Γιατί έχει αποτύχει το Facebook; Μπορεί να αποτύχει και η Google;
Γιατί έχει αποτύχει το Facebook και υπάρχει λόγος σήμερα να αποτύχει και η Google;
Μάθετε όλες τις εξελίξεις σε αυτό το σούπερ άρθρο όχι μόνο για το SEO, αλλά για όλο τον χώρο του Ίντερνετ.
Εν έτη 2022, η επανάσταση των Metaverse, δηλαδή των virtual realities σε συνδυασμό με τα blockchain θα αλλάξουν ίσως σύντομα τις ζωές μας.
Κάντε like, κάντε subscribe και αφήστε το σχόλιο σας για να δούμε αν όντως σας ενδιαφέρουν τέτοιου είδους βίντεο.
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ιδιοκτήτης του Paramarketing SEO Agency και ζητήστε σήμερα προσφορά για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google.
Το SEO σημαίνει Search Engine Optimization, δηλαδή πως θα βγείτε στην πρώτη θέση της Google.
Άμα έχετε ιστοσελίδα ή είστε ιδιοκτήτης eshop, τότε μπορείτε να ζητήσετε προσφορά τώρα και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.
Γιατί έχει αποτύχει το Facebook;
Όλοι νομίζουμε ότι το Facebook είναι πετυχημένο, γιατί έτσι φαίνεται τώρα αλλά το μέλλον δεν θα είναι αυτό που βλέπετε γιατί για πρώτη φορά στις 2 Φεβρουαρίου 2022 στο Facebook δηλώθηκαν λιγότερα έσοδα απ΄ότι το αναμενόμενο.
Για πρώτη φορά, στις 2 Φεβρουαρίου 2022 η ανάπτυξη που είχε το Facebook ήταν λιγότερη από την αναμενόμενη, ειδικά χρήστες από την Λατινική Αμερική και από άλλες χώρες που είναι ταχέως αναπτυσσόμενες δεν ανοίγουν πλέον λογαριασμό στο Facebook και ανοίγουν στο Tik Tok, στο Instagram και σε άλλα social media.
Αυτό είχε ως αντίκτυπο την πτώση της μετοχής του Facebook κατά 26% σε μια μέρα και είναι η μεγαλύτερη πτώση που έχει παρατηρηθεί ποτέ στα χρηματιστηριακά δεδομένα, ήτοι 232.000.000.000$ και ο Mark Zuckerberg έχασε μερικά δισεκατομμύρια σε μια μέρα.
Το νόημα δεν είναι αυτό, αλλά ότι τα social media όπως το Facebook και όλες αυτές οι πλατφόρμες βασίζονται πάνω στον κόσμο.
Αν δεν υπάρξει ανάπτυξη και νέοι χρήστες, τότε η πλατφόρμα φτάνει στο τέλος της γιατί αυτοί θα πάνε κάπου αλλού. Δείτε Γιατί η διαφήμιση στο Facebook και στη Google έγινε από επιχειρηματικό εργαλείο χόμπι;
Όπως έλεγε ο Ηράκλειτος «τα πάντα ῥεῖ», τίποτα δεν μένει στάσιμο άρα η οικονομία εξελίσσεται, τα social media εξελίσσονται και θα αντικατασταθούν με κάτι άλλο.
Ο κόσμος θα ασχοληθεί με κάτι άλλο και όχι με το Facebook.
Αυτό το είχαν προβλέψει οι ειδικοί και γι αυτό ανακοινώθηκε ότι το Facebook μετατρέπεται σε Meta για να μπορέσει να επωφεληθεί από το Metaverse, να μπορούμε να μπούμε στο Facebook σαν 3D ολογράμματα, να δούμε ταινίες, να βγούμε για καφέ με τους φίλους μας.
Όλα αυτά τα χαρμόσυνα πράγματα, αλλά μέσω του Facebook, με μικρή όμως διαφορά ότι ο κόσμος είπε όχι γιατί το Facebook έχει αποτύχει.
Λόγοι αποτυχίας του Facebook
Πρώτον, η ιδιωτικότητα.
Δεν σεβάστηκε την ιδιωτική ζωή του καθενός, γιατί σας παρακολουθεί κάθε μέρα τι κάνετε, που βρίσκεστε, με ποιους βγαίνετε και χρησιμοποιεί όλ αυτά τα δεδομένα για να βγάλει λεφτά από εσάς.
Πώς αισθάνεστε που εσείς είστε το προϊόν;
Καθόλου καλό, ειδικά μετά από το σκάνδαλο του Cambridge Analytica που πούλησε τα στοιχεία πάρα πολλών χρηστών σε τρίτες εταιρείες για να βγάλει λεφτά ο Mark Zuckerberg και πολλοί χρήστες θέλουν κάτι πιο light στην καθημερινή τους ζωή, γιατί κανείς δεν θέλει έναν big brother στο κεφάλι του.
Γι’ αυτό πάρα πολλοί πάνε στο Tik Tok, είναι πιο διασκεδαστικό, έχει κυρίως βίντεο, δεν χρειάζεται να δηλώσεις που είσαι και με ποιον και εκφράζεσαι καλύτερα ή στο Instagram που είναι η πιο light εκδοχή του Facebook που πάλι είναι του Facebook, αλλά η ναυαρχίδα είναι το Facebook.
Θα μπορέσει ποτέ το Facebook να ανακάμψει;
Η προσωπική μου άποψη είναι όχι.
Δεν πιστεύω πως θα ανακάμψει το Facebook, γιατί έχει χαθεί η εμπιστοσύνη των χρηστών.
Διαβάστε 7 Συμβουλές επιβίωσης στο νέο αλγόριθμο του Facebook.
Το Facebook βασίζεται στο user generated content και πάρα πολλοί εγκαταλείπουν τη βάρκα για να κάνουν και αποτοξίνωση από τα social media, γιατί έχει παραγίνει το κακό.
Χάνουμε πολύ χρόνο κάθε μέρα ζώντας ηλεκτρονικά, χωρίς να ζούμε πραγματικά τη ζωή μας.
Συνέχεια βίντεο, συνέχεια stories, πράγματα που δεν είναι βιώσιμα, δεν μπορείς να ζεις με το κινητό στο χέρι, πρέπει να ζήσεις και τη στιγμή.
Επίσης, το 90% των χρηστών που ερωτήθηκε σε σχετική έρευνα άμα θα συμμετέχουν στο Metaverse του Facebook είπε όχι.
Δεν είναι ώριμη η αγορά ακόμη, ούτε με ενδιαφέρει να αγοράσω κάποιο οικόπεδο σε μια ψηφιακή γη γιατί δεν μπορώ να το κάνω τίποτα.
Πάρα πολλοί σπεύσανε να αγοράσουν, ανέβασαν τις τιμές στο Decentraland και σε άλλα cryptoworlds ή metaworlds, αλλά αυτό δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο νόημα, γιατί άμα θέλω να αγοράσω κάτι το οποίο είναι ήδη ακριβό φτιάχνω ακόμη ένα metaverse project και αγοράζω κάτι εκεί πέρα.
Το Ελ Ντοράντο δεν είναι τόσο σταθερό στις μέρες μας, γιατί ο καθένας μας μπορεί να φτιάξει το δικό του Ελ Ντοράντο.
Εφόσον έχει αποτύχει το Facebook, μπορεί να συμβεί το ίδιο και με τη Google;
Γι αυτούς που επένδυσαν στην αρχή, πριν 20 χρόνια δηλαδή, είναι ακόμη πετυχημένο.
Μπορεί να αποτύχει η Google;
Αυτό είναι ένα θεμελιώδες ερώτημα για την κοινότητα του SEO και για εμάς και για εσάς.
Εμείς δεν θα υπήρχαμε αν δεν υπήρχε η Google που έχει φτιάξει αυτό το οικοσύστημα της αναζήτησης ιστοσελίδων με αποτελέσματα που είναι πιο χρήσιμα και πιο σχετικά για τον χρήστη απ΄ ότι οι άλλες μηχανές αναζήτησης.
Έχει αποτύχει το Facebook; Ναι!
Θα αποτύχει η Google; Δεν το ξέρουμε.
Η Google έχει ήδη κάνει μεταστροφή, γιατί έχει καταλάβει ότι απειλείται από τον νέο κόσμο του Web 3.0. Δείτε 9 Μεγάλα Google updates και πως να γλιτώσετε!
Το Web 3.0 είναι οι ιστοσελίδες που βασίζονται πάνω στην τεχνολογία του blockchain και δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούμε τα προσωπικά μας δεδομένα για να γραφτούμε, παρά μόνο μια διεύθυνση από ένα ψηφιακό πορτοφόλι κρυπτονομισμάτων, όπως το MetaMask Wallet που είναι αποκεντρωμένο και δεν ταυτίζεται με εμάς.
Βέβαια, άμα παρακολουθήσει κάποιος αυτή τη διεύθυνση βγαίνει ότι ανήκει σε εμάς ή σε κάποιον άλλον χρήστη.
Ωστόσο γίνεται ανώνυμα, δηλαδή μπορεί να γίνει ανώνυμη περιήγηση στο Ίντερνετ, δεν χρειάζεται να υπάρχουν cookies.
Όλα τα site μετά το GDPR και τους αντίστοιχους νόμους στην αμερικάνικη αγορά χρησιμοποιούν cookies και σου λένε ότι έχουν cookies, πράγμα που είναι αυτονόητο γιατί αλλιώς άμα μπω σε ένα site και δεν έχει cookies και ξαναμπώ, θα δείχνει πράγματα που δεν είναι σχετικά.
Ο λόγος που χρησιμοποιούνται τα cookies δεν είναι για να παρακολουθήσουμε τι κάνει ο κάθε χρήστης, αλλά για να βελτιώσουμε το δικό μας site.
Από την πλευρά των κατασκευαστών ιστοσελίδων το βλέπουμε έτσι, καθώς από την πλευρά του επαγγελματία.
Ωστόσο, αυτό έχει να κάνει και με την παρακολούθηση της προσωπικής ζωής, δηλαδή πότε μπήκε κάποιος, τι αγόρασε και τι ώρα, από ποια IP.
Όλα αυτά θα μπορούν να απαντηθούν με την τεχνολογία Web 3.0 που είναι αυτό που ζούμε, η επανάσταση που γίνεται τώρα στην πόρτα μας.
Ήδη πολλά site φτιάχνονται σε Web 3.0 τεχνολογία και εμείς ως εταιρεία έχουμε μετακομίσει στο χώρο του Web 3.0 και έχουμε γίνει Web 3.0 SEO Agency και προβλέπεται να έχουμε πάρα πολλές εξελίξεις.
Η Google διαπίστωσε ότι θα υπάρξουν αλλαγές στο χώρο και γι αυτό μπήκε και αυτή στο Web 3.0 και στο blockchain development και έφτιαξε ειδικό τμήμα πέρυσι κιόλας (blockchain unit) για να μπορέσει να δημιουργήσει νέες εφαρμογές για το crypto και να μπορέσει να επωφεληθεί από τις νέες τεχνολογίες.
Θα γίνει η Google η νέα μηχανή αναζήτησης στο Web 3.0, στο Metaverse, στα Blockchain;
Θα είναι διαφορετικός ο τρόπος αναζήτησης στο Metaverse ή στις μηχανές αναζήτησης που θα υπάρχουν εκεί;
Ναι, γιατί θα είμαστε σε έναν 3D κόσμο, θα μπορούμε να συνδεθούμε κατευθείαν από το κινητό ή τον υπολογιστή μας και θα βλέπουμε μια 3D μηχανή αναζήτησης.
Θα υπάρχουν 3D μαγαζιά και θα μπορούμε να κάνουμε ηχητικές αναζητήσεις και αναλόγως που πάνε τα μάτια μας, να μας παρακολουθεί η οθόνη και θα βλέπει τι πρέπει να κάνουμε.
Αυτό στο μέλλον θα συνδέεται με το μυαλό μας και δεν θα χρειάζεται καν να έχουμε voice search.
Υπάρχει τεχνολογία που ετοιμάζεται και θα γίνει, θα συνδεόμαστε στις συσκευές μας οι οποίες θα είναι η προέκταση του εαυτού μας και σε άλλες δεν θα χρειάζεται καν να συνδεόμαστε γιατί θα είναι ήδη συνδεδεμένες με το μυαλό μας, όχι με διεπαφές αλλά με κάποιον άλλον τρόπο στα εγκεφαλικά μας κύματα, γιατί δεν πιστεύω ότι θα χρειαστεί να ανοίξουμε τρύπες στο κεφάλι μας και να βάλουμε βύσματα.
Η σκέψη είναι τηλεπαθητική και η τεχνολογία μπορεί να την διαβάσει από όποια απόσταση και αν υπάρχει.
Αυτό είναι δεδομένο και έχουν δημοσιευτεί πολλές έρευνες με αυτό το θέμα.
Η σκέψη μας θα είναι στη συσκευή, θα σκεφτόμαστε κάτι και θα γίνεται μια αναζήτηση στην Google σε 3D, σε Metaverse, σε Web 3.0 sites, σε βίντεο γιατί και το YouTube θα έχει μεταφερθεί.
Άρα, τα βήματα της Google είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.
Θα αποτύχει η Google στο Web 3.0;
Δεν το ξέρουμε, η τεχνολογία έχει ωριμάσει συγκριτικά με την προηγούμενη δεκαετία.
Οι άλλες εταιρείες τεχνολογίας που βρίσκονται στο blockchain technology γενικά είναι 10 χρόνια πιο μπροστά από το Facebook και την Google, που σημαίνει ότι η Google και το Facebook πρέπει να κάνουν άλματα για να φτάσουν τις νέες εταιρείες.
Αυτό το άλμα μπορεί να γίνει εύκολα με μια εξαγορά, δηλαδή η Google να εξαγοράσει μια από τις νέες εταιρείες τεχνολογίας ή Metaverse.
Δείτε 7 Πράγματα που δεν ξέρατε για τη Google.
Πιστεύω ότι το επόμενο εξάμηνο θα γίνουν πολλές εξαγορές και θα τις ενσωματώσει στην τεχνολογία της δική της και θα καταφέρει να γίνει μια μηχανή αναζήτησης Web 3.0 στο Metaverse.
Ωστόσο, τα site που λειτουργούν τώρα στο Web 3.0, λειτουργούν και στο Web 2.0 και ήδη χρησιμοποιείται για να βρούμε μια ιστοσελίδα που θα είναι στο Metaverse, π.χ. το Decentraland πρέπει να το βρείτε στην Google.
Αυτό σημαίνει ότι τα επόμενα χρόνια δε θα φύγουμε εντελώς από το Web 2.0 και ο τρόπος αναζήτησης θα είναι ο ίδιος μέχρι να ωριμάσει η τεχνολογία και να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε μια πλατφόρμα Web 3.0 που θα είναι κοινή για όλους, όπως είναι το Facebook τώρα και θα ψάχνουμε να βρούμε ανθρώπους, βίντεο και αρχεία σε πολύ πιο καλή μορφή απ ότι είναι σήμερα.
Μέχρι τότε θα έχουμε πολλά νέα project στην αγορά και ανταγωνιστές.
Για παράδειγμα, υπάρχει η Ahref που δεν είναι μηχανή αναζήτησης ακόμα, αλλά προσπαθεί να γίνει.
Είναι ένα εργαλείο το οποίο αναλύει το SEO, τα backlinks και έχει τεράστια βάση δεδομένων, η πιο κοντινή στην Google.
Διαβάστε 7 Μύθοι για την Google!
Αναμένεται να βγει AHREFS μηχανή αναζήτησης και πιστεύεται ότι θα χτυπήσει σε ένα βαθμό την Google στο Web 2.0.
Πέρα από την Google, υπάρχουν και άλλες μηχανές αναζήτησης όπως η Yandex, η Bidoo, η Yahoo που συνεργάζεται με τη Bing αλλά δεν υπάρχουν σοβαρές προτάσεις να μεταβούν κι αυτές στο Web 3.0.
Σίγουρα θα πάνε όλοι προς τα εκεί, αλλά δεν ξέρουμε ποιος θα κάνει τη διαφορά.
Μπορεί να βγει μια νέα μηχανή αναζήτησης που να καπελώσει τους πάντες, ακόμη και τη Google, γιατί η τεχνολογία Google βασίζεται στους αλγόριθμους αναζήτησης της Google που ήταν προϊόντα έρευνας των προηγούμενων δυο δεκαετιών.
Έχουμε φτάσει στο 2022 και βασιζόμαστε στην τεχνολογία του 1994, είναι παλιά τεχνολογία πλέον.
Έχουν γίνει διάφορες αλλαγές και βελτιώσεις, ωστόσο πρέπει η τεχνολογία να πάει μπροστά και οι μηχανές αναζήτησης να αλλάξουν κι αυτές, γιατί πρέπει να προχωρήσουμε τεχνολογικά.
Έχουμε μείνει τεχνολογικά στάσιμοι με τη Google, γιατί το οικοσύστημα της Google είναι στείρο.
Το ίδιο ισχύει και για το Facebook, δεν υπάρχει κάποιο όφελος για εμάς.
Αν έχεις μια επιχείρηση στο Facebook είναι σαν να μην έχεις τίποτα.
Με τους αλγόριθμους αναζήτησης του Facebook που έχουν κάνει τόσα update, έχει γίνει σχεδόν ακατόρθωτο να σε δει κάποιος.
Παλιά ήταν παράδεισος, έβαζες ένα άρθρο και έμπαιναν στο site σου.
Δείτε Τι έκανα τα 3.000€ που γλίτωσα από το Facebook!
Τώρα με αυτά που έχουν κάνει είναι πανάκριβο το κόστος να το λειτουργήσει είτε υπάρχεις εκεί είτε όχι δεν έχει νόημα.
Το Facebook δεν έχει μηχανή αναζήτησης, δεν μπορεί κάποιος να βρει τη σελίδα σου αλλά αυτή η σελίδα μπορεί να εμφανιστεί στη Google, άρα πρέπει αρχικά να ψάξω στη Google για να βρω τη σελίδα στο Facebook.
Αν η λέξη κλειδί της σελίδας είναι πολύ ανταγωνιστική, δε θα τη βρω ποτέ γιατί υπάρχουν άλλα site που την τρώνε, άρα είναι ένας φαύλος κύκλος που δεν μπορούμε να τον εκμεταλλευτούμε επιχειρηματικά.
Απέτυχε το Facebook;
Ναι, αυτή είναι η προσωπική μου άποψη ως ειδικός στο SEO.
Μάθετε Γιατί έκοψα τη διαφήμιση στο facebook.
Θα αποτύχει η Google;
Αν δεν αλλάξει τεχνολογία σύντομα, ναι.
Χρειαζόμαστε ένα τεχνολογικό άλμα, όπως όταν βγήκε η Google το 1994 με τους ιδρυτές της, τον Larry Page και τον φίλο του που ήταν συμφοιτητές στο Stanford.
Άμα δεν γίνει το ίδιο, δεν πρόκειται να πάμε μπροστά.
Χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή πάρα πολλά πράγματα για να μπούμε στο Metaverse του Web 3.0 και οι μηχανές αναζήτησης θα αλλάξουν για να προλάβουν, αν μπορέσουν, τις εξελίξεις.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting
Χορηγός της εκπομπής είναι η εταιρεία MyIP.
Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο πακέτο hosting σας με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.
Έχει LiteSpeed servers και πολύ γρήγορη ταχύτητα και την καλύτερη εξυπηρέτηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, ίσως και στο εξωτερικό.
PARAMARKETING50 ο κωδικός έκπτωσης.
Ο επόμενος χορηγός είναι το Puppy Coin, το οποίο το έχω φτιάξει εγώ και η τεχνική μου ομάδα.
Τώρα βγάζουμε τις νέες εφαρμογές για το Puppy και περιμένουμε πολλές εξελίξεις.
Μπορείτε να γίνετε κι εσείς hodlers, δηλαδή να αγοράσετε μια μικρή ποσότητα Puppy για να μάθετε πως λειτουργεί το πορτοφόλι στο MetaMask στο Puppy-coin.com
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Ζητήστε προσφορά για προώθηση ιστοσελίδων
Κάντε like, κάντε subscribe, αφήστε το σχόλιο σας και γραφτείτε στο newsletter μας.
Κάθε 15 μέρες στέλνουμε πολύτιμο ενημερωτικό υλικό για το SEO, που θα πάει η Google, το Facebook και μείνετε μαζί μας για να δείτε το επόμενο βίντεο που θα είναι φοβερό, φανταστικό και απίστευτο. Γεια σας!
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!