Πόσο κοστίζει σήμερα το SEO; Δείτε τι παίρνετε πριν πληρώσετε!
Στο σημερινό βίντεο θα δούμε ποια είναι τα πιθανά κόστη των υπηρεσιών SEO ή της υπηρεσίας SEO γενικά στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από κάποια εταιρεία SEO που μπορεί να είναι για μια φορά, για πολλές φορές , επαναλαμβανόμενο δηλαδή μηνιαίο κόστος ή ωριαίο κόστος ή κόστος ανά project.
Οπότε πάμε κατευθείαν να κάνουμε like, subscribe και να αφήσετε το σχόλιο σας, όπως επίσης και να χτυπήσετε το κουδουνάκι για να παίρνετε τις ενημερώσεις κάθε φορά που ανεβάζουμε βίντεο, γιατί ανεβάζουμε πάρα πολλά βίντεο.
Το κανάλι μας έχει περίπου 300 βίντεο για το SEO με πολύτιμο, μοναδικό περιεχόμενο.
Δεν είναι προωθητικές ενέργειες και μπορείτε να μάθετε πραγματικά πολλά πράγματα, ασχέτως αν ασχολείστε επαγγελματικά με το SEO ή όχι, γιατί σήμερα αν δεν γνωρίζετε SEO είναι σαν να είστε λειτουργικά αναλφάβητοι στην πληροφορική.
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO.
Ασχολούμαι με το SEO και την κατασκευή ιστοσελίδων τα τελευταία 21 χρόνια περίπου.
Έχω το SEO Agency Paramarketing.gr και Paramarketing.org στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αντίστοιχα.
Πάμε κατευθείαν στο ψητό.
Το ψητό είναι η μπλούζα Puppy Coin που βλέπετε, γιατί το τελευταίο διάστημα έχω ξεκινήσει το δικό μου κρυπτονόμισμα, βασίζεται στο Binance Chain και μπορείτε να το αγοράσετε κι εσείς και να επενδύσετε, γιατί είμαστε ακόμη στην αρχή και προβλέπω να έχει τεράστιες αποδόσεις.
Ίσως να γίνει το επόμενο Doge Coin, κανείς δεν το ξέρει.
Πόσο κοστίζει σήμερα η υπηρεσία SEO;
Υπάρχουν πάρα πολλές απόψεις, πάρα πολλές τιμολογιακές πολιτικές που μπορούν να σας μπερδέψουν και πολλές διαφημίσεις που είναι παραπλανητικές, όπως ξεκινήστε με 200 ευρώ για να βγείτε στην πρώτη σελίδα ή αλλιώς σας επιστρέφουμε τα λεφτά, ο τρίτος μήνας δώρο ή SEO με 99 ευρώ το μήνα και ούτω καθεξής.
Λες και το SEO είναι κούρεμα και η μια κομμώτρια κουρεύει με 5 ευρώ και η άλλη με 15 ευρώ. Φυσικά το κούρεμα δεν είναι το ίδιο, γιατί και με 5 ευρώ μπορεί να πάρετε καλό κούρεμα, μπορεί και με τα 15, μπορεί και όχι.
Έχει να κάνει με πόσο ανταγωνισμό υπάρχει στην αγορά, τι επίπεδο έχει η κάθε κομμώτρια, πόσο αισθάνεται ότι πρέπει να χρεώσει τις υπηρεσίες της και ούτω καθεξής.
Εν πάση περιπτώσει το ίδιο ισχύει και στην χρέωση υπηρεσιών.
Ας πάμε να δούμε αντικειμενικά τι υπάρχει στην αγορά με βάση την σχετική έρευνα που έχουμε κάνει και την προϋπηρεσία που έχουμε ως SEO Agency.
Δείτε 11 SEO τάσεις για το 2022 Η 11η είναι η χειρότερη!.
Τα κόστη χωρίζονται σε 4 βασικές κατηγορίες
1. Μηνιαία υπηρεσία SEO
Πρώτον, η μηνιαία υπηρεσία SEO, δηλαδή το monthly SEO fee που άλλοι το λένε retention fee, δηλαδή διακράτησης των θέσεων ή απόκτησης θέσεων μιας ιστοσελίδας στην κατάταξη της Google, στην κατάταξη των οργανικών αποτελεσμάτων.
Αυτό είναι άλλωστε το SEO και μη μπερδεύουμε το SEO με τις διαφημίσεις και με τα Google Ads ή τα Facebook Ads ή το Google My Business.
Το Google My Business συμμετέχει και αυτό στο SEO, τώρα έχει γίνει Google Business Profile, ωστόσο πάρα πολλοί το μπερδεύουν με τα οργανικά αποτελέσματα του αλγορίθμου της Google και έχουμε και τους Χάρτες.
Πάμε στη μηνιαία υπηρεσία του SEO που ξεκινάει από 500 ευρώ και μπορεί να φτάσει μέχρι 5.000 ευρώ στην Ελλάδα και σε μια πόλη όπως η Αθήνα.
Αντίθετα, άμα πάμε στο Los Angeles που είναι η πιο ακριβή περιοχή αυτή τη στιγμή και το San Francisco Bay area, Οι τιμές μπορούν να πάνε από 5.000 έως 30.000 ευρώ το μήνα, αν υποθέσουμε το δολάριο με το ευρώ έχουν αντιστοιχία 1 προς 1, είναι κάπως ανάλογο.
Μετράει επίσης που βρισκόμαστε στον κόσμο, για παράδειγμα ίδιες τιμές με την Αθήνα έχει το Δουβλίνο και άλλες περιοχές του κόσμου.
Αντίθετα, άλλες περιοχές που μπορεί να έχουν πληθυσμιακά ίδιο κόσμο με την Αθήνα, όπως το Βερολίνο, μπορεί να έχει τριπλάσιες και δεκαπλάσιες τιμές, ειδικά σε κάποια επαγγέλματα.
Αλλά το μηνιαίο κόστος είναι από 500 έως 5.000 ευρώ για την ελληνική αγορά, στην οποία απευθυνόμαστε εμείς αυτή τη στιγμή.
Θα μου πείτε είναι πολλά τα 500 ευρώ.
Δεν μπορεί κάθε επιχείρηση να κάνει SEO κάθε μήνα.
Αυτό είναι δεδομένο, δεν είναι για όλους, υπάρχουν και άλλα πακέτα με χαμηλότερες τιμές για ετήσια πακέτα ή για projects που γίνονται μια φορά το χρόνο ή για πάντα.
2. Ετήσια υπηρεσία ή project
Πάμε στο δεύτερο πακέτο που είναι η ετήσια υπηρεσία ή project, το κάνουμε μια φορά και δεν χρειάζεται.
Μπορεί όμως να το επαναλαμβάνουμε κάθε χρόνο λόγω ανταγωνισμού και καλό θα ήταν όταν αγοράζετε μια ετήσια υπηρεσία να το κάνετε μια φορά το χρόνο τουλάχιστο, ούτως ώστε να διατηρήσετε τα αποτελέσματα που θα έχετε.
Άμα δεν δείτε καθόλου αποτελέσματα με την ετήσια υπηρεσία, τότε θα πρέπει να πάτε σε μηνιαίο SEO ή να την επαναλάβετε πολλές φορές που σημαίνει ότι πρέπει να πληρώσετε κάτι παραπάνω.
Στο ετήσιο πακέτο SEO ή το project, οι τιμές στην Ελλάδα ξεκινάνε από 1.000 έως 10.000 ευρώ το χρόνο.
Μπορείτε να πληρώσετε για να γίνει όλο το site από την αρχή, για να γίνει ανακατασκευή, να δημιουργηθούν κάποια backlinks, να δημιουργηθούν άρθρα, να γίνει τεχνικό SEO και ούτω καθεξής.
Και εδώ οι τιμές ποικίλλουν ανάλογα σε ποιο μέρος του πλανήτη είμαστε και από διάφορους άλλους παράγοντες που θα σας αναφέρω παρακάτω, οπότε κρατάμε στο νου μας ότι είναι 1.000 περίπου και πάμε στην ωριαία υπηρεσία (SEO per hour).
3. Ωριαία υπηρεσία (SEO per hour)
Οι τιμές στην ωριαία υπηρεσία (SEO per hour) είναι από 50 έως 200 ευρώ την ώρα, δεν το συνιστώ γενικά και εμείς δεν αναλαμβάνουμε να κάνουμε τέτοια πράγματα.
Αναλαμβάνουμε συνήθως μηνιαίες υπηρεσίες, γιατί χρειάζονται από 6 έως 12 μήνες για να βγει ένα site στην Google.
Δεν βγαίνει ένα site σε ένα μήνα πρώτο στη Google και τα αποτελέσματα δεν φαίνονται σε ένα μήνα, οπότε θα χρειαστεί χρόνος για να δουλέψουμε μαζί με τον πελάτη και πρέπει να υπάρχει συνέχεια στη συνεργασία μας.
Άρα, προτιμάμε μηνιαίες υπηρεσίες με ετήσια συμβόλαια π.χ. για να φανούν τα αποτελέσματα.
Την ωριαία υπηρεσία την αποφεύγουμε γενικότερα γιατί δεν συμφέρει ούτε εμάς ούτε τον πελάτη, εκτός κι αν θέλουμε να διορθώσουμε κάτι που είναι πολύ απλό που το διορθώνουμε εντελώς δωρεάν.
4. Project
Πάμε και στο τέταρτο μοντέλο που είναι και το project όπως σας είπα πριν που είναι ετήσιο λλά υπάρχουν και project που είναι μεμονωμένα και μπορεί να είναι για 3 χρόνια ή για 3 μήνες για να γίνει συγκεκριμένο SEO για κάποιο site που ξεκινάει τώρα, κάποια πλατφόρμα και ούτω καθεξής που οι τιμές είναι από 50 έως 30.000 ευρώ περίπου ανά project.
Γενικά, τιμολογιακά οι τιμές είναι από 50 ευρώ έως 30.000 ευρώ για το SEO. Αυτός είναι ένας γενικός μπούσουλας, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Ποιοι παράγοντες κατάταξης καθορίζουν το κόστος του SEO;
Γιατί κοστίζει τόσο το SEO;
Για να σας δώσω μερικούς παράγοντες που είναι αντικειμενικοί, μετά από έρευνα που έχω κάνει και σε άλλα SEO Agency και στο δικό μας SEO Agency που είναι πάρα πολλά χρόνια, υπάρχουν 7 βασικοί παράγοντες.
1. Τιμολογιακή πολιτική
Πρώτον, η τιμολογιακή πολιτική ή το pricing model, δηλαδή το μοντέλο τιμολόγησης που έχει κάθε SEO Agency.
Χρεώνει ανά μήνα, ανά ώρα εργασίας, ανά project και πόσο τιμολογούν τη δουλειά τους.
Κάποια SEO Agencies είναι πιο αποτελεσματικά από κάποια άλλα και ίσως είναι πιο οικονομικά και κάποια δεν είναι τόσο οικονομικά, είναι πιο ακριβά από κάποια άλλα, οπότε έχουμε διαφορά στην τιμολογιακή πολιτική.
Γενικά, με τον χρόνο και τον ανταγωνισμό οι τιμές συγκλίνουν οπότε κάνοντας μια μικρή έρευνα αγοράς μπορείτε να βρείτε κάποιες πολύ μικρές αποκλίσεις στις τιμές του SEO, γιατί υπάρχει κάποια αντικειμενικότητα στο κόστος των υπηρεσιών.
2. SEO goals
Μετά, το δεύτερο είναι οι στόχοι που έχει κάθε εταιρεία ή κάθε πελάτης για το SEO, τα λεγόμενα SEO goals.
Οι στόχοι μας έχουν να κάνουν με το κόστος, για παράδειγμα αν έρθει ένας πελάτης σήμερα και σου πει θέλω να βγω στα πάντα, σε 100 λέξεις κλειδιά στην πρώτη σελίδα σε ένα χρόνο, για να υπάρχει και χρόνος να το κάνουμε.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γράψουμε δεκάδες άρθρα, να φτιάξουμε δεκάδες backlinks, να ρυθμίσουμε χιλιάδες πράγματα για να κινητοποιήσουμε τον αλγόριθμο αναζήτησης και κατάταξης της Google.
Παρεμπιπτόντως, δεν είναι ένας αλλά πολλοί αλγόριθμοι, απλά το λέμε λόγω συντομίας που σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε πάρα πολλή δουλειά στο SEO, ασχέτως αποτελεσμάτων.
Αυτοί οι στόχοι έχουν να κάνουν και με το κόστος, δηλαδή δεν πληρώνουν αε΄ρα αλλά κάποιες δουλειές, κάποια site, κάποιες δημοσιεύσεις, κάποια backlinks, κάποια δημιουργία περιεχομένου, βίντεο και ούτω καθεξής.
3. Εμπειρία του SEO expert ή του SEO Agency
Ο τρίτος παράγοντας κόστους στο SEO για το πόσο κοστίζει το SEO είναι η εμπειρία του SEO expert ή του SEO Agency.
Μετράει πάρα πολύ πόσο έμπειρος είναι κάποιος. Άμα κάποιος ξεκινάει τώρα και δεν έχει πελάτες μπορεί να χρεώσει πάρα πολύ χαμηλά, χωρίς να έχει όμως τα προσδοκώμενα αποτελέσματα που μπορεί να έχει το SEO.
Άμα όμως κάποιος έχει τεράστια προϋπηρεσία στο SEO, σίγουρα έχει και πελάτες και μπορεί να χρεώσει κάτι παραπάνω, γιατί έχει ήδη αποτελέσματα να επιδείξει άρα έχει την εμπειρία που χρειάζεται για να μπορέσει να επιφέρει τα κατάλληλα αποτελέσματα.
Αλλιώς είναι να πάτε σε ένα SEO Agency που ξεκίνησε το 2017 και άλλο να πάτε σε ένα Agency που έχει παρουσία από το 2000.
Δεν λέω για εμάς, γενικά μιλάω, αλλά νομίζω καταλάβατε ότι είμαστε εμείς αυτοί. Διαβάστε 13 Ερωτήσεις πριν προσλάβετε έναν SEO Expert.
4. SEO expert location
Το επόμενο είναι το SEO expert location που έχει να κάνει με την τοποθεσία που έχει κάθε SEO Agency.
Εμείς βρισκόμαστε στην Ελλάδα, γι αυτό έχουμε πιο πολύ ελληνικό τιμοκατάλογο γιατί έχουμε ελληνικά κόστη στην παροχή υπηρεσιών.
Άμα πάμε όμως σε κάποιο SEO Agency που βρίκσται στο Los Angeles εκεί πέρα οι τιμές είναι 10 φορές πάνω, γιατί το κόστος ζωής είναι πολλαπλάσια ακριβότερο.
Τα ενοίκια είναι πολύ ακριβά, ο βασικός φτάνει τα 5.000 στο San Francisco και στο Los Angeles, οπότε μιλάμε για πολύ διαφορετικά κόστη.
Θα μου πει κάποιος γιατί να μην πάρω ένα SEO Agency από την Ινδία ας πούμε ή από το Πακιστάν;
Ναι, φυσικά είναι πολύ καλή λύση, αρκεί να ξέρουν τι να κάνουν.
Κατά κύριο λόγο, επειδή έχω συνεργαστεί στο παρελθόν, τα περισσότερα SEO Agencies από Ινδία, Πακιστάν, Μπαγκλαντές έχουν πολύ χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών.
Γενικά σε ό,τι κάνουν έχουν χαμηλή ποιότητα υπηρεσιών.
Δεύτερον, δεν έχουν επαγγελματική συνείδηση και επαγγελματισμό, δεν τους ενδιαφέρει τι θα κάνουν τον άλλο μήνα, παρά μόνο να παραδώσουν κάτι υποτυπώδες και ημιτελές και δεν έχουν ολοκληρωμένη εικόνα.
Οι περισσότεροι δεν ξέρουν Αγγλικά και Ελληνικά, οπότε είναι δύσκολο να κάνεις SEO και περιεχόμενο σε μια γλώσσα που είναι ακατανόητη.
Δεν είναι πάντα η καλύτερη λύση να πάμε σε φθηνές λύσεις του εξωτερικού σε Ρώσους, Ινδούς ή Πακιστανούς.
Το καλύτερο SEO γίνεται από agencies που βρίσκονται στην Αμερική, στην Ευρώπη όπου είμαστε εμείς και γενικά που μιλάνε τη γλώσσα σας.
Άμα θέλουμε ελληνικό SEO, χρειαζόμαστε 100% ελληνικό SEO Agency αλλιώς δεν γίνεται SEO, ξεχνάμε το σενάριο ότι κάποιος Πακιστανός μπορεί να κάνει SEO με 100 ευρώ.
5. Επιθετικό SEO
Πάμε και στο πέμπτο που είναι το επιθετικό SEO, η ταχύτητα των αποτελεσμάτων που θέλουμε στο SEO, δηλαδή κάποιος μπορεί να θέλει να δει αποτελέσματα άμεσα οπότε πρέπει να κάνουμε πιο επιθετικές ενέργειες.
Αν κάποιος δεν βιάζεται τόσο πολύ μπορούμε να ελαττώσουμε το κόστος και να πάμε πιο αργά.
Μπορεί να γίνει το ίδιο SEO συμπυκνωμένο σε 6 μήνες με το SEO που γίνεται σε 12 μήνες και να έχει το ίδιο κόστος.
Τα αποτελέσματα δεν εξαρτώνται μόνο από τη δική μας ταχύτητα και ένταση των προσπαθειών, αλλά και από τη διάρκεια, γιατί η Google αργεί πολύ να δει καινούργια site, είναι στο Sandbox Mode δηλαδή στην παιδική χαρά της Google που σημαίνει ότι σε βάζουν στο ψυγείο για λίγο και σε ταξινομούν και σιγά σιγά ανεβαίνεις.
Άρα δεν μπορεί κάποιο site που έγινε πριν από 3 μήνες, όσο SEO και αν του κάνουμε, να βγει στην πρώτη σελίδα της Google και να περάσει άλλα site. Δείτε 5 Μεγάλα ψέματα στο SEO που η Google θέλει να πιστέψετε.
Όσο επιθετικό SEO και να κάνουμε, πρέπει να περιμένουμε.
Μπορεί εμείς να κάνουμε τεράστιες επιθέσεις στο SEO, γιατί κι εγώ είμαι πολύ επιθετικός στο SEO, ο καλύτερος τρόπος να κερδίσεις είναι η επίθεση, καμία μάχη δεν κερδήθηκε με άμυνα.
Για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή δε θα μπορέσουμε ποτέ να κερδίσουμε κάποιο πόλεμο με την Τουρκία, γιατί έχουμε μόνο θέσεις άμυνας.
Για να κερδίσουμε στον πόλεμο με την Τουρκία, πρέπει να είμαστε εμείς οι επιτιθέμενοι και να κερδίσουμε ολοκληρωτικά τον εχθρό όπως έκανε ο Μέγας Αλέξανδρος.
Είναι πάρα πολύ απλό.
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει αμυντικό SEO, γενικά δεν υπάρχει άμυνα στο SEO, στο Marketing, στις επιχειρήσεις.
Άμυνα παίζει μόνο ο δημόσιος υπάλληλος, όταν είστε ελεύθερος επαγγελματίας πρέπει να παίξετε σκληρή, συνεχής επίθεση και αυτός που έχει το σθένος και τα εφόδια να μείνει μέχρι το τέλος είναι και ο νικητής.
Το τέλος δεν υπάρχει.
Ποιο είναι το τέλος στο SEO;
Δεν υπάρχει τέλος.
Είναι ένα πράγμα που δεν έχει τέλος που σημαίνει ότι άμα θέλω να ανέβψ στη Google πρέπει να συνεχίσω να το κάνω, να έχω αποτελέσματα και πάλι να συνεχίσω να το κάνω.
Δεν σταματάει ποτέ. Καινούργιες λέξεις κλειδιά θα βγουν, καινούργια πράγματα θα βγάλει η Google, καινούργιοι ανταγωνιστές θα βγουν οπότε δεν πρέπει να εφησυχάζουμε.
6. Ανταγωνισμός
Πάμε στον έκτο παράγοντα κόστους που είναι ο ανταγωνισμός που σας ανέφερα μερικά πράγματα ήδη.
Υπάρχουν 2 είδη ανταγωνισμού: ο ένας καθορίζει την τιμολογιακή πολιτική και το κόστος του SEO και είναι ο ανταγωνισμός του site που θέλει να κάνει SEO.
Δηλαδή είμαστε ένα site με γυναικεία ρούχα π.χ. και έχουμε τεράστιο ανταγωνισμό, χιλιάδες site.
Ανταγωνιζόμαστε τα πάντα: το Skroutz, το BestPrice, την Amazon, γιατί πουλάει ρούχα και η Amazon, το eBay, τα άλλα 16.000 site που έχουν βγει αυτή τη στιγμή με το e-λιανικό τα οποία δεν υπήρχαν χθες και πιστεύω θα πουλήσουν γιατί από τα 16.000 που έχουν βγει το 95% με 99% είναι εντελώς άσχετα και δε θα πουλήσουν ούτε ευρώ.
Είναι δράμα ότι κάποιος περίμενε το e-λιανικό για να κάνει e-shop.
Δεν είναι επιχειρηματικότητα, ούτε επιχειρηματικό πνεύμα, γιατί ο επιχειρηματίας κάνει τα πάντα με αυτό που έχει αυτή τη στιγμή, δεν περιμένει την επιδότηση για να κάνει ένα eshop και άμα θα βγει και όταν.
Με 5.000 δεν δουλεύει eshop ούτε μαγαζί.
Γενικά στα γυναικεία ρούχα έχουμε πολύ ανταγωνισμό που σημαίνει ότι χρειαζόμαστε μεγάλα budget για το SEO, τεράστια κόστη.
Αν όμως είμαι υδραυλικός στην Καβάλα, έχουμε μικρότερο ανταγωνισμό και μικρότερα κόστη στο SEO, γιατί πρόκειται για τοπικό SEO, είναι μικρή περιοχή και ο ανταγωνισμός είναι μικρότερος.
Ο δεύτερος παράγοντας ανταγωνισμού είναι ο ανταγωνισμός μεταξύ SEO Agencies, δηλαδή αν είμαστε 100 SEO Agencies που κάνουμε την ίδια δουλειά και παρέχουμε σταθερές υπηρεσίες, γιατί αυτό δεν υπάρχει, μπορεί να είναι 100 SEO Agencies και κανένα να μην παρέχει πραγματικές υπηρεσίες.
Όλα τα υπόλοιπα είναι θεωρητικές υπηρεσίες που δεν καταλαβαίνει ο μέσος χρήστης που σημαίνει ότι όσο πιο πολλοί μπαίνουν στην αγορά χαμηλώνουν οι τιμές, εφόσον αυτοί έχουν πραγματικές υπηρεσίες, γιατί το πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα ο δικηγόρος δεν είναι δικηγόρος, ο μηχανικός δεν είναι μηχανικός, ο SEO expert δεν είναι SEO expert και ούτω καθεξής.
7. Το site του πελάτη
Και το έβδομο που καθορίζει το κόστος είναι το site που έχει ο πελάτης, που δεν έχει site αλλά νομίζει ότι έχει site.
Και τι θέλω να πω με αυτό;
Οι ήδη υπάρχουσες θέσεις που έχει πιάσει με αυτό το site.
Αυτό είναι πολύ παρεξηγημένη υπόθεση και καθορίζει πολύ το SEO, γιατί όταν έρχεται κάποιος σε εμάς κατά 99% το site του χρειάζεται redesign, επανασχεδιασμό, καθώς δεν έχει γίνει με βάση τις αρχές του SEO.
Φυσικά και δεν περιμένουμε από κανέναν web designer να ξέρει SEO από τα γεννοφάσκια του, κανείς δεν ξέρει και εκτός αυτού η Google αλλάζει κάθε βδομάδα, κάθε μήνα, κάθε μέρα, κάνοντας το 2021 τα περισσότερα updates που έχουν γίνει ποτέ σε ποσότητα και ένταση.
Διαβάστε 11 Συμβουλές για Web Design που θα αυξήσει τις πωλήσεις σας!
Εν πάση περιπτώσει, αυτό που θέλω να πω είναι ότι το 99% των σελίδων που έρχονται σε εμάς χρειάζονται redesign, ανασχεδιασμό και μεταφορά συνήθως σε WordPress γιατί ασχολούμαστε μόνο με αυτό για πολλούς λόγους.
Οι ιδιοκτήτες των website δεν το γνωρίζουν, γιατί εμείς παρέχουμε μόνο υπηρεσίες SEO centered web design, δηλαδή να είναι SEO κεντρικές όπως το θέλει η Google, γιατί ποιος λόγος να κάνω ένα site εφόσον δεν βγαίνει στην Google.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνω site, αν αυτό δεν έχει κατάταξη, δεν έχει κίνηση, δεν κάνει πωλήσεις.
Μην ξεκινάτε καν, μη νομίζετε ότι το site είναι κάτι ξερό ή ο web designer είναι SEO expert.
Δείτε 7 Επιχειρηματικές Ιδέες Για Site.
Δεν είναι και δεν θα γίνει ποτέ. Δεν γίνεται, είναι δυο διαφορετικές, αντίθετες έννοιες και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ταυτιστούν αυτά τα δυο επαγγέλματα.
Τυχαίνει και εμείς ως SEO Agency να έχουμε web designers, τους οποίους τους έχουμε εκπαιδεύσει σκληρά μετά από δεκάδες λάθη και ιδρώτα και καταφέραμε και συνδυάσαμε το ασυνδύαστο, τετραγωνίσαμε τον κύκλο.
Πολύ σημαντικοί στην κοστολόγηση του SEO αυτοί οι 7 παράγοντες κόστους που σας έχω πει.
Φυσικά μην ξεχάσετε να κάνετε like, να κάνετε subscribe, εγγραφή στο κανάλι μας.
Επίσης, μην ξεχάσετε να πατήσετε το κουδουνάκι για να παίρνετε τις ενημερώσεις, γιατί είμαστε μόνο 2.000 άτομα και έχουμε βγάλει 300 βίντεο.
Δηλαδή δεν υπάρχει κανένας που να τον ενδιαφέρει το SEO σήμερα που είναι φλέγον θέμα;
Γραφτείτε στο SEO newsletter μας τώρα!
Έχουμε επίσης το SEO newsletter μας που είναι το μοναδικό που δεν έχει προωθητικές ενέργειες, εκτός από το Puppy Coin που μπορείτε να το αγοράσετε γιατί είναι καινούργιο Meme Coin που προβλέπεται να κάνει 100x γιατί θα μπει σε καινούργιο ανταλλακτήριο.
Έχετε εσωτερική πληροφόρηση, η οποία αν ήμασταν σε χρηματιστήριο κανονικά θα απαγορευόταν (θυμίζω την Tesla και τον Elon Musk).
Γραφτείτε στο newsletter με το email σας, γιατί κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα πολύ ενημερωτικό SEO newsletter για να μάθετε τα νέα και τις εξελίξεις στο SEO και να ανεβάσετε το site στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις της Google, όπως επίσης μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδας σήμερα.
Κάντε κλικ και θα εξετάσουμε το site σας για να δούμε σε τι κατάσταση βρίσκεται αυτή τη στιγμή.
4 συμβουλές για το SEO pricing
Και πάμε στις τελευταίες 4 συμβουλές για το SEO pricing, για το πόσο κοστίζει το SEO, 4 πραγματικά καυτές συμβουλές.
1. Αποφύγετε τα φθηνά SEO Agencies
Η μια είναι να αποφεύγουμε τα φθηνά SEO Agencies που με 100 ευρώ υπόσχονται παπάδες.
Όπως σας είπα πριν, Ινδία, Πακιστάν, Μπαγκλαντές, καλές χώρες όμως καμία παροχή υπηρεσιών, μηδέν αποτέλεσμα.
SEO με 100 ευρώ το μήνα δεν γίνεται, το ξεχνάμε.
Μην την πληρώσετε καν σαν υπηρεσία, δεν θα πάρετε κανένα αποτέλεσμα, ακόμη και οι επιτήδειοι που λένε ότι θα σας καταχωρήσουν στο Google My Business που έγινε Google Business με 49 ευρώ και αντικαταβολή δεν υπάρχει η Google να σας πάρει τηλέφωνο σήμερα.
Η Google γενικά δεν παίρνει τηλέφωνο, γιατί δεν έχει ανάγκη κανέναν ώστε να τον πάρει τηλέφωνο, εμείς παίρνουμε την Google και δεν απαντάει κανένας.
Είναι σαν να κερδίσατε το Τζόκερ, κανείς δεν το κερδίζει κάθε μέρα, είναι σαν να αγοράζετε Ferrari με 100 ευρώ, δεν γίνεται.
2. Ζητήστε κάθε μήνα deliverables
Το δεύτερο είναι ότι πρέπει να ζητάτε κάθε μήνα delivarables, παραδοτέα δηλαδή.
Πάρα πολλά SEO Agencies δεν κάνουν τίποτα όλο το μήνα, απλά πληρώνονται και το site αναβαίνει οργανικά από μόνο του γιατί κάποια site είναι να ανέβουν και αυτοί διατυμπανίζουν ότι η άνοδος οφείλεται σε αυτούς χωρίς να έχουν βάλει ούτε ένα backlink, ούτε ένα άρθρο.
Ούτε να έχουν κάνει κάποια αλλαγή στο site, πράγμα που είναι περίεργο και αστείο και χρεώνουν υπερβολικά κάποιοι.
Δεν θέλω να μιλήσω για συναδέλφους, γιατί δεν θέλω να περάσω την εντύπωση ότι όλοι οι SEO experts είναι κάτι περίεργο.
Δεν είναι, εφόσον είμαστε στη δουλειά χρόνια, κάποιοι είμαστε ευσυνείδητοι επαγγελματίες και κάνουμε κάθε μήνα τη δουλειά μας, γιατί αν δεν την κάνουμε δεν θα βγει το site σας στην Google.
Κανένα site δεν βγαίνει μόνο του στην Google, ζητήστε τι έγινε κάθε μήνα στο site σας.
Πολλές φορές ζητάνε οι πελάτες γιατί νομίζουν ότι δεν κάναμε τίποτα και έχουμε κάνει πολλαπλάσια απ ότι περίμεναν και έχουν πληρώσει, γιατί αυτοί είμαστε.
3. Η εμπειρία του SEO Agency μετράει
Πάμε στο 3 που είναι η εμπειρία του SEO Agency και ο SEO expert. Αποφύγετε όσους δεν έχουν εμπειρία στο αντικείμενο σας.
Θα χρειαστεί πολλή δουλειά ή δεν θα γίνει η δουλειά σας.
Εμείς έχουμε σε πάρα πολλά αντικείμενα προηγούμενη εμπειρία, έχουμε ξανακάνει την ίδια δουλειά και πρέπει να την εκτελέσουμε με επιτυχία, οπότε είναι η απόδειξη ότι αν έρθει κάποιος υδραυλικός θα βγει πρώτος στην Google, όπως και ένας ηλεκτρολόγος ή ένας δικηγόρος και ούτω καθεξής.
Έχουμε πολύ μεγάλη εμπειρία σε αυτούς τους κλάδους γιατί είμαστε πάρα πολλά χρόνια, δεν βγήκαμε χθες και ψάχνουμε να βρούμε πελάτες.
4. Να αποφεύγετε τις λύσεις που είναι για όλους
Το τέταρτο είναι να αποφεύγετε τις λύσεις που είναι για όλους, αλλά να επιλέξετε custom λύσεις, δηλαδή λύσεις που είναι στα μέτρα σας.
Κάθε εταιρεία SEO πρέπει να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις για κάθε πελάτη.
Γι’ αυτό όταν με παίρνουν τηλέφωνο και με ρωτάνε πόσο έχει το SEO, πόσο πάει, λέω ότι δεν πάει το SEO.
Πρέπει να δούμε το site σας, την κατάταξη σας, που βρίσκεστε τώρα, την αγορά σας, άρα είναι custom solution για κάθε πελάτη.
Για κάθε προσφορά έχει μετρηθεί από πριν ο ανταγωνισμός, το keyword difficulty και πάρα πολλοί άλλοι παράγοντες για να δώσουμε ένα κόστος για την εκάστοτε αγορά.
Κάθε πελάτης είναι διαφορετικός, το SEO δεν είναι ό,τι πάρεις 100 ή 500. Διαβάστε 5 Λόγοι γιατί η καλύτερη επένδυση είναι το SEO.
Δεν πάμε σε λύσεις που είναι για όλους και γενικά πακέτα, π.χ. αγορά πακέτου SEO με 200 ευρώ το μήνα.
Δεν υπάρχουν τυποποιημένα πακέτα στο SEO κάθε μήνα, γιατί κάθε site είναι διαφορετικό, κάθε πελάτης είναι διαφορετικό, κάθε λέξη κλειδί είναι διαφορετική, άρα έχω διαφορετικό ανταγωνισμό και αυτό καθορίζει το κόστος.
Αυτά για σήμερα.
Πόσο κοστίζει σήμερα το SEO;
Κόστη SEO | Παράγοντες κόστους SEO | Συμβουλές SEO pricing |
Μηνιαία υπηρεσία SEO: 500 – 5.000 ευρώ | Τιμολογιακή πολιτική | Αποφύγετε τα φθηνά SEO Agencies |
Ετήσιο πακέτο SEO ή project: 1.000 – 10.000 ευρώ | SEO goals | Ζητήστε κάθε μήνα deliverables |
Ωριαία υπηρεσία (SEO per hour): 50 έως 200 ευρώ την ώρα | Εμπειρία του SEO expert ή του SEO Agency | Η εμπειρία του SEO Agency μετράει |
Project: 50 έως 30.000 ευρώ | SEO expert location | Να αποφεύγετε τις λύσεις που είναι για όλους |
Πόσο κοστίζει πραγματικά το SEO σήμερα;
Δείτε το βίντεο. Αν έχετε φτάσει μέχρι εδώ έχετε περάσει το 99% των ατόμων ή επιχειρηματιών που δεν το έχουν δει και έχουν χάσει αυτή την πολύτιμη πληροφόρηση.
Λίγα λόγια για τον χορηγό μας
Κερδίστε 50% έκπτωση από το επόμενο πακέτο hosting με την εταιρεία MyIP σε LiteSpeed servers.
Κωδικός έκπτωσης PARAMARKETING50, κάντε κλικ εδώ και αγοράστε το επόμενο πακέτο hosting με εφ’ όρου ζωής έκπτωση, που σημαίνει ότι άμα κάνει 72 ευρώ που έχει το πρώτο πακέτο, θα το πάρετε μόνο 36 ευρώ.
Σηκωθείτε τώρα από καρέκλες, καναπέδες, από το αυτοκίνητο και κάντε τώρα την πρώτη κίνηση, αλλάξτε hosting και θα δείτε τεράστια διαφορά στο SEO.
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Ζητήστε προσφορά για προώθηση ιστοσελίδων
Κάντε like, κάντε subscribe, αφήστε το σχόλιο σας για το κόστος του SEO και ζητήστε προσφορά σήμερα από εμάς για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google.
Τα λέμε στο επόμενο βίντεο, binge watch!
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!