ΠΩΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΟ BRAND AWARENESS ME TO SEO
Γεια σας φίλοι μου!
Σε αυτό το βίντεο θα μιλήσουμε για το brand awareness και το brand awareness στα ελληνικά σημαίνει πόσο γνωστό είναι το brand σας, το όνομα σας, το όνομα της εταιρείας. Θα μου πείτε τώρα κάποιοι τι είναι το brand name.
Τι είναι το brand name;
Το brand name είναι το όνομα κάποιας φίρμας όπως η Nike, η Adidas, η Mercedes, η BMW από κάποιες μεγάλες φίρμες που έχουν τεράστιο brand awareness.
Πώς μετριέται το brand awareness;
Το brand awareness μετριέται σε ποσοστό επί του πληθυσμού ή σε ποσοστό επί του target group, έχουμε 2 τρόπους μέτρησης.
Το internet marketing σχετίζεται άμεσα με το SEO και το brand awareness μπαίνει πάρα πολύ μέσα στο SEO, δηλαδή περισσότερο έχει να κάνει το με το SEO παρά το SEO με το brand.
Όσο πιο αναγνωρισμένο ή αναγνωρίσιμο είναι το brand σας και φτιάξετε ένα site γύρω από αυτό που να είναι λειτουργικό για να πουλάτε τα προϊόντα σας, τις υπηρεσίες σας ή να παρέχετε ενημέρωση γύρω από το brand σας τόσο πιο καλά θα πάει το site σας στην Google, στις μηχανές αναζήτησης και στο SEO.
Το brand δεν είναι αυτή τη στιγμή άρρηκτα δεμένο ως παράγοντας SEO, δηλαδή δεν είναι παράγοντας SEO αλλά έμμεσα επηρεάζει δεκάδες παράγοντες SEO που έχει ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google σήμερα, όπως το Usability, τη χρηστικότητα, το Click Through Rate, να κάνουμε απευθείας click το direct hit πάνω στο URL από το site που έχε φτιάξει και ούτω καθεξής και γενικά η Google ευνοεί τα brands.
Πάμε να δούμε περισσότερα για το τι μπορούμε να κάνουμε για να αυξήσουμε το brand awareness μέσα από το SEO, δηλαδή το αντίστροφο. Έχουμε ένα brand awareness που μας κάνει boost το SEO, μας ανεβάζει αλλά ας υποθέσουμε ότι θέλουμε να αυξήσουμε το brand awareness μέσα από το SEO και πως γίνεται.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting!
Πριν προχωρήσουμε όμως παρακάτω θα ήθελα να μιλήσουμε για τους χορηγούς του καναλιού μας που είναι η εταιρεία Myip και αυτή τη στιγμή δίνει 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting σας με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.
Η Myip είναι η προτιμώμενη εταιρεία που έχουμε hosting, έχω εκεί το site μου, έχει πολύ γρήγορους servers στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες εταιρείες που μπορείτε να βρείτε στην αγορά από άποψη αξιοπιστίας, από άποψη ταχύτητας και μπορείτε να τους πάρετε και να απαντήσουν στο τηλεφωνικό κέντρο, πράγμα που είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας γιατί δεν είμαστε όλοι τόσο καλοί στα ηλεκτρονικά.
Ποια η διαφορά brand recognition και brand awareness;
Πάμε στο ψητό. Το brand recognition και το brand awareness, ποια είναι η διαφορά; Το brand awareness είναι πόσο γνωστό είναι το brand μας και το brand recognition είναι η αναγνωρισιμότητα του brand μας.
Για παράδειγμα, ας πάρουμε την εταιρεία Daihatsu την οποία Daihatsu πάρα πολλοί την έχουν ακουστά λίγο πολύ, όχι τόσο όπως τη Mercedes αλλά άμα πάμε τώρα σε brand recognition ελάχιστοι την αναγνωρίζουν γιατί το λογότυπο τους δεν είναι αναγνωρίσιμο.
Άρα, το brand recognition είναι κατά πόσο εύκολα ξεχωρίζουμε τα χρώματα, την υφή, το λογότυπο ενός brand και όλα τα χαρακτηριστικά που έχει ένα brand και αυτό που διαχέεται ή αισθανόμαστε..
Γιατί το brand και το branding είναι συναισθηματικός παράγοντας και έχει να κάνει με το συναίσθημα που προκαλεί στον καταναλωτή, το perceived value δηλαδή την εκλαμβανόμενη αξία αυτού του brand, τα επιμέρους συναισθηματικά χαρακτηριστικά που έχει αυτό για εμάς.
Σε αντίθεση με το brand awareness που είναι απλά αν έχουμε ακούσει κάτι για την Daihatsu γενικά ότι είναι αυτοκινητοβιομηχανία που βγάζει αυτοκίνητα ή το Daihatsu Terios που είναι ένα μοντέλο της εταιρείας.
Άρα εκτός από το brand awareness είναι και το brand recognition.
Κι αυτό μπορεί να ασκηθεί μέσα από το SEO, γιατί είναι δυο πράγματα που είναι διαφορετικά αλλά συνδέονται.
Όσο πιο υψηλό είναι το brand awareness τόσο πιο ψηλό είναι και το brand recognition και το αντίστροφο, δηλαδή το brand recognition βοηθάει το brand awareness.
Γιατί είναι σημαντικό το brand awareness;
Πάμε όμως να δούμε λεπτομερειακά γιατί είναι σημαντικό το brand awareness σήμερα.
1Αναγνωρισιμότητα ή brand recognition ή customer recognition
Θα σας δώσω 8 λόγους που είναι σημαντικό το brand awareness ξεκινώντας από την αναγνωρισιμότητα ή customer recognition.
Βλέπω το σήμα της ειρήνης και είναι η Mercedes, βλέπω τη βαυαρική σημαία σε τετραγωνάκια και είναι το σήμα της BMW, βλέπω το κίτρινο M που είναι σαν χρυσές αψίδες και καταλαβαίνω ότι είναι τα McDonald’s.
Όλα αυτά τα brand έχουν πολύ ισχυρό customer recognition, πολύ δυνατή αναγνωρισιμότητα και έχουν ξοδέψει δισεκατομμύρια στα μέσα είτε στην τηλεόραση είτε στο Internet είτε στα έντυπα μέσα είτε στα billboards έξω, σε λεωφορεία, με οποιονδήποτε τρόπο υπάρχει εν πάση περιπτώσει με δημοσιότητα, με κανάλια στο YouTube και άλλους τρόπους έχουν ξοδέψει εκατομμύρια για να χτίσουν το brand τους.
2 Customer Loyalty
Ο δεύτερος λόγος είναι το customer loyalty.
Αυτό σημαίνει ότι έχουμε την εμπιστοσύνη των πελατών που μας δίνει την επαναληψιμότητα των αγορών, γιατί η αξία ενός πελάτη και η αξία απόκτησης ενός πελάτη μπορεί να είναι μεγαλύτερη από την πρώτη αγορά που μπορεί να κάνει, δηλαδή κάποια εταιρεία μπορεί να ξοδεύει κάποια ευρώ ανά πελάτη για διαφήμιση για κάθε καινούργιο πελάτη αλλά αν η αγορά είναι 5 ευρώ μπαίνει μέσα 25 ευρώ.
Ωστόσο, επειδή ο πελάτης θα μείνει ευχαριστημένος ή ένα ποσοστό των πελατών θα γίνουν πιστοί πελάτες και θα ξαναγοράσουν για το brand, με την πάροδο του χρόνου τα 5 ευρώ θα γίνουν 35, 45 και ούτω καθεξής και έτσι θα βγάλει κέρδος και θα δημιουργηθεί το long term customer value, – ή Customer Lifetime Value CLV) δηλαδή το LTCV που σημαίνει την αξία του πελάτη για μια εταιρεία στο πέρασμα του χρόνου ή η συνολική αξία του πελάτη μακροπρόθεσμα.
Άμα έχω μια εταιρεία 10 χρόνια και εξυπηρετώ τους ίδιους πελάτες μια δεκαετία ο ίδιος πελάτης μπορεί να μου έχει δώσει χιλιάδες ευρώ αγοράζοντας το ίδιο πράγμα συνέχεια.
Για παράδειγμα η αγαπημένη σας καφετέρια στη γωνία που ο καφές κάνει 2 ευρώ για παράδειγμα, αν πάτε 100 φορές το χρόνο έχετε ξοδέψει 200 ευρώ μόνο για τον καφέ σας στο αγαπημένο σας κατάστημα.
Ο καφές στο πλαστικό είναι το αγαθό του φτωχού και είναι ένα από τα αγαθά που σας κρατάνε φτωχούς, οπότε ήρθε η ώρα να πίνετε καφέ σε μπουκαλάκι όπως κάνω εγώ και αυτό θα το κόψω γιατί είμαι οικολόγος όπως ο Elon Musk που με την Tesla κατακρήμνισε το Bitcoin, γιατί το μπουκάλι αυτό δεν ανακυκλώνεται, προκαλεί στο περιβάλλον μεγάλες βλάβες γι’ αυτό θα κόψω και τον καφέ, να μην μολύνω άλλο το περιβάλλον, θα κόψω το Bitcoin γιατί μολύνει το περιβάλλον.
Και τα βίντεο πρέπει να κόψω γιατί μολύνουν το περιβάλλον, γιατί έχω αγοράσει καινούργια μηχανή, καινούργιο μικρόφωνο.
Οτιδήποτε αγοράζετε αυτή τη στιγμή μολύνει το περιβάλλον να το ξέρετε. Ο μόνος τρόπος να μην το μολύνετε είναι να γίνετε γυμνιστές. Αυτή η παρένθεση είναι για την βλακεία του Elon Musk ότι το Bitcoin μολύνει το περιβάλλον.
3 Credibility Αξιοπιστία
Πετάξαμε και το πολιτικοοικονομικό σχόλιο και πάμε στον τρίτο λόγο γιατί είναι σημαντικό το brand awareness που είναι η αξιοπιστία ή το λεγόμενο credibility. Τι θα πει αξιοπιστία;
Ακούτε κάποιον φίλο σας να λέει «α δεν κάνει να το φας αυτό, προκαλεί αυτό», όπως για παράδειγμα το τυρί γιατί προκαλεί χοληστερίνη αλλά ξέρετε ότι ο φίλος σας δεν έχει καμία σχέση με ιατρικές συμβουλές. Πόσο θα τον εμπιστευόσασταν, είναι αξιόπιστη πηγή;
Αντίθετα πάτε στο γιατρό και σας λέει ότι έχετε χοληστερίνη και πρέπει να κόψετε όλα τα γαλακτοκομικά, τέλος. Ο γιατρός που είναι ο ειδικός και τον εμπιστεύονται όλοι έχει διαφορετικό βαθμό αξιοπιστίας.
Για να ενισχυθεί η αξιοπιστία ενός brand που είναι μια άυλη ιδέα, όπως η Coca Cola, δεν μπορείς να πάρεις τηλέφωνο και να ζητήσεις μια.
Έτσι, επειδή είναι κάτι άυλο πρέπει να δημιουργηθεί μια αξιοπιστία μέσω brand awareness, να βάλουμε διαφημίσεις και ένα τρίτο πρόσωπο, όπως τον Άγιο Βασίλη που μπορεί να είναι μυθικό πρόσωπο αλλά είναι αξιοσέβαστο και καθολικά αποδεκτό για να διαφημίσει την Coca Cola που είναι ένα τεχνητό προϊόν.
Ούτε ο Άγιος Βασίλης υπάρχει αλλά σαν ιδέα είναι πιο δυνατή από την Coca Cola.
Η Coca Cola χρησιμοποιεί μια μεγαλύτερη ιδέα για να ενισχύσει την αξιοπιστία της δικής της ιδέας. Άρα, όσο μεγαλύτερο είναι το credibility τόσο περισσότερες πιθανότητες έχουμε να επαναγοράσει κάποιος από εμάς και να ακούσει το μήνυμα μας.
4 Customer Confidence Εμπιστοσύνη των πελατών
Πάμε στο 4 που είναι το customer confidence που σημαίνει εμπιστοσύνη των πελατών που δείχνουν προς εμάς. Άλλο η αξιοπιστία άλλο η εμπιστοσύνη που σημαίνει ότι εμπιστεύομαι την Coca Cola ότι δεν θα με δηλητηριάσει, ότι εμπιστεύομαι την Coca Cola ότι είναι ακίνδυνη, εκτός κι αν πίνουμε 2 λίτρα τη μέρα.
Όλα πρέπει να γίνονται με μέτρο γιατί και καρότα αν φάμε 25 κιλά θα πάθουμε υπερβιταμίνωση. Μέτρον άριστον, όπως λέγανε οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.
Άρα, η εμπιστοσύνη που δείχνουμε σε ένα brand καλλιεργείται μέσα από το brand awareness που έχει να κάνει με τον βομβαρδισμό μηνυμάτων, γιατί αν δεν ακούμε την Coca Cola και δεν τη βλέπουμε σιγά σιγά θα αρχίσει να χάνει μερίδιο αγοράς και να μπαίνει η Pepsi ή οι άλλες κόλες όπως η Green cola, oι σόδες, καφέδες γιατί υπάρχουν πολλές εναλλακτικές έναντι της Coca Cola σήμερα.
Μια παρένθεση για τα πολλά αγγλικά. Μπορεί οι περισσότεροι να μην γνωρίζετε τόσα αγγλικά όσο ο Τσίπρας, αλλά τα εξηγώ στα ελληνικά και μπορείτε να μάθετε για τις ξένες λέξεις που υπάρχουν μέσα στο βίντεο.
Επίσης, τα βίντεο μου είναι και για τον κύριο Τσίπρα γιατί κι αυτός μπορεί να μάθει πάρα πολλά αγγλικά μέσα από τα σούπερ βίντεο μου και να αποκτήσει και οικονομικές γνώσεις, γιατί είναι το ατού του η οικονομία όπως μας έλεγε. Πολύ καλό για κάποιον που δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του να ξέρει και οικονομικά.
5 Consistency Συνοχή
Πάμε στο νούμερο 5 που είναι το consistency ή η συνοχή. Το brand awareness το οποίο καλλιεργείται ή έχει εγκαθιδρυθεί έχει μια συνοχή, δηλαδή αγοράζω μια Coca Cola, τον άλλο μήνα αγοράζω άλλη μια Coca Cola, τον τρίτο μήνα πάλι άλλη μια. Αυτό είναι συνοχή αγοράς.
Μπορεί να θέλω να αγοράζω μια την ημέρα, γιατί είναι καταναλωτικό προϊόν.
Ας υποθέσουμε ότι το brand μας είναι η Mercedes που είναι η αγαπημένη μου μάρκα αυτοκινήτων μαζί με την Toyota που έχω. Εν πάση περιπτώσει Mercedes που είναι οικολογικά, έχουν λιγότερους ρύπους χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη ότι η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου καταστρέφει πολλαπλάσια από τη συντήρηση του παλιού.
Ας υποθέσουμε ότι μας αρέσει η Mercedes και έχουμε Mercedes, πέρασαν δυο χρόνια και θέλουμε να πάρουμε το καινούργιο αυτοκίνητο. Άμα υπάρχει consistency awareness θα αγοράσω ξανά Mercedes.
Άμα θέλω να πάρω δεύτερο αυτοκίνητο θα πάρω πάλι Mercedes ή κάποιο μοντέλο όπως το Smart ή να έχω κάποιο μοντέλο της Mercedes, το E 200 και να πάρω τo A, πιο μικρό ή να πάρω κάμπριο. Αυτό λέγεται consistency, συνοχή του brand στα μάτια του πελάτη και έτσι δημιουργεί επαναληψιμότητα στην αγορά.
6 Brand Equity Η Αξία του Brand, Ο Αέρας της επιχείρησης
Ο έκτος λόγος είναι το brand equity, στα ελληνικά ο αέρας ή αξία του brand που σημαίνει ότι θα αγοράσω κάποια επιχείρηση Berkshire Hathaway Warren Buffet, ο τέλειος επενδυτής του προηγούμενου αιώνα.
Μου αρέσει ο Warren Buffet αλλά δεν μπορούμε να γίνουμε όλοι σαν και αυτόν γιατί είμαστε στο 2021 και όχι στο 1921. Οι καιροί αλλάζουν, τα πράγματα αλλάζουν και όποιος έχει μυαλό πρέπει να δει τι γίνεται σήμερα και όχι τι γινόταν χθες. Αυτά που μαθαίναμε από τον Warren Buffet ήταν τα χθεσινά νέα. Τα σημερινά τα φτιάχνουμε μόνοι μας.
Πάμε στο Berkshire Hathaway. Είναι μια εταιρεία που έχει πολλές άλλες εταιρείες, εταιρεία holding και ας υποθέσουμε ότι θέλουμε να την αγοράσουμε. Αυτό που θα αγοράσουμε δεν είναι τα κτίρια ή τα κέρδη μόνο της εταιρείας.
Υπάρχει το goodwill, δηλαδή ο αέρας, φήμη που έχει η εταιρεία Berkshire Hathaway.
Παλιότερα αγόραζες μια εταιρεία και πλήρωνες άλλα 200.000 ευρώ για τη θέση που είχε. Μπορεί σε μια καφετέρια στο κέντρο ο εξοπλισμός να κοστίζει 30.000, αλλά ο αέρας, δηλαδή η πελατεία και το όνομα και η φήμη και ο τζίρος που θα φέρει αυτή η πελατεία έχει άλλες 200 άρα πρέπει να πληρώσεις 230.000.
Αυτό είναι το brand equity, το οποίο δημιουργείται από το brand awareness, γιατί όσο μεγαλύτερο είναι το brand awareness τόσο μεγαλύτερο είναι και το δίκτυο πελατών της εταιρείας και αυξάνεται και ο αέρας που θα πλήρωνες στο χρηματιστήριο ή άμα την αγόραζες.
7 Το Brand Awareness προσελκύει νέα ταλέντα στην επιχείρηση μας
Και πάμε και στο νούμερο 7 που είναι ότι το brand awareness ενισχύει το brand μας για να προσελκύσουμε νέα ταλέντα στην επιχείρηση μας. Όσο πιο δυνατό είναι το brand τόσο μεγαλύτερα ταλέντα, πραγματικά ταλέντα στην αγορά εργασίας θα έρθουν να δουλέψουν για εμάς ή θα επιθυμήσουν να δουλέψουν για εμάς.
Για παράδειγμα η Google, χιλιάδες αιτήσεις για λίγες θέσεις εργασίας.
Μπορεί να γίνουν 70.000 αιτήσεις για 10 θέσεις εργασίας, γιατί η Google έχει τεράστια φήμη τεχνολογικής εταιρείας, τεχνολογικής υπεροχής, έχει φήμη ότι είναι καλοπληρωτής, ότι πάνε τα καλύτερα μυαλά, ότι είναι μηχανικοί λογισμικού, ότι σου δίνει πακέτα μετοχών, μπορείς να γίνεις πλούσιος, να γίνεις ιδιοκτήτης κάποια στιγμή. Έχει πάρα πολλά πράγματα που έχουν ενισχυθεί από το brand.
Όσο πιο ενισχυμένο είναι το brand σας άμα θέλετε υπαλλήλους τόσο πιο πολλές αιτήσεις εργασίας θα δέχεστε.
8 Το Brand Awareness δημιουργεί συναισθηματικό δέσιμο ή bonding
Και πάμε και στο νούμερο 8 που είναι το συναισθηματικό δέσιμο ή το bonding, δηλαδή τα συναισθήματα που δημιουργεί το brand μας στους πελάτες. Άμα δούμε κάποιο άγνωστο brand αυτή τη στιγμή δεν μας δημιουργεί κανένα συναίσθημα.
Όταν είχα πάει κάποια στιγμή στη Λειψία της Ανατολικής Γερμανίας ήταν ένα ρώσικο εμπορικό κέντρο που είχε μόνο ρώσικα σουπερμάρκετ και μπήκα μέσα να αγοράσω έναν φυσικό χυμό και βλέπω μια συσκευασία χάρτινη με χοντρό χαρτί που είχε κάτι σταφύλια και έλεγε Ribo και υπέθεσα ότι θα ήταν σαν το Ribena με φραγκοστάφυλο και με έκπληξη όταν πήγα στο σπίτι είδα ότι ήταν υγρό απορρυπαντικό σε χάρτινη συσκευασία.
Πρώτη φορά στη ζωή μου έβλεπα χιλιάδες μάρκες που δεν τις είχα ξαναδεί ποτέ, δηλαδή δεν καταλάβαινα τι ήταν το καθετί.
Έβλεπα πορτοκαλάδα και λεγόταν Io, όταν παράγγελνα ήθελα απλά μια πορτοκαλάδα, δεν αντιλαμβανόμουν την διαφορά μεταξύ των brand γιατί δεν είχα ιδέα, πρώτη φορά τα έβλεπα στη ζωή μου. Το ίδιο συμβαίνει με όλα τα brand.
Όλα τα brands είναι τεχνητά, δεν υπάρχουν στο μυαλό μας μέχρι να δημιουργηθούν πρώτη φορά, δηλαδή σαν να βλέπετε κάποιον πρώτη φορά.
Για παράδειγμα είναι σαν να βλέπετε εμένα πρώτη φορά, είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO, κάντε like και subscribe και γραφτείτε και στο newsletter γιατί κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα newsletter για το SEO, το Internet Marketing και πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet.
Αλλά όταν με βλέπετε πρώτη φορά, δεν έχετε κανένα συναισθηματικό δέσιμο με εμένα, οπότε πρέπει να με βλέπετε ξανά και ξανά, να γίνω μαϊντανός για να αρχίσετε να αποκτάτε συναισθηματικό δέσιμο.
Tο συναισθηματικό δέσιμο δημιουργείται στην έβδομη με δωδέκατη επαφή
Αυτό το συναισθηματικό δέσιμο δημιουργείται στην έβδομη με δωδέκατη επαφή που θα έχετε με εμένα και μετά θα λέτε είναι γνωστός, τον ξέρουμε, τον εμπιστευόμαστε ασχέτως αν δεν με ξέρετε και δεν με εμπιστεύεστε στην πραγματικότητα, απλά με έχετε δει 7 με 12 φορές.
Το ίδιο πράγμα γίνεται και με τους πολιτικούς που τους βλέπετε κάθε μέρα στην τηλεόραση, τους αναγνωρίζετε αν τους δείτε στον δρόμο.
Πώς το SEO δημιουργεί brand awareness;
Θα σας δώσω 7 τρόπους.
Υπάρχουν 107, αλλά θα σας δώσω 7 τρόπους που είναι πάρα πολύ σημαντικοί για να δημιουργήσετε brand awareness για την εταιρεία ή την επιχείρηση σας μέσω του SEO, μέσω της Google και με τη δύναμη του Internet και διαφόρων συνδυαστικών μέσων.
1 Δημιουργήστε 10 sites
Πάμε στο νούμερο 1, χρειαζόμαστε πολλά sites.
Εκτός από το ένα το βασικό site, χρειαζόμαστε πολλά sites, πάνω από 10.
Για ποιο λόγο; Όλοι ξέρετε την Apple.
Η Apple είναι ο βασικός καταχωρητής των ονομάτων της στο Internet, domain names δηλαδή, έχει πάνω από 700 domain και τα έχει καταχωρημένα για 10 – 20 χρόνια το καθένα για να μην τα χάσει και να μην της τα κλέψουν διάφοροι ανταγωνιστές, γιατί έχει τεράστιο brand awareness και κάθε domain αξίζει εκατομμύρια σήμερα.
Το ίδιο πρέπει να κάνετε και εσείς, να αγοράσετε πολλά domain παρόμοια με το site σας,
π.χ. έχω το Paramarketing, gr, το Paramarketing. Org, το Pmar κ.λπ. και να φτιάξω διάφορα site που να μιλάνε για προϊόντα, υποπροϊόντα, κατηγορίες, εταιρικά blog ή site που να συνδέονται με το βασικό site αυτή τη στιγμή.
Όλα τα μικρά sites και parasites ενημερώνουν για το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε στον κόσμο με το brand μας.
2 Δημιουργήστε ένα referral program
Το δεύτερο είναι referral programs, είναι προγράμματα τα οποία να συστήνουν πελάτες, φίλους, εμάς, δηλαδή σύστησε έναν φίλο σου και κέρδισε 5 ευρώ, σύστησε αυτό το site και κέρδισε ένα κουπόνι.
Το πρόγραμμα συστάσεως πελατών από πελάτη σε πελάτη με 5 ευρώ έκπτωση κι εσύ και ο φίλος σου είναι πολύ σημαντικό για την ενίσχυση του brand.
Το κάνει αυτή τη στιγμή κατά κόρον η Wolt που λέει σύστησε ένα φίλο σου και κέρδισε 5 ευρώ εσύ ή κερδίστε και οι 2 από 3 ευρώ, ισχυροποιεί πάρα πολύ το brand και είναι πάρα πολύ έξυπνος τρόπος για να ισχυροποιήσετε το brand σας που σημαίνει ότι έχουμε site και μπορούμε να συστήσουμε κατευθείαν πελάτες.
3 Guest posts σε τρίτα blogs
Ο τρίτος τρόπος είναι τα guest post που σημαίνει να γράψω άρθρα σε άλλα blogs, γι’ αυτό πάρα πολλά blogs και ειδησεογραφικά site είτε είναι ενημερωτικά είτε είναι σε κάποιο κλάδο μόδας, ομορφιάς, αυτοκινήτων έχουν πάρα πολλά guest posts είτε πληρωμένα είτε τα έχουν γράψει μόνοι τους ως αξιολόγηση για αυτοκίνητα, ρούχα, ιδέες, gadgets, κινητά τηλέφωνα και ούτω καθεξής.
Τα guest posts μας δίνουν και backlinks προς το site μας, άρα ανεβαίνει το SEO από την ιστοσελίδα μας γιατί αυξάνονται τα backlinks, όπως επίσης ανεβαίνει και το mentions δηλαδή τα mentions είναι οι αναφορές προς το brand μας σε άλλα site.
4 Δημιουργήστε ένα μοναδικό ινφογραφικό -Infographic
Το τέταρτο είναι τα ινφογραφικά, ένα πολύ δημοφιλές πράγμα στο Internet. Η εικόνα είναι το ινφογραφικό ( Infographic ) γιατί μια εικόνα χίλιες λέξεις και πολλά ινφογραφικά μας έχουν μείνει δεκάδες χρόνια πριν από την εποχή του ’50 και προπολεμικά είτε ως ρεκλάμες είτε ως διαφημιστικά.
Αλλά τα ινφογραφικά έχουν κατακτήσει τη ζωή μας και πάρα πολλά ιφογραφικά όπως το παγόβουνο με το SEO ή το dark web με το παγόβουνο έχει μείνει στον κλάδο του SEO εδώ και χρόνια.
Τέτοια ινφογραφικά είναι λίγο δύσκολο να τα φτιάξετε γιατί χρειάζονται την συνδρομή του γραφίστα, αλλά είναι πολύ σημαντικά για να ενισχύσετε το brand awareness.
5 Affiliate Marketing
Γραφτείτε σαν διαφημιζόμενοι σε κάποια μεγάλη εταιρεία affiliate marketing όπως η Linkwise.
6 Προωθήστε το brand σας με influencers, youtubers, instagrammers
Και πάμε στο 6 που είναι influencers, youtubers, instagrammers.
Αν και τα social media δίνουν μόνο 3,5 % boost, προώθηση στο SEO της ιστοσελίδας σας χρειάζονται κι αυτά, γιατί επαναλαμβάνουν το brand σας, γίνεται mention από τρίτα άτομα και η προώθηση μπορεί να γίνεται με κωδικούς έκπτωσης είτε με links είτε με απλές αναφορές για να κάνουν click στο site.
Όλα αυτά βοηθάνε στο SEO έμμεσα, γιατί αποτελούν έμμεσους παράγοντες SEO.
Άμα ανοίξω ένα καινούργιο site για την Mercedes και είμαι εγώ η Mercedes, σίγουρα όλοι οι πελάτες θα μπουν μέσα να βρουν προγράμματα χρηματοδότησης, να βρουν νέα μοντέλα, να κλείσουν ραντεβού για test drive οπότε άμα βάλω και influencers για να προωθήσω ένα καινούργιο μοντέλο που θα βγάλω, θα πάρω πιο πολλά click και θα αυξηθεί η κατάταξη μου στην Google γενικά, για συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων.
Μπορεί να είναι γενικές αναζητήσεις στον κλάδο, όπως αυτοκίνητα ή αυτοκίνητα turbo ή κουπέ ή καλύτερα sport κουπέ κ.λπ.
7 Δημιουργήστε το δικό σας Newsletter
Και το νούμερο 7 είναι το newsletter. Το πρώτο μέσο αυτή τη στιγμή σε άποψη conversion rate είναι το newsletter.
Το newsletter κρατάει μια συνεχής επαφή με τους πελάτες, γιατί όταν κάποιος μπαίνει στο site μου για πρώτη φορά δεν βλέπει αυτό που θέλει. Ίσως όμως βρει αυτό που θέλει σε κάποια άλλη σελίδα του site, σε κάποιο άρθρο που θα βγάλω, σε κάποιο άλλο βίντεο.
Όμως, δεν έχω άλλη επαφή μαζί του άρα θα πρέπει να πάρω με κάποιο τόπο το email του που είναι το καλύτερο σημείο επαφής που μπορεί να έχω με έναν πελάτη και να το καλλιεργήσω, να του στείλω κάμποσα email , να διαβάσει περισσότερα για εμάς και ούτω καθεξής.
Το newsletter είναι ένας πολύ σημαντικός συνδετικός κρίκος σήμερα μεταξύ του πελάτη και του brand σας και πάρα πολλά brand δεν έχουν καμία επαφή με τους πελάτες τους.
Δηλαδή έχω κινητό Samsung και δεν μου στέλνει κανένα email η Samsung γιατί δεν έχω γραφτεί στο site τους ή γιατί είναι πολύ γενικό.
Ή έχω το μικρόφωνο Blue Yetiκαι δεν μου στέλνει τίποτα η εταιρεία γιατί δεν έχω γραφτεί στο email ή δεν θέλω να μου στείλει.
Ωστόσο, για κάποια άλλα προϊόντα που είναι πιο συχνή η αγορά μας, όπως οι υπηρεσίες marketing ή ιατρικές υπηρεσίες ή αθλητικά νέα για την ομάδα μας ή νέα για το χρηματιστήριο ίσως να θέλαμε newsletter από τον χρηματιστή μας ή το χρηματιστηριακό site που βλέπουμε και ούτω καθεξής.
Οπότε, καλό είναι κάποια brand να έχουν διαγωνισμούς και email πελατών για να καλλιεργήσουν κι άλλο το brand και να αυξήσουν τη θέση τους στο SEO, να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και να αυξήσουν και τις πωλήσεις.
Αυτά σήμερα για το brand.
Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές
Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές στο YouTube γιατί έχουμε κολλήσει εδώ και χρόνια στα 1.600. Άμα έχετε κάποιο σχόλιο μπορείτε να το αφήσετε από κάτω στα σχόλια.
Επίσης, μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά άμα θέλετε προώθηση ιστοσελίδων στο SEO ή κατασκευή ιστοσελίδας, γιατί είμαστε εταιρεία που προωθεί και κατασκευάζει ιστοσελίδες παγκοσμίως.
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο που πιστεύω θα το δείτε μόλις τώρα. Γεια σας!
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:
- KEYWORD DENSITY- ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΛΕΞΕΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ
- REPUTATION MANAGEMENT- Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΣΑΣ ΦΗΜΗΣ
- 7 Μοναδικά Πλεονεκτήματα του SEO για την Επιχείρηση Σας
- Τo SEO ξεκινάει από το Web Design
- 13 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΤΟ ESHOP ΣΑΣ CHECKLIST LAUNCHPAD
- Η μεγάλη αλλαγή του αλγορίθμου της Google για κινητά
- Η μηχανή αναζήτησης Yandex τιμώρησε πωλητές BackLinks
- Η νούμερο ένα πηγή επισκεψιμότητας για το 2014
- Η οδύσσεια ενός E-shop
- Η πρώτη κατασκευή eshop στα Ολλανδικά
- Η τέχνη του πολέμου στο SEO και πως να ανεβείτε στη Google
- Η φιλοσοφία faster better cheaper στην προώθηση ιστοσελίδων
- Η ΦΟΥΣΚΑ ΤΩΝ ESHOP ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ;