7 Τακτικές SEO που δεν θα δουλέψουν το 2022! Η έβδομη θα σας εκπλήξει!
Γεια σας φίλοι μου!
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO και έχω το Paramarketing SEO agency, αυτό το κανάλι στο YouTube και σήμερα θα μιλήσουμε για 7 τακτικές SEO που δεν θα δουλέψουν το 2022.
Η έβδομη θα σας εκπλήξει, γι’ αυτό μείνετε μαζί μας ως το τέλος για να πάρετε πολύτιμη πληροφόρηση για το SEO και το πως να ανεβάσετε τις πωλήσεις σας και την κατάταξη στο site σας, χωρίς να πέσετε στα λάθη του παρελθόντος.
Τακτικές SEO που είναι απαρχαιωμένες και δεν δουλεύουν σήμερα, το 2021, αναμένεται να μη δουλέψουν το 2022.
Για να είστε λοιπόν μια θέση μπροστά από τον ανταγωνισμό σας και να μπορέσετε να κερδίσετε πιο γρήγορα και πιο εύκολα θέσεις και καινούργιους πελάτες, μείνετε συντονισμένοι στο κανάλι μας.
Κάντε like, κάντε subscribe άμα σας αρέσει και μην ξεχάσετε την σούπερ προσφορά από τον χορηγό της εκπομπής, την εταιρεία Hosting Myip.
Κερδίστε 50% έκπτωση για πάντα στο Hosting!
Κερδίστε 50% έκπτωση εφ’ όρου ζωής με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.
Μπείτε τώρα και αλλάξτε hosting και πάτε σε πιο γρήγορο hosting αμέσως, αλλά για να μη χρονοτριβούμε πάμε κατευθείαν στο ψητό.
1 Λεπτό περιεχόμενο – Άρθρα τηλεγραφήματα – Άχρηστο περιεχόμενο
Νούμερο 1, λεπτό περιεχόμενο, άρθρα τηλεγραφήματα, άχρηστο περιεχόμενο.
Δεν είναι λίγες εκείνες οι φορές που κάντε μια αναζήτηση στην Google και να πατήσετε κάποιον όρο αναζήτησης και τελείως τυχαία να εμφανιστεί στα Google News από το κινητό σας, γιατί υπάρχουν πολλά προτεινόμενα που λένε η τάδε χώρισε με αυτόν, δείτε τι έγινε, σοκ!
Μπαίνετε μέσα, έχει μόνο μια εικόνα και ένα άρθρο τηλεγράφημα 3 σειρές και λέει παρακάτω δείτε κάπου αλλού.
Αυτό, αν και η Google το κρατάει ακόμη στα Google News που υποτίθεται ότι είναι ποιοτικά και έχουν μοναδικό περιεχόμενο, δυστυχώς ή ευτυχώς θα εκλείψουν το 2022 από τα οργανικά αποτελέσματα, αλλά και από τα Google News, οπότε όσοι έχετε κάνει αυτή την τακτική σταματήστε τη.
Επίσης, το λεπτό περιεχόμενο, το λεγόμενο thin content, αν και με αλλεπάλληλες αναβαθμίσεις στον αλγόριθμο της Google τα προηγούμενα χρόνια που προσπάθησε να το καταπολεμήσει και το έχει καταπολεμήσει σε ένα βαθμό, δεν έχει καταπολεμηθεί εντελώς, 100%, γιατί μιλάμε για κάθε εθνική αγορά.
Στην αμερικανική αγορά που είναι η βασική αγορά που κάνει rolling out, ξεδιπλώνεται ο αλγόριθμος της Google, σχεδόν δεν υπάρχουν τέτοια φαινόμενα λεπτού περιεχομένου να βγουν σε υψηλές θέσεις, αλλά σε άλλες αγορές όπως της Ελλάδας που δεν έχει τόσο ανταγωνισμό σε κάποιες αγορές και δεν έχει τόσα πολλά site, ακόμη υπάρχει αυτό το φαινόμενο του λεπτού περιεχομένου.
Το λεπτό περιεχόμενο αν το έχετε στο site σας αργά ή γρήγορα θα σας ρίξει στην Google και θα βγουν άλλα site με καινούργιο περιεχόμενο, που θα είναι περισσότερο από το δικό σας.
Άμα τώρα αυτή τη στιγμή έχετε site που έχει λεπτό περιεχόμενο ή άρθρα τηλεγραφήματα, ήρθε η ώρα να γράψετε πραγματικά για τον κόσμο και όχι μόνο για να τα δει η Google και να πάρετε λίγη επισκεψιμότητα.
Δείτε περισσότερα για το σωστό περιεχόμενο:
- Content velocity VS link velocity: Πόσο γρήγορα πρέπει να δημιουργούμε περιεχόμενο και backlinks;
- Δημιουργήστε Απίστευτο Περιεχόμενο: Το Άρθρο Πυλώνας
- Λεφτά Από Το Ίντερνετ Βήμα 4 Περιεχόμενο
2 Spam comments και άχρηστα σχόλια γενικά
Τακτική SEO νούμερο 2 που δεν θα δουλέψει το 2022 είναι τα spam comments ή να γράφουμε άχρηστα σχόλια σε blogs.
Όπως “Γεια σας, διάβασα αυτό το άρθρο σας, μπράβο είναι πολύ καλό”.
Όλα αυτά δεν έχουν κανένα νόημα, δεν απαντάνε σε κανένα ερώτημα και να βάλουμε το link μας εκεί πέρα σιγά σιγά η Google θα το υποβαθμίσει. Αυτό μπορεί να δούλευε στο παρελθόν και όντως δουλεύει ακόμα και κάποτε χρησιμοποιούσα προγράμματα που έριχναν σωρηδόν χιλιάδες spam comments σε διάφορα site που ήταν τρύπια, δεν είχα πιστοποίηση εγγραφής για να αφήσεις ένα σχόλιο σε κάποιο άρθρο.
Ήταν εντελώς ανοιχτά και ο καθένας μπορούσε να αφήσει spam, ωστόσο αυτές οι σελίδες έπεφταν στην Google γιατί το spam σε ρίχνει στα αποτελέσματα κατάταξης της Google και έτσι και το σχόλιο έχανε την αξία του στα μάτια της Google.
Άμα αυτή τη στιγμή κάνατε spamming με σχόλια, σταματήστε το γιατί ήρθε η ώρα να αρχίσετε κάτι καινούργιο, πιο φρέσκο που να έχει αποτελέσματα. Γραφτείτε στο newsletter μου, κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα πολύτιμο newsletter με πληροφόρηση ή γραφτείτε στο κανάλι μας για να δείτε το επόμενο βίντεο τι θα δουλέψει το 2022 για το SEO φυσικά.
3 Φτωχή εμπειρία χρήστη ή Φτωχό UX
Νούμερο 3, φτωχό UX.
Το UX είναι το User Experience, στα ελληνικά σημαίνει ότι έχουμε φτωχή εμπειρία του χρήστη που μπορεί να είναι απόρροια του λεπτού περιεχομένου, των άρθρων τηλεγραφημάτων που μιλήσαμε στο πρώτο πράγμα που δεν θα δουλέψει στο SEO.
Μπορεί να είναι ότι το site σας δεν έχει καλά γραφιστικά ή δεν απαντάει στο ερώτημα του χρήστη. Όσο απλό και να είναι το site σας, άμα απαντάει στο βασικό ερώτημα του χρήστη και βρίσκει αυτό που θέλει ο χρήστης, τότε έχει πλούσιο UX, έχει πετύχει τον στόχο του.
Το φτωχό UX οδηγεί σε υψηλό bounce rate, ποσοστό εγκατάλειψης του site σας και είναι παράγοντας κατάταξης της Google, πράγμα που σας ρίχνει στην Google.
Σιγά σιγά, δηλαδή, όλο και λιγότεροι μπαίνουν στο site σας και προτιμούν site ανταγωνιστών που είναι χαμηλότερα στα αποτελέσματα κατάταξης της Google από το δικό σας.
Αυτό θα έχει ως συνέπεια να χάσετε θέσεις, άσχετα αν έχετε περισσότερα backlinks και ο άλλος να κερδίσει περισσότερες θέσεις από σας.
4 Αφύσικα backlinks ή μη φυσική δημιουργία backlinks
Και πάμε στο νούμερο 4, αφύσικα link (νεολογισμός το αφύσικα), αφύσικοι σύνδεσμοι δηλαδή unnatural link που υπάρχουν στο site.
Πώς δημιουργήθηκαν αυτά τα unnatural link ή τι θεωρεί η Google αφύσικα links;
Για παράδειγμα έχω ένα καινούργιο site και τον πρώτο μήνα έχω 3 backlinks μόνο.
Το έχω καταθέσει στο Επιμελητήριο, έχω καταχωρηθεί στον Χρυσό Οδηγό, στο Vrisko και έχω 3 backlinks. Τον δεύτερο μήνα, όμως, βρίσκω κάποιον Ινδό που έχει πάρα πολλά links και μου στέλνει 100 backlinks και βρίσκομαι τον επόμενο μήνα με 103 backlinks.
Το blog μου όμως έχει μόνο 1 άρθρο και είναι δύσκολο σε ένα μήνα να με βρήκαν 100 άλλα site και να θεώρησαν ότι το άρθρο μου είναι καταπληκτικό και να συνδεθούν μαζί μου.
Αυτό δεν υπάρχει, άρα θεωρείται unnatural link.
Άλλο παράδειγμα είναι ένα site που είχε 10 backlinks το χρόνο, άντε στα 12 επειδή δεν το λειτουργούσα και βρίσκω ένα προγραμματάκι SEO, το GSA, που είναι Black Hat SEO, πετάω 2.000 backlinks και από τα 12 πάω στα 2.012 backlinks σε μια νύχτα που ήταν unnatural links και η Google τα πιάνει σαν spam γιατί είναι κακής ποιότητας και δεν έχουν καμία αξία και τα υποβαθμίζει ή δεν τα λαμβάνει καν υπόψιν της.
Ισχύει και το αντίθετο, κάποιοι φοβούνται πάρα πολύ το Black Hat SEO ότι θα πέσει το site τους στην κατάταξη της Google, η Google αποδοκιμάζει πάρα πολύ αυτά τα σχόλια, δεν τα λαμβάνει καν υπόψιν.
Και να πέσετε θύμα spam δεν θα έχετε μεγάλη διαφορά στην κατάταξη εξαιτίας του spam αυτού καθαυτού. Αντιθέτως θα έχετε προβλήματα από άλλα πράγματα που είναι ουσιώση και θα δείτε σε επόμενο βίντεο.
5 Διπλό περιεχόμενο ή Duplicate content
Το νούμερο 5 για τακτική SEO που δεν θα δουλέψει το 2022 είναι το διπλό περιεχόμενο, duplicate content.
Τι είναι αυτό;
Πάρα πολλοί μιλάνε για διπλό περιεχόμενο και πρόσεξε είναι διπλό περιεχόμενο.
Ένα απλό παράδειγμα, έχω ένα site που έχει 10 άρθρα και είναι πανομοιότυπα.
Αυτό είναι διπλό περιεχόμενο. Δηλαδή θέλω να αποκτήσω topical relevancy, θεματική σχετικότητα για το SEO και γράφω ένα άρθρο για το SEO, τι είναι το SEO.
Το δεύτερο άρθρο γιατί να κάνω SEO, αλλά το 70% των λέξεων είναι παρόμοιες με το πρώτο άρθρο. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε διπλότυπο περιεχόμενο και θα μας τραυματίσει, θα μας ρίξει στα rankings γιατί η Google το καταλαβαίνει και επειδή δεν είμαστε μόνοι μας.
Αν πατήσω τη λέξη κλειδί SEO στην Google ή τι είναι SEO δεν είναι ότι υπάρχει μόνο το δικό μας site αλλά υπάρχουν χιλιάδες site. Και στην εκατοστή σελίδα να πάτε θα δείτε ότι υπάρχουν χιλιάδες site που μιλάνε για το SEO είτε αγγλικά είτε ελληνικά.
Άρα, λόγω ανταγωνισμού η Google θα προσπαθήσει να ανεβάσει τα καλύτερα, αυτά που έχουν μοναδικό περιεχόμενο και όχι αυτά που έχουν μοναδικό περιεχόμενο γιατί θεωρείτε ότι επαναλαμβάνεται και μπορεί να μας αφήσει 1 αποτέλεσμα και να κάψει τα άλλα 9.
Άρα, θα πρέπει να προσέχουμε το διπλό περιεχόμενο, να γράφουμε μοναδικό περιεχόμενο, ειδικά στα site που είναι Local SEO που έχουν περιοχές, ας πούμε γραφείο κηδειών Αθήνα, γραφείο κηδειών Πειραιάς, γραφείο κηδειών Κυψέλη.
Είναι παρόμοιες οι περιοχές αλλά πρέπει να γράφουμε διαφορετικά πράγματα στο μεγαλύτερο ποσοστό.
Το 70% και άνω πρέπει να είναι διαφορετικό γιατί σίγουρα κάποια πράγματα θα είναι ίδια στη σελίδα σας. Ίσως να έχετε κάποιες προσφορές που να είναι ίδιες, κάποια links που να είναι ίδια, αλλά ως επί το πλείστον θέλουμε 70 % και άνω, ιδανικά 90 % και άνω για ασφάλεια στην Google.
6 Κατάχρηση της ίδιας λέξης κλειδί ή exact match anchor text abuse
Και πάμε στο νούμερο 6, exact match anchor text abuse.
Στα ελληνικά είναι η κατάχρηση της λέξης κλειδί, να έχω δηλαδή την ίδια λέξη κλειδί να δείχνει προς το site μου. Αυτό είναι κόκκινο πανί για τη Google, γιατί σήμερα τα links είναι τεχνητά, δεν έχουν γίνει με φυσικό τρόπο, γιατί ένας άνθρωπος δεν γράφει “Καλημέρα σας, καλώς ήρθατε στο Δικηγόροι Αθήνα και στο Δικηγόροι Αθήνα άλλο link για την αρχική σελίδα”.
Φροντίστε το ίδιο anchor text να είναι κάτω από 10%.
Το άλλο 90% να είναι από άλλες λέξεις κλειδιά που οδηγούν σε σας που είναι διαφορετικά, όπως κάντε click εδώ, κοιτάξτε αυτό ή εγώ προτείνω αυτόν τον καλό δικηγόρο, γενικά με φράσεις κλειδιά.
Μπορείτε να δείτε ποιο είναι το anchor text αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώντας το AHREFS.
Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο, είναι λίγο ακριβούτσικο, έχει πάνω από 90 ευρώ το μήνα, αν πάρετε πακέτο μπορεί να κερδίσετε κάποια εκπτωσούλα, αλλά είναι το καλύτερο εργαλείο που υπάρχει σήμερα στο Ίντερνετ δυστυχώς ή ευτυχώς και δεν μπορείτε να το αποφύγετε.
Υπάρχουν και άλλα εργαλεία αλλά δεν έχουν την ίδια ακρίβεια που έχει το AHREFS.
7 Το να έχετε απαρχαιωμένο site ή απαρχαιωμένο περιεχόμενο
Και το νούμερο 7 που σας είπα ότι θα σας εκπλήξει και θα σας συγκλονίσει είναι το απαρχαιωμένο περιεχόμενο στο site σας ή παλιό περιεχόμενο που δεν έχει κάποια αξία σήμερα, γιατί έχει προχωρήσει η τεχνολογία ή κάτι στον τομέα σας το οποίο δεν το καλύπτετε πλέον με το παλιό περιεχόμενο.
Για παράδειγμα, όταν ξεκίνησα εγώ το Paramarketing.gr το 2013 είχα γράψει πάρα πολλά άρθρα για το SEO που μερικά είναι κλασικής αξίας, προσπαθούσα να είναι κλασικής αξίας το περιεχόμενο, evergreen όπως το λένε, για να μπορέσει να κρατήσει όσο πιο πολλά χρόνια γίνεται.
Ωστόσο με τα χρόνια κάποια πράγματα έχουν αλλάξει και κάποια άρθρα χρειάζονται βελτίωση, γιατί έχουν υπερφαλαγγιστεί από τον ανταγωνισμό, γιατί άλλοι είχαν πιο ωραία άρθρα, πιο ενημερωμένα, πιο φρέσκα και ούτω καθεξής.
Τι πρέπει να κάνετε;
Ποια είναι η λύση;
Πρώτον, πρέπει να πάτε στα παλιά άρθρα σας και να προσπαθήσετε να τα ανανεώσετε όσο περισσότερο γίνεται.
Δηλαδή αν έχετε 100 άρθρα και τα 90 είναι παλιά, θα πρέπει να κοιτάξετε να γράψετε λιγότερα άρθρα, ένα post τον μήνα π.χ. για να συντηρήσετε την κατάταξη σας και να συντηρήσετε όλα τα παλιά. Αυτό θα σας επιφέρει πολύ μεγάλη αύξηση στην κατάταξη άμα έχει κάποια αξία για το SEO και για το site σας.
Το ίδιο κάνω κι εγώ στο δικό μου site, όχι με τόση επιμέλεια όση έχω ρίξει στο YouTube και στο YouTube SEO που πιστεύω έχει μεγαλύτερη αξία, γιατί κι εγώ προσωπικά έχω σταματήσει να διαβάζω τόσο άρθρα και έχω αρχίσει να μελετάω πάρα πολλά YouTube κανάλια στο Ίντερνετ για το SEO και για άλλα πράγματα που μετράνε γύρω από το SEO.
Είναι και Marketing και Branding και άλλα πράγματα μαζί.
Τώρα αν αργήσετε το απαρχαιωμένο περιεχόμενο, θα δείτε ότι θα έχετε κάθε χρόνο πτώση στην Google, γιατί μπορεί να έχετε τεράστιο site αλλά παλιώνει το περιεχόμενο. Υπάρχει η φυσική φθορά στο περιεχόμενο, όπως υπάρχει και η φυσική φθορά των backlinks.
Αν χάνετε backlinks, θα χάνετε και επισκέπτες γιατί δεν θα θέλουν να βλέπουν τα βίντεο τους ή τα άρθρα σας.
Αυτά για το ποιες τακτικές SEO δεν θα δουλέψουν το 2022.
Σίγουρα θα υπάρξουν παραλείψεις και θα υπάρχουν 15 άλλες τακτικές που δεν έχω αναφέρει για να μη σας κουράσω, αλλά αυτές οι 7 τακτικές είναι πάρα πολύ σημαντικές για το 2022.
Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων
Μείνετε συντονισμένοι μαζί μας, γιατί θα ακολουθήσει ένα βίντεο σε λίγο για το πως θα βγείτε στην πρώτη θέση της Google το 2022.
Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ιδιοκτήτης του SEO agency Paramarketing και αν θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google, ζητήστε μια προσφορά σήμερα, μην το καθυστερείτε και θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο.
Γεια σας!
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:
- AMP: Αξίζει τον κόπο η Accelerated Mobile Pages έκδοση;
- Article Marketing – Αρθρογραφικό Μάρκετινγκ
- Aυξήστε την ταχύτητα του WordPress site σας με 15 τρόπους
- Bing SEO: Αξίζει τον κόπο να ασχοληθείτε;
- Black Hat SEO
- Blog Marketing 25 Συμβουλές για απίστευτα αποτελέσματα
- Blogging Marathon: Τι έμαθα μετά από 100 μέρες blogging
- Call to action: Πως να αυξήσετε τα κλικ έως και 400%