ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ SEO
Γεια σας φίλοι μου!
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ο ιδιοκτήτης του Paramarketing.gr και αυτού του καναλιού στο YouTube που μιλάει για το SEO, το Internet Marketing, το Affiliate Marketing και άλλα θέματα για το πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet και να βγείτε στις πρώτες θέσεις της Google.
Πριν προχωρήσουμε παρακάτω κάντε like, κάντε subscribe, γραφτείτε στο newsletter μας γιατί κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα newsletter σχετικά με το SEO, με πολύτιμα θέματα.
Δεν κάνουμε προωθητικές ενέργειες και δεν ασχολούμαστε με το να προωθούμε πράγματα για να πουλήσουμε παρά μόνο με το αντικείμενο μας που είναι το SEO και οτιδήποτε έχει να κάνει με το SEO.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting!
Λίγα λόγια για τους χορηγούς μας, κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting σας με την εταιρεία Myip με τον κωδικό PARAMARKETING50.
Οι light speed servers στην Ελλάδα και στο εξωτερικό θα σας δώσουν τεράστιες ταχύτητες φόρτωσης, θα σας βελτιώσουν τα αποτελέσματα κατάταξης στην Google μετά το Web Core Vital update που έγινε τον Μάιο του 2021. Και εμείς προτείνουμε την Myip και για εμάς και για τους πελάτες μας που έρχονται για να κάνουμε SEO και κατασκευή ιστοσελίδων.
Πως θα μπορέσετε να βρείτε καινούργιους πελάτες μέσω του SEO;
Πάμε τώρα στο θεματάκι μας, πως θα μπορέσετε να βρείτε καινούργιους πελάτες μέσω του SEO.
1 Χαρτογραφήστε το προφίλ του μέσου πελάτη σας
Αρχικά θα πρέπει να κάνουμε ένα ψυχογράφημα ή να χαρτογραφήσουμε ποιος είναι μέσος πελάτης που βρίσκει τις υπηρεσίες σας μέσω της Google ή έναν επαγγελματία μέσω της Google.
Υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό της αγοράς που δεν κάνει ποτέ click σε διαφημίσεις, δεν εμπιστεύεται διαφημίσεις του Digital Marketing όπως Facebook Ads, Google Ads, YouTube Ads, Instagram Ads.
Tα θεωρεί ότι δεν είναι σωστές διαφημίσεις και ότι δεν είναι σωστές οι εταιρείες που προβάλλονται μέσω των διαφημίσεων επειδή δεν μπορούν να βγουν πρώτοι στην Google και έτσι κάνουν διαφημίσεις.
Πολύ μεγάλες εταιρείες θεωρούν ότι μέσω των διαφημίσεων θα μπορέσουν να αυξήσουν το πελατολόγιο τους.
Όχι ότι δεν γίνεται, αλλά ο χρήστης τείνει να αντιλαμβάνεται περισσότερα πράγματα και να θέλει να ψάξει πιο βαθιά για να βρει κάποιον επαγγελματία στον χώρο του.
Πάρτε για παράδειγμα έναν γιατρό ή έναν δικηγόρο, ας πάρουμε για παράδειγμα τον γιατρό.
Έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας και πάτε στον ορθοπεδικό, σας λέει την άποψη του, τις εξετάσεις του και σας προτείνει να κάνετε εγχείρηση. Δε θα ζητήσετε δεύτερη γνώμη; Πώς θα ζητήσετε δεύτερη γνώμη αφού στον πρώτο που πήγατε ήταν οικογενειακός ορθοπεδικός γιατρός;
Θα μπείτε στην Google και θα αναζητήσετε ορθοπεδικοί π.χ., θα βγάλει μια διαφήμιση η Google και μετά θα πάτε στα οργανικά αποτελέσματα.
Στις διαφημίσεις είναι αυτοί που πλήρωσαν για να μπουν, άρα δεν έχουν ασχοληθεί με το site τους.
Στα οργανικά αποτελέσματα όμως είναι κάποιοι επιστήμονες που έχουν ασχοληθεί με το site τους, έχουν γράψει και σας κεντρίζει το ενδιαφέρον να διαβάσετε περισσότερα για το πρόβλημα σας και έτσι διαβάζοντας για το θέμα μπορείτε να διαβάσετε κάποιον γιατρό που να ταιριάζετε ιδιοσυγκρασιακά ή που να πιστεύετε ότι μπορεί να θεραπεύσει καλύτερα το πρόβλημα σας.
Ο μέσος πελάτης γίνεται όλο και πιο υποψιασμένος
Ο κόσμος γίνεται όλο και πιο εξεζητημένος, οι πελάτες που ψάχνουν στο Internet και αυτός είναι ο μέσος πελάτης του SEO.
Είναι υποψιασμένος πρώτον, δεύτερον είναι μορφωμένος, μορφωμένος σήμερα θεωρείται αυτός που έχει κάποιο πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ, Θα μου πείτε αυτός που δεν ξέρει, δεν έχει ΑΕΙ/ ΤΕΙ δεν θα κάνει στα οργανικά;
Ίσως να μην το καταλάβει, αλλά οι περισσότεροι σήμερα έχουμε τη στοιχειώδη ηλεκτρονική μόρφωση, γιατί ο ηλεκτρονικά αναλφάβητος σήμερα είναι πραγματικά αναλφάβητος.
Αυτός που έχει ηλεκτρονική ευχέρεια στη χρήση των μέσων μπορεί να καταλάβει ποιο είναι διαφήμιση και ποιο οργανικό αποτέλεσμα και ποιο ταιριάζει καλύτερα σε αυτό που ψάχνει.
Έτσι οι αναζητήσεις γίνονται ολοένα και πιο στοχευμένες και ο πελάτης όταν βρίσκει αυτό που αναζητάει συνέχεια μπροστά του π.χ. ψάχνω υπηρεσίες SEO ή τι είναι το SEO ή πως θα βρω SEO Agency και βλέπεις το Paramarketing να εμφανίζεται στις αναζητήσεις, σε βίντεο, σε blog posts, σε άρθρα, σε άρθρα από άλλα site που έχουμε γράψει και έχουμε κατατάξει στην Google για εμάς και μελετάει τις πηγές ή διαβάζει περισσότερο.
Μετά εγγράφεται στο newsletter και έτσι έχει πιο πολλές επαφές με εμάς.
Μαθαίνει περισσότερα πράγματα για εμάς και έτσι μπορεί να σηκώσει το τηλέφωνο και να ζητήσει μια προσφορά ή να ζητήσει τη βοήθεια μας σαν SEO Agency που είμαστε.
Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και στη δικιά σας επιχείρηση.
Μπορεί να είστε κατάστημα με ρούχα, αλλά έχει βουήξει ο τόπος με καταστήματα με ρούχα, ειδικά με τις επιδοτήσεις που πέφτουν βροχή για να γίνουν 16.000 νέα καταστήματα, λες και δεν είχαμε καταστήματα και χρειαζόμασταν κι άλλα.
Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι για να επιβιώσετε σήμερα έχοντας κάποιο eshop με ρούχα θα πρέπει να γίνετε και εσείς influencers, θα πρέπει να εκτεθείτε, να βγάλετε κάποια άρθρα, κάποια βίντεο, να προτείνετε στον κόσμο πράγματα και γιατί να αγοράσουν από εσάς.
Γιατί μαγαζιά υπάρχουν παντού και μπορείτε να βρείτε ένα ωραίο κομμάτι, εκτός αν ψάξετε στην Google και βρείτε κάποια site που έχουν κάνει ήδη SEO και βγαίνουν.
Όμως, αυτά επειδή είναι brands και συνήθως προτιμάμε τα brands, θα πρέπει να αναπτύξετε το δικό σας brand ή να γίνετε εσείς το brand, δηλαδή να διαφημίσετε εσείς τα ρούχα που πουλάτε, να τα φοράτε για να τα πουλήσετε.
Κάτι τέτοιο γίνεται και με το SEO και το SEO έχει πάρα πολλές καταβολές από τους influencers, πάρα πολλές συγγένειες δηλαδή, γιατί κάποιος μπορεί να είναι influencer και να είναι και SEO influencer όπως είμαστε εμείς, να κάνει και τα δυο πράγματα, γι’ αυτό κάνουμε και βίντεο στο YouTube.
Το μεγαλύτερο ποσοστό της αγοράς έρχεται από το SEO
Θα μου πείτε κάποια site δεν έχουν καθόλου SEO, οπότε δεν βασίζονται σε αυτό καν για να γίνουν οι αγορές, αλλά κάποιοι πελάτες ενώ σας βλέπουν οργανικά και διαβάζουν για εσάς οργανικά, όταν θέλουν να αγοράσουν από εσάς πάνω μέσω Google Ads ή μέσω Skroutz.
Ωστόσο, το SEO έχει κάνει ήδη τη δουλειά του γιατί σας έχει δει κάμποσες φορές περισσσότερες όταν κάνει αναζητήσεις .
Αυτά είναι εν ολίγοις πως θα μπορέσει κάποιος να σας βρει μέσω του SEO εφόσον αρχίσετε να βγαίνετε στις πρώτες αναζητήσεις της Google και να γίνει πελάτης σας, να γραφτεί στη λίστα με τα email σας και να αποκτήσετε επαναληψιμότητα αγορών και να αυξήσετε το πελατολόγιο σας ηλεκτρονικά.
Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ιδιοκτήτης αυτού του καναλιού στο YouTube.
Κάντε like, κάντε subscribe, βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές.
Γραφτείτε στο newsletter μας, κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα πολύτιμο newsletter και θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο. Μην ξεχάσετε να δείτε όλα τα υπόλοιπα βίντεο του καναλιού που είναι μοναδικά και πάρα πολύ χρήσιμα για εσάς.
Γεια σας!
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:
- Βασικές Αρχές SEO
- Βγάλτε λεφτά από τα social media Μέρος 1
- Βγάλτε λεφτά από τα social media Μέρος 2
- Βγάλτε Λεφτά Από Τη Σελίδα Σας
- Βγάλτε Λεφτά Από Το Facebook
- Βγάλτε Λεφτά Από Το Ίντερνετ Βήμα 1 Κατεβάστε Τον Οδηγό
- Βγάλτε Λεφτά Από Το Ίντερνετ Βήμα 5-Traffic
- Βγάλτε Λεφτά Από Το Ίντερνετ Βήμα 6 – Money (Μοντέλα Χρηματοποίησης)
- Βγάλτε Λεφτά Από Το Ίντερνετ Βήμα 7 – Optimization (Βελτιστοποίηση)
- Βγάλτε Λεφτά Από Το Ίντερνετ Βήμα 8 – Μυστικά Επιτυχίας (Mindset)
- Βγάλτε Λεφτά Από Το Ίντερνετ Με Το Δικό Σας Ε-Shop
- Βγάλτε λεφτά με το Affiliate Marketing
- ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΤΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ SEO
- ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΩΣ SEO AGENCY
- TOPICAL SEO – ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ BACKLINKS
- ΠΩΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΟ BRAND AWARENESS ME TO SEO
- KEYWORD DENSITY- ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΛΕΞΕΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ