάντα έχω καινούργια άρθρα, απλά έτυχε να διαβάσετε και εκείνο που σημαίνει ότι αν διαβάσετε τα επόμενα θα δείτε φρέσκο περιεχόμενο, απλά έχω και κλασικό περιεχόμενο.

Οπότε, μην φοβάστε να γράψετε νέο περιεχόμενο και μη δυσανασχετείτε επειδή έχετε ήδη 1.000 άρθρα.

Για να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης ή ποσοστό αναπήδησης θα πρέπει να έχουμε φρέσκο περιεχόμενο, να αισθάνεται καλά ο χρήστης και να βγαίνει και στην Google.

Όσο πιο φρέσκο περιεχόμενο έχετε, τόσο χαμηλότερο θα είναι το ποσοστό εγκατάλειψης γιατί ο άλλος διαβάζει ένα άρθρο σύγχρονο της καθημερινότητας και όχι περσινά ξινά σταφύλια.

8 Bελτιώσετε τη γραφή σας

Το 8 είναι να βελτιώσετε τη γραφή σας, την αφηγηματική ικανότητα να λέτε ιστορίες.

Όσο πιο απλή γραφή που απευθύνεται στον κόσμο, το storytelling, ιστορίες, γιατί είμαι κι εγώ μεγάλος παραμυθατζής εκτός SEO. Από μικρός είχα αυτή την ικανότητα να γράφω παραμύθια, ιστορίες επιστημονικής φαντασίας εκθέσεις.

Βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να έχετε κι εσείς την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος και να μιλάτε 50 γλώσσες ή να λυθεί η γλώσσα σας και να γίνετε ρήτορας στο Internet. Μπορείτε να βελτιώσετε τη γραφή σας γράφοντας για τον κόσμο.

Διαβάστε ξανά αυτό που γράφετε. Αν δεν σας αρέσει, απλοποιήστε το. Μην χρησιμοποιείτε βαριές εκφράσεις, χωρίς τελείες, με πολλά κόμματα και μεγάλες προτάσεις.

9 Γράψτε σε απλή γλώσσα

Το 9 είναι η απλή γλώσσα. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στο Internet για τα site πανεπιστημίων στην Αμερική, το καλύτερο site από άποψη SEO, αναγνωσιμότητας και χρηστικότητας το είχε το Harvard, το οποίο φημίζεται για τα βαριά πτυχία και τους επιστήμονες.

Γιατί το είχε το Harvard;

Γιατί η γλώσσα και η γραφή ήταν επιπέδου 3ης Γυμνασίου. Αυτό είναι το επίπεδο γλωσσικής ικανότητας και κατανόησης του γενικού πληθυσμού του Δυτικού Κόσμου, γιατί υπάρχουν κάποιες αφρικανικές χώρες που δεν είναι καν σε αυτό το επίπεδο.

Πρέπει να είμαστε σε επίπεδο 3ης Γυμνασίου για να κατανοήσει κάποιος το site.

Άμα αυξήσουμε την τεχνική ορολογία θα εγκαταλείψουν το site μας γιατί θα είναι δυσνόητο, είναι ήδη κουρασμένοι και δεν θέλουν να κουράσουν το μυαλό τους. Γενικά θέλουμε ένα απλό και εύκολο στη γλώσσα site.

10 Στοχεύσετε στις σωστές λέξεις και φράσεις κλειδιά

Πάμε στο 10 που είναι να στοχεύσετε στις σωστές λέξεις κλειδιά και φράσεις κλειδιά.

Στο ένα είχα αναφερθεί στη σχετικότητα, σχετικό περιεχόμενο.

Όταν στοχεύω στις σωστές λέξεις κλειδιά και στους σωστούς ανθρώπους, το κοινό μου, τότε χαμηλώνω το bounce rate ή το ποσοστό εγκατάλειψης.

Γιατί απευθύνομαι σε αυτούς που θέλουν να διαβάσουν αυτό που γράφω π.χ. εγώ είμαι site για το SEO και απευθύνομαι σε αυτούς που ενδιαφέρονται για το SEO. Όταν μιλάω για το bounce rate έχει άμεση σχέση με το SEO, είναι φλέγον θέμα.

Δεν μπορώ να αρχίσω να μιλάω όμως για κρυπτονομίσματα, θα γίνω ένα επενδυτικό site, δεν γίνεται.

Γιατί δεν γίνεται; Γιατί είμαι site για το SEO.

Αμέσως αμέσως γίνομαι άσχετος, έχω άσχετο περιεχόμενο και άμα το στείλω στη λίστα των email πάρα πολλοί θα διαγραφούνε γιατί μιλάω για κάτι που δεν χρειάζεται, δεν θέλουν, δεν επιθυμούν να λαμβάνουν ενημερώσεις για κάτι που δεν τους ενδιαφέρει.

Είναι περίεργο να μπαίνω στο προποτζίδικο και να πουλάει σουβλάκια.

Κάπως έτσι είναι και το site σας, πρέπει να έχουμε τις λέξεις κλειδιά που να αντιπροσωπεύουν την αγορά μας. Είμαστε site για το SEO, έχουμε λέξεις κλειδιά για το SEO, όχι άλα ντάλα. Δεν μπορώ να έχω τα πάντα, απλά για να τα πιάσω, δεν πιάνει αυτό στο Internet.

11 Ξεκάθαρο call to action

Και το ενδέκατο, έχω κι άλλο 1, είναι να έχουμε ξεκάθαρο call to action.

Τι είναι το call to action;

Είναι να λέει στον άλλον τι να κάνει. Μπαίνω στο site και λέω: ανέβα στην Google, βγείτε στην Google, πάρτε τον κωδικό, ξεκάθαρα. Ζητήστε προσφορά, ξεκάθαρο call to action.

Μπαίνεις σε ένα site και γίνεται μέσα πανηγύρι, δεν καταλαβαίνουμε τι πρέπει να κάνουμε μετά, που πρέπει να πλοηγηθούμε. Πρέπει να γραφτούμε στο newsletter, πρέπει να γραφτούμε στο κανάλι, πρέπει να ζητήσουμε προσφορά.

Πάμε να μπούμε σε ένα site που πουλάει κάτι και δεν ξέρουμε τι πουλάει ή γιατί αναφέρει τις πληροφορίες που αναφέρει εφόσον δεν πουλάει κάτι.

Υπάρχουν πολλά προβλήματα στο Internet και πρέπει να τα απλοποιήσουμε.

Δεν είναι πυρηνική φυσική να κάνω κάτι απλό για τον κόσμο, όμως, πιστέψτε με, χρειάζεται περισσότερο κόπο από την πυρηνική φυσική για να απλοποιήσουμε κάτι που είναι περίπλοκο.

Γι’ αυτό υπάρχω εγώ με το κανάλι μου και το blog μου για να απλοποιώ αυτά που είναι περίπλοκα και βαριά για τον απλό κόσμο.

12 Βελτιώστε τα Web Core Vitals

Και πάμε στο 12 που είναι το πιο βαρύ και δυσνόητο πράγμα που έβγαλε η εταιρεία φαινόμενο στο SEO, η Google.

Βελτιώστε τα Web Core Vitals, τεχνική ορολογία να φαν και οι κότες.

Τι είναι τα Web Core Vitals;

6 Μαΐου του 2021 έχει ανακοινώσει η Google ότι θα κάνει το Web Core Vitals Update και θα ρίξει πάρα πολλά site που δεν τα πάνε καλά στο Google PageSpeed Insights.

Τα Web Core Vitals είναι κάποιες μετρήσεις που έχουν και τα 3 κλίμακα από 0 έως 100.

Θα πρέπει να έχετε από 80 και άνω για κινητά και 80 και άνω για σταθερές συσκευές για να πούμε ότι πάνε καλά στο Web Core Vitals.

Τα Web Core Vitals είναι παράγοντες που βελτιώνουν και το bounce rate και έχουν να κάνουν με το LCP, FID και CLS.

  • Το LCP μετράει πόσο γρήγορα φορτώνει το site σας,
  • το FID μετράει πόσο γρήγορα μπορείτε να αναδράσετε με το site σας που φορτώνει, δηλαδή άμα παρατηρήσετε ένα site φορτώνει και δεν μπορείτε να πατήσετε ακόμη, αυτό σας εξοργίζει το ξέρω.
  • Το CLS μετράει την οπτική σταθερότητα, δηλαδή πάω να κάνω click και κουνιέται και αντί να πάω εκεί που φορτώνει, πάω πίσω.

Μου έχει τύχει και μένα πολλές φορές, προσπαθώ να πατήσω ένα κουμπί σε ένα site και συνέχεια πατάω λάθος κουμπιά γιατί κουνιέται το site.

Δεν έχει οπτική σταθερότητα. Αυτό είναι πολύ αρνητικό για το User Experience, την εμπειρία του χρήστη και για το bounce γιατί βαριέσαι και φεύγεις ή τα παρατάς.

Έχει αποδείξει η Google με διάφορα Case Studies που είχα δείξει σε προηγούμενο βίντεο ότι βελτιώνοντας το Web Core Vitals και το PageSpeed Insights γενικά βελτιώνετε και το ποσοστό αναπήδησης δραματικά.

Άρα, το τελευταίο που θα κάνετε είναι να βελτιώσετε και τα Web Core Vitals.

Αυτά μέχρι εδώ. Αν έχετε κάποια απορία ή κάποια ερώτηση μπορείτε να αφήσετε το σχόλιο σας από κάτω στο κανάλι μου στο YouTube ή στο blog μου, το Paramarketing.gr.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting

Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting ή μεταφέρετε το site σας στη Myip με το κουπώνι PARAMARKETING50.

Έχετε 50% έκπτωση σε όλα τα πακέτα hosting, είναι πάρα πολύ γρήγορο hosting και βοηθά να μειώσετε το bounce rate σας.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-2

Επίσης, βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές γιατί έχουμε κολλήσει εδώ και πολύ καιρό στους 1.300, κάντε like, κάντε subscribe, πατήστε καμπανάκι να παίρνετε τις ενημερώσεις γιατί κάθε Δευτέρα στις 9 έχουμε τουλάχιστον ένα βίντεο στο κανάλι μας και βγάζουμε και άλλα βίντεο μεσοβδόμαδα.

Θέλετε να μείνετε σούπερ ενημερωμένοι με τις τελευταίες εξελίξεις στο SEO; Γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube και δείτε πρώτοι κάθε Δευτέρα στις 9 με την αυγούλα το νέο μου βίντεο για το SEO, την προώθηση ιστοσελίδων, το Amazon FBA και πολλά άλλα θέματα.

Ξέρω ότι το θέμα δεν έχει εξαντληθεί και θα μπορούσα να μιλάω για το SEO και τις μηχανές αναζήτησης ώρες. Επειδή θα πρέπει να παραδώσω και μερικές ιστοσελίδες που φτιάχνω παράλληλα, θα πρέπει να σας αφήσω. Γραφτείτε στο newletter και μείνετε συντονισμένοι στα επόμενα εκπληκτικά άρθρα για το SEO, τη Google και την κατασκευή ιστοσελίδων.

Επίσης, έχουμε και το newsletter μας, κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα χρήσιμο newsletter σχετικά με το SEO, το Internet Marketing, το Amazon FBA, πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet και πώς να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων site που υπάρχουν στην αγορά σας.

Πιστεύω να σας άρεσε το βίντεο για το ποσοστό εγκατάλειψης και μείνετε συντονισμένοι, δείτε το επόμενο βίντεο τώρα που είστε ζεστοί.

Μπορείτε να κάνετε binge watching, δηλαδή να πέσετε με τα μούτρα και να καταβροχθίσετε το περιεχόμενο στο κανάλι μου στο YouTube. Ποτέ κανείς δεν μπορεί να δει ένα βίντεο! Γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Σχολιάστε