TOPICAL SEO – ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ BACKLINKS
Γεια σας φίλοι μου!
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και σήμερα θα μιλήσουμε γα ένα εκπληκτικό θέμα, μοναδικό που δύσκολα θα το βρείτε στο Internet και είναι το Topical SEO ή θεματικό SEO ή Topical Google SEO.
Όπως μπορείτε να φανταστείτε πως μπορείτε να ανεβείτε στη Google κάνοντας λιγότερα πράγματα, με ελάχιστα backlinks.
Θα εστιάσουμε στο περιεχόμενο, θα δούμε όμως πως και πριν προχωρήσουμε παρακάτω κάντε like, κάντε subscribe άμα σας αρέσει το περιεχόμενο του καναλιού.
Επίσης, μπορείτε να αφήσετε τα σχόλια σας γιατί και αυτά μας βοηθάνε να βελτιωθούμε και να αναπτύξουμε νέα θέματα.
Όπως επίσης μπορείτε να γραφτείτε και στο newsletter μου που στέλνουμε κάθε 15 μέρες σχετικά με το SEO, το Internet Marketing και το πώς να βγείτε πρώτοι στην Google και διάφορα άλλα επιχειρηματικά θέματα που έχουν να κάνουν με το Internet, το δικό σας eshop, το δικό σας site και ούτω καθεξής.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting
Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, να αναφέρουμε τον σούπερ χορηγό της εκπομπής, την εταιρεία Myip.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting με την εταιρεία hosting Myip με light speed servers.
Όταν λέμε 50% έκπτωση εννοούμε εφ’ όρου ζωής, το πακέτο που κάνει 200 ευρώ θα το πάρετε 100 με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.
Διαλέξτε πιο μεγάλο πακέτο για να έχετε περισσότερο χώρο και μεγαλύτερη επεξεργαστική ισχύ, γιατί η επεξεργαστική ισχύς που έχει ένα server μετράει κατά πολύ στην ταχύτητα φόρτωσης και στα Web Core Vitals.
Όπως ξέρετε η Google τον προηγούμενο μήνα, το Μάιο του 2021, έκανε το Web Core Vitals update και έδωσε μεγαλύτερη βαρύτητα στην χρηστικότητα απ’ ότι στα backlinks ή τουλάχιστον έτσι νομίζουμε, θα δούμε πως θα πάει κι αυτό το πείραμα της Google.
Τι είναι το Paramarketing;
Να πούμε λίγα λόγια για εμάς, είμαστε SEO Agency και κάνουμε κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων.
Δεν κάνουμε μαθήματα, δεν κάνουμε Amazon FBA, δεν κάνουμε branding.
Κάνουμε μόνο 2 πράγματα που ξέρουμε καλά ή μάλλον 1, το SEO και η προώθηση ιστοσελίδων και αναγκαστικά επειδή το SEO ξεκινάει από το web design αναγκαζόμαστε να κάνουμε και web design γιατί τα περισσότερα site που έρχονται σε εμάς κατά 99% θέλουν ανασχεδιασμό από την αρχή.
Δυστυχώς, αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
Δεν θέλουμε να σχεδιάζουμε site, αλλά αναγκαζόμαστε γιατί το web design έχει ξεφύγει στις μέρες μας και δεν έχει καμία σχέση με την Google, με τη χρηστικότητα και την πραγματικότητα, γιατί είμαστε ρεαλιστές πάνω απ’ όλα και το site σας δεν είναι πίνακας ζωγραφικής, δεν είναι να το κοιτάτε και να χαίρεστε, είναι ένα πρόγραμμα που πρέπει να έχει κάποια χρηστικότητα.
Τι είναι το Topical SEO;
Και πάμε στο σημερινό μας θέμα. Topical SEO, τι είναι;
Το Topical SEO έχει να κάνει με το SEO γύρω από τη σχετικότητα ενός θέματος.
Τι θέλω να πω με αυτό; Π.χ. έχουμε ένα site για κάποιον γιατρό παθολόγο. Μέσα σε αυτό το site πρέπει να γράψουμε αποκλειστικά για παθολογικά θέματα για να μας ταξινομήσει η Google από άποψη σχετικότητα ότι είμαστε γιατροί παθολόγοι.
Οι βασικοί παράγοντες κατάταξης, όχι οι 200, αλλά οι βασικοί παράγοντες κατάταξης της Google για όλα τα site έγκεινται σε δυο πράγματα.
- Πρώτο, είναι η σχετικότητα και
- δεύτερο η σημαντικότητα.
Την σχετικότητα όλοι την καταλαβαίνουμε, γιατί η Google με τον αλγόριθμο της προσπαθεί να καταλάβει μέσω του machine learning περί τίνος πρόκειται το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και τι είστε εσείς, άμα είστε blog, άμα είστε ιδιωτική επιχείρηση, άμα είστε ανεξάρτητος οργανισμός, άμα πουλάτε κάτι, άμα είστε eshop και ούτω καθεξής και προσπαθεί να σας κατατάξει ανάλογα γύρω από το user intent, δηλαδή τι ψάχνει να βρει ο χρήστης στο Internet.
Π.χ. άμα ψάξω αυτή τη στιγμή παθολόγοι Λάρισα.
Ψάχνω για κάποιον παθολόγο στη Λάρισα, οπότε θα μου βγάλει και τους χάρτες της Google αλλά και όλα τα site των παθολόγων που είναι στη Λάρισα από άποψη και σχετικότητας και ποιότητας περιεχομένου.
Θα μου πείτε δηλαδή πως το καταλαβαίνει αυτό;
Ο καλύτερος παθολόγος βγαίνει πρώτος; Όχι, ο παθολόγος που έχει το καλύτερο site θα φανεί πρώτος.
Μπορεί να μην είναι ο καλύτερος, η Google δεν το ξέρει αυτό, επειδή η Google είναι ένας υπολογιστής, είναι απρόσωπη, δεν είμαστε εμείς και δεν έχει κριτική ικανότητα.
Γι’ αυτό έχει τον αλγόριθμο της που είναι ένα τεχνητό κατασκεύασμα για να μπορέσει να ταξινομήσει την πρώτη θέση των αποτελεσμάτων αναζήτησης των οργανικών αποτελεσμάτων του παθολόγου που έχει το καλύτερο site με το πιο πλούσιο περιεχόμενο και τα περισσότερα backlinks.
Γι’ αυτό μετράει πάρα πολύ το Topical SEO σήμερα, πιο πολύ από κάθε άλλη χρονιά στο SEO.
Γιατί βλέπουμε πάρα πολλά site που έχουν ένα μικρό αντικείμενο να κατατάσσονται καλύτερα στην Google με λιγότερα backlinks και λιγότερο περιεχόμενο σε σύγκριση με μεγάλα site που μπορεί να έχουν πολλές ειδικότητες και πολλά αντικείμενα π.χ. ένα πολυιατρείο που έχει 40 ειδικότητες να μην τα πάει καλά στην Google στα τοπικά αποτελέσματα που σας λέω τώρα.
Άλλο τοπικό SEO και άλλο Topical SEO
Προσοχή μην μπερδέψουμε τα τοπικά αποτελέσματα με το topical SEO.
Το Topical SEO είναι το θεματικό SEO, τα τοπικά αποτελέσματα είναι το local SEO.
Απλά το topical ή το topic στα αγγλικά σημαίνει θέμα, οπότε προσοχή μην μπερδευτούμε και μην μπερδέψουμε τις έννοιες στη μετάφραση ελληνικά – αγγλικά, μην χαθούμε στη μετάφραση.
Πόσο μετράει η σχετικότητα για τη Google;
Και πάμε να δούμε τώρα πόσο μετράει η σχετικότητα για τη Google.
Η σχετικότητα είναι το λεγόμενο relevancy και το topical SEO πόσο μετράει σήμερα.
Θα σας δώσω 5 βασικές συμβουλές, 5 κατευθυντήριες, 5 μπούσουλες που πιστεύω θα σας βοηθήσουν πάρα πολύ να αναπτύξετε το site σας.
Αν έχετε πολύ μεγάλο site καλό είναι να το κάνετε κομμάτια, δηλαδή αν έχω ένα site με 5 διαφορετικές ενότητες και διαφορετικά θέματα άσχετα μεταξύ τους, καλό είναι να τα βάλω ένα ένα, να κάνω 5 ξεχωριστά site.
Π.χ. έχω στο ίδιο site ένα κομμάτι με απολυμάνσεις και ένα με αποφράξεις.
Καλό είναι να ξεχωρίσω τα site, ένα με απολυμάνσεις, ένα με αποφράξεις, αλλιώς ή θα κανιβαλιστούν στην Google ή δεν θα πάει κανέναν από τα 2 αντικείμενα καλά στην κατάταξη, γιατί θα πρέπει να φτιάξω περιεχόμενο και για τα 2, backlinks και για τα 2 και η Google θα μπερδεύεται στο πιο είναι πιο σχετικό.
Ενώ άλλα site μόνο απολυμάνσεις ή μόνο αποφράξεις θεωρούνται σχετικότερα με αυτό που ψάχνει ο χρήστης, άρα θα έχουν καλύτερη τύχη στις αναζητήσεις των μηχανών αναζήτησης.
1 Φροντίστε να έχετε σχετικότητα περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας
Οπότε, το νούμερο 1 είναι η σχετικότητα περιεχομένου.
Ένα περιεχόμενο κάθε φορά, ένα θέμα κάθε φορά.
Τι είμαστε, άντληση υδάτων;
Θα μου πείτε αυτό δεν το κάνουν οι αποφραξάδες;
Ναι! Αποφράξεις ξεχωριστό site, άντληση υδάτων ξεχωριστό site, εκκενώσεις βόθρων ξεχωριστό site. Όλα αυτά μας δίνουν προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού.
Γι’ αυτό η σχετικότητα περιεχομένου είναι πάρα πολύ σημαντική, το θέμα να είναι 1 στο site και όχι 32, γιατί έτσι μπερδεύουμε την Google και στην προσπάθεια της να μας κατατάξει μια μας βγάζει στο 1 ,μια στο 32, μια στο 17, μια στο 23 και χάνουμε πολύτιμο χρόνο και σπαταλάμε πολύτιμους πόρους, πιστέψτε με, για να βγάλουμε όλες τις ειδικότητες ή όλα τα θέματα και όλες τις λέξεις κλειδιά στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις της Google.
2 Αποκτήστε σχετικά backlinks
Το δεύτερο είναι η σχετικότητα των backlinks.
Χρειαζόμαστε σχετικά backlinks.
Π.χ. είμαστε ιατρικό site και είμαστε παθολόγοι στη Λάρισα, όπως σας είπα. Χρειαζόμαστε backlinks από σχετικά site και πέστε μου ποιο είναι το πιο δυνατό backlink σήμερα για κάποιον που είναι παθολόγος στην Αθήνα.
Σας αφήνω μερικά δευτερόλεπτα να το σκεφτείτε και σας κόβω τον ειρμό της σκέψης και όσοι το βρήκατε είναι να έχει backlink από την πρώτη σελίδα του ανταγωνιστή που βγαίνει στην πρώτη σελίδα της Google ή στην πρώτη θέση της Google.
Π.χ. άμα είστε site που βγαίνετε στην πρώτη θέση της Google για τη λέξη παθολόγος Αθήνα και δώσετε ένα link στον ανταγωνιστή σας που είναι στη δεύτερη θέση από σας, ίσως να σας περάσει και να αλλάξετε θέσεις.
Ο πρώτος θα πάει στο 2 και το 2 στο 1.
Αυτό γίνεται γιατί το πιο δυνατό backlink είναι αυτό που μπορείτε να πάρετε για την ίδια λέξη κλειδί από το πρώτο site που είναι το πρώτο αποτέλεσμα στην Google. Μυστικάκι.
Θα μου πείτε τώρα αν μπορούσαμε να πάρουμε link από τον ανταγωνιστή μας, τι δουλειά θα μας έκανες εσύ;
Μπορεί να σας το δώσω εγώ από τον ανταγωνιστή σας, αυτή είναι η δουλειά μας ή να υπάρχει κάποιος τρόπος να συνεργαστείτε με τον ανταγωνιστή σας και να αυξήσετε και οι 2 τη θέση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Είναι πολύ σημαντικό να κάνετε συνεργασίες στον χώρο σας στο SEO στην κατηγορία σας και πολύ σημαντικό να μην έχετε έχθρες με τους συναδέλφους σας, γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος να το κάνετε αυτό, γιατί πιστέψτε με δεν θα έχετε κανένα, μα κανένα όφελος.
Οπότε, η σχετικότητα των backlinks μετράει πάρα πολύ για να βγείτε με ένα σχετικό site στο Topical SEO.
Tα γενικά backlinks, τα profile links δεν έχουν αξία;
Το ερώτημα είναι τα γενικά backlinks, τα profile links δεν βοηθάνε;
Μην ξεχνάμε ότι ένα backlink είναι ένα backlink, έχει κάποια αξία.
Δεν έχει μηδενική αξία ένα backlink που μπορεί να είναι από ένα site με domain authority 70 ή μπορεί να είναι από έναν άλλο κατάλογο με ιατρικά site, όπως το Iatropedia που υπάρχει και στην Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος ή και από site του εξωτερικού που να μιλάνε για παθολόγους και τέτοια θέματα.
Η σχετικότητα μας βοηθάει πάρα πολύ, ωστόσο όλα τα backlinks δεν είναι ίδια και έχουν διαφορετική στάθμιση από την Google, σε αυτόν τον πολυπαραγοντικό αλγόριθμο που έχει 200 βασικούς παράγοντες και 50 ακόμη υποπαράγοντες ο κάθε παράγοντας, σύνολο 10.000 και κάθε backlink μετριέται και σταθμίζεται διαφορετικά για τη Google.
Γι’ αυτό βλέπουμε κάθε φορά διαφορετικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης και στη Google βασικά, γιατί όταν μιλάμε για SEO μιλάμε για Google γιατί οι άλλες μηχανές αναζήτησης όπως η Yandex, η Bing, η Yahoo και η Bidoo είναι σε δεύτερη μοίρα σχετικά με την σχετικότητα των αποτελεσμάτων που φέρνουν οι ίδιες.
Σχετικότητα θέλω να πω ότι η Google κατάφερε αναπτύσσοντας τόσο καλά το machine learning να έχει κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης από άποψη σχετικότητας. Τουλάχιστον είναι η σχετικότερα μηχανή αναζήτησης και δεν έχει κουκουρούκου αποτελέσματα ή αποτελέσματα στον γάμο του καραγκιόζη.
3 Εστιάστε σε ένα μικρό market niche
Η τρίτη συμβουλή είναι ότι θα πρέπει να κάνετε niche down ή να αναπτύξετε ένα site γύρω από το niche σας.
Το niche είναι το τμήμα της αγοράς ή μικρό τμήμα της αγοράς και όσο πιο μικρό είναι το τμήμα της αγοράς, το niche down, τόσο καλύτερα θα τα πάτε σε σχετικότητα των μηχανών αναζήτησης.
Για παράδειγμα πάρα πολλοί κάνουν ένα site ας πούμε Γιατρός Αθήνα και μετά κάνουν ένα site στην περιοχή τους π.χ.
Γιατρός Κηφισιά, γιατί είναι στην Κηφισιά και θέλουν να πιάσουν τα βόρεια προάστια, αλλά τα βόρεια προάστια δεν υπάρχει ως όρος αναζήτησης, γιατί ελάχιστοι τα αναζητούν. Αναζητούν τους δήμους ή τις περιοχές Κηφισιά, Αγ. Παρασκευή και τους όμορους δήμους.
Αυτό το δεύτερο site είναι ακόμη πιο niche down και θα πάει καλύτερα με πιο ελάχιστη προσπάθεια, γιατί αν θέλω να κάνω ένα site γιατρός Αθήνα θα πρέπει να γράψω 2.500 – 3.000 λέξεις κάθε σελίδα, να φτιάξω πάνω από 100 ποιοτικά backlinks.
Nα γράφω άρθρα στο blog συνέχεια, να κάνω Google My Business, διάφορα πράγματα σε αντίθεση με το Γιατρός Κηφισιά, το οποίο θα χρειαστεί μια σελίδα 2.000 λέξεις, 3 άρθρα στο blog, 10 backlinks και ίσως βγει και στην πρώτη τριάδα της Google μέσα σε 3 μήνες λόγω ανταγωνισμού και λόγω σχετικότητας.
Αυτό είναι ένα μυστικό στο SEO που το ξέρουν πάρα πολλοί, βέβαια μη νομίζετε ότι ρίχνοντας πολύ την ποιότητα θα έχετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.
Το νόημα είναι να φτιάξετε ένα site τοπικό το οποίο να ξεχωρίζει, να κάνει μπαμ, να έχει ωραίο λογότυπο.
Μετράει το branding σε όλα αυτά που σας λέω κάνοντας niche ή micro focus niche, αλλά και πάλι το site δεν πρέπει να είναι χάλια.
Πρέπει να είναι επαγγελματικό site με επαγγελματικό περιεχόμενο και να φαίνεται ότι είναι επαγγελματικό περιεχόμενο, φτιαγμένο από επαγγελματία και ότι από πίσω υπάρχει κάποιος γιατρός, κάποιος επαγγελματίας που έχει φτιάξει το site και όχι κάποιος άσχετος ή κάποιος που έκανε ένα πείραμα.
4 Δημιουργήστε ένα οργανωμένο σχεδιάγραμμα περιεχομένου
Πάμε στο νούμερο 4.
Θα πρέπει να έχετε ένα οργανωμένο σχεδιάγραμμα περιεχομένου, Topical Seo Diagram λέγεται και θα πρέπει να έχετε προσχεδιάσει πάνω από 100 άρθρα και σελίδες με περιεχόμενο, εξαντλώντας το θέμα σας.
Π.χ. αν είμαστε παθολόγοι θα πρέπει να εξαντλήσουμε τα πάντα γύρω από την παθολογία, γύρω από αυτό που ψάχνουν οι ασθενείς μας στο Internet.
Αυτό απαιτεί τουλάχιστον 100 άρθρα, γιατί για μένα τα 100 άρθρα ή 100 βίντεο είναι σταθμός, γιατί εκτός από άρθρα μπορείτε να κάνετε και βίντεο και η Google σήμερα εκλαμβάνει και διαχειρίζεται τα βίντεο που είναι ενσωματωμένα μέσα στο site μας τίτλους κανονικά και κάποιες περιγραφές σαν περιεχόμενο 100%.
Επίσης, τα ταξινομεί και πιο γρήγορα. Άμα θέλετε κάποιο site να ταξινομηθεί άμεσα στην Google, το πρώτο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι ενσωμάτωση, embed κάποιο βίντεο σε αυτό.
Δείτε για παράδειγμα το δικό μου το Blog που κάθε βίντεο που παρακολουθείτε είναι αποδελτιωμένο και ενσωματωμένο σε blog post, δηλαδή μπορείτε να δείτε το βίντεο μέσα από το Paramarketing.gr, το Blog του Paramarketing ή μέσα από το κανάλι μου στο YouTube και καλό θα ήταν να γραφτείτε, να κάνετε like, να αφήσετε το σχόλιο σας για να μπορέσετε να δώσετε και σε άλλους τη δυνατότητα να δουν αυτό το βίντεο, αυξάνοντας την ορατότητα μας σε χιλιάδες κόσμο.
Θα μου πείτε όταν ξεκινήσω το site θα πρέπει να έχω κατά νου σχεδιάγραμμα περιεχομένου;
Ναι, θα πρέπει να κάνετε σχεδιασμό περιεχομένου, αυτό εννοώ σχεδιάγραμμα, ένα content diagram και θα έχετε βρει ή θα προσπαθήσετε να βρείτε όσα σχετικά θέματα μπορείτε γύρω από την παθολογία, γύρω από το site σας.
Π.χ. αν έχω site για το SEO που γνωρίζω τα θέματα θα έχω ένα άρθρο τι είναι SEO, δεύτερο πώς να ανεβείτε στην Google, τι είναι μηχανές αναζήτησης τρίτο, τι είναι τα backlinks τέταρτο και θα έχω γράψει και ένα άρθρο σταθμό, ένα άρθρο επικό πάνω από 2.500 λέξεις.
Δεν έχει όριο μπορεί να είναι 4.000 μπορεί να είναι 7.000 λέξεις και ούτω καθεξής.
Και αυτό το άρθρο μπορεί να είναι PDF όπως κάνω εγώ στο site μου, μπορείτε να γραφτείτε στο newsletter μου κάτω κάτω, να δώσετε το email σας και να πάρετε τον Οδηγό SEO που είναι επίκαιρος γιατί έχει τα βασικά για το SEO, ό, τι χρειάζεστε είτε έχετε site είτε έχετε eshop είτε είστε χρόνια στον χώρο είτε ξεκινάτε σήμερα.
Είναι για όλα τα επίπεδα είτε είστε αρχάριοι είτε είστε ειδικοί στον τομέα σας.
Δημιουργήστε τουλάχιστον 100 άρθρα με στόχο τα 300
Χρειαζόμαστε 100 άρθρα κατ’ ελάχιστον.
Θα μου πει κάποιος ποιο είναι το optimum, το βέλτιστο.
Θα έλεγα βάσει εμπειρίας τα 300 άρθρα είναι ένας πολύ καλός αριθμός. Θα μου πείτε μα πως θα γράψουμε 300 άρθρα;
300 άρθρα στην αμερικάνικη αγορά με 2.000 λέξεις ανά άρθρο σημαίνει 200 ευρώ * 300, άρα αμέσως το κόστος του περιεχομένου είναι στις 60.000 ευρώ γι’ αυτό η αξία του SEO είναι μεγάλη ενώ η αξία του web design πολύ πιο μικρή.
Γι’ αυτό όταν λέτε έφτιαξα site που το φτιάχνει ο καθένας με 500 ευρώ είναι αστείο.
Για να φτιάξετε site που θα σταθεί στην Google χρειάζεστε πενταψήφιο αριθμό ευρώ, δηλαδή 10.000 ευρώ και άνω, εκτός κι αν είστε ένα πολύ μικρό μαγαζάκι ή θέλετε να κάνετε μόνο για μια περιοχή π.χ. Γιατροί Γλυφάδα είναι πιο οικονομικό.
Αλλά, για να σταθείτε με ένα μεγάλο site και να πάρετε κόσμο και χιλιάδες επισκέψεις και να είστε βιώσιμοι χρειάζεται να επενδύσετε λεφτά πραγματικά, γιατί το site είναι πραγματική επιχείρηση σήμερα και δεν είναι αστείο και παιχνιδάκι.
Όλοι κάνουν site, λίγοι κάνουν site που βγαίνουν στην Google. Αυτή είναι η διαφορά που πρέπει να καταλάβετε πριν ξεκινήσετε και όσο πιο σοβαρά το πάρετε, τόσο καλύτερα θα πάτε. Άμα δεν σχεδιάσετε το περιεχόμενο, δεν θα κάνετε και τίποτα στο Internet, πιστέψτε με!
Αλλά και να μην έχετε σχεδιάσει το περιεχόμενο από τώρα, μπορείτε να το κάνετε και αργότερα, δηλαδή να ξεκινήσετε και να προσθέτετε περιεχόμενο συνέχεια. Πόσο περιεχόμενο; Είναι φύσει αδύνατον να γράψουμε 100 άρθρα μέσα σε 1 μέρα, σε 1 εβδομάδα, σε 1 μήνα.
Όπως είναι λάθος να περιμένω να γράψω τα άρθρα για να βγάλω το site στο Internet.
Αυτό δεν γίνεται γιατί χάνουμε πολύτιμο χρόνο από την ταξινόμηση της ιστοσελίδας μας στις μηχανές αναζήτησης.
Θα πρέπει να βγάλω το site στον αέρα έστω και με ένα άρθρο και μετά να προσθέτω για να έχω φρέσκο περιεχόμενο, για να μαζέψω χρήστες γύρω από αυτό και να φτιάξω μια κοινότητα, ένα κοινό γύρω από αυτό το site, ασχέτως αν είναι πελάτες μου ή όχι.
Κάθε επαγγελματίας χρειάζεται το κοινό του που τον ακολουθεί παντού είτε ανοίξει αυτό το μαγαζί είτε πάει στο διπλανό μαγαζί, έχει κάποιο κοινό που τον ακολουθεί και από αυτό βγάζει χρήματα, γιατί ένα ποσοστό του κοινού θα γίνει πελάτες και αυτοί οι πελάτες θα παραμείνουν και θα έχουν επαναληψιμότητα αγορών στις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που παράγει ο επαγγελματίας.
Τα 300 άρθρα μπορείτε να τα γράψετε σε ένα χρόνο σίγουρα, το έχω κάνει κι εγώ, είναι πολύς κόπος.
Μπορείτε να προσλάβετε συγγραφείς, ghost writers, κειμενογράφους. Μπορείτε και ο ίδιος να το κάνετε, μπορείτε να στήσετε ένα μικρό στούντιο όπως έχω κάνει εγώ στο γραφείο μου και να κάνετε βίντεο για το αντικείμενο σας και να βάλετε τα βίντεο στο site σας.
Οτιδήποτε και να σκεφτείτε θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι το περιεχόμενο είναι αυτό που θα σας δώσει την πρωτιά στην Google και θα δώσει σήμα σχετικότητας στην Google ότι είστε σχετικός με αυτό το αντικείμενο.
5 Γίνετε αυθεντία στον τομέα σας
Το 5 που είναι απόρροια και του 4 είναι να γίνετε αυθεντία στον τομέα σας.
Γίνετε expert στον τομέα σας, φτιάξτε ένα site σταθμό.
Παράδειγμα αν θέλετε να μάθετε για SEO το site μου το Paramarketing.gr είναι σταθμός στον χώρο. Έχει πάρα πολλά άρθρα, αυτή τη στιγμή έχουμε 800 άρθρα μαζί με σελίδες γιατί και οι σελίδες έχουν περιεχόμενο.
Αν το έκανα βιβλίο, θα είχε 10.000 σελίδες σίγουρα, μπορεί και παραπάνω μπορεί και παρακάτω.
Έχουμε γύρω στα 300 βίντεο στο κανάλι μας στο YouTube, χωρίς να συμπεριλάβω άλλα άρθρα που έχω γράψει σε άλλα site για το SEO που είναι και αυτά δεκάδες, δεν είναι 5 ή 3, είναι τριψήφιος αριθμός, μπορεί και παραπάνω.
Οπότε έχουμε περιεχόμενο που είναι εκπληκτικό και μοναδικό που δεν θα το βρείτε σε άλλα site και έτσι μας πιάνει η Google σε όποια λέξη κλειδί βάλουμε.
Αντιλαμβάνεται ότι είμαστε site γύρω από το SEO και μας κατατάσσει ανάλογα σε οτιδήποτε έχει να κάνει με SEO, με προώθηση ιστοσελίδων, με κατασκευή ιστοσελίδων και με όλες αυτές τις έννοιες που υπάρχουν γύρω από το SEO, οτιδήποτε σχετικό.
Χρησιμοποιήστε το blogging ως την πρώτη στρατηγική SEO
Θα σας πω κάτι που θα με ρωτήσει κάποιος προσωπικά, πώς ξεκίνησες να γράφεις τόσο πολύ περιεχόμενο στο site;
Όταν ξεκίνησα η νούμερο 1 στρατηγική που ακολούθησα ήταν το blogging, η μόνη στρατηγική στην αρχή.
Δεν έκανα καθόλου backlinks, το μόνο που έκανα ήταν να γράφω περιεχόμενο σε σχεδόν καθημερινή βάση που ήταν πολύ κουραστικό και έπρεπε να το κάνω μόνος μου στην αρχή και κατάφερα και έγραψα 100 άρθρα σε σύντομο χρονικό διάστημα, νομίζω κοντά στο εξάμηνο που όντως ήταν άθλος και άρθρα που κάποια είναι κλασικά και μέχρι σήμερα, δηλαδή μπορούν να διαβαστούν και σήμερα και να είναι επίκαιρα γιατί έχουν κλασικό, επικό περιεχόμενο κι αυτός ήταν ο στόχος μου τότε.
Έκανα κάποιον σχεδιασμό περιεχομένου, ο σχεδιασμός περιεχομένου ήταν για 30 άρθρα περίπου, γύρω στα 30 – 35 τα οποία τα έγραψα μονορούφι μέσα στις πρώτες 15 μέρες, γιατί ήθελα πάρα πολύ να ανέβω στην Google, ήθελα πάρα πολύ να βγω στην Google και ήμουν πάρα πολύ ενθουσιασμένος και αγαπούσα αυτό που κάνω ακόμη και σήμερα.
Βέβαια, είναι αδύνατον σήμερα να καθίσω σε 6 μήνες και να γράψω 100 άρθρα ή να γυρίσω 100 βίντεο σε 6 μήνες. Μπορεί και να γίνει κάποια στιγμή, μπορώ να το κάνω, αλλά δεν είμαστε διαφημιστικό κανάλι, δεν πουλάμε διαφημιστικές υπηρεσίες ή Affiliate Marketing.
Είμαστε SEO Agency και έτσι έχουμε πάρα πολύ χρόνο που πρέπει να καταναλώσουμε για να εξυπηρετήσουμε εσάς τους πελάτες, να εξυπηρετήσουμε προσεχείς πελάτες, να γυρίσουμε το βίντεο και να κάνουμε και τεράστια έρευνα από πίσω, όχι μόνο για να γυρίσουμε τα βίντεο αλλά και για να είμαστε στην αιχμή του δόρατος του SEO καθημερινά.
Αυτό το δίνω σαν παράδειγμα για να το κάνετε και εσείς στον χώρο σας ή να προσλάβετε κάποια εταιρεία διαχείρισης περιεχομένου, content creation ή SEO Agency που είναι κοντά στο αντικείμενο σας και μπορεί να κάνει αυτό ακριβώς που λέω, αυτό το σχέδιο να το εφαρμόσει για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google.
Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές
Πριν προχωρήσουμε στο τέλος, κάντε like, κάντε subscribe, βοηθήστε μας να φτάσουμε στους 10.000 συνδρομητές σε αυτό το κανάλι.
Είμαστε μόνο 1.600 άτομα, γιατί είμαστε ένα cult κανάλι που μιλάει για το SEO σε μια μικρή μπανανία που είναι η Ελλάδα.
Κάντε binge watch όλα τα επόμενα βίντεο και θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο!
Έχω δεκάδες βίντεο που μπορείτε να δείτε αυτή τη στιγμή και να τα εφαρμόσετε άμεσα.
Όσοι πάλι θέλουν να κάνουν SEO τώρα και αναζητάνε ένα SEO Agency δεν έχετε παρά να ζητήσετε προσφορά από μας ή να καλέσετε στο τηλέφωνο ή να στείλετε κάποιο email στην φόρμα επικοινωνίας και θα απαντήσουμε άμεσα.
Γεια σας!
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:
- ΠΩΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΟ BRAND AWARENESS ME TO SEO
- KEYWORD DENSITY- ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΛΕΞΕΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ
- REPUTATION MANAGEMENT- Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΣΑΣ ΦΗΜΗΣ
- 7 Μοναδικά Πλεονεκτήματα του SEO για την Επιχείρηση Σας
- Τo SEO ξεκινάει από το Web Design
- Γιατί κάθε site χρειάζεται και ένα blog
- Γιατί και πως να ελέγξετε για broken links και νεκρές σελίδες 404 το site σας
- Γιατί κατοχύρωσα το paramarketing.gr ως το 2025!
- ΓΙΑΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΞΑΝΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΟΥ ΣΤΟ YOUTUBE
- Γιατί ο κόσμος φοβάται τα backlink;
- Γιατί ο κώδικας της ιστοσελίδας σας είναι σημαντικός στο SEO;
- Γιατί οι μεγάλες εταιρείες επιλέγουν το WordPress για την ιστοσελίδα τους;
- Γιατί πέφτει το οργανικό CTR στη Google;
- Γιατί το 80% των ιστοσελίδων αποτυγχαίνει;