Μην φτιάξετε eshop ή ηλεκτρονικό κατάστημα πριν δείτε το βίντεο!
3,2,1 Απογείωσις! Γεια σας φίλοι μου!
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ιδιοκτήτης αυτού του καναλιού στο YouTube και σήμερα θα μιλήσουμε για το eshop σας.
Μην ξεκινήσετε να φτιάχνετε eshop άμα δεν δείτε τώρα αυτό το βίντεο αυτή τη στιγμή.
Αφήστε τα όλα, σταματήστε ό, τι κάνετε, αν έχετε ξεκινήσει κακώς ξεκινήσατε γιατί έχετε 99,9% πιθανότητες αποτυχίας!
Κάντε like, κάντε subscribe, πατήστε το κουδουνάκι να παίρνετε τις ενημερώσεις και να είστε πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Γραφτείτε στο newsletter μας που στέλνουμε κάθε 15 μέρες ένα πολύτιμο newsletter χωρίς προωθητικό υλικό παρά μόνο pure γνώση για το SEO και το πως να βγάλετε λεφτά από το Internet.
Γιατί να δείτε εμένα σε αυτό το βίντεο;
Λίγα λόγια για μένα, ποιος είμαι εγώ.
Τα τελευταία 21 χρόνια ασχολούμαι με την κατασκευή ιστοσελίδων και την προώθηση ιστοσελίδων.
Έχω κατασκευάσει μέχρι στιγμής πάνω από 1.400 sites και eshops. Κάθε χρόνο φτιάχνουμε κι άλλα, οπότε η τεχνολογία εξελίσσεται, εμείς την παρακολουθούμε και την εξελίσσουμε και δίνουμε σε εσάς εφαρμοσμένη γνώση για το τι πρέπει να κάνετε για να βγει το eshop σας πρώτο στην Google.
Παρέχουμε υπηρεσίες και κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων φυσικά, γιατί δεν γίνεται να είμαστε θεωρητικοί θεμελιωτές των eshop.
Είμαστε απόλυτα πρακτικοί, είμαστε μάχιμοι και είμαστε στην αιχμή του δόρατος, στην τελευταία λέξη δηλαδή γι αυτό που ζητάει η αγορά για τα eshop σας σε WooCommerce.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting
Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, να μιλήσουμε για τον χορηγό του καναλιού που είναι η εταιρεία hosting Myip.
Με τον κωδικό PARAMARKETING50 κερδίζετε 50% έκπτωση εφ’ όρου ζωής σε όλα τα πακέτα hosting.
Όποιο και να επιλέξετε κάθε χρόνο θα πληρώνετε τα μισά, οπότε καλό είναι να επιλέξετε την εταιρεία Myip που έχει πάρα πολύ γρήγορους servers στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και θα σας δώσει μεγάλο προβάδισμα ταχύτητας και λειτουργικότητας στο site σας.
To 2019 – 2022 η αγορά των eshop διπλασιάστηκε σε τζίρο
Πάμε λίγο τώρα να μιλήσουμε για την αγορά των eshop.
Την τελευταία τριετία 2019 – 2022 η αγορά των eshop διπλασιάστηκε σε τζίρο. Από 3 τρις. δολάρια, 3,23 για την ακρίβεια, θα φτάσει το 2022 τα 6,5 τρις. δολάρια. Απίστευτα νούμερα και δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο σημάδι κόπωσης, γιατί οι τριτοκοσμικές χώρες στην αφρικανική ήπειρο δεν έχουν καν πρόσβαση σε κινητά.
Μόνο τα 2 δις. από τα 7,5 δις. που είμαστε αυτή τη στιγμή στον πλανήτη έχουμε πρόσβαση σε κινητό και σε internet. Όταν λέω κινητό, εννοώ smartphone για να μπορεί να κάνει κάποιος αγορές και πωλήσεις από το κινητό του και να πάρει κάτι από το Internet.
Όπως επίσης, το μεγαλύτερο ποσοστό δεν έχει κάποια πρόσβαση σε κάποια τράπεζα ή τραπεζικό δίκτυο ή χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, είναι unbanked.
Γι’ αυτό συμβουλεύουμε όλο τον κόσμο να μπει στο bitcoin. Άσχετο, αλλά τα κρυπτονομίσματα θα λύσουν αυτό το πρόβλημα, να δώσουν πρόσβαση σε τραπεζικές υπηρεσίες σε όσους δεν έχουν πρόσβαση λόγω του κακού τραπεζικού συστήματος που έχουμε αυτή τη στιγμή παγκοσμίως και όχι μόνο στην Ελλάδα. Παγκοσμίως υπάρχει το ίδιο πρόβλημα.
Είστε σε διαδικασία να ξεκινήσετε κάποιο eshop;
Σκέφτεστε ότι χρειάζεστε eshop;
Ή ξυπνήσατε, γιατί το αγώγι ξυπνά τον αγωγιάτη, λόγω του προγράμματος e-lianiko που έχει επιδότηση 5.000 100% για να φτιάξετε eshop και πιστεύετε ότι θα βγάλετε και λεφτά από την επιδότηση;
Ό, τι και να συμβαίνει, αν αισθάνεστε ότι χάνετε τη μπάλα και το παιχνίδι ή έχετε eshop και δεν είστε ευχαριστημένοι από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, θα πρέπει πρώτα να δείτε το βίντεο, να ακολουθήσετε τα βήματα και να ζητήσετε πάντα τη συμβουλή του ειδικού πριν κάνετε κάτι, γιατί το ποσοστό αποτυχίας αυτή τη στιγμή είναι 99,9%.
Τόσο είναι στα eshop.
Όποιος πιστεύει ότι είναι λιγότερο, μπορεί να δει τα στατιστικά της τελευταίας πενταετίας. Δεν μιλάμε για το eshop που θα ανοίξει τώρα και θα δουλέψει 2 – 3 χρόνια. Η αγορά αλλάζει άρδην, νέα eshop προστίθενται στο παιχνίδι.
Ο Skroutz αλλάζει προμήθειες και ποσοστά, όπως και η Google αλλάζει και εκεί που ήσασταν πρώτοι και παίρνατε πωλήσεις, τώρα είστε τελευταίοι και δεν έχετε κανέναν επισκέπτη και κανέναν πελάτη στο eshop σας.
1 Επιλέξτε woocommerce για την κατασκευή του eshop σας
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε πριν φτιάξουμε eshop είναι να επιλέξουμε τη σωστή πλατφόρμα.
Ξεκάθαρα θέλω να σας πω ότι η σωστή πλατφόρμα σήμερα παγκοσμίως για κατασκευή ιστοσελίδων, για ηλεκτρονικό εμπόριο δηλαδή είναι το WooCommerce από τη WordPress.
Μπορεί κάποιοι να πιστεύετε το αντίθετο, δεν μας αφορά. Είστε μειονότητα όσοι πιστεύετε το αντίθετο γιατί η πιο δημοφιλής πλατφόρμα, η πιο εύχρηστη, η πιο φιλική στην Google είναι το WooCommerce.
Υπάρχουν και πιο φιλικές πλατφόρμες για τον χρήστη, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα στην Google.
Είναι σαν να μην υπάρχουν, σαν να φτιάξατε το site επειδή σας βόλεψε.
Το site και το eshop σας δεν το φτιάχνετε για εσάς αλλά για τον κόσμο. Άμα θέλετε να παίξετε με τα μεγάλα παιδιά και να βγάλετε λεφτά, τότε πρέπει να κάνετε ένα eshop που να είναι σωστό εξαρχής από τη δομή και την κατασκευή του.
Να μην έχει προβλήματα τεχνικά και δομικά για να μπορέσει να παίξει μπάλα στα ίσα με όλους τους μεγάλους, με το Skroutz, με όλα τα μεγάλα eshop που υπάρχουν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με την Amazon, με τα πάντα.
Ξέρω όλες τις πλατφόρμες των eshop που υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Έχουμε κατά καιρούς φτιάξει eshop σε άλλες πλατφόρμες παλιότερα, πλέον δεν ασχολούμαστε με καμία άλλη πλατφόρμα πέρα από το WordPress και το WooCommerce.
Κάποιοι θα μου πουν, εγώ το έκανα OpenCart, εγώ το έκανα σε CS cart, εγώ το έκανα σε Presta, Magento, Joomag, ξέρεις το Webnode έβγαλε ένα ωραίο eshop καλλιγραφικό και το Shopify διάβασα ότι είναι το καλύτερο.
Τέλεια, απόδειξε το. Μάλλον δεν μπορείτε να το αποδείξετε ότι είναι το καλύτερο, όμως εγώ ξέρω γιατί έχω πελάτες που τους υποστηρίζω χρόνια με WooCommerce και οτ ζίρος βαίνει αυξανόμενος.
Υπάρχου κάποιες περιπτώσεις που μπορεί να σας βολέψει το Shopify άμα είστε influencer και θέλετε να κάνετε eshop σε 8 ώρες. Μην ακούσω κάποιον να λέει πήγα σε μια εταιρεία και κάναμε Shopify και είμαστε 3 μήνες. Δεν υπάρχει Shopify σε 3 μήνες, το Shopify γίνεται στο άψε σβήσε. Είναι πολύ γρήγορο να γίνει, αρκεί να ξέρετε να το φτιάξετε.
Το WooCommerce έχει μεγαλύτερο χρόνο να φτιαχτεί αλλά έχει πολλαπλάσια απόδοση στο SEO και στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Και ποιος θέλει να κάνει ένα eshop σήμερα που δεν θα είναι μαγαζί γωνία; Κανένας! Άρα άμα θέλετε να μείνετε στην αφάνεια, Shopify.
Θέλετε να μην επισκεφτεί κανένας το eshop σας και να έχετε τριπλάσιο κόστος κατασκευής;
Magento!
Θέλετε να πάτε σε ένα πολύ φιλικό για εσάς eshop;
OpenCart, δεν θα το δει ούτε η μάνα σας, δεν θα υπάρχει, θα είστε ανύπαρκτοι από τον Θεό.
Πολλοί θα μου πουν έχω OpenCart και είμαι στην πρώτη σελίδα γι’ αυτό. Ναι, αλλά υπάρχει το εναλλακτικό κόστος, άμα ήσουν στο WooCommerce τι θέση θα είχες και τι πωλήσεις θα έκανες. Οπότε μη λέμε θεωρίες συνομωσίας, ο τάχας και ο ναχας είναι αδέλφια, ξέρω πως θα πάει το WooCommerce και πως θα πάει το OpenCart.
Κι αν κάποιο άλλο eshop ήταν δυνατότερο από το WooCommerce σήμερα, θα κάναμε κι εμείς WooCommerce. Δεν θα ήμασταν χαζοί να χάναμε τζίρο κάθε μήνα και θέσεις από τη Google. Έστω και 10% να ήταν καλύτερο κάποιο eshop, θα επιλέγαμε αυτό γιατί θα βγάζαμε πιο πολλά λεφτά εμείς που τα φτιάχναμε κιόλας.
Θα βγάζανε πιο πολλά λεφτά οι πελάτες μας για εμάς που τα φτιάχνουμε και κάνουμε προώθηση στην Google και βγαίνουν πρώτα στην Google, γιατί θα είχαν χαμηλότερο κόστος.
Ποιος θέλει να βγάλει λιγότερα λεφτά από τη Google;
Ο λόγος που κάνετε eshop είναι για να βγάλετε περισσότερα λεφτά. Δεν κάνετε eshop για να το καμαρώσετε, δεν κάνετε eshop γιατί σας βόλεψε, δεν κάνετε eshop για να το δουν οι φίλοι σας, δεν κάνετε eshop για εσάς. Κάνετε eshop για να βγάλετε λεφτά, για να εξυπηρετήσετε πελάτες που θα ψάξουν τώρα από το κινητό στην Google και θα βγείτε πρώτοι. Αυτό είναι το νόημα.
2 Επιλέξτε σωστό κατασκευαστή ιστοσελίδων
Το δεύτερο που πρέπει να προσέξετε είναι η σωστή επιλογή κατασκευαστή.
Θυμάστε τη διαφήμιση που έλεγε 29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν Skip, αυτοί ξέρουν;
Βέβαια δεν είμαστε κατασκευαστές πλυντηρίων, είμαστε κατασκευαστές ιστοσελίδων και δεν είμαστε κατασκευαστές ιστοσελίδων που είχαμε βγει πριν 3 χρόνια από κάποια σχολή και τώρα θα πουλήσουμε μούρη γιατί είμαστε μουράτοι web designers, φευγάτοι που έχουμε εγωισμό και τουπέ και θέλουμε να αποδείξουμε την αξία μας, γιατί ο Διβράμης είναι χαζός.
Και θέλω να πω ότι αγαπώ πάρα πολύ τους haters, γιατί υπάρχουν πολλοί που μου κάνουν αρνητικά σχόλια, λένε τη χαζομάρα τους, άλλοι βρίζουν. Δεν δίνουμε τροφή σε αυτούς τους ποταπούς ανθρώπους, δεν τους βλέπουμε καν.
Γιατί; Γιατί δεν υπάρχουν είναι απλό.
Όμως ένας επαγγελματίας κατασκευαστής ιστοσελίδων έχει πάρα πολλή δουλειά αυτή τη στιγμή και μη νομίζετε ότι θα με πάρετε τηλέφωνο και θα φτιάξω το site σας αύριο.
Δεν γίνεται, υπάρχει ροή.
Όλες οι σοβαρές εταιρείες στο web design έχουμε δουλειά για το επόμενο τρίμηνο 100%. Άμα δεν έχουν, δεν είναι εταιρείες, δεν έχουν κάτι να πουν και είναι σπάνιο κάποιος να βγει που το πουθενά μετεωρίτης και να είναι το κρυφό ταλέντο.
Δεν υπάρχει το κρυφό ταλέντο πουθενά, ούτε στο ποδόσφαιρο.
Ο Μαραντόνα δεν γίνεται κάθε χρόνο ούτε ο Πελέ ούτε ο Μέσι.
Δεν θέλω να πω ότι είμαστε ο Μέσι, δεν θα γίνουμε ποτέ, ούτε θα πω ότι είμαστε οι καλύτεροι κατασκευαστές ιστοσελίδων.
Δεν υπάρχει ο καλύτερος, γιατί με παίρνουν πελάτες και μου λένε πήγα στην καλύτερη εταιρεία.
Εγώ παιδιά έχω πάει στο καλύτερο συνεργείο παγκοσμίως, δεν υπάρχει καλύτερο. Από ποια άποψη; Από καμία, αυθαίρετα. Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής; Κανένα, γιατί δεν έχετε κριτήριο επιλογής όταν είστε άσχετοι.
Κι εμένα αν με ρωτήσετε αυτή τη στιγμή ποιο είναι το κριτήριο επιλογής της καλύτερης γυναικείας μπλούζας δεν ξέρω. Ποιο είναι το καλύτερο μπουζί αυτοκινήτου. Δεν ξέρω, δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων αλλά και πάλι πρέπει να κάνω έρευνα, να δοκιμάσω. Όμως εμείς το έχουμε δοκιμάσει.
Οι web designers που είναι καταξιωμένοι και έχουν αποτελέσματα αυτή τη στιγμή είναι περιζήτητοι, όλες οι εταιρείες έχουν δουλειά που έχουν αποδείξει με τις εφαρμογές που έχουν φτιάξει, οπότε δεν λέω ελάτε σε εμάς, γιατί αυτό το βίντεο δεν είναι προωθητικό αλλά ενημερωτικό.
Μπορεί να τυχαίνει να κάνουμε κατασκευή ιστοσελίδων, γιατί άμα δεν κάναμε κατασκευή ιστοσελίδων δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτό το βίντεο για εσάς για να σας ενημερώσω και να σας πω να προσέξετε.
Δεν είναι όλα τα πράγματα ίδια, δεν είναι όλα τα site ίδια, δεν είναι όλοι οι web designers ίδιοι, δεν είναι όλοι οι web developers ίδιοι. Υπάρχουν οι καλοί, οι κακοί και οι άσχετοι.
Προσοχή στην επιλογή του συνεργάτη σας, γιατί αυτόν που θα φτιάξει το site σχεδόν τον παντρεύεστε, θα πρέπει να έχετε καλές μακροχρόνιες σχέσεις, να μην είναι πονηρές σχέσεις.
Όταν θέλετε να κάνετε ένα site ξέρετε ότι πρέπει να επιλέξετε κάποιον που μπορείτε να επικοινωνήσετε και να συνεργαστείτε και θα πρέπει να πάτε με βάση τα αποτελέσματα που έχει αυτός στο Internet.
Άρα, να τον γνωρίσετε και λίγο. Δεν μπορώ να συστήσω τυφλά κάποιον web designer. Μπορεί να είναι για μένα, αλλά όχι για εσάς, να μην ταιριάζετε, άρα είναι θέμα χημείας, γιατί δεν κουμπώνουμε όλοι με όλους.
3 Σωστή επιλογή hosting
Πάμε τώρα στο νούμερο 3 που είναι σωστή επιλογή hosting.
Για ποιον λόγο νομίζετε ότι έχω βάλει στο κανάλι μου την εταιρεία Myip; Θα μου πείτε γιατί σε πληρώνει.
Όχι, είναι απλό. Κάθε μέρα με παίρνουν πολλές εταιρείες με πλατφόρμες για eshop καινούργιες, δεν θέλω να κατονομάσω, ήδη κάποιες είναι γνωστές και τις έχω αναφέρει να κάνουμε συνεργασία, να γίνεις affiliate κ.λπ. και λέω παιδιά δεν γίνεται εμείς δουλεύουμε WooCommerce και WordPress.
Δεν ασχολούμαστε με καμία άλλη πλατφόρμα και δεν θα ασχοληθούμε, δεν περνάει από το νου μας καν. Αυτό δεν αποκλείει βέβαια ότι ίσως στο μέλλον να ασχοληθούμε και με κάτι άλλο.
Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, αλλά ακόμη δεν έχει βγει κάποια πλατφόρμα που να μας βολεύει περισσότερο, γιατί είμαστε πάρα πολύ λογικοί άνθρωποι, δεν είμαστε συναισθηματικοί.
Δεν έχουμε παντρευτεί τη Myip απλά είναι πάρα πολύ εξυπηρετική, έχουμε πολύ καλές επαγγελματικές σχέσεις μαζί τους και το προτείνουμε για τους εξής λόγους.
Πρώτον, έχουν light speed server. Έχουν server με ελληνική I.P. για την ελληνική αγορά, server με ξένη I.P.. για τις ξένες αγορές, αμερικανικούς server, ευρωπαϊκούς server. Αντίστοιχα data centers για να έχουν καλύτερο SEO και local SEO για κάθε site.
Επίσης, ένα σημαντικό πράγμα που όλοι παραβλέπουν και το ξεχνάνε είναι το service. Πάρτε τηλέφωνο αυτή τη στιγμή σε μια μεγάλη εταιρεία hosting που δεν θέλω να πω το όνομα της. 30 λεπτά στο τηλέφωνο παιδιά, καρτοκινητό έχω γιατί με βολεύει και τελείωσε η κάρτα.
Ποιος έχει σήμερα μισή ώρα χρόνο για να μιλήσει για το αυτονόητο, γιατί έπεσε το site, για κάποιο update και ο τεχνικός που το σήκωσε δεν είχε ιδέα για το support ticket που είχα υποβάλει πριν μισή ώρα και έπρεπε να κλείσω, να ξαναπάρω και να πάρουν αυτοί μετά από δυο μέρες. Εγώ δεν είχα site δυο μέρες.
Μη νομίζετε ότι η δημοφιλής εταιρεία είναι η καλύτερη εταιρεία, δεν είναι. Μη νομίζετε ότι το καλύτερο site είναι η καλύτερη εταιρεία hosting, δεν είναι. Μη νομίζετε ότι επειδή ο ξάδερφος σας που είναι ακτινολόγος και έχει site και έχει hosting σε αυτούς ξέρει ποια είναι η καλύτερη εταιρεία hosting. Ακτινολόγος είναι ο άνθρωπος, όχι παντογνώστης.
Η επιλογή hosting είναι βαρόμετρο για το site σας ειδικά τώρα Μάιος του 2021 που έρχεται το Web Core Vital update και τα 2 στα 3 εξαρτώνται βασικά από το hosting για την ταχύτητα φόρτωσης, για το πόσο καλά θα είναι optimized το site σας και θα τρέχει το hosting και το service βέβαια δεν είναι μέσα στο Web Core Vitals update, έχω κάνει και σχετικό βίντεο γι’ αυτό αλλά είναι σημαντικό να πάει το site σας σφαίρα.
Είναι απλό, γιατί άμα πάει αργά το hosting ό, τι και να κάνετε δεν μπορείτε να το επιταχύνετε.
Άμα η εξυπηρέτηση του πελάτη και η εμπειρία του χρήστη είναι αργή, πατάω κάτι και μέχρι να φορτώσει γύρισα το αρνί στη σούβλα 3 – 4 φορές, πήγα για καφέ και δεν έγινε τίποτα είτε γιατί υπάρχει κάποιο τεχνικό σφάλμα είτε γιατί είναι αργό το hosting, το site μπορεί να είναι γρήγορο αλλά αργό το hosting δεν γίνεται να πουλήσετε.
Για δευτερόλεπτο καθυστέρησης που υπάρχει μέσα στην πλοήγηση του site σας χάνετε το 10% των πωλήσεων.
Για κάθε δέκατο χάνετε το 1%, 7 δέκατα 7%, 1’’ 10% των πωλήσεων, 10 ‘’ φτάνετε στο μηδέν. Και μετά μου λέτε γιατί το hosting έχει 200 ευρώ.
Εννοείται ότι το hosting των eshop λόγω περισσότερων εφαρμογών, χρειάζεται περισσότερη επεξεργαστική ισχύ και θα πρέπει να είναι λίγο ακριβότερο από το hosting ενός απλού site.
4 To SEO ξεκινάει από το Web Design
Και πάμε στο νούμερο 4 και το τελευταίο που θα πω σήμερα για να προσέξετε είναι ότι το SEO ξεκινάει από το Web Design, το έχω γράψει και σε άρθρο και το έχω πει και σε βίντεο, γιατί το SEO δεν είναι αποκομμένο από την κατασκευή ιστοσελίδων.
Το 99,9% των site που έρχονται σε εμάς θέλουν redesign, επανασχεδιασμό και ανακατασκευή, ακόμη και αν είναι σε WordPress.
Ακόμη και αν φτιάξατε τώρα το site σας πάλι χρειάζεται ανακατασκευή, άμα αυτός που το έφτιαξε δεν γνωρίζει SEO.
Άμα πήγατε σε κάποια εταιρεία που είναι Web Design Agency και όχι SEO Agency την έχετε πατήσει 99%.
Το SEO και το Web Design είναι αποκομμένα στην αγορά, αλλά στην ουσία είναι το ίδιο πράγμα γιατί το SEO ξεκινάει από το Web Design.
Πριν ξεκινήσω να κάνω το site θα πρέπει να ξέρω τι URL θα χρησιμοποιήσω, τι domain θα χρησιμοποιήσω, τι brand name θα χρησιμοποιήσω, γιατί το branding και το brand name βοηθάει πάρα πολύ στην Google, είναι παράγοντας κατάταξης, όπως επίσης πως θα ανεβάσω τα προϊόντα, τι εικόνες θα βάλω.
Είναι μικροί πόντοι από τους 200 και πλέον παράγοντες που υπάρχουν στην Google για την κατάταξη του eshop σας και πρέπει να γίνουν από την ημέρα 1.
Και το hosting είναι παράγοντας κατάταξης έμμεσα, γιατί έμμεσα επηρεάζει πάρα πολλούς παράγοντες κατάταξης που συμμετέχουν στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google, οπότε σκεφτείτε το 2 φορές.
Θα πάω σε κάποιον που είναι Web Design Agency ή θα επιλέξω ένα SEO Agency για να μου κάνει web design;
Ποιο είναι το σωστό; Μάλλον το δεύτερο.
Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές
Αυτά για σήμερα φίλοι μου. Πριν σας δώσω κι άλλες βαριές πληροφορίες κάντε like, κάντε subscribe, γραφτείτε στο κανάλι μου, βοηθήστε με να φτάσω τους 10.000 συνδρομητές, γιατί αυτό το περιεχόμενο είναι πολύτιμο, δεν θα βρείτε κανέναν να σας τα λέει κατάμουτρα όλα αυτά τα πράγματα με το καλημέρα.
Δεν με ενδιαφέρει να έρθει κάποιος και να μου πει γιατί τα λες έτσι, δεν τα ωραιοποιείς και αποκαλύπτεις μυστικά. Δεν με ενδιαφέρει, αυτή είναι η αλήθεια παιδιά, δεχτείτε τη, ωριμάστε και γίνετε επιχειρηματίες στο Internet.
Αλλιώς, μπορείτε να παίζετε και να χάνετε λεφτά κάθε χρόνο.
Like, subscribe, γραφτείτε στο newsletter και δείτε το επόμενο βίντεο γιατί θα μιλήσω για τα site πριν τα φτιάξετε τι να κάνετε για να βγει πρώτο στη Google τι θα πρέπει να κάνετε και τι ακριβώς να προσέξετε για να μην την πατήσετε. Γεια σας!
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:
- RankBrain Το νέο τρίτο σήμα κατάταξης της Google
- Responsive Web Design: Τι είναι και γιατί το χρειαζόμαστε;
- Search Analysis: Πως να βρείτε νέες ευκαιρίες για όρους αναζήτησης
- Search Engine (SEO) Friendly: 8 Συμβουλές για να γίνει το site σας φιλικό στη Google
- Search Engine Marketing
- SEO – Χρειάζεται να κάνετε ping το wordpress blog σας;
- SEO : Hosting σε Ελληνικό server
- SEO : Γιατί το χρειαζόμαστε ;
- SEO : Χαμηλώστε το bounce rate
- SEO 2020: Ο απόλυτος οδηγός για κυριαρχία στη Google
- SEO 7 Μοιραία λάθη που εξαφανίζουν το site σας στη Google
- SEO checklist
- SEO FAQ
- SEO Geotargeting
- Μην φτιάξετε site, πριν δείτε το βίντεο!
- Πόσο συχνά θα πρέπει να ανανεώνω το site μου;
- Πως να ζωντανέψετε το zombie site σας;
- LINK BAIT- 7 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ LINKABLE ASSET
- ΠΩΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΣΤΗΝ EMAIL LIST ΣΑΣ