7 Μοναδικά Πλεονεκτήματα του SEO για την Επιχείρηση Σας
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του SEO;
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO, influencer στο SEO και έχω SEO Agency που κάνω προώθηση ιστοσελίδων και κατασκευή ιστοσελίδων και σ’ αυτό το βίντεο θα μιλήσουμε γιατί πρέπει να κάνετε SEO, ποια είναι τα πλεονεκτήματα.
Υπάρχει κάποιο όφελος άμα κάνουμε SEO;
7 πλεονεκτήματα θα δείτε παρακάτω.
Κάντε Like, κάντε subscribe, γραφτείτε στο newsletter μας. Στέλνουμε κάθε 15 μέρες ένα πολύτιμο newsletter με συμβουλές και όχι προωθητικές ενέργειες, γιατί στοχεύουμε στην ποιότητα και στην ποιοτική ενημέρωση γύρω από το SEO.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting για πάντα!
Επίσης, να μιλήσουμε για τον χορηγό του καναλιού που είναι η εταιρεία hosting Myip.
Κερδίστε 50% έκπτωση σε κάθε πακέτο hosting εφ’ όρου ζωής με γρήγορους servers με κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50 και μπορείτε να αλλάξετε όποιο hosting έχετε σε οποιαδήποτε περιοχή κι αν είστε, πηγαίνοντας στην εταιρεία Myip με δωρεάν μεταφορά hosting.
Και πάμε κατευθείαν στο ψητό.
Τι είναι το SEO;
Πολλοί από εσάς έχετε ακούσει για το SEO, κάποιοι δεν ξέρετε καν τι είναι αυτό.
Το SEO είναι το ακρωνύμιο των λέξεων Search Engine Optimization, στα ελληνικά Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης. Και το SEO είναι όλες αυτές οι ενέργειες που πρέπει να κάνουμε για να βγει το site μας πρώτο στη Google ή και στην πρώτη σελίδα της Google αν δεν μπορούμε να βγούμε στην πρώτη θέση.
Γενικά έχει να κάνει με την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας, την αύξηση των πελατών, των πωλήσεων και ούτω καθεξής.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του SEO σήμερα;
1 Το SEO παρέχει στοχευμένη κίνηση
Το βασικότερο πλεονέκτημα είναι το SEO προσφέρει στοχευμένη κίνηση ή στοχευμένο traffic ή στοχευμένη επισκεψιμότητα.
Υπάρχει πολύ μεγάλος όγκος πληροφοριών σ’ αυτό το βίντεο που θα πρέπει να αφομοιώσετε, γι’ αυτό θα πρέπει μόλις δείτε το βίντεο να σηκωθείτε από κρεβάτια, καρέκλες, ντιβάνια, οπουδήποτε κάθεστε και να βάλετε σε εφαρμογή αυτά που μάθατε ή τουλάχιστον να ζητήσετε προσφορά για προώθηση και κατασκευή της ιστοσελίδας σας από μας ή από κάποια άλλη εταιρεία SEO που εμπιστεύεστε περισσότερο.
Γιατί έχουμε στοχευμένη και πιο ποιοτική επισκεψιμότητα με το SEO;
Πρώτον, το SEO έχει να κάνει με το λεγόμενο Inbound Marketing, δηλαδή το marketing το οποίο το ελκύουμε εμείς ή που ελκύουμε εμείς τον πελάτη, σε αντίθεση με το Outbound Marketing, το οποίο είναι το marketing που διακόπτουμε τον πελάτη και προσπαθούμε να τον βρούμε μέσω telemarketing, διαφημίσεων στην τηλεόραση, διαφημίσεων στο Internet με παραθυράκια και ούτω καθεξής.
Και θα σας πω τώρα ποια είναι η διαφορά του μαγνητικού marketing, του marketing της έλξης.
Τι είναι καλύτερο;
Να φέρετε κάτι κοντά σας, να το έλξετε σε εσάς ή να το κυνηγήσετε.
Φυσικά να έλξετε κάτι κοντά σας, γιατί κανείς δεν θέλει να κυνηγάει κάποιον σήμερα είτε αυτό είναι το αντίθετο φύλο είτε πελάτες.
Το κυνηγητό γενικά είναι λίγο άσχημο σαν εμπειρία γιατί έχει πάρα πολλές απορρίψεις και έχει πάρα πολλά αρνητικά και για τον κυνηγό και γι αυτόν που αισθάνεται κυνηγημένος.
Θα σας δώσω ένα παράδειγμα.
Πριν από λίγες μέρες με πήρε κάποιος τηλέφωνο από μια τεραστίων διαστάσεων εταιρεία με παγκόσμια φήμη και ξέρετε εμένα πόσο μ’ αρέσουν οι μεγάλες εταιρείες, οι τεράστιες που είναι δισεκατομμυριούχοι και μας κάνουν να αισθανόμαστε άσχημα που δεν είμαστε εμείς, ότι ξέρετε σας είδα από το Internet και σας πήρα τηλέφωνο και αντί για WooCommerce θα πουλάτε αυτό το πακέτο που έχουμε βγάλει εμείς, από το πουθενά.
Η απλή ερώτηση είναι για ποιο λόγο να το κάνω αυτό;
Γιατί θα βγάλετε λεφτά. Και τώρα βγάζω. Και μόνο που πήρες τηλέφωνο αμέσως ακυρώνεις όλη την ενέργεια, όλη τη διάθεση μου να ψάξω το προϊόν σου γιατί δεν με ενδιαφέρει καν.
Είναι σαν να σε παίρνει κάποιος και να σου λέει βρακιά αγοράσατε σήμερα, κάλτσες; Πόσες φορές αγοράσατε κάτι από το τηλέφωνο; Σας πήρε κάποιος τηλέφωνο να αγοράσετε BMW;
Αυτό εννοώ, είναι λίγο δύσκολο το Outbound Marketing να σας φέρει πελάτες. Είναι σαν να κάνουμε cold calls, ψυχρά τηλεφωνήματα στη σειρά, σαν να μου έδωσαν με λίστα με 700 εταιρείες, είστε μικρή εταιρεία και σας παίρνω τηλέφωνο για να πουλήσετε το δικό μας.
Αυτό είναι εντελώς άσχετο, έχει από μηδαμινά έως μηδενικά αποτελέσματα, δηλαδή είναι απειροελάχιστα και μπορεί να βρείτε έναν πελάτη στους εκατό σε αντίθεση με το SEO που είναι στοχευμένο σε αυτό που ψάχνει να βρει ο πελάτης.
Γιατί ο τρόπος που λειτουργούμε είναι να προσπαθούμε να φτιάξουμε το καλύτερο περιεχόμενο, την καλύτερη πληροφορία για να ψάξει ο πελάτης στο Internet, να βγούμε πρώτοι, να μπει ο πελάτης στο site μας και να ικανοποιηθεί με αυτό που βλέπει ή διαβάζει και να αγοράσει από εμάς ή να μας καλέσει για να γίνει πελάτης μας. Έτσι λειτουργεί το SEO.
2 Το SEO έχει παθητική επισκεψιμότητα
Πάμε στο δεύτερο πλεονέκτημα το οποίο εκπορεύεται από το πρώτο πλεονέκτημα.
Η επισκεψιμότητα του SEO είναι παθητική, δηλαδή δεν χρειάζεται να κάνω συνέχεια SEO για να λειτουργεί το SEO.
Κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν, θα μου πουν έκανα ένα μήνα SEO, τώρα έπιασα άρα δεν χρειάζεται να κάνω δεύτερο μήνα. Λάθος! Δεν λέω ότι πρέπει να κόψετε το SEO, απλά λέω ότι είναι παθητικό γιατί η θέση που έχετε στην Google δεν σταματάει αν σταματήσετε να κάνετε SEO.
Σε αντίθεση με το Google Ads που είναι ενεργητική επισκεψιμότητα και κάθε φορά που κλείνω το κουμπί δεν χτυπάει το τηλέφωνο, δεν μπαίνει κανένας πελάτης και τα έσοδα μας κατακρημνίζονται κατευθείαν. Έτσι είναι οι διαφημίσεις όταν γίνονται με παθητικό τρόπο.
Το SEO έχει παθητική επισκεψιμότητα, γιατί χρειάζεται να κάνω κάποιες ενέργειες να τις πιάσει η Google κι αυτό μπορεί να χρειαστεί 3, 6, 12 μήνες ανάλογα με την ανταγωνιστικότητα της αγοράς, με το πόσο παλιό είναι το site σας και άλλους παράγοντες που είναι πάνω από 200.
Γιατί η Google έχει έναν πολυπαραγοντικό αλγόριθμο με πάνω από 200 παράγοντες κατάταξης και 50 υποπαράγοντες ο καθένας, γύρω στους 10.000 παράγοντες που αποτελούν βιομηχανικό μυστικό και εμείς οι σειτζήδες με εικασίες, πειράματα και άλλα πράγματα προσπαθούμε να τους μαντέψουμε εμπειρικά.
Η Google δεν τους έχει ανακοινώσει ποτέ αλά θέλω να πω πως η οργανική επισκεψιμότητα είναι το καλύτερο είδος επισκεψιμότητας, γιατί όταν έχετε πιάσει κάποιες θέσεις μπορείτε να συνεχίσετε να τις έχετε χωρίς να κάνετε SEO κάθε μήνα γι’ αυτό αλλά να κάνετε για άλλες λέξεις κλειδιά που θέλετε να πιάσετε.
Ωστόσο, πρέπει να κάνετε SEO κάθε μήνα για να αυξήσετε την οργανική σας επισκεψιμότητα κάθε μήνα. Άμα σταματήσουμε το SEO θα έχουμε μια περίοδο στασιμότητας και μετά θα έρθει πτώση.
Οπότε είναι κακή σκέψη και κακή συμβουλή να σταματήσετε το SEO επειδή έπιασα κάποια θέση.
Πρέπει να συνεχίσω για να αυξήσω τις θέσεις μου με κι άλλες λέξεις κλειδιά και άμα δεν θέλω να το κάνω αυτό για κάποιους λόγους είτε είναι για οικονομικούς είτε για κάποιους άλλους λόγους θα πρέπει να κάνω συντήρηση είτε ετήσια είτε μηνιαία στο SEO.
3 Tο SEO παίρνει τα πιο πολλά click στην Google και στις μηχανές αναζήτησης
Το τρίτο πλεονέκτημα είναι ότι το SEO παίρνει τα πιο πολλά click στην Google και στις μηχανές αναζήτησης.
Σύμφωνα με στατιστικές έρευνες που έχω στα χέρια μου, το 71% των αναζητήσεων στην Google και στις μηχανές αναζήτησης καταλήγουν σε click στα οργανικά αποτελέσματα και όχι στα πληρωμένα.
Αν και σήμερα αν κάνετε μια αναζήτηση στην Google για κάποιον ανταγωνιστικό όρο που αποτελεί money keyword δηλαδή λέξη κλειδί που θα οδηγήσει σε πωλήσεις π.χ. παπούτσια Nike θα βρείτε περισσότερες διαφημίσεις από πάνω και από κάτω παρά στα οργανικά αποτελέσματα που μοιάζουν να έχουν χαθεί, συμπυκνωθεί γιατί η αρχική σελίδα έχει περίπου 9 – 10 οργανικά αποτελέσματα και άλλα τόσα σε διαφημίσεις.
Οι διαφημίσεις πιάνουν όλο το fold δηλαδή όλη την πρώτη σελίδα και νομίζουμε ότι δεν υπάρχουν οργανικά αποτελέσματα κάποια στιγμή.
Ό, τι και να κάνει η Google, το 71% των χρηστών ξέρει να κάνει click στα οργανικά αποτελέσματα, γιατί θέλει να δει πραγματικά ποιες εταιρείες βγαίνουν πρώτες γι αυτό που ζητάνε.
Γιατί;
Γιατί ο αλγόριθμος της Google είναι αξιόπιστος από άποψη σχετικότητας και σημαντικότητας των αποτελεσμάτων αναζήτησης και οι διαφημίσεις της Google, τα Google Ads δεν θα μπορέσουν ποτέ να ξεπεράσουν τον αλγόριθμο αναζήτησης.
Κάθε εταιρεία που πληρώνει μπορεί να βγαίνει στην πρώτη θέση χωρίς να έχει τα φθηνότερα και τα καλύτερα προϊόντα, τις καλύτερες υπηρεσίες, τις σχετικότερες υπηρεσίες, τα σχετικότερα προϊόντα, τα δημοφιλέστερα προϊόντα.
Οπότε ο χρήστης εμπιστεύεται ακόμη τα οργανικά αποτελέσματα της Google κατά 71% κι έτσι κι εμείς πρέπει να κάνουμε SEO, ασχέτως άμα κάνουμε Google Ads.
Δεν σημαίνει ότι δεν θα κάνουμε Google Ads που είναι ένα άλλο κανάλι πωλήσεων και όντως έχει κάποια απόδοση υπό προϋποθέσεις, όμως το SEO είναι ένα άλλο κανάλι που πιστεύω ότι είναι μεγαλύτερο και το έχω αποδείξει με το δικό μου site, το Paramarketing.gr που σχεδόν ποτέ δεν έχουμε κάνει πληρωμένες διαφημίσεις.
Σχεδόν ποτέ λέω γιατί κάναμε κάποιες αλλά δεν έπιασαν και γι αυτό συνεχίσαμε να κάνουμε το hardcore, σκληροπυρηνικό SEO, όπως το ξέρετε αυτή τη στιγμή με περιεχόμενο στο YouTube, με περιεχόμενο στην Google, γιατί και το YouTube είναι μηχανή αναζήτησης και η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως μετά την Google και δεν είναι Social Media.
Κάποιοι τα θεωρούν Social Media, είναι και Social Media αλλά και μηχανή αναζήτησης που εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Google τα βίντεο του YouTube.
4 Το SEO ενισχύει την εταιρική φήμη
Και πάμε στο νούμερο 4 ότι το SEO ενισχύει το reputation, την εταιρική μας φήμη και συνδράμει στο reputation management.
Το reputation management είναι η διαχείριση της εταιρικής φήμης που πάρα πολλές εταιρείες προσπαθούν να δουν αν υπάρχουν αρνητικά σχόλια που να βγαίνουν στην πρώτη θέση της Google και να υπερκαλύπτουν το brand της εταιρείας π.χ. στο AstraZeneca θα δείτε για τους εμβολιασμούς αλλά και πολλά αρνητικά από δημοσιεύσεις σε εφημερίδες ότι κάποιος πέθανε από το AstraZeneca, κάποιος παρουσίασε πρόβλημα από το AstraZeneca, έπαθε θρόμβωση από το AstraZeneca και ούτω καθεξής. Αυτό είναι ένα παράδειγμα της εποχής μας.
Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στην Mercedes ότι το μοντέλο C200 Plus ότι δεν έχει καλά φρένα, ότι δεν έχει καλή παθητική ασφάλεια, ότι ανακλήθηκαν κάποια μοντέλα και ούτω καθεξής.
Όλα αυτά τα πράγματα είναι η διαχείριση της εταιρικής φήμης.
Πώς μας βοηθάει το SEO στη διαχείριση της εταιρικής φήμης;
Είναι πάρα πολύ απλό. Για παράδειγμα είμαι η AstraZeneca που είμαι μεγάλη εταιρεία φαρμακοβιομηχανία με δισεκατομμύρια αλλά το εμβολιάκι μου δεν είναι και το καλύτερο.
Δεν θέλω να κρίνω την AstraZeneca, γιατί ευτυχώς που έβγαλε το εμβόλιο και το κάνουμε, μην είμαστε τελείως ανεγκέφαλοι, ωστόσο κάποιες παρενέργειες υπάρχουν, δεν υπάρχει φάρμακο χωρίς παρενέργειες. Αυτές όμως οι παρενέργειες δημοσιεύτηκαν και πήραν μεγάλη έκταση, γιατί τα κακά νέα διαδίδονται καλύτερα από τα κακά και ως αποτέλεσμα όταν πατάω AstraZeneca εμβόλιο βγάζει αποτελέσματα για τα αρνητικά.
Τι μπορεί να κάνει σαν εταιρεία.
Προσλαμβάνω ένα SEO Agency, φτιάχνω άλλα 10 site για κάθε μια θέση που έχω στις αναζητήσεις που σίγουρα η AstraZeneca έχει πολλά αλλά μπορώ να φτιάξω άλλα 10 στις 10 πρώτες θέσεις και να τα κάνω SEO για να βγαίνουν σε οποιεσδήποτε λέξεις κλειδιά που έχουν σχέση με το εμβόλιο, παρενέργειες, πλεονεκτήματα να βγαίνουν στην πρώτη δεκάδα της Google.
Έτσι όλα τα αρνητικά θα πάνε από τη δεύτερη σελίδα και μετά.
Οι σοφοί της εποχής έχουν πει πως άμα θέλεις να κρύψεις κάτι από τον κόσμο βάλτο στη δεύτερη σελίδα της Google.
Αν θέλετε να κρύψετε ένα πτώμα μπορείτε να το βάλετε στην δεύτερη σελίδα της Google, δε θα το δει κανείς πιστέψτε με. Θα το δουν κάποιοι, αλλά ελάχιστοι. Οπότε το SEO μας βοηθάει με διαφορετικά site, διαφορετικά domains και διαφορετικό περιεχόμενο για να πιάσουμε την πρώτη σελίδα της Google.
Το έχω κάνει πολλές φορές και συνεχίζω να το κάνω κιόλας και μπορούμε να το κάνουμε για οποιαδήποτε εταιρεία εφόσον διαθέτει τον απαραίτητο προϋπολογισμό γιατί το κόστος είναι μεγάλο για να πιάσουμε την πρώτη σελίδα της Google για τόσο ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά, όπως αυτά.
5 Το SEO ενισχύει το brand awareness
Πάμε στο νούμερο 5, το SEO ενισχύει το brand awareness. Θα μου πείτε τώρα πολύ αγγλικούρα, too much. Brand name είναι το όνομα της φίρμας σας, brand awareness είναι το πόσοι γνωρίζουν το brand.
Αν σας πω Nike είναι 100% γνωστό όνομα, Mega κανάλι 100% γνωστό, Canon φωτογραφικές μηχανές σχεδόν πασίγνωστες. Αν σας πω όμως μικρόφωνο Blue Yeti ελάχιστοι το ξέρουν γιατί είναι πολύ μικρό το τμήμα της αγοράς το οποίο εξυπηρετεί.
Άμα όμως θέλω να αυξήσω το brand awareness στα μικρόφωνα που γενικά είναι πολύ μικρή αγορά θα πρέπει να κάνω SEO, γιατί το SEO μας βοηθά όταν κάποιος πληκτρολογεί τη λέξη μικρόφωνο να βγαίνει η φίρμα μας πρώτη.
Οπότε το SEO ενισχύει το brand awareness, γιατί τα μεγάλα brands έχουν στρατηγικές αλληλοκάλυψης: Internet SEO, διαφημίσεις στην Google, διαφημίσεις στην Bing, διαφημίσεις στο YouTube, YouTube channels, influencers, Facebook ads, Instagram ads.
Άρα, μέσα στο συνολικό marketing mix, μείγμα μάρκετινγκ λέγεται επιστημονικά. Σας το λέω εγώ με βεβαιότητα γιατί έχω σπουδάσει Marketing στην Αγγλία, στο Λονδίνο και MBA, δηλαδή master στη διοίκηση επιχειρήσεων και το ξέρω σαν την τσέπη μου το marketing αφού το κάνω κάθε μέρα.
Το marketing mix και το μείγμα μάρκετινγκ περιλαμβάνει και το SEO σήμερα και το SEO είναι από τις καλύτερες στρατηγικές για brand awareness και για να μπορέσει να γίνει το site σας viral, δηλαδή να γίνει γνωστό παντού στον κόσμο.
Όπως βλέπετε στο κανάλι μπορείτε να μάθετε και βασικές γνώσεις επιχειρηματικότητας και μάρκετινγκ.
Όσοι παρακολουθήσετε όλα τα βίντεο και κάνετε binge watch.
Να δείτε δηλαδή με τη σειρά θα αποκτήσετε πάρα πολλές γνώσεις σχετικά με το SEO, ακόμη και κάποιοι που είστε αυτοδίδακτοι και θα σας άρεσε να σκαλίζετε το site σας μόνοι σας μπορείτε να μάθετε πάρα πολλά πράγματα που δεν πιστεύατε ότι θα μπορούσατε να τα κάνετε κι αν εφαρμόσετε κατά γράμμα αυτά που σας λέω θα βγείτε στην Google και θα μπορέσετε να πιάσετε πάρα πολλές λέξεις και φράσεις κλειδιά, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας και να κάνετε το site σας βιώσιμο.
Ωστόσο, αν δεν έχετε το χρόνο να τα κάνετε όλα αυτά θα μπορούσατε να ζητήσετε τη συνδρομή ενός SEO Agency όπως είμαστε εμείς για να προωθήσουμε τη σελίδα σας στην πρώτη θέση της Google και να φτιάξουμε το site σας γιατί το 99% των ιστοσελίδων που έρχονται σε εσάς χρήζουν redesign γιατί το SEO ξεκινάει από το web design και αυτό θα είναι το επόμενο βίντεο που θα κάνω.
Το 99% των ιστοσελίδων που έρχονται σε εσάς χρήζουν redesign
6 Το SEO σας κάνει πιο ανταγωνιστικούς
Πάμε στο νούμερο 6.
Το SEO σας κάνει πιο ανταγωνιστικούς, γιατί άμα βγαίνω στην SEO θα πρέπει να έχω και κάποιο σλόγκαν στα αποτελέσματα αναζήτησης στο λεγόμενο snippet, το κουτάκι που εμφανίζεται κάτω από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
π.χ. Paramarketing SEO Agency Ελλάδα, το οποίο θα αυξήσει το CTR με βάση ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά.
Τι θα πει αυτό; Το Click Through Rate δηλαδή άμα βγαίνουμε 10 πρώτοι και διαβάζει κάποιος τα αποτελέσματα αναζήτησης τι βγαίνει το καθένα ποιο έχει τα καλύτερα αποτελέσματα και τις καλύτερες τιμές, αυτός παίρνει τα περισσότερα click.
Αυτό σημαίνει ότι αν είστε στη θέση 5 βελτιώνοντας το CTR μπορεί να πάει στη θέση 1 λόγω usability και λόγω του ότι είναι παράγοντας κατάταξης στην Google και το CTR είναι βασικός παράγοντας κατάταξης στην Google.
Το SEO μας κάνει περισσότερο ανταγωνιστικούς γιατί θα χρειαστούμε καλύτερες προσφορές, καλύτερες υπηρεσίες, καλύτερες τιμές, καλύτερα προϊόντα για να μπορέσουμε να νικήσουμε τον ανταγωνισμό, να βγούμε πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό και να πάρουμε περισσότερα click στο site μας.
Αναγκαστικά εκεί μας πάει το SEO.
Όσο βελτιώνουμε το SEO, τόσο θα πρέπει να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και το site μας και την επιχείρηση μας, την ηλεκτρονική μας επιχείρηση, το ηλεκτρονικό μας μαγαζί και ούτω καθεξής.
7 Το SEO σας δίνει νέες ευκαιρίες για να μπείτε σε νέες αγορές
Και πάμε στο νούμερο 7. Το SEO σας δίνει νέες ευκαιρίες για να πιάσετε νέες αγορές, να κάνετε διείσδυση σε νέες αγορές, να κατακτήσετε νέες αγορές και νέους πελάτες που δεν είχατε σκεφτεί μέχρι πριν.
Πώς γίνεται αυτό;
Υπάρχει ανάλυση ανταγωνισμού ή η ανάλυση κενών, το gap analysis του Marketing, γιατί το SEO είναι προέκταση του Marketing και μπαίνει πολλές φορές μέσα στο Marketing και το Marketing στο SEO και ούτω καθεξής.
Υπάρχει ένας αχταρμάς σήμερα, κανείς δεν ξέρει, καθώς δεν είναι διακριτή επιστήμη το SEO, είναι τέχνη και θα έλεγα ότι είναι διττή επιστήμη όπως τα Οικονομικά που έχει και τέχνη εμπειρία και χρειάζεται και λίγη επιστήμη, λίγο μαθηματικά, λίγο γλώσσα, λίγο από όλα.
Πώς μπορεί κάποιος να κάνει gap analysis;
Τι είναι το gap analysis και γιατί σε ένα τόσο απλό βίντεο για τα πλεονεκτήματα του SEO τόσο πολλή επιστημονική ορολογία, τόσα πολλά πράγματα πανεπιστημιακά – ακαδημαϊκά που κάποιος μπορεί να τα συναντήσει στο Master και στο PhD;
Γιατί το SEO μπορεί να φτιαχτεί από τη Google; Χωρίς την Google δεν θα είχαμε SEO σήμερα.
Ποιοι όμως έχουν φτιάξει τη Google; Ο αλγόριθμος της Google έγινε από 2 ντοκτοράδες, τον Larry Page και τον Sergey Brin και όντας ντοκτοράδες οι άνθρωποι φτιάξαν τον αλγόριθμο στριφνό και επιστημονικό, κειμενοκεντρικό και ακαδημαϊκό θα έλεγα.
Οπότε όλα τα ακαδημαϊκά στοιχεία που σας δίνω είναι η επιστημονική βάση που χρειάζεστε για να εφαρμόσετε πρακτικά το SEO.
To gap analysis είναι πάρα πολύ απλό, μη σας μπερδεύει η ορολογία. Είναι ότι πρέπει να βρω τα κενά που υπάρχουν στην αγορά. Ξεκινάω σήμερα ένα site για το SEO, όπως το δικό μου καλή ώρα και πάω στο AHREFS και βλέπω με βάση το δικό μου το site, το Paramarketing.gr, έχει ανάλυση ανταγωνιστών και βλέπω τα 10 top ανταγωνιστικά site στην Ελλάδα.
Βλέπω σε ποιες λέξεις κλειδιά και θέματα, γιατί κάθε λέξη κλειδί είναι και ένα topic, ένα θέμα πιανόμαστε και σε ποιες υπάρχουν κενά γιατί κάποιες λέξεις κλειδιά δεν έχουν καλυφθεί από άλλα site σε επιχειρηματολογία και θεματολογία και γράφω γι αυτά. Εξού και προέκυψε αυτό το βίντεο τα 7 πλεονεκτήματα του SEO, γιατί σαν λέξη κλειδί πλεονεκτήματα SEO δεν την πιάνω στο site μου ούτε στο κανάλι μου στο YouTube, γιατί δεν την είχα χρησιμοποιήσει νωρίτερα μέχρι που την ανακάλυψα προχθές κάνοντας μια απλή ανάλυση SEO.
Αυτές είναι οι τυπικές αναλύσεις που κάνω κάθε βδομάδα, κάθε μήνα για το site μου και τα site των πελατών και είδα ότι μας λείπει η λέξη κλειδί πλεονεκτήματα SEO και σκέφτηκα ότι καλό είναι να κάνω ένα βίντεο και να γράψω ένα άρθρο γι αυτό, για κάθε βίντεο υπάρχει η αποδελτίωση.
Έτσι ανακάλυψα αυτή τη λέξη κλειδί.
Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και για εσάς, να κάνετε μια ανάλυση ανταγωνισμού στο AHREFS.
Το AHREFS είναι το πιο πολύτιμο εργαλείο που χρησιμοποιώ αυτή τη στιγμή, έρχεται σε δωρεάν έκδοση εφόσον κάνετε εγγραφή με 7 ευρώ την εβδομάδα, μετά ακυρώστε την εγγραφή και θα έχετε μια δωρεάν έκδοση η οποία θα σας επιτρέπει να βλέπετε τα site τα οποία έχετε υπό διαχείριση γιατί θα πρέπει να συνδεθείτε και να κάνετε επαλήθευση με το WebMaster Tools ή το Google Search Console.
Ωστόσο, άμα θέλετε να πάρετε επαγγελματική έκπτωση, θα πρέπει να πληρώσετε γύρω στα 90 ευρώ το μήνα για να βλέπετε πάρα πολλά για το site σας και τα site των ανταγωνιστών σας.
Αυτά είναι τα πλεονεκτήματα του SEO. Πιστεύω ότι το SEO είναι αναπόσπαστο κομμάτι κάθε επιχείρησης. Όσοι δεν κάνετε SEO χάνετε ένα πολύτιμο μερίδιο της αγοράς, γι αυτό σηκωθείτε από κρεβάτια, ντιβάνια, τραπέζια, μηχανές, αυτοκίνητα από οπουδήποτε και να ζητήσετε προσφορά για προώθηση ιστοσελίδας τώρα από μας αυτή τη στιγμή.
Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές
Κάντε Like, κάντε subscribe, αν σας άρεσε το βίντεο συστήστε το και σε άλλους, δείτε και τα άλλα βίντεο και γραφτείτε στο newsletter μας. Κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα πολύτιμο newsletter που έχει κάποιο βίντεο σε σχέση με το SEO, το Affiliate Marketing και πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet.
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο. Γεια σας!
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!