ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

7 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΑΣ

7 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΑΣ

Γεια σας φίλοι μου! Σε αυτό το unedited, ανεπεξέργαστο βίντεο θα μιλήσουμε για 7 εργαλεία για να κατασκοπεύσετε τους ανταγωνιστές σας!

Σούπερ βίντεο για να μάθετε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας και σας κερδίζουν όχι μόνο σε επίπεδο site αλλά και σε επίπεδο καναλιού στο YouTube. Εκτός από το site, έχουμε και το κανάλι στο YouTube σήμερα.

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO και ιδιοκτήτης αυτού του καναλιού στο YouTube που μιλάει για το SEO, το Affiliate Marketing, το Internet Marketing, πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet, πώς να κερδίσετε τον ανταγωνισμό και άλλα χρήσιμα θέματα επιχειρηματικότητας στο Internet.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές. Ξέρουμε ότι ζητιανεύουμε το like σας, το subscribe και το σχόλιο, γιατί έτσι μας βοηθάτε να ανεβούμε και να εξελιχθούμε στην Google και στο YouTube κι άλλο.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting!

Λίγα λόγια για τον χορηγό της εκπομπής, την εταιρεία hosting Myip. Είναι από τις καλύτερες και ταχύτερες εταιρείες hosting. Το λέω εγώ, γιατί έχω δοκιμάσει πάνω από 70 εταιρείες hosting. Αυτή τη στιγμή λειτουργώ πάνω από 100 hosting σε διαφορετικές εταιρείες.

Με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50 κερδίστε 50% έκπτωση εφ’ όρου ζωής web hosting σε ταχύτατους light speed server  που ευθύνονται και για τα Web Core Vitals.

Όσοι δεν ξέρετε τι είναι τα Web Core Vitals, είναι το επικείμενο update της Google που θα γίνει στις 6 Μαΐου του 2021 και έχει να κάνει με τα Web Core Vitals που είναι η ταχύτητα φόρτωσης πρώτης σελίδας, άμα σπάει, άμα έχει διάφορα γραφικά που μπορούν να κάνουν κλικ οι χρήστες κ.λ.π.

Το hosting είναι βαρόμετρο. Αν πάτε σήμερα από την εταιρεία που δεν είστε ευχαριστημένοι στη Myip, σίγουρα θα βελτιώσετε τα Web Core Vitals και τη θέση σας στην Google.

Ποια είναι τα 7 εργαλεία για να κατασκοπεύσετε τους ανταγωνιστές σας

7-ERGALEIA-KATASKOPEYSETE-ANTAGONISTES-SAS-LOWΚαι πάμε κατευθείαν στο ψητό. 7 μοναδικά εργαλεία, που τα χρησιμοποιώ κι εγώ γι’ αυτό σας τα συστήνω, όχι άσχετα, για να κατασκοπεύσετε τον ανταγωνισμό και τους ανταγωνιστές σας.

Λοιπόν, πάντα στο Internet υπάρχει η κατασκοπεία, γιατί όσα site είναι ψηλά αντιγράφονται, κατασκοπεύονται και προσπαθούν όλοι οι άλλοι να τα φτάσουν.

1 Social Blade

Πάμε στο πρώτο εργαλείο που χρησιμοποιώ κι εγώ συχνά πυκνά και είναι το Social Blade.

Το Social Blade είναι για όσους έχουν κανάλι στο YouTube, όπως εγώ αυτή τη στιγμή.

Είναι σχεδόν δωρεάν και βάζω το κανάλι μου στο YouTube μέσα, όπως επίσης μπορείτε να δείτε άλλες social πλατφόρμες, όπως το Twitch, Facebook, Twitter, Instagram, Tik Tok, StoryFire  Mixer, DLive, και Dailymotion.

Τι μας αναλύει; Αναλύει τα βίντεο που έχουμε αυτή τη στιγμή, πόσα έσοδα έχουμε από το Google AdSends π.χ. στον λογαριασμό στο YouTube, πόσους συνδρομητές έχουμε, πόσες προβολές έχουμε και κάνει και future projections, δηλαδή μελλοντικές προβολές, μελλοντικούς συνδρομητές.

Βέβαια μην τα παίρνετε 100% γιατί όλα αυτά αλλάζουν με βάση πόσα βίντεο βγάζετε τη μέρα και για μένα λέει ότι σε 12 μήνες θα φτάσω 5.299 συνδρομητές που είναι ένα γελοίο νούμερο. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να είχα λίγο παραπάνω, αλλά τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή.

Το Social Blade είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για όσους είναι influencers, για όσους ασχολούνται με τα Social Media και θέλουν να αυξήσουν τον ανταγωνισμό και θέλουν να δουν τι κάνουν οι άλλοι και σε τι φάση βρίσκονται.

2 Ahrefs

Πάμε στο δεύτερο εργαλείο που χρησιμοποιώ συχνά πυκνά και έχω κάνει βίντεο γι’ αυτό, το οποίο είναι συνδρομητικό.

Ωστόσο, έχει 7 ευρώ συνδρομή για μια εβδομάδα που μπορείτε να γραφτείτε και να κρατήσετε τα site τα οποία διαχειρίζεστε που έχετε δηλαδή πρόφαση σαν Webmaster στο Google Search Console και είναι το Ahrefs.

Το Ahrefs είναι το πιο έγκριτο εργαλείο για να δείτε τα backlink τα δικά σας, των ανταγωνιστών σας, να κάνετε ανάλυση ανταγωνισμού με βάση τις λέξεις κλειδιά.

Για ποιον λόγο είναι το πιο έγκριτο εργαλείο;

Γιατί έχει την πιο μεγάλη βάση δεδομένων πιο κοντά στην Google.

Υπάρχουν κι άλλα εργαλεία εκεί έξω άλλα οι βάσεις τους δεν φτάνουν να καλύψουν την αγορά της Ελλάδας, τις εθνικές αγορές, τα backlink. Όλα αυτά δεν καλύπτονται με τα εργαλεία που είναι εκεί έξω.

Υπάρχει και το Google Search Console θα μου πείτε, αλλά το Google Search Console δεν είναι τόσο καλό όσο το Ahrefs γιατί δεν έχει τόσα πράγματα και φυσικά δεν μπορείτε να δείτε τους ανταγωνιστές σας.

Στο Google Search Console μπορείτε να δείτε μόνο τι κάνει το δικό σας το site, ενώ με το Ahrefs μπορείτε να δείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας.

Πόσα backlinks έχουν, πόσα referring domains έχουν, πόσα dofollow links, πόσα nofollow links, σε ποιες λέξεις κλειδιά βγαίνουν πρώτοι, σε ποιες λέξεις κλειδιά βγαίνουν τρίτοι και όλη την κατάταξη για όλα τα site που υπάρχουν στην κατηγορία σας.

Πολύτιμο εργαλείο, βέβαια λίγο ακριβούτσικο, βγαίνει 90 ευρώ το μήνα αλλά τίποτα καλό δεν είναι δωρεάν στο Internet σήμερα.

3 Majestic SEO

Και μετά θα πάμε στο τρίτο εργαλείο που χρησιμοποιώ κι εγώ συχνά πυκνά για να βρω το Trust Flow των sites που είναι το Majestic SEO. Κι αυτό πληρωμένο εργαλείο, μπορείτε να δείτε 2-3 site την ημέρα μόνο και μόνο αν κάνετε μια μικρή εγγραφή γιατί έχει και δωρεάν πακέτο.

Το Majestic SEO σας βρίσκει το Trust Flow.

Τι είναι το Trust Flow;

Είναι όταν μεν έχουμε backlinks αλλά αυτά τα backlinks είναι spam, μουσαντένια, δηλαδή κακά ή καλά backlinks που μπορείτε να τα εμπιστευτείτε και είναι από έγκριτες πηγές και είναι πραγματικά.

Αυτά κοιτάει το Majestic SEO και έχει το λεγόμενο Trust Rank.

Πρέπει το site σας να έχει ένα Trust Rank άνω του 10. Και ειδικά αν θέλω να αγοράσω ένα παλαιωμένο domain, πρέπει να έχω Trust Rank άνω του 10. Όσο πιο μεγάλο το Trust Rank, τόσο καλύτερα.

Θα κάνω μια μικρή αναζήτηση για το Paramarketing. Αργεί λίγο γιατί κι αυτό έχει πολύ μεγάλη βάση δεδομένων. Είναι το πιο έγκριτο εργαλείο για να βρείτε το Trust Rank και το Trust Flow σήμερα. Μπορείτε να το δοκιμάσετε κι εσείς.

Θα σας δώσω μια συμβουλή, ένα μικρό tip.

Όλα αυτά τα εργαλεία μόλις τα αναφέρουμε είναι καλό να τα δοκιμάσετε στον υπολογιστή σας, έχω τα Link μέσα στο site μου και θα δείτε ακριβώς ένα ένα τα εργαλεία τι κάνουν και να αρχίσετε να τα χρησιμοποιείτε για να μάθετε περισσότερα πράγματα για τους ανταγωνιστές σας.

Σίγουρα υπάρχει περιέργεια για τους ανταγωνιστές σας, πως τα πάνε, αν είναι δυνατοί. Φαντάζομαι όλοι έχετε το άγχος και όλοι θέλετε να μάθετε περισσότερα από περιέργεια.

4 Spyfu

Θα πάμε στο επόμενο εργαλείο που είναι το Spyfu. Το Spyfu είναι και αυτό ένα εργαλείο κατασκοπείας του ανταγωνισμού και ένα εργαλείο εποπτείας του δικού μας του site. Δυστυχώς, δεν καλύπτει την ελληνική αγορά, καλύπτει μόνο την αγορά της Αμερικής και την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, της Αγγλίας δηλαδή και σας δείχνει όλους τους ανταγωνιστές για το SEO και το PPC.

Όσοι ασχολούνται με το Google Ads μπορούν να δουν τι λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές τους και τι κάνει ο καθένας.

Στο πεδίο μπορείτε να βάλετε το site των ανταγωνιστών σας και να αρχίσει να τρέχει και να σας δείξει το overview από το domain, πόσα clicks παίρνει, πόσα clicks παίρνει από τη διαφήμιση, πόσα από τα Google Ads, πόσα παίρνει από τα οργανικά clicks, αν έχει πέσει από τη λέξη κλειδί, από ποιες λέξεις κλειδιά βγαίνει στην πρώτη σελίδα, σε ποιες έχει πέσει.

Γενικά για την κατάταξη και σας στέλνει για να σας ενημερώσει τι γίνεται με το δικό σας site κάθε μήνα.

Επίσης, υπάρχει και το Export σε PDF.

Δεν το χρειάζεστε αλλά άμα θέλετε να το στείλετε σε κάποιον πελάτη, μπορείτε να το κάνετε από δω.

Έχει πάρα πολλά χρήσιμα πράγματα μέσα και να βρείτε λέξεις κλειδιά και να αντιγράψετε επακριβώς τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας στα οργανικά αλλά και στα πληρωμένα αποτελέσματα της Google. Πολύ δυνατό εργαλείο.

Να δούμε το explorer του Majestic. Πρέπει να βάλετε σε επίπεδο domain το fresh index, δηλαδή να μην είναι όλο το URL, https αλλά να βάλετε μόνο το paramarketing.gr το οποίο μας το προτείνει το ίδιο γιατί μας βγάζει Trust Flow 26 και Citation Flow 39.

Είναι λίγο διαφορετικό το route domain, ενώ άμα βάλω σε Path URL ήταν καλύτερα τα αποτελέσματα. Το πιο σωστό είναι να το κοιτάξετε σε επίπεδο domain.

5 TubeBuddy

Αφήνουμε όλα τα παραπάνω και πάμε στο TubeBuddy.

Άλλο ένα εργαλείο που είναι add on στο Firefox και στο Chrome, πρόσθετο δηλαδή και σας μετράει κάποια σημαντικά στατιστικά για το κανάλι σας στο YouTube. Πάλι μιλάμε για το YouTube SEO γιατί είναι κι αυτό εξίσου σημαντικό, όσο το Google SEO.

Το YouTube εκτός από Social Media platform και πλατφόρμα βίντεο, είναι η δεύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως μετά τη Google.

Είναι μηχανή αναζήτησης και βγαίνει και στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Άμα ψάξω τι είναι SEO εκτός από τα site βγαίνουν και τα βίντεο στην Google, οπότε καλό είναι να πιάσω και αναζήτηση από εκεί.

Είναι σε πιο εμβρυακό στάδιο από ότι είναι η Google αυτή τη στιγμή, δηλαδή είμαστε 7 χρόνια πιο πίσω σε ανταγωνισμό που σημαίνει ότι μπορείτε κάνοντας βίντεο μπορείτε να ανταγωνιστείτε με τις ίδιες λέξεις κλειδιά τους ανταγωνιστές σας και να κερδίσετε πελατολόγιο.

Ποια είναι τα καλύτερα κανάλια σε ποσοστά μετατροπής;

Θέλω να πω κάτι σημαντικό για τα βίντεο, ότι πρέπει να κάνουμε βίντεο.

Όσοι δεν κάνετε και μπορείτε, να κάνετε, γιατί μπορείτε να γίνεται influencers και να κερδίσετε πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς, γιατί το νούμερο 1 σε ποσοστό μετατροπής σε πελάτες είναι το newsletter και το email list, email marketing και το δεύτερο είναι το video marketing και το κανάλι σας στο YouTube.

Σκεφτείτε το και ξεκινήστε σήμερα το κανάλι σας στο YouTube. Τι περιμένετε;

Στο δικό μου το κανάλι υπάρχει μια μπάρα άμα εγκαταστήσω το TubeBuddy στο Firefox και μου εμφανίζει stats. Total lifetime, δηλαδή πόσα views έχω πάρει αυτή την εβδομάδα πόσα video έχουν οι ανταγωνιστές μας, τι keywords χρησιμοποιώ εγώ και άλλα στατιστικά.

Το ίδιο γίνεται και σε άλλο βίντεο που έχω γυρίσει.

6 SEOquake

Φεύγουμε από το TubeBuddy και πάμε στο SEOquake.

Πολύ χρήσιμο εργαλείο, εντελώς δωρεάν, είναι ένα πρόσθετο που μπαίνει στο Firefox αυτή τη στιγμή και είναι και για το Chrome, το Opera και το Internet Explorer.

Άμα κάνω μια αναζήτηση στη Google και πατήσω SEO, εμφανίζεται εδώ πέρα δίπλα ενεργό και από κάτω μου βγάζει πάρα πολλά χρήσιμα δεδομένα, όπως τα εξερχόμενα link, τα εισερχόμενα, το Alexa Rank, την ηλικία του domain, ποιος το έχει κ.λ.π.

Είναι πολύ σημαντικό για να τα μετράμε με μια ματιά χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουμε επιμέρους ένα ένα κάθε ένα site, γιατί τα έχει όλα συγκεντρωμένα.

Πόσα backlink έχει, σε τι κατάταξη είναι στην Bing. Εγώ το χρησιμοποιώ συνέχεια το SEOquake, επειδή είναι δωρεάν μπορεί να το χρησιμοποιήσει ο καθένας και χρειάζεται αρκετή εξάσκηση για να πάρετε το κολάι και να μάθετε σε τι χρησιμεύει.

7 Rank Tracker

Και πάμε στο τελευταίο εργαλείο για σήμερα που είναι το Rank Tracker.

Δυστυχώς ή ευτυχώς έχουν κάποια δωρεάν έκδοση 30 ημερών νομίζω, αλλά πρέπει να πληρώσετε και έχει κάποιο κόστος το πακέτο του Rank Tracker . Είναι ένα κομμάτι από τη σουίτα SEO PowerSuite, έχω ξανακάνει σχετικό βίντεο και άρθρο.

Είναι το εργαλείο που χρησιμοποιώ σήμερα για να μετρήσω την κατάταξη μιας ιστοσελίδας έναντι των ανταγωνιστών με βάση τις λέξεις κλειδιά, δηλαδή σας δείχνει το Rank Tracker σε ποια θέση είστε σήμερα, σε ποια θέση είναι οι ανταγωνιστές και με ποιες λέξεις κλειδιά έχουν μεταβληθεί πάνω και κάτω.

Αυτό φορτώνεται στο desktop, πρέπει να κατεβάσετε το πρόγραμμα, δεν είναι web based στο Internet.

Κατεβάζετε το πρόγραμμα στον υπολογιστή σας και κάνετε διάφορα updates για όλους τους αλγορίθμους και όλες τις αγορές της Google, γιατί η Google έχει εθνικό αλγόριθμο για την Ελλάδα, αλγόριθμο για το εξωτερικό .com, αλγόριθμο για την Αμερική, αλγόριθμο για το Μεξικό, αλγόριθμο για την Γερμανία κ.λ.π και πιάνει όλα τα σχετικά updates.

Για μένα είναι πάρα πολύ χρήσιμο εργαλείο, μπορείτε να κάνετε Export σε PDF ή σε HTML κάθε φορά και να βλέπετε που έχετε κάνει πρόοδο και που έχετε πέσει κάθε φορά ανά μήνα.

Δοκιμάστε αμέσως τα παραπάνω εργαλεία SEO για να τα αφομοιώσετε

Αυτά για τα 7 εργαλεία για να κατασκοπεύσετε τους ανταγωνιστές σας.

Πολύ χρήσιμο βίντεο, το μόνο που έχετε να κάνετε αυτή τη στιγμή είναι να σηκωθείτε από τον υπολογιστή ή από το κινητό σας και να χρησιμοποιήσετε ένα ένα τα εργαλεία, να δείτε ξανά το βίντεο  από την αρχή και να μάθετε περισσότερα πράγματα για τους ανταγωνιστές σας και τι πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε τα site σας.

Αφού είδατε αυτό το βίντεο και θέλετε να μάθετε SEO, κάντε binge watch. Δείτε όλα τα βίντεο στο κανάλι μου, είναι πάρα πολλά και πολύ σημαντικά για το τι είναι SEO. Θα μάθετε πολλά πράγματα.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-2

Επίσης, μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή άμα σας άρεσε το κανάλι μου, να κάνετε like στο βίντεο, να αφήσετε το σχόλιο σας και να κάνετε εγγραφή και στο newsletter.

Θέλετε να μείνετε σούπερ ενημερωμένοι με τις τελευταίες εξελίξεις στο SEO; Γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube και δείτε πρώτοι κάθε εβδομάδα τα νέα μου βίντεο για το SEO, την προώθηση ιστοσελίδων, το Amazon FBA και πολλά άλλα θέματα.

Αυτά για σήμερα και θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο. Γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Σχολιάστε

×
×